شناسه خبر : 100196
دوشنبه 01 خرداد 1402 , 13:10
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پروپاگاندای جهنمی رسانه ای

فاش نیوز - شرط عشق جنون است. ما که شهید نشدیم، مجنون نبودیم و چه معجزه ای‌ست وجود یک انقلاب را دوست داشتن! ولی قدرت اگر در خدمت به محرومان به کار گرفته شود زیباست.

حقیقت انقلاب اسلامی حشری مجدد برای همه انسان ‌هاست تا از گورستان غفلت و بردگی به پا خیزند. کشور ایران اکنون به یک ضرورت طبیعی و تاریخی و بر اساس سنت های تغییرناپذیر الهی به عنوان نمادِ پیروزی حق بر باطل در دوران معاصر جلوه گر شده تا به اولین شاهکار بزرگ تاریخ بشر، بعد از صدر اسلام تبدیل شود.

هرچقدر که ایرانیان برای دفاع در عصر بی خبری قاجار و پهلوی در دفاع از شرف و تمامیت ارضی خود در گروگان قدرت های بزرگ، نظیر انگلیس و آمریکا بوده اند، ولی نیروی مقاومت سپاه به موازات پیروزی انقلاب و استقرار جمهوری اسلامی ایران سیر پیشرفت و قدرت ملی ایرانیان را نمایان‌تر ساخت.

آمریکائیان و انگلیسی ها می دانند که آشوب و ترور در ایران جواب می دهد؛ و نیز شایعات هم در ایران همیشه بُرنده تر از سلاح ها بوده است. آنها شایعات را با پروپاگاندای جهنمی رسانه ای خود کنترل می کنند و به خورد افکار عمومی جهان می دهند.

آمریکائیان منازل، عروسی ها و افراد مهم را در کشورهای دیگر مانند پاکستان و افغانستان و عراق و سوریه و غیره علنا موشک باران و بمباران و یا افراد را ترور می کنند و آنجا را تبدیل به ویرانه می سازند؛ ولی این ویرانه ها سنگ نیستند؛ پیکرهایی هستند که خون در آن روان است و انقلاب همواه با یک زخم شروع می شود؛ زخمی که تجلی عشق است و چه معجزه ای‌ست وجود یک انقلاب مقدس را دوست داشتن!؟

اروپائیان و آمریکائی ها برای فریب روشنفکران ایرانی مجامع فرهنگی تاسیس می کنند و به بهانه های مختلف به آنها پول و موقعیت و شهرت می رسانند ولی در سایه این اقدامات، با همکاری آژانس های وابسته به یهود، جوانان نخبه ایرانی را از ایران خارج می کنند.

مردم ایران خدا را سپاسگزاراند که این انقلاب بزرگ را بر آنها ارزانی داشت و مردم انقلابی ایران را قدرتمندترین انسان های روی زمین از لحاظ عقیده، ایمان و قدرت قرار داد. هیچ انقلابی بدونِ بزرگ رهبری که آن را رهبری کند پایدار نمی ماند و مردم ایران سپاس می گویند خداوند عالم را که بزرگ رهبرانی از مقرب‌ترین و هوشمندترین بندگانش برای رهبری انقلاب به ما ارزانی داشته است.

خداوند بلند مرتبه با اذن خودش همه نعمت هایش را به انقلاب اسلامی ایران خواهد فرستاد تا انقلاب اسلامی هم به مقام و مرتبت و هم به جایگاه معنویت در جهان برسد و این لیبرال های دولت های رفسنجانی و یارانش از کارگزارانی و اصلاحاتی ها و کرباسچی ها و امثالهم که بزرگترین اختلاس ایران در زمان تصدی گری کرباسجی در شهرداری انجام شد دیگر نمی توانند کاری بکنند؛ چون مردم فهمیده اند هنر آنان تفرقه انداختن بین نیروهای ارزشی ولائی است.

اینجانب شخصا معتقدم که انقلاب اسلامی و تفکر انقلابی که از امام خمینی (رضوان اله تعالی) به ما ارث رسیده است می تواند هر کسی را بخواهد هدایت کند و اگر انقلاب هر کسی را نخواهد او را در تاریکی های ضلالت باقی می گذارد.

|| داریوش بهمنیار

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi