شناسه خبر : 100630
شنبه 13 خرداد 1402 , 09:53
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تشریح اقدامات شرکت متد بنیادشهید برای ایثارگران

فاش نیوز - مدیرعامل شرکت متد در نشست خبری با خبرنگاران: تمامی بخش‌های بیمارستان امام خمینی کرج در آینده نزدیک فعال می‌شود

 
 
 مدیرعامل شرکت متد با اشاره به تجهیزات جدید بیمارستان امام خمینی کرج، گفت: در کنار بخش قلب این بیمارستان که به صورت حرفه‌ای به مراجعه‌کنندگان خدمات ارائه می‌دهد، به زودی شاهد ارائه خدمات در بخش دیالیز، زنان و زایمان و چشم پزشکی خواهیم بود.
 
به گزارش روابط عمومی شرکت متد، امروز دوشنبه ۸ خردادماه جاری دکتر رحمت اله حافظی مدیرعامل و نائب رئیس هیات مدیره شرکت متد در نشست هم اندیشی اصحاب رسانه که در سالن جلسات بیمارستان برگزار گردید، درباره بیمارستان امام خمینی (ره) کرج، اظهار کرد: این بیمارستان ۳۰ سال پیش فعالیت خود را آغاز کرد ولی متاسفانه در ۱۰ سال گذشته این مرکز به حوزه‌های غیرتخصصی واگذار شد به همین دلیل با رکود مواجه شد. با توجه به اهمیت این مرکز درمانی با ورود بنیاد شهید و امور ایثارگران و با حکم قضایی، مدیریت این بیمارستان از نهاد غیرتخصصی باز پس گرفته شود و به بنیاد شهید واگذار شد.
او با بیان اینکه با تلاش‌های صورت گرفته، حدود شش ماه است که بیمارستان امام خیمنی کرج فعالیت خود را از سر گرفته است، افزود: در آن مقطع و در ابتدای کار مشکلات متعددی از جمله پرداخت حقوق پرسنل، پرداخت پاداش بازنشستگانی که خدمت آنها تمام شده بود و شرکت‌هایی که تجهیزات برای بیمارستان ارسال کرده بودند ولی حق و حقوقشان را دریافت نکرده بودند، همگی دست به دست هم داد تا پرونده‌های قضایی متعددی تشکیل شود. خوشبختانه با همکاری مراجع ذی‌ربط استان از جمله دادگستری، دادستانی، استانداری و سازمان تامین اجتماعی و اداره کار و رفاه اجتماعی، دانشگاه علوم پزشکی و نظام پزشکی بخش عظیمی از مشکلات برطرف شد. خروجی این جلسات فعال‌سازی بیمارستان با حضور پزشکان مجرب و مدیران با تجربه است.
حافظی درباره وضعیت کنونی بیمارستان امام خمینی کرج، گفت: این مرکز به دلیل برخورداری از تجهیزات به روز خدمات ویژه‌ای در بخش قلب به مراجعه‌کنندگان ارائه می‌دهد. در حال حاضر ۲ اتاق عمل قلب باز در این مرکز فعال است و تا به امروز ۲۰ عمل قلب باز در این مرکز انجام شده است. در این مدت علاوه بر انجام جراحی عمل قلب، جدیدترین شیوه جراحی قلب باز بدون بازشدن قفسه سینه انجام شده است. به طوری در یک روز ۳ عمل جراحی قلب و تعویض دریچه انجام شد. 
او از فعال شدن بخش‌ چشم پزشکی و زنان و زایمان این بیمارستان در آینده نزدیک خبر داد و گفت: بیمارستان امام خمینی (ره) به دستگاه سی تی اسکن ۱۲۸ اسلایس مجهز شده است. همچنین بخش دیالیز این مرکز تا پایان خردادماه جای فعال خواهد شد. ظرفیت ابتدایی این بخش ۲۱ تخت است.
حافظی در پایان افزود: در راستای جذب نیروهای متخصص در این بیمارستان، صبح امروز جلسه ای با رئیس سازمان نظام پزشکی استان البرز برگزار شد. امیدواریم با توجه به هماهنگی‌های انجام شده در آینده نزدیک شاهد حضور نیروهای متخصص در بخش های مختلف بیمارستان باشیم.
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi