شناسه خبر : 100613
پنجشنبه 11 خرداد 1402 , 19:39
اشتراک گذاری در :
عکس روز

چرا بنیاد شهید در پروژه مسکن پرند خلاف قانون رفتار کرده؟!

پروژه قرار بوده در دو طبقه و نیم ساخته شود و پروانه ساخت ۲/۵ طبقه صادر شده. چرا بنیاد شهید تهران بزرگ بدون تغییر پروانه، ۴ طبقه ساخته و حتی یک نامه‌نگاری و پیگیری با استانداری تهران هم ...

فاش نیوز - خدا را شاهد می گیرم که در پرند پروژه های زیادی دیدم که با 300 واحد 400 واحد، در طی یک سال ساخته شده و تحویل داده شد؛ ولی این پروژه فاز یک با 288 واخد اینقدر سخت است؟!

در ضمن پروژه قرار بوده در دو طبقه و نیم ساخته شود و پروانه ساخت 2/5 طبقه صادر شده. چرا بنیاد شهید تهران بزرگ بدون تغییر پروانه، 4 طبقه ساخته و حتی یک نامه‌نگاری و پیگیری با استانداری تهران هم نکرده؟ نامه را نوشته؛ پیگیری نکرده. این که رسمش نیست.

چرا بنیاد شهید به بهانه اینکه اعضای بیشتری صاحب خانه شوند، خلاف قانون رفتار کرده و بعد خیلی با قیافه حق به جانب می گوید اعضای چروژه مسکن یاس پرند (فاز یک) متضرر شده اند؟ آخر نامسلمانان، اعضا متضرر نشده اند، بی فکری و بی تدبیری مدیران نالایق مسکن متضررشان کرده. هم تحویل پروژه ایثارگران به درازا کشیده و هم می خواهید جریمه‌ای که سر ساخت اضافه بنا شما مدیران مسکن که آقای رضایی آلا مسئول مسکن تهران بزرگ هم در زندان اوین است را حاضر نیستید هیچکدام به گردن بگیرید.

چرا دکتر قاضی زاده که خود معاون رئیس جمهوری می‌باشد با نوشتن یک نامه و مکاتبه با معاون اول و یا خود رییس جمهور، و دادن مجوز به استانداری، این مبلغ جریمه را از روی پروژه پاک نمی کند؟

خدا به سر شاهد است فکر نکنید اعضای پروژه یاس پرند خرفت هستند و نمی فهمند؛ ما همه چیز را از اول پروژه که آقای اوحدی کلنگ آن را زد خبر داریم. شما مدیران میانی و مدیر بی فکر مسکن باعث و بانی متضرر شدن اعضا هستید.

اگر اعتقاد به حق و ناحق و خون شهیدان و فرزندان آنها که امانت نزد شما می‌باشند دارید، هرچه سریعتر این مهم را جمع کنید.

اعضا پروژه مسکن یاس پرند

 

اینستاگرام
نام شهدای بزرگوار مقدس است.
چون شهید مقدس است.
لطفأ از نام شهدا در هر مقوله ای استفاده نکنید!
اجرای پروژه مسکن، چه ربطی به خون شهدا دارد!!!
نام و یاد شهدا باید در عالم معنویت ذکر شود و ادامه دهنده راهشان باشیم.
برای پروژه مسکن یا...
راهکارهای قانونی است.
به دیوان مراجعه کنید.
بازرسی ریاست جمهوری...
کمیسیون اصل 90 مجلس...
و...
لطفآازمسئولان بنیادسوال نماییدبه چه علت حداقل به جانبازان ازکارافتاده کلی 25تا50درصدزمین مکسونی واگذارنمیکننداکثرجانبازان وفرزندان انهاباوام نمیتوانندحتی اپارتمان 70متری بخرندفرزندان جانبازان 25تا50درصداکثرابیکاربدون مسکن وسن ازدواجشان گذشته است فرض کنیدبه هردلیلی نتوانستیم فرزندانمان رابهترتربیت کنیم من نمیگویم خودمان وفرزندانمان بی تقصیریم درهرحال ماوفرزندانمان گرفتارشده ایم اگر200مترزمین به جانبازان واگذارکنیدبایک تیر3تانشان خواهیدزداگرکاردان ودلسوزهستیدیک طبه زیرزمین طبقه همکف ویک طبقه بالای ان اگراین کارراانجام دهیدخودجانبازوهر2فرزندش دیگرمشکل مسکن نخواهندداشت شماهاهم خیالتان راحت خواهدشدحتی مشکل ازدواجشان نیزبرطرف خواهدشد
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi