feed-image

آمار بازدید

 امروز امروز8601
 دیروز دیروز8642
 این هفته این هفته25746
 این ماه این ماه100001
 تا به حال تا به حال4066955
شناسه خبر:13781 دوشنبه, 25 اردیبهشت 1391 09:28 چاپ نسخه چاپی
پست الکترونیکی ارسال به دوستان
سهمیه استخدامی ایثارگران

یوسف مجتهد - مجلس شورای اسلامی بند (و) ماده44 قانون برنامه پنجم توسعه را اصلاح کرد و در این اصلاحیه برخلاف رویه‌های گذشته که قوانین استخدامی ایثارگران و سهمیه‌های تعیین‌شده هیچ‌گاه از جامعیت برخوردار نبود، این قانون به نسبت از جامعیت بهتری برخوردار است.
برابر این ماده واحده تمامی دستگاه‌ها مکلفند در چارچوب سهمیه‌های استخدامی و جایگزینی نیروهای خروجی خود، حداقل 25درصد نیازهای استخدامی خود را از میان جانبازان و آزادگان فاقد شغل و فرزندان و همسران شهدا و جانبازان 25درصد و بالاتر و فرزندان و همسران آزادگان بالای یک‌سال اسارت، تأمین و به استخدام آنان از محل مجوزهای مربوط و پست‌های بدون متصدی اقدام کنند و 5درصد سهمیه‌های استخدامی را نیز به رزمندگان با سابقه حداقل 6ماه حضور داوطلبانه در جبهه و همسر و فرزندان آنان و فرزندان جانبازان زیر 25درصد و آزادگان زیر 3سال اسارت و خواهران و برادران شهدا اختصاص دهند. بنیاد شهید موظف است درخصوص فرزندان با اولویت فرزندان شاهد، سپس فرزندان جانبازان براساس درصد جانبازی و فرزندان آزادگان براساس مدت اسارت اقدام کند.
فرزندان شهدا، جانبازان و آزادگان از شرط جنسیت برای استفاده از سهمیه استخدامی معاف و دستگاه‌های اجرایی موظفند بدون الزام به رعایت شرط سنی، تحصیلی، معدل و آزمون و با احراز شرایط عمومی گزینش، از ابتدا آنان را به‌صورت رسمی قطعی استخدام کنند.
دستگاه‌های اجرایی پس از تعیین تکلیف سهمیه ایثارگران می‌توانند به جذب نیروهای انسانی مورد نیاز دستگاه خود اقدام کنند. دستگاه‌های اجرایی که از این قانون تخلف نمایند برابر قوانین و مقررات با آنان رفتار خواهد شد. معاونت توسعه مدیریت منابع انسانی رئیس‌جمهور و بنیاد شهید و امور ایثارگران ناظر بر حسن اجرای این قانون خواهند بود.
نکات حائز اهمیت در این قانون نسبت به سایر قوانین استخدامی ایثارگران در گذشته، جامعیت نسبی آن است که به موارد آن اشاره خواهد شد:
الف- سهمیه استخدامی ایثارگران و فرزندان آنان شامل 2 سهمیه 25درصدی و 5 درصدی جمعا 30درصد است که دستگاه‌های اجرایی موظفند حداقل 30درصد سهمیه را رعایت نمایند.
ب- سهمیه 25درصدی به کلیه جانبازان با هر درصد، آزادگان با هر میزان اسارت، فرزندان و همسران شهدا، همسران و فرزندان جانبازان 25درصد و بالاتر و همسران و فرزندان آزادگان با یک‌سال اسارت و بیشتر تعلق می‌گیرد.
ج- سهمیه 5درصد به رزمندگان با سابقه 6ماه حضور داوطلبانه در جبهه و همسر و فرزندان آنان و فرزندان جانبازان زیر 25درصد و آزادگان زیر 3سال اسارت و خواهران و برادران شهدا اختصاص می‌یابد.از نکات مثبت، تخصیص سهمیه به رزمندگان و فرزندان و همسران آنان و خواهران و برادران شهداست که مورد غفلت قرار گرفته بود، لکن با کمال تأسف به‌دلیل عدم‌کارشناسی قوانینی که در مجلس تصویب می‌شود همچنان از جامعیت کافی برخوردار نیست. عدم‌ذکر همسران جانبازان زیر 25درصد و همسران آزادگان زیر 3سال اسارت هیچ توجیه منطقی ندارد و مجلس باید این نقص و تناقض را برطرف کند.
د- در سهمیه استخدامی فرزندان ایثارگران اولویت اول با فرزندان شهدا، سپس فرزندان جانبازان براساس درصد جانبازی و فرزندان آزادگان براساس مدت اسارت تعیین شده است.
هـ - فرزندان شهدا، فرزندان جانبازان و فرزندان آزادگان از شرط جنسیت برای سهمیه استخدامی معاف هستند و آنان بدون الزام به رعایت شرط سنی، تحصیلی، معدل و آزمون و با احراز شرایط عمومی از ابتدای خدمت به‌صورت رسمی قطعی به استخدام دستگاه پذیرفته خواهند شد و دوره استخدام رسمی آزمایشی یا پیمانی نخواهند داشت.
و- شرایط عمومی مندرج در قوانین به جز موارد بند فوق که فرزندان شهدا، جانبازان و آزادگان از آن معاف شده‌اند به قرار زیر است:
1-  تابعیت ایران 2- انجام خدمت زیر پرچم یا معافیت قانونی 3- نداشتن سابقه محکومیت جزائی مؤثر 4- عدم‌محکومیت به فساد عقیده و معتاد نبودن 5- داشتن توانایی انجام کاری که برای آن استخدام می‌شوند. در مواردی که نیاز به تخصص وجود دارد رعایت شرایط علمی الزامی است مانند اعضای هیأت علمی و قضات. البته این نکته نباید به ابزاری جهت عدم‌تحقق حقوق قانونی ایثارگران و فرزندان آنان در دست دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد. با دارا بودن این شرایط عمومی منعی برای استخدام آنان وجود ندارد.
ز- دستگاه‌های اجرایی پس از تعیین تکلیف سهمیه‌های استخدامی ایثارگران و فرزندان آنان می‌توانند نسبت به جذب نیروی انسانی در دستگاه خود اقدام کنند. درصورتی که دستگاه اجرایی قبل از تعیین تکلیف 30درصد سهمیه استخدامی، نسبت به جذب نیرو در دستگاه اقدام کند عملی خلاف قانون مرتکب شده و موضوع قابل پیگیری از طریق مراجع قانونی است. بدیهی است با متخلفین حسب قوانین برخورد خواهد شد.
ک- نظارت معاونت توسعه مدیریت منابع انسانی رئیس‌جمهور و بنیاد شهید و امور ایثارگران که حسب قانون این وظیفه را برعهده دارند می‌تواند مانع از تخلف دستگاه‌های اجرایی باشد. هرچند این قانون نقص‌های جزئی دارد، لکن در طول قانونگذاری در جمهوری اسلامی، جامع‌ترین قانون مصوب در حوزه سهمیه‌های استخدامی ایثارگران است که با اجرای دقیق توسط دستگاه‌های اجرایی و نظارت دقیق‌تر توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران می‌تواند حقوق تضییع شده ایثارگران در سنوات گذشته را اعاده کند. متن قانون از سایت روزنامه رسمی اخذ شده و در بخش سهمیه 5 درصد مدت سه سال اسارت با تناقض در قسمت اول قانون مواجه است که موضوع در حال پیگیری است .

 

Comments are now closed for this entry

نظرات

 
-1 +9 # سعدی لطفی 1392/10/08 16:07
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت همه دست اندکاران سایت فاش نیوز _ من فرزند جانبازی هستم از شهر پاوه خدا بیامرز پدرم هم چند ماه پیش فوت شدند و عمرشونو دادن به همسنگرای باقیموندش / حقیقتش اینه که ما پنج فرزندیم که متاسفانه هیچکوممون تو هیچ اداره ای استخدام نشدیم دلیلشم مشکلاتی بود که خدا بیامرز پدرم تو 8 سال دفاع مقدس براش پیش اومده بود منظورم ناراحتی اعصاب و روان شاید خیلی از جانبازای عزیز همسرو فرزندانشون درک کنن که من چی میگم به هر حال خیلی چیزای دیگه که مجالش نیست که اینجا بیانشون کنم /چند مدت پیش رفتم اداره بنیاد شهید و ایثارگران پاوه مستقیم رفتم پیش رئیس گفتم سلام آقای فلانی حقیقتش من بیکارم تحصیلاتمم در حدی نیست که ادعا کنم که من لیاقت فلان کارو دارم خودتون هم از مشکلاتی که تو خونه داشتیم با خبرید ایشونم شرایط استخدام رو و سهمیه ای رو که شامل حال میشد توضیح دادن گفتن باید فوق دیپلم لیسانس یا فوق داشته باشید من خودم اینارو میدونم ولی گناه پدرم یا من پسرش چی بود نتونستم تحصیلاتمو ادامه بدم به هر حال از رئیس خداحافظی کردمو اومدم بیرون پیش خودم گفتم خدایا یعنی اگه من میتونستم استخدام بشم عرضه نداشتم که یه جنگل بان بشم یا یه آبدارچی یا یه راننده یا هر کاری که در این سطح باشه من قصد گله ای ندارم ولی گه گاهیم زیره پاتون رو نگاه کنین
 
 
-0 +6 # علی اکبر رخ 1392/09/05 19:47
سلام من پسر ازاده و جانباز35%بسیجی و فرهنگی هستم که با مدرک دیپلم برنامه نویسی کامپیو تر که شغلی ندارم وبیکار هستم لطفا درخواست استخدامی من را قبول کنیدولطفا رسیدگی نمایید باتشکر فراوان
 
 
-0 +3 # جابر 1392/08/04 23:07
با سلام وخسته نباشید من فرزند جانباز 25در صد هستم و ثبت نام و فرم پذیرش جانبازان به منظور معرفی به کار را پر کرده وبااینکه لیسانس و مهندسی سیالات تمام کرده ام و متاهل هستم از این همه خبر مبنی بر استخدام قطعی خانواده های ایثارگر فقط حرف شنیدیم و حرف! جدا کاری شده تا حالا یا اونم یه حرف بیش نبوده؟اگه شده من و بابای جانبازم وخانمم امیدمون قطع شده خبر بدین ویه لطف کنین و به جانبازان و امور ایثارگران استان اذر بایجان شرقی خبر بدین تا واسه ما هم کاری بکنن
 
 
-0 +2 # فرزند ایثار گر 1392/07/22 17:19
باسلام چرا هیچ امتیازی شامل خانواده افرادی که درجبهه حضور داشتن نمیشه پدرم 60ماه جبهه بوده ولی جانبازی اش از25ماه کمتره هرپنج فرزندش بیکاره وهمه دارای مدرک لیسانس هستیم نه ان روز که پدرم تنهایمان میگذاشت وبه جبهه میرفت کسی به فکر ما بود و نه الان.به خدا یاد دارم روزی که پدرم نبود ومادرم نان را به شکلی تقسیم میکرد که مقداری هم برای شب بماند وما به او التماس میکردیم .ای کاش مددت زمان جبهه هم در نظر بگیرید
 
 
-0 +1 # جلال 1392/07/04 11:46
سلام خداوند امام را رحمت کند.یکی از فرمایشات زیبای حضرت امام این بود که جنگ نعمت است ان زمان 15 سال بیشتر نداشتم ودر جبهه بودم و معنای این فرمایش امام را درست درک نمیکردم ولی حالا متوجه شده ام .توصیه ام به همسنگران رشیدم این است که صبور باشند وناراحت نشوند در نهایت هر چه در دنیا بجز خداوند عمری دارد و تاریخ مصرف ما نیزتمام شده است.
 
 
+0 # معصومه اسدی ازساری 1392/06/28 09:59
باسلام من فرزندجانباز17%ه ستم دررشته مامایی تحصیل کردم که در115ساری مشغول به انجام طرح هستم که 3روزبعدطرحم تموم میشه درازمون استخدامی26خرداد 91شرکت کردم ونمره68 اوردم نمیدونم بعدطرحم کجابایدکارکنم؟ت اثیرجانبازی بابام درازمون جی شد؟
 
 
+0 # محمد باقری 1392/06/08 15:51
با سلام فرزند شهید هستم و 3 سال است که در اداره گاز بهبهان مشغول به کار هستم ولی هنوز رسمی نشده ام و بعد از 3 سال تازه به قرارداد مدت موقت تبدیل وضعیت شده ام چاره چیست؟
 
 
+0 # محمد 1392/05/22 14:58
با سلام . برادر شهید هستم. دارای مدرک فوق لیسانس. آزمون معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری پذیرفته شدم ولی در مصاحبه بدون هیچ دلیلی ردم کردن. پس تو رو خدا بگین سهمیه 5 درصد چه تاثیری داره؟
 
 
+0 # محمد 1392/05/22 14:52
بنده برادر شهید هستم. فوق لیسانس آبیاری. قبلا سه تا آزمون شرکت کرده بودم. با اینکخ بنیه علمی و اطلاعات عمومی بالایی دارم توی اونا که اصلا جزء پذیرفته شده ها نشدم . حالا اون بماند. اخیرا تو آزمون معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری شرکت کردم جزء قبول شده ها بودم ولی توی مصاحبه بدون هیچ دلیلی ردم کردن. پس سهمیه چه تاثیر مثبتی داره؟ میشه بگین این سهمیه چه تفاوتی با غیر سهمیه ای ها داره؟ پس کجا سهمیه لحاظ میشه؟ تو رو خدا اگه میتونین فاش کنین. خودم که دستم به جایی بند نیست.
 
 
-1 +0 # ف-ح 1392/05/18 21:20
با سلام اینجانب همسر 25%و آزاده با 28 ماه اسارت هستم من این بخش نامه (بند و ماده 44)را به مسئولین بنیاد نشان دادم ولی گفتند اصلا این بخش نامه درست نیست و گفتند ما به قانون عمل می کنیم نه به هر بخش نامه ای که در هر سایتی می زنند و شما سهمیه ای برای استخدامی ندارید.حالا شما مرا راهنمایی کنید .
 
 
+0 # فرزندشهید 1391/12/27 13:07
27ساله بیکار دارای مدرک تحصیلی فوق دیبلم کامبیتر ودارای کارت بایان خدمت!این همه اولویت و امتیازاتی که برای خانواده ی شهدا مصوب شده چرا خیلی ها مثل من بیکار هستند؟چراتبلیغا تتون بیشتر از عملتون هست؟چرا با تبلیغات بی خودی دیدگاه مردم را نسبت به خانواده ی شهداخراب میکنید این روزا کمیته امداد بدون هیچ ادعا و تبلیغی از بنیاد شهید بیشی گرفته
 
 
+0 # Guest 1391/12/27 13:12
اگر به کامپیوتر واردی ، یه تماس با ارتباط با ما فاش نیوز بگیر . شاید فرجی شد
 
 
-0 +2 # طیبه بیات 1392/05/11 01:32
باسلام وعرض ادب ، من فرزندشهیدی دارم که 27 سال داردوهنوز بیکاراست درحال حاضر دانشجوی کاردانی دررشته معماری است امابیکاری اوراافسرده کرده وازنظرشرعی صحیح نیست که بیکاروبدون زن وفرزندباشد خداراشکرکه معتقداست والا تابحال راه بدی را رفته بود به نظرشماچکارکند ایشان تک فرزندشهیدنیزمیب اشد.
 
 
-0 +2 # غتامرضا 1391/12/20 23:38
من فرزندشهید هستم دای دوفرزند وهمسری بااسیب شیمایی زمانجنگ بدون هیچ مزایایی وبیماریهیا گوناگون مانندسرتان سینه تنگی نفسوناتوانیهای بدنی وروحی ستخدامرسمی یک از ادارات دولتی مدت سه ماه دران اداره مشقول بودم اما بعد گفتند به دلیل نداشتن بودجه مارا خانه نشین کردند ولی افرادی عادی با داشتن اشنا دران اداره مشقول هستند فقد اسم فرزند شهید به اینکه هرچه مزایا هست مال خانوده شهداست
 
 
-0 +4 # سحر 1391/12/12 22:54
سلام فرزند شهید هستم استخدام رسمی نشدم آخه چرا ؟ همه اونهایی که با من استخدام شدند رسمی شدند اما من نه. من مادرم در قید حیات نیست من خودم پدر و مادر خودم هستم.
 
 
-0 +1 # همدل 1391/12/13 09:58
سلام به دختر پر افتخار شهید
وقتی نظرت را خواندم یاد مطلب " سهمیه ای که تنها طعنه اش را شنیدیم" افتادم .
شرایط شما چگونه است ؟ استخدام کجا هستید ؟ می توانید بگوئید ؟ شاید کسی بتواند کمک کند ... یا حداقل هم دردی!
خدا کمکت کند . نمی دانم شما که باید حداقل فرزند شهید بودنت را در نظر بگیرند ، چرا کوتاهی کرده اند ؟!
نگران نباش . خدا بزرگه
 
 
+0 # امیر 1391/12/09 23:58
منم جانباز 40درصد کارمند 27سال سابقه کار رسمی هستم فرزندپسردارم رشتش کارشناس مخابرات الان بیکار است نمیدونم به کی بگم برا استخدامش
 
 
+0 # Guest 1392/10/13 22:26
بنیادشهید
 
 
+0 # رسول 1391/12/09 12:25
با سلام چرا در قوانین جدید به خانواده شهدا مجرد ظلم میشود و حداقل یکی از اعضای این خانواده ها از سهمیه استخدام نمی توانند استفاده کنند برادر شهید هستم پدرم فوت کرده چندین سال است با مدرک لیسانس در شهرداری به صورت قراردلدی مشغول هستم
 
 
+0 # برادر شهید 1391/12/09 12:21
با سلام
بنده برادر شهید و دارای مدرک کارشناسی ارشد هستم وهنوز در شهرداری به صورت قراردادی کار میکنم بارها هم از هر طریقی برای تبدیل وضعیت به پیمانی یا استخدامی تلاش کردم اما هیچکس توجهی ندارد چونکه انها فقط حال و آینده براشون مهمه و با گذشته کاری ندارند
 
 
+0 # ابراهیم عبدالهی 1391/12/06 12:37
خواهش میکنم با اسم شهدا بازی نکنید من برادر شهیدم 13 ساله در شرکت گ
از کار میکنم آن هم به صورت پیمانکاری به خدا این کارو هم به اسم برادرم پیدا نکردم خودم با پیمانکار اشنایی داشتم الان هنوزم پیمانی هم نشدم با مدرک لیسانس نمیدانم دیگه چه باید بکنم پارتی نداشته باشی کسی حالتم نمیپرسه
 
 
-0 +1 # فرزند جانباز 1391/12/06 11:45
استخدام، مستخدام، تبدیل، مبدیل در کار نیست والسلام شد تمام.این دستوالعمل رو هم ادارات تا کردن گذاشتن رو طاقچه
 
 
-0 +2 # برادر دو شهید 1391/12/05 08:23
با عرض سلام
چرابرادران شهدا سهمیه استخدام ندارند من برادر دوشهید هستم شهدای ما مجرد بودند که شهید شدند و هیچکدام از اعضای خانواده مان از سهمیه استخدام استفاده نکردیم ضمنا پدر و مادر شهدا که به علت کهولت سن نمیتوانند از سهمیه استفاده کنند
 
 
+0 # طیبه بیات 1392/05/11 01:46
نمیدانم پیام قبلی من ارسال شده یانه ، فرزندشهیدی دارم که 27 سال سن دارد بعلت بیکاری هنوزازدواج نکرده ودانشجوی کاردانی دررشته معماری است ، احساس میکنم افسرده شده واز دنیا پاکشیده خواهشمندم کمکش کنید روزگارسختی راسپری میکند .اگر هنوزشهدا برایتان کوچکترین ارزشی دارند لطفانظری هم به فرزندش بیندازید حتی پیکرپدرش هم تحویل ندادند که تصلای خاطری باشد من خودم دانشجوی ارشد هستم اما افرزندم خیلی ناامیداست بایدبه اوتوجه شود وسرگرم کاری شود تابتوانددرسش راادامه دهد خواهشا کمکش کنید
 
 
-0 +2 # علی اصغر 1391/11/30 16:44
سلام
من فرزند جانباز 70 درصد هستم متاهل
رفتیم داشگاه درس خوندیم به امید این که کار بگیریم اما کار پر کشید کجا رفت نمیدونم اگه شما دیدید به من هم خبر بدید ؟؟؟؟؟؟؟؟
 
 
+0 # فرهاد 1391/12/08 20:13
درکت میکنم علی جون من که فرزند 50 درصد ازاده 8 ساله هستم هر وقت میرم تو بنیاد خراب شده هیجا برام کار پیدا نمیشه .همش کلم میکنن تو رو خدا برام دعا کنید کار پیدا کنم .دارم راونی میشم.خواهشا مسولین عزیز به فکر ما باشید
 
 
+0 # فرزند جانباز65درصد 1391/11/30 15:10
فرزند جانباز65 درصد هستم چی بگم همه فکر میکنن ولسه ما همه چی ردیفه
 
 
+0 # حسن داداشپور 1391/11/29 20:26
سلام بنده برادر شهیدم چندین بار به اگهی های استخدام مراجعه کردم متاسفانه به خواهر وبرادرشهید هیچ توجهی نشده لذا از مسولین ومجلسی ها خواهشمندم به این عزیزان که برای این نظام تاوان وهزینه خون داده اندومورد شکنجه روحی قرار کرفته اندهم توجه شود
 
 
-1 +2 # سید پیمان امجدی 1391/11/27 07:33
سلام ، بنده به عنوان فرزند شهید می خواستم با مدرک کارشناسی ارشد که معادل دکترا محسوب می شه در دانشگاه جذب وهیات علمی بشوم چه در دولتی و چه در آزاد ، حالا چکار کنم البته به مدت 19 سال سابقه تدریس در آموزش پرورش دارم که آیا با سنوات ارفاقی قانون بازنشستگی پیش از موعد مقرر ایثارگران وشاهد می تونم بازنشسته شوم یا نه ، الطفا جواب بدید . متشکرم و ممنون
 
 
-0 +2 # Guest 1391/11/22 13:21
سلام من فرزند جانباز 25% هستم البته ترکشهای بدن مادرم اینقدر زیاده که نمیدانم رو چه حسابی به او 25% دادن به هر حال سالی 12 ماه درگیر بیماری او هستیم سوال من اینه چرا به فرزندان جانباز هم مزایای فرزندان شهید رو نمیدین مگه ما هم در طول دوران جنگ سختی نکشیدیم حق ما نیست که از این مزایا استفاده نکنیم تو رو خدا به ما هم توجه کنید
 
 
+0 # فرزند جانباز 25٪ 1391/11/21 13:49
من مدت یک سال وشش ماه است که با تلا ش خودم در شهرداری به صورت نیروی حجمی مشغول به کار هستم ودارا یمدرک فوق دیپلم حسابداری هستم خواهشمندم اگر برای تبدیل وضعیت من حتی به نیروی شرکتی را ه حلی است من را راهنمایی فرمایید
 
 
-2 +1 # پرستار 1391/11/18 19:26
سلام من فرزند جانباز 40% هستم و کارشناسی پرستاری دارم.آیا من بدون اآزمون قبول میشوم ؟
 
 
-0 +2 # Guest 1391/11/16 00:05
فرزند جانباز 70% هستم دارای لیسانس مدیریت بازرگانی اما از کار خبری نیست
 
 
-1 +0 # علی صفاخیل 1391/11/10 12:10
در خواست پاسخ سریع به افراد هستم
 
 
-1 +0 # علی صفاخیل 1391/11/10 12:08
من با سابقه 17 سال در سازمان تعاون روستای بودم به علت قراردادی اخراج شدم و برادر شهید هستم طی سه سال اخیر از دفتر ریاست جمهوری تا تمام وزات خانه ها وارگانهای دولتی مراجه کردم ولی نتوانستم جای مشغول به کار شوم چرا چون پارتی ندارم پس ما چه کنیم
 
 
-2 +3 # Guest 1391/11/03 16:40
من فرزند جانباز 50 درصد هستم لیسانس حسابداری دارم اما از کار خبری نیست
 
 
+0 # Guest 1391/11/12 22:27
همین طوره حرف میزنن عمل نمی کنن فرزند جانبازم که باشی باید پارتی داشته باشی ای تو خون مملکت ما هست کسی هم نمیتونه عوضش کنه
من اموزش پرورش تو استخدام قبول شدم ولی یکی با پارتی جای منو گرفت تو امیدت به خدا باشه خدا خودش درست میکنه
 
 
+0 # Guest 1391/11/12 22:33
من فرزند جانباز هستم وقتی کار نیست چرا مارو مورد مسخره وحرف رو زبان مردم قرار میدین ما باید با بقیه فرق داشته باشیم چون زمانی که نیاز به پدر داشتیم پدرم تو جبهه بود.اگه کار نیست نگین اگه هست ماباید تو اولویت باشیم که نیستیم
 
 
-0 +1 # مهناز جعفزی 1391/11/03 14:03
چرا درج نشد
 
 
-3 +5 # حمید 1391/10/28 10:36
سلام.همه این حرفها دروغه.من فرزند شهیدم الان 28 ماهه کارورزم و هنوز استخدام نشدم.مدرک کارشناسی اقتصاد از یکی از دانشگاههای بین المللی رو دارم.خدا بحق فاطمه زهرا کمرشونو بشکنه اونهاییکه به ناحق حقمو پایمال کردن
 
 
-5 +2 # نوید 1391/10/27 20:27
با این حساب من که پدرم جبهه نرفته از رفتن سر کار انصراف میدم برید حالشو ببرید نوش جان
 
 
+0 # یا علی 1391/10/25 18:39
فرزند جانباز 33درصد ستم پدرم کارمند اداره کشاورزی است طبق قانون بنده با مدرک لیسانس کامپیوتر1که سال هم کارورز این اداره به صورت مجانی بوده ام که طبق قانون باید به جای پدرم در این ادره که درحال بازنشستگی است جای گزین شوم با توجه به اعلام نیاز این اداره به اینجانب استان به هیچ وجه قبول نمی کند که بنده در این اداره مشغول شوم به نظر شما چه باید بکنم
 
 
+0 # جواد 1391/10/24 11:22
سلام برادر شهید هستم ومدت 9ماه بدون هیچ قراردادی مشغول کار هستم نامه قراردای شدنم امده ولی هیچ اقدامی انجام نمی گیرد گزینشم رفتم خواهش می کنم شهدا واسمشونو خراب نکنید تلویزیون نشون ندهید بگین پارتی باید یک روز جواب بدهید به امید اون روز
 
 
+0 # Guest 1391/11/24 17:02
موافقم باید یه روز ی واسه این کاری که انجام نمی دن برا خانواده شهدا و می گن انجام دادیم جواب گو باشن .
 
 
+0 # محمدباقر 1391/10/12 00:54
باسلام من فرزند جانباز40درصدم که مدرک کارشناسی دارم و4ساله که میام ومیرم اداره جانبازان امروز وفردا میکنن وروز به روز نیرو میگیرن ودزدکی ادامهای خودشونو رد میکنن بازم به خدا توکل میکنیم خدا خودش حق مارو میگیره به امید خدا.
 
 
-0 +1 # فرزند جانباز 40 درصد 1391/10/02 09:20
سلام اینجانب کارمند پیمانکاری پالایشگاه نفت تهران با 2 سال سابقه هستم اما هنوز در این شرکت با مصوبه جدید دولت تبدیل وضعیت نشده ام.حالا هم که خصوصی شده میگویند دیگر با هیات مدیره پالایشگاه میباشد.به نظر شما چه باید کرد؟
 
 
-0 +1 # Guest 1391/10/01 17:07
درمورد استخدام فرزندجانبز 25درصددرنیروی انتظامی کسی خبر داره
 
 
+0 # هادی بهشتی فام 1391/09/27 18:03
فرزند جانباز سی و نه درصد ساکن تبریز مدت 5 سال است که در رشته ی حقوق فارغ التحصیل شده ام ولی متاسفانه با پیگیری های مکرر به بنیاد جانبازان هنوز موفق به اشتغال نشده ام کم کم دارم نا امید میشم شما رو به شهدا کمکمون کنید چقدر صبر کنیم آخه
 
 
-0 +1 # حامد فرج پور 1391/09/18 18:18
امیدواریم که بشه بنده فرزند جانباز 30درصد هستم متاسفاه هنوز رسمی نشده ام در وزارت ارشاد مشغول به کار هستم
 
 
+0 # الهام 1391/09/14 12:40
فرزند جانباز 70درصد/دانشجوار شد علوم سیاسی/بنیاداستا ن کرمانشاه جزبیکاران ثبت نام کردم/ولی....من ناامیدم از زندگی/احتیاج به کاردارم/کاش لااقل پارتی داشتم اداره ای استخدام میشدم
 
 
+0 # الهام 1391/09/14 12:31
فرزند جانباز 70 درصد /دانشجو ارشد علوم سیاسی/چند ماهم هست بنیاد جز بیکاران استان کرمانشاه اسم نوشتم ولی.... بخدا از زندگی خسته شدم ناامید ناامید/ترم بعدم انصرارف میدم درس برا چمه زمانی که احتیاج به کار دارم/
 
 
+0 # Guest 1391/09/13 16:54
لیسانس مهندسی صنایع دانشگاه شریف.در شرکت خصوصی بزرگی کار میکنم..
ولی جرات ندارم بگم فرزند شهیدم..مملکته آخه
 
 
-0 +2 # نینا 1391/09/12 17:28
بقران قسم بخدا قسم شوهر من فرزند شهید الان 9 ماه بدون مزد کارمزد کاروز دادگستری ولی هنوز استخدام نشده ما هم همچنان زیر عقدیم تا زمانی که اقا رسمی شه لااقل دعا کنین
 
 
-0 +1 # ایمانی 1391/09/12 13:09
باسلام.فرزندجان بازمتوفی 25 درصددراداره مالیات استان ایلام به عنوان نیروی قراردادی به مدت یک سال است که مشغول به کارم. چرا هیچ اقدامی برای تبدیل وضعیت ما نمیکنید.
 
 
+0 # فرزند شهید 1391/09/09 05:42
باسلام اینجانب فرزند شهید هستم در اداره بندر بوشهر ثبت نام نموده ام وباتوجه به قانون نباید از من آزمون بگیرند ولی ازمن آزمون گرفتن و تو آزمون هم رد شدم . اونم برای نگهبانی نیرو میخوان یعنی تو این مملکت فرزند شهید حق نگهبانی هم بهش نمیدن. در ضمن متاهل هستم. تا الان هیچ جوابی نگرفتم. فکرکنم اگه افغانی بودیم تا الان جوابمونو داده بودن.. واقعا نمیدونم تو مملکت چه خبره.. همش خم از شهدا حرف میزنن.. فقط ماروپیش مردم خراب کردن همه میگن شما چه غصه ای دارین. دیگه نمیدونم چی بگم
 
 
-0 +1 # احمد 1391/09/06 13:56
برادران و خواهران شهدا هم جزئی از خانواده شهدا هستند ، اما متاسفانه هیچ توجهی به انها نمی شود ، بعضی ها یک برادر داشتند و مجرد بود او هم شهید شد و اکنون تنها هستند و فقط عنوان خانواده شهید را یدک میکشند . دولت هیچ توجهی به انها نمیکند
 
 
+0 # Guest 1391/10/13 10:26
موافق هستم
 
 
+0 # زهرا 1391/11/15 12:01
اگه خبری شد ما رو هم در جریان بذار .همون 5درصدشم الکیه
 
 
+0 # احمدی ح جانبازشیمیای 1391/08/28 20:04
باسلام اینجانب جانباز شیمیای اعصاب راوان حدود 16 بیکارموهیچگونه حقوق مزایای دریافت نمی کنم از راه کارگری این زندگی درد اور میچرخانیم ودیگر خسته شدم از بس که رفتم امدم به بنیاد جانبازان فقط شنیدم خبری نیست بعدن بیا چون اشنای گردن ووووووووووووندا شتم تورا به بگوید چکار کنم به اخرخط رسیدم باتشکر ا ح
 
 
+0 # کاملی همسر جانباز 1391/08/26 09:50
همسر جانباز 25% دائم اعصاب وروان با 66% از کارافتاده کلی :
اینجانب مدت 19 سال با سابقه کار اداری هستم که هنوز هم بصورت قراردادی مشغول بکار بوده وباتوجه به اینکه با این مدت سابقه کار میکنم وهم اکنون باتوجه به استرس والظطراب شدید ناشی از شغل وکار منزل وبیماریهای پی در پی همسرم نیز برایم بیماری صعب العلاجی پیش آمده ولی باتوجه به دستور العمل ایثارگران در زمینه استخدام همسران وفرزندان جانبازان 25% هنوز باتوجه به درخواستهای فراوان قبلی اینجانب هیچ گونه اقدامی صورت نگرفته است وهمچنین اینجانب پرستار جانباز نیز می باشم . حتی درخواست تقلیل ساعت کاری دادم ولی باز هم بقول مسئولین پذیرفته نشد فقط بصرف حالت اشتغال بودن همسرم . هم اکنون نیز چون بیماری صعب العلاج دارم وهر 15 روز یکبار از شهرستان به مشهد مقدس برای درمانم می روم وبا مشکل شدید دارو نیز مواجه هستم داروهای اینجانب داروی شیمی درمانی می باشد .
 
 
-3 +0 # گمنام 1391/08/25 18:07
سلام
تو رو خدا اینقدر از اسم شهدا سو استفاده نکنید
بچه که بودیم گفتن اینو اینو بابا نداره
رفتیم دانشگاه گفتن با سهمیه اومده
رفتیم سر کار گفتن با سهمیه اومده
شماها با خدا معامله کردین چرا اینقدر آه و ناله می کنین
 
 
-0 +3 # Guest 1391/08/20 16:28
سلام من فرزند یک اسیر هستم که 5 سالو 25 روز عمرشو دسته یه گله عرب عراقی اسیر بوده الان بابام عصبیه همه کاراشم من میکنم مسعولین بنیاد هم میگن سهمیه داریم سهمیه استخدامی ؟!
حالا این همه حرف کجاست واقعا نشستین تو اداره ای که همسال باباهایی که ما ها داریمو زحمت این مملکتو کشیدنو میخورین
کوووووووووووووو ووووووووووووووو فتتون بشه!!!!!!!!!
 
 
+0 # امیر علی 1391/11/15 00:57
دمتگرم
 
 
-0 +2 # باخدا 1391/08/16 17:25
همه ی حرفا دروغه من هم فرزند جانباز 30 درصد وهم برادر شهید با مدرک لیسانس اما بیکار کشکه کشک
 
 
-5 +2 # الهام 1391/08/22 22:00
مگه میشه ندیده باشید ؟ تمام سهمیه های استخدامی توسط شماها پر میشه دیگه جایی برای ما نمونده هنوز هم ناراضی هستید؟ من 2 ساله هر جا استخدامی اومده دیدم فقط از شما ها گرفتن
 
 
-0 +3 # علی 1391/08/25 23:32
این ای دی رو ادد کن کمکت کنمsabasd12
 
 
-0 +1 # Guest 1391/10/25 18:30
الهام خانم روزی که باباهای ما جونشون کف دستشون بود فکر این سهمیه ها هم نبودن اون موقع که حرف این کشور وانقلاب بود بابای شما کجابود
 
 
+0 # سحر 1391/08/12 01:57
ترا بخدا فکری به حال ما کنید به خدا پدرم شهید شده مادرم به رحمت خدا رفته
 
 
-0 +5 # فرزند یتیم و یسیر 1391/08/12 01:55
سلام. اینجانب فرزند شهید هستم سال 89 وارد اموزش پرورش شدم. تمام ورودیهای با من استخدام رسمی شدند اما من نه. فرزند شهید با شهید فرقی دارد؟یتیم شدن با یتم شدن با هم فرقی دارد؟ الان من نه پدر بالای سرم هست نه مادرم . گناه من چیه؟
 
 
+0 # فیض اله 1391/08/07 00:21
با سلام ---حضراتی که در راس کار هستید این قدر با اسم شهیدان بازی نکنیدو سوء استفاده نکنید آبروی خانواده شهدا را بردیدوهمه جا در جامعه طعنه و متلک می زنند-سوال من اینجاست که چرا در آزمون وکالت دادگستری برادران شهداء جزء ایثارگران نیستنند
 
 
+0 # همسر جانباز 1391/08/03 09:33
شما را به خدا زودتری به فکر استخدام همسران جانباز باشید ما در ادارت دولتی مشغول به انجام کار میباشیم
 
 
+0 # ارسلان 1391/08/01 00:11
با عرض سلام خدمت شما من فرزند جانباز 70%هستم با مدرک فوق دیپلم مکانیک خودرو تقربا" 2سال که بیکار هستم .تا کی باید بیکار باشیم ما لطفا" رسیدگی کنید
 
 
-0 +1 # فرزند جانباز 20 % 1391/07/20 13:01
با سلام و احترام
من فرزند جانباز 20 % هستم و سابقه 9 سال کار در یک اداره را دارا می باشم به صورت شرکتی اما به دلیلی اینکه فرزند جانباز زیر 25 درصد می باشم در وضعیت استخدامی اینجانبه هیچ ترتیب اثری نمی دهند با وجود اینکه 5 درصد سهمیه شامل زیر 25 درصد می باشد خواهشمند نسبت به تبدیل وضعیت استخدامی اینجانبه رسیدگی نمائید با تشکر .
 
 
-0 +1 # ایمان 1391/07/19 19:55
با تشکر از بنیاد شهید ایا بنیاد شهید حقوق می دهد به خوانواده جانباز 25% فوتی
 
 
-0 +1 # فرزند جانباز 35% 1391/07/12 17:23
من فرزند جانباز 35% هستم و فوق دیپلم حسابداری دارم ولی بیکارم ؟
 
 
-5 +1 # شهید آینده 1391/07/11 08:59
خدایا ظهور امام زمان را نزدیک بفرما تا من در رکابش شهید شوم تا بتوانم از سهمیه استخدامی ها استفاده کنم. شاید یه جایی استخدامم کنن. خدارو چه دیدی!!!!!!!!!!! !!!!
 
 
-1 +0 # نظر دهنده 1391/07/13 19:22
تو خواب ببینی
 
 
-0 +1 # فرزند شهید 1391/07/10 23:02
فرزند شهیدم . اما استخدام رسمی کجاست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟
 
 
-0 +1 # م.ق 1391/07/16 08:36
استخدام رسمی برای من وشما نیست ولی برای اقوام خودشان وجود دارد
 
 
+0 # مینا 1391/07/10 14:24
باسلام پدرمن دارای65ماه حضوردرجبهه است.البته پدرم ازناحیه گوش جانباز است ولی مدارک جانبازی ایشان همان سال جانباز شدن مفقودشده است.من دانشجوی ارشدحسابداری هستم ولی هنوز موفق به پیدا کردن کار درشهرم خرم آبادلرستان نشدم لطفا درجهت پیداکردن کار یاری فرمایید.
 
 
+0 # محمد 1391/07/10 02:17
با سلام من میخوام بدونم برادر شهید یعنی باید بیکار بمونه . مگه شهدا با هم فرق دارن که بنیاد شهید فقط به جانباز ها و فرزندان شهدا اهمیت میده .
 
 
+0 # حسین 1391/10/04 02:19
خوب گفتی دست درد نکند
 
 
+0 # فرزند جانباز 70درصد 1391/07/09 17:07
سلام من فرزند جانباز 70درصد هستم وفوق دیبلم رشته ی علوم تربیتی دارم خواهش میکنم جویای کار برای ماباشید ماکه هرجامیریم میگن وجود ندارد
 
 
-2 +0 # فرزند جانباز 25% 1391/07/09 11:01
با سلام پدر من بازنشسته شهرداری جانباز 25% وبه من سهمیه تعلق میگیره با مدرک فوق دیپلم معماری که در شهرداری استخدام شوم فرم استخدام پر کردم گفتن تماس میگیریم الان 2 ماه بلاتکلیفم ............... ............... ............... ....
 
 
-1 +2 # فرزند ایسارگر 1391/06/30 09:56
باسلام میخواسم بگم چرا سهمیه ایسارگری پنج درصد است من شوهرم 24ماه جبهه بود و4ماه ازطرف بسیج جبهه بود اون 4ماه راکه حساب نکردن گفتن باید 6ماه باشد میخواستم بگم این عادلانه است چه فرقی میکند مهم این که برای کشورمون فداکاری کردن لطفا جوابم را بدهید متشکرم
 
 
-0 +1 # س 1391/08/12 01:59
بی سواد ایثارگری این جوری هست
 
 
-1 +0 # آ.غ دارایی 1391/06/30 07:54
سلام بنده استخدام مرداد سال 90 هستم روز 27/6/91 حکم استخدام رسمی قطعیم اومده ولی زیر شرح حکم نوشته ضمنا صدور این حکم بدون تائید معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور می باشد .خواستم بدونم مشکلی پیش میاد تو اینده یعنی پیگیرش باشم یا نه ؟ بی زحمت جواب میخوام تشکر از لطفتون
 
 
+0 # Guest 1391/06/31 09:12
سلام
بعید است مشکلی پیش بیاید.
 
 
+0 # شهرام احمدزاده 1391/06/24 18:56
با سلام.اینجانب هم فرزند شهیدم هم برادر شهید و دارای مدرک کارشناسی زبان و ادبیات فارس هستم ،ولی متاسفانه بیکارم.خواهشم از مسئولین این است که به فکر باشند و من را از این بلاتکلیفی خلاص کنند.
 
 
-0 +1 # همسرشهید 1391/06/18 14:49
سلام همسر شهید با25سال سن هستم دارای مدرک کارشناسی حقوق اما هنوز برای کار خبری از بنیاد شهید نشده در ضمن برای ادامه تحصیل برای کارشناسی ارشد دانشگاه ازاد هم تخفیف شهریه همسران شهیدبراساس قانون جدید میگن که حذف شده ایا با هزینه سنگین شهریه دانشگاه ازاد همسران شهید گروه سنی من از ادامه تحصیل باید بی بهره باشند از مسئولان خواهشمندم نسبت به اشتغال و تخفیف شهریه همسران محترم شهدا هم رسیدگی نمایند .با تشکر
 
 
-0 +1 # برادر شهید 1391/09/27 18:16
درود سلام به تمام شهدای انقلاب اسلامی ایران همه بدانید که اخر باید برویم واخر مرک است وبایدجواب اعمالمان رابدهیم انها برای اسایش مارفتند
برادر دوستت دارم
 
 
-1 +14 # soroush 1391/06/14 10:54
این زندگی قشنگ من مال شما ایام سپیدرنگ من مال شمابابای همیشه خوب من را بدهید این سهمیه های جنگ من مال شما


تقدیم به تمام فرزندان شهید
 
 
-0 +2 # ذبیح 1391/07/12 19:09
منم موافقم این سهمیه هایی که شب وروز باید به خاطرش هزار تا حسود ودشمن پیدا کردیم همه ناراحتند چرا پدرت شهید شده چرا پدر ما نشد
 
 
+0 # maryam 1391/07/17 13:16
موافقم. من فرزند شهیدم با فوق لیسانس و بیکارم. زندگیم فقیرانه شده. این استخدامها تبلیغند برای اقایان در راس. کم ما را بی ابرو کنید لطفا
 
 
+0 # مهدی آقایی 1391/12/11 19:35
من به عنوان فرزند شهید و متاهل نیز میباشم و صاحب دو فرزند و مدرک فوق لیسانس برق هستم بیکارم
 
 
+0 # Masome 1391/08/06 13:17
آفرین...... منم بابام جانباز اعصاب وروانه از وقتی که موج گرفتش روزخوش نداشته حالا کجاباید دادبزنم به کی بایدبگم من هیچ سهمیه ای نمیخوام فقط سلامتی بابامومیخوام که حداقل 1روزخودش توزندگیش ببینه توروخدا کم به ماحرف بزنید برای این سهمیه های الکی
فقط برید خداروشکرکنید که سالمید چیزی که بابای من نداره ولی بازم خداروشکر که بابام هستش
بهونه زندگی تمام دخترا
 
 
-0 +1 # مریم 1391/08/08 10:28
منم موافقم معصومه جان
 
 
+0 # سعید 1391/10/25 22:56
درمورد بلاتکتیفی پروندههای جانبازی کاری بکنید
 
 
+0 # عاطفه 1392/07/17 18:47
دقیقا مثه ما.
واقعا خوشبحال اونایی ک سالممند
سلامتی به یدنیا از این سهمیه ها می ارزه.
 
 
+0 # . 1391/06/11 12:48
من فرزند جانباز 55 درصد با مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد علوم ارتباطات اجتماعی با وجود پرونده در بنیاد و کلی رفت و آمد هنوز بیکار می باشم حتی وقتی برای مصاحبه به ادارات دولتی دعوت شدم متاسفانه انتخابم نکردند حتی بنیاد شهید هم نگذاشت که در آنجا مشغول باشم ، اینا که میگن بدون شرط رشته تحصیلی هم دروغه چون هربار که با جاهای دولتی واسه استخدام تماس داشتم میگفتند حتما رشته باید مرتبط باشه فقط الکی یه عده ای فکر میکنند ما فرزندان ایثارگر حقشونو خوردیم ، ولی بخدا وضع ماهم بهتر از شما نیست.
 
 
-0 +4 # شهناز هدایتی 1391/06/05 10:26
با سلام ، من فرزند شهید هستم و در یکی از داارات شهرستان زرندیه استان مرکزی مشغول به کار هستم و خود ساکن ساوه می باشم و با توجه به مشکلات رفت و امد و داشتن فرزند کوچک متقاضی کار در یکی از بانک های شهرستان خود می باشم . لطفاً راهنمایی کنید . با تشکر
 
 
+0 # قاسمی 1391/07/06 08:54
حتما پیش میاد
 
 
+0 # معصومه طلعتی 1391/05/28 00:09
با سلام و احترام
من همسر آزاده 25 ماه اسارت و جانباز 35 درصد بوده و هم اکنون با مدرک کارشناسی مترجمی زبان در آموزش و پرورش به صورت پیمانی استخدام می باشم. با توجه به اصلاح بند واو ماده 44 قانون برنامه پنج ساله پنجم توسعه می بایست تبدیل وضع به رسمی قطعی شوم اما تا کنون با توجه به مراجعات متعددی که به وزارت آموزش و پرورش داشته ام اقدامی در جهت تبدیل وضع به رسمی قطعی صورت نگرفته است حتی با بیان اینکه دستور جهت اجرای ماده مذکور هنوز به وزارت آموزش و پرورش ابلاغ نگردیده است از خود سلب مسئولیت نموده اند در حالی که اصلاحیه بند واو ماده 44 قانون برنامه پنج ساله پنجم توسعه در تاریخ 16/01/1391 به تمامی دستگاه ها از سوی ریاست محترم جمهوری ابلاغ گردیده است. لذا از کارشناس محترم حقوقی جناب آقای مجتهد و مسئولین محترم بنیاد شهید و امورایثارگران و بازرسین محترم وزارت آموزش و پرورش خواهشمندیم این موضوع را پیگیری نمایند.
با تشکرفراوان
 
 
+0 # معصومه طلعتی 1391/05/27 22:46
سلام من همسر آزاده 25 ماه اسارت و جانباز 35 درصد هستم و هم اکنون در آموزش و پرورش با مدرک کارشناسی به صورت پیمانی مشغول به خدمت می باشم . با توجه به اصلاح بند و ماده 44، آیا من باید به رسمی قطعی تبدیل وضعیت شوم یا نه؟لطفا مرا راهنمایی کنید.
 
 
+0 # علی 1391/05/28 15:54
پاسخ به خانم معصومه طلعتی:
پاسخ به فرزند جانباز:
طبق قانون اصلاح بند و ماده 44 قانون برنامه پنج ساله کلیه دستگاه‌ها مکلفند در چارچوب سهمیه استخدامی و جایگزینی نیروهای خود حداقل 25 درصد نیازهای استخدامی خود را از میان جانبازان و آزادگان فاقد شغل و فرزندان و همسران شهدا و جانبازان 25 درصد و بالاتر و فرزندان و همسران و آزادگان بالای یک سال اسارت، معرفی شده از سوی بنیاد شهید و امور ایثار گران تامین و به استخدام آنان از محل مجوز های مربوط و پست‌های بدون متصدی اقدام نمایند.

همچنین طبق این قانون برنامه توسعه پنج درصد سهمیه استخدامی را نیز به رزمندگان، با سابقه حداقل شش ماه حضور داوطلبانه در جبهه‌ها و همسر و فرزندان آنان و فرزندان جانبازان زیر 25 درصد و آزادگان زیر سه سال اسارت و خواهران و برادران شهدا اختصاص دهند
 
 
-0 +4 # فرذندشهید 1391/05/20 19:04
باسلام-ازکارمند ان قراردادی فرمانداری مهاباذهستم و5 سال سابقه کاردارم
چراباوجوداین همه قوانین وبخشنامه ها رسمی نمی شوم-لطفا پاسخ دهید
 
 
-0 +1 # شهناز هدایتی فرزند ش 1391/06/05 10:38
با سلام ، من در شبکه بهداشت زرندیه استان مرکزی مشغول به کار هستم . و خود ساکن شهر ساوه می باشم .با توجه به شرایط رفت و آمدو داشتن کودک متقاضی کار در بیمه یا یکی از بانک های شهرستان ساوه می باشم . لطفاً راهنمایی کنید .
 
 
-0 +1 # فرزند جانباز70درصد 1391/05/17 12:35
فرزند جانباز 70درصد هستم وفوق دیپلم عمران وهمه جا رفتم ولی هیچکس جواب نمیده
 
 
+0 # محسن 1391/05/12 13:36
سلام من فرزند جانباز 65 درصد هستم به دلایلی قادر به ادامه تحصیل نبودم ایا با مدرک دیبلم میتونم جایی استخدام بشوم
 
 
-1 +0 # Guest 1391/05/07 06:52
فقط و فقط شعار میدهید پای عمل که میرسی جا میزنی.بنده 4 سال پرونده اشتغال در بنیاد داشتم و بنیاد هیچ کاری برای من نکرد.حتی پاداش کاری که خودم هم پیدا کردم به من ندادن چه برسه کار پیدا کنن.ما فرزندان شهید شدیم تبلیغات بنیاد.واقعا متاسفم
 
 
-0 +4 # گلناز 1391/05/01 07:28
شوهرم بیکاره بخاطراین موضوع داره زندگیم ازهم میپاشه من زندگیمودوست دارم خواهش میکنم کاری برام بکنید
 
 
-0 +1 # گلناز 1391/05/01 07:25
سلام من فرزندجانباز35در صد هستم ودارای مدرک کاردانی ریاضی ولی هیچکس پاسخگوی استخدام من نیست
 
 
-0 +1 # محسن ذبیحی از ساری 1391/04/30 12:15
باسلام من فرزند جنباز 15درصد هستم ولی هنوز کار ندارم می گویند باید فرزند جنباز 25 درصد باشین.به خدا به درصد نیست همه جانبازان زحمت کشیدند .باتشکر
 
 
-0 +1 # هید 1391/04/26 08:33
با سلام آیا آیین نامه ای در خصوص انتقالی بین دستگاههای استان جهت انتقالی فرزندان شهدای شاغل در ادارات دولتی به آموزش و پرورش وجود دارد؟با تشکر
 
 
+0 # حامدفرزندجانباز 1391/04/23 14:14
ما خانوادگی ازبرادر.پدر.ماد رهمه جانباز20درصد هستیم اما هیچ سهمیه ای به ما تعاق5 نمیگیرد اخه چرا مگه جانباز با هم چه فرقی دارن بخدا خانوادگی ازبمباران شیمیایی قلعه جی هستیم وازنظربینایی واعصاب وروان داغونیم خواهشا ازهمه جانبازان رسیدگی کنید.حامدازمریو ان استان کردستان
 
 
-0 +3 # نفیسه 1391/04/12 21:40
سلام فرزند جانباز هستم لیسانس زبان دارم اما به هیچ وجه کار پیدا نکردم
 
 
-0 +2 # مجید 1391/04/10 13:27
بنده مهندس برق وفرزند جانباز 45 درصد هستم بحمدا....توانست م با تلاش خودم کاری پیدا کنم ولی نمیدانم چرا هیچ وقت کمکی به ما فرزندان زیر 50 از سوی بنیاد نشده و همه خدمات برای 50 درصد به بالا هست این اسم ما رو سر زبون انداختن
نمیدونم
 
 
-0 +4 # ثانیه 1391/04/08 19:37
فرزند شهید وخواهر شهید هستم تروخدا اینقدر شعار ندید و اسم مارو سر زبونها نندازید من با 8 سال سابقه کار که خودم پیداکردم نیروی ازاد هستم همه جا رفتم ازبنیاد و وزارت خونه ها اما تا یه پارتی قوی نداشته باشی همه اینها فقط شعاره چرا برای ما کاری نمیکنند.
 
 
-0 +1 # محمد 1391/05/03 15:26
خیلی ببخشید که اینو میگم شما تنبی خودتو میرسونه وگرنه ما هر چه میشناسیم رسمین
 
 
+0 # ندا 1391/04/08 07:58
خواهر شهید هستم و در سازمانی از طریق ازمون شرکت کرده ام و مشغول به کار هستم میخواستم بدانم که ایا من باید به ان اداره تعهد بدهم
 
 
+0 # اکبر ‍ولیده 1391/04/06 11:13
باسلام من فرزند جانباز 50% با مدرک دیپلم مکانیک در پالایشگاه کرمانشاه به صورت شرکتی(پیمانکاری ) در یکی از واحدهای خدماتی مشغول به کار هستم .تابه حال چند بار برای تبدیل وضعیت به محل کار خودمراجعه کردام اما نتیجهی نگرفتم وهربار که به سازمان بنیاد شهید کرمانشاه مراجعه کردم به من این پاسخ را داده اند ؟برای فرزندان جانباز هیچ بخش نامه ای نیامده (نداریم) که جذب یا تبدیل وضعیت کنیم لطفا پاسخ قانعه کننده ای به من بدهید
 
 
+0 # همسر شهید 1391/04/01 10:14
سلام،من همسر شهید با 26 سال سن هستم دارای مدرک کارشناسی ولی هر زمان که مراجعه کردم برای اشتغال گفتن که سهمیه اشتغال 52درصد برای هسران شاهد حذف شده ،به دلیل اینکه همسران شاهد ما الان دارای سن بالا هستند ولی تکلیف ماهمسران شاهد جوان چی میشه؟ ما از مسوولان میخواهیم که به این مورد هم رسیدگی کنند واین طیف از قشر جامعه رو هم که البته تعداد زیادی هم نیستن در نظر بگیرن البته این حذف نام همسران فقط در ارتباط با بحث اشتغال نیست بلکه در مورد قوانین دیگه ای هم صدق میکنه
 
 
-0 +1 # Guest 1391/03/31 19:40
سلام من همسر آزاده و جانباز 25درصد هستم با مدرک فوق دیپلم کامپیوتر در یک اداره دولتی مشغول هستم البته نه از طریق بنیاد بلکه از طریق پشتکار خودم ولی بصورت پرکیس (کار حجمی) و هرچقدر به بنیاد مراجعه می کنم می گویند که برای همسران جانباز هیچ تعهدی نداریم چرا این چنین باید باشد مگر ما دوش به دوش همسرانمان مشکلات را تحمل نمی کنیم با این اوصاف خواهشمندیم که تجدید نظری در این رابطه برای من و امثال من داشته باشید.
 
 
-2 +1 # بینا2 1391/03/28 18:35
باید تو آگهی های استخدام بنویسن به چند نفر فرزند شاهد با این رشته خاص نیازمندیم و وقت فرزندان دیگران رو نگیرن ...
لطفا نظرمو نخونید و بهش اصلا توجهی نکنید .
 
 
-3 +2 # بینا 1391/03/28 18:31
فرزندان شهدا، جانبازان و آزادگان از شرط جنسیت برای استفاده از سهمیه استخدامی معاف و دستگاه‌های اجرایی موظفند بدون الزام به رعایت شرط سنی، تحصیلی، معدل و آزمون و با احراز شرایط عمومی گزینش، از ابتدا آنان را به‌صورت رسمی قطعی استخدام کنند.
دستگاه‌های اجرایی پس از تعیین تکلیف سهمیه ایثارگران می‌توانند به جذب نیروهای انسانی مورد نیاز دستگاه خود اقدام کنند. دستگاه‌های اجرایی که از این قانون تخلف نمایند برابر قوانین و مقررات با آنان رفتار خواهد شد. معاونت توسعه مدیریت منابع انسانی رئیس‌جمهور و بنیاد شهید و امور ایثارگران ناظر بر حسن اجرای این قانون خواهند بود.
آخه این انصافه ؟؟؟
پدر من رزمنده ی جبهه های کرند غرب - کرمانشاه - پاوه هستن - به فیض شهادت نرسیده اما کم واسه این مملکت زحمت نکشیده و جونشو به خطر انداخته - حالام 4 تا فرزند باسواد بیکار داره که دوتاشون لیسانس و دوتای دیگه فوق الیسانسن ...
نه به خدا این انصاف نیست ، چه فرزندان شهیدی که ماشاالله قدرت اداره زندگیشونو دارن اما ... حیف .
 
 
+0 # آلا 1391/07/12 10:27
همش چرتو پرته!کدوم قانون؟!کدوم آیین نامه؟!
من فرزند جانبازم.ی تحصیلکرده بیکار!شرایط این آیین نامه رو هم دارم.ولی هر چی ب بنیاد مراجعه میکنم جواب سر بالا میشنوم یااصلا جوابی نمیشنوم!!!!تا دلتون بخواد بهونه های بیخود میارنو بندو تبصره های فرضی ردیف میکنن.خلاصه نهایتا میگن اولویت فرزندان شاهدن!!!خوش بحالشون
 
 
+0 # کمال 1391/08/16 17:07
سلام بیتا خانم خواهر گرامی بنده فرزند شهید دارای مدرک فوق لیسانس از یکی از بهترین دانشگاه های ایران بامعدل خوب بنده را به اداره ای معرفی کردند وتمام شرایط جنسیت .معدل.سنی.ورشته مرتبط را دارم ولی اداره مربوطه کارشکنی کرده واسم بنده وپنج نفر فرزند شهید را برای گزینش نفرستاده است حالا شم دلتنگی می کنید البته این حق شماست که کار داشته باشی ولی بیتا خانم صدای دهل ازدور خوش است ومتصفانه بعضی از مسولین از فرزندان شاهد برای پر کردن حساب های خود و گرفتن پست بهر ه می برند ..تمام اظهارات فوق کاملا مستند وقابل ارائه است از مسولین سایت تقاضا دارم که پیغام بنده را برای روشنگری بر روی سایت بگذارند باتشکر.
 
 
-0 +1 # فرزند جانباز 1391/03/21 12:45
آقا شما را به جان عزیز زهرا قسم می دهم که با مسئولین آموزش و پرورش صحبت بشه تا ما رسمی قطعی بشیم .
 
 
-1 +0 # آمل 1391/03/21 11:41
من یک فرزند شهید با مدرک دیپلم هستم چند سالی است که بنیاد ما را برای کار به یک شرکت خصوص معرفی کرد و در این شرکت همه جوره از ما بیگاری می کشند شدیم کلفت و نوکر آقایان ترا به خدا و به خون شهدا قسمتون می دم فکری به حال آن فرزندانی که در شرکتهای خصوصی استثمار شده اند بکنید
 
 
-0 +3 # یوسف کنعانی 1391/03/19 17:21
با سلام بنده با مدرک کارشناسی ارشد آموزش زبان انگلیسی و رزمنده بیش از 6 ماه جبهه تا حالا چندین دانشگاه را در فراخوان های سال 90 انتخاب کردم که هیچ خبری نشد.
 
 
-0 +3 # سید حسین 1391/03/19 01:56
چرا بیمه تکمیلی شامل همسر و فرزندان شاهد نمیشود و این بیمه فقط به فرزند شهید تعلق میگیرد مگر نه اینکه یک فرزند شهید مانند جانباز 50 درصد و بالاتر بحساب می آید ؟؟؟ پس چرا جانبازان زیر 20 درصد خود و خانواده بیمه تکمیلی رایگان میشوند ولی خانواده فرزند شهید نه ؟؟ باید هزینه پرداخت شود ؟؟ لطفا پاسخ بدهید. با تشکر
 
 
-0 +1 # کاوه 1391/03/18 10:33
سلام
ای بابا
فرزند شهید لیسانس برق حدود یک سال بیکار
همه جا هم رفتم ، از نامه به رئیس جمهور تا بنیاد شهید مرکز تا بنیاد شهید استان تا استانداری تا بنیاد شهید شهرستان هر کدوم چندین بار
خدا ازتون ...
 
 
-0 +1 # فرزند جانباز 25% 1391/03/17 14:10
با سلام
بنده فرزند جانباز 25% و فرزند پاسدار با حضور در جبهه ی 76 ماه که با توجه به فوت پدر و خاتواده ی پر جمعیت(7 نفره) و دارای مدارج دانشگاهی متاسفانه مشکل اشتغال داریم لطفا به گوش مسئولین برسانید
 
 
-0 +5 # علی 1391/03/17 11:22
چرا به برادران و خواهران شهدا کم توجهی مکنید ؟؟
 
 
+0 # فرزان اشوری ازشاهرود 1391/03/29 09:11
سلام
 
 
+0 # هوشنگ حیدری 1391/03/17 08:46
با سلام.
اینجانب هوشنگ حیدری از فرزندان جانباز از کار افتادگی کلی غیر قادر به کار و بومی محل کاردر اداره کل گمرکات استان ایلام مستقر در مهرا با سابقه 8 سال در این اداره کل به صورت نیروی قردادمعین مشغول به کار هستم اما متاسفانه هنوز نسبت به تبدیل وضعیت این حقیر هیچ اقدامی نشده لذا خواهشمند است در این خصوص اقدامی صورت گیرد.
با تشکر
هوشنگ حیدری
 
 
-0 +1 # قابل توجه آموزش و پرورش 1391/03/12 16:05
سلام من فرزند جانبازی هستم که پدرم در اثر موج گرفتگی در زمان جنگ توان انجام کارهای زندگی و حتی شخصی خودش را نداره و در حال حاضر زندگی دو خانواده را به تنهایی به دست گرفتم الان هم رسمی آزمایشی هستم حالا که متوجه شدم همچنین قانونی وجود دارد چند بار به آموزش و پرورش مراجعه کردم و هر چقدر که درباره اصلاحیه بند واو ماده چهل و چهار براشون توضیح می دهم هیچ توجهی نمی کنند و در پاسخ به ما می گویند که اصلا همچنین قانونی وجود نداره. آخه مگر می شود که قانونی از سوی رییس جمهور به دستگاهی ابلاغ شود ولی آن دستگاه خبری از آن نداشته باشد.
 
 
+0 # آلا 1391/07/12 10:31
کجای کاری؟!خود مسولین بنیادم یکی در میون خبر ازین قانون ندارن!!!
 
 
-0 +1 # برادر شهید 1391/03/11 14:06
با سلام چرا در قوانین جدید به خانواده شهدا مجرد ظلم میشود و حداقل یکی از اعضای این خانواده ها از سهمیه استخدام نمی توانند استفاده کنند برادر شهید هستم پدرم فوت کرده چندین سال است با مدرک فوق دیپلم شاگرد مغازه هستم و ماهیانه 90 هزار تومان میگیرم و ترم آخر کارشناسی هستم نمیدونم با اوضاع بد زندگیم باید چکار کنم؟؟
 
 
-0 +2 # فرزندشهیدبامیری 1391/03/10 20:59
سلام فزندشهیدمی باشم سه سال دربانک رفاه می باشم وبه صورت قرداردادهمترازی می باشم .چند ین بارنامه زدم برای رسمی گفتنند بانک می خواهد خصوصی شود. حلا ازچه طریقی پیگیری نماییم.
 
 
+0 # فرزند جانباز 25% 1391/03/09 05:56
با سلام،بنده فرزند جانباز هستم و در چندین پروژه ی نفتی کاز کزده ام و لی همش به صورت پروژه ای بوده و پس از اتمام کار می بایست مجددا چند ماه به دنبال کار بگردیم تا کاری پیدا کنیم.ما که فرزند جانباز هستیم و تخصص داریم چرا بنیاد از ما حمایت نمی کنه اصلا نمی پرسه که چه کاری بلدید یا توانمندیتون در چیه؟
 
 
+0 # فرزند شهید 1391/03/08 21:54
با سلام
احتراما به استحضار میرساند بیش از سه ماه و نیم است که نامه اعلام شماره مستخدم اینجانب به معاونت نیروی انسانی ریاست جمهوری رفته است (آقای فرزونده) متاسفانه آنان اذعان مینمایند ما قانون هستیم و قانون برنامه پنجم توسعه و قانون مدیریت خدمات کشوری را قبول نداریم هر کجا که دوست دارید بروید شکایت کنید فعلا ما راس امور هستیم و اگر میخواهید در تهران استخدام شوید باید لیسانس بیاورید! مگر فرزند شهیدی که بعد از ساعت کاری به مسافرکشی میپردازد فرصت تحصیل را دارد؟ اگر انصاف و دلسوزی باشد امیدوارم که این موضوع به نحو شایسته ای به اطلاع ریاست محترم جمهور رسانده شود./
 
 
-0 +2 # فرزند شهید 1391/03/08 11:07
باسلام،نزدیک یک سال و نیم در یک دانشگاه دولتی و با مدرک لیسانس به صورت قرارداد معین کار می کنم ولی متاسفانه استخدامم نمی کنند.لطفاً یکی منو راهنمایی کند؟
 
 
-0 +2 # باسلام فررند شهید 4ساله به بنیاد شهید برای کارمراجعه میکنم میکن سوادت کمه همسرم هم بیکاره نه به خودم کار میدن نه به همسرم نمیدونم به کجامراجعه کنم 1391/03/06 17:32
فهیمه
 
 
-0 +1 # محمد 1391/03/06 13:13
به خدا همش دروغه.من با مدرک دکترا هنوز بیکارم بنیاد جانبازان هم رفتم وقتی اسم از این مصوبه اوردم انگار فحششون دادم.
 
 
-1 +0 # Guest 1391/07/11 20:43
شرمنده ولی خیلی بی عرضه هستین که با دکترا بیکارین!
حتما باید یکی ساپورتتون کنه که بتونید کار پیدا کنید. دیگه حمایت تا کجا سهمیه اینقدر تنبلتون کرده که یه ذره به خودتتون زحمت نمیدین. بیخود میرین دکترا میگیرین جای بقیه رو هم اشغال میکنین
 
 
+0 # ذبیح 1391/07/12 19:00
حیف دکترا
 
 
+0 # صاعقه 1391/11/01 13:57
چه جوری دکترا گرفتین شما ادم مگه با دکترا هم بیکار میمونه دکترایه کودکیاری که نشد دکترا.
 
 
+0 # محمدی 1391/03/05 12:29
باسلام و سپاس فراوان از مجلس محترم، شورای محترم نگهبان و ریاست محترم جمهوری در جهت تصویب، تایید و ابلاغ اصلاحیه بند واو ماده 44 قانون برنامه پنج ساله پنجم توسعه
به استحضار می رساند که تصویب هر قانون از سوی مجلس شورای اسلامی پس از تایید شورای نگهبان و ابلاغ آن توسط ریاست محترم جمهوری جهت اجرا؛ دستگاه های مشمول قانون را موظف بر انجام و اجرای قانون ابلاغ شده می نماید اما طی بررسی های به عمل آمده با کمال تاسف باید مطرح نمود که وزارت محترم آموزش و پرورش در جهت عملی شدن اصلاحیه ماده مذکور کوتاهی نموده و بعضاً با بیاناتی نه چندان شایسته مقام معلم و آن وزارت محترم، احوال مراجعین را مکدّر نموده و نارضایتی را در عدم اجرای قانون در همکاران ذینفع ایجاد نموده است لذابا توجه به آنکه هم اکنون همکاران متعدد فرهنگی شاغل در وزارت محترم آموزش و پرورش استخدام رسمی آزمایشی می باشند در صورت تمکین به قانون توسط وزارت مذکور می بایست از رسمی آزمایشی به رسمی قطعی تبدیل وضع شوند ضمن آنکه قبل از تصویب اصلاحیه ماده 44، معاونت محترم توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش جناب آقای وحید کیارشی دستور اجرای تبصره 2 بند واو ماده 44 را به اداره کل امور اداری و تشکیلات وزارت و به تبع آن به ادارات آموزش و پرورش کلیه استان ها جهت رسمی قطعی شدن فرزندان جانباز پنجاه درصد به بالا و فرزندان شهدا ابلاغ نمودند حال آنکه با تصویب اصلاحیه ماده فوق الذکر و تحت پوشش قرار گرفتن فرزندان جانباز زیر پنجاه درصد با تبعیت از قانون مصوب مجلس و ابلاغ شده از سوی ریاست محترم جمهوری فرزندان جانباز زیر پنجاه درصد نیز رسمی قطعی می شوند اما با مراجعه های مکرر همکاران به اداره های آموزش و پرورش پاسخ عدم اجرای مصوبه ابلاغ شده را از سوی وزارت آموزش و پرورش دریافت نموده اند، لذا از ریاست محترم جمهوری، معاون رئیس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، سازمان محترم بازرسی کل کشور، بنیاد شهید و امورایثارگران و وزیر محترم آموزش و پرورش پیگیری مجدانه اجرای اصلاحیه مصوب ماده 44 برنامه پنج ساله را خواهشمندیم.
 
 
+0 # جمعی از جانبازان 1391/03/05 10:26
سلام علیکم
با عرض احترام به استحضار می رساند که با توجه به تصویب اصلاحیه ماده 44 برنامه پنج ساله و تحت پوشش قرار گرفتن تمامی فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان، تمکین به قانون مصوب در مجلس و ابلاغ شده از سوی ریاست محترم جمهوری از ملزمات هر سازمان یا وزارتخانه تحت پوشش دولت می باشد لذا از مسئولین ذیربط و کارشناس محترم حقوقی خواهشمندیم که با نظارت بر حسن اجرای قانون ابلاغ شده به سازمان ها و وزارت خانه ها به خصوص وزارت محترم آموزش و پرورش مانع از فعالیت های غیر انسانی افرادی که در پشت صحنه به فکر ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند شوند.
 
 
-0 +1 # فرزند جانباز 20 درصد 1391/03/05 10:07
با عرض سلام و خسته نباشید، این ماده ای که اصلاحیه اش مصوب شده را به نظرتون آموزش و پرورش تبعیت میکنه؟ ما که هرچقدر رفتیم سوال کردیم به ما جواب قانع کننده ای ندادند از طرفی جواب می دهند که اصلا این چنین ماده ای نیست.
 
 
+0 # حامدفرزندجانباز 1391/04/23 14:18
سلام منم خانواده جانباز 20 دزصدیم هیچ سهمیه ای نداریم شما هم.
 
 
+0 # حامدفرزندجانباز 1391/04/23 14:19
دوستی جانبازی
 
 
+0 # علی 1391/03/05 02:33
با سلام بنده فرزند جانباز 30 درصدهستم امامتاسفانه به خاطر مشکلات فراوان مثل متاهل بودن و غیره نتوانسته ام دیپلم بگیرم لطفا شغلی به بنده معرفی کنید تا بتوانم نیاز مالی خود و خانواده ام را تامین کنم
 
 
+0 # سید مسعود 1391/08/20 16:31
به نظر من خودت کار بیدا کنی بهتره حرفایه اینا همش کشکه
 
 
-0 +1 # فرزند شهید شاغل در شرکت گاز 1391/03/04 19:43
سلام .با عرض شرمندگی متاسفانه مافیای بسیار قوی در وزارت نفت هست.که از ما ایثارگران و خانواده شهدا متنفر هست.که با بی احترامی بسیار با ما و نامه های که از بنیاد شهید برای تبدیل وضعیتمون میاریم برخورد میکنند.ما به وزیر جدید دل امید داریم که نمیدانم کی میخواهند برامون کاری بکنند.اقای قاسمی بداد ما برس .به قران ما خودخواه نیستیم ما دلمون به شما ها نیروهای ارزشی خوشش.
 
 
+0 # محمد از اصفهان 1391/03/04 01:53
فرزند جانباز45% با سلام از مسولین سوالی داشتم؟ سوالم این که من با مدرک پیش دانشگاهی به دلایلی نتوانستم ادامه بدهم ایا می توانم در یکی از اورگانهای دولتی استخدام بشوم 23ساله هستم با تشکر1391/03/4
 
 
+0 # guest 1391/03/03 21:28
جانباز25درصد:با سلام همسر بنده با 6سال سابقه خدمت در وزارت بهداشت وبا مدرک کاردانی مامایی متاسفانه هنوز قراردادی میباشد.باتوجه به شاغل بودن خودم درخصوص انتقالی وی به تبعیت از همسربا این شرایط وهمچنین استخدام رسمی همسرماز کارشناس حقوقی تقاضای راهنمائی دارم.باتشکر0(3/ 3/1391)
 
 
+0 # جانم فدای رهبر 1391/03/03 12:27
سلام
من و تعدادی از دوستانم همگی فرزندان جانباز هستیم و همزمان با هم استخدام آموزش و پرورش شدیم اما الان رسمی آزمایشی هستیم و بعد از تصویب اصلاحیه بند واو ماده 44 قانون برنامه پنج ساله پنجم توسعه به دفعات مختلف به آموزش و پرورش مراجعه کردیم ولی به ما گفتند که دستور اجرای این ماده به دستمون نرسیده یا بیان بهانه های غیر معقول، در حالیکه جناب ریاست محترم جمهوری در تاریخ 16 فروردین 1391 به تمامی دستگاه ها اصلاحیه این ماده را جهت اجرا ابلاغ فرمودند پس چه دلیلی داره که وزارت آموزش و پرورش دستور ریاست محترم جمهوری را زمین گذاشتند و عمل نمی کند؟ آیا وزارت محترم آموزش و پرورش نمی داند که عدم اجرای دستورهای ریاست محترم جمهوری برابر قوانین و مقررات برخورد قانونی دارد؟ آیا باید حتما از طریق دیوان عدالت اداری حق فرزندان جانباز دریافت گردد؟ چرا قانونی که توسط مجلس محترم به تصویب رسیده است و توسط جناب آقای دکتر احمدی نژاد به وزارت آموزش و پرورش ابلاغ می شود این گونه بی اهمیت جلوه داده شود؟ آیا غیر از این است که با عدم اجرای اصلاحیه بند واو ماده مذکور به مجلس محترم و به ریاست محترم جمهوری و به سازمان محترم بنیاد شهید و امور ایثارگران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توهین می کنید؟ آیا جواب این همه رشادت ها و دلاوری های جانبازان این است؟
 
 
+0 # علی 1391/03/03 12:26
سلام
من الان چند ساله که استخدام آموزش و پرورشم هم اکنون هم رسمی آزمایشی هستم حالا با توجه به تبصره 2 این ماده ما رسمی قطعی می شویم اما چندین بار به بخش حقوقی ایثارگران وزارت آموزش و پرورش مراجعه کردیم ولی به من گفتند که هیچ خبری از این ماده نیست. حالا شما می فرمایید ما چیکار کنیم؟
 
 
+0 # محمدرضا 1391/03/02 20:28
این قانون توش خودشو کشته بیرونش ما فرزندای جانبازانو !!!
از اون طرف هر چی شغله داره واگزار میشه به بخش خصوصی !!!
دیگه زمانی نوبت به ماها میرسه که یا سنمون از سن استخدامی گذشته یا این قانون جامعیت خودشو از دست داده !!!
این نکته ایست که هیچ کس بهش اهمیتی نمیده سروارن خودم
ومن الله تو فیق
 
 
+0 # ایثار گری از این خاک 1391/03/02 14:16
من جهت ارتباط با کارشناس حقوقی چکار باید بکنم .
 
 
+0 # فرزند آزاده و جانباز35% 1391/03/02 14:14
بنده 24 سال است در دانشگاه ارومیه بطور قراردادی هستم و جهت تبدیل وضعیت به هر دری زده ام متاسفانه به نتیجه ای نرسیده ام و در طی این مدت جواب مجوز نداریم جواب بنده بوده است استدعا دارم اگر کسی در این خصوص راهنمائی دارد مرا راهنمائی کند بسیار متشکرم
 
 
+0 # جانباز 1391/03/02 13:03
با سلام و احترام
فرزندان جانباز بیست و پنج درصد و بالاتر استخدام شده در آموزش و پرورش هم اکنون رسمی آزمایشی می باشند و با توجه به اصلاح بند واو ماده 44 قانون برنامه پنج ساله پنجم توسعه می بایست تبدیل وضع به رسمی قطعی شوند اما تا کنون با مراجعات متعددی که به وزارت محترم آموزش و پرورش صورت پذیرفته است اقدامی در جهت تبدیل وضع به رسمی قطعی صورت نگرفته است حتی با بیان اینکه دستور جهت اجرای ماده مذکور هنوز به وزارت آموزش و پرورش ابلاغ نگردیده است از خود سلب مسئولیت نموده اند در حالی که اصلاحیه بند واو ماده 44 قانون برنامه پنج ساله پنجم توسعه در تاریخ 16/01/1391 به تمامی دستگاه ها از سوی ریاست محترم جمهوری ابلاغ گردیده است. لذا از کارشناس محترم حقوقی جناب آقای مجتهد و مسئولین محترم بنیاد شهید و امورایثارگران و بازرسین محترم وزارت آموزش و پرورش خواهشمندیم این موضوع را پیگیری نمایند.
با سپاس فراوان
 
 
+0 # مجتبی غلامزاده 1391/03/02 11:03
باسلام خسته نباشی این بنیاد شهد خراسان شمالی شهرستان شیروان وقتی که مراجعه میکنم برای اشتغال هیچ از کارکنان جوابی نمید هیچ یک از برادرام از این سهمیه استفاده نکردهاند بنده دارای مدرک فوق دیپلم هستم
 
 
+0 # فرزندان جانباز زیر پنجاه درصد 1391/03/02 00:08
با سلام
با توجه به اصلاح بند واو ماده 44 قانون برنامه پنج ساله پنجم توسعه و تبصره 2 این ماده، می بایست فرزندان جانباز زیر 50 در صد شاغل در وزارت محترم آموزش و پرورش تبدیل وضع به رسمی قطعی شوند در حالی که طی مراجعات مکرری که به بخش حقوقی ایثارگران وزارت محترم آموزش و پرورش "آقای محمدی زاده" صورت گرفته است ادعا بر عدم انجام مصوبه مذکور را دارند. لذا از کارشناس حقوقی و مسئولین محترم بنیاد شهید و امور ایثارگران و وزارت محترم آموزش و پرورش پیگیری تبدیل وضع به رسمی قطعی را خواستاریم.
با سپاس
 
 
+0 # برادر شهید محمود حسینی عرب آباد 1391/03/01 14:06
با عرض سلام
اگر خواهران وبرادران شهدا سهمیه استخدام دارند پس چرا در آگهی های امسال سهمیه استخدام آنها حذف شده من برادر شهید هستم و برادرم هم مجرد بوده و شهید شده و هیچکدام از اعضای خانواده مان از سهمیه استخدام استفاده نکردیم آیا شهیدی که مجرد بود حداقل یک نفر از اعضای خانواده اش نباید از سهمیه استخدام بهرمند شود ضمنا پدر و مادر شهدا که به علت کهولت سن نمیتوانند از سهمیه استفاده کنند ویا فوت کرده اند خواهشا پیگیری کنید
 
 
+0 # فرزند شهید هداوند میرزایی 1391/02/30 17:32
بنده در بانک تجارت 4 سال مشغول میباشم نه خبری از استخدام است نه اجرای قانون برنامه پنجم در خصوص فرزندان شاهد خیلی جالب به استناد نامه معاونت توسعه مدیریت منابع انسانی رئیس‌جمهور امتیاز ایثارگری اینجانب نیز از بدو استخدام از حکم حقوقی حذف شد.لطفا مرا راهنمایی کنید که چگونه میتوانم به حق وحقوق خودم برسم آیا چنین نامه ای وجود دارد که امتیاز ایثارگری و...... کغو شود؟
 
 
+0 # فرزاد 1391/02/28 11:00
من فرزند جانباز هستم و با مدرک فوق دیپلم نکهبان پارکینگ شهرداری به صورت شرکتی هستم..آیا باید منو به رسمی قطعی تبدیل وضعیت کنند؟از طرف بنیاد هم معرفی شدم..این قانون تضادی با آیین نامه ساماندهی اشتغال فرزندان جانباز و شاهد ندارد؟خواهش میکنم مشاوره بدهید
 
 
-1 +2 # دوباره خودم 1391/05/12 13:31
فاش نیوز شما هم شدی مثل بنیاد که هیج جوابی به سوالاتمون نمیدی؟واقعا بلاتکلیفی بد چیزیه به مولا...جواب بدین دیگه...
 
 
-0 +2 # guest 1391/02/28 08:31
برای ماموریت آموزشی چرا لحاظ نشده است ؟
 
 
-1 +0 # فرزند جانباز زیر 30درصد 1391/02/26 13:33
با سلام
باعنایت به اصلاح بند "و" ماده 44 قانون برنامه پنج ساله پنجم توسعه باید هم اکنون فرزندان جانباز بیست و پنج درصد و بالاتر و زیر بیست و پنج درصد از رسمس آزمایشی به استخدام رسمی قطعی تبدیل وضع شوند اما طی تماس های تلفنی با وزارت محترم آموزش و پرورش لغو اجرای اصلاحیه این ماده را ذکر کرده اند.هم اکنون ما رسمی آزمایشی هستیم و خواستار اجرای تبصره 2 این ماده جهت تبدیل وضع به رسمی قطعی می باشیم.از کارشناس حقوقی پیگیری مجدانه این موضوع را خواهشمندیم. با تشکر
 
 
-1 +4 # فرزند شاهد 1391/02/25 16:31
با سلام، متاسفانه علیرغم اینکه قانون صراحت دارد دستگاههای اجرایی در خصوص فرزندان شاهدی که قبلا جذب شده اند و در حال حاضر پیمانی می باشند، به قانون تمکین نم یکنند و از صدور حکم رسمی قطعی از ابتدای آنان اقدام نمی کنند لطفا کارشناس حقوقی پاسخ بدهد.
 
 
-3 +1 # فرزند جانباز زیر 25 1391/08/11 11:22
با سلام اینجانب حدود 5 سال است به استخدام قراردادی آموزش و پرورش در آمده ام با وجود اینکه پدرم 17 ماه و 15 روز جبهه دارد و جانباز نیزمی باشد کارگزینی اداره محل خدمتم میگوید بخشنامه ای برای تبدیل وضعیت فرزندان زیر 25 نداریم و اکنون نیز بنده با مدرک لیسانس خدمتگزار مدرسه می باشم تورا به خدا کاری برای تبدیل وضعین بنده و امثالهم انجام دهید
با نشکر فراوان
 
 
-1 +6 # برادر شهید 1391/09/20 23:27
برادران و خواهران شهدا که یکی از نزدیک ترین افراد به شهدا هستند چطور به انها اینقدر بی توجهی می شود .