شناسه خبر : 100481
دوشنبه 08 خرداد 1402 , 11:21
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اصرار مشکوک بر استفاده از پیام‌رسان‌های خارجی در برخی دانشگاه ها!

برای نمونه در دانشگاه آزاد، اساتید و دانشجویان را ملزم می کنند وارد پیام رسان های صهیونیستی نظیر واتس اپ شوند و ضمن تمسخر و استهزای پیام رسان های داخلی...

فاش نیوز - علی رغم مکاتبات متعدد شورای عالی فضای مجازی و وزارت علوم، متاسفانه هنوز بسیاری از دانشگاه های کشور از دستورالعمل ممنوعیت استفاده از پیام رسان های صهیونیستی مانند واتساپ پیروی نمی کنند و خصوصا دانشجویان متدین و انقلابی را به استهزا گرفته و مجبور می کنند اولا فیلتر شکن بخرند، ثانیا به این پیام رسان های خارجی وصل شوند و اطلاعات خود را در بستر ناامن بیگانگان قرار دهند.
ضمن اشاره به برخی مستندات در این حوزه، انتظار می رود جریان های انقلابی با مطالبه از وزارت علوم، جلوی این کج‌سلیقگی غیر قانونی در دانشگاه ها را بگیرند.

برابر گزارش های مردمی امت حزب الله، برای نمونه در دانشگاه آزاد، اساتید و دانشجویان را ملزم می کنند وارد پیام رسان های صهیونیستی نظیر واتس اپ شوند و ضمن تمسخر و استهزای پیام رسان های داخلی و متدینین، کاری می کنند؛ خصوصا در فصل امتحانات، به خاطر دسترسی به اخبار ضروری کلاس ها و دروس و تغییرات لحظه ای، همه وارد واتس اپ شوند.
ضروری  است به قید فوریت از ادامه این روند به احتمال دسترسی و سوءاستفاده بیگانه ممانعت به عمل آید.
با عنایت به ساختار ایرانی آموزشیار بر بستر آیگپ که پیام‌رسان متعلق به دانشگاه آزاد است، جای سوال دارد علت این اقدام چیست؟
ضمنا سازمان تروریستی منافقین خلق، اخیرا با شماره های ایرانی بر بستر واتس اپ اقدام به تخلیه اطلاعات افراد می نماید که لازم است دانشگاه آزاد با خروج از این شبکه، بیشتر حساس باشد.

اینستاگرام
سلام
دانشگاه آزاد قانون تبدیل وضعیت ایثارگران را هم اجرا نمیکند لازم است قوه قضائیه باهاش برخورد کند خواهش میکنم به همه موارد رسیدگی کنید
برخوردهای انقلابی، منسوخ شده...!!!
چرا که،، انقلابیون گوشه نشین شده و سکوت گزیده اند!!!
بقول سردار.....
نگذارید که پوتین های دهه شصت را بپوشیم!
!!!...!!!
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi