شناسه خبر : 100750
پنجشنبه 18 خرداد 1402 , 18:05
اشتراک گذاری در :
عکس روز

گزارشی از هیئت متوسلین به حضرت ابوالفضل العباس رزمندگان گردان شهادت

درد‌‌کشیدگان دردی‌کش!

باران می‌آید. باران بهاری در خیابان شهید مطهری. اینجا کوچه پس کوچه‌های خیابان سنایی تهران است که یکباره خیابان سبز می‌شود و نقطه‌ای نورانی را می‌بینی که در آسمان خدا هم نورانی...

فاش نیوز - سلام بر این شهیدان که گفتم درد‌‌ کشیده و دردی‌کش هستند؛ دردی‌کش به ضم‌دال! جام‌‌ نوش درد عشق میخانه‌اند این دردی‌کش‌ان. از حاج‌ حسن سماواتی تا حاج علی دهقانیان تا حاج حمیدرضا محمدی و حاج احمد پاریاب و حاج عبدالحسین وفایی و حاج احمد مولایی و حاج علی رحمتی؛ حاجیان خدا که نمی‌دانم کدامشان حاجی مکه شدند ولی امام‌‌مان فرمود؛ حاجیان خانه برای ایستادگان مقابل دشمنان خدا که اینها هستند دعا کنند.
باران می‌آید. باران بهاری در خیابان شهید مطهری. اینجا کوچه پس کوچه‌های خیابان سنایی تهران است که یکباره خیابان سبز می‌شود و نقطه‌ای نورانی را می‌بینی که در آسمان خدا هم نورانی است. اینجا پاتوق بچه‌های گردان شهادت است.
هیات عشاق العباس است. فکر می‌کردم چشمان آقا مرتضی جانباز روشن‌دل هفتاد درصد بودم که به اینجا آمدیم؛ اما اندیشیدم که او من‌ نابینا را به بهشت آورد! اینجا قطعه‌ای از بهشت است‌. درست مثل شلمچه و فکه؛ و شرف المکان بالمکین.

آیا حاج مصطفی راضی است که بگویم خانه‌اش را وقف گردان شهادت کرده است و خود مستأجر است.

آیا دردهای حاج مصطفی روی این صندلی نورانی که ما می‌گوییم صندلی چرخ‌دار و غربی‌ها می‌گویند ویلچر، دست ما را آن دنیا می‌گیرد؟؟

آیا گردان شهادت شفیع ما می‌شود؟

در کنار محراب نقلی و کوچک هیئت گردان شهادت، همان کتل معروف را می‌بینی که همیشه با علم همراه است؛ همان علم و کتل... و اینجا با محراب همراه است.

صدای قرائت جامعه کبیره می‌آید. شب پنج‌شنبه است. امشب اولین شب است که به جای پنج‌شنبه شب‌های «قطعه در باغ شهادت» باز است. اینجا حاج مصطفی را می‌بینم. ما قطعه ۲۹ گلزار شهدا را قطعه در باغ شهادت می‌نامیم؛ که ثابت کرد راه و رسم شهادت کور شدنی نیست و بهشت شهدا بعد از جنگ شد. من هرگز اجازه نمی‌دهم صدای ناز و چهره نورانی و درد آشنا و دردی‌کش حاج مصطفی در درونم گم شود. این سردار مقاومت، قلعه قلب مرا فتح کرده است؛ همان طور که آقا مرتضی آوینی از صدای حاج همت گفت که قلعه قلب او را این سردار خیبر فتح کرده است. اینجا گردان شهادت است و تصاویر بهشتی‌های جانباز گردان زینت‌بخش حسینیه گردان شهادت است.
گویی که خدا نورانی‌ترین نقاطش را بر روی این کره خاکی همین زمین‌های مقدس قرار داده است. گردان شهادت هنوز هم گردان شهادت است و گردان پیشرو و گردان فاتح در این پادگان بزرگ معنوی رزمی، به مجاهده است و می‌
رزمد.
گردان شهادت بهشتی دارد در این کوچه پس کوچه‌های مرکز تهران، در شمال میدان هفت‌تیر و جنوب خیابان شهید مطهری. بهشتی که میعادگاه رزمندگان گردان شهادت لشگر ۲۷ حضرت محمد رسول‌الله است.
سلام خدا بر شهیدان راه حق

چهارشنبه شب - هفدهم خرداد ۱۴۰۲ - تهران

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi