شناسه خبر : 100454
یکشنبه 07 خرداد 1402 , 16:51
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بررسی پرونده ۴۰۰ ایثارگر در کمیسیون احراز جانبازی

فاش نیوز - رضایی گفت: پرونده بیش از ۴۰۰ ایثارگر شهرستان‌های استان تهران از ابتدای سال تا کنون در کمیسیون احراز جانبازی مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.

 

بررسی پرونده ۴۰۰ ایثارگر در کمیسیون احراز جانبازیبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «عباسعلی رضایی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران روز سه‌شنبه دوم خرداد در نشست کمیسیون احراز جانبازی اظهار داشت: پرونده بیش از ۴۰۰ ایثارگر شهرستان‌های استان تهران از ابتدای سال تا کنون در کمیسیون احراز جانبازی مطرح و مورد بررسی قرار گرفت. امروز احراز جانبازی در شهرستان‌های استان تهران در کمترین زمان ممکن انجام می‌شود و مدارک ایثارگران و احرازشان در سامانه سجایا به‌روز می‌شود.

وی تصریح کرد: در حال حاضر ۴۳ هزار و ۸۰۰ پرونده ایثارگری داریم که از این تعداد، ۱۲ هزار پرونده مربوط به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران غیربومی است.

رضایی شهرستان‌های استان تهران را مهاجرپذیر و با ترکیب جمعیتی پراکنده برشمرد و ادامه داد: با توجه به وسعت شهرستان‌های استان تهران و مهاجرپذیر بودن آن، ایثارگران و خانواده‌های شهدا نیز سهم قابل توجهی در این مهاجرت‌ها دارند و با توجه به رسالت بنیاد مبنی بر تکریم و خدمت‌رسانی شایسته به این عزیزان، وظیفه داریم تا در راستای حل مشکلات و پاسخگویی به نیاز‌های این عزیزان گام برداریم.

اینستاگرام
بنده ی ناچیز در شهریور سال1401به کمیسیون حق پرستاری رفتم
ازآن تاریخ تا کنون بنیاد شهرستان می گوید هنوز نتیجه از کمیسیون عالی در تهران به ما ابلاغ نشده است!!!

کسی هست راهنمایی بفرمایند: کمیسیون عالی درتهران چی هست؟
ونتیجه این کمیسیون چه موقع به شهرستانها اعلام میشود؟
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi