شناسه خبر : 100326
سه شنبه 02 خرداد 1402 , 16:57
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دیدار فرمانده مرکز بسیج بنیاد شهیدبا خانواده‌های شهدای سمنان

فاش نیوز - فرمانده مرکز بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران به اتفاق مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان با دو تن از خانواده‌های شهدای شهرستان سمنان دیدار و از مقام و منزلت والای ایثارگران تجلیل و قدرشناسی کرد.
 
دیدار فرمانده مرکز بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده‌های معظم شهدا در سمنان

به گزارش «ایثار سمنان»، سرهنگ فریبرز خزایی، فرمانده مرکز بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران به اتفاق حسین شکرویان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان عصر روز یکشنبه 31 اردیبهشت 1402 با خانواده معزز شهیدان «مجید و رشید جعفری» و «محمد و مجید هاشمیان» دیدار و گفت‌و‌گو کرد.
فرمانده مرکز بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران در این دیدارها ضمن تجلیل از بزرگواری و وفاداری یادگاران معزز دوران دفاع مقدس نسبت به ارزش‌های متعالی نظام گفت: حضور در منازل شهدا یک توفیق الهی است و وظیفه ما خادمان شهدا این است که قدردان این فرصت بوده و با الگو گرفتن از سیره و منش والای شهدا، در راه خدمت به مردم و ایثارگران با عزم و اراده‌ای دوچندان بکوشیم.
وی افزود: راه و سیره شهدا روشن و مقدس است و آحاد جامعه با پیمودن این راه می‌توانند به سرمنزل سعادت و رستگاری در دنیا و آخرت برسند و عاقبت به‌خیر شوند. دشمنان نظام با تمام توان خود تلاش می‌کنند تا مکتب اسلام و آرمان‌های انقلاب را خدشه‌دار کرده و راه شهدا را در نزد مردم کمرنگ کنند لذا وظیفه ملی و مکتبی ما ایجاب می‌کند همچون شهدا تا آخرین قطره خون به پای ارزش‌ها و اعتقاداتمان ثابت قدم باشیم و ذره‌ای تردید به خودمان راه ندهیم.
در پایان این دیدارها مسئولان بنیاد با اهدای هدیه‌ای معنوی از مقام و منزلت والای خانواده‌های معظم شهدا قدردانی و سپاسگزاری کردند.
گفتنی است فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران به همراه مدیرکل بنیاد سمنان ضمن حضور در گلزار شهدای امامزاده اشرف (ع) با قرائت فاتحه و نثار شاخه گل بر سر تربت پاک شهیدان نسبت به مقام و منزلت والای ایثارگران ادای احترام کرد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi