شناسه خبر : 100622
جمعه 12 خرداد 1402 , 23:31
اشتراک گذاری در :
عکس روز

کلیپ ویژه حاج قاسم از زبان رهبری/فیلم

رسانه «KHAMENEI.IR» صبحگاه امروز به‌وقت ساعت شهادت سردار شهید «قاسم سلیمانی» و یاران وی در روز ۱۳ دی ۱۳۹۸ در فرودگاه بغداد نماهنگی را منتشر کرد.

به گزارش دفاع‌پرس، رسانه «KHAMENEI.IR» صبحگاه امروز (جمعه) ساعت یک و ۲۱ دقیقه بامداد و به‌وقت ساعت شهادت سردار شهید «قاسم سلیمانی» و یاران وی در روز ۱۳ دی ۱۳۹۸ در فرودگاه بغداد نماهنگی را منتشر کرد که در آن رهبر معظم انقلاب اسلامی حاجت قلبی خود را مبنی بر اینکه «در دنیا با حاج قاسم خیلی رفیق بودیم؛ ان‌شاءالله خدا کاری کند که در قیامت هم خیلی رفیق باشیم...» بیان می‌کنند. متن این نماهنگ را در زیر ببینید:

به‌وقت شهادت سردار سلیمانی

«خداوند ان‌شاءالله درجاتش را عالی کند. خداوند ان‌شاءالله ما را به این‌ها ملحق کند و قدردان این‌ها قرار دهد و ان‌شاءالله توجه او، دعای او و شفاعت او را نصیب ما کند؛ همچنان که در دنیا با هم خیلی خوب بودیم و خیلی رفیق بودیم، خدای متعال کاری کند که در قیامت هم همینگونه باشد. خیلی خوب باشیم، با ما خیلی خوب باشد و با ما خیلی رفیق باشد.»

download

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi