شناسه خبر : 100251
یکشنبه 31 ارديبهشت 1402 , 20:57
اشتراک گذاری در :
عکس روز

به داد دل این همسرشهیدمتوفی برسید

گلپری شوری- خدمت جناب آقای دکتر امیر حسین قاضی زاده هاشمی ریس محترم بنیاد شهید و امور ایثارگران اینجانب گلپری شوری فرزند غلامحسن ساکن گلستان شهرستان گرگان همسر جانباز متوفی محمد بلوچی فرزند جمعه هستم همسر در سال ۸۵ بر اثر ایست قلبی درگذشت.

همسرم قبل از فوت تا سال ۶۸ از سپاه حقوق دریافت میکرد سال ۷۰حقوق همسرم قطع شد دیگه نرفت دنبال کار پرونده و حقوق چون می‌گفت من برای اسلام و مملکت و ناموس رفتم جنگیدم نمی‌خوام پول بگیرم. قبل فوت ۱۵ درصد جانبازی موقت داشت بعد از فوت همسرم یک مبلغ ناچیزی به عنوان کمک میعشت واسه من واریز می کنند.

 بنده دارای چهار فرزند دختر و پسر هستم که در زمان فوت همسرم فرزندانم زیر ۱۵ سال بودند من ماندم با چهار فرزند بدون خانه و سرپناه و هیچ کمکی دریغ از یک وام ۱۲ میلیون که واسه خرید خانه به من بنیاد داد که  آن وام را هم از بنده کلاهبرداری کردند خود بنیاد هم اطلاع دارند تا الان هیچ گونه کمکی یا مساعدتی به ما نکردند و هیچ مسئولی به ما سر نزدند جز مددکاری که از دست اونها هم کار برنمی‌آید.

۳۰ سال هست در منزل استعجاری با فرزندانم به سختی زندگی می کنم. دست چپ من بر اثر کتک کاری جانباز شکست و مدت ۲۸ سال است از کار افتاده.

حالا از شما بزرگوار تقاظ دارم مساعدت فرمایید تا پاداش پایان خدمت همسرم را به ما بدهند و آز شما خواهش می کنم مساعدت فرمایید تا طعم خاندار شدن را بچشیم خواهر حقیر شما گلپری شوری دست نیاز دراز کردیم طرف شما. خواهش میکنم کمکم کنید تا صاحب یک خانه یا یک قطعه زمین بشیم شما را به خدا قسم کمکم کنید

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi