شناسه خبر : 100543
سه شنبه 09 خرداد 1402 , 10:52
اشتراک گذاری در :
عکس روز

به ما چه؟!

فاش نیوز - گفت: اظهارات «‌نفتالی بنت‌» نخست‌وزیر وقت رژیم صهیونیستی را درباره زلنسکی به یاد داری؟

گفتم: خبر مهمی بود. همه به یاد دارند. گفته بود زلنسکی، رئیس‌جمهور اوکراین بعد از شروع جنگ با من تماس گرفت و گفت در ملاقات با پوتین از او تضمین بگیر که مرا نخواهد کشت! و من در ملاقاتم با پوتین از او قول گرفتم و به زلنسکی خبر دادم. بعد از آن زلنسکی با لباس نظامی از پناهگاهش خارج شد و چند تا عکس تبلیغاتی گرفت و دوباره به پناهگاه رفت!
گفت: حالا یادت هست که روزنامه‌های زنجیره‌ای سازندگی و آفتاب‌یزد همان عکس را در صفحه اول خود چاپ کردند. سازندگی با تیتر درشت نوشت؛ «رئیس‌جمهورِ در میدان‌»! و آفتاب یزد هم تیتر زد؛ «‌درس زلنسکی به سیاستمداران پُرمدعا‌»!
گفتم: تعجبی ندارد! برخی از مدعیان اصلاحات، وقتی پای حمایت از آمریکا در میان باشد، از پهلوان پنبه‌ها هم قهرمان! می‌سازند!
گفت: حالا همان ببر کاغذی که او را پهلوان جا زده و به رخ مسئولان کشورمان می‌کشاندند، اعلام کرده که باید ایران را برای ۵۰ سال دیگر هم تحریم کرد!
گفتم: این هم تعجبی ندارد! مگر برخی از همین مدعیان اصلاحات از آمریکا نخواسته بودند ایران را تحت تحریم‌های سنگین قرار بدهد!
گفت: این جماعت با مسائلی مثل راستی و درستی و حب وطن و... چطوری کنار آمده‌اند؟!
گفتم: چه عرض کنم؟! یارو می‌گفت؛ علم و ادب و هنر به ما چه؟ قربون خوراک کله پاچه!

به نقل از کیهان

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi