30 آبان 1397/ ۱۳ ربيع الأول ۱۴۴۰
شناسه خبر : 27297
1393,شنبه 17 خرداد08:40
اشتراک گذاری در:
عکس روز

سهمیه خانواده ایثارگران درتمام مقاطع


محمد امین- به تمامی عزیزان اطلاع دهید در کلیه مقاطع فرزندان و همسران شهدای عزیز، آزادگان و همسران و فرزندان آنها، جانبازان، رزمندگان و ایثارگران و فرزند و همسر جانبازان 25 درصد و بالاتر در کلیه مقاطع تحصیلی...

به اطلاع کلیه داوطلبان در کلیه مقاطع تحصیلی برسانید با پیگیری های بنیاد محترم شهید و معاونت حقوقی بنیاد و مراجع ذیربط و نص صریح قانون سازمان سنجش دفترچه کاردانی به کارشناسی و کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور ماده 70 قانون جامع ایثارگران را به طور کامل اجرا کرد.

لطفا" به تمامی عزیزان اطلاع دهید ازاین پس در کلیه مقاطع فرزندان و همسران شهدای عزیز، آزادگان و همسران و فرزندان آنها، جانبازان، رزمندگان و ایثارگران و فرزند و همسر جانبازان 25 درصد و بالاتر در کلیه مقاطع تحصیلی از لیسانش تا دکتری دارای سهمیه می باشند.

لازم به ذکر است که(در هر مقطع سهمیه جدا حساب می شود. یعنی یک بار کارشناسی جدا یک بار کارشناسی ارشد جدا و یک بار هم دکتری جدا به این معنی که کلیه داوطلبان جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران در هرمقطع جدا دارای سهمیه می باشند که همچنین دارای سهمیه بورس نیز می باشند و در صورت انصراف فقط یک بار دیگر مجاز به استفاده از سهمیه در هر مقطع تحصیلی می باشند لازم به ذکر است اگر شما از سهمیه شاهد و ایثارگر استفاده کنید و نمره رادر سهمیه آزاد بیاورید یعنی بدون احتساب سهمیه دارای نمره قبولی باشید، به سهمیه آزاد منتقل می شوید)

اگر چه قانون دیر اجرا شد ولی خوب ای کاش سر موقع اجرا می شد. خوشبختانه در دولت آقای روحانی بر خلاف دولت پیشین که خود را حامی ایثارگران و خادم شهدا می نامید گام های خوبی هم در زمینه اشتغال به صورت پلکانی در حال انجام است. تقاضا دارم این خبر رابه عنوان تیتر مهم اطلاع رسانی کنید چون خانواده شهدا وایثارگران حق بر گردان این مملکت دارند. در پناه خدا و امام زمان شما عزیز بزرگوار جناب آقای مجتهد و حامیان واقعی شهدا و ایثارگران در دنیا قیامت سربلند و پیروز باشید .یا علی


دانشگاه آزاد فقط یک بار تا آنجایی که من خبر دارم یعنی از لیسانس تا دکترا فقط در یکی از مقاطع تحصیلی میتوان از سهمیه استفاده کرد ولی اینجا آزمون های سازمان سنجش منظور من هست برای خانواده های معظم شهدا و جانبازان 25 درصد به بالا و همسر و فرزندانشان و آزادگان و همسر و فرزندانشان در هر مقطع جدا یعنی یک بار لیسانس یک بار فوق لیسانش و یک بار دکترا جداگانه حساب می شود. یعنی یک نفر در صورت حد نصاب نمره در هر سه مقطع سهمیه دارد ولی این موضوع برای جهادگران ورزمندگانی که جانباز یا آزاده نیستند و صرفا" مدت حضور در جبهه دارند به این صورت زیر هست.

باید حداقل 6 ماه حضور داوطلبانه در جبهه داشته باشند در یکی از مقاطع از سهمیه مربوطه که به تایید نهاد مربوطه رسیده باشد استفاده کنند. مثال می زنم اگر جهادگر یا رزمنده ای 6 ماه حداقل حضور داوطلبانه در جبهه داشته باشند و درمقطع لیسانس از سهمیه استفاده کنند، در ارشد هم اگر بخواهند از سهمیه استفاده کنند باید دارای 12 ماه جبهه و اگر باز هم برای دکترا از سهمیه استفاده کنند، باید دارای 18 ماه جبهه ولی اگر داوطلبی هم در مقطه کاردانی و هم کارشناسی ناپیوسته و هم ارشد از سهمیه استفاده کرده باشد برای دکترا باید 24 ماه حضور داوطلبانه در جبهه داشته باشد.

در کل برای هرمقطع برای عزیزانی که صرفا" حضور در جبهه داشته و جانباز نیستند یا زیر 25 در صد هستند و حضور در جبهه دارند به ازای هر مقطع 6 ماه باید داشته باشند باز هم میگم 6 ماه یک مقطع ازلیسانش تا دکترا 12 ماه دو مقطع 18 ماه سه مقطع و 24 ماه 4 مقطع و جانبازان که حداقل دارای جانبازی 25 درصد به بالا هستند و مدت جبهه دارند یا آزادگانی که حداقل 6 ماه اسیر بوده، باارائه کارت جانبازی یا آزادگی به نهاد سپاه یا جهاد کشاورزی در صورت تأیید مدت جبهه و یا اسارت هم برای این عزیزان به جز در صد جانبازی امتیاز در نظر گرفته می شود. یعنی جانبازی 25 درصد +مدت حضور جبهه یا آزاده عزیز+6 ماه حداقل اسارت .

لازم به ذکر است در صورتی که شما با استفاده از سهمیه شاهد و ایثارگر در دروره روزانه در هر مقطع جداگانه مثلا اگر شما ارشد روزانه قبول شید حق ندارید مجددا" در همان مقطع یعنی ارشد از سهمیه شاهد و ایثارگر استفاده کنید ولی در صورتی که غیر از دوره روزانه قبول شوید و انصراف دهید فقط یکبار مجاز به استفاده در همان مقطع مثلا همین ارشدی که گفتم هستید. پس برای هر مقطع به طور جداگانه حساب می شود. به همین منوالی که گفتم. یعنی برای جانبازان 25 در صد به بالا و فرزند و همسرانشان و آزادگان و همسر و فرزندانشان و فرزند وهمسر محترم شهدا و برای کسانی که جانباز زیر 25 درصد و یا اینکه جانباز نیستند و صرفا" حضور داوطلبانه در جبهه دارند، به ازای هر 6 ماه یک مقطع می توانند استفاده کنند.

منظور من آزمون های سازمان سنجش بود و نه مرکز آزمون دانشگاه آزاد چون با هم فرق دارند. این مسئله هم تا جایی که من خبر دارم دانشگاه آزاد فقط در یکی از مقاطع می شود از سهمیه ها استفاده کرد. شاید هم موضوع تغییر کرده باشد. به تصمیم دانشگاه آزاد بستگی داره. باز شما با مرکز آزمون دانشگاه آزاد تماس بگیرید و موضوع رو پیگیری کنید که ببینید تغییر کرده یا نه ولی برای آزمون های سازمان سنجش به همین روالی که گفتم دقیقا" همینطور هست.




Reply
no
41
yes
68
Guest
1393/03/17 - 10:08
بازهم جانبازان زير 25/ بي بهره و بي نصيب

no
90
yes
198
ناشناس
1393/03/18 - 08:50
نترس جانبازان بالای 25 درصد هم این قدر بیماری و گره کور در زندگی دارند که زن و بچه هاشون را مشغول کرده که اصلا رتبه نمیارند تا بتوانند از این سهمیه ها استفاده کنند الان هم دیگه دانشگاهها حتی بدون آزمون هم برمی دارند دیگه منتی نیست در خود دانشگاههای دولتی هر سال چقدر صندلی خالی است وزارت علوم التماس می کند که خواهشا فقط انتخاب رشته کنید این قانون نوشدارو بعد از مرگ سهرابه و دنبال دانشجو می گردند حالا چسبیدند به جانبازان بیچاره


no
52
yes
294
Guest
1393/03/18 - 20:13
guest عزیز سهمیه من مال شما اما اگه حاضری یک کلیه و پای چپت رو از بالای زانو به من بده در قبال سهمیه .....


no
24
yes
92
هم وطن
1393/03/19 - 09:29
احسنت بر جوابیه ی آقای ناشناس . صحیح فرمودید .
قابل توجه ذوق زده های پیام نوری !
اصلا پیام نور چیه که سهمیه اش باشه !
بنیاد خیلی لطف کردی...!!!!


no
28
yes
34
علی
1393/03/21 - 00:57
خوب شما که ناراحتی نه شرکت کن ونه استفاده کن اگه هم دوست داری ارشد یا دکتری سراسری سال بعد استفاده کن چون خبر درسته من هم تایید میکنم


no
15
yes
20
alia
1393/04/07 - 17:40
damet garm na shenas


no
14
yes
68
Guest
1393/05/12 - 14:58
با سلام این همه دعوا نداره که وقتی دیگه همه میرن دانشگاه من بهترین دانشگاه ایران درس خوندم چه فایده داشته الان سر کار نمی رم یعنی هر کی آشنا داشته باشه فقط سر کار میره حالا چه پیام نور خونده باشه چه صنعتی شریف دانشگاه رفتن دیگه مسخره شده تو ایران هر تنبل بیسوادی هم میره دانشگاه فرقی هم نداره کجا بری ارزش همش یکیه


no
60
yes
27
GHOLI
1393/05/18 - 09:10
بابا سراسری هم سهمیه داره چرا اینجوری می کنید شما؟سهمیه تون رو می دن اینجوری میگین نمی دن یه چیز دیگه میگین!!


no
192
yes
72
ناشناس
1393/05/31 - 23:01
پس دیگه از خدا نباید انتظار پاداش داشته باشید..
واقعا فرزندان شهدا و جانبازان رو این سیستم داره به خوره های جون مردم تبدیل میکنه..


no
37
yes
148
میلاد
1393/06/06 - 16:02
میتونی یکم بجای این حرفای پوچ بری بیمارستان ساسان تهران بخش جانبازان نگاه کنی ببینی حتی این افراد تو درمان و هزینه های اون مشکل دارند بقیه موارد پیشکش. کسی که یک روز برای این مملکت و آرمانهای اون از جون خودش گذشته امروز فرزندان این افراد را به کی معرفی میکنی !!؟؟؟


no
207
yes
131
Guest
1393/06/21 - 10:52
این چه وضعیه پچه های جانبازان همه جا سهمیه دارن من که بابام 7ماه جنگ بوده ولی چون اسیب ندیده ما دیگه ادم نیستیم هااا من ادمی رو میشناسم که هیچیش نشده ولی جانبازی داره و بچش با رتبه هزاران هزار پرستاری یکی از بهترین دانشگاه های کشور رو اورد و یکی دیگه با رتبه 7000 میره فیزیوتراپی اهواز اون وقت دوست من با رتبه 1400حتی فیزیو زاهدانو نیاوورد این ظلمه ظلم.من منکر این نیستم که جانبازان عزیز از کشور دفاع کردن و باید حسابی دولت بهشون برسه ولی با سهمیه بچه های انها برای ورودی دانشگاها 100درصد مخالفم چون حق بقیه خورده میشه و یه مشت بی سواد میرن دانشگاه های خوب کنار نخبگان, شماها هرچه قدر بگین پدر ما عصبی شده و مارو عصبی کرده این دلیل نمیشه حق کسی خورده بشه یا علی


no
66
yes
106
Guest
1393/06/21 - 11:36
شمابالاخره سهميه ميخواي يا مخالف آن هستي؟!
درضمن چرافرافكني مي كني چون تو قبول نشدي كاراي ديگه هم بده. والا اونايي كه درسخونن بيشتربه ايثارگرا احترام ميذارن وقدرشونوميدونن. جاي شمارو كه تنگ نكردن.


no
124
yes
92
Guest
1393/06/21 - 13:18
اولا من پزشکی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج میخونم افتخار هم مکنم که واس قبول شدنم یک سال زحمت کشیدم من گوفتم دولت بایدحسابی به جانبازای عزیز برسه ولی با سهمیه بچهاشون 100درصد مخالفم چون ظلمه ولی باید به بابای من هم که7 ماه تو جبهه بوده یه احترامی بهش بزارن در ضمن اول درست مطلبو بخونید بعد بیاین نظر بدید من کی بی احترامی کردم والا تا حالا ندیدم بجز بچهای جانبازا خودشون کسی دیگه موافق این باشه شاید شما هم باباتون جانباز باشه من دارم حرف حقو میزنم حالا شما بدتون بیاد یا خوشتون این ظلمه ظلمه ظلم چرا دوست من با رتبه 1400منطقه 3 فیزیو هیچ جا نیاره بعد یکی با رتبه 7000 بازم منطقه سه فیزیو اهواز قبول شه با سهمیه جانبازی یا علی


no
61
yes
94
Guest
1393/06/21 - 18:36
این حمایت ها وخیلی بیشترازاین ها درکشورهای دیگرصورت می گیرد.
درثانی این ها جای کس دیگری رو تنگ نمی کنند و سهمیه این ها مازاد برسهمیه عادی دانشگاه هاست و تازه بیشترسهمیه اسمی ایثارگران یعنی بیش از 98 درصدش با شرایطی که گذاشته اند بلا استفاده می ماند و این مازاد را هم صدقه سری ایثارگران به کمک دیگردانشجویان می آید و آنان استفاده می کنند. اول بدان بعد بگو مخصوصا" درباره ایثارگران باید بیشتردقت کنی. شما مشکلات اینا رو داشته باشی تکون نمی تونی بخوری


no
90
yes
67
Guest
1393/06/21 - 22:16
بازم میگم باید حسابی بهشون برسن ولی سهمیه برای بچهاشون که برای ورودی دانشگاها است ظلمه در حق دیگران این امارو ارقامو شما کجا اوردین اولا سهمیه ایثارگران مازاد بر ظرفیت نیست و20درصد از ظرفیت عادی رشته محلها به ایثارگران تعلق داره که برای رشته های پر طرفدار اصلا خالی نمیمونه که بخواد به قول شما صدقه سریشون به بقیه تعلق بگیره دوما انگار مرغ شما یه پا داره نمیخواد قبول کنید که این ظلمه در حق دیگران اینا جای کسی رو تنگ نمیکنند درسته چون هر رشته محلی یه ظرفیتی داره که بر اساس ظرفیتش امکانات براش فراهم میکنن ولی به جای اینا که از لحاظ رتبه خیلی از بقیه بالا تر بودن باید کسای میرفت دانشگاه که لیاقتشو داشته باشه و از لحاظ علمی شایسته ادامه تحصیل در اون رشته رو داشته باشه شما که دارید میگید اگه شما مشکلات اینارو داشته باشی تکون نمیتونی بخوری ایا شما حاضریت جان یه کسی به خطر بیفته و این مشکلات که شما میگید براشون پیش بیاد چون بعضی از افراد با سهمیه اومدن دانشگاه و کشش لازم برای رشته های پزشکیو ندارن و با سطح سواد کم به عنوان پزشک یا دیگر رشته های پزشکی میرن تو جامعه؟


no
33
yes
21
ولی
1393/06/26 - 00:11
من یکبارازسهمیه رزمندکی از دیپلم به لیسانس استفاده کرده ام از ای که جانباز 20%میباشم میتوانم امسال ازسهمیه استفاده کنم


no
41
yes
109
آرمان
1393/07/12 - 12:21
آقای محترم باید 80درصد نمره آخرین نفر قبول شده در رشته محل مورد نظر رو آورده باشی تا بتونی وارد دانشگاه مربوطه بشی پس بیسواد نیستن من با این سهمیه دارم مهندسی میخونم و از خیلی کسایی که وارد دانشگاه شدن با سواد تر و زرنگ ترم .این توهین هست به ما
شما راه رو یک طرفه میری!!!


no
111
yes
60
عادی
1393/07/24 - 20:19
این حرفا همش دروغه من خودم فردی رو میشناسم با رتبه ی بیست هزار پزشکی تهران قبول شد. 200000


no
40
yes
24
حیراد
1393/08/12 - 15:55
بت معدل ۱۰سهمیه شاهد میشه دندان قبول شد ؟ دانشگاه آزاد


no
44
yes
32
احمد
1393/08/20 - 18:08
20000 نه 200000 .
من دیگه حرفی ندارم...


no
20
yes
32
علی
1393/09/25 - 14:06
اایاجانبازان زیر 25درصد متوانند از سهمیه جانبازیی استفاد ه کرد


no
42
yes
157
1393/10/21 - 21:52
سهمیه های دانشگاه مال شما...فقط پای پدرام را پس بدین بهش...فقط بزارین یکبار ببینم که روی پاهاش وایساده....ریه پدرمو بهش پس بدین بزارین یک شب پدرم و ما راحت بخوابیم...کاش یکم میفهمیدین این سهمیه ها فقط دلخوشیی برای ما نیست.بهترین دانشگاه هارو نمیخوایم فقط پدرامونو پس بدین


no
43
yes
15
د
1394/01/27 - 09:48
سلام
همسر دختر شهید چه امتیاز هایی دارن ؟؟
با تشکر


no
28
yes
99
ناصر
1394/02/25 - 11:15
سلام کاش آقای پزشک به جای پزشک بودن احساس درد رو میکشدی کاش میفهمیدی پدری موج زده یعنی چه ! کاش میفهمیدی! سرفه های 30 ساله یعنی چه ! کاش میفهمیدی قطعی اعضای بدن یعنی چی !!! جانباز رفته از جون خودش مایه گذاشته از ناموسش از تو از هموطنش دفاع کنه و فرزنداش طعم یک لحظه زندگی رو نچشیده اند و با این همه مشکلات خودشون رو به یه جایی رسوندن یعنی چه ! منت نداره بابای من جونش رو برای این ملت و در راه خدا گذاشته!! و بهش افتخار هم میکنم و این حق منه در قبال کسانی که تو زمون جنگ فرار کردند و رفتند دنبال لذت های خود از سهمیه استفاده کنم! سواد هم انسانیت رو نمیاره !! انسانیت بالاتر از مدرک و سواد و دکتری و ... است . ماها زنده مونده ایم زندگی نکرده ایم ! شاید پزشک هایی مثل شما ها بتونن درد جسمی بابا های ما رو و خود ما رو علاج کنند اما با این حرفاتون نمک رو زخم روحیمون میپاشین و زخم زبان برتر از زخم شمشیر است!


no
16
yes
82
1394/02/27 - 10:36
جناب دلیل داره ما پدرامون اعصابشون داغونه توسر بابات ترکش نخورده ببینی چه حالی دارن ببینی عصبیا آن ببینی شب ها خواب درست ندارن پس حرف نزن برو تلویزیونت نگاه کن تو رو چه به نظر دادن


no
61
yes
43
بی نام
1394/04/05 - 13:11
واقعا !!
بازهم تبعیض !
کنکور واقعا تبعیضه ، تبعیضی که اسمش فرصت برابره ! :(


no
17
yes
54
Mohadese
1394/04/19 - 03:44
دقیقا فرمايشات شما درسته ما آنقدر درگیر هستیم هم از نظر روحی هم از نظر جسمی من نظرات بیشتر دوستان رو خوندم احسنت به شما واحسنت به آقایی که گفتن به بیمارستان ساسان سر بزنيد عزيزان ومسئولان لازم به ذکر مطلب مهمی است مطلبی که شاید منی که پدرم را در سال کنکور از دست داده ام بدانم، نميدانم روی صحبتم در اصل باید با چه کسی باشد اما باید بگویم اگر الان این سهمیه رو ميدن لطف نمیکنن پدر بنده پس از تحمل هجده سال درد سرانجام در دی ماه امسال فوت کرد اما آیا شما ها میدانستید خدا اون روز رو نياره اگر پدرتون فوت کنه جانبازی که هجده سال وبلکه بیشتر دردکشیده را میبرند پزشکی قانونی تا کالبد شکافی کنن ودر روز تشیع جنازه جنازه ای سرتا پا خونی تحویل میدهند جنازه ای که حتی نمیتوانی برای بار آخر روی صورتش را بوس کنی میگویند دو بوسه هیچ گاه فراموش نميشود اولین بوسه ای که پدر بر پيشانيت میزند تو متوجه نمیشوی واخرین بوسه ای که تو بر پیشانی پدر میزنی واين بار او متوجه نميشود واما حسرت وداع آخر بر دل بچه های جانباز می ماند واعتراض که میکنی میگویند قانون است مسئولین من سهمیه نمیخواهم کاش پدرم پس از تحمل هجده سال درد حداقل جسمش سالم که نه بود اما با همان وضعیت به داخل قبر میرفت من سهمیه نمیخواهم آیا حسرتی که به دل من ماند را میتوانید جبران کنید من سهمیه نمیخواهم من بوسه ی پدرم رامیخواهم من میخواستم با پدرم وداع کنم اما قانون شما نذاشت


no
27
yes
29
لیلا فرنود
1394/04/29 - 12:43
کاش فرزندان جانباز زیر 25 درصد رو هم مسئولین محترم عنایت داشته باشند در سهمیه دانشگاه تا به ما هم این همه ظلم نشود به هر حال خانواده ما هم برای این مملکت زحمت کشیدند.


no
16
yes
33
عمادف
1394/05/04 - 17:38
سلام چر ا در جمهوری اسلامی برای جانبازان ارزش قایل نستند افر ادی که به جبهه رفته اند ومجروح شده اند می گویند باید بالای 25 درصد جانبازی باشند تا به انها کارت داده شود چقدر منت سر جانبازان می گذارید افرادی که این تصمیمات را می گیرند چگونه می خواهند جواب خدابدهند


no
14
yes
11
1394/05/11 - 09:33
با سلام . تمام اطلاعاتی که در سایت اعلام کردید صحت ندارد. فرزندان جانباز 25 درصدبرای کنکور سراسری فقط برای انتخاب شهر نه رتبه سهیه دارند و برای مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا هیچ سهمیه ای ندارند اما فرزند چانباز 50 درصد دارند


no
10
yes
27
20درصد
1394/05/19 - 08:42
بابا این چه وضع شه یعنی اونایی که 20درصد هستن جانباز نیستن ؟؟؟؟؟؟؟؟
اگه نیستن و 25دصد به بالا جانباز هستن پس اسم جانباز بودن و از روی پدرمون که کلی ترکش توی بدنش هست و بردارن تا همه بهمون نگن که شما راحتید و سهمیه دارید
اگه میشه این سهمیه به 25درصد کمتر هم تعلق بگیره چون واقعا نمیدونید ما بچه های جانباز چه دردی که نمیکشیم......


no
3
yes
12
1394/09/02 - 14:51
اگر وضع آنها خوبه همش دارید از بیت المال بهشون میدید چرا جانبازها خودسوزی میکنند سهمیه ایی خودی داریم و غیر خودی بیخود نام شهدا و جانبازها را کثیف نکنید. فقط ببینید چه بلایی سر سهمیه های دکتری اوردند


no
5
yes
28
ريحانه
1394/11/27 - 13:30
اين جانبازا وشهيداکه توجنگ کشته شدن سهميه نوش جونشون
ولي افرادي که توحادثه منا مردن چه خدمتي به جامعه کردن که بچه هاشون راحت دانشگاه قبول شن؟اون فقط يه حادثه بود


no
7
yes
7
zizi
1394/12/05 - 03:27
Belfarz mesal ke ba rotbe pain daneshgah tehran ghabol shan,va sath elmishon az digaran pain tar bashe,age natonan be sath baghie beresan ke ekhraj mishan va nomre nemigiran, shayad vase vorod be daneshgah begjol shoma parti bazi shode bashe ama vase khoroj az on khodesh bayad zahmat bekeshe ,vagarna ostad ham ta befahme on bache janbaze va ba sahmie omade badtar bahash laj mikone va nomre badtari mide,daneshjoha ham ta befahman ba sahmie omade az roe hesadat ya har chizi raftar dorosti ba on nadaran,va mesl shoma fekr mikonan ke amsal farzandan janbaz hagh onaro khordan...


no
6
yes
31
امیرحسین
1395/03/20 - 12:39
باسلام.میخواستم به اون کسایی که همش میگن بچه های جانباز نباید از سهمیه استفاده کننو خنگن درساشون ضعیفه بگم اینطوریاهم که میگنن نیست ماشاالله انقدر درسشون قوی هست احتیاج به سهمیه هم ندارن فقط یه خواهشی ازتون دارم باحرفاتون نمک رو زخم ما بچه جانبازا وخوانواده شهیدا نپاچید


no
7
yes
39
فاطمه
1395/04/22 - 05:41
سهمیه مال شما ... مدرک پزشکی مال شما ... بهترین دانشگاه مال شما ... بابای منو بهم پس بدین ... چه حسی داره تا حالا باباشو ندیده باشی
هر وقت به این حس رسیدید که نمیرسیدم سهمیه مال شما


no
8
yes
18
نسیبه
1395/05/19 - 12:55
سهمیه درقبال سختی و زحمتی که ایثارگران برای کشورمون کشیدن چیزی نیست اصلا بنظرمن بهتریناباید همینجوری در اختیار جانبازا و خونوادشون قرار بدن


no
3
yes
6
شقایق
1395/07/24 - 18:37
هی روزگار



no
3
yes
4
حسن محمدی
1395/07/24 - 19:18
واقعا چرا کسی فرزندان جانبازان زیر 25 درصد و رزمندگان رو به حساب نمیارند. این اجحاف و تبعیض هیچ وجاهتی نداره یا باید سهمیه های اینچنینی باشه یا نه. اگه هست چرا برای همه به فراخور و نسبت جانبازی و ماه های حضور در جبهه نباشه؟
فرزندان و همسران رزمندگان با بیش از یک سال سابقه حضور داوطلبانه در جبهه و کلیه جانبازان زیر 25 درصد و فرزندان و همسران جانبازان بالای 25 درصد مشمول استفاده از سهمیه رزمندگان در کنکور سراسری قرار بگیرند.


no
5
yes
8
ali
1395/08/17 - 23:30
باسلم خدمت تمامی دوستان یه سوالی ازشماداشتم ک میپرسم لطفاجواب بدین اگریه شخص شهید یا جانباز بشه یه معامله باخداکرده و اونم اینه اون نعمتی که خدادراختیارش گزاشته در راه وطنش و درراه اسلام اوناروازدست داده و البته بهشتشم خریده پس اگردست یا پا اهداکرده بهشتشم تضمینه پس چراباید یه تبعیضی بین مابافرزندان جانبازاباشه ک من فرد عادی باروزانه10ساعت ذرس به جایی نرسم ولی یه نفر باسهمیه باچندتاسوال اسون بیادپزشکی قبول بشه اصلاسهمیه هم قبول یطوری باشه یه درصدی ازدانشگاه ها به فرزندان جانباز تعلق بگیره ن در کل داووطلبین


no
1
yes
4
ناشناس
1396/02/09 - 08:20
سلام من فرزندجانباز50درصدم امسال یعنی سال 96ارشد از سهمیه استفاده کردم ولی بنا به دلایلی نتونستم سر جلسه حضور داشته باشم آیا سال 97مجدد میشه ازسهمیه استفاده کنم؟؟


no
1
yes
1
مانی
1396/04/18 - 16:20
سهمیه جانبازی فقط برای فرزند اوله یا برای هر دو فرزند حساب میشه ؟؟ لطفا تروخدا جواب بدید


no
1
yes
3
پریسا
1396/04/20 - 18:30
سلام من به خاطر اخلاق بد پدرم ک با مادرم داشت از شوهرم جدا شدم چون کسر شانش میشد و فکر میکرد ک پدرم دست خودشه کاراش بابام سی و پنج درصد جانبازیشه تو ماموریت سپاه هم مجروح شده و الان پاهاش قطع شده ترکش تو سینش داره و الان حقوق بازنشستگیش از سپاه و جانبازی یک ملیون و هفصد تومانه بابای من اون موقع فرمانده سپاه شهرستانشون بود اگه مجروح نمیشد شاید من اینده ی بهتری داشتم اما حالا جدا شدم کاردانی تربیت بدنی دارم و یک دختر دارم روم نمیشه از بابام پول بگیرم چون خودشون با حداقل درامد زندگی میکنن نیاز شدید ب یه کار دارم حداقل ک برم کار کنم خرج بچمو بدم حالا بیستو شش سالمه و این همه مشکلات دارم حالا دوستان اینجا تو دانشگاه هم کلاسیا منت سهمیه بابا رو میزارن سر ادم اما نمیدونن اونقد درد دارم ک یادم از سهمیه نمیاد چون واقعا دردی هم دوا نکرده برام من باید مثل بقیه کارشناسی بگیرم تا بهم کار بدن حداقل و من نمیدونم منت چی رو میکشم منت ب عهده داشتن یه پدر افتاده با هزار درد یا یه مادر ک یک عمر مریض داری کرد و شوق و اشتیاق مادرای دیگه رو تو نگاش نمیبینم یا خودم ک هیچ وقت وقت نشد جووونی کنم و همش دنبال مشکلات اطرافیانم بودم یا یه دختر هفت ساله ک جواب اینده شو از من میخواد


no
1
yes
2
فاطمه
1396/05/26 - 12:07
تاسف


no
2
yes
5
1396/05/26 - 17:41
خلایق هر چه لایق. اونا لیاقت داشتن رفتن جنگ اون موقع هم خبری از سهمیه و این چیزا نبود


no
4
yes
4
montazer
1396/08/06 - 12:45
بابا پدر جانباز 50 درصده بخدا اینقد تو بیمارستان موندم نتونستم پیش دانشگاهیمو تموم کنم برسه به دانشگاه دولتی الانم بخاطر اینکه پیشش باشم دانشگاه ازاد شهرمون ثبت نام کردم بخدا عادلانه نیس نوش دارو و بعد مرگ سهراب امدی


no
5
yes
7
ندا
1396/09/21 - 14:26
من پدرم نه جانبازه و نه سهمیه دارم
الان داشتم کامنت هموطنان میخوندم.
واقعا درداوره. یک عده مرررررد سالهای جنگ بخاطر ما و امنیت ما زنها و بچه هاشون رها کردند و رفتند جنگ. از همه چیزشون گذشتند حتی جووونشون بخاطر الآن ما، بخاطر آسایش همه کساییکه شبها توی خونه هاشون بودند و فقط اخبار جنگ پیگیری میکردند.
حالا جای تشکر ازشون اینقدر راحت بخودمون اجازه میدیم که به بچه هاشون توهین کنیم و حداقلترین چیزی که جامعه و دولت واسشون مهیا کرده به رخشون ما بکشیم؟!!
از شرافت و انسانیت بدوره.
نمک به زخمشون نپاشید.
ایران تا قیام قیامت به این نسل بدهکار و مدیونه


no
1
yes
1
faezeh
1396/11/13 - 21:31
اقا اولا ی رقمو بر میدارن توی کنکور چ بچه جانباز چ بچه شهید باشی


Reply
no
6
yes
10
احمدرضا
1393/03/17 - 14:27
ببخشید در مورد اینکه گفتید:
"لازم به ذکر است که(در هر مقطع سهمیه جدا حساب می شود. یعنی یک بار کارشناسی جدا یک بار کارشناسی ارشد جدا و یک بار هم دکتری جدا"

یعنی اگر مثلا یکبار از سهمیه در مقطع ارشد دانشگاه آزاد استفاده کرده باشیم و با سهمیه قبول شده باشیم، حالا می تونیم در مقطع دکترا بازم از سهمیه استفاده کنیم؟؟؟؟

no
4
yes
5
محمد امین
1393/03/19 - 12:45
لطفا در سایت فاش نیوز درج شود که طبق اخرین اطلاعات در ازمون های دانشگاه ازاد فرزندان و همسران جانباز 25 الی 49 درصد فقط در یکی از مقاطع تحصیلی و فقط یکبار مجاز به استفاده از سهمیه هستند با توجه به مطلب درج شده در سامانه تاییدیه سهمیه کنکور بنیاد شهید حال با توجه به قانون جامع در مورد این دسته از عزیزان چه تصمیمی گرفته میشود یعنی ایا میتوانند در کلیه مقاطع سهمیه داشته باشند خبر ندارم ولی طبق قانون باید دانشگاه ازاد هم این موضوع رو رعایت کنه ولی حقیقتا چنین تبصره ای تا انجا که من خبر دارم وجود دارد ولی بقیه سهمیه های بنیاد شهید در هر مقطع جداگانه حساب میشود یعنی یکبار کاردانی یکبار کارشناسی پیوسته یکبار ناپیوسته یکبار اررشد و یکبار دکترا باز هم تاکید میکنم در ازمون دانشگاه ازاد اون جا که گفتم فقط یکبار در یکی از مقاطع منظورم فرزندان و همسران جانباز 25 الی 49 درصد بود نه بقیه سهمیه های بنیاد شهید این هم با توجه به اخرین خبر هایی بود که بنده داشتم.اگر قرار بود تغییری در خصوص این گروه اعلام شود اطلاع رسانی خواهد شد یا علی.


no
21
yes
59
فاطمه
1394/01/20 - 12:48
آقایونی که اینجا دارین جانبازا و فرزنداشونو بازخواست میکنین باید بهتون بگم که درسته که امکانات و امتیازا باید برای اونی باشه که جنگیده ولی اگه تو هم ولی حال بابات بد میشه و تمام وسایل خونه رو به هم میریزه و بخاطر اروم کردنش تمام تنت زخم و کبودی باشه نمیتونی درس بخونی میتونی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
اونم شمایی که تا تقی به توقی میخوره و بابا یا مامان یه کلمه حرف میزنن باید 1 هفته نازتو بکشن تا جواب سلامشونو بدی.
اصلا ما سهمیه نمیخوایم شما ریه بابای منو بده من راضیم ازت. من هیچوقت سلامتی بابامو به این درصد و امتیازا عوض نکردم و اصلا هم به چشمم نمیاد اما بدون اون کسی که با سهمیه رتبش20000 هزار شده اینقد مشکل و درگیری و مشغله داشته که نتونسته بخونه وگرنه بچه های جانبازا خنگ هم نیستن.
شمایی هم که باباتون 7 ماه جبهه رفته برو کارت ایثارگریشونو بگیر شاید راضی شدی.
همه میگن سر کار رفتن هم همش واسه فرزند شاهداس ولی نمیدونن اینا چیزی از درد ما دوا نمیکنه.
یکم خجالت بکشید و بدوند درباره چه کسایی حرف میزدید. اگه پدرای ما نبودن الان شماها هم نبودین که بخواین مارو بازخواست کنین.
اونا بدون چشم داشت از جونشون مایه گذاشتن حالا قانون این شده شما به سهم خودت قانع باش یکم بیشتر تلاش کن.


no
18
yes
47
پسر لطمه خورده جانباز
1394/05/18 - 23:53
همه ی اینایی که مخالف هستن با ما بچه های جانباذ یه مشت حسود و بی سواد و بزدل هستن که باباهاشون موقع جنگ قایم میشدن. من افتخار میکنم به همه جانبازان .چشم همه اونایی که نمیتونن ببینن کور بشه.در ضمن بنده دانشجوی ترم 1 پزشگی دانشگاه ازاد قم هستم حالا بسوزید.


no
3
yes
9
نمدونم
1395/04/23 - 02:14
خانم فاطمه ...... همه حرفات درست .... من که پدرم اعصاب و روان داره و هر 5 دقیقه عصبی میشه و زندگی ما اعضای خانواده به همین 5 دقیقه ها خوشه و هر دفعه این خوشی کوتاه نابود میشه .... من نباید ازین سهمیه کنکور استفاده کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ حالا که میگن درصده پدرت 15 هست آیا این درسته؟؟؟؟؟
با این شرایط من چطور درس بخوانم؟؟؟؟فقط اونایی که پدرشون 25 به بالا هست نمیتونن درس بخونن ؟؟؟؟این عدالت شماست؟؟؟؟؟


Reply
no
3
yes
23
منصورزاده
1393/03/17 - 15:06
پیام نور و آزاد که سهمیه نمیخواد .پیرزنها وپیرمردها هم بدون سهمیه قبول میشوند!!!!!!!!!!!!!! چقدر هم خوشحال شده ای محمد امین !!!!!!!!!!!!!!

no
3
yes
11
محمد امین
1393/03/18 - 01:41
دوست عزیز بله پیام نور و ازاد به قول شما عزیز بزرگوار که سهمیه نمیخواد حتی با وجود دیپلم فروشی که حالا من شنیدم و تایید نمیکنم میشه دیپلم راحت گرفت و پیام نور در کارشناسی بدون ازمون و براساس سوابق تحصیلی رو هوا دانشجو میگیره ازاد هم که خیلی رشته ها بون ازمونه ولی خوب در ارشد پیام نور ظرفیت خیلی کم هست و در برخی رشته ها تو کل ایران فقط 15 یا 30 نفر میگیره و ازاد هم در ارشد ظرفیت خیلی بالا نیست و سراسری هم همینطوره حالا به نظر شما عزیز اگر در کارشناسی ارشد و دکترا (سراسری)ماده 70 قانون اجرا بشه با توجه به نص صریح قانون یعنی سال بعد درارشد و دکترای سراسری وسهمیه ماده 70 به طور کامل اجرا میشه ناراحت هستید من خودم ارشدم رو دارم تمام میکنم و فقط گفتم عرض ادبی به خانواده بزرگ شهدا و ایثارگران کرده باشم و بگم از این پس قانون به طور کامل اجرا میشه حقتان کامل ادا میشه و فرزندان جانباز 25 در صد به بالا و همسرانشان دارای سهمیه هستند هر چند متخلفان باید بخاطر طفره رفتن از قانون و دیر اجرا کردن ان مجازات اساسی شوند ولی با توجه به پیگیریهای بنیاد شهید ومعاونت حقوقی بنیاد و توجه دولت جدید به ایثارگران قانون اجرا شد انشالله بند های دیگر قانون هم در حال اجرا شدن هستند و اون هایی که احتیاج به ایین نامه دارندهم بنیاد پیگیری خواهد کرد باز هم ایثارگران باید از اقای مجتهد سپاسگذار باشند که انصافا بهترین کسی که ایثارگران را با حقوقشان اشنا کرد ایشان و همین سایت فاش نیوز بود زنده باشید در پناه خدا


no
3
yes
3
هم درد
1393/03/18 - 09:47
برادران وخواهران عزیز
اطلاع رسانی. آقای مجتهد مسئول سایت فاش نیوز نیست و با مدیر مسئول دوست است و در ارتباط همین.


no
8
yes
8
محمد امین
1393/03/19 - 00:51
مدیر مسول سایت هرکه هستند عزیز و شریف هستند


no
1
yes
2
فرخ
1393/03/19 - 09:24
هم درد از کجا میدانی ؟ پس صبح ها اقای مجتهد کجا کار میکند ؟


no
4
yes
5
حسین زاده
1393/03/20 - 05:32
بیکارند مثل ما صبح ها میخوابند تا 12 ظهر . کار که گیر نمیاد(جواب فرخ)


no
6
yes
9
فرزند شهید
1393/03/27 - 11:52
مدیر مسئول سایت فاش نیوز آقای بهروز ساقی جانباز 70 % است . محمد امین : ایشان نه تنها عزیز و شریف و خوب و مهربان و دوست داشتنی هستند بلکه دوستدار و دلسوز و یاور خانواده های ایثارگرانند . تحصیلکرده ی دانشگاه علامه طباطبایی -

نویسنده - روزنامه نگار و شاعر دفاع مقدس هم هستند. متأسفانه فعلاً بدلیل بیماری قلبی ناشی از سالها تحمل رنج جانبازی در بیمارستان بستری شده اند .
شما فرزندان جانباز یک تا صد در صد هم مانند سایر اقشار ایثارگران برایشان دعا کنید که هر چه سریع تر بهبودی خود را بازیابند .
هموطن شما : فرزند شهید ، دانشجوی پزشکی دانشگاه دولتی شیراز


no
11
yes
16
رضا
1394/02/22 - 19:59
واقعا مرسی اینا بی پدری نکشیدن مشکلاتشو نمیدون که بخاطر سهمیه تو اداره دولتی اونم قوه قضاییه دارن هر توهینی میکنن کاش میتونستم بگم چیکار دارن میکنن رفتم عذر خواهی کردم که غلط کردم فرزند شهیدم رندگیمو از هم پاشوندن هیج اشنایی ندارم گفتن اگه پی گیری کنی بیچارت میکنیم الان سه سال در تبعیدم ابرو حیثیتمو بردن برین تورو خدا اینقد نگید سهمیه سهمیه وافعا رو جند مورد در مورد بقیه قضاوت نکنید


no
4
yes
4
سحر
1394/05/28 - 17:09
پول دانشگاه آزادوپیام نوربادولته


Reply
no
6
yes
9
جواد
1393/03/17 - 15:13
در جواب احمدرضا:بله همینطوره.
نظر خودم:"روحانی مچکریم امیدوارم همیشه پاینده،و قانون جامع مخصوصا قسمت اشتغال بدرستی اجرا شود انشالله."وبا تندخویی مسیولین بنیاد روبرونشیم!"
یاعلی

no
7
yes
8
آرش
1393/03/17 - 16:06
جواد: بخاطر چی از روحانی متشکری !؟ بخاطر سهمیه پیام نور !!؟؟
من ازش متشکر نیستم چون در بندر عباس گفت : از ابتدای سال 93 قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران را ابلاغ میکنیم ولی 5 ماه گذشت کو !؟ چرا دروغ گفت ؟!تشکر دارد ؟؟ دلت را به سهمیه پیام نور خوش کردی ؟! هزاران دکترای پیام نور بیکار داریم ............................


no
4
yes
0
احمدرضا
1393/03/17 - 16:20
آقای منصورزاده ممنون از پاسخ شما

اما واقعا مطمئن هستید؟؟؟ چون من هرجا رو نگام می کنم نوشته که: "فرزندان ایثارگران در تمامی مقاطع فقط یکبار مجاز به استفاده از سهمیه هستند" و این یعنی اینکه اگر کسی در هر مقطعی (کارشناسی، ارشد، دکتری) از سهمیه استفاده کرده باشه، برای مقطع بالاتر عملاً نمیتونه از سهمیه استفاده کنه.

ممنون میشم بگید آیا خبر جدیدی در این مورد آیا اعلام شده یا خیر؟


no
5
yes
4
Guest
1393/03/18 - 14:15
احمدرضا جان در کلان شهر ما دانشجو کم می آورند !! مادر من 48 سالگی رفت ویک رشته خوب قبول شد(بدون سهمیه) فقط پول میخوان . پول پول .
حالا هم 55 سالشه با مدرک کارشناسی ارشد . بیکاره ! فقط مدرک گرفت ....بخدا این خوشحالی ها جهل ما نسبت به قوانین ومقررات ایثارگری را نشان میدهد .شما فکر میکنید بهتون لطف شده !؟ حق شماها خیلی بالاتر از این حرفهاست........


no
1
yes
0
محمد امین
1393/03/19 - 00:50
دفترج های سازمان سنجش با دقت خوانده شود کسی شما را باحرف گمراه نکند حرف اسمش با خودشه یا علی


no
2
yes
1
محمد امین
1393/03/20 - 10:39
مهمترین موضوع اشتغال هست و فقط منظورم پیام نور نبود سال بعد دفترچه های ارشد و دکترای سراسری مطابق با قانون جامع هست و چیزی هم نیست بلز هم میگم مووع اشتغال مهم هست وقتی مدرک بگیری و بیکار باشی انگار فقط عمرت رو هدر دادی من هم با نطر شما موافقم


no
2
yes
4
محمد امین
1393/03/20 - 10:54
سلام. هرکه به شما گفته دروغ محض گفته هر مقطع جداگانه دارای سهمیه بنیاد شهید هستید راهنمایی میکنم (دفترچه های ازمون سراسری از کارشناسی تا دکترا را هر کدام جداگانه دانلود و سهمیه رزمندگان(بنیاد شهید)را بخوانید )متوجه میشید.دانشگاه یا هرکس که شما رو راهنمایی کرده یا گمراه بوده یا عمدا اشتباه راهنمایی کرده در هر مقطع یکبار فقط به شرط قبولی اگر در دوره روزانه قبول شوید چه ثبت نام کنید و چه نکنید و چه انصراف بدهید حق استفاده مجدد در همان مقطع را ندارید ولی چنانچه غیر ازدوره روزانه باشد و شما از رشته تان انصراف دهید فقط یکبار مجاز به استفاده از سهمیه در همان مقطع خواهید بود و برای رزمندگانی که منحصرا مدت حضوذ در جبهه دارند به ازای هر 6 ماه یک مقطع هست این کلا مربوط به سازمان سنجش بود که از این به بعد مطابق با قانون جامع هست.(ولی در ازمون دانشگاه ازاد با توجه به مطلب درج شده در سایت بنیاد سامانه تاییدیه سهمیه کنکور فرزندان وهمسران جانباز 25 الی49 درصد فقط یکبار مجاز به استفاده از سهمیه در کلیه مقاطع هستند و دارای سهمیه جداگانه در هر مقطع نیستند حال با توجه به قانون جامع این مسئله تغییر میکند یا نه خبر ندارم.ولی بقیه جامعه هدف بنیاد شهید در هر مقطع در ازمون دانشگاه ازاد دارای سهمیه جداگانه هستند)باز سوالی بود درخدمتم دوست عزیز


no
0
yes
2
محمد امین
1393/03/20 - 10:57
در ضمن خبر جدیدی هم نیست و مربوط به سال ها پیش هست فقط از این پس در ازمون های تحصیلات تکمیلی(کارشناسی ارشد و دکترا) سازمان سنجش اعم از سراسری و پیام نور و ........بجای فرزندان و همسران جانباز 50 درصد به بالا خواهید دید فرزند و همسران جانباز 25 در صد به بالا یعنی 50 درصد به 25 درصد تقلیل می یابد.بقیه روال طبق گذشته یا علی


no
3
yes
2
آرمان
1393/07/12 - 12:26
توی دفترچه آزمون ارشد سراسری 93 نوشته که خود جانبازان بالای 25درصد میتوانند از این سهمیه استفاده کنند نه فرزندانشون


no
0
yes
1
ممممم
1396/01/28 - 11:20
بازم صد رحمت به احمدی نژاد سلامتی بیکاری


Reply
no
2
yes
0
جواد فرزند65%
1393/03/17 - 15:43
سلام.کسی میدونه تفاوت قانون جامع ایثارگران با قاونی که قبلا اجرا میشد چیه؟مثلا :"مگر در قدیم سهمیه دانشگاه ویااشتغال وجود نداشت؟
ممنون

no
0
yes
1
دایی
1393/03/18 - 19:14
تفاوتش سنوات ارفاقیه که قبلا اجرا نمیشد ومیگفتند بودجه نداریم حالا اگر این قانون اجرا بشه از زیر زمین هم که شده بودجه پیدا میکنند


Reply
no
2
yes
1
ایثار93
1393/03/17 - 18:56
محمد امین : چقدر ذوق زده شده ای!! چرا از روحانی بقول خودت مچکری !؟ پیام نور چیه که سهمیه اش باشه !! اگر در بهترین رشته پیام نور مدرک دکترا هم بگیری به هیچ دردی نمیخوره .........وقتت را تلف نکن. زودتر برو سر کار-
ضمنا چرا از روحانی متشکری ؟؟ اجرای قانون جامع ایثارگران حق مسلم وقانونی ماست . نیازی به تمجید ومنت کشی از هیچکس نیست .همه قوانین مصوب مجلس حق مسلم مسلم مسلم ماست . یاعلی

no
0
yes
3
محمد امین
1393/03/19 - 00:47
بله پارسال هم با وجود نص صریح قانون ابلاغ شده بود اگر همین الان احمدی نژاد رییس جمهور بود و اجرانمیکرد باز هم میفرمودید بیاناتتون رو و باز هم میفرمودید که چنین نظراتی دارید احمدی نژاد باید از 91/12/28 قانون رو اجرا میکرد که نکرد ولی به خاطر اینکه با دیگران مشکل داشت قانون واجب رو اجرا نمیکرد برید به سخنان زریبافان رییس قبلی بنیاد که از سهمیه و کار برای جامعه بنیاد شهید انتقاد میکرد توجه کنید بعد نظر بدید در ضمن اروحانی به خاطر پایبندی و تاکید بر حق مسلم ما متشکریم در ضمن از لاریجانی که قانون رو ابلاغ کرد هم به اندازه روحانی ممنونیم و دیگر عزیزان ایثارگر مجلس هر که و از هر طیف که هستند ممنونیم مهمترین نکته اعمال قانون در دکترای سراسری هست که شامل خانواده جانبازان 25 در صد به بالا هم میشود که خیلیها دنبالش بودند تازه در دکتری سراسری بورس و شرایط سنی با توجه به ماده 70 رعایت شده در پاسخ شما دوست عزیز من دوست دارم از دانشگاه ازاد یا پیام نور لیسانش داره و الات سر کار دولتی هستند تازه مدیر هم هستند در سطح بالا کار با درس موضوعش جدا هست و ربطی به هم ندارند یا علی


Reply
no
3
yes
8
حاج علی خراسانی
1393/03/17 - 18:59
آقای روحانی و شهیدی قصد انجام کارهای مثبتی دارند و کمی هم موفق شده اند ، ولی چیزی که هست این است که دستورالعمل نویسان با خناسی خود ، طعم نظر مثبت آقای روحانی را خراب میکنند؛ ایکاش کسی بنواند مراتب را به اطلاع ایشان برساند.

Reply
no
1
yes
3
اسماعیل
1393/03/17 - 22:50
خبرخوبی است

Reply
no
0
yes
2
سیمیاری
1393/03/17 - 23:07
لطفا این قانون از کجا اورده اید منبع کجاست ممنون

no
0
yes
3
محمد امین
1393/03/19 - 00:33
به دفترچه سازمان سنجش مراجعه فرمایید و با دقت مطالعه فرمایید یا علی


Reply
no
0
yes
2
جواد فرزند65%
1393/03/18 - 13:35
میشه کسی بگه تفاوت قانون جامع ایثارگران با قانون قبلی چیه؟مگه در قدیم سهمیه و اشتغال یا...نبود؟

Reply
no
1
yes
1
جواد فرزند65%
1393/03/18 - 13:59
برادر من چندسال قبل از کاردانی تا ارشد 3باراستفاده کرده ! بنظر میاد مفهومش این باشه که اگه قبول شی و نری سهمیه نمی سوزه؟!(مطلب ویرایش شد اخه)

آرش جان:بخاطرسهمیه نبود؛،بخاطر اینکه گفته:اشتغال برطرف میکنن!واس همین!

ولی ببین الان بانک ملت استخدامی داره،هزینه ثبت نامش:35 هزار تومان هستش که باید واسه ما نصفش میشد و تو آگهیش هم بند پ سهمیه استخدامی قید نشده؟! یعنی تو این استخدام سهمیه نیست؟اونم دولتی ؟!
نمیدونم...خلاصه چی به چیه ؟ مگه نگفتن شرط سن معدل و تحصیلی نباید قید بشه پس چرا نمیتونیم مثلا با ارشد عمران تو ارشد رشته دیگه ثبت نام کنیم؟!

no
1
yes
1
محمد امین
1393/03/20 - 11:06
سهمیه اگر روزانه قبول شید میسوزه در هر مقطع جدا ولی اگر غیر روزانه قبول شید و انصراف بدبد فقط یکبار مجاز به استفاده در همون مقطع هستید موضوع اشتغال هم به با توجه به قانون حق مسلم شماست ولی دوندگی داره و در طی زمان درست میشه منظور شما از این که با ارشد عمران تو ارشد دیگه برید چیست بگید تا راهنمایی کنم؟د


Reply
no
2
yes
2
دختر شهید-خوزستان
1393/03/18 - 14:40
سلام دوست عزیز این فرمایش ها چیه که شما میفرمایید!!
تا اونجایی که بنده از سالها پیش(1382) اطلاع دارم و خودم هم از سهمیه شاهد استفاده کردم ،در هر مقطع تحصیلی مجاز بودیم برای یک بار از سهمیه استفاده کنیم یعنی به قول شما کارشناسی یکبار ،کارشناسی ارشد یک بار و دکترا هم یک بار..من خودم به شخصه از سهمیه شاهد یک بار در مقطع کارشناسی و یک بار هم کارشناسی ارشد استفاده کردم.. تا اونجایی هم که می دونم هم دانشگاه آزاد و هم دانشگاه های دولتی اینطور بودن و هستند، بالاخره دوستان فرزند شهید زیادی هم داریم که تا بحال با همچین مشکلی که شما مطرح کردید روبرو نبودن..
خواهشا الکی هم سند افتخارش رو به نام جناب آقای شهیدی عزیز نزنید، هر چند طبق فرمایش خود ایشون در مصاحبه سال گذشته گویا سند خیلی چیزا به نام ایشون هست..
آقای شهیدی بدهی شما به ما،کی پرداخت میشه عمو جوون؟؟؟
تابستون هم رسید اگه دلت خواست بندازش زمستون یا نه موکول کن به بعد از خواب زمستونی..
"مخلصیم عمو بهروز"

no
4
yes
0
محمد امین
1393/03/19 - 12:26
سلام و درود خدا بر روح شهدا و سلام بر خانواده عزیزیشان بنده به شخصه هر قدمی که در زندگیم بر میدارم و زنده و سربلند هستم مدیون بزرگوارانی چون پدر حضرتعالی و خامواده ایشان هستم و جالب اینجا که هر کس کوچکترین بی احترامی به این عزیزان کند نفر اولی هستم که واکنش نشان میدم سهمیه که سهله سطوح مدیریتی بالای کشور هم به نظر من حق خانواده شهدا هست من فقط وظیفه داشتم اطلاع رسانی کنم والسلام چون خیلی ها فکر میکنند فقط در یک مقطع و یکبار از لیسانس تا دکترا استفاده کنند و اینجا خیلی معترض به عدم اجرای قانون ایثارگران هستند و میگفتند چرا بند ماده 70 که از تصویب نهایی هم گذشته به طور کامل اجرا نمیشه منظورم فرزندان جانباز 25 درصد به بالا بود یعنی طبق قانون جامع ولی در دفترچه ها سازمان سنجش تخلف کرده بود یعنی طبق قانون میبایست فرزند و همسران 50 درصد به 25 درصد در دفترچه می یافتند که صورت گرفت بله به قول حضرتعالی در ازاد و دولتی هر مقطع جدا هست و لی اینج من منظورم شما نبودید در سایت بنیاد شهید سامانه تایید سهمیه کنکور درج شده که فرزندان و همسران جانباز 25 درصد الی 49 درصد فقط یک بار در یکی از مقاطع دانشگاه ازاد از سهمیه استفاده کنند (فقط دانشگاه ازاد)حال این قضیه در دانشگاه ازاد با توجه به قانون جامع چگونه هست یعنی با توجه به قانون جامع فرزندان و همسران جانباز 25 الی 49 درصد در کلیه مقاطع میتوانند استفاده کنند یا نه خبر ندارم؟باز هم میگم از شما خواهر بزرگوار هم که راهنمایی فرمودید بسیار سپاسگذارم چون خیلی ها فکر میکردند در ازمون های سازمان سنجش فقط یکبار در یکی از مقاطع میشود ازسهمیه استفاده شود ولی داوطلبان دارای سهمیه جامعه هدف بنیاد شهید در هر مقطع به قول شما جداگانه دارای سهمیه از کاردانی ولیسانس گرفته تا ارشد و دکترا و بورس باز از این که شما هم راهنمایی فرمودید که سه میه ها جدا حساب میشوند سپاسگذارم .در ناه خدا و امام زمان پیروز و سربلند باشید


no
3
yes
0
آشناي ناشناس
1393/03/20 - 11:21
زمان آقاي خاتمي سهميه هاي کنکور اعمال نشد ، پس از اعتراض اعمال شد


no
0
yes
1
Guest
1393/03/20 - 21:43
دخترشهید خوزستانی سلام
شما در چند کامنت خود آقای بهروز ساقی را ( عمو بهروز ) خطاب کرده اید
مانند این کامنت وکامنتی که برای شفای ایشان گذاشته اید
آیا ایشان واقعا خوزستانی و عموی شما هستند یا شما خوزستانی ها عادت دارید لغت ( عمو ) رابکار ببرید ؟


no
1
yes
0
Guest
1393/03/24 - 01:29
آقای Guest : ما خوزستانی ها به همه نمیگیم عمو بلکه میگیم (( آمو ))

عربهای عزیز خوزستان هم میگن : وُلِک

پس باید گفت = وُلِک آمو بهروز انشاالله زود زود زود خوب بشی . چون شما نیستید این فاشی ها هم دست و دلشان به کار نمیرود !
3 روزه مرخصی استحقاقی گرفتن ولی با هم همدست شدن که مرخصی رد نکنند تا مرخصی هاشون ذخیره بشه . آمو بهروز وقتی برگشتی آنها را تنبیه کن . اخطار کتبی با درج در پرونده . شب بخیر ولک آمو بهروز عزیز


no
0
yes
0
حامدh
1395/02/19 - 09:54
سلام میبخشین حساب و کتاب این سهمیه چطور هست برای ارشد چجوری حساب میشه ؟


Reply
no
1
yes
0
جانبار ٧٠ درصد
1393/03/18 - 15:51
موضوع قانونی است ازاد وغیرازاد نداره دراین موارد فاش توسط دوستانی مثل اقای مجتهد حاشیه بزند طفلی جانبازان ؛ دولتهاچنان کردن که حقشان اگرداده شود ذوق زده میشن تاحدسکته ؛ چقدر...!!!!!!!!!!!

Reply
no
8
yes
4
اویسی
1393/03/18 - 18:34
با سلام
در خصوص سهمیه ایثارگران باید عرض کنم وقتی بحث از سهمیه ایثارگران از جمله جانبازان به میان می آید تصور عموم بر این است که این افراد به محض ثبت نام در کنکور، قبولی آنها در هر جا و در هر رشته ای که ثبت نام کرده اند قطعی بوده و هیچ گونه فیلتر و مصاحبه ای در کار نیست، در حالی که در عمل هر گز این چنین نیست. چرا؟

-فرد باید 80 درصد نمره آخرین نفر را که به بصورت آزاد شرکت کرده است و قبول شده است را کسب کند. آوردن چنین رتبه ای هر گز کار آسانی نیست و به همین علت مشاهده می شود که در بسیاری از رشته ها بعد از سال های سال هیچ ایثارگری نتوانسته است در لیست قبولی قرار گیرد
- با فرض قبولی مشکل اساسی بویژه در مقاطع تکمیلی گذر از فیلتر مصاحبه ای است که گروه های مختلف علمی از داوطلب به عمل می آورند، اولا تجربه نشان داده است که آنها نسبت به سهمیه ایثارگران روی خوشی از خود نشان نمی هند و با سوالات غیر مرتبط رای بر عدم تایید خواهند داد ثانیا با وجود دانشجویان همان دانشگاه و ارتباطی که دانشجویان آن دانشگاه در طی سنوات گذشته با اساتید بر قرار کرده اند جایی برای افراد خارج از همان دانشگاه و دانشجویان ایثارگر باقی نخواهد ماند
خلاصه به این آسانی هم که می گویند نیست باید توجه داشت که بیان این کلی گویی ها به نفع ایثارگران نخواهد بود.

no
5
yes
4
محمد امین
1393/03/20 - 10:25
خدا امواتت رو بیامرزه درست گفتی خیلی ها فکر میکنند سهمیه مساوی قبولی فقط برو سر جلسه و امتحان بده دوست عزیز سازمان سنجش حتی یکی از مدیران کل اموزش عالی بنیاد شهید سال ها پیش گفته بود80 درصد نمره اخرین فرد رو سازمان سنجش رعایت نمیکنه به قول شما بزرگوار شما اگه از سهمیه استفاده کنید و قبول شید و حتی بیش از 80 هم بیاورید و برای مصاحبه دکتری برید ردتون میکنن تا بفهمند از سهمیه ایثارگری استفاده کردید (البته به احتمال زیاد چون شاید انسان عاقل و معتدل هم پیدا شود و منصف باشد)این هست رسم روزگار که با خانواده شهدا و ایثارگران و مخصوصا خود ایثارگران چنین برخورد میکنند شما یه سر نگاه کن تو روسیه کمونیست بی خدا تو کشور امریکای جهانخوار برای این دسته از افراد چه امتیازاتی قائل بودند و مقایسه کنید با ایران خودمون یه سری افراد زمان جنگ وایسادن با خون و دل دفاع کردند خانواده هایشان سختی کشیدند اون موقع کسی که برای خوشگذرانی و تحصیل در زمان جنگ خارج بوده الان میاد بجز این که به ایثارگران توهین میکنه و حقش رو میخوره سر کلاس های درس حرف بیربط میزنه و در مورد همه چیز نطر میده البته به نظر من افرادی که دارای تحصیلات عالیه چه در خارج و چه درایران هستند برای من محترم و عزیز هستند ومن مثل بعضی از اونها که افکارشان جالب نیست نیستم کشور هم به اون ها نیاز داره و هم به ما ایثارگران ولی یک چیز هست و اون این که اگر کشور دارای قشر های مختلف باشند شهدا و جانبازان و ازادگان و خانواده هایشان عزیزترین قشر هستند چون جانفشانی اون ها باعث شد که امروز عراق و افغانستان نباشیم و در دنیا مستقل و با نفوذ باشیم و شرایط رو فراهم کردند که اون اقایانی که زمان جنگ مشغول تجارت و خوشگذرانی و تحصیل در خارج بودند امروز بیان و اون ها همه کاره شوند و دلخوشی نشان ندهند با وجود این همه جانفشانی برای ایران!!!اون ها هر کاری دلشون میخواد بکنن و هر چی میخوان بگن ولی اگه ما یه چیز حق بگیم دادشون در میاد!!!ما تا قیامت مدیون خون شهدا و جانبازان و ازادگان و ایثارگران هستیم در جنگی که یکی از ویران ترین و ناجوانمردانه ترین جنگ ها و ظلم های تاریخ بود!!!ولی این مطالبی که اینجانب عرض کردم در خیلی جا ها صدق میکنه!!!این هست رسم روز گار متاسفانه!!!وظیفه ماها این هست که حداقل خودمان قدر جامعه ایثارگری را بدانیم و ان ها را گرامی بداریم و یاد انها را زنده نگه داریم به قول حضرت اقا:باید شهدا یاد شهدا را زنده بداریم و فضیلت ان کمتر از شهادت نیست و جانبازان عزیز شهدای زنده اند و همچنین باید قدر ازادگان عزیز را هم بدانیم و همه این ها در راه خدا باشد انشالله روزی همه و براساس عدالت و حق به جایگاه شان برسند.خداوند شهدا را رحمت و به خانواده هایشان صبر عطا کند وانشالله که قدر جانبازان و ازادگان که اصوه های صبر و مقاومت هستند را بدانیم الهی امین. شادی روح شهیدان صلوات .یاعلی.


no
5
yes
6
آشناي ناشناس
1393/03/20 - 11:19
شش بار ( شش سال ) در آزمون Ph.D شرکت کردم ، هر بار نفر يک سهميه شدم و مصاحبه رفتم ، بار ششم قبول شدم ؛ يعني 5 بار از سهميه کسي پذيرفته نشد.


no
20
yes
15
یکی
1393/05/14 - 15:11
یه باره بگین مملکت مال جانبازاست هم خودتون خلاص کنین هم ما بدبختای بدون سهمیه رو
من که از حقم نمیگذرما


no
9
yes
7
فرزند جانبازم 70%
1394/03/24 - 21:33
شما مطمئن باش ماه هم از. حقشون نمیگذریم جواب همه درهایمان باخدا.
قضاوت بین من و شما با خدا.
درضمن دوستانی که حرص سهمیه میخورن سپاه نیرو برای مقابله با داعش به مرز ها میفرستن ببینین اگه خانواده محترم جرات دارن شما هم از سهمیه بهره مند شوید.


Reply
no
5
yes
8
Guest
1393/03/18 - 20:09
قانون جامع را اجرائی کنید خجالت بکشید از جانبازان شهید و از خانواده شهدا

no
9
yes
11
1393/10/12 - 19:09
هرچی از دهنت در اومد نثار جانبازا کردی تو چی از مشکلات من و امثال من می دونی هیچی هیچی امسال کنکوری ام 12 سال نفر اول شهرم بودم توی تموم ازمونا تک رقمی شدم و با تموم مشکلات کنار اومدم و اینو مطمئنم که استفاده از سهمیه جانبازی خصوصا جانبازای اعصاب و روانی که واقعا جانبازن حقه حقه حقه هیچ ظلمی نیست مطمئنا اگه بابات جانباز 50 به بالا بود و هر نوع سهمیه ای بهت می رسید نمییومدی اینجا و این حرفارو بگی


Reply
no
0
yes
1
علی اکبر محمدی
1393/03/19 - 01:14
دوست عزیز دانشگاه آزاد هم همینطور ه.دغترچه هاشون را بخوانید .

Reply
no
0
yes
2
مجید
1393/03/19 - 08:50
پس جانبازان زیر25درصد؟

Reply
no
1
yes
3
خسروی
1393/03/20 - 00:39
برادر غریز اصل مطلب نگفتی آیا فرزند جانباز 25 تا 49 درصد مثل بقیه اقایان مثل فرزند شهید وازاده سهمیه 20درصدی دارد ویا فقط میتواند درصورت باقی ماندن سهمیه استفاده کند بس جانبازان عزیز دعا کنید سهمیه فرزند آزاده وشهید زیاد بیاد شاید یه ذره هم به ما رسید

no
1
yes
1
امیر محمد
1393/03/21 - 04:10
راست میگه رعایت میه و ما هم مثل فرزند شهید وازاده سهمیه داریم بجای 50 میشه 25 ایول خوبه نه اضافه ظرفیتی نیست ارشد ودکترا هرچند به قول دوستمون ولی دیر اجرا شد


no
2
yes
2
میلاد
1393/03/22 - 06:22
خسروی مطمئن باش پزشکی سراسری یا بهترین رشته های مهندسی قبول میشی . امیدوار باش


no
1
yes
3
Guest
1393/03/23 - 14:36
خسروی : سهمیه من مال شما - به شرط اینکه دل هایمان را با هم عوض کنیم


Reply
no
1
yes
3
ناشناس
1393/03/20 - 02:00
لطفاً سهم مونو بدید سهمیه پیشکش

Reply
no
2
yes
1
وفایی
1393/03/20 - 05:20
محمد امین سکته نکنی ! !

Reply
no
0
yes
0
شاهسون
1393/03/20 - 13:50
سلا م صحت این خبر رو از کجا میشه فهمید من به بنیاد که زنگ مى زنم میگه شامل 25%نمیشه و فقط تا 50%رو در بر مى گیره. :(

no
0
yes
0
رضا
1393/03/21 - 00:54
راست میگه تو دفترچه سازمان سنجش رو نگاه کن دیگه هم کاردانی به کارشناسی و هم ارشد پیام نور ماده 70 اجرا شده در ضمن من یکبار رفته بودم بنیاد شهید گفتند از پارسال ما طبق قانون جامع عمل کردیم سازمان سنجش سر باز میزد و گفت در سیستم بنیاد از پارسال فرزندان و همسران 25 درصد به بالا شامل سهمیه میشن که معاونت حقوقی هم اکیدا تاکید کرده بود کرده بود کدام مسول بنیاد به شما چنین گفته؟من دیروز ارشد فراگیرثبت نام کردم چنین موضوعی صحت داشت کار بدی کرده خبر داده انشاالله سال بعد در ارشد و سراسری دکتری هم اجرا خواهد شدچون این هم پرسیدم من خبر فوق را با توجه به صحت ان تایید میکنم دوستان


no
1
yes
0
شاهرخ
1393/03/21 - 01:02
راست میگه منم دفترچه پیام نور رو دیدم کامل اجرا شده بود خبر خوبی بود خدا رو شکر ایکاش بقیه موارد هم حل شه


no
0
yes
0
شاهرخ
1393/03/21 - 01:04
راست میگه منم ارشد فراگیر ثبت نام کردم فرزندان و همسر 25 در صد کامل رعایت شده بود خبر خبی بود ولی کاش بقیه موارد هم اجرا بشه


Reply
no
0
yes
0
جواد فرزند65%
1393/03/20 - 15:11
محمدامین:منظور من اینکه مثلا رشته من که مهندسی عمران-عمران هست بتونم تو آزمون استخدامی مثلا بانک که به عمران نیازی نداره ثبت نام کنم..یعنی میشه غیر مرتبط،
مگه تو قانون نیومده شرط معدل،سن و شرط تحصیلی ذکر نمیشه ؟ منظور من این بود.

Reply
no
1
yes
2
غفاری
1393/03/21 - 01:04
جانبازان عزیز 25تا 49درصد بیست درصد سهمیه کنکور به شما تعلق نمی گیرد فقط فورمالیته است اگه باورندارید از کارشناسان آموزش عالی بنیاد بپرسید بس ساکت نشنید

Reply
no
3
yes
2
فرزندجانباز
1393/03/22 - 02:01
به ما کار بدین / سهمیه پیشکش ! قبولی تو آزاد و پیام نور خیلی خیلی راحته / در تمام مقاطع دانشجو کم هم میارن / التماس میکنند بیائید دانشجو شوید / ولی مدرک آزاد و پیام نور بی ارزش شد ه چه فایده ؟ / هر جا هر کی میره برای استخدام میگن : نیرویی میخوایم که از دانشگاه دولتی و رشته معتبر دولتی ( سراسری ) فارغ التحصیل شده باشه ، معدلش هم بالا باشه . آگهی روزنامه ها را بخوانید................

Reply
no
0
yes
1
Guest
1393/03/22 - 05:52
محمدامین : هرچه میخواهد دل تنگت بگو ........

آقای خسروی : شما هم همینطور ..............

Reply
no
1
yes
1
اسماعیل
1393/03/23 - 00:57
سلام برادر به اطلاع میرساند فرزند اینجانب در مقطع دکترای دانشگاه ازاد شرکت نموده است ولی سهمیه اش ازاد عنوان شده است و مجاز به استفاده سهمیه ایثارگران نشده با وجود اینکه برای بار اول است که در مقطع دکترا مجاز به انتخاب رشته شده است.لطفا راهنمایی و اقدام نمایید.

Reply
no
1
yes
1
اسماعیل
1393/03/23 - 01:00
سلام حل تناقض عملکرد دانشگاه ازاد و دولتی به عهده کیست؟ راهنمایی نمایید.

Reply
no
0
yes
1
جانباز زیر بیست وپنج
1393/03/24 - 15:17
باسلام-در حالیکه حتی همسران وفرزندان جانبازان بالای بیست وپنج درصدازتمام تسهیلات ادامه تحصیل مانند استفاده از سهمیه ومعافیت از پرداخت شهریه دردانشگاه ها جهت ادامه تحصیل برخوردارندخود جانبازان زیر بیست وپنج درصد ازاین تسهیلات محرومند چه رسد به همسر وفرزندان آنها...؟

no
3
yes
1
فرزند جانباز 70%
1394/03/24 - 21:41
مگه جانباز 10%با جانباز 70 یکیه؟؟؟؟؟؟!!!!!!!


Reply
no
0
yes
0
محمدیان
1393/03/25 - 00:44
طاهرا سهمیه ها ی 20درصد کنکوربرای همه اعمال میشه فقط برای فرزندان چانبازان زیز 50درصد بخاطر مسایل سیاسی دو درصد درنطرگرفتند ویااینکه تنها میتوانند از سهمیه مازاد استفاده کنند

Reply
no
0
yes
0
فرزند جانباز
1393/03/25 - 02:03
سلام - چرا الان اعلام میکنین؟
ما یه سال عقب افتادیم من اراد پذیرفته شدم چجوری یه سال بشینم تا سال بعد؟

Reply
no
3
yes
3
بهنام صادقی
1393/03/25 - 17:47
سلام
بدبختی مملکت راببین زن وبچه جانباز 25% ازقانون مسخره چگونه استفاده میکند
اما بیچاره کسی که زیر 25% است خودش تو جبهه بوده یک عمره اما حق استفاده از چنین حقی را نداره برای خودش زن وبچه اش که ول
عجب قانونی

no
2
yes
2
رضا
1393/04/24 - 18:18
یه جور میگه جبهه بوده انگار تکاور دریایی ارتش بوده 35 روز تو خرمشهر و حصر ابادان جلوی سه لشگر مقاومت میکردن اونم فقط یه گردان بودن . ای کاش تمام اسناد جنگ رو میشد


no
2
yes
2
mari
1393/05/19 - 12:44
پس تکلیف کسی که سه سال تو جبهه بوده و 15درصد جانبازی گرفته چیه؟؟؟؟؟؟


no
0
yes
2
کوروش
1393/05/24 - 16:15
خجالت بکش


no
0
yes
1
سودابه
1393/06/31 - 09:12
من که فرززند جانباز 25درصد هستم، هنوز نتونستم استفاده ای از این قوانین که فرمودید ،داشته باشم.بنیادم که قبلا میرفتم برای پیگیری ،مثه مجرما با من برخورد میشد!!!کلا خیری از این سهمیه که همه حرفشو میزدن ندیدیم جز کلی طعنه و کنایه...


Reply
no
0
yes
0
اسماعیل
1393/03/25 - 20:25
سلام برادر جهت استفاده از سهمیه ایثارکران وزارت بهداشت خانواده های انان را به چند گروه تقسیم نمودهاست 25تا49 درصد بالای50درصد و شاهد در صورتی که لایحه جامع ایثارگران ابلاغی قیدی ندارد و صرف بالای25درصد را ذکر نموده هدف از این کاروتفسیر ان چیست؟ایا این سهمیه مازاد بر پذیرش است یا نه؟ایا بنیاد و وزارت در گزینش عمدتا بر رتبه و نمره تاکید دارد یا درصد جانبازی/؟ راهنمایی کنید.متشکرم.

no
0
yes
0
حاج علي خراساني
1393/03/27 - 14:03
ممنون از نکته سنجي ؛ بنياد پاسخ دهد.


no
0
yes
0
Guest
1393/03/28 - 00:57
برادرعزیز برای جانبازان زیز 50درصد هیچ گونه سهمیه درنطر گرفته نشده وبراساس پیگیری که حقیر از سازمان سنجش کدایی واداره آموزش عالی بنیاد نمودم فقط جهت دلخوش کردن وصرفا جهت آماری دارد


no
0
yes
1
Guest
1393/04/07 - 03:11
پذیرش فرزندان شهدا ( اضافه بر ظرفیت است . نگران نباشید جای کسی را تنگ نکرده اند )


Reply
no
1
yes
1
فداییب
1393/03/26 - 00:10
ازهمرزمان عزیز جانبازان 25 تا 49 درصد استدعا میشود برای اینکه قانون سهمیه کنکور برای ماهم اجرا بشه تا فرزندان ما هم مثل بقیه اقایان از 20درصد سهمیه قانونی کنکور که براساس ماده 70و 71 فانون لایحه حمایت ازایثارگرن تصویب شده ولی سازمان سنجش مخالفت میکند برای پیگیری به دیوان عدالت اداری شکواییه تنطیم کنند تا هرچه زودتر حلوی این قانون شکنان بگیریم ومحاکمه شوند ضمنا درحال حاضز فرزند جانباز 25 درصد فقط میتواند ازسهمیه دودرصدی استفاده نماید که خیانتی برزکی به جانبازان قلمدادمیشود

Reply
no
4
yes
1
جانباز
1393/03/26 - 09:26
با سلام - آیا این عدالت است که جانبازان زیر بیست وپنج درصد از هرگونه تسهیلات علمی وفرهنگی مانند استفاده از سهمیه دانشگاه ها ویا معافیت از پرداخت شهریه دانشگاهی محروم باشند در حالیکه همسر وفرزندان جانبازان بالای بیست وپنج درصد هم از این مزایا وتسهیلات بهره مندند؟

no
1
yes
4
جانباز 45%
1393/03/28 - 11:57
ماهم بعد 35 سال تازه جزو آدمی زاد حساب کردن


Reply
no
5
yes
0
ایرانی
1393/03/28 - 08:41
چطوراست فرزندجانباز25درصددارای سهمیه است ولی خواهروبرادرشهیدازهیچگونه تسهیلات برخوردارنیست آیاعدالت است.

no
2
yes
3
برادر شهید
1393/03/28 - 11:55
مقطع لیسانس خواهر و برادر شهید سهمیه داره


no
1
yes
1
حاج علي خراساني
1393/03/30 - 18:58
لطمات ايثارگري به فرزندان ( درجه اول قانوني ) بسيار بيشتر از خواهر و برادر ( درجه دوم قانوني ) ميرسد؛ البته ايراني عزيز ،وضع تسهيلات خوبست به شرط اجرا ؛ فعلا براي همان درجه اولي ها هم مزه نکرده.


no
0
yes
1
مسعود
1393/04/04 - 17:16
همان طور كه برادر يا خوهر جانباز هفتاد درصد كه معلول هم است هيج جيز شامل حال او نمي شود............


no
0
yes
1
مسعود
1393/04/04 - 17:35
به خدا این اقا راست کفته من نخاعی کلستومی ووو من مشکل دارو کیسه ووو خیلی جیزها دارم روده من حدود سی ساله توکیسه کنارم باهاش بازی می کنم بجه من خود من خانم نسهمیه نمی خواهیم برای شما که مکیند جانباز فلاندرصد اون اقا کفته یکی بیا کلیه وبا به من بدهد من مکویم یکی بیاد یک سال تو خونه من کنار من درد من تحمل کند اکه تحمل کرد سهمیه خودم می دهم به اون بشرط اون که تو این یک سال مریض نشود کسی هست...........!؟


no
2
yes
2
رضا
1393/04/24 - 18:12
بله عدالت هست تو این زمان که داداش به داداش رحم نمیکنه و عزیزم اونی که زجر میکشه فرزنده میبینه پدرش از کار افتاده گوشه خونه شما تاحالا رفتی به زن و بچه داداش شهیدت کمکی کنی یا فقظ میخوای از قبالشون...


no
1
yes
5
مهلا
1393/05/14 - 21:01
اخه کی قراره سهمیه ها تموم شه ؟؟؟؟


no
2
yes
5
کوروش
1393/05/24 - 16:11
اونا سختیو دادو بیدادو درد و زجر پردو نمیبینن تو اتاق حبس نمیکنن خودشونو ک باباشون اروم شه خرف زدنتونو اصلاح کنید لطفا


no
3
yes
7
کوروش
1393/05/24 - 16:13
لال شو
خجالت داره بخدا من خودم فرزند جانباز نیستم اما دوستمو میبینم چ زجری میکشه


no
3
yes
6
فرزند یه ازاده
1393/08/15 - 23:30
واقعا برای کسایی ک فک میکنن ما بچه های ایثارگرا مفت خوریم متاسفم ک نمیفهمن اگه پدرای ما نبودن اونا هم نبودن...........خودشون اگه جای همین بچه ها بودن توقع شون بیشتر میشد...این ماییم ک درمقابل بی ادبی هاشون سکوت میکنیم......همچنین بخاطر درک بالای بعضیا کمال تشکرو دارم...............


no
1
yes
0
ممممم
1396/01/28 - 11:15
اخ گفتی


Reply
no
0
yes
2
حاتمی
1393/03/28 - 16:04
با سلام - آیا این عدالت است که جانبازان زیر بیست وپنج درصد از هرگونه تسهیلات علمی وفرهنگی مانند استفاده از سهمیه دانشگاه ها ویا معافیت از پرداخت شهریه دانشگاهی محروم باشند در حالیکه همسر وفرزندان جانبازان بالای بیست وپنج درصد هم از این مزایا وتسهیلات بهره مندند

no
1
yes
1
حاج علي خراساني
1393/03/30 - 18:56
البته فعلا روي کاغذ نه در عمل.


no
0
yes
0
GHOLI
1393/05/18 - 08:55
چرا داداش در عمل هم هست.رفیق من یه درصدایی داشت که نگو،الان تک رقمی شده :)


no
0
yes
0
گمنام
1393/07/26 - 19:00
بوشو بابا!!


Reply
no
0
yes
0
مریم
1393/03/31 - 21:32
`باسلام
لطفا بفزمایید آزمون دکتری برای خانواده شهدا مصاحبه دارد یا نه؟
ممنون

Reply
no
0
yes
0
فرزند جانباز 25درصد
1393/04/02 - 17:28
سلام خدمت همه هموطنان گرامی
29 خرداد93 به بنیاد شهیدوامور ایثارگران همدان مراجعه کرده و در مورد ماده 70... سوال نمودم
در کمال ناباوری کارشناس مربوطه فرمودند:"از وزارت علوم پرسیدیم گفتند نه..."
حال تکلیف چیستْ!!!؟؟؟

Reply
no
1
yes
0
جانبازشیمیائی
1393/04/03 - 08:59
برادری که این مطلب رانوشتی چرادقت نفرمودی.این 6ماه 6ماه که میگوئی کجای قانون نوشته شده.بنده رزمنده هستم با12ماه سابقه جبهه.حالاهم درکاردانی به کارشناسی وهم کارشناسی به ارشدوهم ارشدبه دکتراازسهمیه استفاده نمودم.شمایه خورده دقت می فرمودیدبه مصتحبه رئیس سنجش فرمودند،رزمدگان موردشان فرق می کند.پس برادراگراطلاع رسانی هم می کنیددرست اظلاع رسانی کنیدوقانون رااول کامل مطالعه کنیدبعداطلاعیه صادرنمائید.حتما"اینراهم میدانیدکه جهل به قانون رافع مسئولیت نیست.

Reply
no
0
yes
0
اعتبار
1393/04/06 - 15:33
فرزند يثاار ر هستم

Reply
no
0
yes
0
مجروح
1393/04/18 - 17:09
سلام من یک بیشنهاد دارم اقا یان نظر ندیند این هم یک بازی دیکر است مکر کدامیک از ماها مشکلمان حل شده واز دانستنی که دل ادم به درد می اورد بتر خودش بس بکذاریند ندانیم جون راحت تر مردگی می کنیم البته من خودم میگویم مردگی می کنم این جه زندکی است منت یک تشک می دهم تشک که نه بول تشک ایا یک تشک نود هزا تومان است! جرا خوتان نم حریند؟؟؟؟ جون ششصد هزا تومان است.؟ خواهش می کنم نظرات مرا باک یا خذف کنیند تا فقط به مرک به اندیشم. قبلا از شما مسعولین تشکر می نمایم

Reply
no
2
yes
3
سارا صالحی
1393/05/01 - 18:12
با عرض سلام و خسته نباشید من همسر ازاده و جانباز خوزستانی هستم.میخواستم بدونم جرا همین که نوبت به فرزندان ما رسید سهمیه کنکور کاهش یافت.چرا اقای شیرزاد هیچ دفاعی برای خانواده ایثارگران نمیکنه.چرا بین خانواده های ایثارگران تفاوت قایل میشه.مثلا من خودم که همسر ازاده و جانباز هستم نمیتوانم مامور به تحصیل شوم با وجود دغدغه های زیادی که در زندگی داشتم ولی فرزند یا همسر شهید میتواند یا .....تو رو به خدا از مراتب بالا بخواهید لااقل لاحه تغییر سهمیه برای فرزندان انها به همان حالت اول برگردد .حتی فرزندان جانبازان و ایثارگران زیر بیست و پنج درصد بین فرزندان ایثارگران چه ازاده چه جانباز و چه شهید نباید هیچ تفاوتی قایل شد انها نیز فرزندان شهدای زنده هستند لطفا در این خصوص رسیدگی جدی شود.من خودم همسر ازاده و جانباز شاهد دغدغه خاطر فرزندانم در رابطه با مشکلات اعصاب وروان پدرشان بوده ام استفاده از سهمیه حق مسلم تمامی فرزندان و خانواده های محترم انهاست.این حق مسلم را از انها دریغ نفرمایید.اجر شما با خدا .خسته نباشید.با تشکر

Reply
no
2
yes
0
ثریا اعتصای
1393/05/03 - 02:17
بنده فرزند جانباز 45 درصد هستم ایا در کارشناسی ارشد دولتی من سهمیه دارم یا خیر؟

Reply
no
1
yes
0
sara
1393/05/11 - 23:08
سلام من فرزند جانباز 40درصد هستم در رشته پزشکی تحصیل می کنم و از سهمیه یک بار استفاده کردم ایا در ازمون دستیاری امکان استفاده از سهمیه وجود دارد؟

Reply
no
3
yes
6
پزشک
1393/05/12 - 12:42
سهمیه دادن اونم در مورد رشته پزشکی ظلم در حق مردمه .بازی کردن با جون آدما
فراوان داریم نمونشو....
تو فامیل داشتیم کسی که 13 سال پزشکیش طول کشید
در اینکه شهدا حقشون نمیتونیم با هیچ چیز جبران کنیم نیست ولی جون آدمها شوخی بردار نیست وقتی پزشکایی که خودشون با استعداد خودشون رفتن وضع سوادشون اینه....

no
5
yes
6
مهلا
1393/05/14 - 20:59
والا به خدا حرف منو زدی مرسی طرف ریاضی و شیمیو صفر زده فیزیک 6 زده همه درصداشم زیر 30 اونوقت پزشکی قبول شده من ک شاخ دراوردم وقتی فهمیدم


no
5
yes
10
حمید رضا سلیمانی
1393/05/28 - 16:15
این همه بی سواد خر پول که دارن توی دانشگاه های بین المللی با رشوه و زور و کلک واحداشون رو پاس میکنن زیر گنبد کبود ... بعد زورت به این بدبختا رسیده که گناهشون این بوده باباشون رفته برای ناموس تو جنگیده ... شرم نمی کنی ؟


no
1
yes
4
حسین
1393/05/31 - 21:43
کی گفته ؟ کسی با این درصدا عمرا اگه رشته های علوم پزشکی قبول شه من خودم میانگین 30 تخصصی زدم میانگین 50 عمومی شک دارم داروسازی قبول شم ایثارگران هستم


no
1
yes
4
جواد
1393/07/07 - 01:29
دوستان
من متوسط درصدها یم حدود 20% بود ریاضی ام 40 زدم ولی قبول نشدم این دوستتون احتیاطا پزشکی سیستان قبول نشده


no
2
yes
2
باران
1393/07/08 - 22:53
خوب عزیزم اوناا موقع آزمون جامع حذف میشن اگه نمره نیارن


no
2
yes
4
گمنام
1393/07/26 - 18:57
به اونی که قبول داری دروغه!
باید 80% آخرین نفر اون رشته تو اون داشنگاهو بیاره تا قبول شه
حالا پزشکی و % صفر؟؟
آخه دیگه حد داره بابا
چقد زود باورین؟
یه خرده اطلاعاتتون رو زیاد کنین
شما هم برادر ما


no
0
yes
4
احمد
1393/07/30 - 22:39
مرد حسابی دوره پزشکی حداکثر 9سال مجاز به تحصیل هسنی فهمبدی؟


no
1
yes
2
1394/03/02 - 17:15
ببخشيدا ولى اينقد الکيم نيس که شما ميگى, اون کسى که باره علميشو نداشته باشه انقد آزموناى سخت ازش ميگيرن که مطمئن باش به تهش نميرسه پس کسى به تهش رسيده لياقتشو داشته لطفا يکم اطلاعاتتون و زيادکنيد و کور کورانه و از سر تعصباى الکى حرف نزنيد. در ضمن چرا شما شاکى نميشى از سهميه ى هيئت علمى اونا که کارى نميکنن و پوله خوبى هم ميگيرن با رتبه 13 14 هزار ميزارن دامپزشکى و بعد پزشکى. فقط گير دادين به جانبازا که واسه ما و اين خاک زحمت کشيدن. واقعا متأسفم


Reply
no
2
yes
1
فاطمه فرزند شهید
1393/05/12 - 21:14
باباکجایی تز سهمیه هم شانس نیووردم نوبت من که شد سهمیه ها کم شد از اون بالا برام دعا کن.

Reply
no
1
yes
0
فاطمه فرزند شهید
1393/05/12 - 21:17
بابا******

Reply
no
1
yes
0
فاطمه
1393/05/13 - 00:42
با سلام آیا فرزندان ایثارگر هم سهمیه کنکور سراسری یا آزاد را دارند؟

no
1
yes
0
اسما
1393/05/13 - 14:00
نداااارن عزیزم هم دردیم


no
2
yes
2
مهلا
1393/05/14 - 20:56
بععله دارن بدجور هم دارن شما خیالتون راحت .اون کسی ک رتبه اش پنج برابر من امسال پزشکی قبول شد ولی من....


no
0
yes
0
Guest
1393/06/17 - 00:15
من خواهم شده 1700 منطقه 1 120 سهمیه قبول شدنش تو هاله ی از ابهامه


Reply
no
1
yes
4
Guest
1393/05/13 - 21:17
ای کاش اطلاع رسانی جامع وکامل بودتاحق به حقدار میرسید وحقی بایمال نمیشد چراکه جانبازان امروز همان نوجوانان گذشته بودند جانشان راهدیه ی راه حق کردند که امروز حقی ظایع نشه

Reply
no
1
yes
0
Guest
1393/05/13 - 21:25
من فرزند جانباز 35درصد هستم موقع ثبت نام ازبنیادجانبازان محل اقامتم تا بنیاد تهران سوال کردم که سهمیه شامل حال ما میشود گفتن نه ولی کسی از این مسولین راهنمایی نکرد که ایثار گری رااستفاده کنم حالا مشاور انبخاب رشته میگوید بایستی موقع ثبت نام از ایثارگری استفاده میکردی چه کسی جوابگوی من میشود

Reply
no
0
yes
1
سید
1393/05/14 - 01:17
سلام پس ازسالها چشم انتظاری یک کار و یک مصوبه ویک رای برای جانبازان25ت49درصدگرفیتد بازم تشکر.ماجانبازان خودمان که خیری ندیدیم و کم کم داریم میریم اون دنیاحالابچه ها انشاالله خیرببینند.اما راجع به اون افرادی که ازجنگ و مشکلات رزمندگان و جانبازان و ایثارگران خبرندارند و فقط انتقاددارند یک لحظه تصورکن برای هیچ وقت پدرنداری آقابالاسرنداری توی خونه مدیرنداری و خیلی ...یایک پدرمریض (اعصاب وروان وریه و...)که دردنیا فقط هرروز مرگش رو ازخدا درخواست میکنه وحوصله نداره با بچه هاش حرف بزنه تازه همه اعضای خانواده بسیج شدندکه فقط سایش رو سرشون باشه .این افتخارات نصیب توانتقادکننده بشه چه کارمیکنی بازم میگی حقشون نیست.من میگم دنیا رو ازم بیگیرن امابابام رو بهم برگردونن. حالا شما چی میگی گلم بازم برای تو80درصد سهمیه آزاد هست یکم فشار بیار تو هم قبول شی.

Reply
no
2
yes
1
فریبرز راستزاد
1393/05/14 - 17:13
سهمیه فرزند شهید چقذر است با تشکر

no
3
yes
0
منتال
1393/06/18 - 22:03
کارشناسی 5 درصد و ارشد و دکتری 20 درصد


Reply
no
1
yes
2
مهران
1393/05/16 - 10:12
سلام. آقا خبر درسته من خودم رتبه ی رشته ریاضیم تو همین کنکور 93 حدودا شد 1050 تو سهمیه شدم 67. اینم بگم من بابام جانباز 35 درصده:)
دستشون درد نکنه!

no
0
yes
0
نیلو
1393/08/06 - 23:49
الان میشه بگید چی قبول شدی؟


Reply
no
0
yes
0
امیر علی
1393/05/29 - 02:23
با سلام . اخیرا کمیسیون تلفیق مجلس مصوب کرده که جانبازان 20 درصد همتراز با 25 درصد هستند و مثل جانبازان 25 درصد از مزایا استفاده می کنند . آیا ان مصوبه عملی گردیده یا فقط در قالب یک شعار بوده است . آیا جانبازان 20 درصد میتوانند از سهمیه در کنکور استفاده کنند ؟ آیا جانبازان 20 درصد قبولی در دانشگاه آزاد از معافیت شهریه برخوردار می شوند یا خیر . متشکر

Reply
no
0
yes
0
زهرا
1393/05/29 - 17:54
با سلام فرزند جانباز 25 درصد هستم یک بار در کنکور سراسری برای مقطع لیسانس از سهمیه ام استفاده کردم ایا برای کارشناسی ارشد روزانه طبق این قانون که گفتید می توانم از سهمیه استفاده کنم؟

no
0
yes
0
میلاد
1393/06/06 - 15:50
لازم به ذکر است در صورتی که شما با استفاده از سهمیه شاهد و ایثارگر در دروره روزانه در هر مقطع جداگانه مثلا اگر شما ارشد روزانه قبول شید حق ندارید مجددا" در همان مقطع یعنی ارشد از سهمیه شاهد و ایثارگر استفاده کنید ولی در صورتی که غیر از دوره روزانه قبول شوید و انصراف دهید فقط یکبار مجاز به استفاده در همان مقطع مثلا همین ارشدی که گفتم هستید. پس برای هر مقطع به طور جداگانه حساب می شود. به همین منوالی که گفتم. یعنی برای جانبازان 25 در صد به بالا و فرزند و همسرانشان و آزادگان و همسر و فرزندانشان و فرزند وهمسر محترم شهدا و برای کسانی که جانباز زیر 25 درصد و یا اینکه جانباز نیستند و صرفا" حضور داوطلبانه در جبهه دارند، به ازای هر 6 ماه یک مقطع می توانند استفاده کنند.


Reply
no
2
yes
3
روشنایی
1393/06/01 - 10:38
اهای با شمام .اره درست شنیدید با کسایی ک چشم دیدن سهمیه رو ندارن ی لحظه ب حرفام گوش کنین.من خودم دانش اموز سمپاد بودم با معدل 19/65خیلیم باهوش بودم ک اینو اطرافیان میگفتن ولی ب خاطر مشکل اعصاب وروان بابام ک حاصل از جنگه هرروز ی چشمم خون بود ی چشمم اشک.حالا هم میگم خوشحال شید با این همه زحمت ک کشیده بودم با سهمیه هم از رشته مورد علاقه ام قبول نمیشم.

no
2
yes
1
دلارام
1393/06/04 - 13:10
سلام عزیزم اسم من دلارام راستش منم مشکل شما رو دارم میشه کمکم کنی؟ من هنوز متوجه نشدم سهمیه به 20 درصد کاهش یافت ینی چی؟؟؟ منم بابام مشکل اعصاب داره دیگه کم مونده ماهم مثل بابام عصبی بشیم هرچه زود تر جوابمو بده لطفا


no
5
yes
2
الهام
1393/07/23 - 19:32
بله من شمارو درک میکنم . اصلا تفکر مردم براتون مهم نباشه که حق شماست ، جالبه که درصد جانبازی اعصاب و روان کمتر از نقص عضو هست با اینکه زندگی با فردی که نقص عضو داره خیلی راحتر از اعصاب و روان هست اما اصلا از این دید نگاه نمیکنن. امیدوارم روزی برسه که همه متوجه منظور شما بشن


Reply
no
1
yes
0
زهرا زارع
1393/06/09 - 13:29
سلام من پدرم فوت شده وعموم قیم من هستند میتونم از سهمیه عموم استفاده کنم؟؟؟؟

Reply
no
0
yes
0
سما
1393/06/10 - 18:05
باسلام
من توکنکورسراسری درمقطع کارشناسی از سهمیه استفاده کردم (فرزندجانباز25درصد)الان میتونم برای ارشددانشگاه آزاد یادولتی
دوباره ازسهمیه ام استفاده کنم؟

no
0
yes
0
منتال
1393/06/18 - 22:01
میتونی استفاده کنی


Reply
no
3
yes
0
فاطمه
1393/06/11 - 15:20
سلام من دانشجوی پرستاری دوره روزانه هسم.پدرمن جانباز25درصدوازاده است.من توکنکورازسهمیه ازاده استفاده کردم میشه یباردیگه توکنکورسراسری ک میخام ازاول کنکوربدم ازسهمیه جانبازیش استفاده کنم چون ازسهمیه ازادگیش استفاده کردم...درضم میشه دانشگاه ازاددندانپزشکی ازسهمیه استفاده کنم...اقای محمدامینم جواب بده....چون یبارازسهمیه دردانشگاه ازاداستفاده کردم تورشته مامایی قبول شدم ولی نرفم میشه یباردگ استفاده کنم واسه رشته دندان... ..راسی شهریه دندان دانشگاه ازادروبنیادپرداخت میکنه،؟؟؟خیلی ممنون

Reply
no
2
yes
0
saman
1393/06/20 - 21:13
سلام
می خواستم بدونم که آیا برادر زاده ی شهید هم توی کنکور سهمیه داره؟
لطفا بهم جواب بدین.
ممنون

no
1
yes
1
فاطیما ح
1393/06/28 - 23:08
سلام. پدر من توسپاه بود و 18ماه درجبهه بود. حالا سوال من اینه که به من سهمیه دانشگاه تعلق میگیرد؟


no
0
yes
2
Guest
1393/06/30 - 11:16
شهید اجرش با خداست


Reply
no
1
yes
0
Guest
1393/06/22 - 17:29
سلام برادران عزیز
شما را به خدا از دانشگاه ازاد بخواهید سهمیه ایثارگران را برای کلیه مقاطع اعمال نماید . نه اینکه فقط یکی از مقاطع

no
1
yes
1
Guest
1393/06/23 - 16:39
باشه


Reply
no
0
yes
0
ولی
1393/06/26 - 00:20
من اذ سهمیه رزمندکان از دیپلم به لیسانس یکبار استفاده کرده ام از این که جانباز 20% هستم میتوانم یکبار دیکر ازسهمیه جانبازی درمقاطع بالا تر استفاده کنم

Reply
no
0
yes
0
فاطمه
1393/06/26 - 00:29
چی??پیام نور!!!واقعا ک!

Reply
no
0
yes
0
فاطیما ح
1393/06/28 - 23:21
سهمیه ایثارگری

Reply
no
0
yes
1
جواد
1393/07/01 - 12:56
سلام من پدرم توکارت ایثارگریش 6 ماه حضور جبهه زده آیا من میتونم به عنوان سهمیه ازش استفاده کنم در ازمون ارشد؟

no
1
yes
1
ملك زده
1393/07/05 - 20:18
سهمیه ایثارگر یعنی هییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییچ
من خودم خانواده ایثارگرم
ایثارگرا فراموش شدن
فقط ...... و .......


Reply
no
0
yes
0
Guest
1393/07/02 - 10:19
سلام.من خواهر شهیدم.در مقطع کارشناسی از سهمیه استفاده کردم.برای مقطع ارشد هم میتوانم از سهمیه استفاده کنم؟

Reply
no
1
yes
1
فرزاد
1393/07/02 - 19:31
سلام.من فرزند جانباز 42 درصد هستم.بعد از خوندن این خبر پیگیر شدم و از بنیاد شهید سوال کردم، مسئول آموزش بنیاد شهید گفت ک فرزندان جانباز 25 تا 49 درصد فقط در آزمون سراسری سهمیه دارن،میشه یه شفاف سازی کنین، که تو آزمون کارشناسی ارشد فرزندان 25 تا49 درصد ،به طور مثال در دوره روزانه یا شبانه دانشگاها سهمیه دارن یا فقط در پیام نور؟
یا علی

Reply
no
1
yes
0
ندا
1393/07/04 - 20:35
سلام
من پدرم ٥ سال حضور در جبهه داشته آيا ميتوانم از سهميه ايشان در كنكور ارشد استفاده كنم؟! پدر من رزمنده است.لطفأ پاسخ دهيد.

Reply
no
1
yes
0
آرمان
1393/07/12 - 12:14
سلام .مطلبی رو که آقای امین در این سایت نوشتن ظاهرا زیاد مورد اعتمادنیست چون هر جایی رو که بگردی این مطلب رو یا موضوعی مرتیت با این رو پیدا نمیکنی .پس لطفا روشن کنید که آیا کسی که در کارشناسی از سهمیه 25 تا 49 درصد استفاده کرده میتونه در ارشد هم استفاده کنه.؟
در دفترچه آزمون ارشد 93 نوشته شده که جانبازان 25 تا 49 درصد میتونن از سهمیه استفاده کنن نه فرزندانشون!!!

no
1
yes
0
محسن
1393/08/07 - 09:27
سلام,حق باشماست,این تغییرقانون فقط در مقطع کارشناسی هست, این یادداشت بدون سند و اشتباه هست,


Reply
no
0
yes
0
فرزاد
1393/07/14 - 20:44
با سلام.
آقا این چه قانونیه ک هر جور خودشون دلشون بخواد تغییرش میدن،تو آزمون کارشناسی ارشد پردیس خودگردان همین چند هفته پیش دسته بندی کردن سهمیه رو،یا اجراش نکنین که ما تکلیفمون مشخص باشه و کنایه ها رو نشنویم و خون دل نخوریم بیشتر از این! یا کامل اجرا کنیین،درسته شما تفسیری ک دوس داشته باشین از قانون میکنین! دسته بندی سهمیه ها ب 25 تا 49 و 50 تا 70 و....... یعنی چی!اگه اینقدر وقتتون پره ک حوصله نمیکنین قانونه چند خطی رو بخونین بگین تا بیایم با سوزه دله چندین سالمون براتون بخونیم. اجرتون با همون خدایی که تا اینجا بی هیچ منتی و صادقانه دستمونه گرفته.

Reply
no
0
yes
0
پرویز فرزانه دوست
1393/07/16 - 14:21
سلام من گواهی 9 ماه گواهی جبهه از سپاه گیلان دارم برای گرفتن کارت به کجا مراجعه کنم

Reply
no
0
yes
0
الهام جوکار کوهنجانی
1393/07/17 - 22:24
سلام.ببخشید من برای کنکور ارشد آزاد دفترچه گرفتم ولی در آرمون نتونستم شرکت کنم.آیا سهمیه من واسه ارشد محفوظه؟فرزند جانباز 25%

no
0
yes
0
Guest
1393/07/18 - 22:45
بله محفوظ است وشما به اين خاطرمشكلي نداريد.


no
0
yes
0
فرزند شهید
1394/02/22 - 20:06
اره نگران نباشید