شناسه خبر : 100314
سه شنبه 02 خرداد 1402 , 11:41
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مماشات با تروریست‌ها تا کی؟

فاش نیوز - هر چند روز خبری تلخ و ناگوار از حمله تروریست ها در جنوب شرق ایران به مرزبانان منتشر می شود.

واقعه اخیر و شهادت پنج تن از نیروهای مرزبانی سراوان در حمله وحشیانه عوامل تروریست جهانی اولین نبوده و آخرین نیز نخواهد بود؛ اما چرا؟

در دشمنی بیش از چهل ساله تروریست ها جای هیچ شک و شبهه ای نیست؛ اما چرا برای جلوگیری از اتفاقات مشابه تصمیمی قاطع و فوری اتخاذ نمی شود؟

نخست اینکه در اکثر کشورها، نیروهای مرزبانی بهترین امکانات را اعم از خودرو های زرهی ایمن، دسترسی سریع جهت پشتیبانی زمینی و هوایی از پاسگاه ها، فن‌آوری های پیشرفته رصد و پایش مرز و حصار کشی را در اختیار دارند...

دوم اینکه تقریبا تمام این حملات وحشیانه از خاک پاکستان صورت می گیرد و دلیل قانع کننده و موجهی برای این همه مسامحه و صبوری نیست و دولت پاکستان باید مورد مواخذه قرار گرفته و از طرق سیاسی و دیپلماسی این موضوع به صورت قطعی و عاجل از طرف دولت، تا حصول نتیجه پیگیری شود.

مرزبانان غیور ما متاسفانه با امکانات محدود، بدون پشتیبانی مطمئن و در بدترین شرایط آب و هوایی باید به صورت شبانه روزی و جان بر کف، از مرزهای ایران اسلامی حراست کنند.

وزارت محترم کشور و فرماندهی محترم فراجا رسیدگی به این موضوع را باید در اولویت قرار داده و هر آنچه لازمه تامین امنیت جان مرزبانان است را تهیه و به سرانجام رسانند؛ تا ان‌شاالله این آخرین واقعه تلخ برای این دلاورمردان باشد.

البته شهادت بالاترین افتخار است و آرزوی هر مدافع وطن و نظام اسلامی رسیدن به این مقام است؛ اما این وقایع برای مردم ایران غیر قابل تحمل شده و منتظر اقدام عملی متولیان امر خواهند بود.

یاد شهدای مرزبان گرامی و نامشان تا همیشه تاریخ جاودان!

|| فریدون نوروزی

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi