شناسه خبر : 100535
سه شنبه 09 خرداد 1402 , 10:02
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اعزام بیش از ۴ هزار ایثارگر به حج ۱۴۰۲

فاش نیوز - امسال چهار هزار و 350 نفر از خانواده شهدا و ایثارگران، جانبازان و آزادگان کشورمان به حج تمتع مشرف می‌شوند. کاروان ویژه جانبازان سرافراز، 21 خرداد راهی عربستان خواهد شد.

اعزام بیش از 4 هزار ایثارگر به حج 1402/ کاروان ویژه جانبازان 21 خرداد راهی عربستان می‌شود

به گزارش خبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، امسال ۸۷ هزار و ۵۵۰ نفر از کشورمان به حج تمتع مشرف می‌شوند که چهار هزار و ۳۵۰ نفر از این تعداد را خانواده شهدا و ایثارگران، جانبازان و آزادگان تشکیل می‌دهند.

البته ۲ هزار و ۷۰۰ نفر از این افراد در حج تمتع سال ۹۹ ثبت‌نام کرده و قرار بود در آن سال به سرزمین وحی مشرف شوند که به دلیل شیوع کرونا و نپذیرفتن زائر خارجی از سوی عربستان، هیچ زائر ایرانی به خانه خدا اعزام نشد و به این ترتیب یک هزار و ۹۰۰ نفر از آنها سال گذشته حاجی شدند و باقی این افراد در اولویت نخست تشرف به حج تمتع ۱۴۰۲ قرار گرفتند.

بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، کاروان جانبازان سرافراز حج تمتع سال جاری، ۲۱ خرداد در قالب کاروان مدینه دوم، عازم سرزمین وحی می‌شوند.

۲۹ نفر از بین کاروان جانبازان حج ۱۴۰۲، افراد دارای شرایط خاص هستند. این افراد همراه همسر و یک مددکار راهی عربستان خواهند شد.

به گزارش فارس، کاروان ویژه جانبازان هر ساله پیش از سایر کاروان‌ها طی مراسمی به طواف خانه خدا می‌پردازند و ۳۰ روز در عربستان حضور خواهند داشت.

 

منبع: خبرگزاری فارس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi