feed-image

آمار بازدید

 امروز امروز7964
 دیروز دیروز8597
 این هفته این هفته42889
 این ماه این ماه7964
 تا به حال تا به حال4142729
شناسه خبر:1250 یک شنبه, 13 اردیبهشت 1388 12:43 چاپ نسخه چاپی
پست الکترونیکی ارسال به دوستان
اعطای امتیاز ویژه به سربازان وظیفۀ دوران دفاع مقدس

برای تمامی سربازان وظیفۀ ارتش جمهوری اسلامی ایران که در دوران دفاع مقدس سابقۀ حضور در جبهه ، جانبازی و یا آزادگی دارند کارت ایثار صادر می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حیات به نقل از روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران معاون نیروی انسانی ستاد فرماندهی ارتش گفت : برای کلیه سربازان وظیفه ارتش جمهوری اسلامی ایران در دوران دفاع مقدس که سابقۀ حضور در جبهه ، جانبازی و یا آزادگی دارند کارت ایثار صادر می‌شود.

امیر ناصر شهلایی افزود : کارت ایثار به عنوان سند حضور رزمندگان در جبهه و تجلیل از سربازان سرافراز ارتش جمهوری اسلامی ایران در دوران هشت سال دفاع مقدس در نظر گرفته شده است.

وی همچنین یادآور شد : دارندگان کارت ایثار که مجموع عدد درصد جانبازی و مدت حضور آنان در جبهه به 30 ماه برسد ، از امتیازاتی از جمله معافیت فرزند از خدمت سربازی و معافیت‌های مربوط به پرداخت حق بیمه و بازنشستگی برخوردار خواهند شد.

شهلایی ادامه داد : سامانۀ رزمندگان اسلام تحت نظر این ستاد و به همت معاونت‌های نیروی انسانی و احتیاط نیروهای تابعه ارتش در دو مرحله نسبت به صدور کارت ایثار اقدام کرده است که در مرحله اول که در اردیبهشت ماه 85 آغاز شد ، مدارک 55 هزارنفر از کارکنان پایور که سابقه حضور در جبهه ، جانبازی و آزادگی دارند جمع‌آوری و ساماندهی شد و بر اساس آن تا کنون برای 25 هزار نفر از این عزیزان کارت ایثار صادر شده است و با توجه به برآورد صورت گرفته ، این تعداد به بیش از 200 هزار کارت افزایش خواهد یافت.

معاون نیروی انسانی ستاد ارتش افزود: در مرحله دوم نیز که از فروردین ماه سال 87 آغاز شده است ، اطلاعات و مدارک مربوط به یک میلیون و 400 هزار نفر از کارکنان وظیفۀ ارتش در دوران دفاع مقدس ساماندهی شده که در حال حاضر بیش از یک هزار کارت ایثار برای آنان صادر شده است.

شهلایی همچنین خاطرنشان کرد : مشخصات سربازان وظیفه ارتش جمهوری اسلامی ایران در دوران دفاع مقدس همرا با مدت زمان حضور آنها  در جبهه‌های حق علیه باطل بزودی در پایگاه اطلاع رسانی ارتش به آدرس :  WWW.AJA.IR قرار می‌گیرد  و این عزیزان می‌توانند با مراجعه به این سایت و ارسال عکس و کد ملی خود به معاونت احتیاط نیروهای زمینی، هوایی و دریایی، کارت ایثار خود را دریافت کنند.

وی همچنین از راه‌ اندازی سامانۀ جانبازان در ارتش خبرداد  و افزود : این سامانه با همکاری ادارات بهداشت و درمان نیروهای تابعه ارتش به منظور رسیدگی بیشتر به وضعیت جانبازان به ویژه جانبازان شیمیایی تشکیل شده است.

 

Comments are now closed for this entry

نظرات

 
-1 +5 # رضا 1392/06/20 07:24
طبق قانون سربازان ایثار گر دوران دفاع مقدس با توجه به اینکه کل خدمت سربازی 24 ماه است از کجا بیاوریم 30 ماه حضور جبهه در واقع این قانون جوری نوشته شده که به هیچ کس شامل این قانون معافیت برای فرزند به شرط داشتن 30 ماه نخورد متن قانون ارندگان کارت ایثار که مجموع عدد درصد جانبازی و مدت حضور آنان در جبهه به 30 ماه برسد ، از امتیازاتی از جمله معافیت فرزند از خدمت سربازی و معافیت‌های مربوط به پرداخت حق بیمه و بازنشستگی برخوردار خواهند شد.
 
 
-2 +0 # عزیز پروانه 1392/06/11 12:29
باسلام من درمورخ1367/9/18 اعزام شدم به خدمت سربازئ ودر سال 1391 مراجعه نمودم ولئ جواب ندادن حالابرائ کارت ایثارباید به کجا مراجعه کنم وشماره یگان ترخیص کننده 931016 تاریخ صدر کارت 69/8/15 یگان اموزش دهنده لشکر 64 پیاده و شمارپرسنلی 9305290969 بنام عزیز پروانه حسین حاجلو تاریخ تولد 1349 محل صدر مغان شمار کارت 848326 لطفا بندرا راهمنای کنید با تشکرعزیزپروانه
 
 
+0 # moharam 1392/06/06 12:47
زمانی که در سال 64 از پادگان ولی عصر تهران ما را با قرعه کشی به ژاندار مری اعزام کردن به ما نگفتند که به سرباز ژاندار مری کارت ایثار تعلق نمی گیرد . بنده28 ماه سرباز ژاندار مری بودم و25ماه از ان را در خط مقدم جپهه حضور داشتم .بنده فقط 1سوال از شما دارم فرق بین سرباز ژاندار مری که در جپهه جنگیده و سرباز ارتش و سپاه در چیست؟ایا جپهه ای که ما در ان جنگیدیم وشهید دادیم از گلوله های پلاستیکی استفاده می کردند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟ومن الله توفیق .
 
 
-1 +0 # مراد ملکی 1392/04/23 06:55
باسلام تکلیف رزمندگان زاندارمری سابق شهربانی سابق وکمیته سابق چه میشود
 
 
+0 # بهروز عبادزاده 1392/04/16 16:22
باسلم بلاخره مردی از ارتش پیاده شد که از سربازانی که در جبهه حضور داشتهاند دفاع کند واقعلا قابل حمایت است
من 26ماه خدمت کردم وجانباری دارم جانباز زیز 20/از شماخواشمنداست
من که امروزه با ان دیپلم ردی امدم و بدون سهمیه دکتری شیمی آلی دارم از شمافرماندهان تضا ضا می شود شماهم مثل سپاه هواداران سربازان ارتش غیور باشید
 
 
-3 +1 # مراد 1391/12/16 16:44
من پدرم 15 ماه تو جبهه ی حق علیه باطل بوده.کارت ایثارگری هم داره آیا من میتونم از این کارت برای گرفتن کسری خدمت استفتده کنم؟من احتمالآ تو سال 92 اعزام بشم به خدمت.لطفآ جواب بدید
 
 
-0 +2 # جانباز 25% 1391/12/23 20:48
بله میتونی ازهمانجایی که کارت ایثار گرفتی مراجعه کن وبه ازای هرمه مدت حضور درجبهه 18روز کسرخد مت براش منظور میگردد یعنی 270 روز (9ماه)از خدمتش کم میشه وبقیه خدمت را باید انجام بده البته قبل از اعزام نامه کسر خدمت را براش بگیر.
 
 
-2 +3 # ابراهیم ازآبدانان 1391/12/14 14:25
سلام به امیر شهلایی . ......... لطفا ما که مدت 18الی 19ما ه سابقه حضور در جبهه های حق علیه باطل راداریم وقسمت نبوده که شهید یا جانیاز بشویم فکری بشود وتسهیلاتی در باب تخفیف شهریه بچه هایمان در دانشگاه ها وموسسات دولتی وغیر دولتی لحاظ گردد.هدف شرکت در جبهه وپاسداری از مرزهای میهن اسلامی است که ما هم انحام داده ایم.چون هنوز خودرا سرباز کشور می دانیم .........
 
 
-0 +3 # جانباز 25% 1391/12/23 20:52
اگه شهادت به نسیب همه ما میشد کسی نمیموند که از خاک ومملکتش دفاع کنه .کسانی شهید بعضی جانباز خیلی ها اسیر وقسمتی هم سالم برگشتند که شکرخداداره وآماده برای روز مبادا که لازم شد برای دفاع
 
 
+0 # یارعلی یاری سرباز وظ 1391/12/12 12:25
من دوسال و یک ماه و هیجده روز آزاده و 35درصد جانبازهستم و به مدت پنج ماه در جبهه حضور داشته ام در آموزش و پرورش شاغل هستم چند بار مدارک جهت کارت ایثار فرستادم ولی کارت بدستم نرسیده است می بایستی چکار کنم با تشکر
 
 
-0 +1 # جانباز 25% 1391/12/23 20:53
حضورا به لشکری که در ان خدمت کردی مراجعه کن کارتو میگیری
 
 
-0 +3 # Guest 1391/12/11 13:52
سال 61 را به یاد می اورم که با چه شوری مارا رزمنده صدا می کردند تنها افتخار ان روزها در یادهایمان نقش بسته و امروز انگار همان ها نیستیم از یاد رفته ایم در صورتیکه امروز نیاز به حمایت همان هستیم که به خاطر ان بهترین دوران زندگیمان را در جبهه ها بودیم . کارت ایثارگری دارم اما به چه دردی می خورد .بابام مارا از یاد نبرید هر کجا می برم کارت را میگویند کارت ایثارگری سپاه پاسداران بیاور مگر ما امروز ایرانی نیستیم ولی ان موقع وطن به ما نیار داشت ایرانی بودیم .ما را حمایت کنید هنوز آثار روحی و روانی آن روزها تاثیر نا خوسایندی در زندگیم دارد .با کمال تاسف بهروز
 
 
-0 +2 # محمد حسن 1391/11/21 11:22
اینجاب درسال 1365 تا1367 درخدمت سربازی بودم یاد می آید درآن زمان همه درجهبه جنک باهم هم رزم بودیم وآنهایی که شهید ویاجانبازویامفق ود اثر شدن همه با هم سنکر بودیم حالا قسمت نبود که ما شهید بشویم ویاجانباز باشیم حالا بعد از چندین سال برای همه فراموش شده باشم
 
 
-0 +3 # alireza - k 1391/11/20 18:08
man be modate 6mah dar jebhe khedmat kardam va modati hast ke karte isar daryaft nemodam vali dar mahale karam az in kart nemitavanam hich stefade bekonam migoyand bayad sabegheat balae 9 mah bashad mikhastam bebinam pas taklife ma chie mage ma 6mah vase in mamlekat khedmat nakardim pas chera in 6maho ghabol nadaran khahesh mikonam residegi konid ba tashakor az zahamate shoma va dar akhar ja dare dahe fajr ra ham khedmate shoma tabrik va shad bash arz menamayam
 
 
-0 +1 # Guest 1391/11/16 16:21
ابن مطلب خیلی واضع است که وقتی یک قانونی گذاشته میشه برایی یک هدفی هست . هدف از اینکه این قانون کسر خدمت که البته یک قانون خوبی هم بود برای چی قبل از اینکه کاملا اجراء بشه ناتمام موند آیا جز اینکه این قانون تنها یک طیف خاصی ازجامعه و برای ایثار گران (سربازان وظیفه ) هشت سال دفاع مقدس بود که آن هم مشحص است که رده های سنی استفاده کنندگان از این قانون زیاد نبودنند . چرا قبل ا ز اینکه این قانون شامل همه ایثارگران آن دوره بشود ناتما م ماند ؟ آیا این خداییش عدالته؟
 
 
-1 +3 # Guest 1391/11/14 20:45
بنده. 23ماه جبهه دارای کارت ایثاردچار بیماریهای اعصاب ناشی از بمبهای دشمن وتوپخانه خودی شده زندگی ام نابودشده وباندازه یه معلم یاکارگر فصلی هم نزد دولت عدالت محور ارزش نداشته تاشامل سهام عدالت بشیم و تا شب جون میکنم چون اعصابم خرابه چندین شغل عوض کرده ام وموفق نبودم حتی بازنشتگی هم ندارم بیمه ندارم سهام ندارم یه روزسرکار نرم مریض باشم واویلا..آیا عدالته این؟.آیا من وامثال من ایرانی نیستنداگر هم بخوان لایحه ای را ارایه بدن کلمه معسرو کنارش میزنن که نه تنها عزت به اینا نمیده بلکه برعکس... انواع واقسام مالیات رو هم میدهیم.چرا باید تبعیض قائل بود؟چراماازفرام وش شدگانیم؟آخرش هم میلیونها تومن میدن ازبیت المال به کارمنداپایان کار که .......اینم میشه با حذقش خدمات عمومی داد..علیپور
 
 
+0 # Guest 1392/03/08 06:40
برادر چرا شغل معلمی مثال زدیی به نظرشمامگرمعلمی شغل بی ارزش است شغلی که تعلیم و تربیت جامعه را به عهدگرفته ازکارگر تاریاست جمهوری همه همه احاد تعلیم شده معلمانان هستند
 
 
-0 +3 # کریمی 1391/10/10 11:04
باسلام وخسته نباشید
برای دارندگان کارت ایثار نیروهای مسلح چه امتیازاتی درنظر گرفته اند؟
یامثل همیشه هیچی.بله .مافراموش شدگان انقلاب هستیم.کارت خشک وخالی را میخواهم چکار .به چه دردم می خوره ؟دیدنش فقط عذابم میده .ای مسلمانان ما از درون پوسیده ایم .
آیا کسی هست مارا یاری کند؟
 
 
-0 +2 # محمد بیات 1391/09/28 18:11
با سلام بنده محمد بیات هستم که به مدت 28 ماه در خط مقدم جنگ بعنوان آر.پی.جی زن حضور داشتم و دچار انفجار شیمیایی شده ام که آثار آن عبارتند از :1 از ریه ام چرک می آید 2.گوشهایم سوت می کشد 3.بدنم خارش میکند،تاول زده و آب زردی از آن بیرون می آید4.چشمهایم سوزش میکنند 5.گوشه نشین،زمین گیر ،عصبی وبی ارزش ترین انسان روی زمین شده ام که دارای 4 عائله و محل درآمدی نیز ندارم حتی دفترجه درمان نیز به من نداده اند پس کارت ایثار به چه دردی میخورد ؟؟؟؟؟؟؟
 
 
-0 +5 # خادم به نظام 1391/09/19 10:52
از مسئولین محترم درخواست می شود کسر خدمت جبهه سرباز ی را مجددا احیا کنند چرا که اگر این حق یک سرباز است زمان ومکان نباید این حق راضایع کند وبنده هم در حال حاضر تک فرزندم در دانشگاه است ومی توانستم اورا قبل از دانشگاه به خدمت سربازی بفرستم تا از این امتیاز استفاده کند ولی گفتم ما که حقی داریم بزار بعد از دانشگاه از این حق استفاده کنیم حال چرا حق ما را ضایع می کنید خدا میداند ما که برای امتیاز به جبهه نرفتیم ولی سربازان را بایک چشم ببینید وقدر شناس باشید وتقدیر کنید بااین همه دشمن .ما آینده سختی پیشرو داریم وهر آن احتمال جنگ هستش پس به موضوع اههمیت بدید . جهت اطلاع خدمتتم در تهران بود که به دلیل عشق به جبهه انتقالی گرفتم ودر عملیات ها شرکت نمودم . با تشکر فراوان م .م از اندیمشک قهرمان
 
 
-0 +2 # علیزاده 1391/09/05 13:02
چرا امتیازایثارگری برای کارمندان قوه قضائیه وبنیاد شهید برای جبهه سربازان درنظرگرفته شده ودربانکها امتیازی نمی دهند وجبهه سربازان راقبول نمی کنند
 
 
-0 +6 # علی 1391/09/05 12:59
22ماه خدمت درخطوط مقدم جبهه دارم کارت ایثارگرفتم این کارت پشیزی ارزش دراداره ندارد
 
 
-0 +5 # سرباز جبهه 1391/08/23 12:53
سلام به جناب امیر شهلایی: بنده به خودم اجازه نمی دهم که واردحریم شهدای معزز و جانبازان و آزادگان گرامی شوم اما میخواهم وارد حریم خودم شوم، 21 ماه در جبهه های جنوب خدمت کردم. سرباز لشکر 77 پیروز خراسان بودم به عنوان سرباز وظیف خدمت کردم مثل بقیه سربازان، اما بعد از پایان جنگ دیگه ما را فراموش کردند انگار که این قشر از جامعه(سربازان) هیچ نقشی در دفاع مقدس نداشت. کارت ایثارگری که به ما دادند جز خودمون هیچ کس بهایی به آن نمی دهد ما هم آن را به عنوان کارت آثار می دانیم که میتواند ثابت کند که در جبه بودیم. قانون کسر خدمت یکی از فرزندان ما ( سربازان جبهه) هم که از سال 91 ملغی شد. مدت سرباز خود را هم که برای احتساب بیمه از تامین اجتماعی خریدیم. تنها چیزی که برای ما باقی ماند حرف و حدیث خانواده مان است که هرموقع به یادشون می افتد میگویند شما هم رزمند بودید و دیگران هم رزمنده...!!! راستش جناب امیر، ما را در هنگام تقسیم غنائم پس از جنگ اصلاً اعتایی نکردند. خوهشمند است حداقل یه لطفی بکنید که قانون کسر خدمت یکی از فرزندانمان دوباره اجرایی شود. تنها زمانی که دل من به عنوان یک سرباز دفاع مقدس شکست آن موقعه ای بود که داشتم مطلبی را در ارتباط با قدر شناسی از یک سرباز آمریکایی می خواندم که او باز مانده جنگ آمریکا با ویتنام بود و ارتش آمریکا از او تقدیر کرد.
 
 
-0 +2 # Guest 1391/09/14 21:41
پدرجان سربازانی که بیش از 20ماه توجبهه بودن ودر شرایط سخت خدمت کردنو لااقل زودتر بازنشسته کنند
 
 
-0 +3 # سرباز 1391/09/14 21:45
تا حالا که سربازان غیر خودی بودن خواهشا بذارید این چند سوا را هم بگذرونند تا بمیرند لااقل اون دنیارو داشته باشن
 
 
-1 +6 # عقیلی 1391/08/21 21:28
سلام بنده23ماه 11روز در جپهه های جنوب وغرب کشور بوده ام و دارای کارت ایثار میباشم ولی افسوس که این کارت هیچ فایده ای ندارد اگر این کارت را صادر نمی کردن بهتر بود خدا نخواست ما وامثال من اسیر .شهید.یا مجروح شویم لاقل حرمت رزمندگان را داشته باشید
 
 
-0 +2 # بازمانده 1391/08/12 18:08
سلام سربازان ژاندارمری یا شهدای ژاندارمری را چه سمتی میدهید 21ماه منطقه ما وظیفه بود ولی چرا تبعیض نخواستیم
 
 
-1 +4 # حسن 1391/07/23 13:28
آیا ایثار گر با ایثار گر فرق دارد این هم خودی و غیر خودی دارد؟
 
 
-0 +7 # میرزائی 1391/06/04 13:21
می خواستم ارگانی که به سوالات درمورد کارت ایثار پاسخ می دهند را معرفی کنید
 
 
-0 +4 # علی 1391/06/04 15:19
آقای میرزایی لازم است مطلبی با عنوان "همه چیز درباره کارت ایثار " در صفحه اول سایت قسمت گفت و گو را مطالعه کنید
 
 
-0 +3 # Guest 1391/08/06 17:20
این همه هزینه بی خود با دوندگی که چی؟از اول میگفتین سرکاریه که انقدر مردم مچل وعدهای هلکیتون نشن.واقعا خجالت داره... بعد این همه سال چه خوب ایثارگروبه بازی گرفتین.واقعااین جواب زحماتشونه؟
 
 
-1 +7 # ناشناس 1391/05/30 01:10
چرا مردم بیچاره رو سرکار میگذارید شما به این همه سوال و نظر گه در بالا هست مگه جواب دادید ؟ که باز هم نظرخوا.هی میکنید .اول خچالت بکشید و دوم ااز خدا بترسید شما ارتش هستید و مطمئنا قدرت سپاه رو ندارین که کاری برای این بدبختها انجام دهید. پس لطفا سایت و کاسه کوزه هاتونو جمع کنید و وقت انرژی مردم رو هدر ندید خدارو خوش نمیاد.
 
 
-1 +2 # علی اشرف عزتی 1391/05/22 00:05
من 28 ماه خدمت کردام
 
 
-0 +3 # گمنام 1391/04/19 13:23
چرا عده ای از معافیت سربازی هشت سال دفاع مقدس استفاده کرداند ولی عده ای مثل بنده که 21 ماه در خط مقدم در ارتفاعات دالانی انجام وظیفه نمو ده ام و پسرم در حال تحصیل در دانشگاه ازاد میباشد معافیت کسر خدمت منتفی گردیده ایا این تصمیم مورد رضایی خداوند میباشد
چرا............ ............... ............... ............
 
 
-0 +4 # Guest 1391/04/18 14:15
واقعا کارت بیخودی است هیچ کاربردی ندارد .حتی ادارات هم قبول ندارند .
 
 
-1 +3 # Guest 1391/03/23 09:30
دلیل ان حضور نداشتن یا بهتر بگویم اجازه ندادن برای تصمیم گیری به کسانی که در زمان جنگ دستی براتش داشتند هست همیشه اینطور بوده است عده ای کباب می شوند تا عده ای کباب نوش جان کنند اما بدانید عدالت خداوند در این دنیا هم اجرا می شود برای کسانی که سر خود رامانند کبک در برف فرو کرده اند واز حق سخنی به میان نمی اورند شما ای مسوول گرامی لازم است پی گیری کنی تا مشمول رحمت الهی شوی حتی اگر ملامت شوی مطمئن باش دعای خیر همه رزمندگان زمان جنگ وخانواده هاشان شامل حال شما خواهد شد موفق باشید
 
 
-0 +2 # Guest 1391/03/23 09:21
بنده 21ماه در جبهه بودم در شرایط سخت بمباران موج انفجار اسیب دیده گی گوشها شیمیایی شدن اسیب های روحی ولی بدون پرونده حالا اثار ان بیشتر مرا ازار می دهد اقایان مسوول هستید همه سربازان که وضعیت مرا داشتند از شما گله دارند همرزمان ما خیلی از انان شهید شدندومجروح شدند در کنار ما ایا ما رزمنده نبودیم یا فقط باید شهید یا مجروح می شدیم بدانید حق مارا ضایع کردید تاکنون من که شما نمی بخشم به خصوص خانواده ام که شرایط سخت مرا از ناراحتی اعصاب گرفته وغیره شمارا نخواهند بخشید حداقل نیم نگاهی تجلیلی می کردید
 
 
-0 +3 # اسد گوهری 1391/03/17 10:27
باسلام لطفً امتیازاتی ازقبیل ارتقاء شغلی افزایش حقوق ومزایا وسنوات خمتی برای کارمندان دولت مشابه بنیاد شهید وامور ایثار گران در نظر گرفته شود تا عدالت اجرا گردد
 
 
-0 +7 # مقدم 1391/03/13 22:46
واقعا برای خودم و سایر سربازان دوران جنگ که با کارت ایثار بیفایده و مضحک سرکارمان گذاشتند متاسفم.شما را بخدا قسم اطلاع رسانی کنید دیگران گول نخورند.
 
 
-0 +2 # بهروز عبادزاده 1392/04/16 16:32
باسلام پیشنهادمی دهم به سربازان وظیفۀ ارتش جمهوری اسلامی ایران که در دوران دفاع مقدس در جبهه ها ی حق علیه باطل حضور داشتند امتیازاتی از آیا جزه رزمند حساب می شوند که در دانشگاه ها به ان ارتقا بدهد با کجا مراجعه کرد آیا اداره همور ایثارگران آن را قبول دارند و غیر بدهید .
 
 
-0 +5 # شفیعی 1391/03/08 15:06
سلام این کارت ایثار گری که ما سربازان گرفته ایم واقعا چه مزیتی داره؟خدا وکیلی ما ها رو به سخره گرفتین؟با این کارتها یه نون لواش هم به کسی نمیدهنه .شما گفتین باید 30 ماه در جبهه باشه/اخه کدوم سربازی 30 ماه جبهه بوده؟ای مسئولی که این مطتبو میخونی ولی بی تفاوت میگذری بدون ااگه کاری نکنی اون دنیا باید جواب بدی
 
 
-0 +5 # حبیب الله محمدی نسب 1391/02/10 14:18
چرا فرزندان ایثار گران ارتش نمی توانند از کارت پدر خود استفاده کنند برای دانشگاه و استفاده های دیگر . با تشکر
 
 
-0 +6 # guest 1391/02/05 18:53
خدا سوسکتون کنه سرکارمون گذاشتین؟میخواست م مدارک بابامو وردارم برم کارت بگیرم کلی خدمات جاش بگیرم چه خوش خیالم من............. ....
 
 
-0 +2 # حسین 1391/06/04 13:23
ایشــــــــــــ الله... :))
 
 
-0 +7 # guest 1391/02/03 17:12
اعطای امتیاز ویژه به سربازان وظیفۀ دوران دفاع مقدس

کدام امتیاز؟؟؟؟ !!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟ ؟؟
 
 
-1 +4 # دارند کارت ایثار 1391/02/02 20:03
ما که 25ماه در جبهه حضور داشیم ولیاقت شهادت یا جانبازی را نداشته ایم نبایستی از امتیازی بر خوردار باشیم اگر ما هم شیهید می شدیم پیام شهدا را چه کسانی تا امروز نسل به نسل ادامه میداد لطف فرمائید از نظ ر باز نشستگی ار فاقی بدارندگان کارت ایثاری بنمائی عمل کنید شعار ندهیئد
 
 
-1 +4 # guest 1391/02/02 08:01
حداقل دوسال خدمت درجنگ رو بدون هیچ شرطی بصورت متوالی جزومشاغل سخت وزیان آورحساب کنند تا ما زودتر بازنشسته شویم واین باعث بشه عده ای جویای کارزودترجذب بازارکاربشن.
 
 
-0 +7 # میرزائی 1391/01/21 22:25
بنده رزمنده ی دوران دفاع مقدس هستم که 24 ماه از خط مقدم جبهه بودم به خاطر دفاع از خاک وطنم همسنگرهایی داشتم که جوان های مخلصی بودند که به فیض شهادت نائل شدند .وماشانسن از زیر توپ و خمپاره و بمب باران ها جان سالم به در بردیم و زنده برگشتیم کهاز لحاظ روحی روانی داغون هستیم و مشکلات زیادی داریم آیا به ما فقط کارت ایثاری که هیچگونه ارزشی ندارد تعلق میگرفت؟ یعنی حق ما فقط این بود؟ خواهش میکنم پاسخ دهید این کارت به چه دردی میخورد؟
 
 
-0 +3 # نوروزعلی احمدی 1391/01/19 21:02
با سلام بنده 26 ماه حضور در خط مقدم دارم دیده بان توپخانه کارت دارم ولی هیچ جا به دردم نخورده تا این ساعت
 
 
-0 +2 # صمیم 1 1391/01/15 14:14
باسلام پیشنهادمی دهم به سربازان وظیفۀ ارتش جمهوری اسلامی ایران که در دوران دفاع مقدس در جبهه ها ی حق علیه باطل حضور داشتند امتیازاتی از قبیل ارتقاء شغل ، فزایش حقوق بازنشستگی و غیر بدهید .
 
 
-0 +4 # صمیم 1391/01/15 14:08
امتیازی به سربازان وظیفه دوران 8 سال دفاع مقدس بدهید. کارت ایثار به چه درد می خورد.
 
 
-0 +2 # ناصر گودرزی پ/خ مهر64 1391/01/14 00:27
سلام من در زمان جنگ درژاندارمری در سردشت خدمت کردم میخواهم بدانم برای ما که درژاندارمری خدمت کردهایم چه کرده اید وما برای دریافت کارت ایثارگری بکجا مراجعه کنیم مگر میشود یک بام ودو هوا لطفا راهنمایی کنید ما هم ایرانی هستیم واگر امتیازی است باید شامل همه شود
 
 
-0 +3 # رفیعی از گیلان 1391/01/09 18:56
بیست وسه ماه دیدبان در خط بودم کارت ایثار هم دارم به صورت قراردادی دارای بیست وشش سال سابقه بیمه دارم خواهشمندم به خاطر قدر دانی مصوب فرمایید با ارفاق مارا بازنشت کنند
 
 
-2 +3 # تیمور 1390/12/25 23:47
باسلام به تمامی آنان که از حق دفاع مکنند .
از سربازانی هستم که در دوران جنگ تحمیلی سربازی خود را در مناطق جنگی کردستان وخوزستان گذرانده ام وقبل از آن هم دراوایل جنگ در اهواز در مساجد به تهیه لوازم جنگی خیلی ابتدائی بودیم آن روزها که برای دفاع از شهرمان میبایست تفنگهایمان ام یک باشد و توپخانه ما ککتلملوتوف ، وامروز نیز شما عزیزانی که در آن بالا نشته اید چه مزایائی به کارت ایثار بدهید چه ندهید هر کس به چشم بد به میهنم ایران نگاه کند خونم را بر تیزی تیر کمانم میگذارم تا سم باشد بر جان دشمن اسلام ومیهن ...........
 
 
-0 +7 # ک عظیمی 1390/12/22 09:30
محبت فرمایید دارندگان کارت ایثار و فرزندان آنها بتوانند در دانشگاههای پولی از معافیت برخوردار گردند. اگر چنین مواردی در مزایای کارت ایثار است اعلام فرمایید تا دانشگاهها موظف به اجرا گردند و اگر نیست هرجه سریعتر به موارد مزایا اضافه گردد. کاری برای رضای خداست.
 
 
-0 +5 # guest 1390/12/22 09:25
با سلام محبت فرمایید دارندگان کارت ایثار و فرزندگان آنهابتوانند در ثبت نام دانشگاه های پولی از معافیت برخوردار گردند. واگر چنین مزایایی دارد اعلام فرمایید تا دانشگاهها قبول کنند.
 
 
-0 +4 # محمد رضا علیزاده 1390/12/09 15:13
پس صدور کارت ایثار برای سربازان ژاندارمری کی وکجا صادر خواهد خواهد شد.
بزرگوارها بخدا کردستان خلی سخت بود.
 
 
-0 +3 # تقی رحیمی 1390/12/07 13:25
پیشنهاد میشود برای قدردانی از کسانی که کارت ایثار دریافت نموده انداز مزایای سنوات خدمت در وزارتخانه ها - معافیت سربازی فرزندان- و یا افزایش حقوق و مزایا در سازمانهای اداری بهره مند گردند.
 
 
-0 +4 # guest 1390/12/01 17:50
باسلام لطفابگیدکه این کارتها رابرای چی صادر می کنید؟؟؟؟
 
 
-0 +2 # شیعه 1390/11/25 23:07
لطفا اطلاع رادر سیت ارتش وتلوزیون اعلام کنید واین همه انتقاد ازشما میگیرند پس چرا درست نمی شود
 
 
-0 +1 # احمد-یزد 1390/11/23 11:16
باهزارزحمت بعداز6سال پس ازپایان جنگ درشهرغریب مشغول کاری شدم چون شغام جزومشاغل سخت وزیان آورمی باشدوسابقه سربازی ام که طبق قانون کارجز.مشاغل سخت است باتوجه به فاصله ای که ازپایان خدمت تا شروع به کاروجوددارداین سابقه راازماقبول نمیکنند ازمسولانانتظارد اریم این نقیصه رابرطرف کنند تاماهم فیضی ازخدمت درجنگ ببریم انشاالله
 
 
-0 +2 # guest 1390/11/17 19:36
چرا کارت ایثارگری به سربازان دوران دفاع مقدس ، در ارتش و سپاه تعلق میگیرد اما به سربازان ژاندارمری که در آن سالها در کردستان در چند جبهه جنگیدند و شهید،جانباز،واس یر دادند تعلق نمی گیرد؟! اگه جوابم را بدهید ممنون میشم
 
 
-0 +2 # الهیار قاسمیان کیاکلایه 1390/11/17 18:33
برای بازنشسته شدن سربازانی که درجبهه جنگ خدمت کرده اند فاصله زمانی پایان خدمت تا اشتغال به کار را بردارید تا حداقل یک کاری برای بازنشسته شدن مان کرده باشید ( همه ی مواردی را هم که کهنه سربازان جنگ ایران و عراق در این جا ذکر کرده اند را تایید می کنم )
 
 
-0 +5 # رزمنده 1390/11/09 16:16
من این کارت را دریافت کردم وبه مدت 26 ماه هم در کردستان خدمت کردم این کارت به هیچ دردی نمی خوره اگر فایده ای داره اطلاع بدید.
 
 
-2 +4 # جمشید 1390/11/06 10:18
من کارت ایثار را دریافت نموده ام و چون فرزندم دختر است این کارت به هیچ درد من نمی خورد خواهشمند است بنده را راهنمایی کنید.
 
 
-1 +5 # نوید 1390/11/01 20:18
این کارت هیچ مزیتی نداره؟
 
 
-0 +5 # خنده : 1390/10/24 09:45
عجب لذتی داره خدمت به مردم ها.........!!!
 
 
-0 +5 # guest 1390/10/23 11:52
کارت ایثار را کجا میتوان استفاده کرد؟ آیا خدماتی برای دارندگان کارت در نظر گرفتید . اگر نگرفتید جواب بدید چرا؟
 
 
-0 +4 # سید حسین علیپور 1390/10/19 18:32
مگردوران سربازی درزمان جنگ 30 ماه بوده است که می گویند کسانی که 30 ماه درجبهه بوده اند از مزایای بیمه برخوردار می شوند برای سربازانی که در جبهه بوده اند کارت ایثار می دهند که هیچ ارزشی ندارد
 
 
-0 +3 # محمدرسول شریعت پناه 1392/01/01 16:50
درزمان جنگ دوران خدمت سربازی 28 ماه بود که اونم 3ماه آموزشی هم کسر میشه که اگه کلا در جبهه بوده باشی 25 ماه حساب میشه اونم اگر قبل از آتش بس خدمتت تموم شده باشی
 
 
-0 +4 # رزمنده 1390/10/18 12:23
اقایان ما رزمنده گان را که از جان مایه گذاشتیم و با دشمن جنگیدیم را با خودشان که از اول انقلاب تا حالا بذمنده وچپاولگر بیت المال بوده وهستند اشتباه گرفتند که حق وحقوق دارندگان این کارتها را نمیدهند اگر در ان دنیا حساب وکتابی بود از حق خود وانها نمی گذریم
 
 
-0 +3 # guest 1390/10/05 08:19
اگر ادعای عدالت داریم میباید فرقی بین کسی که کل خدمت در خط مقدم و زیر اتش بوده و هر لحظه خانواده انتظار شنیدن خبر شهادت او را داشتند با کسی که ساعت 7 صبح میره تو خیابان و ساعت 2 بر میگرده خونه باشه .
 
 
-0 +6 # guest 1390/09/24 14:01
آیا سابقه حضور در جبهه در دوران خدمت سربازی جزء مشاغل سخت و زیان آور محسوب میشود تا ازقانونی که اخیرا" ابلاغ شده سربازان دوران دفاع مقدس بهره مند گردند ؟
 
 
-0 +3 # guest 1390/09/11 18:51
برای بنره و یا امثال بنره که 26 ماه حضور در جبهه ی جنوب راراریم و کارت ایثار نیز گرفته ایم و هیچ توجه ی به حالمان شامل نمیشود در روز رستاخیز از ر دست مسیولین مربوطه به پیامبرشکایت میکنم اینقدربه سربازان ظلم نکنید .برادر شهید
 
 
-0 +6 # guest 1390/09/06 22:16
واقعا نمیدونم باید چی بگم من گرفتمش دو زار هم بابتش خدمات نمیدن هیچ جا بدرد نمیخوره یه آرم طرح ترافیک هم بهش نمیدن اصلا بهایی نداره فقط هزینه ای بی خود برای ارتش و صد البته مانور و تبلیغات برای خودشون خجالت بکشید بخدا
 
 
-0 +4 # آلله وردی پورسیفی 1390/09/05 17:52
اینجانب درسال1360به فرمان امام(ره)واردمنط قه جنگی شدم ودوسال تمام هم دجنگهای چریکی کردستان وهم درحملات جنوب باعراق تاخاک آن کشور(زبیدات) شرکت داشته ام آن زمان خدمت سربازی18ماه واحتیاط6ماه گذرانده ام حالا به قرب الهی یکی شهیدشد ویکی مجروح ویکی اسیرماها سنگر آنها را حفظ کردیم یعنی اگرماهم آسیب می دیدیم دیگر کسی برای دفاع باقی نمی ماند چرا ازماها یادی نمی شود امتیازی برای ماقایل نیستند
 
 
-0 +3 # کماسی 1390/09/05 12:25
با سلام تفاوت ایثار گران با ایثار گر در چیست؟؟؟؟؟
 
 
+0 # جانباز 1392/01/01 17:09
در پدرشان...آیا پسر کی هستند؟
 
 
-0 +4 # کماسی 1390/09/05 12:17
باسلام مرکز یا مرجعرسیدگی به درخواستهای دارندگان کارت ایثار چه نهاد یا اداره ای درشهرستانهامیبا شد
 
 
-0 +3 # guest 1390/08/11 20:02
این کارت به جه دردی می خوره ،لااقل موارد استفاده از آن یکجا اطلاع رسانی شود اینکه هر که 30 ماه خدمت جبهه داشت فرزندش معاف می شود هم شد مزایا؟
 
 
-0 +3 # سعید طالبی پور از اهواز 1390/08/10 21:18
با سلام بنده کارت ایثار گری را دریافت کردم و بابت دوسال خدمت سرباز ی بیمه بودیم وحال جهت سوابق بیمه این دوسال به سازمان تامین اجتماعی مراجعه کردم ولی اظهار داشتند که بابت دو سال باید مبلغ14500000 ریال به حساب بیمه واریز کنید تا ان دو سال برای شما جزو سابقه بیمه محسوب شود چرا ؟
 
 
-0 +3 # سمانه 1390/07/30 13:07
فکرمیکنم 30ماه خدمت عادلانه نیست
 
 
-0 +4 # بهلول 1390/07/25 15:48
حالا به چه دردی میخوره که این همه بوق و کرنا توش کردین ؟
 
 
-0 +4 # یکی از سربازان 8سال دفاع مقدس 1390/07/20 13:19
کارت ایثار برای ما بجز کسر خدمت فرزندمان چه فایده ای دارد
 
 
-0 +3 # guest 1390/07/20 13:15
سربازانی که دارای کارت ایثار هستند ودر ادارات دولتی کارمند قراردادی هستند ازچه امتیازی برخوردارند
 
 
-0 +6 # guest 1390/06/20 20:24
لااقل از خدمات دیگر ممالک به رزمندگان درس بگیرید خجالت داره والا
 
 
-0 +3 # guest 1390/06/20 20:23
قبلا هرماه18روز کسر خدمت داشت بعد 9روز لابد بعد هیچی بای کارت تره هم خرد نمیشه
 
 
-0 +3 # guest 1390/06/20 20:22
با این که یه قبض 200تومنی اتوبان نمیدن به چه دردمیخوره
 
 
-0 +2 # guest 1390/06/20 20:21
انشاالله بخیر باشه
 
 
-0 +1 # رزمنده دوران 8سال دفاع مقدس 1390/06/16 11:42
آیا پاسداران وظیفه که درسپاه خدمت نموده اند کارت ایثار شامل آنها میشود یانه چرا فقط ارتش این کار را دنبال می کند وسپاه بی اطلاع است اگرهردو این کار رادنبال می کنند چرا سایت مشترکی را اعلام نمی کنند لطفا جواب سوالات را بدهید
 
 
-0 +3 # ع-فتح اللهی 1390/06/06 09:49
باسلام
اینجانب 28ماه خدمت درجبهه داشته ام و الان کارت ایثار را نیز دارم وهرکجا مراجعه مکنیم کد 12رقمی میخواهند خواهشمندم چگونه کد 12رقمی را بگیرم چون در کارت ایثار کد 10رقمی ثبت شده است
 
 
-0 +2 # محمدباقر 1390/05/17 14:12
کارت ایثار بجز کسرخدمت فرزند دیگر چه مزایایی دارد باتشکر
 
 
-0 +1 # بی نام 1391/09/01 17:53
هچی
 
 
-0 +2 # سید 1390/04/19 07:43
باسلام کاری کنید برای رضای خدا. مدت خدمت قانونی هرسر بازی 2 سال است شما می گویید 30 ماه خدمت کرده ها دارای این امتیاز می شوند پس از گذشت 20 سال از جنگ تازه بیا قیا فه مارا نگاه کن ما ارزش یک پیر سرباز آلمانی راهم نداریم .خدا حافظ دیدار قیامت
 
 
-0 +2 # جمشید اسدی دره بیدی 1390/02/27 19:54
نگذارید در حق ما اشعاف صورت پذیرد
 
 
-0 +4 # معینی 1389/12/14 23:36
سربا زان دوران دفاع مقدس که در ادارجات مشغول هستند چه امتیازی دارند
 
 
+0 # محمد نقوی 1389/12/11 16:36
تشکر بابت صدورکارت ایثار
 
 
-1 +3 # guest 1389/07/18 17:19
آیا کسانی که به جای 30 ماه خدمت 26 ماه خدمت کرده اند باید فراموش شوند.....!؟آیا این عزیزان جزو رزمندگان دفاع مقدس محسوب نمی شوند
 
 
-2 +3 # خنده 1389/07/06 22:22
خیلی ببخشید سربازان وظیفه 24 ماه نه 30 ماه خدمت کردن میشه مطلب خنده دار ننویسید با عرض معذرت
 
 
+0 # رزمنده دفاع مقدس 1389/07/05 10:33
تسریع درصدور کارت ایثار
 
 
-0 +1 # فاش نیوز 1388/12/01 11:02
عزیزان اگر به اخبار 1250 و 2349 این سایت مراجعه کنند به بسیاری از سوالات آنان پاسخ داده شده است.
 
 
-0 +2 # guest 1388/11/18 20:28
آیا تمهیداتی هم جهت رفاه حال رزمندگانشده ؟اگر شده خدا اموات بانیان طرح را بیامرزد
 
 
-0 +1 # guest 1388/11/18 20:26
شایسته است در مراحل بعدی هر چند بلحاظ معنوی اینان بیشتر مورد مهروملاطفت قرارگیرند
 
 
-0 +1 # guest 1388/11/18 20:24
از خدای تبارک وتعالی میخواهیم هر عزیزی درراه خدمترسانی به رزمندگان گامی بردارد اجر دنیوی واخروی نثارش گرداند
 
 
-0 +2 # guest 1388/11/18 20:22
متاسفانه اینکار دیر انجام گرفته اما ایکاش با مدیریت صحیح وکارآمد برای بالا بردن شان ومنزلت رزمندگان که برای مشاهده نسل جوان هم نیکوست کارهائی اساسی ازجمله بیمه درمانی .تسهیل درتحصیل فرزندانشان در مدارس شاهد معافیتهای مالیاتی.وخدمات رفاهی زیارتی انجام پذیرد بامید محقق شدن انشاالله
 
 
-1 +2 # guest 1388/11/18 20:13
لازمه اینکار تشکیل کمیته یا سازمانی جهت خدمترسانی به آنهاست
 
 
-0 +4 # guest 1388/11/18 20:11
سلام امید است که با توجه باینکه اکنون بیشتر آنان سنی ازشان گذشته امید است با همکاری مسئولین ذیصلاح مزایا وامتیازاتی برای قدردانی از انانداده شود نه اینکه مثل ماشینی باشد که هدیه بدهند ولی بگند حق سوار شدن نداری
 
 
-0 +5 # guest 1388/02/14 08:35
هر چند خیلی دیر شده و آقایان تازه بیدار شده اند . انشاالله خیر باشد.