feed-image

زنگ خاطره

ادبیات ایثار و شهادت

آمار بازدید

 امروز امروز1638
 دیروز دیروز4941
 این هفته این هفته10090
 این ماه این ماه10090
 تا به حال تا به حال3173195
شناسه خبر:8794 دوشنبه, 26 اردیبهشت 1390 16:32 چاپ نسخه چاپی
پست الکترونیکی ارسال به دوستان
بنیاد شهیدبه تصرف کودتاچیان درمی آید!؟

 

فاش نیوز - برادران عزیز ایثارگر !ماهم مثل شما - ودربعضی مواردخیلی بیشتر ازشما - به مدیریت وعملکرد آقای زریبافان انتقادداریم ،اما...

 

درپی انتشارخبر برکناری قریب الوقوع زریبافان توسط باند کودتاگرنفوذ کرده دربالاترین سطوح دولت، ایثارگران موافق ومنتقد زریبافان ازسراسر میهن اسلامی نقطه نظرات خود را درباره این خبر ازطریق کامنت وپیامک وایمیل برای فاش نیوز ارسال داشته اند.

لازم می داند به اطلاع ایثارگران عزیز برساند که براساس اخبار واطلاعات واصله، اقداماتی ازقبیل برکناری  زریبافان - به ماننددیگر عزل نصب های اخیروآینده -  در چارچوب برنامه باندانحرافی کودتاگر برای تسویه کامل نیروهای ولایی وارزشی دردست اقدام است وبه هیچ روی با هدف تقویت بنیاد وبهبود خدمت رسانی به جامعه ایثارگری انجام نمی شود.

از این رو فاش نیوز برهه کنونی را زمان مناسبی برای طرح انتقادات تند ازرییس بنیاد - که می تواند راه کودتاچیان را برای تحقق اهداف شیطانی شان هموارکند - نمی داند و به جامعه ایثارگری صمیمانه اطمینان می دهد که مانندگذشته درکنار آنها ومطالبات برحق شان خواهد بود ودرعین حال به حکم رسالت رسانه ای خود درپاسداری از ارزش های برآمده ازایثارو شهادت فرزندان سلحشورایران اسلامی،به سهم خود دردفاع وحمایت از مدیران ولایت مداروارزشی دریغ نخواهد کرد.

برادران عزیز ایثارگر! ماهم مثل شما - ودربعضی مواردخیلی بیشتر ازشما - به مدیریت وعملکرد آقای زریبافان انتقادداریم که عملکرد رسانه ای فاش نیوزخود گواه صادقی براین ادعاست ،اما همه شمارا (اعم ازموافقان ومخالفان رییس کنونی بنیاد) به تامل جدی در  پرسش زیرفرا می خوانیم:

آیازریبافان را کنارمی زنند تا مدیرقوی تری به جایش بنشانند ،یابه دنبال ضمیمه کردن بنیاد به متصرفات روبه گسترش کودتاگران هستند!!؟

 

Comments are now closed for this entry

نظرات

 
+0 # guest 1390/03/17 11:10
اقای زریبافان بیا برای رضای خدا معاونین ومدیران ناکارامد را از بنیاد جابجا کنید
 
 
+0 # جانبازم به خدا 1390/03/15 18:55
سلام من تنها مدیری که در بنیاد کارامد دیدم آقای فروزنده بود و بس تعد او هم اگر کسی مانند او یا بهتر از او نیاید برای ما فرقی نمیکند حالا وقتی که بعضی ها ما را زیاده خواه مینامند و یا خق پرستاری را یک حقوق دوم میدانند و از طرفی عدم کوچکترین جهت گیری از سوی زریبافان یا معاون پارلمانی ایشان جایی برای دفاع نمیگذارد سالهاست که لایحه ایثار معطل مانده واز طرفی معوقه ها هم معطل تر! بیمه های ما ضعیف تر شدند اما در باشگاه داری موفق اند ظاهرا خدا کند اگر در تغییر خیری نیست پس سرانجام انجام نپذیرد
 
 
+0 # محمود ایثارگر دفاع مقدس 1390/02/28 15:11
زریبافان فرد متدین ودلسوز ایثارگران است اما از افراد ناتوان و بسیار ضعیف در زیر مجموعه (معاونین )استفاده کرده لذا آنها تاب تحمل کار سنگین در بنیاد را ندارند!!!!!!!
 
 
+0 # عبدالله 1390/02/28 15:07
آقای زریبافان اقدامات خود را در مقایسه باعملکرد رئوسا قبلی به جامعه ایثارگران اعلام نماید
 
 
+0 # سلیمیجانباز 1390/02/28 14:05
چرا در مورد آقای مشائی اینقدر سیاه نمایی می کنید؟ان الله مع الصابرین.
لطفا منتشر کنید...
 
 
+0 # موجی 1390/02/28 11:47
هیچ کدام از روسای بنیاد تابه حال در خدمت رسانی به ایثارگران، صالح و کارآمد وصادق نبوده اند بنابراین یکی از موثرترین راهکارهای شادکردن جانباژان وخانواده شهدا همین برکناری روسای بنیاد است که لازم است زود به زود انجام شود.
 
 
+0 # guest 1390/02/28 08:59
برابر ماده 12 قانون اساسنامه بنیاد شهید و امور و امور ایثارگران انتصاب رئیس بنیاد پس از تایید مقام معظم رهبری امکان دارد لذا با دقت و حساسیتی که معظم له درباره ایثارگران و خانواده معظم شهدا دارند سوال مطروحه بی مورد به نظر می رسد . هرچند آقای زریبافان آش دهن سوزی نیست و با ارزیابی عملکرد ایشان در همه حوزه ها هیچ موفقیتی نداشته اند بلکه دچار پس رفت هم شده ایم و تعویض ایشان می تواند مفید باشد .
 
 
+0 # ح ایزدی ف.ش 1390/02/28 07:20
با عرض سلام خدمت همه عزیزان ایثارگر ومخصوصاجانبازان همیشه سربلند

/من در این مورد نظر خاصی ندارم (زیاد سیاسی نیستم ) منتها با نظر آقای اسدی موافقم و جانبداری وحمایت وظیفه یک سایت خبری نیست

/ و یک انتقاد داشتم از مسئولان محترم سایت که اشخاصی که مقاله و یا یادداشت می نویسن خودشون رو به طور کامل معرفی کنن

/با تشکر فراوان
 
 
+0 # جانباز ابراهیم موحد 1390/02/28 01:38
در باره ولایی و ارزشی بودن عملکرد زریبافان (نه ادعاهاوشعارهای وی)اگر مطلب مستدل ومستندی(نه تحلیل وکلی گویی) دارید بیان فرمایید.
 
 
+0 # بهلول 1390/02/28 00:51
عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد!
 
 
+0 # guest 1390/02/27 21:13
ایشان وقتی نمی توانند طرح ترافیک برای جانبازان بگیرند در بنیاد به چه کار می ایند
 
 
+0 # جانباز60درصدقطع عضوپا 1390/02/27 19:37
بهتره اقای زریبافان برکناربشه اخه ایشون برای خودروی جانبازان قطع عضو زیر70 درصدهیچ کاری انجام ندادن...رییس های قبلی خیلی بهتربودن
 
 
+0 # حسین نیا 1390/02/27 17:40
بهتر است اقای زریبافان به باشگاه استقلال بر گردد
 
 
+0 # رضا سلیمانی 1390/02/27 16:38
با سلام .اگر ریگی به کفش ندارید .این همه سر وصدا مال چیه؟.کودتا گر کی؟از کی تاحالا عزل ونصب کردن مسولین این همه هیاهو داشته با این سوز انسان شک کمی کنه که شما دست نشانده ریاست بنیاد هستین.چه شده؟ مگر تا اخر عمر ایشان باید مسول باشه.عوض شد که شد مگر تمام مسولین دیگر عوض نمی شوند. ازکجا معلوم که کسی دیگر صدرصد بهتر از ایشان نباشد.اینرا که دیدیم تاخدا چه خواهد .مگر خدا را فراموش کردیم که به دیگران پناه اوردیم باید درهمه حال خدارا درنظر داشت.وسلام
 
 
+0 # guest 1390/02/27 15:19
رئیس بنیاد شهید را رئیس جمهور انتخاب می کند نه باند کودتاگر یا هر کس دیگری. اگر با احمدی نژاد مشکل پیدا کرده اید صداقت داشته باشید و بگویید این حرف های مزخرف که ایشان جادو شده اند و تحت تأثیر دیگران هستند بسیار سخیف و سطح پایین است و هیچ کسی باور نمی کند. دکتر احمدی نژاد تا به حال دست به هر تغییری زده اند در جهت بهبود آن نهاد بوده و اثرات مثبت آن نیز مشخص شده است اگر واقعاً برای ایثارگران و خون شهیدان ارزش قائلید اجازه دهید رئیس جمهور مکتبی و انقلابی مجاهد ما کارشان را بکنند و انقدر سنگ اندازی نکنید. از خدا بترسید.
 
 
+0 # علیرضا 1390/02/27 00:05
اگر چه می فرمایید انتقاد اتی داریم/ ومن خیلی از ایشان دلگیر شده ام/ اما چون اورا آنسانی ولایی میدانم ومیدانم که خدمات زیادی در مدت مسئولیتش انجام داده/که بعذی از آنها را فاش منعکس نموده/هرگز حاضر نیستم فردی غیر ولایی جای ایشان را بگیرد/نگران از انتقاد من نشوید/شاید درد دلیست با فاش / آماده ایم تا با جسم زخمی خود / همواره از عاشقان ولایت حمایت نماییم.در ضمن لفظ کودتا در جامعه ایی که ولاییست درست نیست چرا که مقام عظمی ولایت را داریم و دیده اید که از چه بحران ها و فتنه هایی ما و کشور را نجات داده اند/ و در چنین مواردی هم ایشان اقدام خواهند نمود درست همانند مسائل اخیر.
 
 
+0 # p n 1390/02/26 20:12
سلام فاش نیوز هیاهو درست کن
بحث این حرفها نیست حرف چیز دیگری است در مملکت امام زمانی کودتاگر که هیچی خود امریکا هم هیچ غلطی نتوانسته و نخواهد توانست کرد ما در اسایشگاه یزد رئیسی داشتیم که الحق انسان وارسته و فهیم و درستکاری بوده وهست چون بالا نشینان از کارو کردار ایشان اطلاع پیدا کردند و ایشان انجا خودشان را نشان دادند ایشان را بردند و مسئولیت بزرگتری به ایشان دادند البته در مورد جناب اقای زریبافان شاید کمی تفاوت داشته باشد شاید هم نه اما سیتم اداره مملکت بگونه ی بوده و هست که (به اصطلاح شما کودتا گران )هم تحرکاتشان بدون کوک نیست در بعضی مقاطع مثل مقطع کنونی شاید نظام در حال فراخوانی دیگر است برای صف ارائی جدید که انشاالله خدا هم کمک کند
 
 
+0 # اسدی 1390/02/26 18:25
جبهه گیری سایت فاش نیوز و حمایت جانبدارانه از آقای زریبافان وجهات سایت را مخدوش و رسالت اطلاع رسانی را زیر سئوال می برد.