شناسه خبر : 100557
سه شنبه 09 خرداد 1402 , 17:16
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نامه وارده؛ قابل توجه شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی

پرسه سگبازان در پایانه مسافری فرودگاه‌ها!

تصورش را بکنید که از این پس هر مسافری یکی از انواع مختلف از حیوانات چرنده و درنده و پرنده و خزنده و ... را همراه خود به میان ترمینال مسافری بیاورد و هرکدام هم سر و صدای مخصوص به خود را دربیاورد، چه باغ وحش سیاری را...!

فاش نیوز - جولان سگ های تزئینی در وسط مسافرین در فرودگاه های داخلی کشور امنیت و آسایش مردم را سلب کرده و مدیران شما به جای هدایت این محموله های خطرناک به سالن بار، برای گزارش دهنده ها تنبیه قرار می دهند....

...

فرزند شهید والامقام

وزیر محترم راه و شهرسازی

جناب آقای بذرپاش

جولان سگ های زینتی در وسط مسافرین در فرودگاه های داخلی کشور امنیت و آسایش مردم را سلب کرده و مدیران شما به جای هدایت این محموله های خطرناک به سالن بار برای گزارش دهنده ها تنبیه قرار می دهند.

از حضرتعالی می خواهیم تکلیف این بی نظمی و اباهه انگاری در نظام حمل و نقل مسافر را فی الفور روشن نمائید. ضمنا؛

۱. سگ های مزبور حرام الاستعمال و فاقد مالیت و حتی فاقد دیه  شرعی می باشند و احدی حق بیع  آنها را ندارد. چطور این حیوانات را وسط سالن مسافری می آورند؟

۲. شیوه نامه عملیاتی بازرسی لمس به جای دستگاه امکان ترانزیت سلاح و مهمات و مواد مخدر را در سالن مسافری توسط این سگ ها بالا می برد.

۳. در روز حمله شاهچراغ و قبل از پرواز شیراز، فرد معترض به ورود سگ را بازداشت و سگ را بدون بازرسی عبور دادند!

۴. پلیس فرودگاه به طور مکرر از نجاست و آلودگی  محیطی در بازرسی سگ ها در سالن مسافری شکایت داشته است.

۵. آقایان سیدی و محمدی‌بخش، روسای شرکت خدمات فرودگاهی و سازمان هواپیمایی کشوری، فعلا حق چند سگباز را به حق مسافرین و زائران مضاجع شریف ترجیح داده اند و سگ وسط سالن ها پارس می کند و کسی جوابگو نیست.

۶. احراز کرده ایم مدیر کل دفتر و رئیس بازرسی شرکت فرودگاه ها قطعا قصور و البته موضع جدی دارند.

۷. تا زمان حصول نتیجه منتظر می مانیم ...

و اما تصورش را بکنید که از این پس هر مسافری یکی از انواع مختلف از حیوانات چرنده و درنده و پرنده و خزنده و  ... را همراه خود به میان ترمینال مسافری بیاورد و هرکدام هم سر و صدای مخصوص به خود را دربیاورد، چه باغ وحش سیاری را در پایانه های مسافری شاهد خواهیم بود...!

این بی قانونی، اباهه‌گری و ولنگاری ها که از پرسه دخترکان و پسرکان خودباخته و ولنگار در حال سرایت به اجزاء جامعه است هرچه سریعتر باید متوقف شود.

برای دیدن فیلم اینجا را کلیک کنید: سگ گردانی در فرودگاه

|| امضا محفوظ

اینستاگرام
مدیران فرودگاهی کشور با یدک کشیدن عنوان پاسدار عملا پوششی شده اند برای عدم امکان اعتراض.پاسداری که رئیس سازمان هواپیمایی کشوری است بخواند!!!!!!پاسداری انقلاب هزینه دارد نه راحت طلبی
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi