شناسه خبر : 100469
یکشنبه 07 خرداد 1402 , 18:53
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در استان البرز

فاش نیوز - خبرگزاری آریا، در مراسمی به مناسبت دهه کرامت و سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر از خانواده‌های شهدا، ایثارگران و امرای بازنشسته ارتش در استان البرز تجلیل شد.

به گزارش «ایثار البرز»، آئین تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و امرای بازنشسته ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت دهه کرامت و سالروز آزادسازی خرمشهر، با حضور امیر سرتیپ دوم ستاد حکمت الله کاظمی، جانشین قرارگاه عملیاتی لشکر 23 پرندک و فرماندهان ارشد این لشکر، سلیمان رستمیان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران و سردار اسلامی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز در تالار آرش برگزار شد.
سلیمان رستمیان در حاشیه این مراسم، ضمن تبریک دهه کرامت و گرامی داشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر، گفت: خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران همواره مورداحترام هستند.
وی در ادامه بابیان اینکه ما به‌عنوان خدمتگزاران مردم و نظام باید از این ذخایر ارزشمند انقلاب اسلامی تجلیل کنیم، تصریح کرد: یاد و خاطره شهدا و ایثارگران و اهداف ارزشمند و متعالی این بزرگواران در دفاع از کیان مادی و معنوی ایران اسلامی، چراغی روشن در مسیر حفظ استقلال و آزادی کشور است.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز ایثارگران را در کشور شاخص دانست و افزود: این عزیزان نقش بزرگی در تاریخ انقلاب اسلامی ایفا کرده‌اند و امید است بتوانیم راه ایثار و شهادت را تداوم‌بخشیم و خدمتگزاری صدیق برای ایثارگران باشیم.
شایان‌ذکر است در این مراسم لوح تقدیر سرتیپ ستاد کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی محوری ارتش جمهوری اسلامی ایران تقدیم مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز شد.
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری آریا
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi