شناسه خبر : 100614
جمعه 12 خرداد 1402 , 11:58
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ملاک ولی فقیه است نه خاتمی و حدادعادل و احمدی‌نژاد

فاش نیوز - برخی برای جانبداری از خاتمی، عیوب دیگری و مثلا احمدی نژاد رو فهرست می کنند. این در صورتیه که خاتمی هم به شکل دیگه همون اشتباهات احمدی نژاد رو داشت و تازه احمدی نژاد وقتی کارهای شبیه رفتار خاتمی رو پیش گرفت که قولا و عملا به پیروی از افکار اباحه گرانه اصلاح طلبان بواسطه مشائی پرداخت.
بله درست میگید حداد عادل و حتی احمدی نژاد و خاتمی ملاک ما نیستند و ملاک ما خط اسلام و انقلاب و امام که در قول و عمل آیت الله خامنه ای متجلی است می باشد و هرکس به میزانی که از این «اصول در طول هم» فاصله بگیرد به همان میزان انحراف دارد.
خاتمی هم همان کارهای احمدی نژاد را البته پیش از او مرتکب شده است و به لحاظ تقدم و تأخر زمانی احمدی نژاد هم از کسانی مثل خاتمی خط گرفت و وقتی با افکار اصلاح طلبی نزدیک شد به انحراف رفت و حتی از خاتمی هم جلو زد.
الان هم که می بینیم خط و ربط و مواضع این دو با هم فقط در مصادیق و شدت و ضعفش تفاوت دارد.
گناه خاتمی بزرگتر است از آن جهت که هم سلف احمدی نژاد بوده در این مسائل، و هم مقابل رأی ملت ایستاد و منافقانه دم از مردم می زند. بعد هم در مقابل ولی فقیه جبهه بندی کرد و ایستاد و حالا هم که کل جبهه اصلاح طلبان طابق النعل بالنعل با دشمنان هم موضع هستند و مدام برای نظام و رهبری و کشور هزینه درست می کنند و هیچ وقت هم دغدغه امنیت ملی و کشور را ندارند و رهبری و انقلابیون باید خون دل بخورند و هزینه های ایجاد شده توسط آنان را بپردازند. جالب است همین هایی که فقط به فکر منافع حزبی و گروهی و جناحی خودشان هستند، مدام دیگران و حتی رهبری را بی شرمانه به برخوردهای جناحی متهم می کنند!
بله الحمدلله کشور و انقلاب با وجود دشمنی های خارجی و مزاحمت های غربزده ها و عمال دشمن در داخل، مظلومانه اما با اقتدار پیش می رود و الحمدلله موانع و مشکلات را هم دارد عبور می کند اما وقتی حجاب معاصرت از روی حوادث و عملکردها کنار برود، همه چیز مشخص خواهد شد و آن وقت روسیاهی برای کسانی خواهد ماند که با نام مردم و حق و دموکراسی و اینها، جلوی منافع و حق همین مردم ایستادند و مردم و رهبری را سر بزنگاه ها تنها گذاشتند.

|| جانباز نخاعی

اینستاگرام
فاش نیوز عزیز
جانباز نخاعی گرامی
در این که ملاک ولی فقیه است
و نه خاتمی و نه حداد و نه احمدی نژاد و نه رئیسی
هیچ شکی نیست و بر منکرش لعنت
فقط یک نکته ریز این وسط مغفول مانده
که بعضی دوستان
نه برای رضای الهی
بلکه برای تشفی خاطر دوستان هم جناحی
مدام عیوب خاتمی را برجسته و او را لعن و نفرین می کنند
اما سیئات و خطایای احمدی نژاد را پنهان ؛
و جالب تر این که هر گاه هم برخلاف میل درونی مجبور به اعتراف به کارهای بد وی و خسارات عدیده ایی که به مملکت وارد کرده می شوند باز تقصیر کارهای او را هم به گردن
اصلاح طلبان می اندازند !!!!!
ناخود آگاه یاد کبک می افتیم که سر در زیر برف می کند و چون خودش جایی را نمی بیند ؛
تصور می کند کسی هم او را نمی بینپد

سلام، در مذهب تشیع هر انسان مکلفی از مجتهد در فروع دین تقلید میکند یا اینکه خودش مجتهد است اما در مذهب تشیع مقام ولایت مانند توحید یکتاست. در صدر اسلام پس از شهادت حضرت امیر (ع) امام حسن و امام حسین (ع) تکلیف ولایت را مشخص کردند تا در طول تاریخ و غیبت حضرت حجت (عج) مذهب تشیع مقام ولایت را درک کند و همچنان در طول تاریخ هیچگونه اختلافی بین والیان فقاهت وجود نداشته لیکن همواره مدعیان دروغین وجود داشتند حتی در دوران امامان معصوم (ع) نیز مدعی دروغین ولایت وجود داشته و گاهی مقلدینی نیز داشتند که معمولا از جنس خودشان بودند.
پس از تشکیل جمهوری اسلامی در ایران پس از گذشت 25 قرن که علیرغم دشمنی ابر قدرتهای جهان همچنان با زعامت ولایت فقیه به پیش میرود و پیشرفت هایی عظیم بین المللی را ثبت کردیم قدر مسلم دشمن بیکار نبوده و تمام تیرهای خود را به سمت نظام اسلامی پرتاب کرده است لذا مدعیان ولایت را یکی از آن تیرهای دشمن فرض کردیم که با وجود صفوف فشرده ملت ایران هرگز اجازه ندادند تیرهای زهرآگین به مقام ولایت آسیب بزند بیش از 230 هزار نفر از بهترین جوانان مخلص ایران در این راستا نام خودشان را در ردیف شهدای اسلام قرار دادند.
اینکه خداوند در طول تاریخ دشمن ولایت را از احمقها قرار داده و از سوی دیگر مقام ولایت را به منتخب خود سپرده است موجب شده تا ملایک از آغاز خلقت او را سجده کنند و این سجده نیز بر انسانها فرض واجب است.
ظاهراً ملاک در فاش نیوز حرف فقط حرف خودم
هست ؟!
من متکلم وحده ام !؛؛
لطف بفرمایید گزینه نظری بگذارید
را هم حذف کنید
و بنویسید نظری نگذارید
چون آنچه من میگم درسته !!!!
سلام جناب جعفری
خوب نیست رسانه ای را که اینهمه سال از جان مایه گذاشته برای ایثارگران اینطور در مووردش بنویسیم
فاش نیوز تا حرف ها یا مورد دار یا توهین و ... امثالهم نباشد، از انتشار هیچ کامنتی امتناع نمیکند
بارها و بارها بنده های خدا کامنت علیه خودشان را هم منتشر کرده اند!
ببینید چی نوشته بودید و از چه کلماتی استفاده کرده اید
من که دیده ام همیشه همه نظرهای موافق و مخالف ثبت شده جز خط قرمزدارها!
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi