خرید vpn خريد vpn خريد openvpn خريد vpn خرید vpn آنلاین
حقوق معوق آزادگان پرداخت می‌شود
feed-image

زنگ خاطره

آمار بازدید

 امروز امروز3566
 دیروز دیروز6213
 این هفته این هفته43838
 این ماه این ماه100001
 تا به حال تا به حال3679633
شناسه خبر:12050 چهار شنبه, 05 بهمن 1390 15:31 چاپ نسخه چاپی
پست الکترونیکی ارسال به دوستان
حقوق معوق آزادگان پرداخت می‌شود
با تصویب هیئت دولت، میزان و چگونگی پرداخت حقوق معوق آزادگان موضوع ماده 13 قانون حمایت از آزادگان مشخص شد.
خبرگزاری فارس: حقوق معوق آزادگان پرداخت می‌شود/ 25 درصد توسط دستگاه‌ها، 75 درصد در قالب سهام

به گزارش باشگاه خبری فارس «توانا»، با تصویب هیئت دولت، میزان و چگونگی پرداخت حقوق معوق آزادگان موضوع ماده 13 قانون حمایت از آزادگان مشخص شد. در این مصوبه حقوق هر ماه آزادگی به صورت خالص 5 میلیون ریال تعیین شده است.

براساس مصوبه هیئت دولت، معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری موظف شده 25درصد حقوق معوق آزادگان را تا پایان سال جاری به صورت نقدی تأمین و در اختیار دستگاه‌های اجرایی زیربط قرار دهد.

همچنین وزارت امور اقتصاد و دارایی موظف شده 75 درصد باقی مانده مطالبات آزادگان را براساس بند 82 قانون بودجه سال 1390 در قالب سهام بانک‌ها، شرکت‌های پتروشیمی یا پالایشگاه‌ها تأمین و در اختیار آزادگان قرار دهد.

بر اساس این مصوبه، آزادگانی که در دوران اسارت، خانواده‌های آنها از هیچ حقوقی برخوردار نبوده‌اند، به ازای هر ماه از دو برابر حقوق ماهیانه و مابقی افراد از مانده حقوق معوق برخوردار خواهند شد.

 

Comments are now closed for this entry

نظرات

 
-0 +2 # ali 1391/09/03 22:50
باسلام من یکی از ازادگان هستم مسئولین محترم شما را بخدا قسم این مابقی حقوقه ازادگان ر ا پرداخت کنید درغیر این صورت دران دنیا از شما دستن درکارهانخواهم گذشت
 
 
-0 +4 # ولی اله 1391/05/09 00:17
اگرحقوق ما را در سال 90 پرداخت میشد الان میلگرد 850 تومان میگرفتیم نه الان میلگرد را فعلان 1700 تومان که اگر دولت مابقی حقوقمان پرداخت کند بگیریم خودمان دیگر از بس گفتیم خسته شدیم کسی که به ما توجه نمی کند میخواهم سر پناهی درست کنم حرفها را بکی باید گفت هنوز هنوز است ازادگان اندازه یک فوتبالست نیستند دلهایمان خون است ایا کسی پیدا میشود جوابگوی ما ازادگان باشد تا الان که نبود جناب اقای دکتر احمدی نژاد شما را ماه مبارک قسم میدهم تا اخر ماه رمضان پرداخت کنید من الله توفیق
 
 
-0 +5 # guest 1391/01/26 22:50
3 هزار ملیارد چطوری به چند نفر تعلق می گیرد
ولی حقوق آزادگان را از سر و ته آن می زنند
در روز قیامت باید پاسخگو باشند آقایانی که
ادعایشان می شود
 
 
-0 +6 # E 1390/11/16 11:41
همین هم نمی دهند
 
 
-0 +4 # اقا ولی 1390/11/11 00:43
ما ازادگان در دوران اسارت به جز زجر و بدبختی که چیزی نکشیدیم پس از شما تمنا داریم این مصوبه را که در مجلس و شورای نگهبان تایید و تصویب شده را که حال به مرحله ی اجرا رسیده تمام و کمال اجرا کنید نه اینکه از سر و ته ان بزنید.به خدا قسم ما میخواهیم با این پول سرپناهی برای بچه هایمان درست کنیم.ما با خرید سهام نمیتوانیم از شرمندگی خانواده یمان در اییم.شما را بخدا قسمتان میدهیم که از خرید سهام صرف نظر کرده و این پول را نقدا پرداخت نمایید.نقدا نقدا نقدا...
 
 
-0 +3 # guest 1390/11/10 10:57
سلام ازادهام من که نه خونه ای دارم ونه زندگی و بخاطر بدهکاری دارم میرم زندان جناب ریس جمهور سرت سلامت جانم فدای رهبر
 
 
-0 +4 # guest 1390/11/09 08:55
جانباز 70% خدا به جانبازان کارمند صبر ایوب وعمر نوح عطا بفر ما.آمین
 
 
-0 +2 # آقایان لطفا تجدید نظردرموردپرداخت معوقه ماده 13 نماید 1390/11/08 23:53
آزادگان چشم انتظارمعوقه بودند برای خریدیک منزل ارزان قیمت یا بعضی ها خرید ماشین ارزان قیمت
 
 
-0 +2 # آزاده جنگ تحمیلی 1390/11/08 14:24
سلام

دوستان عزیز ، دیکتاتوری که شاخ و دم ندارد. .
 
 
-0 +4 # آزاده قهرمان 1390/11/08 14:12
چرا اینگونه نا حقی کردند ؟
این آقایون میدوندد اصلاح صورت بدون استفاده از آب و مواد شوینده یعنی چی ؟
این اقایون میدونند خونریزی از گوش در اثر چک یعنی چی ؟
این آقایون میدونند ماسیدن صابون لباسشویی رو پوست یعنی چی ؟
این آقایون میدونند 2 ساعت نشستن اجباری روی پاشنه پا یعنی چی ؟
این آقایون میدونند حمام با آب سرد در زمستان یعنی چی ؟
این آقایون میدونند پر کردن دندان با کاغذ سیگار یعنی چی ؟
این آقایون میدونند 1 سال میوه نخوردن یعنی چی ؟
این آقایون میدونن 6 ماه مسواک نزدن یعنی چی ؟
این آقایون میدونن بی خبری از زن و بچه به مدت 8 سال یعنی چی ؟
این آقایون میدونند 8 سال دکتر ندیدن یعنی چی ؟
این آقایون میدونن روی یک پتو خوابیدن رو زمین سیمانی یعنی چی ؟
آن کس که نداند و نداند که نداند تا ابد الدهر در جهل مرکب بماند.
 
 
-0 +2 # آزاده ی 8ساله 1390/11/08 13:23
موقعی که قانون تصویب نشده بود دولت وسازمانها میگفتند منتظر مجلس وشورای نگهبان هستند پس از تصویب دولت خود قانون گذار شده است فقط در مورد آزادگانی شاغل نیستند دولت میتواند سقف بگذارد.وگرنه به دیوان عدالت اداری همه ی آزادگان شکایت کنند.برادر جانباز70%قصه کمبود بودجه را نخورید فقط یه کمی از اصرافها ودزدی ها جلوگیری کنند حق همه ی آزادگان داده میشود .
 
 
+0 # آزرده 1390/11/08 09:14
خیلی ببخشیدها...آخرش همش کشک شد
 
 
+0 # یه قطع نخاعی 70درصد 1390/11/08 08:14
سلام بربرادران آزاده
ابنکه حق شما بالاتر از هرچیزی است که بشود بیان کرد جای هیچ شک وشبهه ای نیستو برای همین است که شما برای خدا رفتیدونه به امید این طور مسابل مادی .
اگر میئولان هم در حد مقدورات و توانشان باید به شما رسیدگی کنندانجام وظیفه شرعیوعرفی وانسانی آناناست و از جیب پدرشان هم نمی دهند.
اصلا" رسیدگی به ایثارگران به نفع خود جامعه است.
اما برادران عزیزاین معوقات از اول مانده و همه به الآن موکول شده وخوب دولت هم مضایثی در این اوضاع واحوال دارد. نگویید که آی چرا برای فلان قشر و فلان گروه مثلا"معلمان آنطور شده و برای ما اینطور
ما ها اگر گاهی مظلوم هم واقع میشویم باید بخشی از آنرا به حساب دیگری بریزیم و اگر مقدور بود برفرض محال که همه مبه ازای ایثارمان را در این دنبا ازبیت المال بگیریم دیگر ایثار معنی نمی داد.ایثار یعنی گذشتن از حق خود یا بخشی از حق خود به نفع دیگران.
ما همه ما ایثارگران باید سعی کنیم به فازگرفتن همه حق خود نیفتیم که نه کسی میتواند بپردازد و نه مسیر درستی می تواند باشد. نباید همه موجودی حساب ذخیره آخرت و پس انداز ایثار خود را در این دنیا که ایستگگگگگگگگگگگ گاه بین راه است خالی کنیم! همه می دانیم که همه مان برای آنطرف خیلی کم داریم.
البته این حرف ها را که حرف ته دل همه ایثارگران است در این دور و زمانه ای که روحیه مادی کمی بالا رفته کمتر شنیدهمی شود ولی این ها بیشتر تذکر به نفس خودم بود که شما را بهانه قراردادم.
خداوند عاقبت همه ما را بخیر کند!
 
 
+0 # آزاده بدبخت 1391/11/02 20:25
عزیزم حرف شما کاملا سعی است حتما وضع مالی شما خوب است که اینجور میفرمایی
 
 
+0 # آزاده 1390/11/07 17:18
اصل 138قانون اساسی :علاوه بر مواردی که هیأت وزیران یا وزیری مأمور تدوین آیین‏نامه‏های اجرایی قوانین می‌شود، هیأت وزیران حق دارد برای انجام وظایف اداری و تأمین اجرای قوانین و تنظیم سازمانهای اداری به وضع تصویب‏نامه و آیین‏نامه بپردازد. هر یک از وزیران نیز در حدود وظایف خویش و مصوبات هیأت وزیران حق وضع آیین‏نامه و صدور بخشنامه را دارد ولی مفاد این مقررات نباید با متن و روح قوانین مخالف باشد.
دولت می‌تواند تصویب برخی از امور مربوط به وظایف خود را به کمیسیونهای مشتکل از چند وزیر واگذار نماید. مصوبات این کمیسیونها در محدوده قوانین پس از تأیید رییس جمهور لازم‏الاجرا است.
تصویب‏نامه‏ها و آیین‏نامه‏های دولت و مصوبات کمیسیونهای مذکور در این اصل‏، ضمن ابلاغ برای اجرا به اطلاع رییس مجلس شورای اسلامی می‌رسد تا در صورتی که آنها را بر خلاف قوانین بیابد با ذکر دلیل برای تجدید نظر به هیأت وزیران بفرستند.

برادران آزاده مصوبه هیات وزیران غیر قانونی و خلاف ماده 13 قانون حمایت از آزادگان و استفساریه آن میباشد مراتب اعتراض خود را از طریق نمایندگان شهر و استان خود به اطلاع ریس محترم مجلس برسانید آرامش و خونسردی خود را در این لحظه حساس انتخابات حفظ نمائید
 
 
+0 # بقایی 1390/11/07 00:05
براساس ماده 13که به تصویب مجلس رسیده است.
معوقه ازادکان بر اساس اخرین حکم کارکزینی باید برداخت شود.واین مصوبه هیات دولت بر خلاف. قانون مجلس است.
 
 
+0 # nashenas 1390/11/06 16:16
سلام من یک آزاده هستم که مدت 8 سال از بهترین سالهای عمرم در بدترین اردوگاه های عراق سپری کردم و روی صحبت من با آقایانی همانند فروزنده و زریبافان است که این تصمیمات ناحق رو گرفتند و دینا و آخرت خودشون رو تباه کردن . البته این اقایون ماهی 5 میلیون ریال رو با احتساب تورم این 22 سال حساب کردن و 100% ارزش این پول در دهه 60 ماهی 7000 تومان یا 8000 تومان بوده .
حال من از این آقایون یک سئوال دارم : اگر من فرضا در سال 1362 به جای ماهی 7000 تومان ماهی 70000 تومان ( ده برابر ) به حساب شما واریز میکردم آیا حاضرید بودید خودتون یا فرزندانتون در اون زمان به زندانهای بعثی میرفتید و شکنجه هم میشدید ؟
پس چون قلبا جواب سوال این آقایون منفی است لطفا طبق قانون مطبوعات این اعتراض رو منتشر کرده و از ایشان بخواهید طبق چه استدلالی ماهی 5 میلیون ریال رو حساب کردن ؟
 
 
+0 # محمدرضا 1390/11/05 23:18
اگر ماهی ٢٠٠٠ تومان هم به خانوادهشان بابت حضور در جبهه میدادند شاغل محاسبه میشوید!!!!!!!!! !!!!!
 
 
+0 # محمدرضا 1390/11/05 23:15
مصوبه مجلس واجراى ان زمین تا اسمان فرق داره چکار کنیم٠مجلس گفته اخرین حقوق دولت میگه ماهی ٥٠٠هزار تومان.مجلس گفته غیرشاغلین درزمان اسارت دوبرابربگیرند دولت میگه اگرماهی ٢٠٠٠تومان هم درزمان اسارت به خانواده