feed-image

زنگ خاطره

ادبیات ایثار و شهادت

آمار بازدید

 امروز امروز445
 دیروز دیروز4941
 این هفته این هفته10000
 این ماه این ماه10000
 تا به حال تا به حال3172002
شناسه خبر:13838 چهار شنبه, 27 اردیبهشت 1391 16:09 چاپ نسخه چاپی
پست الکترونیکی ارسال به دوستان
تضییع حقوق ایثارگران باپیشنهادبنیادورای مجلس

با پیشنهاد اصلاحی بنیاد، مطالبات بحق جانبازان از کارافتاده کلی که حسب قانون حالت اشتغال و گردش کار مصوب مقام معظم رهبری، جزء حقوق مکتسبه آنان گردیده بود، تضییع شد.

توضیحات خلاف واقع یزدان‌پناه، معاون حقوقی بنیاد شهید در امور ایثارگران، در جلسه مورخ 91/2/26 مجلس شورای اسلامی باعث شد نمایندگان به اصلاح مجدد قانون حالت اشتغال که در لایحه دولت پیش بینی شده بود رای دهند و به این وسیله حقوق قانونی جانبازان ازکارافتاده بسیجی را تضییع کنند.

بنا بر این گزارش، در حالی‌که تماس‌های مکرر جانبازان با نمایندگان این تصور را به وجود آورده بود که آنان به موضوع فوق اشراف پیدا کرده  و قطعا" مانع این اجحاف به جانبازان خواهند شد ولی با توضیحات انحرافی نماینده بنیاد، پیشنهاد اصلاحی دولت در قانون بودجه را پذیرفته و به آن رای مثبت دادند.

 

Comments are now closed for this entry

نظرات

 
+0 # جانباز زیر 25 درصد 1391/09/02 18:39
با سلام باز حق وحقوق ما رزمندگان وجانبازان با درصد پایین را تضیع کردند ودم از عدالت میزنند سر کارتان را به خدا وا میگذاریم
 
 
+0 # یکی از جانبازان 1391/03/03 06:32
سلام انگار این باب شده که هر دوره از مجلس برای خود لکه ننگینی بر سوابقش بجا بگذارد مجلس قبلی که یادتان هست چگونه دل رهبرمان را آزردند این مجلس هم اینطوری دل سربازان امام و رهبر را آزردند.
ای مجلسیان بی سواد و بی کفایت ننگ بر شما !!!
بنده جانباز 25% و آزاده هبچ مستمری دریافت نمیکنم ولی بخاطر آشنایی با وضعیت زندگی این عزیزان از آنها دفاع میکنم
 
 
+0 # جانباز شیمیایی 1391/03/02 10:29
این خیلی زشته که یه نفر مثل یزدان پناه می ره پشت تریبون یه چیزی می گه بعد همه نماینده که می خوان به چایی و نسکافشون برسن و زود سرو ته شو جمع کنند اونو تصویب می کنند و خلاص
 
 
+0 # رضا 346 1391/03/02 07:11
هدیه ایثار جانبازان بسیجی 30 است که پرداخت نشده است عزیزان آزاده ما با حقوق ماهیانه 1500 تومان سرکرده ایم تا به اینجا رسیدیم .
 
 
+0 # جانباز70درصد بیگدلی 1391/03/01 01:29
دست مریزاد اقایان افولگرا درخدمت اصولگرا درتصویب حقوق ماهیانه سالانه مادام العمر بیمه ی تکمیلی بیمه ی مکمل کادوی ورودبه مجلس کادوی پایان مجلس خسته نباشید اجرتان باخودتان بازخواستتان بااحکم الحاکمین
 
 
+0 # جانباز 1391/02/31 10:51
جامعه ایثار گران رزمندگان هشت سال دفاع مقدس بسیجیان جانبازان بالای 25% وجانبازان زیر 25% که در حق همه اجحاف شده می شود وخواهد شد بدانند اگر از طرف مجلس قانونی وضع شد که حقوق شما نادیده و حقی ضایع شد زیاد تعجب نکنید آقایان یزدان پناه نماینده حقوقی بنیاد جناب آقای زریبافان سرپرست بنیاد جناب آقای دکتر کفاشی سرپرست کمیسیون پزشکی تعیین درصد نمایندگان مجلس دولت ... همه و همه دستشان توی یک کاسه است ودیگر دوست ندارند برای ما کاری انجام دهند زور که نیست از ما خوششان نمیاد زمانی برایشان عزیز بودیم که به ما نیاز داشتند آن روز در جبهه ها خواب و آسایش را از دشمن بعثی سلب کرده
ودرعوض آسایش و آرامش و خواب را برای همین آقایان پشت میز نشین فراهم کرده آ ن هم بدون هیچ گونه مزد و حقوقی حالا انتظار داری امروز که از کارافتاده شدی و هیچ کارایی نداری آن هم بعد از گذشت این همه سال آیا فکر می کنید آنها یادشان می آید !!! بعید می دانم ! اگر به ما جانبازان اهمیت نمی دهید حداقل به قانونی که خودتان وضع کردید و رهبری هم تایید کرده احترام بگزارید اشکال ندارد امروز که قدرت دست شماست و هر کار و بلایی که دوست دارید بر سر ما ایثارگران بیاورید صبر ما ایثارگران صبر ایوب زمان است شاید در این دنیا موفق نشویم ولی فردای قیامت در دادگاه عدل علی (ع ) همه حاضر و شما نیز همگی باید جوابگو باشید
 
 
+0 # Omid 1391/02/30 21:57
با آه زن و بچه این خانواده ها چگونه در این دنیا و آن دنیا جواب گویند؟؟؟؟؟
.
.
.
.
.
.
.
. آه ه ه ه ه ه ه ه
 
 
+0 # جانباز70% 1391/02/30 16:31
واقعیت اینست که با آمدن حانبازان به بنیاد شهید خلوت آنها شکست تا قبل از آمدن جانتازان به بنیاد شهید کسی پا سخگو نبود ولی هالا خیلی سئوالات بی جواب مونده
 
 
+0 # یک جانباز 1391/02/30 07:20
نمی شه این موضوع را به شورای نگهبان منتقل کرد . تاشاید قانون اصلاح بشه . مجلس و دولت اسلامی که حیات خود رامدیون این ایثارگری ها هستند . بجا پول دور ریختن در شورای ایرانیان . حق جانباز ان را پرداخت می کردنند تا فردای قیامت بکار نباشند .
 
 
+0 # 70درصد 1391/02/29 20:05
سلام.من عضو نسبتا تازه وارد به جامعه جانبازان هستم.دو سه باری متن مصوبه روخوندم ولی منظورش متوجه نشدم!
یک از دوستان لطف کنن بگن قضیه چیه؟
 
 
+0 # سامان 1391/02/29 15:24
واقعا متاسفم واسه انسانهای بی شرفی که تو خون شهدا و جانبازان قوطه میخورند .. مشکلات و زجرشون رو به چشم میبیندد و مانند عمر و عاص تفسیر به رای میکنند
جوابشون با سید و اشهدا
و من الله توفیق
 
 
+0 # عوام 1391/02/29 12:10
ما که عوامیم سرمون نمیشه... اما شما چرا ؟ بابا اینا قبلا هماهنگ شده بودن چرا زور اضافه میزنین , وقتی که فرماندهان سپاه !!که ادعاشونم میشه !! سالهاست که ما رو فروختن و ولمون کردن به امون رفیقای قدیمشون !! یادتون نیست همون زمان جنگ هم با تمسخر به ما بسیجیا میگفتن گرگعلی و اصلا حساب آدممون نمیکردن!!حالا دیگه چه جای گلگی از اینو اون برادر برو خدا رو بچسب فقط همینو داشتیم و انشاالله داشته باشیم خودتونم ذلیل این نوکیسه ها نکنینم میدونم سخته زندگی ولی بخدا بیاین با عزت باشیم این چند صباح باقیمونده عمر ... دستای نداشتمون و رو پاهای نداشته خودمون بزاریم و چشم نداشتمون و فقط به کرم خدامون ببندیم ... بازم میگم ما عوامیم سرمون نمیشه شما به دل نگیر ........
 
 
+0 # توکلی 1391/02/29 12:09
سلام
یزدان پناه نونش را از سفره بنیاد در می آورد توقع دارید به نفع جانبازان صحبت کند ذی خیال باطل
 
 
+0 # مهدی 1391/02/28 22:50
اقای یزدان پناه من ازشما شکایت دارم ولی چون قانون محکمه ای وجودندارد شکایتم راپیش خدا میبرم اقایان نماینده های مجلس مابودیم که رفتیم جنگیدیم واعضای بدنمان راازدست دادیم البته درراه خداوولایت .افتخارمیکنیم وشماها به مجلس رفتیدتا ازحقوق ما دفاع کنید ولی مثل اینکه ازماراضی نیستیدچراماشدیم چوبه دوسره زوز ازطرفی مردم خیال میکنند اب برق گاز و....مجانیست بخدا حقوق من ششصدهزارتومان است ولی دریافتیم چهارصدهزارتومان اکثرمردم ازلحاظ جسمانی سالم هستن وکاردوم هم دارند ما چی تنها درامدما همین حقوقق است وبسختی زندگی میکنیم اقای یزدان پناه شما نماینده ما هستیدبایدازما دفاع کنید شما بیشترمطلع هستیدکه جانبازان ازکارافتاده چطوربه سختی زندگی میکنندازخدابترس وایمان داشته باش که حق وحقوقه مان رامیگیریم چون خداورهبری باماست
 
 
+0 # علی 50 درصد 1391/02/28 18:01
توضیح بیشتر بدهید . موضوع چی هست
 
 
+0 # حسین 1391/02/28 15:19
سلام
حالا پیشنهاد اصلاحی دولت چه بوده؟ اگه امکان داره توضیح کامل بفرمایید
 
 
+0 # بازمانده 1391/02/28 12:28
چرا مطلب منورو منتشر نکردی ترسیدین.!
 
 
+0 # جانبازان آزادگان.ایثارگران 1391/02/28 07:28
با سلام خداوند از سر تقصیراتشان نگزرد وکسانی راکه به بهانه ای تصییع کننده حقوق ایثارگران.جانبا زان.آزادگان.هست ند روزی این حقکشی راباستی پاسخگو باشند وتاوان آنرا خواهند پرداخت ونفرین خوانواده ایثارگران عذاب وجدان برایشان باشد
 
 
+0 # شاهد 1391/02/28 05:48
مجلس اصولگرا این بود؟ یعنی همین و قوانینی تصویب می کنند و ایثارگران را از دریافت حقوق خود محروم میکند .آقایان مجلس نشین بروید درون زندگی جانبازان و از نزدیک ببینید نه اینکه به صندلی خود لم دهید و هر چه دلتان میخواهد تصویب کنید .کمی به فرجام کار خود بیندیشید که باید پاسخگو شوید.