شناسه خبر : 100380
پنجشنبه 04 خرداد 1402 , 11:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جنگ دیپلماسی‌ها

فاش نیوز - امروز دوران ساخت تنها یک قلعه مستحکم که درون آن بنشینی و از خود محافظت کنید گذشته است.

دولت سیزدهم با الهام از اصول دیپلماتیک رهبر انقلاب حضرت امام خامنه‌ای، در مقابل دیپلماسی آمریکا، راهبرد یارگیری را اتخاذ نموده است.

بر خلاف تبلیغات مخالفان رییسی در ایام انتخابات که می‌گفتند او در خیابان ها دیوار خواهد کشید و چون زبان دنیا را بلد نیست، مجبور است دور ایران را هم دیوار بکشد، با رویکرد ارتباط با جهان و پیدا کردن دوستان متفق، دیپلماسی فعال و حتی تهاجمی را در دستور کار قرار داده است.

ارتباط با شرق و حتی با بعضی از کشورهای اروپایی، و از هم پاشیدن محیط امنیتی آمریکا در منطقه با برقرای رابطه با کشورهای عربی غرب‌محور، و تقویت منطقه امنیتی مقاومت، در جنگ دیپلماسی که آمریکا برپا کرده بود، موفق ظاهر شده است.

در حال حاضر و با توجه به مطالب پیش‌گفته، آمریکا علیرغم این که در حال حاضر تنها گزینه مقابله با ایران را راهکار دیپلماسی می داند در مقابل راهبرد یارگیری جمهوری اسلامی ایران، شکست خورده است.

|| دکتر سیدمحمدرضا میرشمسی

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi