feed-image

آمار بازدید

 امروز امروز4787
 دیروز دیروز8597
 این هفته این هفته39712
 این ماه این ماه4787
 تا به حال تا به حال4139552
شناسه خبر:6530 چهار شنبه, 19 آبان 1389 10:34 چاپ نسخه چاپی
پست الکترونیکی ارسال به دوستان
جزئیات مصوبات جدید مجلس در حمایت از ایثارگران در برنامه پنجم توسعه

فاش نیوز - در جلسه صبح روز یکشنبه مجلس ، مصوبات جدیدی در خصوص ایثارگران به تصویب رسید  که بنیاد شهید و دستگاه های  اجرایی مکلف به اجرای آن شدند.

به گزارش فاش نیوز  به نقل از کیهان ، نمایندگان خانه ملت در نشست علنی صبح دوشنبه 17/8/89 خود به بررسی ماده 48 لایحه برنامه پنجم توسعه که مربوط به ایثارگران است پرداختند.

براساس مصوبه مجلس ، مقرر شد 20 درصد اعتبارات فرهنگی دستگاههای اجرایی باید صرف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت شود و دولت باید به منظور استمرار ، توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و در جهت حفظ کرامت ایثارگران با اولویت عرضه منابع مالی ، فرصت ها ، امکانات و تسهیلات و امتیازات ایثارگران (پدر ، مادر ، همسر و فرزندان شهدا و همچنین جانبازان ، آزادگان و افراد تحت تکفل آنان) اقداماتی را انجام دهد.

طبق بند الف این مصوبه ، فرزندان شهدا از همه امتیازات و مزایای مقرر در قوانین مختلف برای جانبازان 50 درصد و بالاتر به استثناء تسهیلات خودرو و حق پرستاری ، کاهش ساعت کاری و سایر تمهیدات مربوط به کاهش توانایی کار برخوردار می شوند.

نمایندگان مجلس همچنین مصوب کردند تأمین صددرصد هزینه درمانی ایثارگران شاغل و افراد تحت تکفل آنان به عهده دستگاه اجرایی و هزینه درمانی ایثارگران غیرشاغل و افراد تحت تکفل آنان به عهده بنیاد شهید و امور ایثارگران است.

براساس مصوبه مجلس ، همه دستگاه های اجرایی موظفند 20 درصد اعتبارات فرهنگی خود را در چارچوب موافقتنامه مبادله شده با معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری صرف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت کنند.

تسهیلات تحصیلی و استخدامی ایثارگران

نمایندگان مجلس در ادامه اعطای بورس تحصیلی داخل و خارج کشور به جانبازان پنجاه درصد و بالاتر ، آزادگان با حداقل 5 سال اسارت و فرزندان شهدا را تصویب کردند.

همچنین خانه ملتی ها دستگاه های اجرایی را موظف کردند حداقل 25 درصد نیاز استخدامی خود را از میان فرزندان شهدا ، جانبازان 50 درصد و بالاتر و آزادگانی که حداقل 5 سال سابقه اسارت دارند و فرزندان جانبازان 70 درصد و بالاتر ، بدون الزام به رعایت شرط سنی ، تحصیلی و آزمونی تأمین و از ابتدا آنان را به صورت رسمی قطعی استخدام کنند. 5 درصد سهمیه استخدامی نیز به جانبازان ، آزادگان، رزمندگان و همسر و فرزندان آنان اختصاص می یابد.

نمایندگان ملت در ادامه دانشگاه ها و مراکز و موسسات آموزشی و پژوهشی و وزارتخانه های علوم و بهداشت را مکلف کردند حداقل 10 درصد اعضای هیئت علمی مورد نیاز خود را از بین جامعه ایثارگران شامل رزمندگان ، با بیش از 6 ماه حضور داوطلبانه در جبهه ، جانبازان بالای 25 درصد ، آزادگان بالای 3 سال اسارت ، فرزندان جانبازان بالای 50 درصد ، فرزندان شهدا و فرزندان آزادگان با بیش از 3 سال اسارت که دارای مدرک دکترای تخصصی مورد تأیید وزارتخانه های علوم و بهداشت هستند ، حسب مورد از طریق استخدام و یا موافقت با انتقال کارکنان دیگر دستگاه ها با تبدیل وضعیت کارکنان غیر هیئت علمی تأمین و از ابتدا آنان را به صورت عضو هیئت علمی رسمی قطعی با احتساب سوابق آموزشی ، پژوهشی و اجرایی مرتبط و تأثیر آن در پایه و مرتبه علمی بدون الزام به رعایت شرایط سنی و آزمون استخدام کنند.

مسئولیت اجرای این حکم به طور مستقیم به عهده وزرا و رؤسای دستگاه های مذکور است ، مقامات یاد شده در این خصوص خود مجاز به اتخاذ تصمیم هستند ، احکام و امتیازات این بند شامل اعضای هیئت علمی فعلی دارای شرایط فوق نیز خواهد بود.

تأمین معیشت و بیمه ایثارگران معسر

براساس این گزارش ، نمایندگان مجلس شورای اسلامی دولت را مکلف کردند به منظور حفظ کرامت و منزلت ایثارگران و رزمندگان معسر نسبت به تأمین معیشت و پوشش بیمه ای آنان در قالب بودجه سنواتی اقدام کند.

خانه ملتی ها همچنین مصوب کردند دولت نسبت به ساماندهی و برقراری مستمری بسیجیان و رزمندگان معسر دوران دفاع مقدس اعم از بسیجیان تحت فرماندهی سپاه پاسداران ، کمیته انقلاب اسلامی و جهاد سازندگی اقدام کند.

بازنشستگی آزادگان

نمایندگان مجلس در ادامه مصوب کردند آزادگانی که به دلیل استفاده از دو برابر شدن سابقه اسارت زودتر از خدمت 30 سال بازنشسته شده اند می توانند با بازگشت به خدمت ، 30 سال خدمت خود را تکمیل نموده و سپس با لحاظ سوابق اسارت به بازنشستگی نائل آیند.

سند راهبردی خدمات رسانی به ایثارگران

مجلسی ها همچنین مقرر کردند سند راهبردی خدمات رسانی به رزمندگان توسط ستاد کل نیروهای مسلح با همکاری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ، بنیاد شهید و امور ایثارگران و معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی تهیه و به تصویب هیئت وزیران خواهد رسید.

نمایندگان در ادامه مصوب کردند که ایثارگران و فرزندان شهدا برای یک بار از پرداخت مابه التفاوت برای پانزده سال سنوات بیمه ای ناشی از انتقال سوابق بیمه ای از یک صندوق بیمه و بازنشستگی به صندوق دیگر بیمه و بازنشستگی که ناشی از تغییر دستگاه استخدامی است معاف اند. این مبلغ به عنوان مطالبه صندوق منتقل الیه از دولت منظور و توسط دولت پرداخت و تسویه می شود.

اخطار یک نماینده و پاسخ لاریجانی

در هنگام بررسی فصل ایثارگران لایحه برنامه پنجم توسعه ، حجت الاسلام سیدعلی محمد بزرگواری نماینده کهگیلویه و بویر احمد طی اخطار قانون اساسی از اینکه ماده 48 لایحه مذکور فقط شامل برخی ایثارگران می شود انتقاد کرد و گفت: رزمندگانی هستند که بیش از 20 ماه در جبهه ها حضور داشتند ولی جانباز نیستند و همچنین جانبازان زیر 25 درصد در ماده 48 لایحه مورد توجه قرار نگرفتند.

وی افزود: ما باید به لایحه خدمات رسانی به رزمندگان و ایثارگران بیشتر توجه کنیم چرا که بندهای این ماده بسیار سربسته و سردرگم است.

لاریجانی در پاسخ به اخطار این نماینده مجلس مدعی شد دو بند از ماده 48 لایحه برنامه پنجم مربوط به همه ایثارگران و رزمندگان می شود.

 

Comments are now closed for this entry

نظرات

 
-2 +4 # Guest 1392/05/10 21:44
مصوبه ای که ساعت به ساعت تغییرمیکنه قرارنیست سربگیره فقط برای تفریح وسرگرمی ودیگرمسایل بکارمیرود.
 
 
-1 +3 # عباس 1392/04/29 15:13
بنام خدا ..بنده جانباز30 درصدهستم درسال81 به کمیسیون رفتم شدم55 % امابخاطرکمی درگیری لفظی بارئیس کمیسیون وقت. بخاطرحمایت ازحق جانبازان درصدجدیدم راباطل کردند وبه همان 30% برگرداندند.وهیچ کس جوابگو نیست چرا: وبعددراذر88 جهت مشاوره دربنیادبرای ارتقاء درصدخواستنم گفتندطبق برسی درصدشما بالای 50% میباشد برو کمیسیون . وماه بعدرفتم امامجددآ همان30%برگشت داده شد:پس مشخص میشودمشاوره دربنیاد کاملآ پوچ میباشد: مشکل بعداینکه هرمصوبه ایی ارائه میگردد 80%مختص بالای 50 درصدی هاست.انگارفقطان هاجانبازند وزیر50%هیچند درصورتیکه اکثرجانبازانبال ای25% درصدواقعیشان بالای50% است اخرچقدرتبعیض تاکی صبر:ایاسالهاکه میگذرد وضعیت جسمی بهترمیشودیابدتر : چرازیر 50درصدیها اینقدر مورد بی توجهی مسئولین مملکتی وبنیادقراردارند :ایاهرچه رنج وبدبختی وجراحت هست مختص بالای50 درصدیهاست:تاکی تبعیض ادامه میابد:والله خسته شدیم : به دادمان برسید:!!!
 
 
-0 +1 # یونس داور بالابگلو 1392/04/18 01:01
با سلام بنده جانباز 25% در سال 1380 کارافتاده وحالت اشتغال شدم محروم از مزایای حق وحقوق تبصره یک هستم مگر من جانباز چقدر عمردارم 10 سال است دنبال حقم هستم 10 سال یک عمر است چرا مسئولان حق وحقوقم را نادیده گرفتن مسئولین فکر میکنند ما جانبازان عمر نوح را داریم تعبیضیکه مسئولین در بین جانبازان قرار داده اند به نوبت خودم من حقم را در آن دنیا اصلا حلال نخواهم کرد مسئولان بنیاد وامور ایثارگران و جانبازان یاد آوربشوند که در عمل فکری به حال جانبازان کار افتاده وحالت اشتغال فاقد مزایای حق و حقوق تبصره یک هستیم البته در کل ایران تعدادی کمی دارد فاقد حقوق باشد چرا به ما ظلم میشود الان نزدیک عید است تمام همشرایط ما از دوحقوق برخوردارند آیا این عدالت است از معاون رئیس جمهور جناب آقای مهندس مسعود زریبافان در خواست کمک دارم شما را به خدای بزرگ میسپارم
 
 
-0 +1 # حاجی خداکرم 1392/03/29 08:39
در خصوص تسریع امتیاز جانبازان 50درصد درخصوص تحصیل خواستم بدانم آیا طبق این مصوبه اگر فرزندان شاهد در حین خدمت از مرخص استفاده کنند،این مرخص از مرخصی سالانه آنها کسر می شود ویا مرخصی تحصیلی محسوب می شود.
 
 
-0 +1 # مرتضی خاکپور 1392/02/27 22:24
براساس این گزارش ، نمایندگان مجلس شورای اسلامی دولت را مکلف کردند به منظور حفظ کرامت و منزلت ایثارگران و رزمندگان معسر نسبت به تأمین معیشت و پوشش بیمه ای آنان در قالب بودجه سنواتی اقدام کند.

خانه ملتی ها همچنین مصوب کردند دولت نسبت به ساماندهی و برقراری مستمری بسیجیان و رزمندگان معسر دوران دفاع مقدس اعم از بسیجیان تحت فرماندهی سپاه پاسداران ، کمیته انقلاب اسلامی و جهاد سازندگی اقدام کند.
 
 
-0 +1 # عزیزی نژاد 1392/02/04 14:09
من جانباز15درصد هستم می خواهم خدمت سربازی خودم را بخرم لازم به توضیعح میباشدکه بنده ازدوسال خدمت یازده ماه ده روزدرجبهه بصورت داوطلب بوده ام مابقی راسربازی رفتم حالیه می خواهم خدمت سربازی من جزء سنوات به حساب بیاید. آیا باید به تامین اجتماعی حق بیمه پرداخت کنم . خواهشمندم جواب بنده رابدهید
 
 
-0 +1 # xxxx 1391/12/21 20:06
من در بنیاد شهید احراز جانبازی شده ام تاییدیه سپاه مبنی بر حمله ی شیمیایی دشمن و حضور اینجانب در ان تاریخ وجود دارد .برگه بیمارستان بقایی اهواز نیز ارایه گردیده .حضور در جبهه داوطلبانه توسط سپاه ارایه شده
 
 
-1 +2 # سعید بشیری مقدم 1391/12/13 22:08
سلام
من فرزند شهید هستم در شهرستان اندیمشک و کارمند بانک کشاورزی میباشم و 11 سال سابقه کار دارم.
چگونه می توانم از سنوات ارفاقی بنیاد شهید برای فرزند شهید طبق قانون بودجه سال 1390 استفاده نمایم. چون بانک تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی که نیست .
لطفا درخواست مرا پیگیری بفرمائید.
 
 
+0 # فرزند شهیدازایلام 1391/12/12 18:58
باسلام نمیدونم حرف یه فرزندشهیدبراکسی مهم هست یانه .پس چی شددیگه این تبدیل وضعیت فرزندان شهید همه مصوبات دروغ بودخداروفراموش نکنید
 
 
+0 # الهام 1391/12/03 20:01
با سلام من دختر جانباز 55 درصد هستم که خانه ما اجار ه ای است و پدرم دو فرزند عقدی در خانه دارد که برای یکی جهیزیه وبرای پسر به این در وان در میزند که پول عروسی او را جور کند ما در اصفهانیم حقوق پدر شیمیای من کفاف این همه بدهی را نمیدهد پدرم انقدر فکر کرده تو این دوسال برای این مشکلات که تمام موهایش سفید شده حال او هم چندان خوب نیست تقاضای وام هم کردیم ولی گفتند برید اصفهان اصفهان هم میگوید بودجه نداریم اخه ما چیکار کنیم تو این همه گرونیو بدبختی اول خدا بعد شما مسعولین کمکمون کنید خواهشن جوابه منو به سایت برادرم امیر طاها بفرستید
 
 
-1 +2 # قاسم علی جانباز 5٪ 1391/11/28 21:20
بانام یاد خدا زمانیکه همه به فکر خود بودند مادر جبهه ها بودیم جوانیمان در زمان جنگ به پایان رسید همچنین مدتی در جهاد داوطلبانه فعالیت می کردیم حالا که از کار افتادیم کسی جواب ما نمیدهندلطفا پیگیر باشید
 
 
-0 +2 # عزیزی نژاد 1391/11/28 16:36
سلام من جانباز15درصد هستم برای خرید خدمت به تامین اجتمای رفتم به من مگن بایددومیلون یکصد هزارتومان باید بدهی آیا جانبازان ازپرداخت حق بیمه معاف نیستند لطفا جواب دهید.
 
 
-0 +3 # محمدرسول 1391/11/28 01:46
چرا درهمه بخشنامه ها اشاره به حضور داوطلبانه در جبهه میکنید؟
کسیکه بعنوان سرباز وظیفه خدمت کرده اگر خودش داو طلب نبود توجبهه که قفل وزنجیرش نکرده بودند.بارها به مرخصی رفته وبه سرخدمتش برگشته چرا تبعیض قایل میشوید؟اگر کسیکه درهرلباسی بیشتراز 2ماهدرجبهه بوده داوطلب بوده وداوطلبانه خدمت کرده وگرنه بعدازاولین مرخصی به سرخدمت بازنمیگشت.
 
 
+0 # رسول 1391/12/06 08:40
سلام
من نمی توانم از نظر حقوقی شما را کمک کنم ولی اگرابطال بخشنامه شماره 566 مورخ 24/2/1366 سازمان تأمین اجتماعی را جستجو کنی متوجه می شوی که این بی عدالتی در تامین اجتماعی زیاده لذا پیشنهاد می کنم مصداق ابطال بخشنامه ای که ذکر کردم شکایتی بر علیه تامین اجتماعی در دیوان عدالت اداری مطرح کن انشاء الله جواب می گیری، موفق باشی
 
 
+0 # علی محمد رضایی 1391/11/27 16:28
جانباز 70درصد میباشم می خواستم بپرسم چرا شهریه همسران جانباز دانشچو پرداخت نمی شود واز همسران جانباز که کلی مشکلات دارند هیچ گونه پشتیبانی بعمل نمی آید
 
 
-1 +0 # دختر شهید 1391/11/25 20:29
کمی هم به فکر کار شوهر دختر شهید باشید
 
 
-0 +1 # فرزندشهید 1391/11/25 16:22
چرابخشنامه هادرشهرداریهااج رانمی شوندوچرابازرسی به این ادارات نمی فرستیدکه ازاجراشدن بخشنامه بازدیدکند (شماها سوگندخورده ی خون شهدا هستیدکه راهشان راادامه بدهید)
 
 
-0 +1 # کریم جاوی جانباز15% 1391/11/22 11:59
قانون هست اما اجراء نیست!؟چراباید در توسعه و نیشکر که شرکتی دولتی است ،بنده قراردادی باشم وجانبازان تمسخر شوند و بازیچه دست مدیران شوند.آقایان؛ مسئولی که همواره دم از حمایت از ایثارگران میزنید، بنده از سال 83 تابحال نتوانسته ام رای کمیسیون ماده 16 در توسعه و نیشکر را اجرایی کنم و دستگاه قضایی هم از آنها بناحق حمایت مکند و رای کمیسیون مذکور که قطعی و لازم الاجراء میباشد را باطل کرده!؟ حال بنده مظلومانه و بی خانمان از کمترین حقوق و مزایای نسبت به همکارانم برخوردارم و نمی دانم شکایت شرکت و از همه مهمتر دستگاه قضایی را به کجا ببرم جالب اینجاست که در دادگاه اهواز هیچ قاضی از قوانین ایثارگران آگاه نبود و فکر میکنم!؟ که فکر میکنم عمدی باشد خدا به دادمان برسد. دورود بر ولایت فقیه پاینده باد رهبر. مرگ بر دشمنان داخلی و اخلال گران نظام که نان و نمک نظام را میخورند و به ظاهر حامی نظام هستند و در باطن و عمل خرابکار و زد نظام هستند. تا زنده ایم رزمنده ایم و حامی رهبریم در ضمن درخصوص ایثارگران می توان گفت آش نخورده و دهن سوخنه هستند. عبدلکریم جاوی میکانیکی ساکن اهواز 12 سال سابقه کار در شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی را دارم و مستاجرم.
 
 
-0 +1 # رزمنده 1391/11/11 17:13
کسی که به جبهه رفته مگر می دونست که بر می گرده یا بر نمی گرده برای دفاع از اسلام وانقلاب به جنگ رفته چه فرقی بین کسی که سه ماه جبهه رفته با کسی که بیش از یک سال به جبهه رفته چرا تفاوت از زمین تا اسمان است شرایط سنی ایجاد نمی کرد که بیشتر به جبهه برود
 
 
-0 +1 # حامد 1391/10/27 14:24
چرا قانون افزایش رتبه حقوقی برای فرزندان جانباز 70 درصد در هیچ اداره اجرا نمی شود و می گویند هیچ بخشنامه ای در این خصوص ارسال نشده است
 
 
-0 +1 # Guest 1391/11/04 17:28
قانونی که به نفع دستگاهای اجرایی نباشد اجرانمی کنند
 
 
-1 +4 # سیامک مدهوران 1391/10/20 18:25
من درسال 1361مجروح شدم و پس از 6ماه بستری در بیمارستانهای مشهد و تهران ترخیص شدم و بعد از چندین سال 10درجانبازی به من دادند و تاحالا هیچ امکاناتی از بنیاد دریافت نکردم و خواستار هیچ تسهیلات هم نبوده ام ولی الان بعد از گذشت 30سال ازجانبازی ام دوفرزندم با داشتن مدرک کارشناسی در رشته های معماری و زبان انگلیسی بیکارند اکنون بخاطر رضای خدا و به خاطر اینکه 126ماه درمناطق عملیاتی حضور مستمر داشتم فرزندانم که جوانان این مرز بوم هستند و الان احساس بکنند که ارزشی برای رزمندگان و جانبازان زیر 25درصد و فرزندان آنان قائلند بخاطر رضای خدا از مسئولین محترم تقاضادارم درمورد اشتغال آنان اقدامی بنمایند .
 
 
-0 +1 # محمدی جانباز 40 درصد 1391/10/18 19:20
چرا به جانبازان زیر پنجاه درصد به تناسب حف پرستاری داده نمی شود چون یا باید صرف 20 درصد اعصاب و روان ویا 20 درصد شیمیایی داشته باشید که حق پرستاری تعلق بگیرد.ایا کسانی که حداقل 40 یا 45 درصد جانبازی دارند از نظر مجلسی ها و مسولین بنیاد مشکل ندارند
 
 
+0 # خلیل فتحی جمال اباد 1391/10/18 16:23
28ماهدرجنگ البته درکارت ایثار25ماه وخوردی زدن 46ساله الان بیکارم بدنبال کارهستم روزی حلالی به منزل ببرم انتظار زیادی هم ندارم ایا به من کاری مدهن بیست سال سابقه کاردارم تازپیها بیکارشدم ممنون میشوم کمکم کنید می خواهم قانون رابدانم وکجابایدبروم
 
 
+0 # بسیجی ازاوایل پیروزی 1391/10/18 08:55
اقای لاریجانی شما که درپاسخ انتقاد نماینده محترم کهکولیه وبویر احمد فرموده بودید دو بند ازماده 48 لایحه برنامه پنجم توسعه تا بحال مرحله اجرایی ان راندیدیم بنده که شبانه روز پیگیرمسایل روز بخصوص رزمندگان اسلام هستم لطفا در قانونگذاری به تمام زوایای ان دقت نظر داشته باشند تا خدا هم راضی وما خوشنود
 
 
-1 +0 # حاج مراد 1391/11/07 19:36
کاشکی شماها به مجلس میرفتید چون در بطن انقلاب وجبهه بودید به گفته امام شما خط شکن ودرتمام صحنه ها حضور داشتید تا به نحو مطلوب مصوبات عادلانه به جریان می اندختید
 
 
-0 +2 # حسنعلی مبری 1391/10/17 09:06
بنده جانباز 30درصدی با نظریه پزشک معتمد شما چه فرقی با آزاده داریم مگر ما دفاع مقدس نبودیم بنده هم می توانستم اسارت برم این در غیرتمان نبود بنده جسم سالمی که داشتم بدید اگر توانستید چیزی ادعا نداریم لطفا بررسی های برای مشکلات جانبازان اعمال فرمائید آینده این مملکت باز هم دست ماست مستدعی هستم نسبت به مصوبات تجدید نظرفرمائید نگذارید از این بیشتر سرسکنه بشیم ما بازیچه شما نیستیم
 
 
-0 +1 # همسر جانباز 10درصداز 1391/10/11 20:29
همسرم اعصاب روان شدید است کسی نیست به داد این عزیزان که صادگانه ازخاکشان ووطنشان دفاع کردند چرا هیچ کس نیست حال این فراموش شودهارا بپرسند
 
 
-1 +0 # حاج مراد 1391/11/07 19:44
اگر مصوبات با تمام جهات و توابع ان مطالعه واجرا شود امکان رسیدگی هست
 
 
-1 +0 # دریکوند خرم اباد 1391/10/09 22:17
چرا درمورد رزمندگان هیچ مصوبه ای درمجلس صورت نمی گیرد
 
 
-0 +2 # حاج مراد 1391/11/07 19:40
افرین همسنگر عزیزم تا زنده هستیم باید جهت احقاق حق رمندگان اسلام تلاش نماییم
 
 
-0 +1 # فرزندان شاهدبانک رفا 1391/10/08 01:51
اگه نعوذ بالله این مقررات ازطرف خداهم نازل بشه بانک رفاه لرستان اجرا نمیکندسرپرستی بانک رفاه لرستان نمونه بارز دشمنی با فرزندان شاهداست مسول حراستمان که مسول امور ایثارگران هم هست و خودش وخانواده اش درزمان جنگ جرات 13بدرهم نداشتند دشمن درجه 1 6تا یتیمی هست که دراین واویلا دارن زحمت میکشند ازنظر مسول حراستمان هر کس خانواده پولدارتری داشته باشه بهتره نه فرزندان شاهد که نه وضع مالی خوبی دارن نه اعصاب سالمی دردمان را به کی بگیم اگراین اقا بماند این لایحه را به دستور خودش توی گاو صندوق فرش فروشی 2ملیاردیش قایم میکنه اگه مردی هست که اینارو بخونه ما امتیاز نمیخوایم حراستمان عوض شود نصف مشکلاتمان حله نفرین ابدی بر منافقان
 
 
-1 +3 # محد 1391/10/04 19:48
منظور از دوبندی که لاریجانی در جواب نماینده ی کهکیلویه وبویراحمد گفت کدوم دو بنده؟
 
 
-0 +5 # حاج مرا قره جه 1391/09/14 13:35
بنام خدا وبا سلام این حقیر قریب به دو سال داوطلبانه در جبهه های حق علیه باطل به فرمان رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) باوجود8نفر تحت تکفل وانواع مشکلات دیگر مشغول نبرد با متجاوزین بعثی بوده ام البته کاری که ما رزمندگان درطول 8 سال دفاع مقدس دران شدت گرمای جنوب وسرمای غرب فقط در راه دفاع از اسلام وانقلاب ونجات میهن اسلامی بوده که تا به حال32 سال گذشته باهمان ایده وخاطرات به کارو زندگی با تحمل انواع مشکلات ادامه داده ومیدهیم از نمایندگان محترم مجلس ودیگر مسولین اجرایی میخواهیم در مصوبات قانونی رزمندگان را مد نظر قرار دهند امیدوارم خداوند توفیقتان دهد
 
 
-1 +2 # علی 1391/09/03 12:57
بنده فرزند آزاده وجانباز 70درصد می باشم.باتوجه به مصوبات برنامه پنجم مجلس در خصوص ایثارگران تمام امتیازات یک جانباز 50 درصد به فرزندان شهدا تعلق گرفته .چرا برای فرزندان جانباز 70درصد که 24 سال با مشکلات فراوان پدرشان دست وپنجه نرم می کنند ومشکلاتشان بسیار فراتر از فرزندان شهداست امتیازات فرزندان شهدا در نظر گرفته نشده است.آیا نمایندگانی که این قانون راتصویب کرده اند می توانند جواب حقوق ضایع شده ی خانواده های جانبازان 70 در صد را که در اصل شهیدان زنده می باشند،بدهند؟
لطفا جواب دهید؟؟؟؟؟؟؟
 
 
+0 # Guest 1392/07/20 00:01
کاش پدر من بود و جانباز هفتاد درصد بود مزایاشون برا خودشون من فرزند شهیدم و یکسالم بوده پدرم شهید شده والان دانشجوی دکترا هستم و از هیچگونه سهمیه ای که جنابعالی میخوای و هست استفاده نکردم و حرمت خون پدرم رو با سهمیه و غیره معامله نکردم پس خودت تلاش کن به جای اینکه با فرزند شهید مقابله کنی سهمیه زد تو سرشون مجاهدت وایثار پدرت رو زیر سوال نبر با خدا معامله کن نه بندش و قانون بشر
 
 
-0 +4 # همسر جانباز 1391/08/25 10:45
پس بندو ماده 44 چی شد نامه دادیم وزارت خانه میگویند شواری نگهبان مردود کرده
 
 
-0 +1 # یدالله 1391/08/20 11:13
باسلام وعرض خسته نباشید حقیر ازمجروحین جنگ تحمیلی درسال 62-63منطقه حاج عمرانم ولی بیست سال دیرتر برای تکمیل پرونده به بنیاد مراجعه کردم مدرک بالینی خواستن به محل خدمتم مراجعه کردم گفتن اسناد دولتی بعد از 10سال امها می شود به خدا روزی ده بار فقط بابوغ زدن ماشین بامردم درگیر می شوم اعصابم نمی کشد زن و بچه از دستم عاصی شده اند به کی وبه جا باید پناه ببرم
 
 
-2 +1 # شهروند 1391/08/09 09:22
بروید و بمیرید
 
 
-0 +3 # حجت جانباز 33 درصد 1391/07/20 23:57
انجانب با سابقه ی 20 سال خدمت در تامین اجتماعی شامل 15 ماه جبهه و خدمت در سازمان به علت استرس زیاد محل کار به بیماری قلبی دچار گردیدام با توجه به اینکه 43 ساله ام برای بازنشستگی می گویند باید به سن 50 سال برسی ولی اینجانب توانایی ادامه ی کار ندارم در صورت امکان برای جانبازانی که علاوه بر مجروحیت دچار بیماری مزمن (بیماری های قلبی) هستند شرط سنی 50 سال جهت بازنشستگی جانبازان برداشته شود.
مسولین و قانون گذاران محترم لطفا لحاظ فرمایید
منتظر راهنمایی و پاسخ شما هستم
 
 
-0 +2 # غلام محبوب زاده 1391/07/07 20:10
بنام خدا من یه رزمنده هشت ساله دوران دفاع مقدس میباشم فتوای امامم را لبیک گفته وبمدت یکسال در جبههای حق علیه باطل بودم والان در حال حاضر معیشت خوبی ندارم رو به روی خانواده شرمنده ام اهای مسولین محترم نمایندگان عزیز ریاست محترم مجلس ریاست محترم شورای نگهبان از شما خواهش و تمنا دارم نسبت به مستمری بسیجیان ورزمندگان اقدام کنید صلوات بر محمد ال محمد بوشهر روستای چاه خانی
 
 
+0 # رضا عباسچیان زنجان 1391/07/02 17:36
در مجلس هیچ امتیازی برای جانبازان زیر 25درصددرنظرگرفت ه نشده است دریغ حتی از وام مسکن که به سایر جانبازان تعلق میگرد .....درکشورهای دیگر مثل روسیه المان.....تفاوت به این شدت نیست. از نمایندگان محترم درخواست دارم برای تمام جانبازان کارت جانبازی صادر شده وبه تناسب درصدشان از تمامی امتیازات همه برخوردارباشند.د ریک سطح کف تعریف شده همه قرار بگیرند و انهای که درصد بالا دارند از امکانات و دفعات بیشتری برخودار باشند .یک مورد امکان مسافرتی نمتوانند استفاده کنند در صورتی چه اشکالی دارد بذل توجه به این ها شود حداقل سالی یکبار از امکانات مسافرتی واسکان بنیاد یا از امکانات وزارتخانها به رایگان استفاده کنند.
 
 
-0 +6 # اصغر کمالی جو 1391/07/02 09:14
بنام خدا پاسدار حرمت خون شهیدان من یه بسیجی فعال و رزمنده دوران دفاع مقدس ازسال شصت سه تا اواخر سال شصت وشش به مدت بیست سه ماه در جبهه های حق علیه باطل اعم از عرب وجنوب فتوای امام راحل را لبیک گفته وبرای حفظ دین وسرزمین اسلامیمان حضور داشتیم. الان چهل وپنج سالمه، متاهل ودارای پنج نفر عایله هستم وبه علت مریضی و سائیدگی مهره های گردنم توانایی هیچ کاری ندارم وچند سالی بیمه دارم.
ازشما ریاست محترم مجلس و نمایندگان عزیز ملت می خواهم یه فکری بحال بنده حقیر خدا بکنید تا از سرگردانی نجات یابم.
دعای خیرمان بدرقه راهتان. برای سربلندی کشورم و یاد امام شهیدان وطول عمر حضرت امام خامنه ای رهبر عزیز جهان اسلام صلوات بر محمد وال محمد
استان بوشهر روستای دهداران 1391/6/31
 
 
-1 +6 # محداب محبوب 1391/06/31 16:06
باسلام اینجانب رزمنده دوران هشت سال دفاع مقدس بمدت یک سال در جبهه بودم الان وضعیت معیشتی مناسبی ندارم از شما مسولین محترم خواهشمندم نسبت به مستمری رزمندگان معسر اقدام کنید
 
 
+0 # ع غ 1391/06/28 19:02
سلام میخواستم منظور آقای لاریجانی ازهمه رزمندگان چیست اولا بنده چیزی نمیبینم اگر هم باشد امتیازات به کارمندان خواهد بود قدیمی ها میگفتند روغن رو روغن جو رو جو ...سهم کارمندها که غیر از حقوق هزاران مزایا هست ولی رزمنده ای که شغل دولتی ندارد چی ؟البته طبیعیه که شکم سیرازگشنه خبرنداره
 
 
-0 +2 # فرزند شهید ع 1391/06/28 08:13
همه بخشنامه ها فقط حرف هیچ کدام اجرا نمیشود
 
 
-1 +0 # همسر جانباز35 درصد ا 1391/06/26 11:31
سلام شمارا به خدااز ابلاغی که به جانبازان وهمسران کردند در استخدام انها سنگ جلوی پایشان نندازید شرط نگذارید بگذارید استخدام شوند
 
 
+0 # ع غ 1391/06/26 11:04
بنده حدود23ماه درجبهه حضور داشتم چند بار هم جراحت سطحی داشتم که لازم به مداوای بستری نبوداما صدمات وارد از امواج انفجاری هنوز هم درزنگی ام خلل وارد کرده طوری که دائما در اظطرابم و تا حدی روانی وخانواده ام هم اذعان دارند که قبلا هرگز اینگونه نبودم اما متاسفانه دولت محترم برخلاف ممالک جنگدیده دیگر بکلی سربازان آن دوران رابدست فراموشی سپرده واینگونه میشود که هرازچند گاهی افرادی سودجو ازگوشه وکناز باعناوین مختلف همچون اختلاس و غیره وذالک دارائئی های کشوررا چپاول میکنند وامثال بنده هم که کم نیستند وحداقل اگر مجروح نشده ویا مدرک ندارند دچاراعصاب وروانند اینگونه باید مورد بی مهری قراربگیریم
 
 
+0 # شهرداری نی ریز 1391/06/20 12:57
تفاوت امتیازات افرادی که شش ماه جبهه متناوب با کسانی که شش ماه جبهه متواری دارند در چیست در صورتی که هر دو شش ماه جبهه دارند فقط بهانه ای برای ندادن امتیازات در شهرداریها شده است
 
 
-0 +1 # علی 1391/06/20 10:24
آیا همه رفتن جنگیدن یا نه فرق کسی که ایثار گر چه ارتش و چه بسیجی در چیه همه بخاطر وطن اسلام و مردم رفتن ایثار گر جانباز ازاده همه هدف شون یکی بود حالا این وسط یکی اسیر شد یکی مجروح شد و چیزیش نشد حالا هرکس به نسبت خودش باید از این قانون برخودار باشه نه این اینکه هیچ چیزی شامل حالش نشه و باعث سرخوری و دلخوری بشه و از این نظام و مسئولین دلزده بشه
 
 
-0 +1 # همسر رزمنده 1391/06/19 11:23
همسرم مدت 9ماهو15روزسابقه حضوردرجبهه وهمچنین مدت41ماه کارت ایثا رارتش را داردو تا به حال هیچ گونه حق وحقوق را دریافت نکرده است اکنون به علت صانحه ازکار افتاده شده است و بیمه هم ندارد مخواستم بدانم که آیا به همسرم از طریق ارتش و سپاه مزایای به او تعلق میگیرد باتشکر
 
 
-0 +1 # علی 1391/06/19 11:43
درباره مزایای کارت ایثار مطلب «همه چیز درباره کارت ایثار » در قسمت گفت و گو را مطالعه بفرمایید. اما درباره حضور در جبهه باید گفت که صرف حضور در جبهه تاثیری در تعلق امتیازات دیگر ندارد و حتما باید حداقلی از درصد جانبازی مثلا 25 درصد داشته باشند
 
 
-1 +2 # وجیه اله بایگان 1391/06/12 19:26
درمورد معافیت حق بیمه و8سال ارفاقی فرزندان شهدا شاغل درتامین اجتماعی تاکون اجرا نشده این دستورعمل کی درسازمان تامین اجتماعی اجرامشود باتشکر اکرپاسخ بدهید
 
 
-1 +4 # م ه 1391/06/08 09:17
اینجانب همسر رزمنده میباشم ایشان به مدت 12سال سابقه خدمت درارتش نیروی زمینی دارد 80ماه ان در جبهه جنگ تحمیلی سپری شده است تاکنون هیچگونه مزایا اعم از بیمه وبازنشستگی برا یش اعمال نشده است خواشمند است راهکارها ی لازم را درمورد بیمه شدن وبازنشستگی را راهنمایی فرمایید ضمنا سن همسرم 52 سال میباشد
 
 
-2 +1 # علی 1391/06/08 10:01
مگر می شود پرسنل نیروی زمینی از مزایای بیمه و بازنشستگی برخوردار نباشند منظورتان را روشن تر بیان بفرمایید با تشکر
 
 
+0 # ا .ک 1391/06/22 19:33
من همسر رزمندهی هستم که حدود بیست ماه است که در جبهه های حق علیه باطل بوده واز مسولین خواهشمندم نسبت به مستمری انان اقدام کند
 
 
+0 # محمدی 1391/06/07 17:39
نامه بازنشستگی اجباری آزادگان که هیچ اقدامی در مورد آن صورت نگرفت.
لطفا اطلاع رسانی گردد.

با صلوات بر محمد(ص ) و خاندان محمد(ص )
معاون محترم رئیس جمهور در امور حقوقی
سر کار خانم دکتر فاطمه بداغی
با سلام و احترام ؛
ضمن عرض قبولی طاعات و عبادات جنابعالی و همکاران محترم , بدینوسیله باستحضار می رساند ؛ حکم اجباری بازنشستگی اینجانبان جمعی از آزادگان شاغل درشرکت محترم ذوب آهن اصفهان با حدود 21 سال کار مفید انجام گرفته در کارخانه و بر اساس 30 سابقه خدمت معتبر وبدون تمایل و درخواست کتبی صادر و از تاریخ 01/05/1391 اجرا گردید . اگر چه همه قوانین و مصوبات مربوطه , همچون "ماده 13 قانون حمایت از آزادگان مصوب 13/09/68" و "بخشنامه (شماره43267/ 34734 مورخ 30/03/1385)معاو ن اول ریاست جمهور " و موضوع استفساریه "قانون تفسیر ماده(41) قانون الحاق موادی به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت مصوب 1384" و بند" ک " ماده 44 ,حاکی از تمایل آزاده جهت استفاده و یا عدم استفاده از سنوات اسارت و سنوات ارفاقی برای بازنشسته شدن می نماید, ولی متاسفانه شرکت محترم سهامی ذوب آهن اصفهان بر اساس تفسیرخوداز بند"ک" ماده 44 قانون برنامه پنج ساله توسعه و اینکه آنان مزایا و مطالبات خود را دریافت کرده اند,اقدام به بازنشسته نمودن اجباری آزادگان بدون درخواست کتبی آنان نموده است . بند" ک " : " آزادگانی که به دلیل استفاده از دوبرابر شدن سابقه اسارت زود تر از خدمت سی ساله بازنشسته شده اند می توانند با بازگشت به خدمت سی سال خدمت خود را تکمیل نموده و و سپس با لحاظ سوابق اسارت به بازنشستگی نائل آیند". لذا خواهشمنداست,به منظورجلوگیری از تضییع حقوق آزادگان شاغل درشرکت ذوب آهن اصفهان , ترتیبی اتخاذ فرمائید, احکام بازنشستگی اجباری آزادگان لغووملاک بازنشستگی , سنوات خدمت مفید انجام گرفته در کارخانه , بدون احتساب سنوات اسارت قرار گیرد.
اسامی امضاء کنندگان بپیوست اعلام می گردد. 16/05/1391
 
 
-0 +2 # همسر جانباز 50% 1391/06/03 12:40
باسلام.چرا حق پرستاری به کسی که از جانباز پرستاری می کند تعلق نمیگیرد ودر فیش حقوقی جانباز واریز می شود؟و اینکه چرا در حکم کارگزینی بند نسبت با ایثارگر اعمال نمی شود واز امتیاز آن برخوردار نیستم؟
 
 
-0 +1 # رضا خانی 1391/05/31 08:17
نیم نگاهی به رزمندگان داشته باشید.تبعیض قائل نشوید
 
 
+0 # رضا خانی 1391/05/31 08:11
ما رزمندگان چه گناهی کردیم باید بیمه و مالیات بپردازیم در حالی که جانبازان 5درصدی از دادن بیمه ومالیات معاف می باشند عدالت برقرار شود.
 
 
-1 +2 # حاج مراد 1391/11/07 19:58
بنده هم موافقم
 
 
-0 +2 # عزیزیان از میاندوآب 1391/05/23 10:12
با سلام .اینجانب به مدت 52ماه در جبهه ها و در خط مقدم حضور داشته ام الان فردی هستم متاهلو دارای مدرک کارشناسی بیکار و ناتوان هستم. چرا در حق ما رزمندگان کاری صورت نمیدهید.ما رزمندگان بودیم که ازکیان و ارمانهای انقلاب دفاع کردیم.همه جانبازان و خانواده محترم شهدا دارای امتیازاتی هستند فقط این رزمندگان هستندکه از هیچ امتیازی برخوردار نیستند . رزمندگان دوران دفاع مقدس از کیان اسلامی خودشان مثل شیر دفاع کردند شیر بودند، (ولی آلان بنا به بی تدبیری برخی از مسئولین ،که در سایه زحمات رزمندگان ،صاحب مقام ،برو بیار شدند).گربه شدند........... ؟لذا از مسئولین محترم که به رزمندگان وبه رزمنده دوران دفاع مقدس از ته دل معتقد است خواهش دارم اگر وقت کردندفکری به حال این عزیزان بکنند.ما هم قلب داریم.......... .
 
 
-0 +2 # خلیل فتحی جمال اباد 1391/05/22 11:25
من بیش از25ماه درجگ بودم تابه امروز هیچ حمایتی از مانشده
 
 
-0 +2 # خلیل فتحی جمال اباد 1391/05/22 11:15
25ماه و خورده ای درجبهه بودم هیچ قانونی نیست که ما هم استفاده کنیم درست است سربازبودم اما اجباری نبودلطفا رسیدگی شود البته یک کارت بی ارزش دارم ایثارگری
 
 
+0 # محمدبیات جانباز15درص 1391/05/22 02:48
باسلام .ماازتصویب قوانین چیزی کم نداریم آنچه کم است کم لطفی ودهن کجی به قانون است که مجریان هرجابه نفع خودشان یابستگانشان هست عمل میکنندودیگرهیچ برای آنهامگرمهم است که جانبازان یاایثارگران چگونه امرارمعاش می کنند؟شمارابخداک می هم بفکرماباشیدجای دوری نمی رود
 
 
-0 +1 # فرزند جانباز 1391/05/21 22:48
بند 22سال وفوق دیبلم دارم طبق مصوبه ی مجلس فرزندان جانباز 25 درصد به بالادر هر ارگانی که هستن بعد از بازنشستگی بدر باید یکی از فرزندان انها را به جای بدر جذب کنند اما هیچ اورگانی زیر بار این مصوبه نمی رود وان را لازم الا اجرا نمیدانند تکلیف چیست بس این چه قانونی که بخش های دولتی به ان عمل نمی کنن .
 
 
+0 # رسول قاییدرحمت 1391/08/17 15:28
بنده ۲۴ ساله فرزند جانباز ۲۵ درصد هستم که به پدرم حقوقی از بنیاد دریافت نمیکند و در حال حاضر دارای مدرک لیسانس متاهل وبی کار میباشم خواهشمندم که توجه کنید. تشکر.
 
 
+0 # جانباز 45 درصد 1391/05/21 14:13
باسلام.همه چیز برای جانبازان ولی فقط برای بد نامی جانباز این مصوبات کدام یکی اجرا شدشما لطف کنید هزینه دارو وبیمارستانهای این عزیزان را درست کنید . کافیه/مصوبه ای در مجلس به تصویب رسانداید که هیچ اداره یا سازمانی زیر بار نمی رود وفقط ماجانبازان را در این ادارات وسازمانها به تمسخر گرفتید
 
 
-0 +1 # همسر جانباز 1391/05/17 07:43
سلام ما همسران جانباز که حق پرستاری داریم چون کارمند هستیم رئیس اداره نمی گزارد استفاده کنیم چرا لطفا از حق همسران کامندی که در ادارت دولتی کار میکنن دفاع کنید حتی هفتگی هم که یک روز حساب می شود مرخصی دو لتی رعد می کنند اداره کل ایا این انصاف است .
 
 
-0 +2 # همسر جانباز 1391/05/31 11:06
نتیجه را کجا بیابیم
 
 
+0 # حسین جعفری 1391/05/13 09:55
تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت به عنوان تبصره(2) ماده (11) قانون تسهیلات استخدامی و اجتماعی جانبازان به تصویب رساند. برابر این تبصره دولت موظف است به منظور حمایت از سلامت جانبازان 50درصد و بالاتر و جانبازان اعصاب و روان و شیمیایی به تشخیص کمیسیون پزشکی بنیاد و براساس شدت و نوع ضایعات ناشی از مجروحیت و میزان ساعت کاری که از جانبازان مراقبت می‌شود، نسبت به برقراری و پرداخت حق پرستاری به مبنای حداقل دستمزد ماهانه کارگران اقدام کند. این قانون چند سالی است که در حال اجراست و هر ساله این افزایش توسط دولت اجرا می‌شود. نکاتی که درباره حق پرستاری لازم است بیان شود به قرار زیر است:
1 - به جانبازان 50درصد و بالاتر به‌طور قطع تعلق می‌گیرد.
2 - جانبازان اعصاب و روان و شیمیایی با عارضه کمتر از 50درصد با تشخیص کمیسیون پزشکی بنیاد مشمول دریافت حق پرستاری می‌شوند.
3 - مبلغ حق پرستاری براساس شدت و نوع ضایعه متغیر است.
4 - حداقل مبلغ حق پرستاری معادل حداقل دستمزد ماهانه کارگران است که هر ساله توسط شورای عالی کار تعیین می‌شود.
شورای عالی کار در نشست 24 اسفند سال 90 حداقل دستمزد کارگران برای سال91 را مبلغ 3میلیون و 897هزار و 540 ریال تعیین کرد، لذا مبنای حداقل حق پرستاری برای سال‌جاری مبلغ فوق است و پرداخت کمتر از آن فاقد وجاهت قانونی است. این مبلغ براساس مصوبه اصلاحی به نسبت شدت و نوع ضایعه جانبازان تا 4برابر قابل افزایش است.
کسی نیست به بنیاد بگه چرا یک جانباز 50 ٪ حق پرستاری 270 هزار تومان میگرد چرا چون بند ( پ ) ندارد نمیدونم چگونه قوانین تفسیر میکنند بر اساس میل ومزاج است یا قانون باید همانگونه که هست انجام شود . متشکر
 
 
-0 +1 # امیر 1391/05/10 10:47
چرافقط برای جانبازان 50% به بالا همه ی امکانات هست؟
 
 
-0 +2 # رضا عبا سچیان زنجان 1391/04/31 19:33
رزمنده 36ماه در جنگ در بهترین دوران زندگی خودم در جنگ بودم.ولی از مسولین مجلس بخاطر فرقهای شدید که درمصوبات خودشان بین جانبازان مگذارند نهایت گلگی رادارم.معقولانت رین مصوبها این هست تمامی جانبازان ازتمامی مصوبات به درصد خودشان بهرمند باشند.پشنهاد میکنم قوانین مجلس امریکا در مورد سربازان جنگ را نمایندهای محترم مورد بررسی قرار دهند .
 
 
-0 +1 # حاج مراد 1391/11/07 20:07
اصلا نیازی به بررسی مصوبات امریکا نیست همین داخل مملکت خودمان رزمندگان شجاع اسلام حی وحاضر به اثبات حضور درمیدانهای نبرد حق علیه باطل با ان همه سختی ها و اسیبهای روحی وجسمانی داشته اند قابل بررسی واجرایی است
 
 
-1 +0 # ابراهیم 1391/04/12 12:26
اینجانب درسال 65 درعملیات کربلا 5 در منطقه شلمچه مجروح شده ام از ناحیه ترکش وموج انفجار وگاز خردل شیمیایی شده ام در سال 84 حقوق بگیر این بنیاد شده ام وچندین عمل جراحی از قفسه صدری شگم وگلیه شدیم تمامی هزنیه خودام پرداخت کردام با فروختن زمین کشاورزی درمان کردیم متاسفانه یک سال نیم است که بیمه تکمیلی را قطع نموداند این انصاف است که با یک کارشناس نشد اقدام به قطع بیمه تکمیلی کردن انکار کوه ابوقبیس را جابجا کرده یک خدمات درمانی به جانباز وخانواده شان اخر کجای دنیا انیگونه بی عدالتی وصدای عدالتخواهی سر می دهنده و12 ترکش در بدن دارم روزی یک لیوان بزرک خلت می ریزم از صرفه زیاد هیچ عروس و اعزای شرکت نمی کنم ای مسولین یک بار شده کتاب نج لبلاخه بخواندن....از امسال مبلغ 5 ملیون تومان هزنیه درمان من و خانم شده این را از دلسوزان در خواست عاجزانه دارم مشکل انیجانب را رفع نماید از قائم شهر قراخیل
 
 
-0 +1 # Guest 1391/03/25 02:33
سلام فرزند جانباز 45درصدم بچه بزرگ خانوادم مشکلاتم دار خفم میکنه رشته تحصیلیم مردونست کار گیرم نمیاد چکارکنم
 
 
-0 +2 # علی 1391/03/24 11:26
تغییر وضعییت فرزندان جانباز 25درصد قراردادی در ادارات چه میشود
 
 
-0 +2 # Guest 1391/03/17 11:29
سلام بابای من جانباز 70%هست و با 5000000زندگی خود را میگذراند و با دو فرزند دانشجو که هرچه بد نامی بر سر قشر ضعیف خانواده ایثارگر وجانبازان وشهدا میگذارند.کدام درد را باید تحمل کنیم مشکلات خانوادگی یا جامعه یا درد وزجر کشیدن و ذره ذره آب شدن پدرمان کدام یک هیچ مزایا که برای فرزندان جانباز 70%قائل نشدید مگر ما با خانواده شهید چه فرقی داریم
 
 
-1 +0 # e-a 1391/03/06 02:13
مدت 11 ماه درخط مقدم بودهام جانباز جسم نشدم اما اززمان جنگ تا حالا زجر روحی وجسمی میکشم یعنی رنج بی پایان دردمان به کی بگویم انهای که مدرک دارند نمیتوانند حقشونو بگیرند ماکه اصلا بلکه خدا به دادمان برسد. البته در عرض 25 سال یک بار هم نخندیدم یعنی نمیتوانم و غیر.........
 
 
+0 # رزمنده اکبر 1391/02/27 10:39
لطفا, درمورد رزمندگان هشت سال جنگ تحملی که درجبهه های حق علیه باطل به هرنحوی ممکن تقاضا کثرت این عزیزان میشد واین عزیزان زمانی که ازمنزل حرکت بسوی جبهه های بصورت داوطللب میکردندبرای برگشت فکر نمی کردندآلان برای هررزمنده جهت امتیاز دهی مثل جانبازان وآزادگان عزیز بهانه متعدی علت کثرت میآورند وصورت سانحه میخواهند چونکه آنموقع رزمندگان می دانند چنین حرفی بی معنا بود اما جای سوال اینجاست تصمیم گیرندگان ازجمله مجلسی هاودولت مردان صدقه سر این عزیزان به میز تکیه زدند ازوظایف خودشان بهانه ها راکنار بگذارند وعمل کنند
 
 
+0 # حاج مراد 1391/11/07 20:08
این هم نظر قابل قبولی است
 
 
-0 +2 # محمد علیزاده 1391/02/24 08:48
خواهشمندم درمورد رزمندگان شیمیایی جنگ تحملی چاره اندیشی بشود برای هررزمند بهانه میآورند صورت سانحه میخواهند چونکه آنموقع رزمندگان می دانند چنین حرفی بی معنا بود
 
 
+0 # حاج مراد 1391/11/07 20:09
بنده هم با شما رزمنده عزیز هم عقیده ام
 
 
+0 # هدایت خلیلی از یاسوج 1391/02/23 07:45
فرزند جانباز 50 درصد هستم پدرم در حین معموریت در اداره فوت نمودند قانون میگه یکی از فرزندانش بدون از گزینش و مدرک تحصیلی باید استخدام بشود ولی بی توجه ای میشه کی باید به داد ما برسه
 
 
+0 # همسر جانباز اعصاب روان 1391/02/13 07:37
با سلام ایا همسران جانباز با مدرک فوق دیپلم در ادارتی که کار می کنند حق استخدام ندارند مدرک ما فوق دیپلم دینی عربی می گویند در اداره فرهنگ وارشاد اسلامی استخدام ندارد ما که کارمند ارشاد اسلامی هستیم چکار باید بشه برایمان لطفا یک جوری ما را با اطلاع کنید
 
 
-0 +2 # فرزند جانباز 70 درصد 1391/02/08 20:28
با سلام . پدر من تا حدود سه سال پیش درصدش 50 بود اما بنیاد تا حدود سه سال پیش از معرفی بابام به کمیسیون تعیین درصد خودداری مینمود اما بعد از معرفی به کمیسیون پزشکان درصد بابامو 70 اعلام نمودند حالا این چندین ساله که حقوق ما ضایع شده ما باید دردمونو به کی بگیم
 
 
+0 # محمدی 1391/02/06 09:51
چرا قوانین اطلاع رسانی نمیشود
 
 
+0 # محمود -ع 1391/02/03 10:25
سلام .شبانه روزاز درد آثار مواد شیمیایی رنج می برم درد دلم را به کی بگم .......
 
 
+0 # محمدمنبری 1391/01/28 05:10
باسلام.من فرزند شهید مولود منبری هستم پدرم در سال1365 شهید شده است می خواستم بدانم پدرم درچه سالی باز نشسته می شود
 
 
+0 # 1395 1391/11/10 17:07
1395
 
 
-0 +1 # مجید گلی جانباز 25درصد از رشت 1391/01/26 15:23
باسلام چر افرزندان جانبازان250/0 درصد نبایدالویت در اشتغال را داشته باشند.مگر گناه این دسته از جانبازان چیستکه مدام بچه های طعنه بشنوند.
 
 
-0 +3 # حسینی 1391/01/23 15:23
فقط می توانم بگویم ما به بزم عشق نامحرم شدیم تمام
 
 
+0 # حاج مراد 1391/11/07 20:11
پاسخ ادبیاتی لازم است افرین
 
 
-0 +1 # فرزندان شهید در شهرداری سنقر 1391/01/23 08:32
چرا فوق العاده ایثارگری برای ما لحاظ نمی شود.
پیگیر می شویم در جواب به ما می گویند ما از قانون شتر مرغ تبعیت می کنیم.
یقینناَ میدانید قانون شتر مرغ چیست؟
واقعاَ که......
چرا اینجوریه.....
 
 
+0 # جانباز 25درصد از سنقر 1390/12/21 21:50
باسلام.ایابرای بازنشستگی پیش ازموعد همسرجانبازان 25درصدقانون جدیدی وجود دارد؟ لطفا راهنمایی کنید.
 
 
+0 # همسر جانباز 1391/06/16 08:10
لطفا این پیامها را برای اقای حسینیان بفرستید کمی ازحق همسران جانبازی که حق پرستاری دارند دفاع کند و به اداره کل ها ابلاغ کند بگذارند استفاده کنند یا نامه کتبی برای ادارت بدهند اگری نمی گذارند استفاده کنیم اضافه کاری حساب کنند
 
 
-0 +1 # فرزند شهید 1390/11/18 10:10
بالاخره مجلس تصمیم گرفت برای فرزندان شهدا کاری بکند دست مریضادولی چرا این همه استثناء؟لطفا لا اقل معافیت گمرگی خودرو راآزادکنید.
 
 
+0 # فرزند شهیدازرشت 1390/11/17 21:15
باسلام وخسته نباشید.بنده فرزندشهیدکارمند بانک ملت هستم.تقریبانزدی ک 2ماه است که درخواست خودرابرای ماموریت آموزشی به اداره آموزش بانک ارائه داده ام.اماهیئت مدیره (آقای فدوی)واداره حقوقی بانک ملت به علت خصوصی شدن بانک پاسخ منفی داده اند.خواهشمند است تکلیف این سازمانهارامشخص کنید.فکرکنم اگراینطوری پیش برودازفردابخاطر خصوصی شدن دستوربدهند همه کارمندها بایدصورت خودراتیغ بزنندوخانمها هم بدون حجاب سرکاربیایند.درض من تقریبا اکثرا ادارات یا خصوصی شده ویادرحال خصوصی شدن هستندبااین وضع دیگراین قوانین هیچ معنی نداردچون همه به بهانه خصوصی شدن قانون شکنی میکنند.الکی خودمون روگول نزنیم.
 
 
+0 # م 1390/10/10 13:34
هر چی هست واسه جانبازان 50 درصد به بالاست مگه بقیه جانبازا تو خونشون جانباز شدن .اللهم عجل لولیک الفرج
 
 
-0 +1 # گک 1390/10/03 16:44
خهت
 
 
+0 # عباس 1390/10/03 16:40
چرا حق ایثارگری در حکم کارمندان رسمی شهراریها منظور نمیگردد
 
 
+0 # امید بخدا 1390/09/29 13:22
اینجانب یک بسیجی وسالها بعنوان عضو شورا پایگاه هستم درسال شصت بصورت داوطلب متولد 1337به مدت بیش از نه ماه درجبهه بودم البته از طریق سربازداوطلب در ارتش خدمت کردم وبسیاری از همدوره ای ها شهید شدن فرق مابا داوطلب سپاهی وجهادی چیست که انها بعنوان رزمنده محسوب شدن ولی مارا قبول ندارندلطفا باعدالت باشید وقوانین رااصلاح کنید
 
 
+0 # جانباز 70%به بالا 1390/09/28 10:03
مصو به بنیاد شهید : جانباز 70%وبالاتر شهید محسوب میشود 0 ایا فرزندان این جانبازان هم فرزند شهید محسوب مشوند 0 جواب 0خیر 0 چرا 0 برای این که بار مالی دارد0
 
 
+0 # عباسی از ایلام 1390/09/26 08:45
جاباز 20درصد دایم هستم آیا نقص عضو فرقی دارد من شنوایی گوش راست کاملا ندارم (100 درصد)وشکستگی دنده ها وجوش خوردن برروی هم ووجود ترکش در زیر زانو وسایر جاهای بدن گناه من چیست که فرزند بنده از مزایای جانبازی استفاده نکند چه کسانی ای اجحاف را پیشنهاد وچه کسانی گناه بدتر راانجام داداه وآن را به قانون تبدیل میکنندجواب این همه ایجاد نارضایتی را دراین دنیا وآخرت راچه کسی میدهد
 
 
-0 +1 # ابراهیم قربانی از شاهیندژ 1390/09/18 19:24
با سلام چرا به فکر جانبازان زیر 25 درصد نیستید خدا را خوش می اید
 
 
+0 # اردبیل- عبداللهی 1390/09/09 12:22
باسلام
چرا هر امتیازی به جانباز 50 درصد به بالا تصویب می شود. بهترین کار این است هر کس به اندازه درصد خود استفاده کند. جانباز
40 درصد از چهل درصد استفاده کند. و جانباز بالای 50 در صد براساس درصد استفاده کند چرا زیر 50 درصد از گردونه خارج می کنید.
 
 
+0 # نیکزاده 1390/09/06 16:53
با احترام به همه جانبازان گرامی
تفاوت خدمتی بین جانبازان 10 درصد و یا 30 درصد و غیره در زمان جنگ تحمیلی
وجود نداشت 0 ولی اکنون در مزایا تفاوت
غیر قابل قبولی مصوب واجرا میشو د لطفا
مسعولین توجه داشته باشند و .....
 
 
-1 +0 # فرزند جانباز 25 درصد 1390/09/01 11:05
چرا استخدام برای فرزندان جانباز 50 درصد به بالا ایین نامه قبلی شان یادشان رفته این مجلسی ها ملت را بازی گرفتند انتخابات مجلس فقط رای سفید و بس
 
 
-0 +1 # guest 1390/08/15 11:15
با سلام اینجانب در سن 15 سالگی به فرمان حضرت امام(ره) به مدت 5سال در خطوط مقدم جبهه بوده والان کارمند رسمی
پست بانک هستم هرکجا سر میزنم برای احتساب سنوات خدمت جوابی داده نمیشود بنده باید چکار بکنم
. 15/08/90
 
 
+0 # حاج مراد 1391/11/07 20:15
ازطریق واحدی که اعزام شده اید گواهی رابه کارگزینی ویا صندوق بازنشستگی واحد محل خدمتی ارایه نمایید
 
 
+0 # مختاری 1390/08/12 21:44
سلام،اینجانب درمنطقه عملیاتی کردستان از ناحیه چشم و ابروی چپ مجروح گردیدم و موج انفجار بر بدنم تاثیر گذاشته است.ودر بیمارستان تهران بستری بودم که پس از بهبودی و مراجعه به یگان و دریافت پرونده فقط در پرونده گفته شده که ترکش خورده ام و بالینه اولی را دارم ولی با وجود اینکه چشمم در حال حاضر کم بیناست و رسیدگی نمی کنند تکلیف من چیست؟باید به چه کسی مراجعه میکنم که جواب درست بدهد نه حق ما را ضایع کند؟
 
 
+0 # رحمت الله سلطانی نژاد ازکرمان 1390/08/05 23:30
باسلام واحترام اینجانب رحمت الله سلطانی نژادازکارکنان سازمان حمل ونقل وپایانه استان کرمان درتاریخ 30/3/90 بازنشسته شدم براساس ماده48مصوب مجلس بایدبیمه تکمیلی جانبازان وایثارگران رادستگاه مربوطه پرداخت نمایددرصورتی اینجانب 22ماه حضوردرجبهه وجانباز10درصدمی باشم سرگردان بوده ومبلغ985000هزار تومان وجه ازبابت بیمه مدت سربازی ازاین حقیرسازمان کسروبه سازمان تامین اجتماعی پرداخت نموده است ازمقامات محترم دولت درخواست دارم به خصوص معاون محترم ریس جمهوروریاست سازمان دراین مواردکمک نمایدحقی ازحقیرضایع نشوددرماه4نامه ای به رئیس سازمان بنیادنوشته ام هنوزجوابی نداده است التماس دعاوطول عمربابرکت جهت رهبرانقلاب
 
 
+0 # علی سمندری 1390/08/03 23:42
آیا رزمندگان دارای شش ماه جبهه از مزایای ایثارگری برخوردار است ؟
 
 
+0 # guest 1390/08/02 20:03
سلام ایا حقیقت دارد که مدت حضور در جبهه در باز نشستگی تاثیر دارد لطفا راهنمایی بفر مایید
 
 
+0 # فرزند جانباز 70% 1390/07/30 13:06
از مسولین محترم تقاضا دارم 0 در خصوص فرزندان جانبازان 70%وبالاتر جهت استفاده از مزایای جانبازان 50% به بالا در برنامه پنجم رسددگی هما نند فرزندان شهدا نتیجه نهائی را اعلام فرمایند 0 با تشکر
 
 
-0 +1 # یک رزمنده 1390/07/29 14:02
با سلام .اینجانب به مدت دو سال در جبهه در خط مقدم حضور داشته ام الان فردی ضعیف و ناتوان هستم. چرا در حق ما رزمندگان کاری صورت نمیدهید.ما رزمندگان بودیم که ازکیان و ارمانهای انقلاب دفاع کردیم.همه جانبازان و خانواده محترم شهدا دارای امتیازاتی هستند فقط این رزمندگان هستندکه از هیچ امتیازی برخوردار نیستند . لذا از مسئولین محترم خواهش دارم فکری به حال این عزیزان بکنند.
 
 
+0 # رشیدی اسلام ماکو 1390/07/16 17:28
انانکه با صد زبان سخن میگفتند ایا چه شنیدندوخاموش شدند/ پس کجا رفت ان صفاو مهربانی ؟ انانکه خاک را بنظر کیمیا میکردند گوشه چشمی هم بما نمیکنند؟ پس کجایند مردان بی ادعا؟دیگر کسی خریدار حماسه های ایثارگران و شهیدان نیستند ؟ از این شرایط حاکم بخدا پناه میبریم و عاقبت خویش را پیش بینی نمیکنیم؟ پس نمایندگان مجلس ننگتان باد ایثارگران گوش بفرمان رهبری اماده جاننثاری است حاظرم در راه دین از تن جداگردد سرم من بمیرم باک نیست اما بماند رهبرم
 
 
+0 # محمود عظیمیان.از زابل 1390/07/11 12:06
باسلام.از سنگرسازان رزمنده دفاع مقدس هستم.6ما ه 9روز سابقه دارم.دو بار در حملات شیمیایی دشمن بحثی مجروع شدم مدارک بالینی ندارم.در کمسیون شرکت کردم . نمره NDگرفتم وهم اکنون از شدت خارش پوست دست وصورت رنج می برم.درد دلم را به کی بگویم؟
 
 
-0 +2 # رزمنده 17 ماه حضور در خط مقدم کوهای شمال غرب کشور وجانباز شیمیائی فاقد درصد 1390/06/15 09:26
با سلام به روح پر فتوح رهبر کبیر انقلاب و درود بر مقام معظم رهبری میخواستم بدانم من نوعی که جان وسلامت خودم را در کف دست گذاشتم ومدت فوق رادر بدترین نقاط وکمترین امکانات مثل هر 60روز یکبار استحمام و60روز در آن مناطق گم شدم ودر تمام درگیری ها با احزاب گرفته تا بامتجاوزان عراقی ومشکلاتی که مطمئنا یکی از آقایان مسئول آن لحضه ها رادر فیلم هم ندیده اند جوابگویمن کیست تا حقم را از آن بگیرم
 
 
-0 +1 # کوچکترین رزمنده و کوچک رزمندگانجلال 1390/05/31 15:31
آقایان قانون نویسی که از قانون فقط نون آنرا برای خودوبفکردیگران خصوصا رزمندگانی کهبا نثار سرمایه خود رفاه را برای خونشینهای امثال شمافراهم کردندو حالا باد در دماغ ،درهرم فرعونی تکیه بر نشیمنگاه گرم ونرم داده و دم از عدالت میزنید گرچه رذزمندگان چشمداشتی نداشته وندارند ولی آنکه آنها را احمق و کور تصور میکند خود اوست؟؟!!
 
 
+0 # جانباز 25 درصد و آزاده 1390/05/25 11:58
با سلام به آنکسی که گوش شنوادارد
آن مسئولی که این قشر را درک میکند
ای کسانی که در راس امور مملکتی هستید بدانیدکه: نردبان این جهان ما و منی است، عاقبت این نردبان بشکستنی است، لا جرم هر که آن بالا نشست، استخوانش خرد تر خواهد شکست
ای عزیزان چرا قوانینی که به تصویب می رسانید دو پهلو است و چرا دستگاه های اجرایی به آن تمکین نمی کنند. چرا مصوبات هیات وزیران را سازمان ها و ادارات پشیزی ارزش قائل نیستند
چرا مصوبه هیات وزیران برای یک موضوع هر سال متفاوت است. و چرا این مصوبه ها به گونه است که سازمانها براحتی می توانند آن را زیر پا بگذارند مثلا مصوبه استخدام فرزندان جانباز بالای 25 درصد و آزادگان که در آن اختیار را به سازمان داده که سازمان به بهانه های مختلف آن را اجرا نمی کند.
شما قانونی قاطع باید تصویب نمائید و جای هیچ شک و شبه نباشد و اگر دستگاهی امتناع کرد مجازات شود نه اینکه شما تصویب نمائیئ و سازمانها هم به ریش ما بخندند و هم به ریش شما.
 
 
+0 # محمد چریک مشهد مقدس 1390/05/23 21:49
باسلام جانباز 20درصدم 18ماه جبهه بوده ام دوبارمجروح شده ام نمیدانم کسی هست درددل ماتوجه کند یااینکه به مامیخندید ولی بنده وامثال بنده اگه زودتر کمیسیون پزشکی می رفتیم حالاحداقل 40درصدبودم بگذریم ترا بخدا بیست سال است دریکی ازادارات مشغول بکارم کاریکنید زودتر بازنشسته شویم بخاطر گلوله ای که خوردهام وشیمییایی شده ام قادر به کارنمیباشم سن مان که بالارفته درد تماموجودمان راگرفته وامانمان رابریده تابحال حتی یگوام و...ازبنیادوسپا ه نگرفته ام فقط خواشمندمرهبر عزیز .ریئیس جمهور عزیز .مجلسی ها بفکر باشید ماچیز زیادی ازشما نمی خواهیم جانبازان 20درصد به بالاراهم مثل 25درصدی ها امتیازوبازنشسته شان کنید به خدااگه یگ شب قرص اعصاب نخورم خوابم نمی برد فقط دردکشید ها ودلسوزان نظام تفکرکنند به فکر ماباشید درسته که به خاطر رضای خداودفاع ازنظام ومیهن رفتیم ولی این اواخر عمر برماسخت می گذرددرسته که 45سالمه ولی....؟؟؟؟؟
 
 
-0 +1 # رضا از دامغان 1390/05/21 02:37
اینجانب نوهی شهید هستم و یک دایی و خاله ی معلول دارم و هیچ یک از مزایای خدمت سربازی برای معافیت استفاده نکردند و مادر بزرگ و خاله و دایی همه رو ما مراقبت می کنیم چرا برای من که نوههستم نمی تونم استفاده کنم از معافیتم
 
 
+0 # رزمنده اکبر کارمند 1390/05/15 08:36
جناب آقای لاریجانی باسلام
رزمندگانی که دردوران دفاع مقدس ازناموس مملکت خوددفاع می کردشماها کجابودیدالان اینچینین درحق رزمندگان سنگ تمام میگذارید
 
 
+0 # فردی از سلاله مرد ایمان وبت شکن تاریخ معاصر 1390/05/01 17:34
بنابر مصوبات مجلس که 4سال 7ماه که برای فرزندان شهید که درادارات شاغل هستند موقعیت خوبی بود که بانشسته شوند هم جا برای نیروی تازه نفس مهیا می شد وهم مشکلات این عزیزان مر تفع می گردید لذا خواهشمنداست که هرچه سریع تر به ادارات ابلاغ گردد1/5/90
 
 
+0 # رزمنده وجانباز 5درصد هستم 1390/05/01 12:01
جناب آقای لاریجانی ریاست محترم و دیگرنمایندگان محترم مردم چطور می شود براساس ماده 45 قانون ایثارگران پرداخت مابه االتفاوت برای پانزده سال سنوات بیمه ای ناشی از انتقال سوابق بیمه ای از یک صندوق بیمه و بازنشستگی به صندوق دیگر بیمه و بارنشستگی که ناشی از تغییر دستگاه استخدامی است معافند و لی در یک دستگاه از صندوق بیمه بازنشستگی به صندوق دیگر معاف نباشد آیا این انصاف است و فرق و دوگانگی برای چیست در صورتی که هردو حق بیمه پرداخت می کنند یکی در یک دستگاه بایستی بابت جابجایی از صندوق بازنشستگی تامین اجتماعی به صندوق بازنشستگی کشوری تقاوت پرداخت کند فقط بخاطر اینکه در یک دستگاه جابجایی بیمه ای داشته ولی یکی که از یک دستگاه یا سازمانی به سازمان دیگر جابجا میشود معاف است این دیگه چه قانونی است والله نوبر آخر بانصافها در یک دستگاه بایت جابجایی بیمه بایستی تقاوت میلیونی بیمه ای پرداخت بشود و لی در جابجایی از یک دستگاه بدستگاه دیگر معاف باشی آخر نمیدانم این اصلا با عقل جور در میاید خواهشمند است دستور رسیدگی و بررسی آنهم بخاطر خدا اگر هنوز ذره ای د رته دل شما رحم و مروت مردانگی و حس مردم داری در شما وجود دارد پیگیری و رسیدگی نمایید باتشکر امیدوارم لااقل بخاطر خدا شده یکبار درست سنجیده و همه جوانب موضوع را درنظر بگیرید نه بخاطر سقارشات وتوسعه های این و آن ...
 
 
+0 # قصر شیرین 1390/04/15 23:59
اگر 4سال 7ماه مصوبه مجلس سریعا اعلام شود فرزندان شهید با 26 سال و29 سال الان باز نشسته شسده بودند ولی کو گوش شنوا وکسی گوشش بهکار نیست
 
 
+0 # guest 1390/03/30 10:13
مگر خدا حق جانبازان زیر 25درصدراازشما بگیرد/
 
 
+0 # جانباز 25% قطع عضو شاغل 1390/03/23 02:29
باسلام من با اولویت بسیجی استخدام شدم هرماه 55هزار تومان پول بیمه تکمیلی پرداخت می کنم در حالی که جانبازان غیر شاغل بیشتر ازمن حقوق می گیرند وبا کل امتیازات دیگر با بیمه تکمیلی رایکان این انسافه آقایان مسوولین محترم
 
 
-0 +1 # guest 1390/03/19 11:32
چرا تکلیف بیمه تکمیلی جانبازان دستگاه های اجرایی که برای این مملکت خون داده و جانباز شده اند تا کنون تعیین تکلیف نشده است پیشنهاد میشود با توجه بوضع بازنشستگان جانباز زیر 25 در صد دولت سریعا نسبت به بیمه تکمیلی انان اقدا و ضمنا حدود یک دوم در یافتی به حقوق بازنشستگان زیر 25 در صد اضافه نماید تا بیش از این پیش خانواده این جالنبازان عزیز شر منده زندگی نباشند
 
 
-0 +1 # علی چلاسی از شهرستان قدس 1390/03/17 09:18
اینجانب جانباز شیمیایی جنگ تحمیلی دوران دفاع مقدس میباشم وهنوز هم جوابی از مسئولین محترم لشگری وکشوری دریافت ننموده ام ومنتظر جوابتان هستم.
 
 
-0 +3 # تقی 1390/03/04 13:29
چرا مزایای بنیاد شهید شامل برادر یا خواهر شهید نمیشود؟
 
 
-0 +3 # ابدال 1390/03/03 21:32
تاکی بی عدالتی درکشورمدعی اسلام
 
 
+0 # بی نام 1390/02/20 14:40
اینجانب مدت 12 سال در وزارت دفاع سازمان اتکا کارخانه قند مشغول خدمت هستم و افتخار فرزند شهید دارم ولی تا کنون از لایحه خدمات ایثارگری فقط ام آن را به یدک می کشم خواهشمنداست مسئولان بررسی و تجدید نظر بفرمایند
 
 
-0 +1 # علی چلاسی از شهرستان قدس 1390/02/12 13:48
سلام به مقام معظم رهبر ورئیس جمهور محترم .اینجانب جانباز 20% شیمیایی که چند دهه انقلاب می گذرد وبنده حقیر همان 20%میاباشد وهیچگونه ریال از بنیاد شهید تبریز ومیانه وامورایثارگران نزجا ارتش دریافت نکرده ام وفروختن زیور وآلات بچه هایم را جهت دارو و.... می نمایم .آیا این حق یک جانباز شیمیایی میباشد.ووقتی که بنده حقیر به لقا الله پیوستم بعدا برایم تعین درصد می نمایید.خواهشمند است مرا راهنمایی کنید .
 
 
-0 +1 # guest 1390/02/12 12:53
کدام بند برای جانبازان زیر بیست پنج درصد می باشد جناب آقای لاریجانی اولا"هیچکدام از بچه های رزمنده وجانباز وآزاده برای هیچ امتیازی به منطقه جنگی نرفتند ولی در زمانی که آقایانی که خواب جبهه رانمی دیدند هم فرزندانشان سرکار هستند وهم کل مسئولیت هارا به آنهادادن که بویی از انقلاب وجبهه وجنگ را نبردن آیا نمایندگانی که در روز سوم خرداد وهفته دفاع مقدس فقط شعار میدهند نباید بفکر رزمندگان آن زمان باشند به خدا اوشکایت شما نمایندگان را به خدا وبعد به رهبر معظم انقلاب خواهیم کر د جانباز 20%
 
 
-1 +0 # ازاده ی سپاهی هستم از کرمانشاه 1390/02/02 16:06
ما به خاطر سپاهی بودن بیشترین شکنجه جسمی در اردو گاه را میکشیدیم و هم اکنون به خاطر تبعیضی که بین ازدگان ارتش و سپاه وجود دارد به ازادگان ارتش حقوق داده میشود و ازادگان سپاه از این مزایا محروم اند بیشترین شکنجه ی روحی را میکشیم که این از شکنجه های زمان اسارت بد تر است.
 
 
+0 # سید خلیل میرانی 1390/01/31 19:34
به نام خدا :هر چه این ایثار گران به شما مسئولین بگویند انگار نه انگار - ایثارگران وخصوصا آزادگان بایستی با توجه به سخنان ولایت چشم وگوش را باز کنند تا صدمه ای به این نظا م نرسد حدود 33 سال است که ما با جنگهای گرم وسرد در نبردیم ولی در حال پیشرفت هستیم وکار ایثارگران همچنان بایستی دقت در کار مسئولین و مردم باشد و نگذاریم دزدی کنند و به اسم ایثارگران به پست ومقام بالاتری دست یابند چون این مملکت به پشتیبانی ما ایثارگران دوام دارد با تشکر
 
 
-1 +3 # رزمنده وجانباز20 درصدبسیجی.پارساباد 1390/01/22 10:40
نشان ایثارو لیاقت وهمچنین قضیه هدیه ایثار چه شدوچراعمل نمیکنند.
 
 
+0 # اسدی--ازاده ی سپاهی از کرمانشاه 1390/01/07 21:40
چرا بین ازادگان سپاهی و ارتشی تبعیض قائل میشوید؟؟؟؟
مگر همه ی ما به یک اندازه شکنجه نکشیده ایم؟؟؟
پس چرا از بین 5 ازاده ای که در یک زمان اسیر شده اند ودر یک اردوگاه بوده اند ودر یک روز هم ازاد شده اند ودر یک اداره هم استخدام شده باشند 4 نفر از مزایای حقوق ارتش استفاده میکنند و1 نفر به خاطر سپاهی بودن از چنین مزایایی محروم باشد
ایا این عدالت است؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
 
 
-0 +2 # کاتب 1389/12/29 18:02
قانون راقشنگ می نویسند.قانون راقشنگ عمل نمی کنند.ننگتان بادخوارج
 
 
-0 +2 # guest 1389/12/25 13:22
به نام خدا فرزند شهید هستم جهت رفع برخی از مشکلات زندگی درخواست تسهیلات وجوه اداره شده از بنیاد شهید وامور ایثار گران لرستان را دارم بیش از 6 ماه است که امروز وفردا میکنند الان هم به بهانه پایان سال جواب درستی نگرفتم
 
 
+0 # سید مجتبی موسوی نژاد جانباز شیمیائی 1389/12/21 12:22
با سلام، مسئولین گرامی ، سالهاست که قرار است به جانبازان شیمیایی واعصاب و روان زیر 25 درصد کارت شناسائی بدهند ولی پشت گوش افتاده است. لطفا عنایت فرمائید. با تشکر. جانباز شیمیایی
 
 
+0 # همسر جانباز60/وازاده حدود9سال اسارت 1389/12/10 15:39
باسلام ما همسران ازاداه که درزمان اسارت همسرانمان بیشتر نباشد اماکمتر سختی نکشیدیم حتی بعدازامدن انها بافشارروحی روانی انه متوجه زن وفرزندانی بود که سالها سختی ورنج کشیده وبعد هم .......اما متاسفانه نه کسی متوجه این سختی زن وفرزندان شد ونه الان برای زنان کارمند که همسراسیردردوران اسارت بودند امتیازی دارند که بتوتنند قبل ازموعد بازنشست شوند
 
 
+0 # آزاده وجانباز دفاع مقدس. ناشناس باشناش 1389/12/05 11:51
سلام واقعا حق کسانی که چهار سال یازده ما اسیر بودن وچهل درصد جانبازی دارنوکسان دیگر که کمتر اسارت و..چه است زودتر بروند بمیرند که اینطور که معلومه مجلسیها مثل نماینده مجلس شهر ما همش فکر خودش هستو قومو خویشهایش فکر کارخونه هایش هست فکر ماها نیست متاسفانه ..وانشاله روز قیامت دیدار.
 
 
-0 +3 # جانباز 60% 1389/12/04 20:56
خدمت کلیه نمایندگان محترم مجلس و مسئولین بنیاد شهید (سلام)
با احترام باستحضار میرسانم شما که با یک کار کارشناسی نشده اقدام به واگذاری خودرو به جانبازان 70% می نمائید آنهم دو دستگاه که مبلغ تعرفه وارداتی را پر کند واقعا فکر میکنید که با تصویب این واگذاری کوه ابوقبیس را جابجا کرده اید آنقدر فهم ندارید که جانباز 65% یعنی کشک و خدمات یعنی دوغ و دروغ آخر کجای دنیا اینگونه بی عدالتی و صدای عدالتخواهی دولت تمام دنیا را کر کرده است آیا این عین عدالت است که به یک نفر دو دستگاه خودرو سمند یا پرشیا یا زانتیا به رایگان بدهند ولی جانباز درصد 60% و 50% حتی ندهند که یک بوق بزند آخر این انصاف است مگر ما برای اسرائیل جنگیده ایم که اینگونه تصمیم گیری میکنید درهر صورت ندای منجی آخرالازمان بگوش میآید که میآید و آنگاه است که باید در مقابل حجت راستین و عدالت گستر واقعی جهان جوابگو باشید شاید که مواخذه شما منجر به رسوا شدنتان انشاءا.. بیانجامد که اینگونه حق کشی میکنید مگر ما چه گناهی کردیم که باید یک پیکان را 10 سال سوار شویم آنهم با قسط و دادن پولش ولی جانباز70% دودستگاه ماشین رایگان بگیرد . باشد که صدای تمامی جانبازان 50% با بالا دراین خصوص به یک ندای همگانی برای احقاق حقشان تبدیل گردد.
 
 
+0 # احمدی هستم 1391/11/24 11:30
واقعیت رانوشتی ای کاش گوش شنوای بود بندهم جانباز 60 درصد هستم ودردمان هم یکیست
 
 
-1 +0 # آزاده هشت سال اسارت 45 درصدجانبازاعصاب وروان 1389/12/04 02:19
خسته نباشیدعزیزان نماینده بازشماها به فکرایثارگران بودید وهستیداماچه فایده اجرادردولت صفرمگرکسانی که آشناداشته یاپدرشان صاحب مقام هست درمورد آنهااجرامیشود اماانگارفرزندان مابدون پدربزرگ نشدندوبعدازآزاد شدن هم مشکل اعصاب روان مارامجبورند تحمل کنند.....وشورای محترم نگهبان که 4 سال هست لایحه جامع خدمات رسانی به ایثارگران راپشت گوش می اندازد - آقای جنتی وهمکاران محترم ایشان آیا کمبود بودجه وغیره فقط به ایثارگران که رسید .....لااقل حضرتعالی وروحانیون همکاردیگرچرا --------به خدا این بی اعتنایی شورا ضربه به خواست امام راحل وهدفشان معنایی دیگرندارد
 
 
+0 # ازاده 1389/11/29 16:05
بااین مصوبه های تبعیضی وتخیلی که همه اش برای استفاده خودتان طراحی شده ما را خسته و بی ابرو کردید.دسترنج خودمان را بخوریم وحرف مردم را
 
 
-1 +2 # رزمنده و جانباز 5% بیکار 1389/11/21 09:19
متاسفانه بنیاد هیچ امتیازی برای رزمندگان و جانبازان زیر 25% نگذاشته است و حتی یک وام اشتغال هم نمی دهند، حال آنکه به عده ای با بهانه های مختلف دهها وام مسکن و تسهیلات و...... داده می شود عدالت در امور ایثارگران بسیار کم دیده می شود
 
 
-1 +2 # جانباز وآزاده 1389/11/17 14:32
گر سنگ بد گوهر کاسه زرین شکند
به قیمت سنگ نیفزاید وارزش زر کم نشود
این برادران مجلس که آب صابون اسارت نخورده اند چه جای تعجب است
 
 
+0 # محمد 1389/11/10 15:55
با سلام لطفا مسولین حق کسی را ضایع نکنید وتبعیض هم قائل نشوید
 
 
-1 +2 # جانباز20%ازایلام 1389/11/10 13:26
سلام جانباز 20درصدیهستم که مدت 27ماه رادرجبهه هاخط مقدم درسپاه پاسداران بصورت وظیفه گذرانده ام ودربیشتر عملیاتهای محوله به لشکر شرکت داشته ام ولی الان ازطرف بنیاد هیچگونه امتیازی نداده اندمطمئنا خدامیداند بارها بوده که تاسرحدکشته شدن هم رفتیم وفقط باترکشهایی که خوردیم دکترها اینقدر درصدبرام زده اند .ازخدا میخوام حق مارو ازنمایندگان مجلس انهایی که به فکرامثال من نبوده اند بگیرد انشاا...
 
 
-2 +0 # حسین وحدت 30ماه اسارت وجانباز 25% 1389/11/06 10:31
من آزاده سپاه هستم چرا به آزادگان ارتشی حقوق ومزایا پرداخت می شود ولی به آزادگان سپاهی پرداخت نمی شود مگر درزمان جنگ سرباز ارتش با سرباز سپاه فرق می کرد که الان بین ازادگان ارتش وسپاه فرق گذاشته اند
 
 
+0 # فرزنذ شهید 1389/11/05 11:12
با سلام فرزنذ شهید هستم 28 سال سابقه خدمت را در اموزش وپرورش تمام کردهام تقاضای بازنشستگی قبلاز موعذ کردم اما مخالفت شد در این راستا از مسئولین جواب خواستم ولی جواب قانع کننذه ندادند لذا خواهشمنذ است در مورد فرزنذان شهید با این سوابق تجذیذ نظر فرمایید5/11/89
 
 
+0 # فرزند شهید 1389/10/30 13:22
سلام من کارمند رسمی یک اداره هستم بابیست و سه سال سابقه و دانشجو هستم ولی متاسفانه نمیتوانم ازماموریت تحصیلی استفاده کنم و حتی مرخصی هم به زورمی گیریم ای کاش یک الزام قانونی محکم میگذاشتید
 
 
-1 +2 # فضلی.فرزند شهید 1389/10/29 18:08
خوشا به حال شهدا که با شهادت رفتندو بدا به حال انانی که ماندندوزینتهای دنیا مستشان کرده وسلام و درود ما نثار کسانی که مدافغ خون شهدا هستند حالا در هر مقامی که هستندواین را از یاد نبریم که این دنیا با همه ی جزابیتهایی که دارد خواهد گذشت وهمه روز حساب در محضر خداوند حاضر خواهیم شد
 
 
-1 +2 # اسیر 1389/10/28 19:33
خدا یا چه کنیم
 
 
+0 # فرزندشهیدکارمندقراردادمشخص 1389/10/27 14:23
دستگاههای اجرایی وادارات چرا به استخدام رسمی فرزندان شهیدهیچ توجهی نمیکنندباوجودای نکه مصوب شده جز قوانین الحاقی نیز میباشد
 
 
+0 # جابنباز 25در صد 1389/10/18 09:43
فرق کارمند جانباز شاغل با غیر شاغل حقوق بگیر بنیاد در چیست ویا مستمری که به بسیجیان جانباز زیر 20درصد میدهید چیست حق جانباز کارمند را بدهید.
 
 
+0 # فرزند شهید 1389/10/18 08:56
فرزند شهیدی هستم که مدت زیادی است در پی استخدام میباشم.اما کسی از مسئولین توجهی ندارد.فارغ التحصیل و کارشناس رشته اقتصاد میباشم.به چه مرجعی میتوانم شکایت کنم
 
 
+0 # ازاده 4سال اسارت +جانباز 35 درصد =پوچ 1389/10/08 11:42
خاک برسرتان با این مصوباتتان شما با کودتای مخملین ریشه ما را میزنید 35 درصد جانبازی با 4 سال اسارت رویهم هیچ تسهیلاتی را شامل نمیشود چه کسانی تصویب قانون میکنند قحط العقول استما جمع کثیر اسرای سال 65 به بعد یم دست مریزاد خوب حقمان را کف دستمان گذاشتید خوبه ما هستیم شما به نوا برسید و ملت سر ما منت بذارن که مملکت را خوردید دردمان را کجا ببریم ......
 
 
-0 +2 # محمد رضا 1389/10/07 11:54
من فرزند شهیدی هستم که دانشجوی دکتری هوافضا بوده متاسفانه علیرغم این همه تبلیغ و قانون بیکار هستم
 
 
+0 # ابراهیم 1389/09/27 00:42
ابراهیم 46 ساله با سابقه بیمه 24 سال و4 ماه و سابقه جبه در خط مقدم به مدت 28 ماه ونیم در ارگانهای جهاد سازندگی راه قدس -ارتش در جبهه های اهواز-حمیدیه-دش ت ازادگان-کوشک جفیر-جزیره مجنون-دهلران-مر یوان-بانه ودارای کارت ایثار میباشم.
ایا شامل بازنشستگی پیش از موعد با شرایط ایثارگری میشوم یا خیر؟
 
 
+0 # ابراهیم 1389/09/26 23:47
خواهشمند است ایثارگرانی که در جبهه و سربازانی که 21ماه در خط مقدم بوده اند و نه زخمی شده اند ونه کشته شده اند اینان شهیدانی زنده هستند که به انها هیچ گونه توجهی نشده است و جوانان امروزی به انها تعنه میزنند که سالها در خط مقدم بوده اید که ما امروز ازادانه در کشورمان که اینها ضامن امنیت و پشتیبانی دولت بوده اید و امروز به دست فراموشی سپرده شده اید واگر روزی دوباره جنگ بشود و ما جوانان امروزی به جنگ برویم مثل شما به دست فراموشی سپرده میشویم فقط نام شهیدان زنده ان هم خودمان بر خودمان میگوییم باید حتما کشته میشدیم تا دولت به ما رسیدگی میکرد؟از مجلس میخواهیم که به ایثار گران و سربازانی که از جنگ زنده برگشته اند امتیازاتی اعم از بازنشستگی و دارای سابقه بیمه مشخص و یا امکان دیگر به ما شهیدان زنده بدهند تا مشت محکمی باشد بر کسانیکه این رزمندگان را به تمسخر میگیرند و دلگرمی باشد که دولت از انها تشکر کرده باشدو بار دیگر که جنگ ناخواسته شروع شود همین شهیدان زنده قبلی دوباره برای دفاع به میدان بیایند.
این خواسته را خواهشمند است هم رییس جمهور و هم نماینده مجلس مطالعه کنند و در ان بیندیشند.
 
 
+0 # guest 1389/09/19 19:03
آزاده وجانباز 35درصد حق آزادگان مفقود الاثر زیر 5سال اسارت چه می شودمجلسیان می بایستی روی این تصمیم کمی تامل می کردن تاحقوق این قشر از آزادگان هم تامین می شد.
 
 
+0 # فرزند شهید 1389/09/18 00:04
من فرزند یک شهیدی می باشم که پدر بنده پاسدار لشکر 7 ولیعصر (عج) می باشد که در سال 1367 بر اثر بمباران شیمیایی بشهادت نائل گردید از سال شهادت تا سال 1372 حکم پدر بنده از سپاه اجرا وبنیاد مرکز اجرا می کرد بعدا از آن سال تا الان که سال 1389 حکم پدر بنده نیروی مردمی می باشد این از کارهای سپاه با بنیاد شهید که گواهی شهادت و گواهی غسل ستاد معراج در پرونده می باشد وبا تائید سپاه می باشد . شما چه می گویید ای بزرگان انقلاب اسلامی .
 
 
+0 # سیاحی فرزند شهید هستم 1389/09/17 23:58
من که سه سال است شاغل بنیاد شهید وامور ایثارگران هستم بعنوان نیروی شرکتی با حقوق سیصد هزار تومان ومتاهل ودارای فرزند می باشم واجاره نشینم کجا رفتند مصوبات مجلس آقای احمدی نژاد شما دستور می دهید ولی متاسفانه خود بنیاد شهید این مصوبات اجرا نمی کند . همه کارمندان رسمی بنیاد روی صندلی خود می ترسند که فرزند شهید جا بگیره همه کارمندان بازنشست هنوز هم در بنیاد شهید کار می کنند شما چه می گویید کسی این قانون اجرا نمی کند بارها وبارها به حراست بنیاد های مربوطه واستان اطلاع رسانی شده ولی همه دست به دست هستند
 
 
+0 # رحیمی رزمنده جانباز ازکرمانشاه 1389/09/17 23:02
خداحق این همه زجری که ماوزن وبچمان میکشیم ازشما دروغگوها بگیرد روزقیامت چه جوابی دارین بدین
 
 
-0 +1 # رزمنده وجانباز دفاع مقدس 1389/09/17 22:53
بخدا گوشمان از دروغهای مجلسیان ریاکار پرشده است لطفآ دیگر شادوناراحتمان نکنید که دیگر حال وحوصله خودمانو نداریم چه برسدبه دروغهای شماعزیزان بهارستانی .باشدماهم خدایی داریم
 
 
-0 +1 # جانباز 25 درصد 1389/09/11 19:54
من جانباز 25 درصد هستم که براثر موج انفجار 17 درصد اعصاب روان 8 درصد مچروحیت دیگر دارم آیا این انصاف است به بهانه های واهی ما را از حق پرستاری محروم کنند وفقط بگویند که باید 20 درصد اعصاب روان یا شیمایی داشته باشید پس عدالت کجا رفته است
 
 
-0 +1 # guest 1389/09/09 21:03
من خودم فرزند جانباز هستم با تصویب این قانونها فقط بهترین وسیله را برای دو دستگی مردم (ایثارگران و مردم عادی) ایجاد می کنید از آن بدتر که قوانین ضمانت اجرای لازم را هم ندارند. من تا به حال به لطف خدا از هیچکدام از قوانین حمایتی استفاده نکردم و نخواهم کرد .این دو دستگی در نهایت به ضرر ایثارگران و دولت است.
 
 
-0 +1 # حسین 1389/09/06 03:28
به نظرمن این مجلس واین دولت ازجانبازان متنفرهستندیک کارت سوخت شش ماه است جانبازان راسرکارگذاشتندم ثل اب خوردن دروغ میگن دوسهام عدالت میان دررسانه ها اعلام میکنندسها عدالت ایثارگران فرق میکندبا سهام عذالت ذیگران یک مشت دروغ پشت تلویزون میگویند مردم هم خیال میکنندهردماه جانبازان کلی سودگیرشان میایددرصورتی اموزش وپرورش بازنشستگان کارگرها همه یکبارسودشان راگرقته اندفقط جانبازان هستندیکریال هم سودی نگرفته انداقای زریبافان چراایثارگران رابین مردم خراب میکنی چرادروغ میگین برادرمن قبول نمیکندکه بنیاد جانبازان هیچ خدمات رسانی نداردسه میان پشت تلویزیون اعلام میکنند که جانبازان بالای بیست درصد میتوانندصاحب ماشین شونندان هم مجانی هنوزمرکب قانونی که درمجلس تصویب کرده اند خشک نشده قانون رالغو میلنندوابلاغ میکنندفقط جانبازان بالای هفتاددرصدچرااین کاررا میکنید ایا میدانیدچه ضربه یی به جانبازان واردمیکنیدگورپد رماشین ماهیچ چیز نمیخواهیم مردم عدی ازمابدشان میایند چون خیال میکنندما جانبازان دروغگو هستیم وهمه چیزمان برق اب گاز وغیره مجانی است ازخدابترسیدانقد ردروغ نگوییدوازخدابتر سیدمن فقط سلامتی رهبررا میخوام نه چیزدیگراقای زریبافان دروغگوازخدا بترس واستعفا بده ازتنها رسانه یی فاش نیوزبسیارقدردان ی میکنم
 
 
+0 # GH.R.Mآزاد8سال اسارت و جانیاز70% 1389/08/30 22:57
باسلام
به تصویب قوانین تکراری نیاز نیست ، ضمانت اجراء لازم است!!!حقوق جانبازان شاغل در ادارات دولتی را با استناد به چه قانونی قطع کرده اند؟؟؟ بازور گویی و دشمنی بدلیل عدم نضارت و عدم ضمانت اجراء!!!
 
 
+0 # فرزند شهید 1389/08/27 11:16
تکلیف ما با اصل 44 و خصوصی شدن بانک ملت چیست؟ بانک ملت مصوبه مجلس در لایحه بودجه سال 89 را به بهانه خصوصی شدن اجرا نکرد. این یکی هم مثل آن مصوبه خواهد بود .
 
 
+0 # ح.ایزدی فرزند شهید 1389/08/27 10:39
با سلام و صلوات به روح ملکوتی شهدا و امام راحل

با تشکر از همه عزیزان بابت اینکه مانند بنده حقیر مصوبات مجلس محترم را با ذوق و شوق فراوان تا اخیرن کلمه مطالعه نمودند .

سوالی که بیشتر از هر چیز دیگری ذهن اینجانب را مشغول به خود کرده است اینکه این مصوبات و این تسهیلات !! چه طور باعث بالا رفتن ارزش و کرامت خانواده های شهدا و جانبازان و ایثارگران در سطح جامعه خواهد شد ؟

و اینکه نظراتی که عزیزان اینجا ارائه میدهند ایا پاسخی داده می شود یا اینکه فقط برایی زیبایی سایت می باشد ؟
 
 
+0 # احمدی 1389/08/25 14:20
خواهشمنداست جهت فرزندان رزمندگان با جانبازی زیر 25 درصد کسانی که یک فرزند دارند( تک فرزند)مصوب کنید معاف از خدمت شوند
 
 
+0 # فرزند شهید 1389/08/25 07:46
بنده فرزند شهید هستم متاهل و دارای یک فرزند حدود 9 سال در یکی از ادارات دولتی مشغول کار هستم با مدرک لیسانس ولی کماکان به صورت شرکتی تا بحال که همه این مصوبات کشک بود امید وارم که حد اقل این یکی اجرا بشه و انتظار 9 ساله ما هم به پایان برسه به امید آن روز
 
 
-0 +1 # فرزند جانباز باxدرصد 1389/08/24 15:58
خاک بر سرتون با این مصوباتتون
 
 
-0 +1 # جانباز 45درصد 1389/08/23 14:13
5درصد جانبازی خریداریم به قیمت مناسب
 
 
-0 +1 # یک فرزندشهید 1389/08/22 21:51
امیدوارم مصوبات اجرایی بشه مثل دفعه های قبل فقط کاغذبازی نباشه
 
 
+0 # فرزندشهید 1389/08/22 12:49
خوشحالیم که بالاخره دولت آستین همت را بالا زده و بعد از گذشت سالها به فکر وضعیت فرزندان شهد ا که امتیازش در اداره ها کمتر از جانباز 5%بود افتاده است و ما بر این نظریم که فرزندان باید امتیازاتشان مساوی با جانبازان 70% ویا بیشتر از ان هم باید باشد به هر حال از مجلسیها متشکریم
 
 
+0 # بنده خدا 1389/08/21 22:46
چرداره حق خواهر وبرادرهای شهید ضایع میشه چرا اونهارا استخدام نمیکنن من چندساله بیکارم برادر شهیدم دیگه خسته شدم ازاین همه تبعیض فقط بگم واگذارتون کردم به خدا مجلسیها ودولتی ها خدا خیرتون نده
 
 
+0 # جانباز 25% وازاده بیش از دوسال اسارت 1389/08/20 19:53
درلایحه اخیر مجلس بین ایثارگران تبعض زیادی قائل شده اند امیدواریم درشورای نگهبان تائید نشود
 
 
+0 # فرزند شهید 1389/08/20 16:27
سلام بنده کارمند قراردادی هستم چراوضعیت استخدامی بنده رابه رسمی تبدیل نمی کنند بنده دانشجو هستم ومشکل مرخصی دارم تقاضای مامویت اموزشی رادارم چراحق من داره از بین میرود تقاضای رسیدگی رادارم
 
 
-0 +1 # فرزند جانباز اعصاب روان 1389/08/19 11:47
کودتای مخملی علیه جانبازان زیر50% در جهت حذف این عزیزان در این دوره مجلس کلید خورد :

1- تداخل طرح با مصوبه اخیر دولت در اسفند 88
2- تداخل با لایحه جامع خدمات رسانی با ایثارگان

3- ایجاد شبهه و پراکندگی و ایجاد ابهامات فراوان در جامعه

4- قروپاشی کرامت م منزلت جانبازن زیر 50 % و خانواده آن ها

5- عدم توجه به جانبازان از کار افتاده کلی

و بسیاری موارد دیگر که معلوم نیست چه کسای با چه اهدافی این مصوبه را به تصویب رساندند ، بهر است تا دیر نشده هر چه سریعتر این مصوبه لغو شود .
 
 
+0 # حسن جانباز 20./. 1392/02/03 12:28
بنده بعنوان یک جانبازان ورزمند دوران دفاع مقدس بابیش از دوسال حضوردرجبهه از رهبرانقلاب تقاضا دارم هرساله درمناسبتهای مختلف زندانیان از زندان ازادمی کنید .حساب کن ماه هم زندانی هستیم کاری بکنید به کلیه جانبازان 5./. باتوجه به وضعیت سنی جانبازاضافه بکنید. ( جانم فدایی رهبر)