شناسه خبر : 100523
دوشنبه 08 خرداد 1402 , 12:58
اشتراک گذاری در :
عکس روز

یادواره شهدای دانشجوی شهرستان بروجردبرگزار شد

فاش نیوز - یادواره شهدای دانشجوی شهرستان بروجرد با سخنرانی و روایتگری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ در مسجد دانشگاه آیت‌الله‌العظمی بروجردی (ره) این شهرستان برگزار شد.
 
یادواره شهدای دانشجوی شهرستان بروجرد/ برگزاری یادواره‌های شهدا به مراکز علمی و دانشگاهی هویت‌ می‌بخشند
به گزارش «ایثار تهران»، یادواره شهدای دانشجوی شهرستان بروجرد عصر روز گذشته یکشنبه 7 خردادماه با سخنرانی و روایتگری اصحاب کریمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ در مسجد دانشگاه آیت‌الله‌العظمی بروجردی (ره) این شهرستان برگزار شد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ در ادامه این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانشجو با تأکید بر تبیین راه و مسیر شهدا برای نسل جدید و جوانان، گفت: شهدای والامقام مردانه و هوشیارانه در مقابل دشمنان در همه عرصه‌های مبارزه با تروریست‌ها، گروهک‌های تروریستی، عوامل نفوذ و جنگ ۸ ساله ایستادند و امنیت و آرامش برای ملت بزرگ ایران به ارمغان آوردند.
وی تصریح کرد: برای شناخت ویژگی‌ها نیاز به الگو و نقاط عطف است که با رجوع به این الگوها، خصیصه‌ها پرورش و غنای آن افزایش می‌یابد و شهدا مصداق واقعی این الگوها و مرجع هستند که هویت جامعه تعیین و سیره و عمل آنان سبک زندگی جامعه، عمل، رفتار و اخلاق افراد را مشخص می‌کند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ برگزاری یادواره‌های شهدا در دانشگاه را در هویت‌بخشی مراکز علمی و دانشگاهی اثربخش دانست و افزود: امروز با نسلی جدید مواجه هستیم که تجربه نسل گذشته را ندارد و برگزاری این جلسات و یادواره‌ها زمینه و فرصت انتقال فرهنگ گذشته به نسل جدید را فراهم می‌کند، اما به معنای شبیه شدن نسل جدید به نسل قدیم نیست.
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi