feed-image

زنگ خاطره

ادبیات ایثار و شهادت

آمار بازدید

 امروز امروز2390
 دیروز دیروز4533
 این هفته این هفته10001
 این ماه این ماه10001
 تا به حال تا به حال3131058
شناسه خبر:7081 شنبه, 27 آذر 1389 13:31 چاپ نسخه چاپی
پست الکترونیکی ارسال به دوستان
روایتی از نابسامانی وضعیت ایثارگران وزارت خارجه

اقبالی - ماه محرم ماه عزت و بندگی و آزادگی است. ماه محرم ماه پیروزی خون بر شمشیر است.

آقای رئیس جمهور! پنج سال در این وزارتخانه به کلیه پرسنل خصوصا ایثارگران اهانت و توهین شده و ما خجالت می کشیم که خود را ایثارگر معرفی کنیم.

در معاونت اداری و مالی در خصوص استخدام ایثارگران و خانواده شهدا برخوردهای زننده و دوراز انتظار با این خانواده ها شده است.

گزینش که زیر نظر معاونت اداری و مالی این وزارتخانه است ، ایثارگران را افرادی مساله دار می داند.

در کارگزینی معاونین اداره و کارشناسان در انجام کار ایثارگران کارشکنی می نمایند و قوانینی که توسط مجلس تصویب شده در خصوص رعایت قانون 25% استخدام ایثارگران و ارتقاء گروه و تسهیلات دیگر داده نمی شود و هیچ مسئولی پاسخگو نیست.

در اداره رفاه نیز در سال 88 مبلغ یک میلیون و هشتاد هزار تومان از رفاهیات آنان بدستور معاون اداری و مالی پرداخت نشد و همچنین درسال جاری از پرداخت رفاهیات به این قشر تاکنون خودداری کرده اند.

استخدام اقوام و آشنایان آقای وزیر و مسئولین وزارتخانه بدون رعایت قوانین استخدامی و صرفا با توصیه انجام می پذیرد. عزل مدیران ولایی از پست های خود به علت عدم اجرای دستورات غیرقانونی.

در اداره نظارت و ارزیابی که حافظ خون شهدا و خانواده های آنها باید باشد ،مدیران کل و معاونین و روسای ادارات بازرسی و ارزیابی عملکرد و تخلفات ،سخیف ترین رفتار ها را با ایثارگران وزارت خارجه داشته اند و آنها را بخاطر حمایت از خون پدران و برادرانشان و یا جانبازی خودشان مورد بازخواست قرار می دهند. یا بعلت اینکه در عاشورای سال 88  مقابل فتنه گران ایستادند مورد بازخواست قرار گرفته اند.

برای کسانیکه مخالف نظر آقای .... صحبتی می کردند پرونده سازی می شد.

ایثارگرانی که در این اداره کل شاغل هستند علیرغم اینکه به تمام پرسنل اضافه کار پرداخت می شود ، به دستور مدیرکل فعلی پرداخت نمی شود به علت این که این افراد اهل تملق و چاپلوسی نیستند و رهرو حسین (ع) می باشند و می خواهند به دستورات خداوند و اسلام عمل نمایند.

درامور ایثارگران وزارت خارجه صرفا تعدادی بصورت ظاهری فعال بوده تا ظواهر را حفظ کنند و کاری برای ایثارگران تاکنون انجام نداده اند و سالانه هزینه های کلانی دراین بخش هزینه می شود. کسی در این امور پیگیر کار ایثارگران نیست و کسی هم پاسخگو نیست چون افرادیکه در این امور شاغل هستند به فکر استخدام رسمی خود هستند به همین خاطر نمی توانند کاری بکنند .

زمانیکه در سایت ها و رسانه های گروهی عزل وزیر خارجه اعلام شد در سرویس های وزارت خارجه همراه با صلوات فرستادند و تمام کارکنان این وزارتخانه از جمله ایثارگران احساس می کردند که یک ظالمی از وزارت خارجه رفته است .

ولی این آخر کار نیست بلکه مدیران فعلی که تعداد زایادی از آنها به نظان پایبند نیستند و صرفا از موقعیت ها و امتیازات استفاده می نمایند حضور دارند.

در حال حاضر نیاز است یک خانه تکانی اساسی در وزارتخانه صورت گیرد. قریب 70 درصد از مدیران در این وزارتخانه التزام عملی به ولایت فقیه ندارند و ظاهرسازی و عدم صداقت در آن روز بروز بیشتر می شود.

مدیرکل نظارت و ارزیابی در جلسه ای اظهار داشت آقای وزیر خارجه اجازه هرکاری در این وزارتخانه را دارند الا انحلال آن. آیا این تملق و چاپلوسی نیست. کی به آقای وزیر چنین اجازه ای داده است. چرا اطلاعات غلط می دهید.

بارها به آقای متکی تمام این مسائل را  نوشتیم ولی پاسخی نگرفتیم. آقای رئیس جمهور چگونه دین خود را به شهدا می خواهی اداء کنی؟ آیا می توانی پاسخ این بی حرمتی ها را که توسط وزیر منصوب جنابعالی صورت گرفته است بدهید؟ آیا تاکنون فکر کرده اید با عزت ایثارگران دراین وزارتخانه چکار کرده اید؟ ما خواسته زیادی نداریم فقط حرمت خون پدرانمان را می خواهیم حفظ کنیم و خودمان با عزت زندگی کنیم . همانطور که آقا امام حسین(ع) به ما آموخته است. همانطور که آقا امیرالمومنین (ع) به ما فرموده است. آیا این چیز زیادی است که توسط مسئولین این وزارتخانه مورد تاخت و تاز قرار گیرد.

انتصاب مدیران متعهدو لایق و متخصص از وظایف شماست. به حرمت این ماه عزیز بیش از این با حرمت و عزت این ایثارگران اینگونه بازی نکنید.

انتظار اقدامی مناسب و شایسته از جنابعالی میرود.

خداوندا ذلت مدیران حائن به نظام را از تو می خواهیم. آمین یا رب العالمین

 

Comments are now closed for this entry

نظرات

 
+0 # سید طا هر ختف زاده 1389/10/28 22:40
بنده جانباز و ایثارگر که قبلا باسدار رسمی کمیته های انقلاب اسلامی (سالهای 58-59 و..)فعاتیت در بنیادشهید وجانباذ-اهوازوع ضو لشگراستشهادی جمهوری هسلامی ایران -تهران وگردانعاشورا تهران و بسیجسبا اهواز وتهران ومخبر امنیتی غرب تهران وبسیج ادارات اهواز وتهران و.........دست همه ی شما می بوسم و من سید دعای خیر برای شما وخا نواده ی گرامیتان که انشالله همه اجمعین عاقبت بخیر باشید.خسته نباشید ممنون ومتشگرم
 
 
+0 # فرزندشهیددفاع مقدس 1389/10/18 11:58
فرزندان شهیدبایدتمام توان وقدرت خود رابرای بالابردن سطح معلومات بکارگیرندوبااتح ادوهمدلی دربین خودشان برای مبارزه تمام عیارباکسانیکه مانع پیشرفت یادگاران شهدامیشوندآماده شوند.فقط صرفاباشعاردادن نمیتوان به اهداف رسید.هستندفرزند ان شهیدی که باپشتکار وتلاش شبانه روزی به مدارج بالای علمی و...رسیده اند.
 
 
+0 # ایثارگر 1389/10/11 12:08
جناب آقای احمدی ن‍ژاد
ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران
سلام علیکم
احتراماٌ خدمت جنابعالی میرسانم ایثارگران شاغل در وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و سازمانهای تابعه همانند جنگ افزار سازی وضعیت شایسته ای نداریم . فرزندان شهدا شاغل در این وزارت خانه در رابطه با مصوبات و امتیازاتی که توسط قوانین مصوب در مجلس و هیات وزیران در رابطه با آنها اجراء نمی گردد. اخیرا مجلس شورای اسلامی قانونی در بودجه سال 89 تصویب کرد که به فرزندان شهدا امتیازاتی مانند جانبازان انقلاب اسلامی 50 درصد داده شود. ولی تاکنون اجرایی نشده است.
جناب آقای احمدی نژاد برای جناب آقای وحید وزیر دفاع تاکنون چندین نامه در رابطه با عدم اجراء مصوبه های مربوط به ایثارگران و اخیرا در رابطه با فرزندان شهدا نوشته و به دفتر ایشان داده ایم . معاون اداری وزارت دفاع با اجرای آن مخالفت کرده است و اظهار می دارد که مصوبات مجلس و هیات وزیران شامل حال وزارت دفاع نمی گردد. آیا ما از این کشور ایران اسلامی نیستیم . آیا ایثارگران این وزارتخانه با وزارتخانه های دیگر متفاوت هستند. آیا بودجه وزارت دفاع توسط مجلس شورای اسلامی به تصویب نمی رسد. جناب آقای احمدی نژاد جنابعالی چقدر بر امور وزراء خود اشراف دارید چقدر اطلاعات درست به جنابعالی می دهند؟ ما از جنابعالی تقاضا داریم که به جناب آقای وحید وزیر محترم دفاع بفرمایید که مصوبات مجلس شورای اسلامی در خصوص ایثارگران و همچنین قانون مصوب مجلس شورای اسلامی در رابطه با فرزندان شهدا هر چه زودتر اجرایی گردد تا ما احساس نکنیم که شاید متعلق به این کشور نیستیم . زیرا مصوبات قانونی شامل حال ما نمی شود. رفتار مدیران در سطوح مختلف مناسب این قشر ایثارگر در این وزارتخانه حساس در کشور نمی باشد.
 
 
+0 # guest 1389/10/08 15:35
در وزارت خارجه که مجری روابط خارجی جمهوری اسلامی ایران را با کشورهای خارجی می باشد باید افرادی که تابع ولایت هستند و پیرو خون شهدا می باشند مسئولیت امور را داشته باشند نه افرادیکه به خود اجازه دهند با آنها هرطور برخورد نمایند. واقعا در این مدت سی و دو ساله در این وزارتخانه چه گذشته است. آیا شما مدیرانی که پس از انقلاب در این مناصب قرار گرفته اید خود را مدیون شهدا و خانوادههای آنها و همچنین جانبازان و ایثارگران نمی دانید . واقعا مسئولین ارشد نظام چرا بدنبال یافتن راهکاری برای حفظ جایگاه ایثارگران در کشور و خصوصا دستگاههای دولتی نیستند . ریاست محترم جمهوری نیاز است کمی از شعار گرایی به سمت واقعیت گرایی حرکت نماید و عملا خانواده معظم و معزز شهدا و جانبازان و ایثارگران را در جایگاه واقعی قرار دهد. زیرا انتصابات نادرست و گماردن مدیران مغرض نسبت به نظام اسلامی و ایثارگران باعث ایجاد این شکاف در جامعه شده است.
 
 
+0 # guest 1389/10/08 13:31
مطالب فوق با مطالعه مطلبی در سایت تابناک با عنوان "آقای صالحی به این دستورهای غیرکارشناسی رسیدگی کنید" بیانگر آنستکه این مطلب درست است. حتی عده ای از کارمندان از بخش معاونت اداری و مالی وزارت خارجه ناراحت هستند. پس چرا دولت بدنبال یافتن راهکاری برای مقابله با اینگونه نیست. دولت می تواند بخشی در سایت ریاست جمهوری به ایثارگران اختصاص دهد و مجدانه به مسائل آنها رسیدگی نماید. نه در قالب شکایت که روند اداری آن طولانی است. لذا زیبنده برای این کشور نیست که با ایثارگران اینگونه رفتار نمایند.
 
 
+0 # فرزند شهید 1389/10/05 12:45
مطالب این سایت را وقتی مطالعه می کنیم غالبا حاکی از بی وفایی و نامهربانی به ایثارگران در دستگاههای دولتی و وابسته به دولت می باشد. در حکومتی که نامش اسلامی است و بنیانگذاری آن با خون شهدا انجام شده است این مطالب قابل پذیرش نیست. چه دستهای پشت پرده ای در حال انجام این کار هستند. رئیس جمهور ، رئیس مجلس ، ریس قوه قضاییه و وزراء و مدیران دستگاههای دولتی همگی از شهدا و ایثارگران در ظاهر تجلیل می کنند پس چرا شاهد این مسائل هستیم. اگر مسئولین ارشد نظام برای این خانواده کمی وقت می گذاشتند کار به اینجا نمی رسید که کسی به خود اجازه دهد با این خانواده ها ناشایست رفتار نماید. مقصر اصلی متولی است که اجازه این کار را داده است. ولی انشاا.. مسئولین کمی به خود بیایند و از راه شهدا فاصله نگیرند که در نهایت به بی راهه خواهند رفت.
 
 
+0 # فرزند شهید 1389/10/01 12:24
شنبه, 08 آبان 1389 18:09 شناسه خبر:6289
http://fashnews.ir/archive/articles/6289-2010-10-30-13-42-22.html
نامه دردمندانه فرزند شهید به مسئولان
عکس شهدا را می‌بینیم و عکس شهدا عمل می‌کنیم
فاش نیوز - بیش از یک سال است که هر روز در میان اخبار روزنامه‌ها و سایت‌ها و لابلای سخنرانی‌های مسئولان مطلبی در مورد استخدام معلمان و کاهش ساعت کار و استخدام پرستاران می‌خوانیم و می‌شنویم و بحمدلله مسئولان متعددی بجد متولی پیگیری حق و حقوق تضییع شده‌ی این عزیزان می‌شوند و تاکنون نه اینکه نخواسته باشند که نتوانسته‌اند کاملاً حق را به حق‌دار برسانند. اما صحبت من در مورد قشر مظلوم دیگری از افراد جامعه است که علی‌رغم تمام حرف و حدیث‌هایی که پشت سرشان است هیچ‌گاه خبری از تحصن و اعتراض و اعتصاب آنان نشنیده‌ایم. کسانی که سال‌هاست قوانین و مقرراتی برای حمایت از اشتغال آنان تصویب می‌شود و هیچ‌گاه به سرانجام نمی‌رسد، چون متولی ندارد. کافی است عبارت «فرزند شهید رسمی» را در کادر جستجوی یکی از سایت‌ها درج کرده و با ملاحظه‌ی نتایج از این قوانین و مقررات دهان پرکن آگاه شوید: «فرزندان شهید رسمی می‌شوند» عدم ابلاغ تبصره 5 ماده 42 قانون مدیریت خدمات کشوری بعد از گذشت سه سال و عدم رسیدگی ریاست محترم جمهوری‌اسلامی‌ا یران و تضییع حقوق فرزندان شاهد و یادگاران شهدا!!!!!!!!!!! !!؟؟؟؟؟؟؟ * «برخورداری فرزندان شهدا از مزایای یک مقطع تحصیلی بالاتر» * «استفاده‌ی فرزندان شهید از مأموریت آموزشی» و جدیدترین آن‌ها«برخورداری فرزندان شهید از مزایای جانبازان 50 درصد و بالاتر» و بسیار موارد اینچنینی. البته ناگفته نماند که مسئولان محترم جهت اعطای این مزایا تمهیداتی هم اندیشیده و هر از چند سالی قوانینی تصویب کرده‌اند مثل:
«قانون تسهیلات استخدامی فرزندان شاهد در سال 80 و آئین نامه‌ی اجرایی آن در سال 81» «آئین نامه‌ی ساماندهی اشتغال فرزندان شاهد در سال 85» و باز هم «آئین نامه‌ی ساماندهی اشتغال فرزندان شاهد در سال 88» و فریبنده‌ترین آن‌ها که در قانون بودجه 89 تصویب شد «فرزندان شهداء از کلیه امتیازات مقرر در قوانین مختلف برای جانبازان 50% به استثناء معافیت از مالیات حقوق، دستمزد، بیمه درمان و بازنشستگی، تسهیلات خودرو، حق پرستاری و کاهش ساعات اداری برخوردار می‌باشند.» که البته در دو نوبت در ماه‌های اردیبهشت و تیرماه 89 معاون تعاون و نیز مدیرکل اشتغال بنیاد شهید مواردی که طبق قانون بودجه 89 باید اعمال شود را به دستگاه‌ها فقط اعلام کرده‌اند. فرزندان شهدا هیچ‌گاه چیزی نخواسته و برای آنچه تصویب شده و اجرا نشده تحصن نکرده‌اند چرا که هیچ امتیازی جای پدر یا مادر از دست رفته را نخواهد گرفت. اما چرا مسئولان محترم از این همه نجابت سوء استفاده کرده و آن‌ها را سر زبان‌ها می‌اندازند بدون اینکه به آنچه می‌گویند عمل کنند. منت گذاشتن تا کی؟ نمایندگان محترم مجلس کدامیک از شما تاکنون پیگیر اجرای مصوبات فوق الذکر بوده‌اید؟ حداقل برای دلخوشی ما و سؤال از رئیس بنیاد یا معاون راهبردی یا هر مسئول دیگری امضا جمع می‌کردید و پای عمل آن را پس می‌گرفتید، اما حتی این کار را هم نکردید.!؟ مشاوران محترم ایثارگران در وزارتخانه‌ها و استانداری‌ها شما چه؟ آیا چون مشاورت سمت اجرایی نیست و به جز درد سر هیچ حق و حقوقی ندارد ارزش کار کردن در آن نمی‌بینید؟ مسئولان محترم بنیاد شهید آیا بس نیست این همه تبلیغات رسانه‌ای در مورد کاری که نکرده‌اید؟ جناب آقای شیراوند تا کی می‌خواهید در سخنرانی‌های خود از حق ما دفاع کنید آیا خسته نشدید؟ ما که خسته شدیم از این همه انگشت نما بودن. اکنون ما آخرین نسل از فرزندان شهدای جنگ تحمیلی (و ان شاء الله آخرین نسل از فرزندان شهید این مملکت) به سن اشتغال رسیده‌ایم، عمل به ادعاها را برای که نگه داشته‌اید؟ معاونین محترم راهبردی، برنامه ریزی، توسعه مدیریت و منابع انسانی رئیس جمهور آیا می‌دانید انگشت اشاره مسئولین بنیاد و دستگاه‌های اجرایی به سمت شما است و می‌گویند شما هستید که باید مجوز استخدام و تبدیل وضع را صادر کنید؟
ریاست محترم جمهور دفاع از حق ما در سخنرانی‌های عمومی نه تنها ما را به چیزی نمی‌رساند که اتهام دیگران را هم برای ما به همراه دارد؟ بحمدلله تمام کسانی که باید متولی و پیگیر اجرای این قانون باشند از اعضای کابینه‌ی حضرتعالی هستند و نیاز به چانه زدن با مجلس نیست، پس «می‌شود و می‌توانید»، البته اگر بخواهید.
به راستی مگر نه اینکه قانون تسهیلات استخدامی جانبازان که طبق قانون بودجه 89 برای فرزندان شهید هم لازم الاجرا است، دولت را موظف به ایجاد پست سازمانی جدید نکرده است و مگر نه اینکه تمام قوانین مغایر با قوانین فوق الذکر، موقوف الاجرا می‌باشد؟ همچنین تبصره 5 ماده 42 قانون مدیریت خدمات کشوری درخصوص استخدام فرزندان شهدا تاکنون بعد از دوسال و نیم تاکنون به وزارتخانه ابلاغ نشده است! کجاست عدالتی که از آن نام میبرند؟؟؟
اگر دیوان عدالت اداری در تاریخ هفتم مرداد هشتاد رأی وحدت رویه‌ی خود را با شماره‌ی 148 درخصوص تبدیل وضعیت جانبازان غیر رسمی به رسمی (قابل تسری به فرزندان شهید) تصویب کرده، پس این همه تعلل و تأخیر در اجرای قانون برای چیست؟ می‌گویند این قانون از ابتدای سال 89 لازم الاجرا بوه و کلیه‌ی حقوق و مزایا از ابتدای امسال قابل پرداخت است، اما کسانی که خواهان استفاده از مأموریت آموزشی بوده‌اند تا کنون دو ترم را از دست داده‌اند آیا زمان از دست رفته هم قابل جبران است؟ در پایان بد نیست حکایتی مناسب حال این روزهای فرزندان شهید ذکر کنم که خالی از لطف نیست:
پادشاهی در یک شب سرد زمستان از قصر خارج شد. هنگام بازگشت سرباز پیری را دید که با لباسی اندک در سرما نگهبانی می داد.
از او پرسید: آیا سردت نیست؟ نگهبان پیر گفت: چرا ای پادشاه اما لباس گرم ندارم و مجبورم تحمل کنم. پادشاه گفت: من الان داخل قصر می روم و می گویم یکی از لباس های گرم مرا را برایت بیاورند. نگهبان ذوق زده شد و از پادشاه تشکر کرد. اما پادشاه به محض ورود به داخل قصر وعده اش را فراموش کرد.
صبح روز بعد جسد سرمازده پیرمرد را در حوالی قصر پیدا کردند، در حالی که در کنارش با خطی ناخوانا نوشته بود:
ای پادشاه من هر شب با همین لباس کم سرما را تحمل می کنم اما وعده لباس گرم تو مرا از پای درآورد.
مسئولان بزرگوار! پدران و مادران ما در راه این آب و خاک جان خود را از دست دادند و ما هم جان خود را برای نظام جمهوری اسلامی و مملکت عزیزمان می‌دهیم، اما شما را به همان شهدایی که دم می‌زنید قسم می‌دهیم که بگذارید ما هم به زندگی خود بپردازیم.
باور کنید ما به زندگی خود مشغول بودیم، اما وعده‌ی لباس گرم شما ما را از پای درآورده است.
 
 
+0 # فرزند شهید 1389/10/01 12:24
متاسفانه در بانک سپه و تجارت نیز اینگونه است به فرزندان شهدا توهین میکنند! قابل توجه ریاست محترم جمهور و همچنین جناب آقای دکتر رحماندوست مشاور محترم رئیس جمهور در امور ایثارگران.
 
 
+0 # عبدالله 1389/09/30 14:06
با سلام
من از ایثارگران این وزارت خانه هستم و هیچگونه مسئولیتی هم ندارم یک کارمند معمولی با بیست سال سابقه کار اما همه حرفهای ایشان را تائید نمی کنم اصولا برای رسیدن به کنه یک مسئله نیاز به دقت و کنکاش زیادی است و براحتی نمی توان راجع به هر خبری موضع گیری کرد و واکنش نشان داد یکی از مراتب تقوی همین است که انسان از ظن خود تبعیت نکند که بقول شهید مطهری این تبعیت از ظن پایه بسیاری از انحرافات بشر است دوستان و مومنین خیلی باید در نوشتار و انتشار و گفتار و کردار و حتی پندار خود دقت داشته باشند .
والعاقبه للمتقین
 
 
+0 # محمد شاکرصفت 1389/09/29 20:13
دزد دلهای شما واقعا مارا به فکر وا داشت چه بگوییم قدر ومنزلت شما ایثارگران فقط امام شهیدان میدانست که به بازوان شما رزمندگان بوسه زد که به ایندگان وصیت کردند نگذارید پیشکسوتان جهاد وشهادت در پیچ وخم زندگی روز مره فراموش شوند ولی عزیز ناراحت نباش تا بزرگ جاتباز انقلاب زنده است ما را از این بی مهریها باکی نیست ما برای امثال اقای وزیر که جبهه نرفتیم ما مرید ولایتیم وبه این که سرباز ولایتیم مفتخریم بگدار مورد تمسخر دنیا پرستان قرار بگیریم خدای ما بزرگ است لقمه نانی داریم سر سوزن احترامی داریم همین که شاخ وبرگ شجره طیبه بسیجیم ما را بس ما مفتخر باشیم که امام راحل فرمودند ازخدا میخواهم با بسیجیانم محشور کند انجا در جلو شهیدان باید پاسخگو باشند دست رئس جمهور درد نکند که عزلشان کرد تا بداند که انقلاب به کسی چک سفید امضاء نداده است
 
 
+0 # موسوی 1389/09/29 08:49
خدا را شکر کن که به این عنوان که فرزند شهید هستی دستگیرت نمکنند چرا زمانی که متولی حرمت امام زاده را نگه ندارد از بقیه انتظار داری ما با خدا معامله کردیم انشا ا ان دنیا خدا اجرمان را بدهد این فقط از نام و یاد فرزندان محترم شهدا و ایثارگران می خواهند استفاده کنند که کردند و به پستی و مقامی هم رسیدند کجا را می خواهند بگیرند با امضای میایند و بعضی مواقع حتی بدون اطلاع عزل می شوند دنیا این است خوششان باشد من خودم امیدارم که در اخرت همگی رو سفید باشیم این دنیا مبارک دنیا پرستان باشد
 
 
+0 # سید 1389/09/29 05:26
سلام واقعا دل هردردمندی را به درد میآورد من جانباز قطع دوپا ازناحیه لگن هستم فرزندم در بانک کشاورزی سه مشغول به کار شده است هنوز موقتی است کسی که بعد از او سرکار آمد جون برادرزاده نماینده بود با ساخت وپاختی که بر روی اشتغال فرزند اینجانب کردند برادر زاده نماینده زود رسمی کردند واحتمالا جای مناسبتری در اداره دیگری برایش پیدا کردند وبه آنجا منتقل شد بله آقای احمدینژاد تلاش دارند وبینهایت از ایشان ممنون وسپاسگزاریم ولی آفتی است در اکثر ادارات وجود دارد مثلا رئیس بانک مربوطه چون همشهری آقای دکتر طالبی رئیس بانک کشاورزی مرکز است با اینکه بازنشسته شده است ولی هنوز نمی خواهد مسئولیت را به کسی دیگر بدهد سرکار باقی مانده وحقوق چندبرابری دریافت میکندما نمیگوئیم چرا چون مشت نمونه خروار است ؟
 
 
+0 # فرزند شهید-گیلان 1389/09/28 01:32
خدا به خیر کند ، به امید روزی که اینگونه نگاهها و ذهنیتهای اینچنینی از پایه ریشه کن شود ! انشااله
 
 
+0 # فرزند شهید 1389/09/27 21:16
کجای حرف مشکوک است ، فرزندان شاهد را در این وزارتخانه با پارتی هم استخدام نمی کنند! یکی از دوستان خودم در ارشد با دفتر رهبری مکاتبه نموده است تا شاید نتیجه بگیرد..فرزند شهید بودن را کلا باید پنهان کرد...
 
 
+0 # علی 1389/09/27 18:35
بنظر این حرفها مشکوک است.چرا قبلا تذکر داده نمی شد.مگر ایثارگران هم نان به نرخ روز می خورند؟
 
 
+0 # guest 1389/09/27 16:36
وقتی در وزارت امور خارجه با ایثارگران اینگونه برخورد می شود پس وای به حال دستگاههای دیگر. واقعا بنیاد شهید و امور ایثارگران فقط نام این بنیاد را یدک می کشد ، چکار می کند ، کجاست. هزینه هایی که به نام خانواده شهدا در بنیاد شهید و امور ایثارگران بیهوده صورت می گیرد ولی عملا کاری برای آنها هم انجام نمی گیرد.
 
 
+0 # guest 1389/09/27 15:40
سلام بر شهدای کربلا
سلام بر ابوالفضل العباس(ع) علمدار کربلا
سلام بر حسین (ع) شهید کربلا
از اینکه آقای احمدی نژاد آقای متکی وزیر امور خارجه را را برکنار کرد باید تشکر کرد زیرا باز هم ایشان به این نتیجه رسیده است که کارهای نادرستی در حال انجام است و اقدام کرد. ولی در رابطه با برخوردهای ناشایست برخی از مدیران در دستگاههای دولتی نمی توان حمایت گرد و باید رئیس جمهور برای آن برنامه ای داشته باشند. باید ضوابطی حاکم باشد نه اینکه هر مدیری آمد و سلیقه ای عمل کرد نتوان به آن اعتراض کرد. باید از فرد محوری به سمت گروه محوری حرکت کنیم و قائل به فرد نباشیم. مشکل ادارات ما در حال حاضر اقدامات قائل به فرد است و مدیران از اختیارات بالایی بدون پاسخگویی برخوردارند. نظارت هم خیلی ضعیف است. اگر مدیری منصوب شد باید نسبت به عملکرد آن نیز بررسی شود و در صورت وجود شکوائیه دستگاههای نظارتی رسیدگی نمایند و مدیر خاطی را از کار برکنار نمایند. امید است که به آن سمت برویم.