feed-image

زنگ خاطره

ادبیات ایثار و شهادت

آمار بازدید

 امروز امروز623
 دیروز دیروز4941
 این هفته این هفته10001
 این ماه این ماه10001
 تا به حال تا به حال3172180
شناسه خبر:4739 چهار شنبه, 15 اردیبهشت 1389 23:00 چاپ نسخه چاپی
پست الکترونیکی ارسال به دوستان
استمدادمسئولان کشورازرهبرانقلاب برای حل معضل لایحه خدمات ایثارگران

فاش نیوز - پس از کش وقوس های فراوان برسرتصویب لایحه  جامع خدمات رسانی به ایثارگران  بالاخره بادخالت ودستور رهبرمعظم انقلاب این معضل چندساله حل خواهدشد.

اسماعیل کوثری نماینده مردم تهران و مشاور امور ایثارگران رئیس مجلس شورای اسلامی دو روز پیش از ارسال نامه لاریجانی به رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در راستای سرعت بخشیدن و مشخص کردن وضعیت لایحه جامع خدمات ایثارگران خبر داده بود که پس از پیگیری‌های انجام شده، این لایحه در دستور کار شنبه آینده مجمع تشخیص مصلحت نظام قرار گرفته است.

بر این اساس، متن نامه لاریجانی به هاشمی رفسنجانی پیرامون لایحه جامع خدمات ایثارگران که از سوی پایگاه اطلاع رسانی خانه ملت منتشر شده به شرح زیر است:

درخصوص لایحه جامع خدمات رسانی به ایثارگران در آخرین جلسه ای که در تاریخ 21/10/88 با حضور دبیر محترم مجمع جناب آقای دکتر رضایی برگزار گردید باتوجه به طولانی و پیچیده شدن اصلاحات موردنظر در کمیسیون های مجلس و تاخیر بیش از حد در تعیین و تکلیف لایحه فوق الذکر مقرر شد به حضرت عالی پیشنهاد گردد تا با کسب اجازه از مقام معظم رهبری نسبت به برخی از اصلاحات جزئی و تصویب و اعلام نظر قطعی در مجمع اقدام فرمایید.

فاش نیوز امیدواراست این گره چندساله با دستور رهبرانقلاب گشوده شود وجامعه ایثارگری شاهد تحقق یکی ازمهم ترین خواسته های خود باشد

 

Comments are now closed for this entry

نظرات

 
+0 # حسین / عبد 1390/08/11 12:34
با سلام بهمه حقجویان عدالت طلب . انقدر کلمه عدالت شنیدم و بی عدالتی دیدیم که در معنای واقعی این کلمه شک کردم . برادر شهید و خواهر شهید و فرزند شهید و جانباز اگر حتی علاقه هم به ارزشها نداشته باشد از مزایا بر خوردار است اما خود رزمنده که در جبهه بوده مورد کم لطفی است .
 
 
+0 # محسن بسیجی از قروه 1389/08/20 22:11
کم این رهبر عزیز ما را اذیت کنید ما همه داریم کار فعالیت شما را میبینیم خد از شما نگذرد بس کنید تورو خدا ما هیچی نمیخوایم کم .......59 ماه جبهه بودم چه گناههی داریم که نمردیم ؟ هر روز شاهد کم کاری بی تفاوتی شما .....
 
 
+0 # guest 1389/05/23 11:09
مگر رزمندگان که در جبهه حضور داشتند انسان نیستند که اولویتی نیز برای انها قایل شوید حداقل انهایی که اداری هستند کسورات از انها کم نکنید تا از کرده خودمان پشیمان نشوییم ما که برای شهادت رفتیم حالا نه مجروح شدیم نه جانباز قضاوت با شما
 
 
+0 # جانباز زیر 25درصد 1389/04/20 09:08
ما که هیچی شما حق جانباز 70درصد را هم ندادید
 
 
+0 # جانباز زیر25درصد atef 1389/03/17 23:24
سلام : جان هرکه دوست دارید حرف از عدالت نزنید بنده که جانباز زیر 25 درصد هستم هیچ نوع حقوق و مزایا دریافت نمیکنم ولی جانباز زیر 25 درصد میشناسم که حوقوق دریافت میکنند
 
 
+0 # مادرشهید 1389/03/13 11:05
سلام دراین لایحه هم نابرابری وتبعیض وجود داره چون برای والدین شهدا شاغل مثل من هیچگونه تسهیلات ایثارگری منظور نشده ومن نمی دونم این بی عدالتی را باید با چه کسی در میون بذارم که دائم والدین درنظر گرفته نمی شوند
 
 
+0 # علی--جانباز 1389/03/01 11:59
سلام چه بکم دوستان عزیزحرف دلمان را زدند ولی واقعابرای تصویب این لایحه چند سال دیگر باید منتظر بمانیم تا انجائیکه یادم است همین پچه ها برای حمله بزرگ یک پل چندین کیلو متری رادر عرض یک شب احداث کردن ولی آلان متاسفانه کار به این کوچکی چندین سال طول کشیده آنهم هنوز تصویب نشده کار کجا گیر دارد خداوند متعال میداند.
 
 
+0 # ایثارگر 1389/02/21 13:32
ایثارگر در این دولت ومجلس به اصطلاح ارزشی کیلویی چند......
 
 
+0 # رزمنده 1389/02/18 11:30
مگر می خواهید صدقه سری بدهید یعنی چی هرکاری را که کم می اورید پاس می کنید خدمت مقام رهبری پس شما برای چه حقوق می گیرید؟
 
 
+0 # علی 1389/02/18 08:28
من خودم جانباز هستم و نصیحت دوستانه ای با همرزمانم دارم می دانم که در سختی هستید و معیشتتان با مشکل روبروست ولی صبر بر سختی و مشکلات نتیجه اش برایتان بهتر و بهتر است و آن خود خداست متاع شما جز خدا نیست آن را به کمتر نفروشید و سخنی با مسولین آنکه شما با بهترین اولیای خدا طرف هستید مبادا با فراموشی آنها بدست فراموشی حضرت حق بیافتید که وامصیبتا
 
 
+0 # جانباز 70 سید غلی موسوی 1389/02/18 07:10
هر کس به طریقی دل ما میکشند/ دوست جدا بیگانه جدا / بیگانه اگر می شکند حرفی نیست / از دوست بپرسید که چرا می شکند/واقعا جای تاسف است برای مسولین دست اندر کار اینگونه رفتار با ولی نعمتان انفلاب نه چیزی می د هید و کلی ابرو میبرید خدا وکیلی درست است که شما به وظیفتان عمل نکنید که رهبر عزیز دخالت کند پس شما که تصمیم گیرید ایا تصمیم از این مهمتر است فکر جواب دادن اخرت باشید خداوند همه ما را به راه راست هدایت کند
 
 
+0 # جانباز 50/ استان فارس 1389/02/17 23:26
در اخرت تصویب شدن طرح جامع ایثارگران را می بینیم
 
 
+0 # جانباز 70/ از استان فارس 1389/02/17 23:25
هردم ازاین باغ بری می رسد تازه تراز تازه تری می رسد.....تا زریبافان است مشکلات جانبازان حل نمی شود
 
 
+0 # حسن آبادی ازمشهد فرزند شهید 1389/02/16 22:33
ماز یاران چشم یاری داشتیم خود غلط بود آنچه می پنداشتیم. متاسفانه بعد از انقلاب هیچ لایحه ای راسراغ نداریم که به اندازه لایحه ایثارگران طول کشیده باشد. اینهم به خاطر این است که مربوط به ایثارگران است .واقعا مسئولین محترم دست مریزاد!!!
 
 
+0 # جانباز ان زیر 25 درصد و رزمندگان دفاع مقدس 1389/02/16 21:43
امیدوارم که مجمع تشخیص مصلحت با لحاظ نمودن موارد اصلاحی در مورد احقاق حق جانبازان زیر 25 درصد و همچنین رزمندگان جبهه رفته که با طرح این لایحه بصورت عمدی به حاشیه رانده شده اند و در حقشان اجحاف شده اقدام نمایند. ای کاش قانون نویسان محترم فقط خودشان را مد نظر نداشته باشند و همه جوانب را ببینند.
 
 
+0 # جانباز70%نخاعی 1389/02/16 19:34
سلام وخسته نباشید آقاجان ماحق مان راازدنیا بادست خالی گرفتیم الان دستمان خالی نیست مثل آب خوردن حق مان را ازاینها می گیریم رییس قوه قضاییه می گفت بالای 10000هزارپرونده یک میلیادی داریم کسی رسیدگی نکرده این بالای 10000نفرپرونده میلیاردی10000می لیاده یا چقدره ماکه نمی دانیم پول بیت مال را خودند ونمی توانندپس بگیرنداین حق ماست نه انهایی که خوردند باجانبازان یک روزقراربزاریم وبریم حقمان رابگیریم اگرجلوگیری کردند ماحق مان را می خواهیم اگرشهیدبشیم درراه حق شهیدشدیم ولی بقیه باقیدخیلی چیزهارابزنند آقای فاش نیوز دیگه گندش رو دراوردند انگارگوششان کراست کر که که نیست خودشان را درمقابل جانبازان زدندبه کری حالا دیگرمابایدتصمیم بگیریم براینکه انها نمی خواهندتصمیم بگیرندوگرنه کاریک ساعت است تصمیم بگیرنددارندباات یش بازی می کنندهرروزازشهدا حرف می زنند باباما25 سال است هروزشهید می شویم دیگه تموش کنیدما گرفتیم دودستی تقدیم اینها کردیم حالا هم می گیریم 30سال همه خوردندبس است ما هم تحملی داریم حق ماراخوردندبه صدام می دادیم بهترازاین بود بلا نسبت ماراادم حساب نمی کنندحاضرهستیداز جانبازان جواب می خوام؟
 
 
+0 # پیام یک جانباز 70درصد برای مسؤلین : 1389/02/16 15:35
پیام یک جانباز 70درصد برای مسؤلین :
گوش اگر گوش تو ناله اگر ناله مااست
آنچه البته به جائی نرسد فریاد است
ما صبر ایو ب داریم و لی افسوس که عمر نوح نداریم که چندین و چند دهه منتظر وعده و عید های شما باشیم . از قهر خدابترسید و برای حل مشکلات جانبازان اقدام کنید .
 
 
+0 # جانباز70%نخاعی 1389/02/16 13:11
سلام این همه نامه نگاری راتمام کنیدمشکلات جانبازان راسریع تر حل کنید تواین کش وقوس نامه نگاری چندین جانبازشهیدشدند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟