شناسه خبر : 100365
جمعه 05 خرداد 1402 , 12:30
اشتراک گذاری در :
عکس روز

شما (متولیان حوزه ایثار و شهادت) بعد از شهدا چه کردید؟!

فاش نیوز - باسلام؛ همدردان عزیزم، ما و شما اگر درد دلی می کنیم صرفا برای تخلیه هیجانات و استرس درون است. امیدمان اول به خدا و بعد اولیاء خداست؛ وگرنه بنیاد جز نمک برزخم هایمان نپاشید.

ما که اهل تلگرام و اینستا و غیره نیستیم که وقت پرارزش را خرج چرندیات کنیم. همین سایت ارزشی است که می آییم درد دلی می کنیم و نکات پویا و زنده دوستان و اساتید را مثل سادات محترم، آقایان قنبری وفا، رجایی، ضابطی، و دیگر عزیزان را مطالعه می کنیم و بهره می بریم. حزبی و جناحی هم نیستیم؛ چون اتحاد ملی و ایمانی برایمان اوجب واجبات است؛ اما زخم هایی خوردیم از غیر، که هرکدامش به تنهایی قادر به ناکار کردنمان بود؛ اما چون توقعی نداشتیم، تاب آوردیم.

اما زخم‌خوردن از خودی، دردش در عمق جان و روان آدم می ماند. یادم هست بعد از جنگ بود و ما تازه ازدواج کرده بودیم. یک فرزند هم داشتم؛ بیکار هم بودم؛ دیپلمه و مشکل مالی هم داشتیم؛ غرور جوانی هم اجازه نمی داد دست کمک به سوی مادر و خانواده و آشنا دراز کنم. تصمیم گرفتم بروم سرگذر برای کارگری.

چند وقتی رفتم از بنایی گرفته تا تخلیه بار سنگبری وکارهای سخت؛ خلاصه تن را به طوفان بلا سپردیم. یک شب خسته به خانه برگشتم. به صورت اتفاقی برنامه مستندی از تلویزیون پخش می شد در مورد یک زندانبان ایرانی که زندانبانی اسرای عراقی را در ایران برعهده داشت و تعریف می کرد، با توجه به رفتار نامناسب رژیم بعث عراق با اسرای مظلوم ما، اما ما با اسرای آنها محبت می کردیم؛ تفریح داشتند ورزش داشتند یک کسب و کار یادشان می دادند.

خلاصه کار خیاطی را یاد یک اسیر عراقی می دهد و بعد از بازگشایی مرز و راه کربلا روزی زندانبان ایرانی برای زیارت به کربلای معلی می رود و روزی در بازار چشمش به نمونه کارهای خودش در مغازه ای می افتد که پرچم دوزی و علم دوزی و چرخکاری و خیاطی شده. خلاصه با پرس و جو، زندانی خودش را پیدا می کند و حالی و احوالی؛ که بنده خدا می گوید بعد اسارت بیکار بودم و با همان کارسازی جنابتان این شغل را برای خودم دست و پا کردم و با خیاطی امرار معاش می کنم.

الغرض اینکه البته که باید دست کارگر را بوسید و مزدش را تا عرق جبینش خشک نشده پرداخت و هرکه برای رزق و روزی خانواده کار می کند، در حکم جهاد است. این از ما. با اسیر هم به فرموده مولا و مقتدایمان علی ع باید مدارا کرد. این هم از اسیر عراقی و کار خوبی است. اما در گوشه ذهن ما این می گذرد که شما متولیان حوضه ایثار و شهادت بعد شهدا چه کردید؟!

کار بعضی به جایی رسیده که وقتی در مقابل ظلمشان می ایستی، پیشنهاد هجرت می دهند. انگار فشار زمان پیامبر ص است که باید همچون جعفربن ابی طالب برویم خدمت نجاشی.

از فاش نیوزی های شجاع و پرتلاش که درد دل ایثارگران را نشر می دهند تشکر ویژه داریم.

خداعاقبت همه را ختم بخیر کند. آمین!

|| حسن حسینایی (فرزندشهید)

اینستاگرام
دردیـــــــــــــــــاری که دراونیست کسی یارکسی
کــــــــــــــــــاش یارب نیفتدبکسی کارکسی
بنام خدا. ازفرمایشات وبیانات دقیق برادرمجتهد درخصوص قشر نجیب ومظلوم ایثارگر ممنونیم. این عزیزان فرقی نمیکنن فعلا بهشون چه نسبتی دادن، رزمنده،جانباززیر۲۵درصد، جانبازبالای۲۵درصد، آزاده یا وابستگان محترم شهدای عزیز، همه یکی هستن ودرخط نظام وولایت پس اگرکسی داره علیه اینقشرکاری میکنه یقیناضدانقلابه، اینرا امام راحل ره بصراحت تمام بیان وحجت راتمامکرده. هرایثارگر عزیزی منجمله جناب آقای مجتهد گرامی، مسیری بلدن جهت رساندن مشکل ودرد قشر ایثارگرکه بسمع مسئولان ارشد برسه لطفا کوتاهی نکنه. اگربنده خدا نمیبینه خداوندشاهد زحمات هست. بسیار متشکر وممنون.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi