شناسه خبر : 100658
شنبه 13 خرداد 1402 , 19:17
اشتراک گذاری در :
عکس روز

روایت فتح آوینی یا روایت فتح نادری!

بنیاد فرهنگی روایت فتح و گروه مستند روایت فتح در این چهار سال، علی رغم فوت برخی از والدین شهدا، حاضر به پخش این مستند نشده اند.و....

فاش نیوز - بنیاد فرهنگی روایت فتح که نشان و لوگوی موسسه فرهنگی انحصاری شهید آوینی یعنی روایت فتح را به طور غیرقانونی غصب کرده، بعد از چهار سال اقدام به جلوگیری از پخش مجموعه مستند ۷۵ قسمتی فصل درخشان نموده است.

 

این مستند گفت‌وگو محور که نام آن از سخنرانی مقام معظم رهبری گرفته شده است - که ایشان والدین شهدا را فصل درخشان تاریخ انقلاب اسلامی می دانند- در خصوص شهدای استان گلستان است. هنوز هم مردم ولایت‌مدار و خانواده شهدا منتظر پخش این مجموعه مستند هستند.

بنیاد روایت فتح قبلا نیز جلوی پخش مستند «راه مادری» را گرفته بود. چرا مستند والدین شهدا پخش نمی شود. چهار سال از پایان تولید و تدوین مستند ۷۵ قسمتی فصل درخشان می گذرد. استاد یازرلو کارگردان این مستند است که با بیش از ۱۰۰ پدر و مادر شهید گفت وگو کرده است.

بنیاد فرهنگی روایت فتح و گروه مستند روایت فتح در این چهار سال، علی رغم فوت برخی از والدین شهدا، حاضر به پخش این مستند نشده اند. سازمان صدا و سیما بارها برای پخش این مجموعه مستند تلویزیونی اعلام آمادگی کرده است.

این مستند به سراغ والدین شهدای استان گلستان رفته است و در طبیعت زیبای استان گلستان، و با جلوه های بصری خدادادی این استان و با استفاده از تصویربرداری زمینی و هوایی تولید شده است.

نام‌گذاری این مستند از سخنرانی مقام معظم رهبری اقتباس شده است که ایشان والدین شهدا را فصل درخشان تاریخ انقلاب می دانند.

اینستاگرام
ای کاش شهید آوینی زنده بود و یک مستند در باره تبلیغات کذب و همراه با منت در سایت دولت در مورد جانبازان میساخت تا ملت ببینند که چطور این قشر در خط اول انقلاب چطور منتقل به آخر خط انقلاب شده. چنان مسئولین میگویند این کردیم و آن هر کسی مطلع نباشه میگه سرای جانبازان بهشته غافل از این گذشته از انواع وعدهای درمانی و مسکن و خودرو حتی افزایش کمک معیشتی که حتی یک ریال نسبت به سال گذشته افزایش ندادند و با حربه ای در سکوت خبری سپری میشود بارها به فاش نیوز ایمیل زدم ولی دریغ از توجیه عدم انتشار اخبار کماکان اخبار ده بیست روز پیش فقط بر پیشانی سایت فاش نیوز خود نمائی میکند. آیا این حوزه چنان کم دغ دغه و کم خبر هست ک بروز کردن خبرها گویا سایت را خاموش میکند. خواب و وعده ما جانبازان را جان ب لب کرده و تنها حامی ما جانبازان این سایت بود ک فقط در راستای فرهنگ و به به چهچه فعالیت دارد...خسته ایم. مانده از کاری ک آخر آن است کم مانده باقی مانده آنهم آسمانی شوند ولی دریغ از اجرای مانورهائی که انجام میدهند. کمک معیشت ند تا از دوستان نسبت به سال گذشته حتی کسر هم شده و به ۴۳۰۰ رسیده... هر چه مینویسیم در غبار سانسور و بی میلی گم میشود و بر تارک زمان محو... مسئولین ما برای یک تومان این وعده شما هزاران قول و خط داده ایم و شما هم در خواب..خدا درست کند ک واقعا بریده ایم
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi