شناسه خبر : 100715
سه شنبه 16 خرداد 1402 , 12:26
اشتراک گذاری در :
عکس روز

عملکرد مسئولان استانی برای خدمات‌رسانی به ایثارگران پایش می شود

فاش نیوز - مدیرکل و دبیر شورای مشاوران وزرا در امور ایثارگران با اشاره به فعالیت 50 مشاور وزیر و رئیس دستگاه در امور ایثارگران از پایش عملکرد مسئولان استانی در حوزه خدمات‌رسانی به ایثارگران خبر داد.
 
فعالیت 50 مشاور وزیر و رئیس دستگاه در امور ایثارگران/ پایش عملکرد مسئولان استانی برای خدمات‌رسانی به ایثارگران

به گزارش «ایثار»، رضا رحیمی‌نسب با بیان اینکه مشاورین وزرا در امور ایثارگران برای خدمات‌رسانی در کنار بنیاد شهید و امور ایثارگران هستند، گفت: بیش از 50 مشاور وزیر و رئیس دستگاه در امور ایثارگران در حال فعالیت هستند و هر ماه یک نشست با حضور یکی از وزرا و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار می‌شود و اگر این نشست در یک وزارت‌خانه برگزار نشد به میزبانی بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار می‌شود و خوشبختانه تا به امروز بیش از 300 نشست هماهنگی برگزار شده است.
وی افزود: 5 کارگروه شامل حقوقی و امور مجلس، مددکاری و مشارکت مردمی، فرهنگی، بهداشت و درمان و سیاست‌گذاری در مجموعه مشاورین وزرا در امور ایثارگران در حال فعالیت هستند و این کارگروه‌ها هر ماه برگزار می‌شود و تبادل نظر و هماهنگی در این نشست‌ها صورت می‌گیرد.
مدیرکل و دبیر شورای مشاوران وزرا در امور ایثارگران در رابطه با نوع تعامل و همکاری نمایندگان مجلس شورای اسلامی با مشاورین وزرا در امور ایثارگران گفت: نمایندگان مجلس، نمایندگان مردم و محل رجوع مردم و ایثارگران برای رسیدگی به مشکلات هستند و نشست‌های مشترکی با نمایندگان مجلس در طول سال برای حل مشکلات ایثارگران برگزار می‌شود. سال گذشته با 3 فراکسیون ایثارگران، فراکسیون شاهد و فراکسیون فرهنگ ایثار و شهادت نشست‌هایی برگزار شد که در نهایت منجر به تعامل و تبادل‌نظر برای حل مشکلات ایثارگران شد و در سال جاری نیز هم این نشست‌ها برگزار خواهد شد.
رحیمی‌نسب با بیان اینکه پایش عملکرد دستگاه‌ها درباره خدمات‌رسانی به ایثارگران در دستور کار قرار دارد، گفت: هرماه عملکرد یک استان پایش می‌شود و بدین منظور حدود 30 مشاور امور ایثارگران به یک استان سفر می‌کنند و در این برنامه میز خدمت نیز برپا می‌شود و در نهایت مشاورین وزرا با ایثارگران ملاقات دارند و در روز آخر نشستی با حضور استاندار برای جمع‌بندی برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه پایش عملکرد استان‌ها تاکنون بی‌سابقه بوده است، گفت: در این برنامه سه روز فضای استان‌ها تحت تأثیر حوزه ایثار و شهادت قرار می‌گیرد و از شخص استاندار تا مسئولان در سطوح مختلف با ایثارگران دیدار می‌کنند و با حضور 30 مشاور وزیر در یک استان تحول مطلوبی در استان رخ می‌دهد.

اینستاگرام
سلام اقای دکتر رحیمی نسب ، نشست ها بدون پیگیری تصمیمات، بی فایده است
بایدهر مشاور پاسخگوی سازمانش باشد
چرا شهرداری ها تا کنون تخفیف بلیط مترو برای جانبازان زیر25درصد را اجرا نکردند در این 7سال ؟
چرا سازمان برنامه برخلاف قانون، ایین نامه وام مسکن رزمنده ها و وام دو برابری ازدواج فرزندان رزمنده را تصویب نکرد ؟
و...
پیشنهاد می شود در پایان هر جلسه، مصوبات را منتشر کنید تا ما بتوانیم پیگیری کنیم
سلام لطفاازقبل نوبت استانهارااعلام بفرمائیدتادرجریان معروضات باشیم ممنون ازشما
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi