شناسه خبر : 100318
چهارشنبه 03 خرداد 1402 , 12:50
اشتراک گذاری در :
عکس روز

شکوائیه جمعی از کارمندان شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی

فاش نیوز - سلام وقت به خیر خواستم به اطلاع شما برسانم ما جمعی از کارمندان شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی هستیم که با قانون تبدیل وضعیت ایثارگران تبدیل وضعیت شدیم اما نه به صورت قطعی؛ بلکه کارمند موقت شدیم و از زمانی که تبدیل وضعیت ناقص شدیم، اداره هیچ گونه اضافه کار و مزایایی که به بقیه کارمندان پرداخت می کند را به ما پرداخت نمی کند و می‌گویند بخش‌نامه محرمانه داریم که به شما پرداخت نکنیم.

معاونت نیروی انسانی، آقای ... با ایثارگران مشکل دارد و فکر می کند ما حق او را خورده ایم!

عاجزانه درخواست دارم از حقوق ما دفاع کنید. ممنونم

اینستاگرام
سلام ، همانگونه که میدانیم برخی مسولان با ایثارگران خصومت دارند و بطور علنی حقوق قانونی ایشان را ضایع میکنند و هیچکس پاسخگو نیست و طبق معمول مراجع قانونی هر شکایتی را به همان دستگاه متشاکی عودت میدهند که معمولا برای شاکی مشکلاتی ایجاد میکنند.
طبق مصوبه شورای عالی کار کشور در هر کارگاه یا ارگانی که بیش از 50 نفر پرسنل قراردادی داشته باشند لازم است طرح طبق بندی مشاغل را اجرا کنند به این معنی که برای طرف قرارداد پست سازمانی و سنوات ایجاد میشود به عبارتی شباهت به پیمانی یا رسمی کارگری دارد به این ترتیب چنانچه ایثارگر نباشند نیز هیچگونه نیازی به قوانینی نیست که عده ای در آن اخلال و خصومت کنند.
سال 94 در قانون پیش بینی شده بود که فرزندان ایثارگران استخدام رسمی شوند متاسفانه فرزند بنده که کارشناس ارشد بود را قبول نکردند اما فامیل خودشان را با دیپلم استخدام کردند در حالیکه هیچگونه محدودیت ظرفیت نیز وجود نداشت بنابراین در ارتباط با نیروهای انقلابی همیشه کارشکنی و ظلم وجود داشته و هیچ کاری از نیروهای انقلابی برای احقاق حقوق از پیش نمیرود.
اینها بزرگترین خسارت به نظام اسلامی است که هرگز جبران نخواهد شد و گاهی موجب ریزش نیروهای انقلابی میگردد.
در حقیقت از بی توجهی مسئولان انقلابی رنج میکشیم که با اطلاع از اینگونه قضایای خصمانه و ظالمانه بر علیه نیروهای انقلابی دست روی دست گذاشتند و فقط وعده میدهند.
خودم از جانبازانی بودم که تا سال 94 علیرغم مدارک کامل قانونی پرونده ام بعلت خصومت شخصی معاون بنیاد در شهرستان مسکوت مانده بود و از هرگونه خدماتی محروم بودم اما از زمانی که آقای دکتر ساقی مدارکم را به بنیاد مرکز تحویل داد و پرونده به کمیسیون پزشکی ارجاع شد شرایط زندگی تغییر کرد و توانستم ادامه تحصیل بدهم و امسال در مرحله اول آزمون دکترا قبول شوم که از این بابت برای به جریان انداختن پرونده ام و صدور دستور قاطع بنیاد مرکز بارها از جناب آقای دکتر و مسئولان بنیاد مرکز خالصانه تشکر میکنم و همیشه دعا گوی ایشان هستیم.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi