شناسه خبر : 100633
شنبه 13 خرداد 1402 , 10:08
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دیدار مدیرکل بنیادو فرمانده سپاه اردبیل با جانبازان ورزشکار ویلچری

فاش نیوز - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و فرمانده سپاه اردبیل با حضور در محل تمرینات جانبازان ورزشکار، ضمن بررسی روند تمرینات جانبازان فعال در رشته ورزشی بسکتبال با ویلچر، مشکلات و مسائل آنها را از نزدیک مورد بررسی قرار دادند.
 
دیدار مدیرکل بنیاد استان اردبیل با جانبازان ورزشکار ویلچری
به گزارش «ایثار اردبیل»، داور نوری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل در دیدار با جانبازان ویلچری فعال در رشته ورزشی بسکتبال گفت: جانبازان ورزشکار با همت و ارادۀ پولادین خود در همه عرصه‌ها میدان‌داری و افتخارآفرینی می‌کنند که عرصۀ ورزش نیز این قاعده مستثنی نیست.
وی افزود:
 
شهید و امور ایثارگران در راستای ایجاد فضایی نشاط‌آور برای جانبازان ویلچری همواره تلاش خود را به کار بسته تا بتواند برنامه‌های مفرّح ورزشی و تفریجی برای این عزیزان تدارک ببیند و نتیجۀ آن، افتخارآفرینی جانبازان ویلچری در میادین ملی و بین‌المللی است.
سردار محمدی‌اصل فرمانده سپاه استان اردبیل نیز ضمن یادآوری میادین جنگ در دوران دفاع مقدس تصریح کرد: روحیۀ ورزشکاری و نشاط یکی از مهمترین ویژگی‌های جانبازان است زیرا این عزیزان انسان‌هایی وارسته و رها از تعلقات دنیوی هستند و همین امر باعث شدت تا همواره روحیه‌ای شاداب داشته باشند.
فرمانده سپاه استان، جانبازان ویلچری را الگویی تمام عیار برای جوانان دانست و گفت: جوانان ایران اسلامی باید جانبازان ورزشکار ویلچری را الگوی خود قرار دهند تا بتوانند همواره دارای اراده‌ای پولادین باشند.
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi