خرید vpn خريد vpn خريد openvpn خريد vpn خرید vpn آنلاین
حکمت کارت نیروهای مسلح
feed-image

زنگ خاطره

آمار بازدید

 امروز امروز6961
 دیروز دیروز6954
 این هفته این هفته32844
 این ماه این ماه100001
 تا به حال تا به حال3668639
شناسه خبر:15977 شنبه, 18 شهریور 1391 08:53 چاپ نسخه چاپی
پست الکترونیکی ارسال به دوستان
حکمت کارت نیروهای مسلح

خدابنده - متأسفانه برخلاف نیرو های مسلح که از "حکمت کارت" و خدمات معیشتی برخورداند خانواده های شهدایی که شهیدشان نظامی و از نیروهای مسلح کشور بوده اند از این حق مستثنی هستند و باید ستاد کل نیروهای مسلح ترتیبی اتخاذ نمایند تا خانواده شهدای نظامی و انتظامی از این امتیاز و حمایت معیشتی که حق مسلم آن هاست بهرمند گرددند.

 

Comments are now closed for this entry

نظرات

 
-2 +3 # ناشناس 1392/09/30 23:35
در صورتی که این موضوع صحت داشته باشه و هیچ کارت مشابهی برای اونا در نظر گرفته نشده باشه، علاوه بر پایمال کردن حقوق این بزرگواران، نوعی بی احترامی به این عزیزان می باشد که قابل بخشش نیست و باید پیگیری و بازنگری شود
 
 
-0 +5 # عبدالمهدی صلاحی 1392/08/11 20:56
برای باز شدن حکمت کارت ازچه راهی میتوان اقدام کرد اینجانب دارای کارت حکمت میباشم ولی مدتی است بلوکه شده است از راهنماییتان متشکر میشوم
 
 
-0 +1 # amir 1392/09/03 13:06
باید به یکی از فروشگاه های اتکا مراجعه کنی
 
 
-2 +0 # melika 1392/08/03 23:24
چه جوری یه کارت حکمت وجه بریزم؟؟؟؟؟
 
 
+0 # melika 1392/08/03 23:23
سلام چه جوری به کارت حکمت پول واریز کنم؟ایا هر عابربانکی برم میشه؟
 
 
-0 +2 # زمانپور 1392/07/29 12:30
با سلام. فرزندان تا زمانی که در منزل پدر ی نان می خورند جزء اجزای خانواده هستند بسیار ظالمانه است که انها را از سهمیه کسر می کنید خدا بیامرزه پدر....
 
 
-1 +0 # بازنشسته 1392/06/09 16:33
فروشگاه اتکا مرکزی مشهد بعد از یکسال برنج هندی آورده و مدیر فروشگاه به صندوقدار سپرده پول نقد بگیرید اگه مشتری گفت نداره اون وقت از حکمت کارت کم کن.صابون خریدم 1500 ، برچسبش بود 1200 اعنراض کردم گفتن 300 تومان برو از صندوق بگیر یعنی اگه کسی اتیکتها رو نگاه نکنه با قیمت بالاتر اجناسش حساب میشه.اینم از مزایای خرید از اتکا و حکمت کارتی که به هیچ دردی نمیخوره سرتم کلاه میره.
 
 
-1 +5 # تابان 1392/04/30 08:10
با سلام و خسته نباشید
چگونه از موجودی حکمت کارت از طریق اینترنت مطلع شوم؟؟با سپاس
 
 
-1 +3 # sanaz 1392/07/25 13:56
با سلام و خسته نباشید
چگونه از موجودی حکمت کارت از طریق اینترنت مطلع شوم؟؟با سپاس
 
 
-0 +1 # عبدالمهدی صلاحی 1392/08/11 20:49
مدت 8 سال است که کارت حکمت اینجانب بسته شده است خواهش میکنم جهت پیکیرد کارت حکمت به کجا باید مراجعه کرد از راهنماییتان واز طریق چه سایتی میتوان پیگیری کرد .ممنون میشوم از راهنماییتان
 
 
-0 +5 # علی حیدر عینی 1392/11/01 17:36
چگونه از موجودی حکمت کارت از طریق اینتردت مطلع شوم
 
 
-1 +3 # عباس حبیبی 1392/04/26 17:24
سلام قبلا به کارکنان نیروهای مسلح خیلی بن اختصاص میدادند اما میاسفانه چند ساله گذشته از بن کالا خبری نیست که هیچ سبد اکالا هم یک کلاهبرداری چون محصولاتی که در فروشگاه روی دسشان موند را به قیمت روز حتی گاهی بالا تر از قبمت بیرون به خلق الله تحمیل میکنند طرف وقتی میره خونه تاره می فcomمه مشت حسن بقال سر کوچه همین اجناسو با قیمت کمتر میفروشه تازه اقایان بالا هم بادی به قب قب میندازند که کلی کالا توزیع کردند تازه شرمندگی بن برنج هندی که یکسال قبل اعلام کردنند هنوز نتونستند برنج راتوزیع کنند بر گردن اقایان هست نمی دانم این همه درامد فروشگاههای اتکا چه میشود کجا میرود که تبدیل شده به تالار عروسی تجارت خانه
 
 
-1 +3 # soheili 1392/03/27 10:39
با سلام وخسته نباشید:
برخورد کارکنان فروشگاها اصلا خوب نیست اکثرا انگار از مشتری طلب دارند و مثل اینکه اجباران اومدن سرکار و حقوقی دریافت نمی کنند، همه نارحت- خسته و عصبی
 
 
+0 # Guest 1392/02/21 18:39
ممنون از پاسخهاتون
 
 
-1 +0 # Guest 1392/02/18 09:58
باید به رزمندگان هم مثل کشورهای جنگدیده دیگر خدماتی ازاین قبیل اراءه داد (کارت ایثاریها)
 
 
+0 # عمار 1392/01/28 08:28
سلام
من در فیش حقوقی ام 4 نفر تحت تکفل دارم پدر و مادر و همسر و خواهر ، ولی کارت اتکا برای من و همسرم است راهی وجود داره که بتونم کارتمو پنج نفره کنم؟
 
 
+0 # Guest 1391/12/19 15:43
با سلام
مادر من حقوق بگیر از طرف پدر مرحومشون هستن. می‌خواستم بدونم حکمت کارت به ایشان تعلق می‌گیرد یا خیر؟ و اگر احیاناً جواب مثبت است از کجا و از چه طریقی باید اقدام کنیم؟
قبلاً مراجعه کردیم ولی پاسخی به ما ندادند.
لطفاً راهنمایی فرمایید.
 
 
+0 # شهاب 1391/12/25 13:57
با مراجعه به کانون بازنشستگی و یا ارسال فیش حقوقی و کارت ملی خود از طریق پستهای مرکزی و باجه حکمت مدارک را ارسال نمایید.
 
 
+0 # طالب پرویزی 1391/12/12 22:21
با سلام آیا در این سایت خرید قسطی که ماهیانه از حقوق کسر ممیشه
را میتوان مشاهده کرد
 
 
+0 # شهاب 1391/12/25 13:55
سلام به دلیل مسائل امنیتی نمیشه .شما میتوانید از طریق فیش حقوقی و مراجعه به سازمانی که فیش صادر کرده و یا از طریق نمایندگان حکمت کارت که در فروشگاه های مرکزی هستند مطلع شوید.
 
 
-2 +5 # واحد 1391/12/03 23:04
باسلام اگه امکان داشته باشه شرایطی فراهم کنید که بسیجیان فعال بتوانند در قبال پرداخت حق عضویت به آنها حکمت کارت ارایه شود تا بتوانند از فروشگاه های اتکا خرید نمایند
 
 
+0 # شهاب 1391/12/25 13:50
سلام کارت حکمت فقط به بسیجیانی که استخدام هستند تعلق میگرد
 
 
-0 +7 # شهاب 1391/11/30 14:22
کارت حکمت برای کلیه کسانی که فیش حقوقی از یکی از ارگانهای نظامی دارند تعلق میگیرد.خانواده محترم شهدا و جانبازان و آزاده ها بدلیل نداشتن فیش حقوقی از ارگان های نظامی تعلق نمیگیرد.
 
 
+0 # شهاب 1391/11/30 14:18
با سلام خدمت همه بزرگواران .بنده یکی از خدمتگزاران شما عزیزان هستم.خدمات کارت حکمت برای تمامی نیروهای مسلح یکسان میباشد. بر اساس توافق بین سازمانهای شما عزیزان اعتبار کارت در نظر گرفته میشود. و خود حکمت کارت هیچ نقشی در اعتبار کارت نداره و سازمان های شما تعیین اعتبار میکنند. برادران سپاهی هم به دلیل قبول نکردن سپاه ،برای شما عزیزان اعتبار در نظر گرفته نشده است. در قیمتهای فروشگاها حکمت هیچ نقشی نداره. این کارت یک کارت هوشمند هست که خرید رو برای شما عزیزان را راحت و آسانتر کرده است
 
 
-1 +5 # Guest 1391/11/20 21:29
سهمیه ی برنج و گوشت خود را دریافت نکرده بودم به فروشگاه های اتکا که مراجعه میکنم میگویند نداریم...چه کسی جوابگو می باشد؟؟؟
 
 
-0 +2 # علیرضا 1391/11/20 02:04
ما مسلمانیم.اما متاسفانه مسلمان شناسنامه ای چون هیچوقت شکرگزاری رو یاد نگرفتیم.
آدمایی رو میشناسم کهآرزوی داشتن همین چندرغاز حقوق و کارت حکمت و دارن.این شعار نیست اولیش پدر خودمه که با 60 سال سن هنوز مستاجره وباید تا بوق ... کار کنه.شکر گزار باشید خداوند هر چقدر که مقدر کرده باشه روزی میرسه.
 
 
-0 +2 # Guest 1391/11/18 11:39
حکمت کارت هچگونه خدمات رفاهی که باید داشته باشه ندارد فقط برای بعضی از ارگانها
 
 
-0 +2 # محمدی 1391/11/18 00:05
فروشگاه اتکا ایلام برنج 10 کیلویی به نام طارم شمال کیسه ای ژنجاه هزارتومان می فروخت یک کیسه خریدم وقتی بردم خونه و باز کردم دیدم برنج طارم نیست و بنام طارم می فروشند که مراتب را به اتکا اطلاع دادم گفتند همین برای ما فرستاده اند . که به نظر برنج تقلبی بود و شبیه تایلندی. لطفا بر نفر عامل خرید و طرف های قرار داد مسئولین امر نظارت بیشتری نمایند.
 
 
+0 # Guest 1391/11/17 17:11
سلام .من رفتم اتکا بابل خرید کردم اجناسی که توی کارت بود جمع قیمت 25300 تومان خریدم آمدم خونه قیمت روی اجناس رو که جمع زدم شد 27800 تومان .سوختم از اینکه چرا گرفتم توی این بی پولی
 
 
-0 +1 # اقبال 1391/11/14 22:26
فروشگاه سنندج غوغا می کند هرچه که بخواهید از غرفه آزاد می توانید خرید کنید فکری به حال بازنشسته ها هم بکنید همه چیز برای شاغلین که نمی شود.
 
 
-1 +2 # محسن 1391/11/14 10:44
من الان 5 ساله که داخل نیروی انتظامی هستم و 5 ساله که کارت حکمت را دارم
جنس های داخل فروشگاه آن که از نظر کیفیت جنس های معمولی داخل بازار را ارائه می کنه
اما از نظر قیمت با سودهای بالا ارائه می شه یک مثال : شما یک ماشین لباس شویی می خری به قیمت 700000 تومان نقدی همون ماشین لیاسویی را بیرون قیمت می کنی میشه 650000 تومان حالا جالبیش اینکه که اگه همون جنس را قسطی بگیری باید 780000 تومان بدی اونم 10 ماهه که موقعی که سر 10 مماه حساب می کنی میبینی که بیشتر از تو کم شده جالب نه! وقتی که اعتراض می کنی می گه این وسیله خرید قدیمه حالا برادر سپاهی خودت مقایسه کن این جور دادن بهتره
 
 
-0 +2 # حمید 1391/11/03 15:35
متاسفانه این کارت اعتبار و مزیت چندانی نداره
 
 
-0 +1 # محسن 1391/11/14 10:36
من نمی دونم تا حالا نرخ اجناس فروشگاه اتکا را با بیرون مقایسه کردید یا نه
می گن نرخی که روی ککالا هست را با 7 درصد بیشتر به مشتری می دن و اگه مشتری کارت حکمت داشته باشد اون 7 درصد را از اون نمی گیرن
باور نمی کنی برو ببین
نمونه بارزش اتکاء شهرستان شهرستان گنبد کاووس البته اگه جنسی که میخواهی داشته باشه
 
 
-0 +2 # عیرضا 1391/10/26 14:27
باز خدا پدرشون رو بیامرزه که جنس اقساطی به شما ها میدن ما سپاهی ها که اصلا نمیدن اکر بدن اینقدر کاغذ بازی میکنند که پشیمان میشویم
 
 
+0 # محسن 1391/11/14 10:33
بابا چه قسطی می دن
همون ندن بهتره میگن اقساطش 10 ماهه اما بعد از 4 یا 5 قسط افزایش اقساط داره
 
 
-0 +1 # یوسفی 1391/10/18 23:44
حالت اشتغال جانبازان چه موقع می توانند بازنشست شوند ؟در چه سنی؟و یا بر اساس سالی که مجروح شدند؟ یا برای همیشه حالت اشتغال میمانند؟
 
 
+0 # یوسفی 1391/10/18 23:42
جانباز خودش یک نظامیه.از کار افتاده های نیروهای مسلح است پس ایا نمیتواند از مزایای اتکا استفاده کند.
 
 
+0 # حسین بنی اسد 1391/09/22 15:43
متاسفانه نزدیک به یک سال است که هرموقع میرم فروشگاه وکارتم رابه روزرسانی میکنم درجواب میگن کارتتون اعتبار نداره ونمینونیدجنس بصورت اقساط بخری.بنده که میخواهم جهیزیه بخرم بااین وضع گرانی چه خاکی بایدتوسرم بریزم.
 
 
-0 +4 # Guest 1391/09/02 20:19
نسبت به قبلا الان حکمت کارت واقعا بی فایده شده یعنی فقط حرید اقساطی داره و دیگه هیچی !!!!! به خصوص برای بازنشستگان بدبخت
 
 
-1 +5 # علی 1391/08/23 20:06
حالا مگه با حکمت کارت چی میدن؟
سالی 100 هزار تومن هم سوبسید نمیدن
 
 
-1 +4 # تقوایی 1391/07/20 11:00
ای بابا شما هم یک چیزی از حکمت کارت شنیدین ... !!!!
 
 
-0 +7 # رضایی 1391/06/28 15:22
خانواده شهدا نه شرکت تعاونی دارند و نه از نظر رفاهی مورد حمایت قرار میگیرند
 
 
-1 +7 # یک هم وطن 1391/06/28 09:02
سلام علیکم.مگربنیادچ ه گلی به سرخانوادها زده
 
 
-1 +6 # ناصری 1391/06/27 09:04
چرا خانواده شهدا به حقشان نمی رسند .
 
 
-2 +9 # حسین بر 1391/06/21 11:49
خانواده معظم شهدا باید همانند پرسنل نظامی از این امتیاز بهرمند شوند تا بتوانند مایحتاج مورد نظر خود را از اتکا و سایر فروشگاهها تامین نمایند.