شناسه خبر : 100503
دوشنبه 08 خرداد 1402 , 10:53
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نگارش کتاب زندگی شهید داوود جعفری توسط یک دانش‌آموز

 
فاش نیوز - با تلاش نویسنده نوجوان شیرازی، پویا کرمی کتاب زندگینامه سردار شهید داوود جعفری با اسم «جناب سرهنگ» منتشر شد.
در این کتاب ۳۰ صفحه‌ای خاطرات زندگی سردار شهید داوود جعفری از کودکی تا شهادت به روایت همسر شهید و نویسندگی پویا کرمی نگاشته شده است. پویا کرمی نویسنده نوجوان شیرازی دانش‌آموز پایه نهم است.
در مقدمه کتاب «جناب سرهنگ» می‌خوانیم: «منش زیبا و خوی نیک، او را دوست داشتنی کرده بود. آرزویش نابودی رژیم صهیونیستی بود و محو اسرائیل از جهان را زمینه‌ساز ظهور منجی موعود می‌دانست. سال ۹۴ پس از دستگیری ملوانان آمریکایی در آب‌های نیلگون خلیج‌فارس با همکارانش به دیدار رهبری رفت و مفتخر به دریافت نشان فتح از سوی ایشان شد. این فرزند پرافتخار فارس، سردار شهید داوود جعفری از شهدای هوافضای سپاه است. سردار شهید داوود جعفری متولد سال ۱۳۶۲ در فیروزآباد و بزرگ شده شهرستان قیر و کارزین است، او عضو رسمی نیروی هوافضای سپاه پاسداران شد و پس از به ثمر رساندن مجاهدت‌های فراوان، با انفجار بمب کنار جاده‌ای صهیونیست‌ها در دمشق خلعت پرافتخار شهادت را بر تن کرد.»
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi