شناسه خبر : 100519
دوشنبه 08 خرداد 1402 , 12:29
اشتراک گذاری در :
عکس روز

برگزاری آیین گرامیداشت سالگرد شهادت «محمدمهدی فریدونی» در فسا

فاش نیوز - مراسم گرامیداشت سالروز شهادت مدافع حرم «محمدمهدی فریدونی» در گلزار شهدای فسا برگزار می‌شود.

 

آیین گرامیداشت سالگرد شهادت «محمد مهدی فریدونی» در فسا برگزار می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شیراز، مراسم گرامیداشت سالروز شهادت مدافع حرم «محمد مهدی فریدونی» پنجشنبه ۱۱ خرداد از ساعت ۱۶ در گلزار شهدای فسا، گلستان دوم برگزار خواهد شد.

مدافع حرم «محمدمهدی فریدونی» هفتمین شهید مدافع حرم شهرستان فسا، ۲۴ آبان ۱۳۶۶ در محله عشایرنشین و محروم «حیدرآباد» در شهرستان فسا در خانواده‌ای فرهنگی، مومن و متدین به دنیا آمد.

پدر و مادرش به خاطر علاقه‌ای که به تحصیل زودهنگام او داشتند در شناسنامه‌اش تاریخ ۳۰ شهریور ۱۳۶۶ را به عنوان سالروز تولدش ثبت کردند و ۳۱ سال بعد و پس از عمری مجاهدت و ایثار در شب ضربت خوردن امیرالمومنین علی (ع)، روز ۱۳ خرداد مصادف با شب ۱۹ ماه مبارک رمضان با زبان روزه در حال دفاع از حریم امن حرم اهل بیت که به دست داعش ناامن شده بود، در بوکمال سوریه در اثر اصابت خمپاره به شهادت رسید.

پیکر مطهر این شهید گرانقدر ۱۷ خرداد ۱۳۹۷ در مراسم باشکوهی در شیراز و سپس زادگاهش فسا تشییع و در گلزار شهدای امامزاده‌حسن (ع) شهرستان فسا به خاک سپرده شد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi