شناسه خبر : 100628
شنبه 13 خرداد 1402 , 09:39
اشتراک گذاری در :
عکس روز

خیرین مدرسه‌ساز شاهد و ایثارگر کشور تجلیل می‌شوند

فاش نیوز -  بنیاد شهید و امور ایثارگران و وزارت آموزش و پرورش از خیرین مدرسه‌ساز شاهد و ایثارگر کشور تجلیل و برای تعمیق این رفتار ارزشمند ایثارگرانه در قالب تفاهم‌نامه مشترک فعالیت خواهند کرد.
 
خیرین مدرسه‌ساز شاهد و ایثارگر کشور تجلیل می‌شوند

به گزارش «ایثار»، رحیم نریمانی سرپرست دفتر تشکل‌های ایثارگری و مشارکت‌های مردمی در دیدار با معاون برنامه‌ریزی و مشارکت‌های سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با تأکید بر اینکه رویکرد تحولی بنیاد شهید و امور ایثارگران حمایت از شبکه‌های اجتماعی پیشران با هدف توسعه و تعمیق روحیه ایثار، فداکاری و ازخودگذشتگی در جامعه است؛ افزود: شبکه‌های مردمی برای ایجاد حرکت تحول‌آفرین در جامعه راهگشا هستند و تجربه نشان داده است برای رسیدن به توسعه پایدار، عمران، آبادانی و پیشرفت تمسک به اقشار مردم بهترین الگو و مدل پیشرفت و توسعه است.
وی به تجلیل از خیرین مدرسه‌ساز شاهد و ایثارگر در قالب همایش ملی و برنامه‌های سفرهای استانی اشاره کرد و گفت: با تبادل داده‌های بانک‌های اطلاعاتی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور و بنیاد شهید و امور ایثارگران برای تجلیل از این عزیزان اعلام آمادگی می‌کنیم.
نریمانی کمک‌رسانی به مناطق محروم کشور در قالب گروه‌های جهادی شاهد و ایثارگری که دارای قابلیت عملیاتی و اجرایی در مناطق محروم هستند را مورد تأکید قرار داد و افزود: برای تجهیز مدارس مناطق محروم و اجرای برنامه‌های فرهنگی برای دانش‌آموزان در عرصه میدانی آمادگی داریم.
وی تجلیل از خیرین مدرسه‌ساز شاهد و ایثارگر کشور را به یک فعالیت سالانه مستمر مورد تأکید قرار داد و افزود: جامعه و افکار عمومی باید بدانند کل جامعه شاهد و ایثارگر کشور نه تنها خدمت گیرنده از جامعه نیستند بلکه با وجود جان‌فشانی و از خود گذشتگی در عرصه خدمت به مردم نیز از اموال و سرمایه خود گذشت می‌کنند و برای جبران عقب‌افتادگی‌ها آماده نقش‌آفرینی و مشارکت هستند.
معاون برنامه‌ریزی و مشارکت‌های سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور نیز ضمن تشکر از حرکت ارزشمند بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: این همکاری از تعهد و مسئولیت‌پذیری اجتماعی بالای بنیاد نشأت می‌گیرد و برای تعمیق همکاری‌ها آماده هستیم.
علیرضا راشکی به تجربه نقش‌آفرینی خیرین مدرسه‌ساز شاهد و ایثارگر اشاره کرد و افزود: جامعه شاهد و ایثارگر زیادی در امر مدرسه‌سازی فعالیت می‌کنند و این نشان می‌دهد که روحیه ایثار و فداکاری این قشر از مردم در هر مقطعی از تحولات کشور متبلور است.
معاون برنامه‌ریزی و مشارکت‌های سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور خاطرنشان کرد: در قالب تفاهم‌نامه همکاری آمادگی داریم در حوزه تجلیل و تقدیر از خیرین مدرسه‌ساز شاهد و ایثارگر در کشور فعالیت کنیم.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi