شناسه خبر : 100737
چهارشنبه 17 خرداد 1402 , 15:59
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ارائه خدمات مشاوره‌ای به هزار و ۱۷۴ نفر از ایثارگران مازندرانی

ارائه خدمات مشاوره‌ای به هزار و 174 نفر از ایثارگران مازندرانی

فاش نیوز - به گزارش خبرگزاری آریا، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران از برگزاری هزار و 174 جلسه مشاوره‌ای در مراکز مشاوره شاهد و ایثارگر مازندران از ابتدای سال جاری خبر داد.
به گزارش «ایثار مازندران»، سعید کهن‌سال صبح امروز در گفت‌و‌گویی از برگزاری هزار و 174 جلسه مشاوره‌ای در مراکز مشاوره شاهد و ایثارگر مازندران از ابتدای سال جاری خبر داد و عنوان کرد: سه مرکز مشاوره شاهد و ایثارگر در شهرستان‌های ساری، بابل و تنکابن در راستای ارائه خدمات مشاوره‌ای به جامعه معزز ایثارگری فعالیت می‌کنند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران با اشاره به اینکه 29 مشاور و روان درمانگر در این مراکز فعالیت می‌کنند، یادآور شد: از این مجموعه سه روانپزشک، هشت مشاور و 18 روانشناس در زمینه‌های تحصیلی، ازدواج، خانوادگی، روان پزشکی و غیره خدمات ارائه می‌دهند.
کهن‌سال راهنمایی، آگاهی‌بخشی، پیشگیری، ایجاد خودباوری، اعتمادسازی و تقویت روحیه امید به آینده را رویکرد مراکز مشاوره شاهد و ایثارگر در رابطه با خدمات مشاوره‌ای به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران مازندران عنوان کرد و افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون 90 مورد از مشاوره‌ها به صورت تلفنی و 18 جلسه گروهی بوده است.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران با توجه به ضرورت آینده شغلی فرزندان شاهد و ایثارگر، ادامه داد: در این مراکز مشاوران شغلی با استفاده از تکنیک‌های مشاوره‌ای در تصمیم‌گیری‌های شغلی آینده به کمک این عزیزان خواهند آمد، نگاه بنیاد مازندران در جهت ارائه خدمات مشاوره‌ای حل مشکل جامعه معزز ایثارگری است.

منبع: خبرگزاری آریا
اینستاگرام
سلام.بنیادمازندران اطلاع رسانی نمیکندچندسال یکی ازمسءولین بنیادبه من گفت شمانبایدبه بنیادبیاییدوظیفه مااست به مااطلاع رسانی ازطریق تلفنی بکنید پارتی ّازی نکنیدمن میدانم این چیزهارامینوسم خیلی هابدشان می آید چون عین حقیقت است
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi