شناسه خبر : 100680
سه شنبه 16 خرداد 1402 , 09:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مادر شهیدان«خیراله نژاد» آسمانی شد

فاش نیوز - مادر شهیدان والامقام «محمد امین، مریم و فاطمه خیراله نژاد» از استان خوزستان دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.
 
مادر شهیدان والامقام «خیراله نژاد» آسمانی شد

به گزارش «ایثار خوزستان»، مرحومه «عصمت توکلی» مادر شهیدان والامقام «محمد امین، فاطمه و مریم خیراله نژاد» پس از سال‌ها فراق از فرزندان دلیر و افتخارآفرینش 11 خرداد ماه سال 1402 به علت کهولت سن دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.
مراسم تشییع پیکر پاک این مادر گرانقدر روز یکشنبه 14 خرداد ساعت 9 صبح در قطعه والدین شهدا در بهشت آباد اهواز با حضور مسئولان و خانواده‌های شاهد و ایثارگر برگزار خواهد شد.
حسن نورانی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان این ضایعه را به جامعه ایثارگران، به ویژه خانواده و بستگان مرحومه تسلیت گفت و از درگاه الهی برای روح درگذشتگان رحمت، مغفرت و علو درجات مسئلت کرد.
گفتنی است شهید مریم خیراله نژاد متولد 1357، محمد امین در سال 1358 و فاطمه متولد 1363 در شوشتر متولد شدند و هر سه فرزند در بیست و دوم بهمن ماه 1365 بر اثر بمباران هوایی دشمن در شهرستان شوشتر به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi