شناسه خبر : 14245
شنبه 20 خرداد 1391 , 12:06
اشتراک گذاری در :
عکس روز

همه چیز درباره کارت ایثار

فاش نیوز - اعطای مدال،تسهیلات دانشگاهی، تسهیلات مسکن،خدمات رفاهی،کسرخدمت سربازی،تعیین درصد،صورت سانحه و....درگفت وگوی صریح با معاون احتیاط نیروی زمینی ارتش

اشاره: چه ایرادی دارد وقتی مسئولی یک حسنی دارد دیگران هم یاد بگیرند. وقتی می خواستم درباره سوالاتی که  در باره کارت ایثار مطرح است وقت مصاحبه بگیرم با ذهنیتی که از قوانین و مقررات ارتش داشتم زیاد به اینکه نتیجه خوبی بگیرم امیدوار نبودم. مقدمات کار که فراهم شد با تاکیدی که رئیس دایره خبر ستاد نیروی زمینی ارتش بر نظم داشت زودتر از موعد مقرر به آنجا رفتم نکند از طرف من بی نظمی باشد و آن و قت نتوانم کاری کنم. بالاخره وقنی با تشریفات خاص ارتش و طبق اصطلاحات مخصوصشان قرار شد سربازی من را تحویل قسمت مورد نظر دهد با استقبال گرمی رو به رو شدم و ذهنیتم کاملا تغییر کرد. آنچه از نظرتان می گذرد گفت وگویی صمیمی و البته چالشی با امیر سرتیپ "عباس دهگانی" معاون احتیاط نیروی زمینی ارتش است.

فاش نیوز: فلسفه کارت ایثار چه بوده است؟

- دلیل اصلی این بود که به علت جابه جایی‌‌هایی که در زمان جنگ در یگان ها  صورت می گرفت مدارک از بین رفته است. یعنی جز اطلاعات جزئی که در دفتر اساس موجود است، اطلاعات دقیق تری نداشتیم. بنابراین قسمت بزرگی از تاریخ جنگ کشورمان در ابهام قرار داشت. یعنی اگر فرضا" در آینده بخواهند تحقیقی انجام دهند اطلاعات موثقی موجود نیست. به عنوان مثال ما در جنگ هایی که با روسیه داشتیم 150 هزار شهید دادیم اما مردم ما درباره این جنگ و ظلم هایی که همین کشورهای غربی علیه کشور ما کردند و باعث شکست ما در آن زمان شد اطلاعات چندانی ندارند. فقط این را می دانند که عهدنامه ای به نام ترکمن چای و گلستان نوشته شد. اما این را که دلیلش چه بود، آیا مردم هیچ مقاومتی نکردند یا اینکه نه، مقاومت کردیم اما به خاطر خیانت هایی که این کشورها کردند شکست خوردیم، نمی دانند. بنابراین برای اینکه این اتفاق تکرار نشود اقدام به موثق تر کردن این اطلاعات کردیم.

فاش نیوز: اطلاعات در حد صفر که نیست؟

- اطلاعات را داریم اما عکس شخص یا شماره ملی اش را نداریم، یا اینکه از چه تاریخی تا چه تاریخی در منطقه بوده ما داریم ولیکن خود فرد ندارد. لذا تصمیم گرفتیم برای این افراد کارت ایثار صادر کنیم تا در این فرایند این اطلاعات به روز و  دقیق تر  شود.

فاش نیوز: همکاری سربازان دوران جنگ به چه شکل بوده است؟

- در این مدت سربازان دوران جنگ هم خوب همکاری کردند که البته این آمار تا به حال که 525487 کارت صادر کرده ایم یک پنجم کل است. از این آمار 106 هزار نفر از یک ماه تا ده ماه، 124 هزار نفر از ده ماه تا بیست ماه، 294 هزار نفر هم از بیست ماه  تا سی ماه سابقه دارند.

فاش نیوز: کل آماربیشتر از 2/5 میلیون نفر است، بقیه چطور؟

- بقیه خودشان اقدام نکرده اند. از طرفی بایستی تسهیلات بیشتری را فراهم کنیم ، از طرف دیگر هم وظیفه رسانه هاست که اطلاع رسانی کنند که در تمام د فاتر پستی سراسر کشور می توان برای ثبت نام و دریافت کارت ایثار مراجعه کرد.

فاش نیوز: همین جا سوالی مطرح می شود؛ خیلی از افراد هستند که مدت هاست که مدارکشان را ارسال کرده اند اما هنوز از کارتشان خبری نیست؟

- این افراد می توانند  وارد سایت  aja.irشوند و پیام بگذارند.  این  پیام ها به دست ما می رسد و همه را پیگیری می کنیم.

فاش نیوز: افرادی هم به اداره پست رفته اند، پرسنل آنجا اظهار بی اطلاعی کرده اند؟

- ما با اداره پست یک قرارداد رسمی داریم که باید در سراسر کشور اعلام کنند.

 

فاش نیوز: حالا اگر شعبه ای کم کاری کند پیگیری می کنید؟

- ما فرضا به پرسنل معاونت خودمان  گفته ایم به هر شهری که می روید به باجه های پستی سری بزنید ببینید توجیه هستند یا نه. این چیزی است که از  دست ما بر می آید. افراد می توانند همین موارد را هم در سایت به اطلاع ما برسانند تا سریعا ابلاغ کنیم. البته پست مرکزی خیلی به مواردی که می گوییم حساس هستند چون یک منبع درآمدی خوبی برایشان است و چون سیستمشان در سراسر کشور آنلاین است موارد را سریع پیگیری می کنند.

فاش نیوز: مواردی نیز وجود دارد که مدتی است مدارکشان را فرستاده اند اما نتیجه نگرفته اند اصلی ترین ایراد را چه می دانید؟

- ایراد اصلی این است که برخی آدرس خود را اشتباه می نویسند. به همین علت نامه عودت می خورد. مثلا می نویسند روستای فلان و بعد اسم خودشان را می نویسند. تقریبا هفتاد- هشتاد درصد آدرس را ناقص می نویسند. یا اینکه آدرس درست نوشته شده است اما جا به جایی منزل صورت گرفته است. کسانی که در سایت aja.ir مشکلشان را مطرح می کنند جانشین فرمانده کل ارتش خودشان می خوانند و به ما ابلاغ می کنند، بعد از مدتی هم نیتجه کار را پیگیری می کنند. معمولا هر روز چند مورد از این گزارشات داریم.

فاش نیوز: سایت که هیچ مشکلی ندارد یعنی به راحتی قابل استفاده است؟

- سایت ارتش است. مگر می شود مشکل داشته باشد؟!

فاش نیوز: خوب در بیشتر موارد به این شکل است که آدرس را اشتباه می نویسند و یا جا به جایی منزل صورت گرفته است. باقی موارد چطور؟

- موارد دیگر به این صورت است که فرضا" نفر در یگان لشکر 64 ارومیه خدمت کرده است. اداره پست مدارک را به لشکر 64 می فرستد. اگر لشکر اطلاعات نداشته باشد باید از آن یگان که شخص خدمت کرده است سوال کند. یگان های لشکر پخش هستند مثلا یکی از آنها در مهاباد است. لشکر باید نامه بنویسد به مهاباد تا برایش بفرستند. در آنجا خود تیپ آن اطلاعات را ندارد بلکه اطلاعات در گردان است بنابراین یگان هایی که پخش هستند مثل لشکر 64 کار به این شکل طول می کشد.

فاش نیوز: انجام می شود ولی طول می کشد؟

- بله چون اینها را داخل یک سی  دی برای ما می آورند کارت چاپ شود و داخل پاکت قرار گیرد 24 ساعت بیشترطول نمی کشد. اداره پست در سوله ای که این کار را انجام می دهیم  مستقر شده است و این موارد را تحویل باجه پست مستقر در همین جا می دهیم.

فاش نیوز: مورد دیگری هم هست؟

- مواردی هم هست که نفر خودش فکر می کند در منطقه بوده است ولی آنجا منطقه عملیاتی محسوب نمی شده است. یا تاریخ حضور در منطقه عملیاتی را لغایت 27/5/1367  قرار  داده ایم لذا نفر فکر می کند شامل این قانون می شود، در منطقه هم خدمت کرده است ولی چون بعد از قطعنامه بوده است دیگر منطقه عملیاتی محسوب نمی شود.

فاش نیوز: در زمینه مدارکی که در بمباران از بین رفته است گفته بودید که در حال جمع آوری مدارک هستیم. الان در چه مرحله ای است و چقدر موفق بوده اید؟

- ما به این نتیجه رسیدیم که این پروسه طولانی است. با ناجا یک هماهنگی و کار مشترکی را شروع کردیم.اطلاعات سربازان از تاریخ 1367 به بعد را که در رایانه داشتیم  به ناجا که در حال هوشمند کردن کارتهای پایان خدمت است دادیم اما چون اطلاعات سالهای 67-68 به قبل همه به صورت دستی بوده است این اطلاعات را نداریم. اگر شخص مثلا بخواهد به خارج از کشور برود نیروی انتظامی برای اینکه صحت و سقم کارت را چک کند باید دوباره از ما استعلام کند ما هم مجددا باید از یگان بخواهیم. برای اینکه فرد معطل نشود، تصمیم گرفتیم اطلاعات جزئی کلیه سربازان بعد از انقلاب تا به حال را - چون بین سالهای 67-68 به بعد را هم در بعضی موارد خالی داریم- که در دفاتر اساس داریم، از یگان بخواهیم و به ناجا بدهیم تا به مرور که این ها برای کارهایی مثل خروج از کشور و ... مراجعه می کنند آن ها شروع کنند و آن را کامل کنند. یعنی در واقع ما اطلاعات خام را به آن ها بدهیم و آن ها زمان مراجعه شخص اطلاعات را کامل می کنند و چون ما به سایت آن ها وصل هستیم از همین طریق اطلاعات نفر را می توانیم بگیریم. این در واقع یک راه کار است. راه کار اصلی این است که اطلاع رسانی شود تا سربازان دوران جنگ مراجعه کنند و اطلاعات خودشان را در اختیار ما قرار دهند.

 

فاش نیوز: درباره اطلاعاتی که در بمباران از بین رفته است پاسخ دادید؟

- کسی که اطلاعاتش در بمباران از بین رفته است در اصل کارت پایان خدمت را دارد اما پرونده گردانی اش از بین رفته است. وقتی می خواهد کارت پایان خدمتش را بگیرد باید اطلاعاتش را بدهد تا کارت را دریافت کند بنابراین اطلاعاتش در جایی حتما" وجود دارد.

فاش نیوز: هیچ موردی نیست که اطلاعات شخص در هیچ جایی وجود نداشته باشد؟

- ممکن نیست. اطلاعات در یگان وجود دارد اما در رده فرق می کند.

فاش نیوز: این موارد را خود شما پیگیری می کنید؟ یعنی وقتی فرد در اداره پست ثبت نام می کند دیگر نیاز به اقدام دیگری نیست؟

- اگر یک ضرورتی وجود داشته باشد و عجله داشته باشند مثلا" برای معافیت فرزند یا شرکت در دانشگاه که از امسال سربازان  دوران جنگ می توانند برای شرکت در کنکور استفاده کنند، به سایت aja.ir که مراجعه کنند واطلاعات خوشان را بدهند زودتر پیگیری می شود.

فاش نیوز: تاثیرش در کنکور به چه شکل است؟

- می توانند از سهمیه رزمندگان استفاده کنند.

فاش نیوز: فرقی هم می کند که دانشگاه آزاد باشد یا دولتی و غیره؟

- بیشتر برای دانشگاه آزاد است. سراسری را نمی دانم چطور عمل می کنند ولیکن می آیند و از ما می گیرند.

فاش نیوز: مگر شما مشخص نکرده اید که همه دانشگاه ها باشد یا خیر؟

- در همه موارد ثبت نام اطلاعات شخص گرفته می شود که آیا شما ایثارگر هستید یا نه، ولی دانشگاه آزاد بیشتر فعال است. یعنی مراجعین ما بیشتر دانشگاه آزادی هستند.

فاش نیوز: بالاخره شخصی که می خواهد سراسری شرکت کند این سهمیه برایش اعمال می شود یا نه؟

- بله. اینکه آن ها چطور عمل می کنند را کار ندارم اما بیشتر مراجعین ما دانشگاه آزادی هستند چون سن این ها معمولا بالاست و بیشتر فوق لیسانس و دکترا شرکت می کنند. یعنی تقریبا هشتاد درصد آن ها متقاضی شرکت در کنکور دانشگاه آزاد هستند. حالا فردی که می خواهد در کنکور شرکت کند و یک ماه بیشتر فرصت ندارد، نباید از طریق پست اقدام کند چون زمانبر است. این فرد باید مستقیما" به یگانش مراجعه کند. ساز و کاری را گذاشته ایم که معمولا در عرض 24  ساعت برای فرد کارت صادر می شود.

فاش نیوز: اگر فرد به یگانش مراجعه کند به او نمی گویند باید از طریق پست اقدام کنید؟

- خیر. کسی که عجله دارد می تواند به صو رت حضوری اقدام کند و در غیر این صورت از طریق پست.

فاش نیوز: از تسهیلات بیشتر گفتید منظورتان چیست؟

- برای اینکه انگیزه سربازان دوران جنگ  بیشتر شود بحث مسکن را هم  شروع کرده ایم. تعدادی سهمیه از مسکن مهر گرفته ایم. در شهریار و کرج واگذار کردیم، در ورامین هم همین طور. الان جایی که فعال است کرمانشاه است.

فاش نیوز: این واگذاری به چه شکلی است؟

- به شکل رندومی تعدادی شماره  را انتخاب کردیم. در شهرهایی که تعداد جمعیتشان کم است به تمامشان اعلام کردیم اما در کرمانشاه که تعداد زیاد بود 70-60 هزار شماره را انتخاب کردیم. در صفحه اول چند روزنامه هم آگهی دادیم. آن چیزی که  از دست ما بر می آمد همین بود.

فاش نیوز: اگر شخصی خواست برای مسکن ثبت نام کند چطور باید اقدام کند؟

- ما برای این مورد آدرس پروژه را مشخص کرده ایم.  مثلا" گفته ایم کرمانشاه شهرک پردیس. در آنجا راهنما گذاشته ایم پس از بازدید می توانند درخواست دهند. شماره کارت را چک می کنیم اگر درست بود مجوز ثبت نام صادر می شود.

فاش نیوز: الان همه مردم می توانند برای مسکن مهر ثبت نام کنند. تفاوتش در چیست؟

- این پروژه به مسکن مهر عمومی ارتباطی ندارد.

فاش نیوز: این پروژه در حال تکمیل است به این شکل که در آینده به همه سربازان  دوران جنگ تعلق گیرد؟

- بیشتر خو استه ایم ایجاد انگیزه کنیم تا کسانی که تا کنون برای  دریافت کارت ایثار اقدام نکرده اند زودتر اقدام کنند و گرنه تعداد این افراد 5/2 میلیون نفر است. بحث مسکن به این آسانی نیست که بتوانیم  همه را تحت  پوشش قرار  دهیم.

فاش نیوز: اگر شخصی از شما سوال کند که چرا تبعیض قائل می  شوید چه پا سخی می دهید؟

- درست می گوید. اما بضاعت ما همین است.

فاش نیوز: ایثارگری سوال کرده است که در اداره ما کسی که به صورت داوطلب به جبهه رفته کارت ایثار به دردش می خورد اما من که به صورت داوطلب نرفته ام، کارت ایثارگر به دردم نمی خورد.

- تاثیر دارد، ایشان اطلاع ندارند. ستاد کل به ما گفته است که اگر شخص خواست یک سال از خدمت شخص را کم کنید و کارت داوطلب برایش صار کنید. همین افراد می توانند بیایند از ما تاییدیه بگیرند که در اداره یک پایه حقوقی به او بدهند.

فاش نیوز: رسیدگی هم می شود؟

- بله روزانه دهها نامه را به ادارات جواب می دهیم.

 

فاش نیوز: درباره امتیاز داوطلب از غیر آن بیشتر توضیح دهید؟

- در ارتش سرباز زیر 24 نداریم، معمولا دوازده ماه را کم می کنیم و دوازده ماه را برایش می فرستیم که در اصل به نفع سربازان می شود چون بسیجیان امکان دارد فرضا شش ماه یا دوازده ماه سابقه داشته باشند اما سرباز زیر 24 ماه نداریم. وقتی داوطلب محسوب می شود یک پایه حقوق برایش  در نظر گرفته می شود.

فاش نیوز: بنابر صحبت های شما اگر داوطلب محسوب نشود کارتش در اداره بی تاثیر است؟

- سربازان دوران جنگ ما همه داوطلب بوده اند. کسی را به اجبار به جبهه نبرده اند. یقه کسی را نگرفته اند و به اجبار به جبهه ببرند. وقتی در منطقه بازی دراز یک قسمتی را گرفتیم تعدادی قبر مشاهده کردیم. از اسرا سوال کردیم این قبرستان چیست گفتند سربازانی که از جبهه فرار می کردند در اینجا اعدام می کردند تا برای دیگران عبرت شود. در ایران به این شکل نبوده است.

فاش نیوز: برخی هم  کارت ایثار دارند اما برای مجروحیتشان مدرک ندارند؟

- بحث مجروحیت ساختارش متفاوت است و مربوط به حوزه کاری من نیست، اما در کل الان بیست سال از زمان جنگ گذشته است. وقتی ما می خواهیم بحث جانبازی را بررسی کنیم یک چیز را مسلم می دانیم و آن اینکه فرد حتما باید در بیمارستان بستری شده باشد والا خیلی از بیماری های جسمی به علت کهولت سن به وجود می آید. زمانی هست که نفر می گوید من شیمیایی شده ام از طریق آزمایش صحت  و سقم آن  تشخیص داده می شود چون در جای دیگری شخص شیمیایی نمی شود. این مورد را بدون نیاز به مدرک بستری شدن در بیمارستان قبول می کنند ولی در سایر موارد فرد حتما" باید بستری شده و سوابق بیمارستانی داشته باشد.

فاش نیوز: از آقای کفاش رئیس کمیسیون تعیین درصد بنیاد شهید که پرسیدم طور دیگری جواب  دادند!

- در ارتش به این شکل است.

فاش نیوز: مگر همه جانبازان نباید به بنیاد شهید مراجعه کنند؟

- خیر. کسی که در ارتش خدمت کرده است باید در سیستم ارتش پیگیر کارش باشد. وقتی به  مرحله آخر می رسد یک درصدی را برایش در نظر می گیرند. اگرجزو نیروی کادر ارتش بود وقتی خواستند رتبه حقوقی و سایر مزایا به او بدهند خود سازمان ارتش این کار را می کند، اما کسی که سرباز بوده و جزو نیروی کادر ارتش نیست وقتی کارهای مربوط به کمیسیون پزشکی اش انجام شد به بنیاد شهید ارجاع داده می شود.

فاش نیوز: یک مطلب مهم این است که خیلی از ایثارگران در زمان جنگ پیگیر مسائل تعیین درصد و مدرک نبوده اند، الان که می خواهند به خاطر درمان و غیره پیگیر تعیین درصد باشند به مشکل برمی خورند چون از آن ها مدرک می خواهند.

- خیلی از پرسنل کادر ما هم این گونه هستند.

فاش نیوز: یعنی کاری نمی شود کرد؟

- خیر. بالاخره باید مدرک داشته باشند. فرضا" شخصی که تعدادی ترکش در بدنش وجود دارد، این قابل اثبات است.

فاش نیوز: شما فقط شیمیایی را گفتید؟

- مواردی هست که فقط در جنگ اتفاق می افتد. این ها قابل اثبات است. شمیایی و ترکش در هر جایی  اتفاق نمی افتد. در قسمت ایثارگران ارتش موارد شیمیایی را بدون برو و برگرد به بیمارستان می فرستند و مورد ترکش را هم در چرخه دیگری بررسی و تعیین درصد می کنند. ولی در سایر موارد فرد، حتما" باید سوابق بستری شدن در بیمارستان را داشته باشد.

فاش نیوز: کسانی هستند که می گویند در زمان جنگ در ژاندارمری و در منطقه کردستان خدمت کرده و در شرایط خیلی سختی هم بوده ایم اما اکنون فقط سربازان ارتش می توانند برای دریافت کارت ایثار اقدام کنند؟

- نیروی دریایی را می دانم که الان در حال صدور کارت ایثار هستند.

فاش نیوز: شما فقط نیروی زمینی را مشخص کرده بودید.

- آمار نیروی زمینی با آمار نیروی دریایی قابل مقایسه نیست. مثلا سربازی که از نیروی هوایی در جبهه بوده باشد نداریم. آن زمان فقط سربازانی در سیستم پدافند نیروی هوایی بودند که البته پشت جبهه محسوب می شده است. تعداد کمی که از نیروی دریایی بوده اند الان در حال صدور کارت برایشان هستند. نیروی انتظامی هم به افراد برگه می دهد.

فاش نیوز: این برگه به چه کاری می آید؟

- با این برگه می تواند برای فرضا" دانشگاه، بیمه و یا اداره نامه بگیرد.

فاش نیوز: این برگه مساوی با کارت است؟

- بله.

فاش نیوز: چرا کارت صادر نمی شود؟

- شاید به علت اینکه تعدادشان کم است برایشان صرف نمی کند که بخواهند برای این کار ساختاری را تعریف کنند.

فاش نیوز: در مصاحبه ای که قبلا" داشته اید به طور دقیق مشخص نکرده اید کسانی که کارت ایثارگری را در اختیار دارند از چه تسهیلاتی برخوردار می شوند؟

- یک بار در قسمت مراجعات مردمی گفتم از کسانی که به اینجا می آیند بپرسید این کارت را برای چه می خواهند. ما خودمان می دانیم چه امتیازاتی را قائل هستیم اما نظر آنان را هم می پرسیم. در سطح کشور به صورت عمومی یک سری مزایا را در نظر گرفته اند. ما مثلا" کسر خدمت را داریم و سهمیه کنکور دانشگاه. 25 مورد از کسانی که آمده بودند کارت ایثارگری دریافت کنند را بررسی کردم. فرضا" شخصی می گفت می خواهم فرزندم را در دانشگاه شاهد ثبت نام کنم یا قاضی گفته بود اگر ایثارگر باشی برایت تخفیف قائل می شوم. در دادن وام های اشتغالزایی در صورتی که دو طرف همسان باشند کارت ایثارگری ترجیح دارد. یک سری وام مخصوص ایثارگران است، پایه حقوقی هست، در بحث بیمه هم دو سال خدمت جزو بیمه محسوب می شود. یک سری از سازمان ها حق بیمه شخص را می دهند.

فاش نیوز: حق بیمه را چگونه می دهند؟

- فرضا" نفر باید سی سال خدمت کند تا بازنشسته شود. طبق قانون دو سال خدمت سربازی جزو خدمت حساب می شود. یعنی نفر 28 سال خدمت می کند اما حق بیمه آن دو سال گرفته می شود. اگر شخصی مدرک ایثارگری داشته باشد درصدی تخفیف برایش قائل می شوند. بعضی از سازمان ها هم کل آن را تخفیف می دهند. بنابراین مواردی هست که برای کل ایثارگران در سطح کشور در نظر گرفته شده است و این گونه نیست که لازم باشد ما بخشنامه صادر کنیم. مثلا شخص به  دانشگاه آزاد می رود اما تخفیف قائل نمی شوند چون تخفیف در صورتی است که بنیاد مستضعفان یک پولی را به آنها بدهد، اما جا به جایی دانشگاه را از آن ها می پذیرند.

فاش نیوز: اگر شخصی بخواهد موارد را دقیق تر را بداند باید به سایت مراجعه کند؟

- خیر. موارد فقط کسر خدمت و سهمیه دانشگاه است. این مربوط به ارتش می شود. موارد دیگر برای کل ایثارگران کشور است که قانون تعیین کرده است. مثل کوتاه کردن نوبت دادگاه. موارد کلی که مربوط به همه ایثارگران می شود را خود شخص در موارد مختلف مثل وام بانکی می تواند آنجا سوال کند.

فاش نیوز: برای ایثارگرانی که به  جای فرزند پسر، دختر  دارند مزایایی در نظر گرفته نشده است؟

- فکر می کنم این ایثارگران باید نامه ای به مسئولین بنویسند و از آنها بخواهند تا به مزایای کارت ایثارگری  افزوده شود.

فاش نیوز: در مصاحبه ای که امیر سرتیپ پوردستان درباره مزایای کارت ایثارگری داشتند به استفاده از اماکن نیروی زمینی مثل تالارها و ورزشگاه ها با  قیمت بسیار ارزان اشاره کرده بودند؟

- اگر شخصی از غیر ایثارگران بخواهد فرضا" از تالارهای ارتش استفاده کند یک قیمتی دارد اما اگر از ایثارگران باشد فرقی هم نمی کند از کجا باشد یک تخفیفی برایش در نظر گرفته می شود.

فاش نیوز: بسیار ارزان، معنی رایگان می دهد؟

- خیر. ده درصد تخفیف دارد.

فاش نیوز: اینکه چند ماه سابقه داشته باشد هم در درصد تخفیف تاثیر دارد؟

- خیر. صرفا داشتن کارت ایثار مهم است.

فاش نیوز: ایثارگری گلایه داشت که عکس روی کارت ایثارگری مربوط به شخص دیگری است؟

- چون عکس این افراد ابتدا اسکن گرفته می شود امکان دارد در این جا به جایی اشتباهی رخ دهد. این افراد باید کارت خود را به همراه عکس مجددا" برای ما ارسال کنند تا تصحیح شود. البته ما در بخش های مربوط به خودمان اطلاعات را به عکس منوط نکرده ایم. چیزی که مهم است مطابقت شماره کارت ایثارگری با شماره کارت ملی است.

فاش نیوز: در پایان، خبر جدید مربوط به حوزه ایثارگری دارید؟

- برای کسانی که کارت ایثار را دریافت کرده اند در حال آماده سازی مدال هستیم. یعنی در آینده نزدیک به این عزیزان مدال شجاعت خواهیم داد. این هم در واقع موردی است که سربازان دوران جنگ تشویق شوند تا هر چه سریع تر برای دریافت کارت ایثار اقدام کنند.

فاش نیوز: مطلب دیگری اگر هست بفرمایید.

- ممکن است فردی بگوید این کارت را نمی خواهم. من به  او می گویم که این وظیفه ملی تان است. شما فقط مدارکت را بفرست و برو تا اطلاعات شما در سیستم ما ثبت شود. این اطلاعات را برای تاریخ کشورمان نیاز داریم. در هشت سال جنگ 2/5 میلیون نفر سرباز وارد نیروی زمینی شده است یعنی 25 لشکر. این خیلی مهم است که همه بدانند وقتی حضرت امام در وصیتنامه شان می فرمایند نیروی زمینی قهرمان که در همه حوادث نوک پیکان حملات دشمن بوده، به چه علت است.

فاش نیوز: با تشکر از وقتی که در اختیار ما قرار دادید.

گزارش از محمد نوروزی

اینستاگرام
تورا خدا این همه دروغ چرا امیر محترم شما چرا حق ایثار پرسنل کادر خود را نمی دهید دادن یک برگه کاغذ بی ارزش پرس شده که کاری ندارد بنده کادر هستم وقتی به استراحت گاه سلامت بخش میروم جا نداره چون دورهای اموزشی برای انهایی که ازشان میترسد پرشده تورا خدا این همه ردیف کردی می دانی هیچکدامدر جامعه ارزش نداره اخه کجا کارت ایثار ارتش برای دانشگاه وکنکور ارزش داره دل من کادری بدرد ماید از این همه حرف حالا شاید ان وطیفه نداند و قبول کند اما من وبچه ام هرگز هرگز
فعهفغعفعف
درمنطقه جنگی کردستان سال61اززاندارمری اعزاشدم باشرایط بسیارخطرناک چون حمله دشمن قابل پیش بیننبود سال63دوماه اخربه تهران پادگان ونک بعدازبیست ماه کارت ایثارراکجابگیرم باتشکر
کارت ایثار م را گرفتم ولی مزایای فوقالعاده ایثارگری برایم منظور نگردید جرا این همه تبعیض بین سرباز داوطلب و رزمنده بسیجی است اصلامعنای واقعی ایثارگر در لغت جیست نکنه از نظر نوشتار یویا نحوه نگارش متفاوت از دیگرایثارگران باشد لطفا بیشتر برای احفاق حقوق ازدست رفته ایثارگران تلاش فرمایید با تشکر
ایا هدف در جنگ فرق میکرد چرا به سربازان ارتش کارت ایثار میدهند ولی درسپاه خبری نیست به این میگن قانون یک بام و دو هوا .
دقیقا من میخواستم همین بگم چون من داوطلب سال59درارتش خدمت کردم از لحظ اول درجبهه بودم ازحصرابادان تافتح المبین و خرمشهر و عملیات رمضانتا8/1/1362بعدکه رفتم کارت ایثاربگیرم گفتن به شما چون درارتش بودید
اجازی نداریم داوطلب بنویسم جزکسری خدمت هیج امتیاز نداریم
پس امتیازها کجاهست
من نمیدانم این تاریخ 1367/5/27از کجا امده که ملاک سابقه جبهه شده است اتش بس در تاریخ 1367/5/29 ساعت 6/5 صبح اعلام گردید که اگر بخواهیم اتش بس را نیز تاریخ پایان جنگ بدانیم باید تاریخ29 باشد نه27
سلام موافقم .باید حق راگفت . سپاه بهتر پاسخ می دهد
در سال 68 تعدادی از بچه درمنطقه نفت شهر هم شهید وهم اسیر داشته ایم از جمله جناب اقای خیرآبادی که بعد از آزادی موفق به دیدار به رهبر فرزانه امام خامنه ای شد پس چرا این منطقه ها جز منطقه عملیاتی نیست
با سلام شما گفته اید پایان منطقه عملیاتی آتش بس است چرا بععد که دوستان ما درمنطقه گیلانغرب بودهاند شهید وازاده داشتیم از جمله جناب اقای سروان خیرآبادی که خداوند به او سعادت دیدار با رهبر فرزانه امام خامنه ای نصیب او شد چرا حق این رزمنده ها باید پایمال شود
با سلام پدرم 28 سال خدمت کرده در زمان جنگ ریه هاش شیمیای شده ولی هیچ تسهیلاتی در یافت نکرده خودش هم بیکاره به خاتره ریه هاش نمیتونه کار کنه
باسلام من فرزند ایثار گر هستم و کارت ایثار داریم اما تنها امتیازی که این کارت واسه پدر من داشته عبور از عوارضی های دولتی بین شهری بوده و بس..دریغ ازکمترین بها به این زحمتکشای دوران جنگ...همه این حرفا هم فقط حرفه..خدا شاهد این ماجراست
سلام
سلام پدرم 18ماه سابقه خدمت توجنگ روداره میخواستم بدونم چقدازخدمتم کم میشه؟من الان دردوره اموزشی هستم
باسلام چرا به مردم دروغ میگویید پدر بنده ۱۰۵ ماه منطقه عملیاتی بوده در توپخانه ۸۱ زرهی کرمانشاه عملیات فاو ، کربلا و ..... دوتا لوح تقدیر از مقام معظم رهبری و کارت ایثار هم گرفته ، بنده شش سال در شرکت گاز کار کردم آقایون پسرا و دخترهاشونو با اینکه یک روز جبهه ندانشتن فقط بندپارتی داشتن بدون سابقه کارمند بودن جذب کردن اما من با شش سال سابقه کار و کارت ایثار و لوح های تقدیرپدرم رییس منابع انسانی اداره بجای تقدیر گفتن این چیه پدرت ارتشی بوده پول جنگ رو هرماه بهش دادند واقعا متاسفم ومن رو با زن و بچه انداختن بیرون ، خدا حق این رزمنده های ارتش و اسلام رو ازتون بگیره
در اين سيستم تا دروغ هست راست نخواهند گفت
باسلام من چندسالی هست کارت ایثار گرفتم در هیچ اداره ایی برای کارت های ما تره هم خورد نمیکنن میگن کارت ایثار بنیاد رو قبول دارن حتی در دادگاها که جناب امیر فرمودن تحویل نمیگیرن بطور کلی به هیچ دردی نمیخوره فقط در حرف معتبره نه در عمل
قصر شیرین تا کدوم سال منتطقه حساب میشد ج بدین
با سلام یکی از مزایای کارت ایثار .برای بیماری پدر مرحومم به بیمارستان میلاد رفته بودم از انجایی که پدرم قادر حرکت بدلیل بیماری نداشت گفتند باید بلیچر تهیه کنید به اطاق بلیچر رفتم برای گرفتن که مسولش گفت باید صبر کنید نیم ساعتی منتظر ماندیم و گفت باید مدرکی را گرو بگذارید کارت ملی دادم گفت که اعتبار ندارد کارت ایثار را دادم خدمتش کمی نگاه کرد و گفت بگذار جیبت که با این کارت ایثار بیلچر که هیچ حتی اگر ببری بوفه یک ادامس هم بهت نمیدن با کمی خجالت برگشتم و رفتم از راننده خواهش کردم تا گواهینامه اش را گرفتم تا بلیچر بهم دادند واقعا اینه ارزشه کارت ایثار
شما یا از وضعیت پرسنل کادر خبر ندارید،یا اهمیت نمیدید،وقتی حتی این ارزش واسه ایثارگرتون قائل نیستید که کارت پرس شده بهش بدین،یه تیکه برگه با چاپ ناقص میدین،بع واسش مزایا قائل میشید؟همش شعاره
امیر بزرگوار خوب میدانید که جانبازی پرسنل ارتش را کسی قبول ندارد تا چه برسه به کارت ایثار بنده کادرهستم شمار ا بخدا دل ماها را دراین آخر عمری به درد نیاورید امیربزرگوار بنده برای کارمراجعه داشتم به ایثارگران صنعت ومعدن با نامه رسمی ساتا موقعی ارایه کردم اقایی که درآنجانشسته بود با برخوردی که با اسراییلی ها هم نمیشه گفت برو از بنیاد 2درصد نامه بیار که دودرصد جانبازی تا کارت را انجام بدم اما 70 درصد ارتش برای ما ارزش نداره چرا امیر ما به خودمان دورغ میگیم انچه بود برده اند
کارتار ایثار دریافت نمودم ولی کد ملی و فامیل اشتباه است بخاطر همین کد ایثار گری هم اشتباه است هر جا مراجعه می کنیم از ما قبول نمی کنند و نمی توانیم از سهمیه استفاده کنیم برای تعویض کارت باید کجا مراجعه کنیم لطفا ما را راهنمایی کنید.
بخدا قسم من کارت ایثار گری را در دانشگاه علوم پزشکی خرم آباد لرستان ارائه دادم کفتم این کارت چه مزایای دارد کفتن هر کس کفته که ارزشی دارد خیلی اشتباه کرده
ایا برای سربازان سال 67 تا 69 در منطقه کردستان هم کارت ایثارگری ثبت میشود
ب سلام واحترام بنده در سالهای ۵۸و۵۹ درکردستان خدمت نمودم وبا توجه به شرایط آن زمان وجنگ داخلی با حزب دمکرات وکومله ودراین جریان شهدای زیادی تقدیم گردید واگر شجاعت ورشادتهای شهید علی صیاد شیرازی وشهید چمران نبود شاید جنگ با اشرار به شکل دیگری رقم میخورد لذا استدعا دارم با توجه به اینکه بنده مراجعه کردم وکارت ایثارگری گرفتم ولی جهت تاثیر در حقوق وبرخورداری از مزایای آن موفق نشدم واظهار میدارند باید در بازه زمانی جنگ باشد خواهشمند است راهنمایی بفرمایید
کارت ایثار صادر نشود خلیی واقت کارها انجام داده ولی خبری نیست زمان در بانه شیمایی شودم ولی صورت ثانحه ولی پیدا نشود من الان باید چگونه درصد بگیرم هرروز دکتر ولی خوب نمشوم میگوین مورد شیمایی
سلام من 17ماه سرباز نیروی دریایی خارک بودم سه ماه آخر خدمت منتقل شدم بندرعباس کارت پایان خدمت از بندرعباس گرفتم و برگ تسویه حساب هم دارم ولی 100بار رفتم پرونده ای من ندارم آخه من وقتی آمدم بندر 45روز مرخصی جنگی که از خارک طلب داشتم رفتم و بیست روز تو بیمارستان سوروبستری بودم چگونه پرونده من نیست و کسی که در اوج بمباران در جزیره خارک بوده چرا اوج بمباران چون در سال 64 رادار خارک بمباران کردند منم سرباز مخابرات بودم وظیفه بر قاری ارتباط بین اطاق جنگ خارک با دیگر اطاق جنگها بودم که به وسیله خط هایتلاین انجام می گرفت من نمی دانم از یک طرف ارتش می گوید کسانی که در سال 63تا 65سرباز بودند هر 24ماه ا یثارگری باید بگیرند من سه ماه سیرجان بودم هم خارک منطقه جنگی بود هم بندرعباس منطقه عملیاتی چگونه به من 13ماه بدون پیگیری ایثار گری می دهند .لی نیروی زمینی به تمام سربازان دوره جنگ 24ماه ایثارگری داده من حق خودم می خواهم. نه بیشتر نه کمتر خواهشمند است اگر پرونده من خارک یا بوشهر یا بندرعباس است دستور فرمایید حق من که 21ماه ایثارگری می شود بدهند نه 13ماه
5 10 1400 بهمن ماه این جانب درسال 1369 یعنی 18 7 69 سرباز سپاه بودم مدت خدمت 24 ماه را درکردستان درمنطقه چنگالهای الباتان خدمت کردم آیا به من کارت ایثار تعلق می‌گیرد یانه لطفا راهنمای کنید ودرضمن من جزو بیماران خاص هستم ومتهل داری یک فرزند ومستجر این دومین نامه من است متشکر
بنده 96 ماه سابقه حضور در جبهه واسارت دارم .اونوقت این آقایان ارتشی به ما کارت معافیت از خدمت دادن به نظر شما این عدالت است ؟؟؟ یعنی این 96 ماه همش کشک .....
مواردي در سپاه است كه اگر منصفانه قضاوت كنيم زحمات زيادي كشيدندومن تشكر ميكنم.. ولي يادمان نرود كه سربازان هم زحمت بسيار كشيدند كه نبايد فراموش شود!!!
از این سیوال و جواب ما نفهمیدیم که کارت ایثار چه مزایایی دارد . اما محض اطلاع سیوال کننده قبلی باید بگویم که کارت واگذاری به من بازنشسته یک تکه کاغذ معمولی است خوش به حال شما که کارتت را پرس کرده اند .
همه رزمندگان عزیز می دانند درزمان جنگ کسی به فکر نام ونشان نبود وحتی به همدیگر سفارش می کردند اگه من زخمی شدم مرا بیمارستان صحرایی هم نبرید.ولی حالا می بینیم به زن وفرزندمان ظلم کرده ایم.باور نداری بیا فولاد مبارکه ببین کی را استخدام می کنند.باشد ما هم خدایی داریم/غبطه گذ شته هم بی فایده است.
باعرض سلام وخسته نباشید به امیر دهگانی باعنایت به شرایط جسمی وروحی وکهولت سن جانبازان کادر بازنشسته و دوری مسافت شهر ها واستان های کشور ویگانها ولشگر های نیرو زمینی که یگانهای خدمتی قبل از باز نشستگی می باشند ایا درجهت رفاه حال جانبازان امکان تحویل مدارک به دفاتر خدماتی الکترونیکی جهت اخذ کارت ایثار جانبازان کادر وجوددارد یا خیر با تشکر لطفا اطلاع رسانی فر مایید-
بهت ميدن امتيازداره امابه مرورزمان
ای کاش سپاه هم فکری برای سربازانش میکرد ...راستی فرق سرباز سپاه با ارتش در چیست یعنی ماه که بسیجی بودیم و بعنوان پاسدار وظیفه بخدمت سپاه در آمدیم و یا آن بخش از سربازان که از پادگان سهمیه سپاه شدند فرقی با ارتش داریم که آنها بابت جانبازیشان از ارتش هم حقوق میگیرند ولی ما ها نه ؟ چرا وزرات دفاع فکری به حال این معضل نمیکنه و بعنوان متولی امور نظامی به همه به یک چشم نگاه نمیکنه ؟؟؟؟؟
برادرم به خدا چیزی به ما ندادن و از این ادعا بنده که کارت ایثارگری 2 ساله از ارتش دارم بی خبرم
سلام

خدا پدرت رو بیامرزه.

کی گفته چیزی دادند؟ چرا دروغ میگید؟

یه ترب سیاه هم به ارتش ندادن.

تمام اینه هم کذب محضه
صدای دهل از دور خوش است من کادری 140 ماه مطقه دارم ارزش 6ماه بسیج ندارد
ایا سربازانی که از نظر ارتش جانباز می باشند و در امور شهدا و مجروحین ستاد کل مدارک انها موجود می باشد باز هم باید اطلاعات خودشان را برای دریافت کارت ایثارگری ارسال کنند یا امور شهدا و مجروحین ارتش اتوماتیک وار خودش با همان اطلاعات دایره مجروحین کارت ایثارگری را صادر می کند؟
الکی فقط یک کاغذ رو پرس,کردن دادن دستمون . هیچ ارزشی نداره بدرد دانشگاه هم نمیخوره . هیچی نداره دوست عزیز
با سلام وعرض تشکر 0 امیدوارم باپیگیری های شما عزیزان حق ایثارگری سربازان جنگ تحمیلی که تاکنون درهیچ سازمانی مورد قبول واقع نشده انجام پزیرد تامرهمی برزخمهای این سربازان باشد 0 چرا مجروحان به عنوان جانباز محسوب می شوند ولی سربازانی که درمناطق عملیاتی بابدترین شرایط خدمت کرده اند به عنوان ایثارگر محسوب نمی شوند شما رابه خدا قسم به این مشکل سربازان دفاع مقدس رسیدگی نمایید تا حق ایثارگری این سربازان درسازمانها وادارات دولتی مورد قبول واقع شود 0
اگر در زمانی افرادی برای خدمت به جامعه اسیب دیده اند جامعه هم وظیفه دارد تا اندازه ای که اسیب این افراد بر زندگی عادی انها مشکل ساز است رفع مشکل کند.
معقول است؟ چند میلیون نفری که در زمان جنگ به وظیفه خود عمل کرده اند و اسیب جسمانی هم ندیده اند توقع مزایا داشته باشند، اگر توقع این باشد که به ازای هر سال خدمت دو سال سابقه کاری محسوب شود و توقع خاتمه یابد مشکلی نیست.
سربازان که مدت دو سال خدمت می کردنند و ماهانه دویست و پنجاه تومان حقوق و در صورت بودن در خط مقدم روزانه مبلغ شصت تومان فوق العاده دریافت می کردنند.
به برادران بسیجی مجرد ماهانه دو هزارو چهار صد تومان و متاهلین ماهانه مبلغ دو هزارو هشتصد تومان پرداخت می گردید.
به افراد کادر ارتش و سپاه پاسداران هم حقوق و مزایای قابل توجه پرداخت می گردید. حالا به کدام دلیل شرعی و عقلی جامعه باید به این افراد مزایا پرداخت نماید .
24 سال از پایان جنگ می گذرد یعنی اینطور که توفع می رود جامعه باید همیشه برای افراد سالم مانده از جنگ، هزینه کند!!!!!!
از حقوق سربازهای زمان جنگ گفتی آیا اگر همین عزیزانی که درجنگ حاضرشدند ودرمقابل دشمن ایستادند یکنفررا متوانی پیداکنی که با حقوق سربازی درآن زمان جنگ توانسته باشد بلیطی برای رفتن به منزل درایام مرخصی تهیه کند. وکسانی که خودشان بدون هیچ اجباری لباس رزم برتن کردند ودرمقابل گلوله های دشمن مردانه ایستادند وخدمت سربازیشان را انجام دادند درصورتی که بسیارکسانی بودند که تعداد آنها بیشتراز رزمندگان دفاع مقدس است ودرجنگ ازترس جانشان قدمی هم برنداشتند . حال این آب وخاک باید ازآن کسانی باشد که برای حفظ آن مردانه جنگ کردند واگر توقعی دارند برادرعزیزم چیز زیادی نیست که شما اینگونه کاروزحمات آنان را اینگونه میبینی . تمام کسانی که حتی یک ماه درجبهه بوده اند ودراماج آن انفجارها قرارگرفته اند هیچکدام درون وجودشان سالم نمانده واگر منظورجنابعالی این است که هرکس که آسیب دیده باید بگویم همه رزمندگان درجنگ آسیب دیده اند وبرای این مردان بزرگ وخدمت بزرگی که انجام داده اند آنچنان که شایسته ودرخورباشد قدردانی صورت نگرفته من فکرنمی کنم شما سرباز دوران دفاع مقدس بوده باشی زیرا اگربودی اینگونه قضاوت نمی کردی.
با سلام بنده در دوران سربازی مجروح شدم ان هم دو بار که درعملیاتهای فتح المبین و بیت المقدس بوده ، علاوه بر داشتن صورتجلسه سانحه و مدارک بیمارستانی زمان مجروحیت و احراز جانبازی از سوی بنیاد دوستان همرزم و مجروح شده همزمان با بنده هنوز در قید حیات می باشند و مهمتر از همه اینها این است که بنده می توانستم معافیت پزشکی بگیرم و این مشکل پزشکی بنده هنوز وجود دارد و در دوران سربازی برای بنده تحمل ان سختر بوده و مدارک بیمارستانی ان هم از دوران نورادی موجود می باشد و امضای پزشک دوران نوزادی بنده که خانم دکتر پیرنیا (پزشک فرزندان پهلوی) بوده نیز بر روی مدارک بیمارستانی موجود است و با خروج خانم دکتر پیرنیا در سال 57 و فوت ایشان شما نمی توانید بگویید که بنده مدرک سازی کرده ام به جرات می گویم که از بنده داوطلبتر وجود ندارد چه در ارتش چه در بسیج.
تمام حرفهایی را که باعث ناراحتی شما در کامنت قبلی بنده بود را تکرار می کنم وتمام ان مطالب حقیقت محض می باشد چه شما خوشتان اید چه بدتان اید
با سلام مجدد این را فراموش کردم پاسخ بدهم سربازانی که در منطقه عملیاتی بودنند در زمان مرخصی با گرفتن امریه بلیط رفت و برگشت را از راه اهن مجانی دریافت می کردنند و بنده و تمام دوستانم که در خط مقدم جبهه بودیم علاوه بر دریافت فوق العاده جنگی بلیط رفت و برگشت در زمان مرخصی را مجانا دریافت می کردیم و در طول پانزده ماه حضور در جبهه ریالی بابت بلیط قطار پرداخت نکردم و راه اهن هم رزمندگان را در الویت نوبت قرار می داد، لطفا مطالب را با صداقت بیشتری بیان کنید و از مظلوم نمایی پرهیز کنید
سرباز جانباز عزیز فرمایش شما از برخی جنبه ها شاید درست باشد ولی از بسیاری جهات هم قابل اعتراض است . اولا بسیاری از همین به ظاهر افراد سالم بسیاری مشکلات روحی روانی را به همان علت حضور در جنگ تحمل میکنند و صدایشان در نمی آید. از طرفی این را هم میبایست در نظر داشت که بسیاری از افرادی که شهید و یا جانباز شده اند فقط به دلیل حضور در منطقه و اتفاقی که برایشان افتاده است از بیت المال ارتزاق میکنند که البته حقشان هم هست ولی این را هم میدانیم که برخی از همین عزیزان در حال فرار از خطر ویا در اثر آوردن چتر منور مجروح یا شهید شده اند ولی در بین همین افراد به ظاهر سالمی که شما میگویید بسیاری را بنده سراغ دارم که در یک عملیات و در طی یک شب 22 دستگاه کامیون عراقی را تک و تنها از داخل محوطه عراقی ها ربوده و به واحد خود آورده و یا در لحظه های حساس بدون هرگونه خوف و ترس از دست دادن جان ، خود را به آب و آتش زده و میلیونها داستان مثل این حال به نظر شما یک دلجویی و یا یک وام کوچک زیاد است. البته امیر فرمودند که قرار شده یک تکه حلبی بنام مدال افتخار به برخی از آنها داده شود که البته من مطمئن هستم که همان حلبی ها هم قسمت فقط همان دسته افراد خواهد شد که بیشترشان واقعا نه رشادتی از خود نشان داده اند و نه علائق خاصی به این موضوع ها داشته اند.
سلام باتوجه به اینک جانباز جنگ هستم بابند ج ماده 108بالزنشست شده ام حق وحقوق من رادرست پرداخت نکردن وبه درصد جانبازی که برایم زدن اعتراض دارم در بیمارستانها شوراشدم حدود 50درصد برایم زدن ولی درصد نهای 27درصدشده لطفا رسیدگی کنید و حق جانبازی وجبهه هم دریافت نمی کنم باتشکر
جناب امیر آیا بعد از آتش بس ما درجبهه نفت شهر هم شهید داشته ایم وهم اسیر چرا حق این بچه ها پایمال می شود
بازهم گلی به جمال ارتش برای دل خوش کنک آن کارت را داده ولی سپاه ازاین هم دریغ کرده.
سلام بنده ۲۸درصد جانباز هستم و۲۵ماه حضور جبهه دارم ولی متصفانه هیچ حقوقی یا مزای نمیدن لطفن رسیدگی بشه شماره پروند۶۵۷۶)
ايا سرباژان 67!7!23 تااخرشصت.نوه.زمان.اتش.بس.دراروند.رودد.کارت.ايثار
من مدت 29 در منطقه جنگی درجبهه حضور داشتهام تی 2 زرهی دزفول
سربازانی که دوکارته می باشند یعنی آنهاییکه علاوه برخدمت سربازیشان که درمنطقه عملیاتی بوده اند یک کارت جدا برای شش ماه احتیاط دارندوهمانطور که می دانید این شش ماه بطورداوطلبانه دراختیار خودسرباز قرارداشت ومی توانست بعنوان خط شکن به مناطق عملیاتی دیگر اعزام شود ویا این دوره احتیاط را به پادگان برگشته واین شش ماه رادرآنجا سپردی کند.پس چرا این شش ماه(دوره احتیاط) بعنوان سابقه حضورداوطلبانه فردمحسوب نمی گردد تاازاین امتیاز دراستخدام ویاسایرمواردمشابه استفاده گردد؟ خواهشمنداست این خصوص هم فکری بشود.
کارتی برای من فرستاده اندکه اگر آنرا گم کنم کسی که آنرا پیدا کند .
فکر میکند کپی یا بدل است چون آنقدر خط وخش درموقع پرینت گرفتن روی آن افتاده که نه عکس ون اسمش مشخص است وتازه اسمش را کذاشته اند کارت ولی باید می گفتن ورقه کوجک به اندازه کارت بابا ارتش به این عظمت باید روی ورقه کارت بزنه از سرتیپ می پرسم کارت پرسنلی خودتان هم روی همین ورقه ها زدین انهم به این شکل چطوری میتوانم عکسش را برای شما ارسال کنم تا ببینید چه گلی کاشته اید.
با تشکر سرباز وظیفه 24 ماه خدمت د رارتفاعات شمالغرب کشور
ستام خسته نبایشی اینجانب جئادمولوی از لشگر 28 سنندج تقاضای صدور کارت ایثارگری نمودم .ولی تا کنون موفق به دریافت نشدم و با مراجع به پادگان گفتند اطلاعات شما را با سی دی شماره 74/7/642 درتاریخ 90/0201 به معاونت تهران ارسال نمو دیم ولی هنوز هیج کارت به ایجانب نرسیده جکار باید بکنم
آقاي مولوي! اگر مطلب فوق را به دقت مطالعه كرده باشيد شما از دو طريق مي توانيد اقدام نماييد اول اينكه از طريق سايت آجا كه آدرسش در مطلب بالا درج شده است مشكلتان را مطرح كنيد دوم اينكه به معاونت احتياط آجا مراجه نماييد و حضوري مطلبتان را عنوان نماييد.
سلام بنده با اصول جنگ موافقم . ارتش وظیفه بنیاد را انجام دهد یعنی همه جا گواهی جانبازی شورای ارتش معادل گواهی بنیاد مورد قبول قرار گیرد . ظاهرا برای معافیت فرزند جانبازان گواهی شورای ارتش مورد قبول است . چرا برای امور دیگر و تسهیلاتی که بنیاد کارشکنی میکند ولی مورد تایید شورای ارتش است برای رسمیت گواهی شورای ارتش اقدامی نمیشود؟اگر بشه چی میشه !!
با سلا م
اونهایی که در سپاه خدمت کر ده اند ( سربازی ) پس چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟
1-استفاده سهمیه ایثار گری در ثبت نام اولیه کنکور دانشگاهخ برای افرادی که دارای کارت ایثار هستند
2-ثبت نام و استفاده از پروژه تعاونی مسکن ایثارگران که دارای کارت ایثارگری هستند یا شماره تلفن یا آررس تعاونی مسکن ایثارگران برروی همین سایت جهت اطلاع و استفاده از سهمیه ان تعاونی و عضویت در ان
با سلام من کارت ایثار را گرفتم و میخواهم از پروژه تعاونی مسکن ایثارگران استفاده کنم. من 24 ماه خدمت هستم.من را راهنمایی کنید.
لطفیفا آدرس تعاونی مسکن ایثارگران را به ما معرفی کنید.
آقاي بهرامپور شما بايد به سايت آجا مراجعه كنيد و درخواست دهيد
24 ماه خدمت کردم امیدوارم در آینده پسرم از مزایای کارت استفاده کند.
چندین ماه است مدارک خدمت سربازی رافرستاده ام ولی اقدامی نشده است. آذربایجان غربی -شهرستان اشنویه 09141660129
2 سال د جبهه بودیم یک کارت ایثار پایان کار بعد از چندید سال دادن اینم که میگن از سال 90 به بعد نمیتونی برای کسر خدمت بچه هات اقدام کنی کاش اینها که این کار رو کردن و 2 سال زحمات جبهه ما رو با کارت ایثار جبران کردند حداقل میگفتن یک پسر میتواند از این کارت استفاده کند نه اینکه الان که فرزندم موقع خدمت سربازیش شده قانون رو لغو کنند مسئولین یک فکری کنند
با سلام خدمت امیر سر تیپ دهگانی کارت ایثار دریافت نمودم وماه گذشته از طرف سازمان جهاد کشاورزی استان سیستان و بلوچستان ازشما استعلام شده جهت تایید 6 ماه خدمت داوطلبانه در جبهه جهت برخورداری ارفوقالعاده ایثارگری خواهشمندم دستور اقدام صادر فرمایید با تشکر از شما عزیزان
با سلام ازاینکه بعد از چند سال به فکر رزمندگان ارتشی افتادید می خواستم راهنماییم کنید برای تبدیلمدت خدمت سربازی به داوطلبانه برای استفاده ازحق ایثارگری دراموزش وپرورش به کجا بایدمراجعه کنم متشکرک
لطفا راهنمایی کنید
برای تبدیلمدت خدمت سربازی به داوطلبانه برای استفاده ازحق ایثارگری دراموزش وپرورش به کجا بایدمراجعه کنم متشکرک
برای تبدیلمدت خدمت سربازی به داوطلبانه برای استفاده ازحق ایثارگری دراموزش وپرورش به کجا بایدمراجعه کنم متشکرک
من ميخواهم
هنوز آموزش پرورش اعمال نمیکند.تابعد
تشکر واقعا کار جالب و خوبی انجام داده اید. ولی مزایا مشخص و با کیفیتی انجام نگرفته و نیاز به کارشناسی بیشتر دارد.
جهت اطلاع برادر عزیزم که شیمیای شده عرض میکنم برادر خوبم به خدا من 24 ماه و اندی تو منطقه بودم کردستان خط اول خیلی شبها برای اینکه نمیتونستن غذا بهمون برسونن برای گشت که میرفتیم از تو سنگرهای عراقی ها کنسروهای اونا رو برای خوردن میاوردیم ولی به همون خدای یکتا قسم میخورم که بابت این کارت ایثار گری پولی به ما ندادند و نخواهند داد عزیز برادر این فقط یک کارته همین و بس به هیچ دردی هم تاالان نخورده اگر در آینده میخواد اتفاقی بیفته به خدا من بیخبرم.البته دیگه جیزی نمونده که بازنشست بشم احتمالا بعدا"سر قرامون ازمون تجلیل میکنن.
استفاده از سهمیه رزمندگان در کنکور چه گونه است ؟ من کارت ایثار دارم اما شرایط استفاده از آن را در کنکور داشگاه ها نمی دانم.به aja.ir مراجعه کردم جواب نگرفتم. لطفاراهنمایی بفرمایید
پدرمن هم به عنوان امدادگروهم ایثارگردرهشت سال دفال ازمرزبوم خودکوشیدولی باوجودریه خراب وترکش دربدن امابه دلیل نداشتن پارتی هیچ گونه خدماتی نه به خودونه فرزندان وی ارئه نشده ایاکارت ایثارش امکان اینکه زمانی استفاده شودهست
محمد یک سوال ازشما دارم و آیا اگر رزمندگان نبودند که شهدا رابه عقب بیاورند شهدا مفقودالجسد نمیشدند وباز اگر رزمندگان نبودند که مجروحین را به پشت جبهه بیاورند مجروحین شهید نمیشدندویا به دست دشمن اسیر نمیشدند پس چرا اینقدر تبعیض میباشد این امتیازهایی که برای جانبازان وخانواده شهدا میباشد برای رزمندگانی که درارتش خدمت نمود ه اندهیچ امتیازی ندارند مثلا درادارات دولتی ازجانبازان مالیات وبازنشستگی کسر نمی شود ولی از رزمندگان کسر میشود ویا ازفرزندان جانبازان دردانشگاه ازاد شهریه دریافت نمیشود ولی از فرزندان رزمندگان شهریه دریافت میشود
آیا کسانی که کارت ایثاردارند میتوانند در صورت داشتن 25 سال سابقه کاردر بیمه تامین اجتماعی با عنوان سختی کارزودتر از موعد بازنشست شوند؟م
امیر محترم آخر چرا دروغ به خدا با گفتن این دروغ ها شریک جرم کسانی می شوید این تبعیضها را بنا گذاشتند . همه امتیازات مال گروه خاصی است و دارندگان کارت ایثار هم کسی برای شما تره خرد نمیکند. امیر محترم شما هم ازجمله کسانی هستید که دستوردارید این دروغ ها را بگوید. اگر حرفها وامتیازاتی که می گوید دروغ نیست بصورت جدی بخشنامه کنید به تمام ادارات ونهادها. ازماسربازان زمان جنگ دیگر خیل تعدادی باقی نماینده محض رضای خدا بخشنامه کنید تا این باقی مانده سربازان زمان جنگ حداقل گوشه ای از مشکلاتشان حل شود .
ای امیر چرا این حرفها را درج کردی وآتش ناشی از دردنهان مارا دوباره شعله ورساختی یاد خاطرات جنگ سال 59واوایل سال 60 که ما در مناطق عملیاتی غرب کشور همانجایی که شیرودی به شهادت رسد منظورم قل آویزان و شهرک مهدی سرپل ذهاب. مقاومت درمقابل هجوم نیروهای عراقی که درآن عملیات شیرودی به شهادت رسید در زیر باران فقط در چاله هایی که با بیل حفر میکردیم درآن پناه میگرفتیم بدون داشتن حداقل امکانات تاکنون این دولت حرفی از ماها به میان نیاورده بودن ومیگفتند انهایی که در ارتش خدمت کردند وظیفه داشتند وبرای ایران خدمت کردن برای اسلام که نبود؟ اکنون که به سن پیری رسیدیم ودولت برای ادامه حکومت خود از دلاوری ارتشیها میگوید اگر برای ما مزایایی قائل شوید چگونه میتوانیم استفاده کنیم و...............پیری ومحرکه گیری؟
اچرا به سربازان ژانداندارمري كه در مناطق مريوان وسقز وسنندج وكردستان خدمت كرده اند كارت ايثارگري تعلق نمي گيرد و در صورت تعلق گرفتن كارت ايثارگري بايد به كجا مراجعه كنيم؟
با سلام

بنده 9 ماه در کردستان شهر سقز در دهه 60 در ژاندارمری به صورت داوطلبانه خدمت کرده ام میخواستم بدونم به من کارت ایثار تعلق میگیرد ؟ اگر میگیرد چگونه و از کجا باید اقدام کنم؟ ممنون میشم راهنمایی فرمایید

با شکر
با سلام-9ماه در یکی از گردان های پدافند توپخانه اصفهان در جبهه مهران بوده ام.چطور باید برای کارت ایثار افدام کنم.
برای تصحیح کارت ایثار چکار باید کرد
کارت من صادر شده . زنگ زدم به من گفتن باید بیاید تهران در صورتی که بنده در شهرستان اهواز هستم .
امیر باید چکار کنم
یک سال است کلیه مدارک را توسط پست ارسال کرده ام ولی هنوز خبری نیست
سلام
بنده دو بار از شما در باره مشکلات جانبازیم درخواست راهنمایی کردم اما
تابه حال هیچ پاسخی از طرف شما عزیزان داده نشده من باز منتظر محبت شما عزیزان برای راهنمای هستم
کوچک شما جلالی
سلام اینجانب "جانعلی سبکتکین" فرزندمصطفی دارای شماره شناسنامه 369 هستم .می خواستم بدونم من دوران سربازی ام دردوران جنگ بوده ویکباربرای کارت ایثارگری اقدام کردم *حالا برای کارت ایثارگریم کجابایدمراجعه کنم.ادرس محل خدمت/کردستان .سنندج
سلام پس چی شد**
با سلام اینجانب 30 ماه خدمت کردم زمانی که کرمانشاه تخلیه شده بود و فقط سربازان در شهر خالی از سکنه رفت و آمد داشتند ماشین نبود که برای مرخصی با آن به شهر محل سکنتمان برسیم آیا کرمتنشاه جزو مناطق جنگی محسوب میشود یا نه به ما کارت ایثار میدهید یا نه ما که با ماهی 150 تومان که آن را هم به ما ندادند فقط یک 600 تومن گرفتیم خدمت کرده ایم لایق دریافت کارت ایثار نیستیم با تشکر
سلام
عرض شود بنده مدت 28 ماه در ارتش خدمت کردم که 25 ماه از آن را در جبهه های مختلف حضور داشتم . فقط سه ماه آموزشی در پادگان مراغه بودم، در صورتیکه کارت ایثار صادر شده برای بنده 20 ماه و 10 روز صادر شده است، چرا؟ از تاریخ 1364/10/22 لغایت 1367/04/22 که مدت 2 ماه از این مدت را در بیمارستان ارتش (بعلت بیماری اتفاق افتاده در طول مرخصی) بستری بودم، که این 2 ماه را نیز بعنوان کسر خدمت، در مجموع 30 ماه خدمت کردم . حال سؤال بنده این است که با وجود بلااستفاده بودن کارت ایثار ، چرا مدت واقعی حضورم در جبهه درست اعلام نشده است؟ لطفا" راهنمایی بفرمائید.(محل صدور کارت و خدمت پادگان امام رضا(ع) مراغه)
من برای ثبت نام دخترم دردانشگاه ازاد کارت ایثارم را نشان دادم جلوی روی دخترم گفتند که این کارت ارزشی ندارد من چهارده ماه توی خط مقدم بودم خیلی ها همان موقع خدمت نمیرفتند یا از مملکت خارج میشدند واقعا این جوری تجلیل باید بشود
مگه دانشگاه آزاد کارت ایثار قبول میکنن.دانشگاه آزاد ک سیستمش با پول راه میفته.ارزش کارت ایثار برای سهمیه در کنکور سراسری و استخدامی دولت است
باسلام وخسته نباشید من 18ماه درمنطقه جنگی خدمت کرده ام (ژاندارمری گردان مرزی نقده ) اما نمیدانم کارت ایثارگری را از کجا بگیرم . لطفا مرا راهنمایی نمایید.
با سلام لطفأ کارتهای ایثار را یک بار دیگر به آدرس آنها بفرستید وهزینه پست نیز درب منزل تحویل پستچی گردد با تشکر
سلام ببخشید من هنوز کارت ایثارگریمو نگرفتم باید چیکار کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سلام کارت ایثار هیچ فایدهای ندارد دارای کارت ایثار میباشم 23ماه 11روز در جپهه بوده ام اگر کارت ایثار صادر نمیکردن بهتر بود
موافقم
این کارت ایثار3سال
گرفتیم هیچ به درد ما نخورده
کارت ایثا ر تاغ دحالا کاری برای ما نکرده
باعرض سلام چه وقتی به سربازان دوران دفاع مقدس که اتقام شداست الان نیرو انتظام می باشد تعلق میگیرد باکمال سپاس
سلام ،میخواستم بدونم از این کارت می تونم در آزمون سراسری استفاده کنم؟اگه میشه لطفا راهنماییم کنین .ممنون
چرا ما نباید برای سهمیه در دانشگاه سراسری ازکارت ایثار پدران خود که دو روز بیشتر به ثبت نام باقی نیست استفاده نماییم لطفا با دقت به این مهم پاسخ مثبت داده وفردا درسایت مربوطه سهمیه فرزندان کهنه سربازان راقرار دهید تاتبعیضی بین ایثارگران دفاع مقدس وسایر نهادها نگردد با تشکر
سهمیه دانشگاه سراسریرا درسایت برای ما ایحاد کنید
باسلام .اینجانب دارای کارت ایثار هستم .برای گرفتن وام ایثارگری چکارباید بکنم؟ باتشکر
باسلام میخواستم بپرسم کسی که فوت کرده خانوادش میتونن کارت ایثار بگیرن؟ باتشکر
بنظرم دولت محترم بایستی درمورد زوجهای معلم تجدید نظر کنه درحالی که دوبله حقوق .مزایا .پاداش .عیدی . سهام..وووووومیگیرندجمعا هردو 2سوم سال را تعطیلند 2روز در هفته .وفاتها . مولودها 14روز نوروز 3ماه تابستان هوا سرده تعطیل .آلوده تعطیل زایمان 3ماه رفت 3ماه هم مواظب باشید مبادا بهش بر بخوره..انواع بیمه ها تسهیلات ووو.اکثرا 2شغله . حالا هم که 5شنبه هارا تعطیل کردند کلاس اضافه گذاشته و جیب والدین را خالی میکنند .نصف روز تعطیل درصورتیکه یه کسبه معمولی تا شب جون میکنه حتی بازنشتگی هم نداره بیمه نداره سهام نداره یه روزسرکار نره مریض باشه واویلا..آیا عدالته این؟.آیا اینا ایرانی نیستند انواع واقسام مالیات رو هم میدهند.چرا باید تبعیض قائل بود؟یا یه کسیکه کارت ایثار داره وشغل آزاد آیا لایق یک دهم این امکانات مثل سهام عدالت نیست؟؟برید ممالک جنگدیده ذو ببینید لااقل
با سلام
من کارت ایثار را دریافت کردم و برای من هم دعوت نامه تحویل خانه آمد چون نیاز نداشتم مراجعه نگردم حالا میخواهم از این مزایای استفاده کنم اما نمیدانم به کجا باید مراجعه کنم لطفا راهنمایی فرمائید با تشکر.
با سلام خدمت امیر عزیز:
باطلاع میرساند که شرکت مخابرات ایران و استان نه تنها از دادن معرفی نامه خودداری مینمایند بلکه اینگونه اظهار مینماید که اگر این مطلب صحت داشته باشد باید توسط معاونت نیروی انسانی رییس جمهور باید کتبا ابلاغ شود.لطفا ما را از این سردر گمی نجات دهید.
به ما نيز در شركت گفته اند ميبايست از طريق وزارت كار و يا سازمان گسترش بخشنامه ارسال گردد تا ما به شما معرفي نامه و استعلام بدهيم
میخام بدونم کارت ایثار گر از خدمت سربازی کسر میشود
میخام بدونم کارت ایثار گر از خدمت سربازی فرزندان کسر می شود
بله به ازاي هرماه خدمت در جبهه 18روزكسر خدمت درنظر ميگيرند
من درشهریور67 به خدمت رفته ام شهریور درسردشت ایاایثارگری شامل من هست
واقعا این کارتها بدرد کسی میخوره
چرا اين همه طلبكار هستيم اين همه ادعا مي كنيم چرا مزايا نداره يه كارت با حجم سبك بزار تو كمد اونجا بمونه ضرر نكرديم كه
برای افراد جانباز وشاهدو آزادگان بدرد میخوره ولی برای بقیه خیر
باسلام 32سال پیش پدرم به جبهه جنگ رفت وبعد ار گذشت 31سال دارای کارت ایثار شد وچون در اموزش وپرورش استخدام شده بود وحقوق دریافت می نمود درمدت 6 ماه که در جبهه بود هیچ پولی دریافت ننمود وهرپولی دریافت کرده بود با پیگری که مدارکش هم موحود است پس داد وتنها کسی بود در ان زمان این کار را انحام داده بود البته اومی گوید این یک وظیفه بود امروز ما چرانباید ازتسهیلات به حق خود مانند سهمیه درکنکور سراسری استفاده نماییم باتشکر
چرا الان تاثیرمیزارن،من کنکور 96شرکت کردم پدرم 6ماه جنگ رفته،داخل کنکورم تاثیرگذاشتن،باید بری سپاه کد رهگیری بگیری بگی واس کنکوره
كارت ايثار بنام ايوب نور محمدي از گرگان نرسيده
ایکاش معنی ایثار را میدانستند و درلایق کارشان کارتی درخور شان میدادند
من اخر متوجه نشدم مگر نیروی انتظامی با ارتش فرق داره مگه گلوله یا ترکش خمپاره می گفت این ژاندارمری ویا گلوله می گفت این ارتشی بیابان همان وگلوله و ترکش هم همان پس چرا ارتش باید کارت بگیره ولی انتظامی سرگردان باشه اینه حق وحقوق ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ای

انجانب درسال1361درزانذارمری به کردستان شهرسقزاعزام شدم وهجده ماه دردراین منطقه بامنافقین درگیربودم سه ماه اخر به تهران پادگان ونک اعزام شدم لطفابرای گرفتن کارت ایثار به کجا مراجعه کنم باتشکر








نجانب در
با سلام اینجانب از تاریخ 90/04/20 برای دریافت کارت ایثار اقدام نموده ام ولی متاسفانه تا امروز 91/11/02 هیچگونه اقدامی از سوی لشگر 92 زرهی اهواز انجام نشده است
تاریخ اعزام 65/05/20 تا تاریخ ترخیص 67/09/20 (28ماه خدمت)
کارت ایثار من بعد از اینکه یه بار با پست فرستادم یه بار هم خودم رفتم ارومیه انگار صادر شده ولی به دست من نرسیده
mage ma ba sepah che farghi darim?mage ma hame baraye in mamlekat najangidim?chera oona baraye farzandan o daneshgah o ....hame mazaya ro daran vali b ma migooyand kart ra dare kooze bezar o abash ra bokhor
باسلام من 24ماه درجبهه ودریک گردان عملیاتی لشکر 64خدمت کرده وبه علت شرایط به وجود امده برای من دچار سرمازدگی شدید شدم ودو بار درپیرانشهروارومیه بستریشدم ومورد مداوا قرار گرفتم ولی عوارض ان دربدنم باقیمانده است کارت ایثار هم د ارم چون فرزند ذگور ندارم ا ن هم به دردم نخورده است ایامن حق حقوقی دارم تا پیگیری کنم؟
با سلام مگر برابر اعلام شما مناطق عملیاتی شمالغرب تا تاریخ 1/1/73 برای پرسنل جزء مناطق عملیاتی محسوب نمی شود چرا پرسنل وظیفه را شامل نمیکنید بنده تا تاریخ 18/7/71 در مناطق عملیاتی سردشت و مهاباد مشغول خدمت بوده ام لطفا راهنمائی کنید با تشکر
مناطق عملیاتی نباید که حتمادرزمان جنگ باشد نظر کارشنان نظامی و افراد صاجبی نظر در این زمینه مهم است در حال حاضر هم کشور ما در جنگ نیست ولی مناطق عملیاتی و جنگی داریم . وخیلی هم حسلس است . بنابرین مهم مناطق عملیاتی هستند که منطقه جنگی تعریف شده و خیلی هم درگیری بوده است . وشهید وجروح هم داشته ایم
من سربازم. يک ماه بعد از اتش بس در ارود رود.
شامل من مي هم شود؟
سلام عید91که باخوانواده وفامیل رفته بودیم مسافرت ی مدرسه کرایه کردیم باکارت جانبازی خودم وکارت معلمی یکی از بستگان دو تااتاق گرفتیم برگشتیم خونه کارتم گم شده بود حالا نمیدونم چی کنم بنیادم گفته کارت دوباره نمیدن خواهشن کمکم کنید معلوم نیست این کارت دست کی افتاده
آبانماه سالجاری برای صدور کارت ایثار اقدام کردم ومجددا" آخر دیماه به سازمان ایثار گران ارتش مراجعه نمودم فرمودند 24 دیماه کارت ایثار برای اینجانب صادر وبه پست محل ارسال شده ولی اداره پست ملارد بعد از دوبار مراجعه میگویند کارت ایثار اینجانب نرسیده لطفا" راهنمایی فرماییدبرای گرفتن کارت مورد نظر چه مدت طول میکشد ومن چیکار کنم ؟
اینجانب آبانماه سالجاری برای گرفتن کارت ایثار گری اقدام نمودم ومجددا" آخر دیماه برای پیگیری مراجعه نمودم ففرمودند 24دیماه برای اینجانب کار ت ایثارگری صادر وبه آدرس پست محل ارسال شده است واز تاریخ مورد نظر دومرتبه به اداره پست مراجعه نموده ام میگویند کارتمورد نظر فعلا" نیامده است لطفا" راهنمایی فرمایید باید چکار کنم ؟
سلام لطفا برای کارمندان بهتره به ازای هر ماه خدمت دو ماه حساب شود تا زودتر بازنشسته شوند بخدا هنوز اثرات جنگ در بدن ما هست و توانمان کم .
حالا ما که دختر داریم چی 1؟
پدر من مدت 6 ماه در دسته توپخانه در جبهه بودند. تا حالا موفق به دریافت کارت ایثار نشده !یعنی اقدامی نکرده !من دوست داشتم حالا که این امکان وجود داره راهنمائیم کنید چطور باید اقدام کنم و از کجا باید پیگیر شم .
ممنونم
سلام آدرس مرکزرایانه صدورکارت معافیت خدمت سربازی فرزندان ایثارگر کجاست؟
باسلام پدر مد دارای کارت ایثار می باشدو خداروشکر 8سال در مناطق عملباتی حضور داشتندواما درمورد کارت ایثارشان به علت 7رقمی بودن شماره کارت حتی نمی توان تخفیفی از دانشگاه دریافت کرد خواهشمند پاسخ گوباشید
با سلام تازه فهمیدم و اقدام کردم چند روز طول میکشد کارت ایثار بدست ما برسد؟با تشکر
با سلام - در مورخه 25/6/1391 اقدام به صدور کارت ایثارت از لشگر 16 قزوین نمودم ولی تا کنون به دستم نرسیده است لطفا" در اسرع وقت اینجانب را راهنمایی نمایید . با تشکر
برو جایی که خدمت کرده ای اقدام کن وگرنه هیچوقت دستت بهش نمی رسه
این کسری خدمت مگه حذف نشده؟ من پدرم کارت ایثار داره 23 ماه. رفتم نظام وضیفه گفتن کسری نمیدن. چرا دروغ تحویل مردم میدید؟!
خیر کاملا جدی شوهر من کسری خدمت گرفت فقط 13 روز رفت
اینجانب نا مبرده بالا مدت بیست ویکم ماه در جبهه های جنوب -کوشک طلاییه -جفیر -جزیره مجنون-منطقه عملیاتی خیبر-هور العظیم در اثر موح گر فتگی انواع خمپاره وتوپ-وآرپی چی هفت به بیمارستان شهید بقایی اهواز اعزام شدم اما برای جانبازی پیگیری کردم مسولین لشکر 92میگویند مدارک شما در اثر جابجاییها مفقودویا امحا شده از شما مسولین ساز مان ایثار گران ناجا می خواهیم بیشتر به کار مردم توجه ودقت داشته باشید--و بنده نامه از تیپ72دوکوهه اندیشمشک آورده ام اما هیچ تر تیب اثری ندادید. همانطوری حضرت علی میفرماید---هر آنچه بر خود می پسندی بر دیگران بپسند--ضمنا کارت ایثارگری خوددردریافت کردم لطفآجواب بنده را مر حمت بفرمایید---باتشکر وقدردانی
+0 # نظا م الله مهرانی 1391/11/25 21:56
اینجانب نا مبرده بالا مدت بیست ویکم ماه در جبهه های جنوب -کوشک طلاییه -جفیر -جزیره مجنون-منطقه عملیاتی خیبر-هور العظیم در اثر موح گر فتگی انواع خمپاره وتوپ-وآرپی چی هفت به بیمارستان شهید بقایی اهواز اعزام شدم اما برای جانبازی پیگیری کردم مسولین لشکر 92میگویند مدارک شما در اثر جابجاییها مفقودویا امحا شده از شما مسولین ساز مان ایثار گران ناجا می خواهیم بیشتر به کار مردم توجه ودقت داشته باشید--و بنده نامه از تیپ72دوکوهه اندیشمشک آورده ام اما هیچ تر تیب اثری ندادید. همانطوری حضرت علی میفرماید---هر آنچه بر خود می پسندی بر دیگران بپسند--ضمنا کارت ایثارگری خوددردریافت کردم لطفآجواب بنده را مر حمت بفرمایید---باتش کر وقدردانی
با سلام. آیا من به عنوان فرزند یک رزمنده که کارت ایثار دارد و 6 سال در جبهه های حق علیه باطل به عنوان یک خلبان جنگیده است، میتوانم از سهمیه ایثارگران که در استخدامهای دولتی مطرح می شود استفاده کنم؟؟ ممنون می شوم راهنمایی بفرمایید
با سلام تازه فهمیدم و اقدام کردم چند روز طول میکشد کارت ایثار بدست ما برسد؟با تشکر
با سلام - در مورخه 25/6/1391 اقدام به صدور کارت ایثارت از لشگر 16 قزوین نمودم ولی تا کنون به دستم نرسیده است لطفا" در اسرع وقت اینجانب را راهنمایی نمایید . با تشکر
با سلام و خسته نباشید خواهش میکنم به سوال بنده جواب دهید
اینجانب در سال 62 دوران سربازی خود را در فرودگاه اهواز خدمت کرده ام که بر روی کارت پایان خدمتم مهر اداره پلیس هواپیمائی کشور و شهربانی جمهوری اسلامی ایران خورده است و علاوه بر کارت پایان خدمت (18ماه) کارت دوره ی احتیاط (12ماه) نیز دریافت نموده ام.آیا بنده می توانیم کارت ایثارگری دریافت نمایم یا خیر و آیا می توانم از امتیاز کسر خدمت برای تک پسر خود نیز بهرهمند شوم .با تشکر از شما که برای پاسخ به سوالات وقت میگذارید
سلام نمیخو اهم زحمات شما را نادیده بگیرم ولی ما سربازان نه اون موقع امتیازی برای جبهه رفتن داشتیم نه حالا ما با خدا معامله کرده ایم شاید بگید احرفم را قبول ندارید ولی مثلا از جناب سرهنگ بپرسید قبلا من کارت پایان خدمتم را بردم تامین اجتماعی ،سابقه ام را افزیش دادند حالا هم همون است اگر میگفتند به ازای هر روز جبهه مثل مشاغل سخت و زیان اور دو برابر روی سابقه افتاده قبول میکردیم اتفاق مثبتی افتاده .یا برای ادارات قبلا هم می دادند ولی قطع شد و گفتند نامه بیاورید در مجموع ضمن تشکر از همه شما تاثیری نداشته است اون موقع که میشد بریم دانشگاه سهمیه ندادند حالا دیگه ...............
با سلام
اینجانب مبلغی بابت خرید سربازی به تامین اجتماعی پرداخت نمودم و سابقه کاری ایم 2 سال افزایش پیدا کرد. حال بفرمایید ایا با داشتن کارت ایثار هم مجددا 2 سال افزایش می یابد یا خیر؟
با تشکر از پاسخ سریع شما.
فرمانده محترم نیروی انسانی آجا با سلام واحترام
فرموده اید چنانچه شعبه ای کم کاری کند برخورد می کنم لذا به استحضار می رساند حسب سوابق موجود درگروه 44 توپخانه اصفهان اینجانب از 24 ماه خدمت 19ماه حضور فیزیکی درجبهه های جنگ داشته ام وبه همین منظورکارت ایثارشماره 100186633 صادر گردیده است وچون سازمان سنجش ازاعمال سهمیه رزمندگان وقانون مصوب مربوطه امتناع نموده اند مستندأ به کلاسه پرونده 911419 شعبه اول دیوان عدالت اداری اقدام به طرح شکایت گردید ؛ لیکن مدیریت حقوقی نزاجا طی لایحه دفاعیه شماره 280-- 13/8732 مورخ 10/10/91 برخلاف واقع مشخصات مرقوم در کارت ایثار رامتعلق به اینجانب ندانسته ومراتب را به شعبه مذکور دیوان عدالت اداری اعلام ودرنتیجه از صدور حکم محکومیت سازمان سنجش پیشگیری نموده اند. بنابراین با توجه به سوابق حضور درجبهه وموجود دریگان آجودانی گروهه 44 توپخانه اصفهان وبا توجه به اینکه مشخصات مرقوم درکارت ایثارموصوف منطبق بر مشخصات اینجانب می باشد ودرنتیجه جهات مذکور گزارش خلاف واقع منعکس درنامه مدیریت حقوقی نزاجا را محرز ومسلم می دارد ؛ صدور دستور برخورد شدید قانونی با عوامل ایجاد کننده اختلال در حق مکتسبه اینجانب واصلاح موارد لازم وانعکاس به مراجع ذیربط مورد استدعا است.
با سلام بنده از جانبازان ارتش می باشم یکسال جهت کرفتن کارت ایثار اقدام نموده ام ولی تاکنون موفق به دریافت کارتم نشوده ام لطفا مرا راهنمایی نمایید
با سلام خدمت امیر اسلام . اینکه عده ائی در سالهای گذشته از قانون کسر خدمت برای فرزندانشان استفاده کردند و اکنون نمی توانند استفاده کنند این ضایع شدن حق بقیه هست مگر ایثار با ایثارگر فرقی دارد باید این حق عمومی باشد نه اینکه یک عده ائی به حقشان برسند و بقیه نرسند این در واقع ظلم در حق بقیه ایثارگران هست لطفا بررسی فرمائید
هم اكنون كسرى خدمت براى فرزند پسر من در نظر گفته ميشود
سلام بنده حقیر هجده ماه بیست وشش روز ازطرف بسیج سپاه وقریب شش ماه ازطرف ارتش در جبهه های حق علیه باطل حضور داشتم کارت ایثار را از کدام ارگان دریافت نمایم لطفا جواب بدهید؟
با سلام.. اینجانب مدت 22 ماه در واحد پدافند نیروی هوایی جزیره خارک که منطقه جنگی بوده است در وضعیتی که هر روز در آنجا وضعیت قرمز اعلام میشده و توسط هواپیماها یا هلی کوپترهای عراق بمب باران میشده با آن وضعیت آب وهوایی خدمت کرده ایم .خواستم بدانم خدمت پدافند هوایی جزو پشت جبهه حساب شده ایا خدمتی که ما انجام داده ایم با آنهایی که مثلا در پادگانها خدمت خود را گذراندند یا مثلا کسانی از هم خدمتی های خود ما که واحد پدافند صدا و سیما بوده اند یکسان است. از مسئولین خواهان بررسی دقیق برای قانون گذاری منصفانه هستیم تا حق کسی نادیده گرفته نشود ...
با سلام بنده ازسال 1367جانباز شدم ولی نامه هم آمد درب خانه نرفتم به کسی التماس کنم خیلی ها گفتن این حق شماست وباید پیگیری کنی من هم درسال 1377بعد از آنی که ریه ام عفونت شدید کرد ولابد شدم رفتم دنبال پرونده وخلاصه با کلی پیگیری بیست درصد جانبازی به بنده داده اند ....حالا سوالم اینجاست که چه فرقی بین جانباز 25٪ وجانباز 20 درصد هست ؟ هردو در جبهه حضور داشته اند یاازکجا معلوم میشه که این درصد ها درست باشه وحقی از یک جانباز حالا با هردرصدی ضایع نشه من جانباز 25درصدسراغ دارم که حدودیک میلیون ت میگیره
با سلام برای دریافت کارت ایثار چه مدارکی لازم است ازاده وجانباز تاج محمد قره مشک غراوی
سلام بنده 27 ماه بین سالهای 65-67 در لشکر 28 تیپ2 گردان 107 خدمت کردم و دو بار برای گرفتن کارت اقدام کردم اما موفق نشدم.
سلام.برای ثبت نام کنکور فرزندانمان کد ‍بیگیری ۱۲ رقمی نیاز هست.این کد را از کجا باید گرفت؟
با سلام وخسته نباشید .پدر من با درجه ستوان سوم . در منطقه عملیاتی آبادان 3 سال در برابر دشمن حق علیه باطل جنگیده .والان در شرایط اخراج .بنا بر فرار زاید بر 6ماه است .آیا به ایشان کارت ایثار گری تعلق میگیرد .
لطفا راهنمایی کنید
سلام و خسته نباشید = من در 17/12/1360 وارد خدمت مقدس سربازی شدم و در 17/12/1392 ترخیض گشتم . علیهذا برای دریافت کارت ایثار اقدام کردم . از آنجاییکه پس از آموزشی در 01 کادر تهران - مدت حدودی 15 ماه را دوران یگان رزمی در لشکر 64 ارومیه گردان 822 شهادت گروهان یکم گذراندم و بخش دوم آن را در گروه 33 توپخانه طی کردم ( البته هر دو واحد به عنوان یگانهای پیاده در مناطق عملیاتی بودیم) اما در مکاتبه اول با لشکر 64 عنوان نمودند پرونده ها در اثر نقل و انتقال یافت نمیشود و مرسوله پستی بازگشت خورد . حال مجدد با گروه سس توپخانه مکاتبه نموده ام که هنوز پاسخ نرسیده است .
سوال این است اگر پرونده و خیا خلاصه پرونده من در گروه 33 توپخانه که در واقع یگان ترخیص کننده ما می باشد آیا رأسآ می تواند مدت حدود 22 ماه جبهه را تأییید و کارت ایثار صادر فرمایند .
ضمنأ بنده در آن زمان دچار کری گوش راست خود شده ام اما فقط یک مدرک آن هم 2 سال بس از پایان خدمت در نتیجه آزمایش اودیومتریک کانون ناشنوایان صادر شد . چگونه میشود این موضوع را پیگیری نمایم .
ضمنآ بنده تعدادی از عکس های دوران خدمت ام را در سایت آپارات بخش موسیقی آپلود کرده ام که از بخش جستجو با ثبت نام و نام خانوادگی ام قابل مشاهده است .متشکرم
سلام و خسته نباشید
چرا ما را مورد تمسخر قرار می دهید این سومین ارسالی من است . به نظرم کسی پاسخگو نیست . خدا حافظ از زحمتی که دادیم .
سلام
طلا
من سربازم
یا علی
سلام
من در بخش نظر سوالاتی کردم که راهگشا باظد اما هنوز پاسخ داده نشده است . لطفا پاسخ مقتضی را ارسال فرمایید .
با عرض سلام و خسته نباشيد پدرم كارت ايثارگري دارد و من امسال كنكور دادم و فعلا نتايج را ندادن ميخواستم ببينم كه اين كارت ايثارگري به دردم در كنكور ميخورد يا نه
سلام مزاياى اين كارت مانند پايه حقوق. عدم كسر بيمه و ماليات و غيره آيا شامل شركت هاى خصوصي كه مشمول قانون كار نيز هستند ميشود يا خير
کسانیکه در زمان صلح تا سال هفتادو دو در منطقه عملیات بودند مثل منطقه بوستان ایا شامل به کارت ایثار میشوند
باسلام حدود یکسال چند ماهی است کارت ایثار دریافت کرده ام ولی تا به حال هیچ چیزی دریافت نکرده ام ایا میتوانم بیمه بشوم و ضمنادر جنگ شیمیائی شده ام مدارک پزشکی هم دارم ولی میگویند شما جانباز نیستید و از انجای که به علت گرفتاری زیاد و نداشتن هزینه پیگیر نشده ام چیکار کنم یکسال در جبهه گیلان غرب نفت شهر خدمت کرده ام بعد از 25سال هیچ احتیاجی به کمک نداشته ام ولی الان با مشکلات بیماری مواج شده ام شما منو راهنمای بفرمائید در پناه خداوند مهربان باشید
کسانی که در کارت ایثار گری شان مدت در جنگ دوماه و بیست روز ذکر شده باشد امتیازی دارن یا خیر
باسلام لطفا ترتیبی اتخاذفرمائیدایثارگرانی که دختردارندونمیتوانندازکسرخدمت استفاده کنندلااقل امتیازدیگری داشته باشند.ضمنا دانشگاههای دولتی (شبانه)شامل تخفیف ایثارگری برای فرزندان میشودیاخیر؟لطفاراهنمائی کنید.
سلام خسته نباشین، سوالی راجب کارت ایثار داشتم پدر بنده به مدت دو سال در جبهه بودن و دارای کارت ایثار هستن خواستم بدونم که بنده برای شرکت در ازمون سراسری کارشناسی ارشد ایا سهمیه ای بابت کارت ایثار پدرم دریافت میکنم یا خیر.
در منطقه شلمجه شمیایی شدم و یکانم تعید کرده است بعد از هزینه که خرج کردم اخر دختر جوانی که دکتر بود من را وزیت کرد گفت دو ماه دیگر جواب را از تویزان بگیر جواب را سالم زده بود ایا شمیایی به خودی خود خوب میشود در ضمن در کارت ایثار 28 ماه ثبت شده است
چرا به رزمندگان ارتش با 7 یا 8 سال حضور در جبهه ، فقط یک کارت ایثار می دهید ؟؟؟
چرا برای فرزندان رزمندگان سهمیه ای قائل نمی شوید ؟؟؟
ما سه تا بچه تو این خانواده همه بیکاریم .............
حتی حق رزمندگی پدرمان هم نمی دهید ...............
با سلام.بنده دو سال پیش کارت ایثار رو دریافت کردم ولی به دلیل اینکه فامیلی ام اشتباه نوشته شده بود کارت رو به محل ارسال پس فرستادم تا فامیلی ام اصلاح شود.ولی هنوز خبری نشده و هر وقت به اداره پست مراجعه می کنم می گویند باید برای پیگیری به تهران مراجعه کنید آیا روش دیگری برای پیگیری اینکه کارت ام اصلاح شده وجود دارد.لطفا راهنمایی کنید.
سلام من تنهافرزند خانواده هستم پدرم21 ماه جبهه دارد چون متولد73هستم کسری خدمت به من ندادند الان درحال خدمت هستم ماچطور وکی ازکارت ایثار پدر م استفاده خواهیم کرد
با سلام حدود سال 88 تمام کارهای مربوط به کارت ایثار را انجام دادم لشکر 84 خرم اباد هستم .واریزیها را هم انجام دادم .ادرس را هم درست دادم متاسفانه کارتم نیامده .زنگ زدم به من گفتند باید به لویزان مراجعه کنم .ازمسئولین محترم تقاضا دارم مرا راهنمایی کنید
شماره شناسائی بنده که کارت ایثاردریافت نموده ام2000173157میباشد ولی هیچگونه فایده ای ازاین کارت ندیده ام که هیچ ولی جهت گرفتن کارت ازشهرستان مراغه که به لشگر30گرگان وتهران مسافرت کردم غیرازچهارپنج روزعلافی وسرگردانی نزدیک به500هزارتومان هزینه کردم .
دراسفندماه سال 1391 که جهت محاسبه دوسال خدمت سربازی به سازمان تامین اجتماعی مراچعه کردم بدون توجه به کارت ایثار مبلغی نزدیک به 900هزارتومان ازبنده نقدا اخذومدت خدمت سربازیم رابه حساب آوردند وحتی درکسرکردن مالیات حقوق دردارائی هم کارت ایثار اعتباری ندارد وفقط برای بعضی ها که کارت ایثار را نشان میدهیم خنده بازارشده ایم.
باسلام اینجانب محمودرضا محمدی نیا یکی از کسانی هستم که در سال 65 الی 67 به مدت 28 ماه که مدت 25 ماه آن را در جبهه های حق علیه باطل حضور داشتم ولی بعد از اینکه از طریق پست اقدام به درخواست کارت ایثار نمودم ،کارتی که برای من ارسال گردید فقط 6 ماه از حضور در جبهه اینجانب را تایید می کرد . جهت رفع این مشکل مجبور به تحمل هزینه های مالی و گرفتن مرخصی از محل کارم شدم و به تبریز که لشکر 21 حمزه در آنجا مستقر است مراجعه نمودم و بعد از اینکه مرا جهت رفع اشکالِ کارت ایثار به یگان مربوطه که در زمان جنگ با نام گردان 785 و اکنون همه پرونده ها در نزد گردان 138 بود ، به داخل پادگان فرستادند . مسؤل و فرمانده این گردان بعد از تلاش بسیار توانست پرونده ام را پیدا کند و نامه ای طبق مدارک موجود در پرونده که حضور در جبهه مرا به مدت 25 ماه ثابت می کرد توسط خودم به آجودانی برده شد ولی مسؤل آجودانی اظهار داشت که مدرکی در پرونده شما وجود دارد که حضور جبهه شما را در گذشته 6 ماه اشتباها به لشکر اعلام نموده اند و این مورد باید با نامه نگاری که « یگان شما حضور جبهه شما را 25 ماه ولی نامه لشکری شما 6 ماه است » پیگیری نماییم . من نیز آدرس محل کار خود را به مسؤل آجودانی دادم که جواب را برایم پست نمایند ولی الآن دو ماه است که خبری از آن نشده و چون من ساکن اهواز هستم و هزینه های سفر و گرفتن اطاق در تبریز سرسام آور است نتوانسته ام برای پیگیری دوباره به تبریز بروم لطفا در صورت امکان پیگیری یا اینجانب را راهنمایی نمایید .
با تشکر محمودرضا محمدی نیا فرزند غلامحسین دارنده شماره کارت ایثار 100527027 شماره شناسایی کارت ایثار 200544745
سلام بندهئ پدرم 22ماه جبهه دارد و کارت ایثار چگونه میتوانم برای دانشگاه سهمیه بگیرم
با توجه به جوابهایتان مثل همیشه نگاه ابزاری به انسانها دارید برایتان مهم نیست رزمنده ها با چه مشکلات وبدبختی دست وپنجه نرم میکنند فقط بفکر تکمیل امارهایتان هستید حتی حاضر نشدید امتیازات کارت ایثار راجهت اطلاع این عزیزان حدااقل بصورت واضح بگو یید...متاسفم !
سلام خجالت بکشید این بندگان خدا برای حفظ وطن رفتن جنگیدن به کارهاشون رسیدگی کنید مطالب نوشته شده واقعآ باید مایه شرمندگی مسئولان ارتش بشه . قبلآ هر جا صحبت از نظم میشد اسم ارتش میدرخشید!!!
باسلام
سال59بعداز 2ماه آموزشی به لشکر 64اعزام ودر تیپ قوشچی گردان 275تانک 9 ماه مشغول لخدمت شدم بعد از آن گردان مامور بخدمت در لشگر 21حمزه عازم مناطق عملیاتی جنوب شد که خدمتم در همانجا بپایان رسیدطبق اطلاع رسانی مراجع مدارکم را جهت اخذ کارت ایثارگری در اسفند ماه سال 90به لشکر 21 حمزه که از تهران به تبریز منتقل شده بود ارسال نمودم متاسفانه با اینکه چندین بار به اداره پست مراجعه نموده ام جوابی دریافت نکرده ام وچون پسرم اکنون سرباز است جهت دریافت کارت ایثار وکسری خدمت به لشگر 64 مراجعه کنم یا لشگر 21.در ضمن کارت پایان خدمت دوره ضرورت واحتیاط از لشکر 21 که آن موقع در تهران مستقر بود دریافت نموده ام.با تشکر
شماره کارت ملی1460836456
با سلام -اینجانب محمد درفشی در مورخه 6/1391 از طریق اداره پست اقدام به صدور کارت ایثارت از لشگر 16 قزوین نمودم تمامی پولهای که باید واریز کرده ام ولی تا کنون به دستم نرسیده است لطفا" در اسرع وقت اینجانب را راهنمایی نمایید .کدملی 0050117645 با تشکرضمنادر سایت مخصوصش که مراجعه کنند واطلاعات خوشان را بدهند زودتر پیگیری می شود.کدام قسمت سایت برویم واطلاعات خود را وارد کنیم .با سپاس وتشکر
با سلام -اینجانب محمد درفشی در مورخه 6/1391 از طریق اداره پست اقدام به صدور کارت ایثارت از لشگر 16 قزوین نمودم تمامی پولهای که باید واریز کرده ام ولی تا کنون به دستم نرسیده است لطفا" در اسرع وقت اینجانب را راهنمایی نمایید .کدملی 0050117645 با تشکرضمنا درسایت مخصوصش که مراجعه کنند واطلاعات خوشان را بدهند زودتر پیگیری می شود.کدام قسمت سایت برویم واطلاعات خود را وارد کنیم .با سپاس وتشکر
باسلام
سال59بعداز 2ماه آموزشی به لشکر 64اعزام ودر تیپ قوشچی گردان 275تانک 9 ماه مشغول لخدمت شدم بعد از آن گردان مامور بخدمت در لشگر 21حمزه عازم مناطق عملیاتی جنوب شد که خدمتم در همانجا بپایان رسیدطبق اطلاع رسانی مراجع مدارکم را جهت اخذ کارت ایثارگری در اسفند ماه سال 90به لشکر 21 حمزه که از تهران به تبریز منتقل شده بود ارسال نمودم متاسفانه با اینکه چندین بار به اداره پست مراجعه نموده ام جوابی دریافت نکرده ام وچون پسرم اکنون سرباز است جهت دریافت کارت ایثار وکسری خدمت به لشگر 64 مراجعه کنم یا لشگر 21.در ضمن کارت پایان خدمت دوره ضرورت واحتیاط از لشکر 21 که آن موقع در تهران مستقر بود دریافت نموده ام.با تشکر
شماره کارت ملی1460836456
با سلام اینجانب ناوبانسوم بازخریدی از نیروی دریایی ارتش که از قبل از جنگ تحمیلی در یکی از ناوشکنهای جنگی تا پایان جنگ حضور داشته و بعد از جنگ از بنر عباس منتقل ستاد نیرو در تهران ( در قسمت مدیریت اموزش) مشغول شده و در سال 1370 بازخرید شده ام.خواهشمند است راهنمایی فرمایید جهت دریافت کارت ایتار چه کنم. سمهره پرسنلی 53123843
دروران آتش بس دوران صلح نیست هر چند که جنگ هم باید نباشد اما در گوشه و کنار گاها تبادل آتش می شد سوال اینجاست چرا عزیزان ما تاریخ قعطنامه را اشتباها پایان جنگ قرار داده اند پس کسانی که در دوره آتس بس کشته شدند شهید نیستند و یا مجروح شدند جانباز نیستند اگر هستند پس نیروهای موجود در منطقه هم نرفتند بخواند که آتش بس شده بلکه در مقابل دشمن آماده رزم بودند و این ظلم به رزمندگانی است که در دوره آتش بس تا پایان جنگ در منطقه بوده اند
در هیچ حای دنیا دوره آتش بس را پایان جنگ تلقی نمی کنند
عزیزان ما در ارتش و سپاه و دیگران ارگانهای متبط باید در این مورد تجدید نظر کنند و دوره آتش بس را جزء دوران جنگ حساب کنند تا کسانی که این دوران در منطقه بوده اند همانند دیگر عزیزان به رزمنده بودن خود افتخار کنند
از نظر من باید برای کسانی که 2 سال در بدترین شرایط ممکن به مملکت خدمت کردند توجه بیشتری شود نه فقط یک کارت به آنها داده شود .
کسی که تک پسر دارد و 2سال سرباز دوران جنک بود چطور سری کارت ایثار خود را دریافت نماید و چقدر تک پسرش می تونه از این موقعیت استفاده کنه و سربازیش کم بشه ؟
lمحسن میرزااقایی من 28ماه ثابقه جبه دارم چون 4ماه اضافه شد کارت ایثار هم دارم الان هم خیلی مشکل دارم به کجا باید مراجعه کرد .
بسمه تعالی
احتراماً اینجانب عادل خلیلی ترازوج به شماره ملی 1639477217 اهل و ساکن شهرستان خلخال استان اردبیل - در سال 69-71 در لشکر 64 پیاده تیپ 2 ارومیه خدمت نموده ام و در سال 89 جهت دریافت کارت ایثارگری از طریق پست اقدام نموده ولی تا کنون کارت ایثار گری برایم صادر نشده است و درخواست پیگیری دارم . با تشکر
اقای خلیلی کارت ایثار به شما تعلق نمیگیره چون بعداز اتش بس رفتید خدمت..
با تشكر فكر ميكنم جوابم رو گرفتم
باسلام : سوال اینجاست چرا عزیزان ما تاریخ قعطنامه را پایان جنگ قرار داده اند پس کسانی که در دوره آتس بس در کردستان ومناطق غرب کشورکشته شدند شهید نیستند و یا مجروح شدند جانباز نیستند اگر هستند پس نیروهای موجود در منطقه هم که نرفتند بخوابند از زمانیکه آتش بس شده در مقابل دشمن آماده رزم بودند و این ظلم به رزمندگانی است که در دوره آتش بس تا پایان جنگ در منطقه بوده اند مخصوصا منطقه کردستان .مگر نه اینکه کردستان تا سال 1375 جزء مناطق جنگی بوده است چرا درکارت ایثار اینجانب پایان جنگ را تاریخ آتش بس قراردادند وکلا 69روز سابق جبهه برایم زده اند من تاخردادسال 1369کردستان خدمت کردم. در هیچ حای دنیا دوره آتش بس را پایان جنگ بحساب نمی آورند.لذا خواهشمند است عزیزان ما در ارتش و سپاه و دیگران ارگانهای مرتبط باید در این مورد تجدید نظر کنند و دوره آتش بس را جزء دوران جنگ حساب کنند تا کسانی که این دوران در منطقه بوده اند همانند دیگر عزیزان به رزمنده بودن خود افتخار کنند. م ح ق از اراک
لطفا" به سوال مطرح شده پاسخ دهید منتظر پاسخ هستم
سلام در کارت ایثار پدرم کد ملی را اشتباه نوشته اند باید چکونه نصبت به تصحیح آن اقدام کرد؟

با تشکر
در سال 64 از نیروی دریایی به جزیره خارک اعزام و به مدت 9 ماه درآنجا خدمت کردم و علیرغم حملات موشکی دشمن به لطف خدا آسیب جسمی ندارم و به دستور شما کارت ایثار هم دریافت کرده ام ایا از این کارت میتوانم برای تامین اجتماعی و سابقه بیمه استفاده کنم یا نه خوهش میکنم راهنمایی فرمایید . با تشکر
پدرمن اول در نیروی زمینی ارتش خدمت کرده وسپس به نیروی هوایی منتقل شده و24ماه هم خدمت کرده ایا شامل دریافت کنندگان کارت ایسار می شود یا نه
هرچه تسهیلاتی با کارت ایثار گرفته ایم بس است بگذار ید به دیگران هم برسد . فقط محبت کنید 2 سال خدمت مارا هم جزء سابقه بیمه در سازمان تامین اجتماعی محاسبه کنند تسهیلات دریافتی با کارت ایثار کامل می شود . دم شما گرم
ایا‌فرزندان‌رزمندگان‌ارتش‌در‌کنکور‌سراسری‌ویا‌ازاد‌سهمیه‌دارند‌ممنون

سلام من می خواستم بدانم کسی کهدرجاندرمری بوده کارت ایثار به ان تعلق می گی
من میخوام کارت ایثار گری بگیرم به کجا مراجعه کنم
با سلام 18/5/1367خدمت تمام شدمحل230زرهی خوی میباشد برای بازنشتگی کسر خدمت پسرم نیاز به کارت ایثارگر دارم لطفاراهنمای ویامراحل کاری تعیین کنید درضمن چند بار مدرک ارسال نمودم به پادگان قوشچی متاسفا جوابی ارسال نشد
نامه ای ازبیمه شعبه 17تهران در بهمن ماه فرستاده خواهشمند اقدام فرمایید
باسلام اگرنیازبه حضوربرای مراحل اداری پرونده از پادگان خوی انتقال شده اعلام نماید باتشکر
خواهشمندم نسبت نامه ارسالی ازتامین اجتماعی شعبه 17 تهران جهت تاریخ حضور درمنطقه عملیاتی غرب کشور مساعدت نمایید باتشکر چهارمین نامه به پادگان
سلماس گردان 264 هجومی پشتیبانی نیروی انسانی خواهشمندم نام تحویل داد شد اعتبار ندارد لطفا تجدید نظرفرمایید
با سلام
تعویض کارت پایان خدمت من 14 ماه طول کشید ناچار به سازمان بازرسی کل کشور شکایت کردم با پیگیری بازرسی پس از 14 ماه کارت صادر وتحویل شد در حال حاضر هم مدتی است مدارک لازم را جهت کارت ایثار از طریق پست به لشکر 84 خرم اباد فرستادم که تا این لحظه خبری از ان نیست ؛انشالله مجددا کارمان به بازرسی کل کشور کشیده نشود چه اشکالی دارد در خصوص تجلیل از کهنه سربازان جنگ ازکشورهایی که در گیر جنگ جهانی دوم بودند الگو برداری شود با تشکر
محمد یزدان پناه
نحوه صدور كارت ايثار جهت رزمندگان پايور و وظيفه ۸ سال دفاع مقدس چگونه است؟
منظور از طراحي سامانه رزمندگان اسلام و صدور كارت ايثار جمع آوري و ثبت اطلاعات مربوط به جانبازان،‌آزادگان و رزمندگان پايور و وظيفه ۸ سال دفاع مقدس آجا در جهت احياي ارزش هاي دفاع مقدس و سهولت دسترسي به اين اطلاعات مي باشد كه در اين راستا جهت رزمندگان، جانبازان و آزادگان پايور و وظيفه آجا كارت ايثار صادر و در اختيار نامبردگان قرار مي گيرد.

روش اجراي صدور كارت ايثار جهت كاركنان پايور:

كاركنان پايور آجا كه در طول هشت سال دفاع مقدس از تاريخ 31/6/59 الي 27/5/67 در مناطق عملياتي و از تاريخ 1/1/58 الي 1/1/73 در مناطق عملياتي شمالغرب حضور داشته اند مي توانند ضمن مراجعه به يگان مربوطه مدارك مورد نياز را ارايه و در خصوص دريافت كارت ايثار خود اقدام نمايند.

مدارك لازم:

1- رو گرفت ماده دستور حضور در مناطق عملياتي

2- روگرفت شناسنامه و كارت ملي

3- ۲ قطعه عكس ۳*۴



روش اجراي صدور كارت ايثار جهت كاركنان وظيفه:

1- كاركنان وظيفه منقضي خدمت آجا كه از تاريخ 31/6/59 الي 27/5/67 مدت خدمت مقدس سربازي يا بخشي از آن را در مناطق عملياتي سپري نموده اند مي توانند راسا با مراجعه به آخرين يگان خدمتي كه كارت پايان خدمت وظيفه عمومي را دريافت داشته اند و اراپه مورد نياز از طريق يگان مربوطه نسبت به صدور كارت ايثار خود اقدام نمايند.

مدارك لازم:

1- رو گرفت كارت پايان خدمت

2- رو گرفت كارت ملي و شناسنامه

3- ۲ قطعه عكس ۳*۴



2- ضمنا به آگاهي مي رساند در پي توافق به عمل آمده نيروي زميني ارتش ج.ا.ا / معاونت احتياط با شركت پست جمهوري اسلامي ايران، عزيزان منقضي خدمت دوران هشت سال دفاع مقدس نزاجا مي توانند با مراجعه به اداره پست محل سكونت و تكميل فرم هاي مربوط و تحويل مدارك،‌در مورد دريافت كارت ايثار اقدام و شركت پست ج.ا.ا راسا كارت موصوف را به آدرس متقاضي تحويل خواهد داد.
سلام چقدر دروغ ميگوييد چرا ازخدا واخرت نميترسيد طوري صحبحت ميكنيد كه انگار اخرتي وجود ندارد شما فقط بخاطر درجه هاي كه روي دوشتان ميگذارند حاضر هستيد هر دروغي بگوييد كمي از خداوند از اخرت بترسيد چه حقي به ايثارگران دادند بنده موجي وشيميا يي هستم پول دارو وبيمارستان من را نميدهند شما سر دانشگاه ازاد ودولتي بحث ميكنيد
با سلام
من برای اضافه کردن مدت سربازی به بیمه تامین اجتماعی رفتم اونا هم گفتن هیچ تخفیفی برای کارت ایثار گری نداریم
باید چکار کرد ؟
با سلام . من بارها در کامنتهای مختلف سوال کردم ولی جوابی نگرفتم . من 21 ماه جبهه دارم کارت ایثار هم دارم ایا به بنده وافراد زیادی مثل من نیز مزایایی تعلق میگیرد . اگر بله دقیقا بفرمایید کجا باید بروم . چند ماه پیش به ستاد نیروی زمینی رفتم ولی انها اظهار بی اطلایی کردند . اگر میشود شما جواب بنده را محبت فرمایید .
حدود 24 ماه در جبهه بود ولی در مرزبانی خدمت کردم متاسفانه بعدا شده نیروی انتظامی وجدیدا مرزبانی تشکیل شده چه فرقی بین نیروهای وجود دارد ارتش وسپاه چرا استثنا هستن سال 62 تا 64درخط اول بودم ارتشی ه خط سوم راهنمائی فرمایید
سلام
من از سال 64 تا 67 در نیروی انتظامی زاهدان 29 ماه خدمت کرده ام آیا کارت ایثار می توانم بگیرم . گجا باید مراجعه کنم
ترا خدا دیگه بس کنید با این کارت ایثار آخه کارتی که هیچ ارزشی نداره گرفتن داره من اگر میدانستم که این کارت مایه ی آبروریزی و تحقیر میشود آنرا نمی گرفتم به خدا تا به حال یکبار هم ازش استفاده نکردم یعنی رویم نمیشود ترا خدا دیگه سراغ کارت رو نگیرید من که میخواهم کارت بی ارزش را پس بفرستم .شاید خجالت بکشند .
سلام با توجه به اینکه اینجانب به مدت نه ماه از خدمت سربازیم را در جبهه های نبرد سپری کرده ام ولی الان که فرزندم میخاهد در سایت استخدام آموزش و پرورش شرکت نماید پیگیری میکنم کسی جواب قاطعانه ای جهت صدور کارت به من نمیدهد (مرکز پیاده شیراز)
سلام .درخصوص پدرشوهر بنده که متولد 1335/02/11 می باشد و به مدت 24ماه درزمان جنگ خدمت رفته و 6ماه دوره احتیاط رفته بود آیا کارت ایثارگری شامل ایشان می شود؟هر چه زودتر بنده را راهنمایی کنید ممنون می شوم.
همش کشکه
چرا ارتش در این مورد اینقدر بی در و پیکر هست
یکجا نگذاشتن سوال کنی بعد جوابت رو بگیری
دم یگان ها هم میری همه مثل عقده ای ها هستن
نه درست جواب میدن و نه راه میدن داخل
سلام پدرم کارت ایثارگری دارهبرای کنکور کد12رقمی می خوادروی کارت نیست از کجا باید بگیرم راهنمای کنید ممنون می شم
من از طرف ارتش 15درصد جانبازی 10درصد ریه ۳درصد چشم و۲درصدشیمیایی شدهام از طرفارتش نامه ای به بنیاد شهید شهرمان دادند تا درکمسیون بنیاد جانبازانن شرکت کنم ولی خوشبختانه هیچ درصدی از طرف بنیاد نزدند اگر من شیمیایی نیستم پس چراز
سال 59 دیپلم گرفتم معلم حق التدریس بودم 18 اسفند 59 به خدمت وظیفه رفتم بعد آموزشی به پدافند نیروی هوایی تبریز رفتم با 6 نفر از دوستانمان وظیفه خودم دانستیم به خط مقدم بریم از ستاد فرماندهی درخواست کردیم مارابه جبهه اعزام کنند ما را به قصر فیروزه تهران اعزام و از آنجا به امیدیه اهواز فرستادندبه نظرمان آمد که ما راگول زدند و به قولی صداخفه کن گذاشتن.بلاخره با اعلام نیاز فرمانده پایگاه به ما مسولیت گروه ضربت ایستگاه رادار را دادند.حدود 2ماه آنجا فعالیت حفاظتی و امنیتی کردیم ولی قانع نشدیم وبه اصرار او برای موندن توجه نکردیم به تهران اعزام شدیم فرمانده نیروی هوایی قصر فیروزه شهید بابایی بود گفت شما بچه تهران هستید من شما رو تهران لازم دارم توجهی نکردیم نیت رفتن به خط مقدم لحظه ای از ذهن ما بیرون نمی رفت گفتند یا تهران یا تبریز .گفتیم تبریز. مدتی محافظ نماینده ولی فقیه و امام جمعه در پادگان بودم بدین واسطه خواستیم سفارش کنند که در قالب بسیج سپاه تبریز به جبهه اعزام شویم بلاخره به آرزویمان رسیدیم و به فرماندهی سردار تهرانی دانشجوی سپاهی رشته دامپزشکی دانشگاه تبریز به منطقه جنوب اعزام شدیم که در یکی از عملیاتها وی به شهادت رسید و من و چند نفر بعد از عملیات با ترکش خمپاره 60 زخمی شدیم و به سوسنگرد و بعد به پایگاه وسپس به بیمارستان ارتش در تبریز اعزام شدیم.بلاخره تا آخر خدمت تبریز بودم و بعد هم از طریق پایگاه شمیرانات به جبهه رفتم.اصلا رو هیچ مدرک و جانبازی و ایثارگری حساب نکردم و نیازی هم نداشتم تنها فرزندم در دانشگاه آزاد پیشوای ورامین قبول شد و برای انتقال او علوم پزشکی تهران تنها راح حل داشتن مدرک ایثارگری و جانبازی است به سپاه تبریز لشکر عاشورا رفتم مدارک موجود و کارت جبهه را ارائه دادم علی رغم همکاری سردار صفری هیچ پرونده ای پیدا نشد به پایگاه پدافند تبریز رفتم با افسر مسئول پرسنلی و ایثارگری صحبت کردم مدارک دادم قرار شد پرونده را بررسی کند و پیگیری را تلفنی به من بدهد پساز یک هفته تماس اعلام کرد در پرونده شما هیچ سندی مبنی بر اعزام شما به سپاه نیست به بیمارستان ارتش تبریز رفتم و رد پایی از پرونده بستری پیدا کردم گفتند نامه از امور ایثارگران بیار تا مدارک پرونده شما را ارسال کنیم ولی اونها هم گفتند چون در امور ایثارگران پرونده نداری نامه نمیدیم دست از پا درازتر به تهران برگشتم حالا من ماندم و کارت صادره از سوی ستاد اعزام نیروی سپاه منطقه 5 تبریز و یک پلاک که در جبهه به من دادند .تا اینجا نه کسی آمده نه کسی رفته .نه نیروی هوایی ارتش پاسخگو شده نه سپاه .من این مدارک موجود رو به کجا تحویل بدم.اسماعیلی.


با عرض سلام و خسته نباشید خدمت سردار بنده در سالهای 70 تا 72 حدودا" 20 ماه در نوار مرزی بانه خدمت کرده ام و از لشکر 28 کردستان کارت ایثار دریافت کرده ام ولی وقتی برای اطلاع از اعطای تسهیلات اعم از بازنشستگی و غیره به ستاد ارتش نزاجا مرجعه کردم همکاران با بی مهری تمام فرمودند که اشتباها" به شما کارت ایثار اعطا شده است و شامل زمان صلح نمی باشد در صورتیکه جناب عالی خود مستحضرید که در آن سالها منطقه مذکور جزو مناطق عملیاتی بوده است خواهشمند است بنده را راهنمائی بفرمائید که آیا میتوانم از این کارت استفاده کنم یا باید روی طاقچه خاک بخورد و به باد فراموشی سپرده شود!با تشکر
لطفا بفرماییدسربازانی که نیروی دریایی خدمت کردن کارت ایثارگری راازکجا دریافت کنند
مدت 15 ماه در جبهه بودم در عملیات فتح المبین هفت تیر مجروح شدم مابقی سربازی معاف شدم کارت ایثارگری را هم گرفتم دریغ از یک ریال پول تا الان شامل من نشده ایا حق حقوقی به من تعلق میگیرد یا خیر لطفا راهنمایی بفرمایئد
کم دروغ بگید من 2 سال پیش 200 هزار تومان خرج کردم اومدم تهران و این کارت کذایی را گرفتم در یک کلام 2 زار نمی ارزد اگر میخای برات بفرستم ضمنا به همه هم خدمتی هام میگم نرید .
سلام پدر من 15ماه در جبهه خدمت کرده برای دریافت کارت ایثار گری باید چیکار بکنه
ضمن تشکر خواهش میکنم تکلیف اینجانب را روشن فرمایید بنده بیست وچهارماه خدمت کردم بیست ویک ماهش درجبهه لشکر21 حمزه حال کارت ایثارهم گرفتم اما متاهل نیستم چهل ونه سال هم دارم ودانشجوی کارشناسی حقوق هستم شاغل هم نیستم ونبودم چه مزایایی شامل من میشه مثلا شرایط حضور درازمون وکالت پنجاه سال است وچنانچه رزمنده باشی سن کمترمیشه حالا این دوازده ماه داوطلبانه که فرمودبن چجوری باید بگیرم کجامراجعه کنم سپاس وبطور کلی من حقیر که فرزندی ندارم شاغل هم نیستم چه مزایایی نصیبم میشه ممنون
با سلام من دراول جنگ به خدمت رفتم با هدف دفاع از کشورم ونزدیک به دو سال در جبهه بودم ،می توانستم معافی بگیرم ولی به خدمت رفتم ولی انهایی که فقط یک ماه جبهه به صورت داوطلبانه رفته اند از مزایای بیشتری برخوردارند می خواهم مدت جبهم ام
را به داوطلبی تبدیل کنم ، باید چکا ر کنم ؟
با سلام همون برگه ای که نیروی انتظامی برای سربازان ژاندارمری قدیم میدهد ایا میشه لطف کنند از طریق اداره نیروهای 110 اقدام کرد هم جادها خلوت میماند هم حزینه کمتری پرداخت میشود با ت
با سلام .این کارت در هیچ ارگان دولتی و خصوصی اعتبار ندارد. لطفا موسئولین وزارت این مورد را بصورت قانون به مجلس ارایه دهند تا این کارت کارایی داشته باشد. من ال.. توفیق
با سلام خدمت مسو لینوکس محترم اینجانب که خدمت مقدس سربازی را در جبهه بودم و دارای کارت ایثار بمدت 21st و دارای 28th و 2nd خدمت را خریداری نمو ده ام و با قاطعیت نوری که شما از آن صحبت میکنید سازمان بینه تامین اجتماعی باید من را باز نشسته کند که من در پی مراجعات متواری به من جواب سر بالا دادند و گفتند بخشنامه ای مبنی بر سر بارانی که کار ت ایثار دارند نیامده و مسئله دیگر دخترم در کنکور شرکت کرد و هیچ سهمیه ای تعلق نگرفت و اینک می گویید برای خود مان است و به فرزند ا نمان تعلق نمی گی رد برای وام مسکن رفتم گفتند ایثار گرانی که در صد جا نیازی دا ند تعلق می گیرد و فقط کسانی که پسر دارند از معافیت استفاده می کنند خواهش دارم این یک مورد را هم حذف میگردید که این همه وعده هايتان به مشگل نخورد و حال میگویم لیاقت ما همین بوده فقط وعده و وحید می دهید
سلام. کارای ندارد
باسلام به مسئولین محترم .این کات در جایی کارایی ندارد .لطفا ارتش ومحلس هماهنگی لازم انجام دهند که این کارت ایثار گری که به سرباران 8سال ئفعا مقدس می دهید در ارگانها مورد قبول باشد. قبلا از همکاری شما کمال تشکر می شود.
کارتتون بدرد خودتون میخوره .بنیاد شهید آبادان رفتیم سوال کردیم علنا گفتن به هییییچ دردی نمیخوره
سلام امیر،من کارت ایثاردارم باسابقه یک سال وده ماه ونه روز،تاحالاازهیچ گونه امتیازی استفاده نکردم،ایا چیزی به من تعلق میگیرد لطفا توضیح دهید ممنون از راهنماییتون
با سلام به همه
من کارت ایثار دارم هیچ مزایایی هم نداره ولی یک چیزی هست که من را خیلی عذاب میده اونهم اینه که۲۴ ماه از بهترین لحظات عمرم را اهدا کردم غنیمت گرفتم از خاک مال وناموسمون دفاع کردم ا دعایی هم ندارم ‌ولی شاید اگر ما هم شهید میشدیم یا مجر‌وح جور دیگری بود ببین چقدر خار شدیم نمیخوام از ارج وشجاعت مجروحین یا شهدا کم کنم ولی ما هم خیلی جون کندیم تا سالم برگردیم و افتخارات برای و طنمون کسب کر دیم...
بلد نبودیم یه خراش رو بدنمان زیر بمباران یا ... بزنیم یا به تیر تو پا و یا چاله بکنیم موقع زدن خمپاره اون پا را بالا بگیریم. خخخخخ خیلی جانباران اگه واقعا جبهه بودن این کار متداول بود. چرا دوباره پرونده ها. بررسی نمیشه؟
باسلام بر همه عزیزان بنده دارای کارت ایثار می باشم و به مدت 22ماه و 8 روز در جبهه ها خدمت کرده ام ولی تا کنون هیچگونه استفاده ای از کارت ایثارم نتوانسته ام بکنم حتی برای کسر بیمه هم که اقدام کردم مسئولین بیمه فرمودند که باید برای 27 ماه خدمتت پول پرداخت کنی از شما مسئول محترم خواهشمند ام بنده را راهنمایی کنید
با سلام . بنده 24 ماه در زمان جنگ سرباز پدافند در بهبهان بودم آیا میتوانم کارت ایثار بگیرم
سلام و خسته نباشی به مسئولانی که بعد از حود 27 سال که از جنگ میگذرد تازه یادتان این یک و دو سال افتاد که کارت ایثار بدهید به چه دردی میخورد . من 28 ماه خدمتیم که 25 ماه از آن جزء مناطق جنگی حساب شذه و سه ماه دیگر قطعنامه صادر شد . الان دارند به بسیجیانی که 6 ماه در جبهه بوده اند حقوق میخواهند بدهند . اما یک سرباز که 28 ماه خدمت کرده است هیچ مزایایی نمی دهید در ضمن قبل از سربازی 3 ماه هم بسیجی و در عملیات والفجر 9 نیز مجروح شدم . اگر میتوانید خدا وکیلی کاری برای سربازان دوران جنگ انجام بدهید در غیر اینصورت سر ما را شیره نمالید
با سلام مهدی رضیانی هستم مدارکم را جهت دریافت کارت ایثار چه آدرسی پست کنم یا امکان دارد از عکسش را از طریق ایمیل برایتان بفرستم: با تشکر مهدی رضیانی از قاءمشهر.
سلام بعد از چندبارکامنت گذاشتن
چرا پیگیری نمی کنید وقتی حرف ازجنگ میشه از ماها مایه میگذارید ولی یک کارت ایثارکه خودتان میگوید حق ما هست چرا نمی فرسدید چرا بایدبرم اداره پست بکه ما تحویل یگانتان دادیم
ماکه کارت ایثار را که نمزنیم باید ارتش بده تا ماهم کارت شما را تحویل بدیم
بکید من چیکار باید بکنم تا کارت ایثارخودمو بگیرم منی که دواطلب به خدمت اومدم در سال ۶۴ اعزام شدم به بدترین جاهای کردستان
چه کسی مسول این کارهست حد عقل راهنمایی کنید
سلام من سربازلشگر۲۸کردستان تیپ۲گردان ۱۲۰ بودم درزمان جگ
وهمه خدمت را در مریوان تپه های قوچ سلطان بودم
چرا بعداز دوسال که مدارک دادم کارت ایثارمن نیامده
لطفا راهنمایی کنید اداره پست از دست من خسته شده
درسال ۱۸/۷/۶۴ به خدمت رفتم داوطب
خوهش میکنم جواب بدید
بنده 21 ماه در جبهه های شرهانی -ابوغریب-فکه -نهر عنبر و مسئول دسته در عملیات نصر3 بودم .اولین روز ورودم به جبهه مقارن شد با عملیات والفجر 8 ....همه اینها رو نوشتم تا برسم به یک نکته .ما را کشاندید به تبریز برای گرفتن کارت ایثار ! تقدیرنامه جنگ به من دو تا دوتا دادید .اما هیچ کدام خوشحالم نکرد چون برای وطنم جنگیدم و ادعائی ندارم تنها خاطرات خوبم با جناب سروان قادریان در گروهان 2 ت1 ل 21حمزه سید الشهدا (ع) بود و گروهبان ویشگاهی که لذت جنگ با عراقیها را بخاطر وطنم به من چشاندند .دوستشان دارم برای همیشه تا زنده ام ...تنها غصه ام از یک فرد... در سازمان خودم بود که وقتی بازنشسته زودتر از موعد شدم (بخاطر بیماری meny yer)یا همان وز وز گوش کهخ ناشی از تالمات و صداهای مهیب خمپاره در زمان جنگ باقی مانده بود ..وقتی گفتم مشکلم این است برگشت و گفت این کارت رو بذار در کوزه آبش رو بخور ..البته جوان بود و خام ..اما من با سیلی پختمش تا یادش بمونه اون وقت که نی نی بود بغل مامان جونش امثال ما خاک زیر پای اون و امثال اون رو نگه داشتیم تا بتونه امروز به من متلک بگه ...هیچ وقت شیرینی این سیلی زدن رو از یاد نمی برم هرچند بازنشستگی ام 6 ماه طول کشید!!!!!.دوستون دارم ارتشیهای ایران زمین .خاک زیر پای همتونم .الاحقر محمد رضا کوهی
سلام. من برای کارت ایثار رفتم پست مدارکم رو ارسال کردم. 17 مرداد مدارکمو فرستادم برای توپخانه 11 مراغه و 24 مرداد هم برای لشکر 10 زاهدان فرستادم چون 6 سال پیش وقتی رفتم مراغه گفتن مدارکت رفته زاهدان. خلاصه تا الان که 2 ماه گذشته هیچ خبری نشده!
کی پیگیری میکنه؟
فرزندم آماده به خدمت است کارت ایثار هم دارم چقدر بهش تخفیف میدن .آیا معلوم هست.متشکر
با سلام و احترام عارزم بنده سرباز وظیفه دوران جنگ سال 60 الی62 تی یک ل77 پیروز خراسان در دوره سه ماهه آموزش نظامی و عقیدتی اساتید این شعار ارتش جهان به ما توسعه نمودند در جنگ مقابله با دشمن بکش تا زنده بمانی یا اولین اشتباه آخرین اشتباه عمرت میباشد یعنی آن رشادت و علوم نظامی فرا گرفته در میدا ن جنگ بدرستی به کار بگیر تا دشمن را از پای دربیاری تا خود زخمی یا کشته شوی حال سربازان خط اول که سلامت وسر بلندی به خانه برگشتن باید امتیاز بگیرند یا از دست بدهند ؟؟؟؟؟؟ عاقلان دانن.
سلام من دردوران دفاع مقدس دریگان سپاه درمنطقه عملیاتی 30ماه خدمت کردم ایا کارت ایثارگری بمن تعلق میگیرد توروخدا جواب بدید
بنظر کمی تبعیض هست ایثار گران حتما داوطلب نیست من خودم داوطلبانه حضور داشتم.
لطفا حق همه داده شود تا هدیسی گفته نشود تشکر
lمن برابرنامه وتاييد يگان مربوطه 22ماه جبهه دارم كه درامورايثارگران 18ماه ثبت وكارت هم دريافت نمودم ... صورتجلسه صانحه دارم كه موج گرفتگي ووو ثبت وبه تاييد بنياد شهيد هم رسيد البته با تاييد پزشكان اما متاسفانه هيچ توجهي به ما نميشود صرفا سرباز بوديم!!! جالبتر اينكه بخاطر وضعييت انروز ودرحين تسويه حساب بابرگه اي ماراترخيص كردند!!! و30 سال ميگذرد هنوز كارت خدمتم دستم نرسيد!!! حقمان كه مسولين ميدانند چقراست امادريغ از * ما شكايتمان رابخدا ميبريم!!ويا اگر خداي ناكرده اجنبي به كشورمان هجوم اورد مردم ديگر................
نگذارید رزمندهگان ما در پیچ وخم روز مره زندگی به فراموشی سپرده شود امام خمینی یادبادخاطره8 سال دفاع مقدس یاد باد خاطر ات شهیدان8 سال دفاع مقدس یاد باد شهیدان والفجر 2 حاج عمران یادباد همرزمان گردان قدس1970 تیپ سراب مستقر درسردشت
جمع کنید این مسخره بازیارو
پدر من 27 ماه تو جبهه سربازیشو رفته
اونوقت بهش کارت ایثارگری دادن
من رفتم سپاه کد رهگیری برای کنکور بگیرم به من گفتن شامل شما نمیشه
گفتم پس چرا کارت ایثارگری دادین اگه سهمیه ای تو کنکور نداره
چیزی نگفتن
من به شخصه هر کسی که این سهمیه هارو تعیین کرده و طبقه بندی کرده به کی چه سهمیه ای بدن حلال نمیکنم.
باسلام پدر من از سربازای دوران دفاع مقدسه و کارت ایثارگری بهش تعلق میگیره .....درخواست کارتم دادیم امانیومده هنوز آیامن میتونم ازسهمیه جانبازان برای کنکور 95استفاده کنم ؟؟؟؟ یابایدکارت ایثارگری درست بشه ؟؟؟؟
سلام.بسم رب شهدا.من مهرداد کریمی متاهل باسن 26فوق دیپلم نرم افزار با3سال سابقه اداری درحال حاضر بیکار فرزند رزمنده بایکسال حضور داوطلبانه درجبهه به جز خدمت سربازی جنگ با کوموله ها ه دفاع مقدس که الان به مدت 8ساله به علت تشخیص کمیسیون و بیمارستان روانی آزادی از ارگان خودش بانک سپه کار افتادس و مسئولیتش بامنه با حقوقی که داره ومسیری که بیمه تعلق داره بارفت وبرگشت به قسمت شمالی تهران هزینه غذا خوردنمونم درنمیاد من طلب پول نکردم فقط التماس کردم به جاش حتی برای توالت تمیزکردن استخدامم کنن ولی کو کی گردن میگیره بامبول درمیارن.اونا گفتن اگه جز بنیادشهیدی نامه بیار میام بنیاد میگن کارت ایثارش دوزارم نمی ارزه.برم بیت رهبری برم صداسیما برم جاربزنم صبرم رفته داییم توقطعه 27 هم رزم بود باپدرم الانم اگه مثل یه تیکه گوشت متحرکه اثرات اون موقعس داییم تودست بابام جون داد باید ی دست وپاش قطع میشد شما نامه بدید بابا پول نمیخوام میخوام به جاش برم از این لجن در بیارم خانوادمو به واله خسته شدم مادرم باپای واریس دار میره کار
من ازسال شصدچهارتا شصد پنچ درشیرازسربازکروهبانپاسداری وبدهفت ماه دربوشهر نیروی هوای روی بدافند بودم.به من کارت ایثا رتعلق میکیره جوابم بدید ممنونم
من مدتها در جبهه در اکثر منطقه جنگی اهواز در بدترین شرایت در سال 1364 در گردان قدس 1908 اهواز بودم کارت ایثار دارم با هزار مکافات بیمه تامین اچتمایی داشتم بیمه ام قطع کردن گفتن بایت ازاد پول بریزی ایا این است ارزش قایل شدن دولت به رزمنده گان شما قضا وت کنید
94/09/01 منزل بنده در روستای خاوه توسط جهاد کشاورزی که پس از6سال خون جگر و زحمت دیوارچینی و درب حیاط و30اصله نهال درخت کاشته بودم صرف اینکه دستور قاضی و مقام معظم رهبری است تخریب می کنند. چند روزی است که جانباز بودنم خسته شده ام چرا که اطراف بنده با پول و در جلگه قضاوت و داشتن دادگاه ویژه روحانیت مصونیت دارند بنده که نه پول و پارتی دارم باید درس عبرت شوم. الخیروفی ماوقع. آینده هم هست؟؟انشاء الله
با سلام بنده 28 ماه در نیروی دریایی بوشهر (ارتش) خدمت کردم از دو ماه و سه ماه که خارک و ماه شهر بودم بماند .اما بطور مستمر بیش از 9 ماه در اتشبار پدافند تحت فرما ندهی ناوسروان رستمی و اریافر در سکو های نفتی به ماموریت رفته ام حتی اخرین ماموریت قبل از جگزین ما بیاید در سکوی شاید ابوذر بود بیشتر از 20 نفر بر اثر اصابت موشک مجروح زخمی شدیم من همراه 7 یا 8 موجی شدیم 11 روز در درمانگاه بوشهر بستری بودم اون موقع بخاطر 15 روز مرخصی و 10 روز استراحت در منزل گفتم هیچیم نیست اما الان دارم تاوانش را پس می دهم . بهر حال الان بچه هایم بزرگ شده اند می گویند پس این سربازی تو برای کی بوده ؟ . . .جناب یکبار با منطقه دوم دریای مکاتبه کردم جواب دادند که سابقه ای دراینجا ندارم ! خیلی جالبه پس این کارت پایان خدمت مال کجاست ؟ ازشما عاجزانه خواهشمندم جوابم را بدهید از بیجار کردستان متاسفانه حال مزاجی اجازه مسافرت به بوشهر را نمی دهد تا بروم پیگیری موضوع باشم .اجر شما با سید الشهدا ع
باسلام بنده 24 ماه در نیروی زمینی ارتش خدمت کرده ام شروع اعزام1368/3/18بوده است و در تاریخ 1370/3/18خاتمه پیدا کرده است سه ماه اموزشی در05کرمان بوده ام و 21ماه تمام خدمتم در منطقه عملیاتی شمال غرب منطقه سردشت بوده است دارایه شغل ازاده میباشم و بیمه ازاد میریزم ایا طرح کارت ایثار شامل حال من میشود یانه لطفا پاسخ دهید باتشکر
باسلام ،بنده همراه با هجده نفر از همشهريام در سال 18/9/68به خدمت سربازي اعزام شديم و سه ماه در پادگان آموزشي شهرستان سلماس آموزش ديدم و بعداز تقسيم يازده ماه در پيرانشهر در گردان جنگاوران كه از جمعي لشگر 64 اروميه پياده خدمت كردم و بعد ده ماه با همين گردان ذكرشده به سردشت اعزام شديم و در نقطه صفر مرزي خدمت كردم ، لازم بذكر است تمام هم خدمتام كارت ايثار گرفته اند ، بنده هم تمام مدارك مربوطه به كارت ايثار را از طريق پست شهرموننزديك به چهار سال و اندي به لشگر 64 اروميه ارسال كردم و قبض پست محفوظ است ولي تا كنون كارت ايثار بدستم نرسيده است وبه علت مشگلي كه داشتم تا به حال نتوانستم حضوري مراجعه كنم لطفا بنده را در اين مورد راهنمايي فرمايند با تشگر و سپاس فراوان از شما عزيزان زحمتكش ، موفق و سر بلند باشيد.
من در دوران جنگ در لشگر ۷۷ تیپ ۴ گردان ۷۷۰ پیاده به مدت ۲۵ ماه در منطقه جنگی اهواز و حومه مردانه مثل همه سربازان رشید کشورم خدمت کرده و جنگیدم و با احتساب سه ماه آموزشی جمعا ۲۸ ماه خدمت مقدس سربازی را سربلند به پایان رساندم اما هنوز هیچ کارتی برایم صادر نشده و حتی کارت پایان خدمتم را بعد از ۲۰ سال پی گیری با کلی اطلاعات غلط مندج شده موفق به دریافت شدم ،هم اکنون در بجنورد زندگی میکنم ،،دیگر چه انتظار از دریافت کارت ایثار
باسلام /بنده دارای کارت ایثارگری هستم ولی به سایت اجا مراجعه کردم برای دریافت کد رهگیری که کد ملی راوارد کردم ولی کد پیگیری بنده نمیاد.با معاونت احتیاط هم تماس میگیرم جواب نمیدهند.اینجانب درنیروی زمینی ارتش خدمت کرده ام تکلیف بنده چیست...لطفا پاسخ دهید.
لیست افرادی که کارت ایثار صادر شده کجا باید جستجو کرد
سلام من سرباز سپاه در منطقه کردستان سپاه 11امام حسن عسگری با سابقه 19ماه در جبهه بودم و الان اقدام برای کارت ایثارگری کردم میگن ب سپاه تعلق نمیگیره سرباز سپاه و ارتش چه فرقی داره مگه هر دو برای دفاع از سرزمین خودشون نرفتن سربازان سپاه هم از جون ودل جنگیدن پس چرا هیچ گونه اقدامی برای این سربازان نمی کنید
سلام.میشه لطف کنین به سوال من جواب بدین خواهشا؟
پدرم کارت ایثارگری دارن باحضور 6 ماه تو جبهه.البته تو دوران سربازی
آیا این واس کنکور دانشگاه آزاد برا من سهمیه حساب میشه؟
باسلام اینجانب حدود 5سالپیش به گروه 22 توپخانه شهرضا برای درخواست کارت ایثارگری مرجعه کردم وتمام فیش های پردختی ومدارک رانیزایه ادم وبعد از 2ا هیچ پاسخی به من داده نشد ومجددا در سال 91/9/18 از طریق پست غدیر اصهان با پداخت مجدد مبالغ پستی وفیش های ان اقدام کردم ولی مجددا پاسخی نگرفتم وبه پست مراجعه کردم آنها می گویند ما فقط وظیفه ارسال نامه شماراداشتهایم وبه بقیه آن ارتباط نداریم تطفا اگر راهی وجود دارد به من اطلاع رسانی کنید باتشکر
با سلام6ماه از من مدارک گرفتن ولی جواب نمیدن
سلام سال 69 در منطقه کردستان سرباز ژاندارمری بودم به کجا مراجعه کنم برای کارت ایثار
به عرض می رسانم من از حمله کربلا 5تا قطعنامه 598 در جبهه جنوب خدمت کردم از لشکر 71زرهي باختران توپخانه 340 آتشبار یکم مستغر در شلمچه 28 ماه خدمت کردم به علت شیمیایی سلامتی خودم را ازدست دادم ازطریق اداره پست مدارک خودم را دادم مدت دوسال منتظر کارت ايثارم هستم ولی هنوز خبری نیست ّمن فکر کنم بعد مرگ کارتم برسد .تازه اگر بدرد کاری بخورد .خواهش میکنم بگید کی کارت ایثار میگیریم .وبه.چه کاری میاد .فیلا فقط حرف بوده تشکر ازشما
با سلام .بنده مدت 28ماه در تیب یک لشگر 64 ارومیه در منطقه پیرانشهر خدمت نمودم ودر برج 6سال 93 به یگان خدمتی خود مراجعه نمودم وتمامی مدار موردنظر تحول داد ولی متصفانه تا به اکنون که 5برج10سال94میباشد تا کنون کارت ایثار بند به دستم ن نرسیده است درضمن از 18/10 64تا18/10/67 درمنطقه پیرانشهروحاج عمران خدمت نمودم درضمن به فرزند من به علت اینکه متولد سال 64بود کسر خدمت ندادن
جناب سردار امیر دهگانی و جناب سرهنگ پروار
با سلام
احتراما اینجانب علی خسروی فرزند اکبر به شماره ملی 4371929516 به عنوان سرباز احتیاط منقضی 1337 از تاریخ 60/6/19 لغایت 61/5/19 به مدت 12 ماه سربازی 11 ماه در جبهه های جنوب حق علیه باطل انجام وظیفه و در عملیات های مختلف شرکت و در عملیات بیت المقدس مرحله اول و چهارم مورد اصابت ترکش های متععد قرار گرفته و در بیمارستان 22 بهمن گرگان و زنجان بستری و به 10 درصد جانبازی نائل شدم و در دوران سربازی به عنوان معلم رسمی آموزش و پرورش شهرستان خدابنده از استان زنجان بودم. وپس از اتمام دوره سربازی 20 روز بعد به عنوان نیروی داوطلب بسیجی 5 نوبت از سال 1361 تا 1367 در جبهه های مختلف حضور 12 ماه جبهه داوطلبی بسیجی و 11 ماه جبهه نظام مقدس سربازی دارم که جمعا 23 ماه جبهه و تا کنون جایی برای گرفتن کارت ایثار گری و هذیه ایثار مراجعه نکرده ام و پس از پایان جنگ نیز 12 سال به عنوان فرمانده گردان عاشورا سپاه در استان زنجان بوده و در حال حاضر نیز به عنوان راوی دفاع مقدس در یادمان های جنوب و غرب کشور انجام وظیفه می نمایم لذا خواهشمند است دستور فرمایید نسبت به پرداخت هدیه ایثار و صدور کارت ایثار گری اقدام و راهنمایی فرماییند. ضمنا کلیه مدارک حضور ومجروحیت موجد است.

با سپاس فراوان علی خسروی بازنشسته فرهنگی
از سال ١٣٦٤بمدت ٢٨ماه در جبهه هاى جنوب وغرب در عملياتهاى كربلاى ٦ سومار ونصر ٢ ميميك وجزيره مجنون ...حضور داشتم كه درسال ٦٥ چندين بار در منطقه بمب شيمايى زندند ازناحيه كوش در اثر موج انفجار صدمه ديده وبراى مصدوميت شيمايى كه جند ساله مشكلات ريه واعصاب .. دارم مراجعه مى كنم با اين فاصله ومخارج هزينه حتى نوبت كرفتن در بيمارستان خانواده كه در مورخ ٩٤/١٠/١٢ براى تست اسپرومتر وCO ريه بوده باسه روز علافى جواب مثبت نكرفتم از كاركنان انان شكايت وگله مندم خانم منشى رستم خانى واقاى نىكويى .و خانم ديكر كه تست اسپرو متر انجام مى دادند با همه بى حر متى كارم انجام نشده ترا بخدا سفارش كنيد كار ايثار كران را زود انجام دهند به فرمايش حضرت امام خمينى عمل كنند كه فرموده ايثارگران باقيمانده از قافله شهدا هستند نبايد به انها درشتى يا بى حرمتى يا به باد فراموشى سپرده شود از طرفى گواهى كسر خدمت رفتم هر كفتم اين همه راه از نقطه صفر مرزى دشت مغان امدم كواهى جناب سرهنك دوم صبورى صادر نكرد فرمود يك ماه بعد بيا تحويل بگير اخه اين چه خدمت به ايثارگران است از مسيولين تقاضاى رسيدگى عاجل وخيلى شاكى هستم چون ما براى كشور ايران اينجورى نجنگيديم از جان گذشتيم حال من درخواست دريافت هر كونه درصد جانبازى وغرامت جنگى خودم هستم .....
سلام شمارا به خدا تکلیف افرادی مثل من که درمنطقه کردستان دیواندره سه راهی بیجارسنگرشماره2دی ماه شب هنگام نیروهای مزدور کوموله ودموکرات باپشتیبانی بعثیون ناخدا حمله کردند که دراثر آن از ناحیه زانوی چپ دچارشکستگی وترکشهای خمپاره شان که لوله اش را روی خم پاهایشان می گذاشتند وتیر می انداختند گردیدم الآن زانوم اذیتم داره انگشت وسمت چپ بدنم مشکل داره واثرترکش خمپاره اشان درپای راستم مشهوده ازسال 80پیگیربودم حتی شهریور امسال برای دریافت کارت ایثار هم درناحیه انتظامی کرمان فرم پرکردم چون از ناحیه کرمان ژاندارمری اعزام شده بودم بااین اوصاف تکلیفم چیست کی پاسخگو است/؟خداوکیلی رسیدگی کنید ملت رادلگرم داشته باشید:همیشه شاد وسربلند باشید
سلام تطفاپاسخم رامکتوب بنویسید کجاجهت دریافت کارت ایثارگری ام مراجعه کنم متشکرم شماره صفر نه صدوسیزده دویست چهل هشت شصت ویک چهل وسه
سلام جوابم رابابت برای دریافت کارت ایثارگری ام که درناحیهء انتظامی کرمان فرم هم پرکردم اماکارتم نیومده جیست ممنونم
سلام آقا من میگم اصن دنبال این کارت نرید.به جز دردسرو وقت حروم کردن و ...چیز دیگه ای نداره.اصن نمیدونم چکار میکنه نه یه هزاری حقوق میدن.نه مزیتی داره .فقط یه کسری خدمت برا پسر بزرگ میدن که اونم هفت بار باید بمیریو زنده شی ک اونم ربطی با کارت نداره.فقط سوال من اینه که اونی که ۲۴ ماه شب وروز نداشته چه فرقی میکنه با اونی که تو همین شرایط فقط یه انگشتشو از دست داده.خدا خودش بالاسر شاهده ک چه بلاهایی ک سرمون نیومده ولی دریغ از ذره ای حمایت خواهشن برا ایثار گرانم یه چیزی در نظر بگیرید ک دلشون خوش باشه...
پدر من بیش از 6 کارت ایثار دارد 5 ماه حضور در جبهه در دوران دفاع مقدس دارند ولی تا کنون از فواید این کارت برخودار نشده است میشه بفرمایید ما به کجا مراجعه اصلا این کارت به چه دردی میخوره
سلام بابام21ماه جبهه جنگ داره کارت ایثار داره ولی از مزایای کارت بهره نبرده پس لطفن بگین این کارت به چه درد میخوره?ممنون

اگر مورد استفاده کارت ایثار را یافتید لطفا به این بنده هم اطلاع دهید 23ماه جبهه و کارت رشادت دارم
بنده الان بعدازسی سال که مجروح شدم ودرتاریخ تیر 94کمیسون پزشکی هم شدهام ولی تاالان هیچ جوابی دریافت نکردم.حالا دردرابه کی باید گفت سی سال بس نیست براانتظار.پنج فرزند مستاجر بیکار وبخاطر پول داروهای اعصاب ماندهام شمارابه خدایک جوابی بدهید
بنده باداشتن 18ماه جبهه ومجروح اعصاب وروان االان بعدازگذشت سی سال درتاریخ تیر94به کمیسون پزشکی امده ام وکمیسیون هم شده ام وپنج فرزند مستاجر بیکار ومخارج داروهای اعصاب که ماشاالله.....نمیدانم کی میخواهند جواب بدهند فکرکنم بعدازمردنمان ایکاش مقداری غیرت داشتند انهاییکه ماهارا اینطور اسیر خودشان کردند.خداشاهداست که پول توی جیبی هم نمانده .نگذارید جانبازان اعصاب روان بااین کارهای شما بدترشوند. دیگر شمارافقط به خدامیسپارم
سلام بنده جانبازم ونیروی شرکتی دانشگاه پیام نور میخواستم بگویم چرا جانبازان تغییر وضعیت نمی کنند
سلام من پدرم کارت ایثارگری دارد اما کد رهکیری نداره ما باید چیکار کنیم
حتی پدرم در زمان جنگ مجروح شده اما بخاطر بمباران بیمارستانی که دران زمان بستری بود مدارکش از بین رفته ما میتوانیم کارت جنبازی بگیریم
سلام.....برای دریافت کارت ایثار گری باید بکجا کراجعه کنیم
سلام
سه سال در جبهه علی جنوب همراه لشکر ۲۱ حمزه تیپ یک گردان ۱۳۱ در خطوط مقدم جنگیده ام یعنی از تاریخ ۱۵/ ۳/۶۰ لغایت ۳۱/۳/۶۳ اخیر کانون وکلا کد رهگیری خواسته از کجا باید بگیرم لطفاً کمکم کنید
چرا به سربازان که درسپاه خدمت کردن کارت ایسار نمی دهند
سلام من فردا باید برم ثبت نام کنکور میتونم از کارت ایثار پدرم استفاده کنم سهمیه ای ب من تعلق میگیره
چرا من نمیتونم ار کارت ایثار پدرم واسه کنکورم استفاده کنم
بسمه تعالی
با سلام ودرود فراوان به ریاست ارتش جمهوری اسلامی ایران
من نزدیک به 7سال است که کارت ایثار دریافت نموده ام که25 ماه در منطقه عملیاتی حضور داشتم ونزدیک به دوسال است دربانک حکمتایرانیان حساب باز کردم .به من فته اند که حقوقتان رابه این حساب واریز می کنیم ولی تا به امروز هیچ مزایای دریافت نکردم .
لطفا جواب دهید با تشکر %
باسلام بنده سرباز گروه پدافند هوایی اهواز بودم و دقیقا 21 ماه در عملیات های مختلف شرکت نموده ام اما در کارت ایثار بنده 14 ماه اعمال شده است علت ان چیست؟
با سلام واحترام
باستحضار میرساند که اینجانب سرباز وظیفه کریم محمدقلیان فرزند سعداله متولد اردبیل جمعی گروه33توپخانه تهران که بطور داوطلبانه بمدت 6ماه از طریق گروه 33 توپخانه تهران در قالب گردان 1973 پیاده قدس ارتش در مناطق عملیاتی غرب کشور ومدت یک ماه ونیم نیز با عقیدتی .سیاسی گره 33 توپخانه تهران (پادگان جی قبلی) در مناطق عملیاتی جنوب کشور حضور داشته ام .اما بمدت 6 ماه کارت ایثار برایم صادر شده است وچون گروه 33 توپخانه تهران از محل قبلی به منطقه پرندک تهران واز آنجا نیز به استان کردستان ( سنندج ) نقل مکان کرده است . مستدعی نسبت به استعلام مجدد از میزان حضور اینجانب در مناطق عملیاتی جنوب وغرب کشور اقدام واصلاح مدت حضور وصدور کارت ایثار جدید وارسال آن اقدام فرمایند.
با تشکر ودعای خیر فراوان
بسمه تعالی
چرا تابحال به سوال این رزمنده ی عزیز پاسخ داده نشده است.
با سلام واحترام
از مسئولان بزرگوار خواهشمندیم به درخواست این عزیزبزرگوار رسیدگی فرمایند.
بسمه تعالی
با سلام واحترام
رجای واثق دارد عزیزان زحمتکش به درخواست این رزمنده بزرگوار رسیدگی عاجل فرمایند چرا که این رزمنده عزیزحتی از خانواده معظم شهدانیز می باشند.
با سلام
من کارت ایثار خود را گم کردم برای صدور مجدد یا گرفتن شماره ایثارگری به کجا باید مراجعه کنم
سلام گرم من به همه ارتشیان غیور ایران زمین امیر بنده کارت پایان خدمت و کارت احتیاط را تعویض کردم ام فقط هیجده ماه پایان خدمت صادر شده این کارت احتیا ط را ندارم بیمه هیجده ماه کسری میدهد ما چکار باید کرد
سلام مزایای کارت ایثار برای سهمیه دانشگاه دروغ محضه بنده از این سهمیه ی کذایی می خواستم برای کنکور امسال پسرم استفاده کنم که باید کد دوازده رقمی را وارد می کردیم ولی کارت ایثار فاقد این کد بود زنگذزدم به مرکز صدور کارت به من گفتند شامل شما نمشود یعنی همش دروغ
باسلام من هنوزاقدامي جهت دريافت كارت ايثارنكردم اداره بست ميكه مهلت تمام شده جكاركنم
باسلام ببخشیدحقوق ایثارگران کی پرداخت میشود ممنون میشم از پاسختان
با عرض ادب و خسته نباشی از عزیزان رحمت کش اما امی وقتی این کارت که با این همه زحمت و هزینه صادر شده است هیچ ارزشی برایش قائل نیستند چه فایده ای دارد باید حتی پول سربازی هم بدهیم و برای اداره سربازیمان را خرید کنیم تا جز سنوات حساب اید من فکر می کنم این بی اهمیی به کل ارتش است مسئولین باید فکری بکنند ممنون.
سلام. بنده حقیر متولد : 1345هستم الان نزدیک 49سال دارم اینک کارت ایثار نیز با سابقه 28ماه جبهه نیز دارم. برای در الویت قرار گرفتن استخدامی فرزندم با 2 کارشناسی پیام نور و آزاد در سپاه نیازمند به معرفی هستم .لطفا در صورت امکان از طریق ایمیل مرا راهنمایی کنید.
باسلام.به خدا دارید خودراگناه بارمیکنید.جناب سرتیپ برای منی که سال ۶۱رادرانروزهای سخت جنگ درکردستان گذرانده ام وازبدشانسی مجروح نشدم.وبا نشان دادن ان دربعضی ادارات باعث تمسخورشدنم میشود.بااین حرفهابیشتردلم را اتش میزنید.ازخدا بترسید که ماهم خدایی داریم
سلام-برادررزمنده ام رسول معروف به "رسول معرفت"جمعی لشگر28سنندج به.ش.پ.61103314.قریب 6سال سابقه حضوردرجبهه رادارد وهم اکنون بدلیل ترک خدمت ونداشتن پوشش حقوقی،مالی،درمانی،خدماتی،رفاهی ومسکن...شبهادرگوشه خیابان ویاماشین فرسوده کارتون خواب است ایشان بدون تسویه حساب بدلیل تالمات روحی ،روانی،جسمی...بعدازجنگ ترک خدمت می نماید وهیچ کارت پازان خدمت ،ایثارو...رانداردوجوصله پیگیری بدلیل امراض راندارند.راهنمایی بفرمایید ایشان که تعادل روحی وجسمی ...ندارندوازطرفی اقوام،خویشان،دوستان وهمسایگان...استطاعت مالی پرداخت هزینه ها راندارند...چگونه ازقانون جامع خدمات رزمندگان...بهره مندشوندوازعسرت وتنگدستی نجات یابدوراه سلامتی وتندرستی رابهبود نمایدکه موجبات افتخارنظام وخادمین نزاجا...خواهدبود-اذری.پل ساوه.تولیددارو.تختی
با عرض سلام و خسته نباشید.پدر بنده دارای کارت ایثار میباشدو در در کارت دوسال ده روز برای ایشان عملیاتی نوشتن و فاقد شغل و بیمه هستن پرونده هم تشکیل دادند خواستم بپرسم کی حقوق ومزایا این کارت را میدهند.باتشکر فراوان میرزای
سلام من برای ثبت نام رفتم به ارتش گفتن یه مزایای میخواهند بدهند تا ایثار گرانی که وضع مالی ضعیف دارند شامل ان تعداد از افراد میشوداما نزدیک یک سال میگذرد اما هیچ خبری نیست .لطفا پیگیری کنید
باسلام این کارت ایثار رو اداره تامین اجتماعی نه تخفیفی براش قائل هست نه سختی کار من از آقایان محترم که این کارت ایثار را بوجود آوردن خواهشمندم اول با این ادارات هماهنگ کنند چون تواین 2 سال که من این کارت را گرفتم هیچ بدردم نخورد%
شما درست میگید کارت ایثار در هیچ جا ارزش نداره. توصیه من به دوستان اینه که برای گرفتن آن به خودشان زحمت ندهند . بنده سه ال است که دریافت کرده ام . ولی با ان تره هم خرد نمیکنند. صرفا برای جمع اوری اطلاعات برای خودشان بوده
با سلام و عرض ادب من در سال 1365/5/18 تا1367/9/18 خدمت مقدس سربازي به اتمام رسانده ام و پارسال هم پرونده تحويل داده ام و هنوز هيچ خبري از كارت ايثارگري ندارم من خواهش ميكنم از مسعولين عزيز اگه امتيازي بهمان تعلق ميگيرد الان كاري برايمان بكنند چون حدود 50 سالمه ...............با سپاس از همه عزيزان اجراكم عندالله
سپاس گزارم از اینکه به فکر سربازانی که صادقانه جنگیدند و تا اخر راه ایستادنند. من هم ایثار گر رزمنده 28 ماه خدمت هستم یک مشکلی داشتم خواستم با شما درمیان بزارم
باسلام پدرم سال66تا67در نیرو دریایی ارتش بوشهر سربازی کرده ایا کارت ایثار به پدرم تعلق می گیرد؟
چرا طرح طتبیق ویکسان سازی امتیازات جانبازان ارتش وبنیاد راپی گیری نمی کنید یعنی هیچ دلسوزی درسازمان ایثارگران وجود ندارد یا ارتش نماینده ای در مجلس ندارد که برای پسنل جانباز ارتش که بنیاد ان را تایید نمی کند مگر زمان جنگ هدف یکی نبود مگر خونها رنگ ووارنگ بودن ؟چرا اینقدر بی تفاوتی چرا اینقدر تبعیض خانوادهای ما چه گناهی کردن چرا فرزند یک جانبا ز ارتش نمی تواند از امتیاز جانبازی پدرش پر

در کنکور استفاده کند خلاصه اینکه هیچ امتیازی بدرد بخور برای جانباز ارتش در نظر نگرفتن
با سلام واحترام به فرماندهان ارتش من جانباز 60درصد و مدت خدمت عملیاتی 130ما دارم با یک کارت ایثار زحمات ایثارگران ورزمدگان عزیز8سال دفاع مقدس میباشد برای من کادر ارتش با 60درصد جانبازی از دادن یک پاه و130 ماه خدمت در جنگ کدام درجه تشویقی کدام امکانات رفای برای ایثارگران ارتش و خانواده انان بخدا همین کارت ایثار ارز یک کیلو گوشت قرمز ندارد ارتشی با100ما خدمت عملیاتی شرمنده فرزندان خود هستند توانای مالی ندارند به دانشگاه بروند کارت ایثار بیاید مشکل 90درصد ارتشیها را حل کند بیایند پیش خبر نگار همه چیز خوب است بازنشستگان 8سال دفاع در بهترین امکانات زندگی میکنند این خبرها نیست مردم شریف ایران بیدارهستند وهمیشه چند قدم از مدیران جلوتر هستند برای 100ماه خدمت عملیاتی 60هزارتومان پول دادهاند کم نیست تشکر می کنیم پول یک کیلو گوشت است برای بازنشستگان رقم بالای است امیر ان ارتش باید شعار بدهند چون مای 10میلیون حوقوق میگیرند اما من درجدار بازنشسته مای 10200هزارتومان حوقوق میگیرم به هیچ ارتشی 2ماه ارشدیت ندادند در 8سال دفاع مقدس با48هزارشهید و 200هزار جانباز بخواست خدا یک متر از سر زمین ایران از دست ندادیم با کارت ایثار مشکل ما حل نمیشود
باسلام وعرض خسته نباشیدپدرمن ایثارگراست میخواستم کارت ایثارگرپدرم راتبدیل به کارت هوشمندبکنم میخواستم چطورتبدیل به کارت هوشمندشه درضمن درروستای مان یه نفرکه جانبازهس بایکی ازافسران درتهران رابطه داره برای اینکه زودترکارمون انجام بده ازمون ۱۶۰۰۰۰تومان خواستارهس میخوام بدونم بهش بدم پول یانه خواهشمندم راهنمایی کنیدخداپشت پناهتون باشه باتشکرفراوان
باسلام وعرض خسته نباشیدپدرمن ایثارگراست میخواستم کارت ایثارگرپدرم راتبدیل به کارت هوشمندبکنم میخواستم چطورتبدیل به کارت هوشمندشه درضمن درروستای مان یه نفرکه جانبازهس بایکی ازافسران درتهران رابطه داره برای اینکه زودترکارمون انجام بده ازمون ۱۶۰۰۰۰تومان خواستارهس میخوام بدونم بهش بدم پول یانه خواهشمندم راهنمایی کنیدخداپشت پناهتون باشه باتشکرفراوان
با عرض سلام : باتوجه به این توضیح امیر سرتیپ عباس دهگانی معاون احتیاط نیرویه زمینی ارتش ، مبنی بر این که سربازان دوران جنگ ما همه داوطلب بوده اند. كسي را به اجبار به جبهه نبرده اند. يقه كسي را نگرفته اند و به اجبار به جبهه ببرند. ی سوال داشتم و آن هم اینکه چرا در هنگام دریافت کارت ایثار ، مدت سابقه خدمت در زمان جنگ باز با کثریه خدمت قابل توجهی از مدت زمان واقعی که در جنگ بوده ، همراه است ؟ آیا تفاوت سرباز داوطلب و غیر داوطلب تا این حد ؟ در حالی که هر دو برای یک هدف مشترک دفاع میکردن وآن هم دفاع از خاک و ناموس مون در برابره متجاوزه غریبه ، خواهش میکنم به این مسئله رسیدگی کنید ، تشکر
بسمه تعالی
احتراماً اینجانب محمد حسن قاسمی به شماره ملی 0534045561 اهل و ساکن شهرستان اراک استان مرکزی - از خرداد سال 67-69 در لشکر 28 پیاده کردستان(سنندج) بمدت 24 ماه خدمت نموده ام و در سال 90 جهت دریافت کارت ایثارگری از طریق پست اقدام نموده ام و کارت ایثار گریبرایم صادر شده فقط 69 روز برایم سابقه ثبت شده است و درخواست پیگیری دارم .
سلام.
میخواستم بدانم که تهران در زمان جنگ منطقه عملیاتی محسوب میشده یا نه؟؟
به سربازانی که تهران در لشکر 23 نیرو مخصوص خدمت کرده اند جبهه تعلق میگیره؟؟
ممنون...
سلام ، برای اونايي که در سوسنگرد در ژاندارمری خدمت کرده اند ، به فرزندانشون نامه برای دانشکده افسري می دید ، لطفا جواب بدید ،ممنون
ایا بەکسانی کە درسال 67وارد ارتش شدەاند کارت ایثارگری تعلق می گیرد
بسمه تعالی باسلام وعرص خسته نباشید اینجانب رزمنده هشت سال دفاع مقدس هستم خدمت رییس ستادکل می خواستم بدانم 24 ماه درمنطقه دارم بایدبرای 12 ماه کم می شود وداوطلب می دهند به کجا باید مراجعه کنم با تشکر ازتهران ممنون می شوم راهنمایی بفرماید
باسلام من سرباز 8سال دفاع مقدس هستم 28 ماه خدمت سرباز ی در زمان چنگ درجبهه های مختلف در لشکر 21 حمزه بوده ام همه خدمتم در جبهه بوده ام وکارت ایثار هم دارم من ودیگر سربازانی که زنده از جنگ برگشته ایم چه گناهی کردهایم که هیچ گونه امتیازی نداریم ای کاش در راه وطن شهید می شدیم واین بی ملامتی ها وبی احترامی نمی دیدم کارت ایثاری که هیچ امتیازی ندارد چه به درد می خورد فرزندان ما چه گناهی کردن مااز جنگ برگشته ها سالم نیستیم همه ما از نظر اعصاب وشنوایی وغیر غیر نا سالم هستیم .لاقل یادی از ماکنید فکری به حال ما کنید مادر راه وطنمان جنگیدیم در گرما وسرما چه کنیم ::: من حدود 25 سال سابقه کار تخصصی درپتروشیمی دارم بصورت نیروی قراردادی موقت هیچ گونه امتیازی مثل بدی آب وهوا سختی کار زیان آور در کنار ما نیروهای رسمی شرکت همه امتیازات میگیرند ولی من خدمت سربازی زمان جنگ بوده باید پول به تامین اجتمایی پرداخت کنم تا جزئ سابقه کارم شود این بود امتیازات شما فکری بحا ل ماکنید لااقل مالیات وبیمه از ما سربازان از جنگ برگشته کم نکنند تا کمک حال ما در زندگی باشد متشکرم از لطف شما بزرگان ارتش جمهوری اسلامی ایران
باسلام اینجانب رزمنده هشت سال دفاع مقدس هستم که 28 ماه خدمت سربازی در زمان جنگ بوده در جبهه های مختلف جمعی لشکر 21 حمزه نیروی زمینی ارتش کارت ایثار هم گرفتم ولی چه فایده .دست مزد ما همین است جرم ما این است که زنده از جنگ برگشته ایم بزرگان ارتش فکری به حال ماکنید به ما ظلم شده خودتان میدانید رحمی به بچه های ماکنید تا کی ظلم چرا من باید نیروی قرارذاذی موقت باشم چرا من وخانواه ام از امکانات شرکتم نتوانم استفاده کنم چرا به من حق بدی آب هوا وسختی کار وزیان اور نمی دهند ولی نیروی رسمی شرکت همه مزایا میگرند این است دستمزد رزمنده فراموش شده من در گرمای خوزستان در این هوای درآلوده .
سلام من که 24 ماه تو سپاه یعنی تو سردشت همون موقع که اونجا رو شیمیایی کردن موندم الان چه جور کارت بگیرم نمیدن
اینجانب 3 سال در ارمیه اندارمری در پست مهندسی و اعزام به پایگاهای اطراف پیرانشهر و سردشت رفته ام در سال 63 چطور می توانم کارت ایثار بگیرم راهنمائی فرمائید و متشکرم
باسلام برای من 9ماه کارت ایثارگری دادن می خواهم بدانم به چه دردی میخورد چون بنده جو شکارم ولی نه کار دارم ونه خانه متشکرم
با سلام این قانون تا کی اعتبار دارد
سلام من 6 ماه 17 روز قبل از قطنامه در سپاه کرمانشاه تیپ حر گردان اطلاعات عملیات در حلبچه وگیلاانغرب بودم اما نمی دانم کارت ایثارگری را چگون باید بگیرم چرا به داوطلبانی که از طریق سپاه به جبهه رفته اند کارت ایثارگری نمی دهند ارتشیها برای خدمت سربازی به جبهه رفتند ولی ما که بسیجی بودیم نباید کارت ایثار بگیریم چرا فرق میگذارند
اگر ممکن است مسولین از طریق رسانه در مورد این کارتها به افرادی که کارت ایثارگری دارند توضیح استفاده از انرا بدهندع
با سلام سردار شما چندساله قول مدال ودیگر تسهیلات داید اما بقال سر کوچه بهش یک دسته سبزی هم نمیده دستتون درد نکنه حق ما را با نوشابه خنک خوردید خدایا چنان کن سر انجام کار تو خشنود وما مانده در حق خوری
سلام کارت ایثار دارم ولی تا بحال استفاده نکردم
من پدرم کارت ایثارگری دارن ولی چه توی کنکور چه سربازی و...هرجاخواستیم استفاده کنیم گفتن هیییییچ اعتباری نداره.فقط بلدین حرف بزنین عمل چی پس؟یا کاری نکنیدیا تاتهش برید.مردم روخرررر فرض کردین؟؟
با عرض سلام و خدا قوت خدمت ادمین محترم و مشاورین محترم.
بنده از تاریخ 18 فروردین 62 تا 18 فروردین 64 در ژاندارمری (نیروی انتظامی)
استان اذربایجان غربی- پادگان جلدیان-هنگ ماکو- گروهان کلیساکندی-پاسگاه نفتو وساری چمن ، خدمت کرده ام
برای گرفتن کارت ایثار گری لطفا راهنمایی بفرمایید.
با تشکر. 
سلام
برای جانبازان زیر 25درصد چرا کارت شناسایی عکس دار صادر نمی کنند .مگرممنوعیت دارد؟5114
سلام من مدت ۲۹ماه مناطق حاج عمران اشنویه سردشت الواتان و...غیردر چهار عملیات گردان۱۶۴ل۶۴بودم وتاامروز هیچکاری برام نشده حتی رفتم برای گرفتن وام گفتن برو بااین کارت تره هم برات خورد نمیکنن حالا با دوتا دانشجو وخودمم که دارم با ماشین تواژانس کار میکنم موندم چیکار کنم ودردمو کجا بگم تروخدا راهنمایی کنید دیگه کم اوردم
من کارت ایثار دارم ، میخواستم بدونم برای ثبت نام کنکور دخترم چگونه کد 16 رقمی را دریافت کنم.
خخخخخخ همش دروغه دروغ. حتی دروغ این دروغم دروغه خخ
با سلام ما همه ی مراحل دریافت کارت ایثار را انجام داده ایم بعد از چند ماه کارت ایثار را دریافت می کنیم
لطفا جواب دهید
سلام کارت ایثار چند بار از طریق لشگر23 اقدام کردم ولی ،ساله 67 درجه دار بود م و حتی شییمائی هم سی تی اسکن گرفتم وگفته شد 3.24 ریه لپ های تهتانی دیده شده ولی نه کارت ایثاردادند نه درصدی جانبازی ،سالهاست مستاجرم وحتی تا بحال هم وام هیچی نگرفتم واقعا اگر آن کس که ادعای نداره باید اینجوری با او رفتارشود؟
با.سلام.لطفا.فرزندان.ایثارگران.یک.نفر.از.هر.خانواده.معاف.شود.بنده.خداها زحمت.کشیدن.دیگه.پیر.شدن.
بعضیاشون.پسر.سرباز.دارند.
معاف.کنید.تا.قدر.دانی.شود.از.زحماتشان.با.تشکر
سلام بنده برای اداره تاریخ ورود به منطقه و تاریخ ترخیص یا پایان خدمت خود که در منطقه بودم نیاز دارم ایا امکانش هست ارتش این نامه را به من بدهد با تشکر
ایثار یعنی ازحقت بگذری تا اقا زادها وحقوق بگیرهای چند میلیونی یخورده بیشتر گیرشان بیاد وسردار ارتش نیز برای وعدهای سرکاری به سربازان سرکاره
باسلام من که دوسال سربازی خودرادرخدمت سپاه درمنطقه جنگی بودم و3ماه بطورداوطلب بسیجدرجبهه جنگ.آیاکارت ایثارگری بمن تعلق میگیردلطف کنیدمرا راهنمایی کنید.باتشکر
سلام واقعا با صادر کردن کارت که به درد هیچ کاری نمیخوره چی را میخوان بگن حیف از این همه هزینه که برای کاغذ وپرس خرج کردن
ازتاریخ29شهریور1394مدارکم راارسال کرده ام ولی تاکنون هیچ خبری مبنی براینکه کارت ایثاربه من تعلق میگیردیانه دریافت نکرده ام بایدچگونه پیگیرباشم-باتشکر
با سلام
پدر من دارای کارت ایثار با 131 ماه و26 روز میباشد. ولی دارای فرزند پسر نمی باشد. تا الان هیچ مزایایی برای فرزاندان دختر این ایثارگران در نظر گرفته نشده. لطفا به این موضوع هم رسیدگی نمایید. ممنون
عزيزان بنده صريح برايات توضيح ميدهم جهت صدور زودتر كارت مستقيما به يگان كه در آن خدمكت نموده ايد مراجعه و نامه و گواهي لازم را دريافت نماييد اين نامه بايد جهت صدور كارت بتهران ارسال گردد ولي اگر خودتان نامه را بگيريد و ببريد خيلي زودتر كمتر از يك ماه صادر ميگردد ولي اگر يگان آن را انجام دهد خيلي طول ميكشه پس تمام كاراشو خودتون انجاكم بديد
باعرض سلام میخواستم با استفاده از کدی که روی پلاک ایثارگران زمان جنگ ایران و عراق است تاریخ صدور پلاک را استعلام بگیرم لطفا راهنماییم کنیدِ. باتشکر
سلام و خسته نباشید
پدر بنده حدود ۴۰ ماه حضور داوطلبانه جبهه در سپاه پاسداران داشته است اما تا الان برای دریافت کارت ایثارگری اقدام نکرده

میخواستم بدونم برای دریافت کارت ایثارگری باید به کدام ارگان مراجعه کنیم ؟
سلام من پدرم دوسال جبهه بوده و جانبازه ولی کارت ایثار نداره..از خدمت من کم نمیشه؟ یا معاف نمیشم؟ عموم هم شهید شده..یکی جواب بده
برادران عزیز سربازان وظیفه دوران هشت سال دفاع مقدس از امیر محترم که فقط بفکر خودشان هستند چه انتظاری داری بخدا دروغ میگن خودتان را خسته نکنید که هیچ خبری نیست هرچه مجلس محترم تصویب کند امیر و همکارانش یک تبصره خود دراوردی اضافه که دیگر هیچ سئوال ایا درین مدت بعد از جنگ چکاری برای رزمندگان کرده اید بخدا همش دروغ فقط گزارش دروغ اگر اعتقاد به قیامت داشته باشید بفکر رزومندگان خواهید بود وگر نه اونجا جای درجه وتشویقی نیست حق کسانی امیر محترم پیگیری نکرده جواب خواهند داد امید وارم این نظر را بخواند تا در راس کار میباشد حداقل برای قیامت خود کاری مثبت انجام دهد
با سلام من ۲۶ ماه منطقه بودم فقط ۸ماه کسری برای پسرام گرفتم دیگر هیچ خبری نیست کارت ایثار هم دارم چه فایده دارد باز اون اتش چنگ امدایم ولی دفا بود بر حسب وظیفه پس کارت که جایی بدرد نمی خوره چه فایدای دارد من کارگرم سه پسر دارم بیکارند یکی لیسانس داره بیکاره چکار مخواهید بکنید همه جا شده پارتی که من ندارم
با سلام من ۲۶ ماه چنگ بودام کارت ایثار دارم الان سه پسر دارم بیکارند این کارت چه ارزشی داره همه جا پارتی مخواد من هم کارگر هستم تنها ۸ ما برای پسرم کسری گرفتم و هیچ ارزش دیگری نداره
ضمن سلام ابن کارت ایثار و حق ایار گری باغث شو کسانی که در راه وطن جنگیدند مبلغ ناچیز بگیرند ولی اقایان چابلوس از این سفره بحد وفور بهرمند گشتند
من 24 ماه تمام درمناطق جنگی خدمت کردم مجروج سه بار شدم در بیمارستانهای مختلف بستری بوده ام ولی الان جواب مجروحیت مرا نمدهند چرا همش دروغه من دربیمارستان ارتش تهران بستری بودم 28 روز محروحیت شیمییایی ولی الان جواب داده نمیشه شما را بخدا حرف میزنید عمل کنید من که نه وقت نه حال وحوصله دارم که دنبال باشم ولی هم مجروح شیمیایی هستم وهم موج انفجاری الان که سی سال میگذرد هنوز عصبی و ناقص هستم ولی جی بگم .........
با سلام لطفاً چنانچه کسی در خصوص احتساب مدت خدمت در مناطق عملیاتی شمالغرب کشور بعد از آتش بس (تا تاریخ 1/1/75) به عنوان جبهه، بخشنامه و یا دستورالعملی دارد شماره و یا تصویر آن را ارسال نماید. با تشکر
سلام..پدرم ۲۱ماه جبهه دارد ولی نه کارتی چیزی بهش دادن میخواستم بدونم برای خدمتتم به درد میخوره یا نه اعزامم۱۳۹۵/۱۲/۱خودم هم متولد ۱۳۷۳هستم چون پدرم عشایرهستش اصلا دنبال جبهه خود نرفته منتظر جوابم ممنون میشم اگه راهنمایی کنید منو ....التماس دعا
سلام،من پدرم پونزده درصد جانبازی داره و از ماه اسفند 66 ب مدت دوسال در تیپ چهلم سراب در منطقه ابوغریب خدمت کرده،برای معافیت چند ماه آن را تایید خواهند کرد؟
ممنون میشم جواب بدید...
سلام من پدرم به تازگی کارت ایثار گرفتن سربازیشون تو جبهه بودن به مدت16ماه من امسال میخوام کنکور شرکت کنم میخوام بدونم به من سهمیه تعلق میگیره یانه لظفا راهنماییم کنید
سلام
به امیردهگانی ایابنده که بیست وچهارماه درجبهه بودم حقم کارت ایثارنیست الان مدت دوسال است مدارکم راازطریق اداره پست فرستادم برالشکر۸۸زرهی زاهدان جوابی نگرفتم شما منوراهنمایی کنید
سلام از مسعولان خواهشمندم من به مدت 18ماه درجبهه درمنطقه اهواز وماعوت تیپ پدافنده ده محرم خدمت کرده ام اما کارت ایثارگریه من را نمیدهند لطفا جواب من را بدهید ممنون از شما
با سلام آنچه من از این قضایا فهمیدم اینکه ابن آقایان می خواهند یک پولی از ما بگیرند و یک سودی هم به جیب اداره پست بره .وقتی شما با این کارت به جایی مراجعه میکنید هیچکس تحویلش نمیگیره . حالا بیایید طبق
اماری که اعلام کردن حساب کنید پولهایی که بابت صدور کارت ایثار از ما گرفتن چقدر میشه؟
باسلام شوهر من از ناحیه کتف سمت راست عمل جراحی کرده که هزینه ان 19میلیون تومان شد و دیگر بیماری سیروس کبدی داره که هزينه ان زیاد است فقط یه ازمایش آن 228000تومان میباشد و دیگر از مهره های گردن دچار اسیب دیدگی است مهره 4و5و6که دچار هرنی دیسک شدید و تنگی کانال نخاع است که تحته درمان با دارو و فیزیوتراپی است که باید ان را نیز عمل کند که هزینه ان زیاد است و دیگر تنگی نفس که با این مریضیها از برجه ده پارسال از کار بیرونش کردن تحت فشاریم لطفا اگر میتوانید کمکمان کنید بچه مدرسه ای دارم همه چیزمان را فروختیم خدا خيرتان دهد کمکم كنيد مستاجريم ازمايش شوهرم عقب افتاده ايا واقعا اين حقه يه فرزند ايثارگر پدر شوهر من ايثارگر نيروي دريايي كارت ايثار هم داره كمكمان كنيد كاري يا وام كم سودي تا بتوانيم چرخه زندگيمان را له حركت در بياوريم اين نامه را دادم عروسم با اين مشكلات بنويسد ايا كمك كردن به فرزند من درخواست زيادي از من ايثارگر تا الان هيچ توقعي نداشتم ولي براي پسرم دارم
من داراي كارت ايثار هستم ولي تاكنون كد رهيگري به من نداده اند ومدت منطقه سرباز وظيفه بودم كه نه ماه ونه روز ميباشد لطفا راهنماييم كنيد
برای اصلاح کارت ایثار چگونه باید عمل نمود لطفا راهنمایی کنید .
با سلام
به افراد استخدام نیروی دریایی که به دلیل سابقه حضور در جبهه کارت ایثار گری دارند چه امتیازاتی تعلق میگیرد مثلا ایا بابت بیمه بازنشستگی وحقوق یا مزایا امتیازی قایل میشوند
سلام علیکم...سته نباشید...من از سال 1374تا1376 در مناطق عملیاتی بوکان از ازبایجان غربی در رسته انتظامی خدمت نمودم بیشتر خدمت در پایگاههای دور افتاده مرزی بودیم ایا به ما کارت ایثار تعلق میگیرد... و خدمت ما جز سختی کار محاسبه میشود ممنون میشم از اطلاع رسانی شما
سلام به نظر من ای کاش این کارت اصلا چاپ نشده بود چون به درد هیچ کاری نمی خورد فقط حرفی بیش نیست همش دروغ است هیچ جا برای کارت ایثار ارتش ارزشی ندارد تفاوت ارزش کارت ایثار ارتش با کارت ایثار سپاه زمین تا اسمان است . به هر اداره ای که مراجعه می کنم میگویم کارت ایثار ارتش دارم می گویند بگذار روی دیوار وسیمان بگیرش . برای خودم متاسفم که کارت ایثار گرفتم
سلام . من نمیدانم اون سرلشکر پوردستان به چه هدفی کارت ایثار را مطرح کردند . بنده در بهترین روزهای زندگی حسب وظیفه دقیقا ۲۴ ماه در سنگر دیدبانی و گاها گامی جلوتر از پیاده نظام و آن دلشوره ها و ......سختیهایی که امروز شده خاطراتی که فقط برای یک ثانیه آن چه بگویم . حالا حضرات بچه گول میزنند جناب پور دستان این کارتها به هیچ درد نمیخورد . یکدانه پسرم رفت سربازی به من گفتند بدرد سربازی بچه ات نمیخوره . باور فرمایید آنقدر زحمت برای دریافتش کشیدم و۲۰۰۰کیلومتر و در منطقه محرومی که دریغ از هنل یا مهمانسرا باکلی هزینه و خطر کردن بعد ۶ماه کارت زردی دادند که کاش به اندازه کارت زرد. داور فوتبال ارزش داشت . ولی چی بگم . پیش بچهدهام هم شرمسار شدم به من خندیدند گفتند. برو بابا دوسال رفتی. بدترین و خطر ناکترین نقطه در جنگ حالا این کارت بزا. در کوزه......... بدرستی گفتند . هرکی نگرفته دنبالش هم نره . باور کنید حتی کسی به هنگام ارایه کارت به آنها. فقط خنده و تمسخر شاهدم .بابا دست بردارید اسمش هم نیارید . چندیذقبل با سی سال بیمه بازنشست شدم . کا رت به هیچدردم نخو د . کاش دنبالش نمیرفتم . . که چرا گول خوردم و اینهمه سفر و هزینه کردم . نتونستم بچه هامو ببرم اونجارو ببینند . آری اصلا به درد هیچ کا. ری نمیخوره . دروغ ...دروغ..دروغ محض است . خودشون هم. مبدانند .
من بیست وچهار ماه جبهه دارم گویا طبق گفته سردار یک ماه با بیست و چهار ماه فرق نداره ...وجانباز هستم که پرونده ام ناقص هست .اما نمی دانم خوب منم جانبازم و قطع نخاع هم جانبازه پس چرا اینجا درصد ها فرق میکنه ولی ما پدرمون در اومده طی چهار سال خدمت دو سال تمام در جبهه بودم خیلی راحت میگه اون کسی که یک ماه بوده با اون شخصی که بیست وچهار ماه بوده فرقی ندارد.
آیا کسی که درمراغه خدمت کرده کارت تعلق میگیرد
سلام من ازتاریخ ۶۶/۴/۱۸ تا۶۶/۴/۱۸شروع خدمت من در جنگ یارده ماه و۱۵ روز ایا به من کارت ایتار وحقوق تعلق میگیرد کلن ۳۷ ما درجبهه بودم
سلام سال62تا64 درلشگر2۸کردستان خدمت کردم بعددرآموزش وپرورش مشغول کار شدم ودرسال ۸۸ بازنشسته شدم وکارت ایثار در95 گرفتم بردم آموزش وپرورش گفتن هیچی تعلق نمیگیره درصورتی افرادی که زودترگرفته اند ازمزایای افزایش حقوق استفاده میکنند لطفأ راهنمائی فرمائید
ای کاش افرادی که کارت ایثار داشتن بیمه تامین اجتماعی میشدند لاقل از بیمه بازنشست میشدندو آب باریکه ای در زمان کهولت می گرفتند
سوال اینجاست چرا عزیزان ما تاریخ قعطنامه را پایان جنگ قرار داده اند پس تکلیف رشادت های کسانی که در دوره آتش بس در کردستان ومناطق غرب کشور در مقابل دشمن آماده رزم بودند و با مرگ دست وپنجه نرم می کردند چیست ؟ در همین دوران آتش بس در جبهه های پیرانشهر در یک شب ده نفر از بهترین نیروهای ما از جمله فرمانده گردان ما شهید شد و آن دوران در مناطق عملیاتی شمال غرب کشور هیچ فرقی با دوران دفاع مقدس نداشت . اما حال که برای گواهی حضور در جبهه می رویم از مسئولین جوابی نمی گیریم آیا انصاف است خدمات ما در آن دوران نادیده گرفته شود لذا خواهشمند است عزیزان ما در این مورد تجدید نظر کنند و دوره آتش بس را جزء دوران جنگ حساب کنند تا کسانی که این دوران در منطقه بوده اند همانند دیگر عزیزان به رزمنده بودن خود افتخار کنند و ایثارگری هایشان بی جواب نماند
سلام پدرم 18ماه سابقه خدمت توجنگ روداره میخواستم بدونم چقدازخدمتم کم میشه؟من الان درخدمت هستم
سلام پدرم 18ماه سابقه خدمت توجنگ روداره میخواستم بدونم چقدازخدمتم کم میشه؟
باسلام واحترام براى ارتش وارتشيان قهرمان:نظر بنده اين است ما سربازان دوران جبهه وجنگ. كه سخت ترين روزهارا گزرانديم. كل خدمتمان در خط مقدم بودم. درعمليات سال ٦٥ درمهران مجروح شيميايى شدم. متاسفانه ٢٠ سال تمام به خاطر جابه جايى كمى هم سهل انگارى مدارك مجروحيت من مفقود گرديد. بعد از ٢٠ سال تشكيل پرونده دادم ازآن زمان تا الآن توسط بهداشت ودرمان نزاجا دست به سريم. هر دفعه با عناوينى. نتيجه منفى گرفته ام ولى درعوض جسم فيزيكى من از عوارض شيميايى ملتهب وتاول زدگى دارد و ريه ام بعد از سى سال روز به روز برتنگى نفسم اضافه ميشود. خواهشمند است. با خدمت گزاران زمان جبهه وجنگ اينگونه بى رحمي ها را ادامه ندهيد وحقوق واقعى آنها را محترم بشماريد
سلام
بنده 68تا70در منطقه عملیاتی جنوب کشور خدمت سربازی بودم،
آیا کارت ایثار گری به بنده تعلق میگیرد؟؟
باسلام کد رهگیر ازچه طریقی بگیریم
من24ماهو21روزکارت ایثار ارتش دارم کدام حقوق وکد رهگیراز چه طریقی بگیرم
5819
بابا ا نظر ما به چه درد می خو ره همش سرکاریه
دوسالاست که گفتند برایتان حقوق میدهند هیچ درآمدی هم ندارم 28ماه جبهه دارم در چند عملیات هم بودم حاجی عمران بودم تا کی باید صبر کنیم
اقای دشوارگر سلام .من هم درسال 60 به مدت دوسال در منطقه حاج عمران .الواتان .پسوه .پیرانشهر .و.... بودم وکارت ایثار که هیچ ارزشی نداره دارم .دوست عزیز شما میدانید چه ها برما گذشت و این سرهنگ وتیمسارها الان برای خودشان تئوری می دهند .حتی یک احترام نگذاشتند تا یک کارت زیبا طراحی کنند .از اینها چه توقعی دارید .البته مقصر اصلی دولت وستاد کل است . موفق باشید
سلام و خسته نباشید.پدرم جانباز بیست و پنج درصد بودن.پارسال فوت شدن .لشکر 92زرهی اهواز خدمت میکردن و بعد لشکره 88زرهی زاهدان .من 39سالمه شنیدم بعده پدر یک فرزند میتونه استخدام ارتش بشه آیا این درسته.میخوام استخدام ارتش بشم.لطفا جواب بدید .ممنون.
سلام شماره حساب کارت ایثار ستاد کل ناجارا اعلام بفرمائید
اگر فردی در جبهه گرما زده شده باشد سهمیه به ایشان تعلق می گیرد
باسلام
يكي از مزيتهاي كارت ايثار را اعلام كنيد تا بدونيم چكاره ايم
چه سودي برا بازنشستگي قبل موعد داره
سپاس
سلام پدر من 2سال جبهه بوده و الان ایثارگر به حساب میاد ولی برای دریافت کارت ایثار باید به شیراز میرفت اما اقدام نکرد.حالا برای استفاده از سهمیه واسه کنکور به عنوان فرزند ایثارگر کاری نمیشه انجام داد؟باتوجه به وقت کمی که واسه ثبت نام کنکور دارم.ممنون میشم در اسرع وقت جواب من رو بدید
با سلام من بنده در سپاه دیواندره در سال 61تا68 بسیج بدون حقوق بوده ام ودر سال 68 به عنوان سرباز وظیفه در سپاه مریوان خدمت کرده ام ودر سال69 در اثر ترکش در ناحیه چشم آسیب دیدم و به پلی کلیلنیک شهید قاضی سنندج اعزام شدم وتا به حال هیچ گونه حق وحقوق وکارت ایثارگری یا جانبازی به بنده داده نشده فرزندم در سربازی به سر میبره هیچگونه کسری خدمت نداده شده من از شما کمک میخوام که بنده را راهنمایی فرمایید با تماس بگیرید و جواب را به بنده عنایت فرمایید ممنون میشم
اعزامی 88 هستم توی خدمت دچار عفونت گوش شدم تا اینکه پرده گوش وعفونت سینوس دوتا عمل جراعی انجام دادم میخواستم بدونم کارت ایثار تعلق میگیره یا میتوانم از بیمه استفاده کنم
سلام من چندسال است کارت ایثار دارم وتابحال هیچ مزایایی شامل نشده مدتی اطلاع رسانی شده که بایدازسایت کدرهگیری بگیریم وبه قسمت ایثارگران ارتش تحویل تامراحل بعدی انجام شود سایت ارتش به تعدادی کدداد وبه بعضیا نداد منجمله خودم راهنمایی فرماییدچکاربایدکرد
سلام من چندسال است کارت ایثار دارم وتابحال هیچ مزایایی شامل نشده مدتی اطلاع رسانی شده که بایدازسایت کدرهگیری بگیریم وبه قسمت ایثارگران ارتش تحویل تامراحل بعدی انجام شود سایت ارتش به تعدادی کدداد وبه بعضیا نداد منجمله خودم راهنمایی فرماییدچکاربایدکرد
سلام من پدرم تو عملیات مرصاد بوده و در تاریخ 31/5 همون سال دچار خونریزی معده میشه به بیمارستان ارتش منتقل میشه با توجه به اینکه عملیات در تاریخ یک ماه قبل از اعزام پدرم به بیمارستان بوده آیا براش جانبازی محصوب میکنن؟ممنون میشم جواب بدید
سلام 50سالدارم26ماه جبهه بودم خانه ای ازخودندارم35سال است مستجرهستم شما رابخداانصاف است به خاطر26ماه50مترزمین ندارم تاخانه ای بسازم
سلام این کارت اصلا بدرد سهمیه دانشگاه و کنکورو چیزای دیگه که بحثش مطرح میشه نمیخوره واقعا کسی نیست به این سوالا پاسخ بده واقعا خدارو خوش نمیاد اینهمه ما را رفتیم جبحه و جنگیدیم حالا به خاطر اینکه شهید یا مجروح نشدیم یعنی نباید چیزی به ما تعلق بگیره مسئولین رسیدگی کنند و تسهیلاتی وضع کنن که واقعا برای دارندگان کارت ایثار گری هست.با تشکر
به فکر ماهم باشید کاری کنید که فرزندانمان از تخفیف شهریه دانشگاه غیر دولتی توسط این کارت بر خوردار شوند و کمکی برای ما باشد تا حداقل برایمان یک سودی داشته باشد
با سلام اینجانب از سال ۶۵ الی ۶۶ بمدت ۱۶ ماه در یگان نیروی هوایی ارتش و در پایگاه وحدتیه ( بین اندیمشک و دزفول )رسته پیاده خدمت سربازی انجام داده ام . با توجه به اینکه آن محل به وفور مورد حمله هوایی و موشکی قرار میگرفته طوری که بیشترین حملات موشکی و هوایی دشمن در آنجا صورت میگرفته آیا به اینجانب کارت ایثار تعلق میگیرد یا خیر . در صورت منفی بودن جواب لطفا علت را بفرمایید . با تشکر
باسلام خسته نباشید
سلام من ازس راال ۱۳۷۸برای کارت ایثارثبت نام کردم وتلفنی مطلع شدم کارت ایثار صادرشده وبرای فرستادن ان هزینه پست پیشتاز پداخته ام ولی تاکنون کارت ایثار بدستم نرسیده وتلفن های تماس امور ایثارگران ارتش جواب نمی دهند اطلاع رسانی درباره چگونگی ارتباط با انها راتکنون ندیده ام باتقدیم احترام میرزاخانی
ساعتهاست که وقت گذاشتم و نظرات تک تک دردمندان رزمنده وظیفه دوران جنگ را چه از زبان خودشان و یا نزدیکانشان مطالعه کردم . واقعا چیزی جز تاسف و تاثر برای گفتن ندارم.

ظاهرا تنها حسنی که گزارش فوق داشته این بوده که بابی شود تا عده ای از رزمندگان سالهای جنگ بتوانند اندکی از آلام و رنجهای خود را بزبان آورند تا شاید گوش شنوایی پیدا شود .
کارت ایثار به هیچ دردی نمیخوره...پدر من 21 ماه توو خرمشهر بوده و زیر اتش ولی الان تنها چیزی که با این کارت میدن 7یا8 ماه کسر خدمته.ایران فقط مال یه عده بسیا بسیار معدوده که بهتر میتونن تزویر بکنن.دانشگاه هم هیچ تخفیفی نمیده.بانکم وام نمیده.برادرمن رزمنده اونه که مقاومت کرده باشه نه اونی که هفته دوم اعزامش نمیدونم چه جوری ولی مجروح شده از خط برگشته.ولی خب دیگه....ایران انحصاریه
با سلام همه درد دل ها را گفتید ولی کارت ایثار به درد من وپسرم کوچکم خورد به مدت خدمتم در منطقه جنگی 10ماه از خدمت پسرم کوچکم کسر شد به همین اندازه هم راضی هستم خدا شکرت از اینکه خودم و خانواده ام در سلامت هستیم یاد باد دوران هشت دفاع مقدس یاد باد تمام شهیدان مجروحان ازاده گان رزمنده گان 8سال دفاع مقدس امیر فرجی
سلام خسته نباشید عزیزان رزمنده اولامن 21 ماه از24 ماه خدکتم جبهه بوده ام وکارت ایثار برایم صادر شده 18 ماه ثانیا من در1392/7/1 ازراه آهن بامحاسبه خدمت سربازی ام که دو سال است 30سال خدمت کرده ام وبازنشسته شده ام وبرای همه سربازان چه جبهه رفته وچه جبهه نرفته 24 ماه خدمت سربازی برای کارکنان دولت جزء خدمت محاسبه میشودآیا ازحضوردرجبهه ام باتوجه به امتیازات کارت ایثارمیتوان مدعی خدمت 31 ساله شد لطفا پاسخ بدهید اجرکم عندلله
چند بار دیگر نامه بنویسم تا کارت ایثارگر تحویل بگیرم
باعرض سلام وتشکر ازشمامیخوام شماره ای داسته باشم ک مستقیم مشکلموباهشون درمیون بذارم راهنمایی فرماید
با سلام .کارت ایثارگری به چه دردمیخورد .والا ما که 22ماه جبهه بوده ایم حدود 100هزارتومانی هم خرج کردیم کارت ایثار گرفتیم ...شما بفرماییدیک ریال به درد نخورد
باسلام حدود۲۰ ماهه درپادگان ۲۳نوهد برای کارت ایثاراقدام کردم کارتم رانفرستادند مجددا ۳ماه پیش رفتم پادگان اقدام کردم ولی متاسفانه تاکنون ارسال نکردند
من کار ت ایثار دارم از تاریخ 20 5 64 تا 20 5 66 در جبهه سرمار بودم ورسید ه نشود است چه رسید نی شود
با سلام. من در هشت سال دفاع مقدس دوران سختی رو گذروندم. ولی تا به حال هیچ یک از مزایای ایثارگری و غیره شامل حال من نشده. یک سال است ک کارت ایثارگری دریافت کردم. کارت خالی به چه دردی میخوره. تا حالا جایی این حرفارو نزدم چون نخواستم دفاع از خاک و ناموسمو منت کنم سر دولت. اما از مستاجری و بی کاری جونم به لبم رسیده چرا این همه میگید مزایا مزایا آخه این همه من دورو برم دوستای ایثارگرم هستن ک هیچ کدوم هیچ خیری از این کارت ندیدن. لطفا به درد دل ما بی بضاعتا هم رسیدگی کنید .
سلام..اینجانب قربان عباسی به شغل خبازی مشغول هستم با سابقه ی بیمه ی ۱۸ سال..از جناب عالی سوالم این است ک سابقه ی دوسال ایثارگری اینجانب در بازنشستگی بنده تاثیر دارد یا خیر؟
من 24 ماه جبهه دارم سال61 تا63 لشکر 64 ارومیه تیپ یک پیرانشهر ان زمان اسم پیرانشهر ترس اور بود من دو کارت دارم 18 ماه یک 6 ماه از کسر خدمت برای پسرم استفاده کردم ایا این کارت همین قدر ارزش دارد من یک روز بیمه ندارم خواهش دارم کل مزایای کارت ایثارگری را بگویید
سلام پدر من باقطع دست راست نیروگاه ارتشی کرمانشاه نامه نمیده تو رو به امام حسین برا من یه کاری کنید اگ خبر شد به شمارم اطلاع بدید
چرا کفران نعمت میکنین کارت ایثار خیلی هم مزایا داره در شهرما به کارت ایثار یه کیلو کشک میدن جهت پختن آش در حق واحسان درگذشتگانمون وچون آش پختخ شده حاصل کارت ایثاره همه امواتمون بدون نوبت وفرتی میرن توبهشت.
سلام درشهر ما کشک هم نمی دهند
با سلام اینجانب در زمان آتش بس در منطقه سه راه ابو قریب خدمت می کردم و حتی در آن زمان هم شهدای زیادی داشتیم انتظار ما اینست که لااقل مدت سربازی در زمان آتش بس جزو سابقه بیمه پردازی تامین اجتماعی منظور گردد
با سلام و احترام، خدمت امیر دهگانی،میخواستم بگم که من بابام کارت ایثار (نیروی دریایی ارتش) به مدت 21 ماه داره و نوشته کارت ایثار ( کارکنان وظیفه) ،اگه بخوام کارت داوطلبی ایثار بگیرم ،آیا میشه ؟ اگه میشه باید چکار کنم؟لطفا راهنماییم کنید؟با تشکر
با سلام و احترام ، خدمت امیر دهگانی، میخواستم بگم که من بابام کارت ایثار نیروی دریایی ارتش به مدت 21 ماه داره و نوشته کارت ایثار( کارکنان وظیفه)، اگه بخوام کارت ایثار داوطلبی بگیرم ، یعنی تبدیلش کنم به کارت ایثار داوطلبی،چکار باید بکنم؟ چند ماه کم میشه ؟آیا میشه؟اگه میشه راهنمایی کنید؟با تشکر
سلام:من18ماه و5روزازطرف ارتش جبهه دارم و10ماه ازطرف بسیج .ولی کارت ایثار وکد ایثارندارم.لطفا راهنمائی بفرمائید.متشکرم
سلام
پدرم با اینکه 4 سال زمان جنگ در دزفول با اون وضعیت بمباران خدمت میکرد ولی حتی 1 روز کسری برای من در نظر گرفته نشده
اخه این چه عدالتیه
اگه راهی داره ممنون میشم کمک کنید
با سلام کارت ایثار مدت 20ماه حضور در جبهه دارم یگان خدمتم پدافند نیروی هوایی بوده بخدا اونقدر کارتمونو مسخره کردن از ارائه اون دیگه خجالت می کشیم با 54سال سن بیکار و مستأجرهستم بدون هیچ درآمدی پس کی خونه دادید ما خبر نداریم هیچ جا پشیزی ارزش نداره و هیچ خدماتی بهمون تعلق نمیگیره حتی کسر خدمت چون پسرم متولد1373هستش لطفا راهنمایی بفرمایید ممنونم
سلام حالتون خوبه؟امیردرپاسخ به سوالی که کسانی که پسر ندارند فرمودندیکامتیازات دیگه داده میشه درصورت امکان ترا خدا یک وام بادر صدکمی برامون بدهید تا دودختر راکه به خاطر جهیزیه چند ساله نامزدند راهی خونه شوهرشان کنم .این شماره خانهمان است اگه شدنیه تراخداراهنماییمان کنید . درغیراین صورت هرچی ازدستتان بربیاد کمک کنید خدا عوضتان بدهد دراین ماه مقدس رمضان.
باسلام بفرمایید کارت ایثارکجا بکار میاد قبلا درعوارضی ها پول نمی گرفتن الان دیگه کارت راهیچ جا قبول نمی کنن.
باسلام من سرباز ارتش بودم با وجود ناراحتی قلبی من را به جعبه فرستادند 23ماه دوازده روز من در منطقه جنگی صالح اباد سومار بودم یه کارت ایثار به من دادند بدرد دوریال نمی خوره چرا بین سرباز ارتش وسپا فرق میکذارند مگه جزو ای مملکت نیستیم این کارت را برای چی صادر میکنند برای خنده من بعداز جنگ عمل قلب باز انجام دادم نه بیمه دارم نه کار چون سکته مغزی کردم سمت چپم ضعیف شده نمیتوانم کار کنم ایا حق حقوقی به من تعلق میگرد لطفان نتیجه را به انجانب اطاع دهید بااین شماره یا با ایمیلم من بیکار هستم خرج زندگیم با فلاکت گذران میکنم اجاره منزل برجی 550هرار تومان میدم شما که اون بالا نشستید یه فکری برای ما بکنید
سلام ادمین جان خواهشا به سوالم جواب بده. پدر من زمان جنگ جبهه بودن البته سرباز بودن میخوام براش کارت ایثار بگیرم. اگه کارت ایثار پدرمو بگیرم میتونم از شرط سنی ازمون استخدامی معاف بشم. اگه کسی در این مورد اطلاعی داره خواهشا جواب بده. با تشکر.
سلام من پدرم 25ماه جبهه بوده ک البته جزو سربازیش هم حساب میشده....کارت ایثار بگیرن...واسه کنکورم تاثیرداره ایا؟
سلام من 28ماه خدمت در جبهه دارم کارت ایثار هم دارم دو تا ذختر دارم بیکار هم هستم به خاطر اعصاب هرجا هم رفتم جواب نگرفتم جز رایاران درامدی ندارم چرا چرا به ما که این همه مدت در جبهه بودیم و حالا درمانده هستیم کسی به داد ما نمیرسد سپاه به بسیجی های که مدت جبهه زیاد دارند حقوق مید هد چرا ارتش نمیداهد من که دختر دارم و برای تهیه جهیزیه مشگل دارم ترا به خدا یک نفر جواب بدهد ترا به جان اقا جواب دهید
آخه مگه سربازای ژاندارمری و نیروی انتظامی آدم نیستن؟مگه اونا از مرزها دفاع نکردن که میگن به شما تعلق نمیگیره؟!!!!
با سلام من سرباز تیپ ۵۵ هوا برد در ولفجر مقدماتی موج انفجار گرفتم وبه بیمارستان صحرایی اندیمشک منتقل وسپس به پایگاه هوا انتقال دادن ومن پیگیری نکردم تا اینکه از طرف اداره نامه دادن که شما موج انفجاری هستی به پادگان مراجعه کردم گفتن شما پرونده نداری لطفا مرا راهنمایی بفرمابید از کجا وچطور پیگیری کنم ممنون از راهنمییتان
باعرض سلام از یک مسئول در این رتبه بعید است که به این صراحت اخبار کذب بدهد به امور آیثار گران ارتش مراجعه کردم و گفتم درسایت از مزایای ایثار گری خبر دادند افسر مسئول فرمودند برو از سایت مزایای خود را بگیر اینها فقط حرف است خواهشا دروغ گویی را ترک کنید
سلام من سالهای 68 تا 70 تو منطقه عملیاتی اندیمشک خدمت کرده ام. آیا کارت ایثار به ما هم تعلق میگیره؟ میتونم برای پسرم کسری خدمت بگیرم؟
با سلام : اینجانب 24 ماه در خط مقدم جبهه خدمت کردم و کارت ایثار هم دارم میخواستم از مزایای یک مدرک بالاتر استفاده کنم به من گفتند باید درصد داشته باشد لطفا این مهم را پیگیری نمایید
باسلام و عرض ادب خدمت همه همکاران
من ۱۸۵ماه در منطقه عملیاتی خدمت کردم
اوایلش زمان جنگ و مابقی در مناطق عملیاتی در صفر مرزی که حکم زمان جنگ را داشت
متاسفانه پاداش همه اینا شده یه برگ کاغذ چندسانتی پرس شده که ارزش هیچی را نداره علتش هم اینه که مسولین ارتش فقط به فکر خودش و حق فرماندهی و پست و مقام خود هستند و برای پرسنل قدمی برنمیدارند جز دروغ تحویل دادن و حرفهای دهن پرکن
متاسفانه از بی کفایتی مسولین ارتش کسانیکه عمر و جوانی و زندگیشون را پای این نظام و کشور در ارتش گذاشتن الان از جمله خودم دارند بافلاکت زندگی میکنند و شرمنده خانواده خود هستند
ایکاش مسولین ارتش هم چتدصدم مسولین سپاه فکرپرسنل ارتش بودن
من بعنوان کسی که عمر و جوانیم را در مناطق عملیانی گذاراندم متاسفم به تک تک مسولین ارتش از جمله مسول ایثارگران خدا از سر تقصرات شون نگذاره بحق محمد و ال محمد.
سلام . من سالهای1362تا1364تو منطقه پشتیبانی مهراباد (پایگاه یکم شکاری)خدمت کرده ام ایا کارت ایثار به من تعلق میگیره ...
با سلام من در سالهای ۶۵و۶۶ در پایگاه چهارم شکاری سرباز بوده ام . لطفا بفرمایید چرا به سربازان سالهای ۶۵ و ۶۶ که در پادگان دوکوهه که در نزدیکی محل خدمت من بوده کارت ایثار تعلق میگیرد ولی برای امثال بنده خیر . ادمین عزیز یا هر کس دیگری در این مورد اطلاعاتی دارد لطفا تماس حاصل نماید .با تشکر
با سلام من در سالهای ۶۵و۶۶ در پایگاه چهارم شکاری سرباز بوده ام . لطفا بفرمایید چرا به سربازان سالهای ۶۵ و ۶۶ که در پادگان دوکوهه که در نزدیکی محل خدمت من بوده کارت ایثار تعلق میگیرد ولی برای امثال بنده خیر . ادمین عزیز یا هر کس دیگری در این مورد اطلاعاتی دارد لطفا تماس حاصل نماید .با تشکر
عرض سلام و ارادت خدمت امیر محترم. همانطور که میدانید قدرت تخریبی راکد جنگنده و موشکهای زمین به زمین جندین برابر توپ میباشد .لطفا بفرمایید چرا به سربازانی که در زمان دفاع مقدس در سالهای 61الی 67 شهر امن خود را رها و با علم وجود حملات موشکی و راکدی دشمن در شهرهایی چون دزفول و اندیمشک در نیروی هوایی خدمت میکرده اند کارت ایثار داده نمیشود ولی به سربازان نیروهای دیگر که حتی 15 متر با سربازان نیروی هوایی فاصله داشته اند کارت ایثار داده شده است .
سلام من ۲۴ ماه درهوانیروز ازسال ۵۸ تا۶۰ خدمت کرده ام وحدود ۸ماه به جبهه اعزام شده ام ولی ازجانب بگان مربوطه هیچ مدرکی ندادم چگونه کارت ایثاربگیرم
سلام من بابام کارت ایثار داره ولی تو ثبت نام کنکور گزینه ای به نام ایثارگر نبود بعد امیر فرمودند تاثیر داره من باید چیکرکنم ؟؟؟؟زود راهنمایی کنین وقت داره میگذره
سلام، عزیز جان به سایت سنجش sanjesh.org بروید آنجا برای فرزندان رزمندگان بیش از 6 ماه جبهه 5% سهمیه در نظر گرفته اند.
باسلام.پدر من ارتشی هست و جنگ هم داره.امسال توی کنکور پنج درصد به همسران و فرزندان تعلق میگیره.
توی قسمت ثبت نام کد ایثارگری لازم هست که توی کارت ایثار وجود نداره.
من از کجا کد ایثارگری رو دریافت و وارد سامانه سنجش بکنم؟؟؟
خواهش میکنم زود راهنماییم کنید.
حتی یکبار شماره کارت ایثارگری رو زدم و از سنجش خبر اومد که ارگان مربوطه به ما واصل ننمونده.خواهش میکنم راهنماییم کنید.وقتی نیست
با سلام
برادر گرامی جناب علیرضا
کارت ایثارگری ارتش تنها به هدف ارزش گزاری به مقام والای ایثارگران ارتش می باشد. اما اگر کارت ایثار بنیاد را داشته باشید، دارای کد ایثار است.
سرچ کنید پیگیری کد ایثار گری سربازان وظیفه و با دادن کد ملی کد ایثارگری رابگیر
سلام مطمئنید کد ایثارگری که میخواد همینه ؟زود تر راهنمایی کنید لطفا
باسلام بنده ازسربازان دوران دفاع مقدس هستم وبیش از هفت ماه هم جبهه دارم وکارت ایثار هم گرفتم بعداز20سال خواستم برای سهمیه دانشگاه دخترم کدرهگیری بگیرم چندین بار به امورایثارگران ارتش واقع درچهارراه قصر مراجعه کردم ولی متاسفانه موفق نشدم وگفتند برای ما دستورالعمل فرستادند باید 12ماه جبهه داشته باشی تا شش ماهش داوطلب حساب شود مگه درارتش جبهه رفتن داوطلبی بود شخص که اختیارش دست خودش نبود که برود یا نرود بفرض اونهایی هم که جبهه نبود در پشت جبهه -پادگانها شهرها و........خدمت میکردند تازه ازفرمانده محترم نیروی زمینی ارتش جناب امیر احمدرضا پوردستان هم چند سال پیش بخاطر رشادتهای جبهه تقدیر نامه دارم ولی هیچ فایده نداشته وندارد فقط حرف هست عمل خبری نیست باتشکر فرامرز خادمی دارنده کارت ایثار بشماره 100249092 وشماره شناسای 2000294379
واقعا که فقط سرو صدای الکی میکنه ارتش کارت ایثار و... بیخودی هست همش و هیچ خاصیتی نداره همین العان سهمیه 5 درصدی که برای کنکور گذاشتنو ارتش تایید نمیکنه همه ی ارگان های دیگه که انقدر سرو صدا هم ندارن دارن از این سهمیه استفاده میکنن ولی ارتش...
سلام. بابای من 1200 روز جبهه داره. اما متاسفانه هیچ کارت ایثاری نداره. و البته نیروی انتظامی هستن.
امکانش هست برا سال بعد این کد رو بدن؟ من برا کنکور لازممه. لطفا جواب بدید.
با سلام بنده ۲۴ماه سابقه جبهه دارم و در کارت ایثارم درج شده ایا از امکانات درمانی و پزشکی برای خود و خانوادهام میتونم استفاده کنم . یا علی .
با سلام و احترام اینجانب سروان بازنشسته نزاجا در سالهای 63 و64 در منطقه غرب وشمالغرب کشور در موقعیت گردنه سیر از ناحیه دهان مبنی بر اینکه کلیه دندانهایم شکسته و فک ام سوراخ شده است فقط مدارک بزشگی از بیمارستان ها و برگ ماموریت زمان جنگ تحمیلی موجود است حضرت اقا مقام معظم رهبری تا حالا تعین تکلیف جانبازی انجام نشدهاست و به درمان دندانهایم وفکم رسیدگی نکرده اند اقاجان سرباز شما 30 سال است با دندانو دهان شکسته غذا می خورد کسی هم نمی رسد اقاجان ادرکنی
لطفا به نامه حقیر جواب بدهید
سلام خسته نباشيد خقير مدت دوسال در منطقه جنگي پنجوين عراق درجبهه بودم وكارت ايثار دارم تك فرزندم براي خدمت سربازي چه امتيازي دارد خلاصه كلام كارت ايثار امتيازاتش در سايت ارتش به نظرم بخشنامه واضحي ندارد به دليل اينكه در شهرستان جيرفت استان كرمان حوزه نظام وظيفه جواب درستي نميدهد تقاضا دارم راهنمايي كنيد حداقل فرزندم چه قدر از خدمتش كم ميشود با تشكر
کارت ایثار گم کردم چیکار کنم المثنی میده پلیس بعلاوه ده یا نه
باسلام.اینجانب علیرضا کوهی با کدملی 2909652831 که از سال 1370 تا 1372 خدمت مقدس سربازی را تمام کرده ام ومفتخر به دریافت کارت ایثار از نیروی زمینی ارتش جمهری اسلامی ایران شده ام اکنون 20 سال است که در کمیته امداد امام خمینی مشغول به خدمت میباشم ولی متاسفانه سازمان مربوطه بنده را به عنوان ایثارگر محسوب نمی نمایند ودر حکم کارگزینی لحاظ نمی نمایند.خواهشمند است در این خصوص پاسخی به این جانب عنایت نموده و مساعدت لازم را مبذول فرمایید.
کد شناسایی رزمندگی2000356345
شماره کارت ایثارگری100312245
با سلام دارای کارت ایثار به مدت24 ماه حضور درجبهه هستم پسرم درسال1393 بدون سهمیه دردانشگاه بین المللی بارتبه3000در رشته پزشکی قبول شد ومشغول به تحصیل میباشد وشهریه گزاف پرداخت میکند اگر از سهمیه5درصد استفاده کندرتبه ازمونش به حدنصاب حضور دردانشگاه دولتی میرسد و میتواند در همان شهر به دانشگاه دولتی برود حال بفرمایی که چگونه از این 5درصد استفاده کنیم که دررتبه بدست آمده اش لحاظ گردد باتشکر-
سلام
باسلام اینجانب دارای مدت 23.5 ماه جبهه می باشم و کارت ایثارگری دریافت نموده ام . سازمان تامین اجتماعی برای احتساب مدت فوق جزء مشاغل سخت کارت فوق را قبول ندارد و تائیدیه از معاونت نیروی انسانی ارتش می خواهد . لطفاً راهنمائی فرمائی.
به نام خدا ودرود به همه ی عزیزان.اینجانب در سال 59 ...60 در خدمت تکاوران پیروز نیروی دریایی بودم به عنوان سرباز منقضی 56..کارت ایثار گری ندارم چکار باید بکنم ..
باسلام.وارشناسی ارشد و فرهنگی با کارت ایثار و۱۸ ماه خدمت داوطلبانه در جبهه هستم آیا برای آزمون دکترای دانشگاه آزاد سهمیه ای منظور شده؟ سپاس از پاسخگویی تون.
سلام وعرض ادب.بنده دبیر ومدرس آموزش وپرورش با کارت ایثار و ۱۸ ماه خدمت داوطلبانه در مناطق عملیاتی شمالغرب کد رهگیری را چگونه کسب کنیم چون با ارائه کد ملی موفق نشدیم و سهمیه ای برای شرکت در آزمون دکترای دانشگاه آزاد منظورشده.از پاسخگویی تون سپاسگزارم.
سلام کسانی که تا به الان کارت جانبازی نگرفتند بدلیل این که فکر میکردند پرونده جانبازیشان از بین رفته .. الان هم میشه برای کارت اقدام کرد
کارت ایثارگری ام گم شده چی کار کنم .هیچ اطلاعاتی در دست ندارم.شرایط المثنی چی هست؟
سلام من سپاه خدمت کردم ولی کارت سپاه نمیدهد چرا
24ماه حظور درجبهه دارم.فنا وبدبخت شدم.لشگر64.به فریادمان برسید.
مدت 22 ماه عملیاتی منطقه شمالغرب ل 64 ارومیه تیپ 1 مستقر در حاج عمران عراق
دارای کارت ایثار ... سالهای 63 . 65 درخواست تبدیل به داوطلب را دارم . چکار باید انجام دهم ... جناب سردار

با سلام من کارت ایثار گری زمان جنگ دارم 18 ماه در جبهه سابقه حضور سرباز بودم اکنون ارشد هستم ایا برای ادامه تحصیل می توانم از سهمیه ای که به این کارت استفاده کنم تااکنون هم از این کارت هیچ گونه استفادهای نداشتم لطفا مرا راهنمایی کنید متشکرم
باسلام پدر من آخری سال 59 خدمتش شروع شده بود و به مدت 24 ماه در منطقه جنگی سرپل ذهاب خدمت کرده ولی الان فوت کرده و کارت ایثار گری هم نداریم آیا من میتونم از مزایای اون برا کسر سربازی استفاده کنم خودم هم متولد 72 هستم .ممنون
با سلام بنده به مدت حدود 25 ماه و 10 روز در جبهه کردستان لشکز 23 نیروی مخصوص تیپ 25 تکاور گردان 798 تکاور حضور داشته ام و در درگیری های زیادی در کردستان وعملیات بیت المقدس 5 حضور داشته ام و بسیاری از همرزمان و فرماندهانم از جمله ایرج آبگون و یداله پیرانی به درجه شهادت رسیدند اکنون پسرم کارشناسی ارشد پردیس دانشگاه علم و صنعت تهران قبول شده شهریه آن حدود ترمی 7 میلیون است و کارت ایثار دارم ولی اصلا قبول نکردند لطفا اگر میتوانید راهنمایی و مساعدت بفرمائید
سلام پدر من زمان خدمت سربازی در جبهه بوده والان درخواست از کار افتادگی به تامین اجتماعی داده میخواستم بدونم کارت ایثارگری بهش تعلق میگیره یانه
سلام من الان سه سال است از پست مدارک فرستا دم ولی تا الان کارت ایثار م نیومده
من21جبهه دارم هیچ بیمه ندارم بیکار م مستاجر هستم و 55ساله سن و سرم با27سن لیسانس بیکار آیا برای فرزندم بکجا مراجعه کنم برای کار کارت ایثار هم دارم
ای کاش فکری هم برای منطقه بعد از قطنامه میشد جرا مدت منطقه بعد از قطعنامه جز منطقه محسوب نمیشه مگر بعد از قطنامه مشکلات کمتر از زمان جنک بود میدانید چقدر از پرسنل بعد از قطنامه بشهادت یا مجروح شدن خدا خیراتان بدهت با این قانونهایتان . پاسخ کوی حق ازبین رفته من وامثال من کیست . خدا قضاوت خواهد کرد
ا سلام علی اکبرزارعی
هست م
دوسال در کارت ایثارم قید کردن که درسته ولی تا کنون هیچ خبری نبوده هیچ مزایای دریافت نکردم بیکار هم هستم هیچ منبع در امدی هم ندارم ترا بخدا بیشتد از این سر کارمان نزارید الکی دل بچهایما خوش میشه خدا رو خوش نمیاد بهوده باحال کم دستی قرض کردیم رفتیم دنبال کارت ایثار بخدا من هنوز نتونستم قرضمو پس بدم بیشتر از این سر کارمون نذاریدکی دلش بحال این بدبختا میسوزه کدام مسعول اخه هر چن وقت سرو کلتون پیدا میشه باز میگیم حتمآ ایندفعه حتما کاری میشهترا بخدا اکه متونید کمک کنید قید کردن
با سلام وخسته نباشيد به همه رزمندگان دفاع مقدس و مدافعان فعلي حرم:
اينجانب مدت 16 ماه دقيقا 6 ماه بعد از پذيرش قطعنامه تحت عنوان سرباز ژاندارمري در منطقه عملياتي محور سنندج - باختران - گروهان سلمان در بيش از 83 كمين شبانه در درگيري با نيروهاي كومله و دموكرات و در حضور اينجانب شب اول ماه مبارك رمضان سال 69 سرگرد ايماني اعزامي از هنگ ژاندارمري باختران به درجه رفيع شهادت نائل آمدند و خيلي موارد ديگر از جمله موج انفجار و مجروحيت از ناحيه مغز واعصاب و...... خواهش ميكنم فرماندهي محترم ناجا پيگيري فرمايند به خدا قسم هنوز هم در مرزهاي ما درگيري با اشرار و معاندين ادامه دارد و فرزندان همين مرز وبوم غيورانه از ميهن عزيزمان دفاع ميكنند و گاها به شهادت ميرسند چرا فقط ميگويند هشت سال دفاع مقدس مگر غير از اين است كه ما هنوز هم در برابر تهديدات دشمنان در حال دفاع از كشور هستيم؟ پس نفرمايند كساني كه بعد پذيرش قطعنامه ايثارگر محسوب نمي شوند زيرا در اين صورت صدها هزار جوان آن دوران توهين آشكار ي مي شود چونكه تمامي سختي ها را تحمل كردند تا آسيبي به كشور عزيزمان نرسد.در پايان خواهمندم فرماندهي محترم ناجا اقدام به صدور كارت ايثار براي همه پرسنل كادر و سربازان ژاندارمري كه مخلصانه جنگيدند پيشنهادي را به محضر فرماندهي محترم كل قوا تقديم و بدون در نظر گرفتن مدت زمان يا تاريخ ( پذيرش قطعنامه سال 67 ) قدم مثبتي براي خانواده بزرگ ناجا و سربازان تمامي دوره هاي دفاع از ميهن اسلامي جهت صدور كارث ايثارگري بردارند.
باسلام ودرود به تمام کسانی که خالصانه ازوطن وناموس این کشورچه در دوران جنگ وچه دراین زمان که در گوشه وکنار این مرزو بوم وحتی خارج از کشور مشغول دفاع از ارمانهای میهن هستند.
باتفاسیری که دراین قانون کارت ایثار واخرین تاریخ ان یعنی 67/5امده دقیقا یعنی توهین به سربازانی که تو ی سرمای زیر صفر ارتفاعات دوفازا وجنگلهای الواتان در لشگر23نیرو مخصوص درکردستان که خدامیدونه بعدازاین تاریخی که اقایان اعلام کردندچقد ر دوستان ما جلومون توسط گروه کوموله لت وپار شدن وشهید راه وطن وناموس شدند.سرداران بزرگ امار شهداومجروحین ومفقودین این منطقه عملیاتی رو بعدااز تاریخ 5/67ندارند نه؟اونجا دیگه جنگ نبوده وکسی نمی جنگیده ؟ نه ؟واقعا این قوانین رو کسی میزاره شرمم خوب چیزیه بخدا.بحث سره کارت ایثار و...نیست که اگه بقالی ببری یه پفک دست بچت بااین کارتها نمیدند اما زور داره خداییش.تواون تایم زمانی ما تکاور بودیم واونجا منطقه عملیاتی غرب کشور کردستان سردشت اما تواین تایم زمانی کشک !!!!!!؟خیلی مردین وعادل.
سلام من ۱۷/17 روز جبهه داوطلب در منطقه عملیاتی بوده ام .ایا کارت ایثار به من تعلق می گیرد.
بانام ویادخدامن قربان جوانبخت هستم کارت ایثارگریم به دستم رسیده امااین طور که من۲۱ماه درمنطقه طلاعی درخرمشهرولشکر۹۲زرهی بودم ولی فقط هشت روزبه دستم رسیده
بانام ویادخدامن قربان جوانبخت هستم وکارت ایثارگریم به دستم رسیده ولی این طورکه من۲۱ماه درمنطقه طلاعیه بالشکر ۹۲زرهی درخرمشهربودم ولی اشتباه‌" هشت روز به دستم رسیده
سلام و عرض ادب با این همه توضیحات که دادید قطع نامه ۲۷/۵/۱۳۶۷امضاء شده بود ولی بنده و امسال بنده تا اخر سال هفتاد تو منطقه سومار بودیم با اون همه خطر که هر روز یکی میرفت روی مین جنگی و امسالهم چرا واسه ماها هیچی در نظر گرفته نشده
من کارت ایثار دارم و رسید نشده است از تاریخ 20 5 64 تا 20 5 66 در جهبه بودم از فریدون شهر
سلام اینجانب گودرز رحمانی متولد 1338 در تاریخ بیست ابان 58 به خدمت اعزام شدم و ار دیماه همانسال به کردستان برای درگیری با ضد انقلاب اعزام شدم تا شروع جنگ تحمیلی که به سرپل زهاب اعزام شدم ایا بابت شرکت در عملیات کرذستان با ضد انقلاب ایثارگری تعلق میگیرد
با سلام نظامی فنی بازنشسته دریایی هستم در یگان خدمتیم لاشه برگ موریتی 70 روزه
موجوده وکل پرونده امحا شده کارت ایثارگری 4 ماه برایم صادر شده با توجه باینکه اثار عوارض شیمیایی در روی دستم واثار انفجار در گوشهایم بعداز چندین سال مشهود است
و در زمان جنگ اقدامی نکردم لطفا راهنمایی کنید برای درصد جانبازی راهی هست ممنون
سلام به شما وسربازان وطن
چرا ارتش به سربازانی که دوسال در خط مقدم بوده اند با یک تقدیر نامه خشک وخالی تشکر و تقدیر نمی کند ارتشی یا سرباز ان همیشه باید مورد بی مهری مشتی قانونگذار نا بخرد قرار بگیره تمام کادری ها فقط بفکر خودشان هستن ما باید برای یک سوال وجواب از کردستان بریم شاهرود لشگر 58 ذوالفقار کاش ارتش در تهران یک مرکز جوابدهی به سربازان دوران جنگ داشت لطفا اگر دفتری دایر است از طریق
من فرزندایشان هستم چون پدرمنفرزندپسرندارد کارت ایثار داردبیماری مغزاعصاب زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره)است تکلیف ایشان چه باید کرد سن پدرم49سال است برای گرفتن کارت مجروحیت وهزینه درمان چه باید کرد از الان به بعد باید برود گدایی کند تابتواند ابروی زن ودخترش نگهدارد چون جوانیش خدمت بهکشورش کرده حالا شما دسندرکاران فکر خانواده این عزیزان که بااخلاص تاپای جان رفتن ببخشیدکه حقیقت زندگی پدرم گفم فارس استهبان رونیز سفلا ازشماعزیزان برادران بزرگواربیاید ازنزدیگ ببینیدایاکمیته امداد امنیازی ازمردم عادی بیشتر برای اینها که کارت ایثاردارندقاعل میشوندباسابقه9ماه وهفت روز میباشد 9874
باعرض سلام وخسته نباشیدمن مدت ۲۸۸۱روزیعنی پنج سال وچهارماه ودوروز حضوردرجبهه دارم ویک کارت ایثارکه این کارت ایثارهم برای من هیچ کارایی نداردوحقوقی هم بابت ایثارگری بمن نداده اندوکارت ایثارهم دفترنیروی انسانی نداجابرای من صادرکرده وچرابمن هیچ حق وحقوقی نمیدهندممنون میشوم اگرمراراهنمایی بفرمائید
کسی براما کاری نمیکنه
با سلام خسته نباشید میخواستم ببینم کارت ایثار به چه کسانی طعلق میگیرد لطفا راهنمایی کنید
با سلام خسته نباشید میخواستم ببینم کارت ایثار به چه کسانی طعلق میگیرد لطفا راهنمایی کنید
باعرض و سلام خسته نباشید کارت ایثار به چه افرادی داده می شود .لطفا راهنمایی کنید
سلام من حدود 2ماه نیم در پادگان لویزان تهران آموزشی بودم و 21ماه و ...را هم در منطقه عملیاتی جنوب کشور در لشکر 21حمزه خدمت کرده ام هم اکنون برای دریافت کارت ایثار و تاییدیه مربوطه به کجا ودر کدام شهر واستان مراجعه کنم . علی اکبرقنبریان از شهرستان نطنز
سلام از20/7/61-20/7/63سرباز ل 21حمزه بوده ودر منطقه جنوب کشور بوده ام جهت کارت ایثار به کدام شهر و پادگان مراجعه کنم
سلام کارت ایثار بالای 12 ماه مالیات از حقوق ماهانه کسر نمیشود اجرا از اول سال 1397
با سلام ودعای خیر .از کرمان .من۲۲ماه۲۷ روز سابقه حضورجبهه دارم و۱۰_۱۰_۶۵ منطقه سومار دچارعارضه شیمیایی وعصبی قرار گرفتم اما صورت سانحه ندارم فقط کارت ایثار بدون کدرهگیری دارم لطفا راهنمایی بفرمایید.توپخانه اصفهان گ.۵۵خدمت کردم .
پدر من کارت ایثار گر دارن و تو منطقه خدمت کردن بعضیا میگن اونایی ک کارت ایقار دارن از سهمیه کنکور و مدرسه نمونه دولتی برخوردارند ولی هیچ تاثیری نداره و هیچ جا بدردنمیخوره پس باهاش چیکار میکنن ؟؟؟ من میخام نمونه ثبت نام کنم میخام بدونم اونم تاثیر داره ؟
سلام پدر من ۴۱ماه تو جبهه خدمت کرده و دراین مدت دوسال اسیر عراقی ها بوده الان بجز یه کارت ایثارگر و بدون مزایا هیچی از ارتش دریافت نکرده والان بیماروهرروز پیش یه دکتره و هیچ درآمدی نداره الان ارتش کی اقدام به حقوق و مزایا میکنه این عزیزان لایق پاداشن تا کی .‌............... فک کنم اون موقع اگه توی ماه خدمت میکرد از ارتش بهتر بود
باسلام،من دوره ضرورت را در نیروی دریایی در منطقه جنگی خدمت کرده و سپس دوره احتیاط رابا انتقال کل گردان به نیروی زمینی و نیز در منطقه جنگی به پایان رساندم لذا کارت ایثارگری از طرف زمینی صادر وتحویل شده ولی متاسفانه از سوی دریایی هیچگونه خبری و اطلاعی نشده لذا لطفا راهنمایی بفرمایید .باسپاس فراوان ،تاریخ 62/4لغایت64/4
یا سلام من از تاریخ60 تا62 به مدت 21 ماه درجبهه در ژاندامری آبادان پاسگاه شطیط اروند رود بوده ام درضمن کارت دوره احطیاط هم دارم آیا به من کارت تعلق می گیرد با تشکر .
سلام و خسته نباشید.
پدرم سیزده ما در سازمان ارتش سرباز جبهه بودند و کارت ایثار با شماره دوازده رقمی دارند، ایا سهمیه پنج درصدی ثبت نام کنکور سراسری و ارشدو دکتری برای من که فرزنذشم تعلق میگیره؟!؟ چرا بعضیها میگویند فقط به خوده شخص تعلق میگیره ولی به بچه هاش نه و یا برخی میگویند این سهمیه فقط برای بسیج و سپاه است و به فرزندان ارتشی هیچ سهمیه ای تعلق نمیگیرد؟!؟
ایا بعداز فوت پدر میشه کارته ایثار بگیرم پدرم نرفته دنبالش۳۰ماه جبه داره چیکار کنم
بنام خدا بنده هم از سال 62 الی 64 دوسال جبهه بودم هنوز کارت ایثار برایم ارسال نشده است و از تمام مزایا آن محروم بودم خواهشمند است ما را دریابید سپاس
از 18.3.1363 اعزام شدم برحسب وظیفه سه اموزشی دو گاه تهران لجستیگ وبقیه را در جبهه جنوب بودم تا زمان گردان قدس 8 ماه 13روز هم کردان قدس در غرب کشور بودم پستم استراغ سم بود حالا همون 8 ماه و13 روز را به من دادن راهنمایی کنید ممنونم
با سلام الهی خدایا برایم درد و سر ساز نشود برادران ارتشی ایا دوست داشتن مملکت بدون مردمش فایده دارد حتما نه الان که این نوشته راخدمتتان ارایه میکنم این مطلب را می گویم سوگند می خورم که واقعیت دارد اقایی کارت ایثار دارد ودر جبهه خدمت کرده وبه خاطر فوت پدر به مریضی دچار شده که خانواده ای ۵ نفره هستند درامدی ندارند ودست خالی ودارو هایپ از تهران توسط یک بنده خدایی تامین می شد حالا ان طرف هم کارمند بود گفت واقعا خودم هم مانده ام لڌا از مسیولین ارتش به خاطر خون شهیدان هم رزمش می خواهم اگر کمکی می توانید برای دارو ی این جوان بیست ساله انجام دهید متشکرم رچز شهادت حضرت فاطمه مام مریض فاطمه
سلام خواهشمندم جواب بدهید
سلام سرذارمحترم لطفاً مرا راهنمایی فرمایید من درحال حاضر کارت ایثار وخدمت در منطقه جنگی به مدت پانزده ماه وهشت روز دارم وفاقدشغل هستم برای دریافت حقوق و بیمه به کجا باید مراجعه کنم درحال حاضر ساکن استان قزوین می‌باشم
درخانه اگر کس است یک حرف بس است. به رزمندگان وایثارگران اجحاف وتبعیض خوب نیست درحق ایثارگران ناجا ظلم شده ومیشود خداپاداش دهد.
سلام من با 68ماه جبهه از شروع جنگ تا سال67 در جنوب و غرب کشور جبهه بودم و کارت ایثار هم دارم ولی تا کنون هیچ مزایای نگرفته ام در فیش حقوقی به بغضها حق ایثار میدهند ولی من نمی گیرم چرا بی قانونی میشود لطفا برسی کنید و اطلاع بدهید این کارت در خانه ما به خدا پوسید و شماره ان درست خوانده نمیشود اگر بدرد نمی خورد نگه نداریم فقط رویش مدت منطقه را نوشته آیا برای پایوران اطلاع رسانی نمکنیداگر مزایای دارد لطفا اطلاع بدهید که ما بدانیم فرماندهی محترم نیرو زمینی من ای کاش شهید که سعادت نداشتم کاش کشته شده بودم باز نشته که شدیم کلیه امراض به سمت ما آمده اند آثار جنگ مشکل ریه شیمایی در 63/12/24در جزیره مجنون حمله بدر دربیمارستان سه راهی فکه بستری شدم و می گویند عراق که بمباران کرده همه چیز از بین رفته مشکل پوست اعصاب و روان گوش چشم فرمانده محترم بهتر نبود که من می مردم و شرمنده خانواده ام نمی شدم ای کاش کارت ایثار دیگر نمیداند کمتر شرمنده همسر فرزند میشدم حداقل نمی گفتم این همه سال جبهه بودم این کارت هر جا که نشان میدی میگن بدرد نمی خوره درصد داری خواهش میکنم لا عقل به هر کس که واجد شرایط کارت بوده درصدی بدهید استدعا دارم تجدیدنظر بفرماید وسلام
سلام،،،،منطقه کردستان و پیرانشهر تا چه سالی منطقه عملیاتی بوده؟؟؟؟لطفا جواب بدین
پدر من از اواخر سال۷۱تا۷۴سرباز بوده منطقه عملیاتی
کسری خدمت شامل حال من میشه؟؟؟
با سلام پدر من از سال 60 تا 62 لشکر 77 مشهد خدمت کردن ده ماه رفتن آبادان جبهه ولی هیچ جدرکی الان نداریم ن کارت ایثارگری ن چیزی تا حالا از هیچکدوم از مزایاشم استفاده نکردیم الان باید چیکا کنیم؟؟
باسلام من ازسال ۶۴تا۶۶ در لشکر۹۲خدمت سربازی بودم و در واحد خدمات راننده فرمانده پست مهندسی بودم و بدفعات بهمراه فرمانده به منطقه اعزام شدم وحتی فوق العاده جنگی هم دریافت نمودم مراجعه کردم به جهت کارت ایثار میگن به سربازان یگان خدمات تعلق نمیگره وهیچ سابقه ای هم وجود ندارد تکلیف چیست لطفا رانمایی بفرمایید
سلام ما که الان یه ساله پست کردیم مدارک رو اما اینقدر بی مسئولین که هنوز برای ما پست نکردن میگن باید حضوری کارت ایثار دریافت کنن چه وضعشه... پدرم مریضه نمیتونه بره بگیره. من برای کنکورم فقط تا یه ماه دیگه وقت دارم.واقعا نامردن
من نیروی هوای خدمت کردم در خط حمله
برای گرفتن کارت ایثار گری کحا باید برم
من دوران دفاع مقدس 21ماه20روزدرمنطقه وعمليات خيبروبدرفعاليت كردم وكارت. ايثاردارم دوبارپروند دادیم به ارتش141 پرونده دادم هیچ اطلاعی در باره پرونده ندادند خواهشا اطلاعی در باره حقوق ابزار گری به ما بدهي
سلام منکارت ایثار گری دارم24 ماه در مناطق جنگی جنوب لشکر 92 زرهی اهواز تیپ 2 دزفول گردان 207 گرواهان 3بودم 27 ساله که معلم هستم مدار ک به اداره دادم ماهانه از سال 91 حدود 70 هزار به عنوان ایثار گر میدهن اما طبقه شغلی ندادن باید به کجا مراجعه کنم
سلام خسته نباشید چرا یک نظامی که سال ها عمر وجوانی خود را در جبهه ها گذرانده والان دچار ناراحتی اعصاب وروان و فرسودگی پیش از موعد گردیده و پزشکان میگویند اثرات جنگ هست و از هم سن و سال خودشان سالها پیرتر نشان میدهند درصد جانبازی نمیدهند حتما باید نفر ترکش خورده باشد مگر هنگام حمله یا بمباران فشار قلب و اعصاب نبود این نهایت بی اتصافی مسیولین هست که نطر میدهند فقط باید ترکش اصابت کرده باشد زمانی درجبهه بودیم مثل ما داشتند در شهرها تفریح میکردن ما جوانی مان را دادیم انشالله پل صراط جلوی انهایی راکه در هر سازمان وارگانی که این تبعیض راقائل شدند خواهیم گرفت ما که جز خدا کسی را در ارتش نداریم حرف دلمان رابزند تما اعضا سپاه پاسداران همه جانبارند چرا پرسنل ارتش نیستند این یعنی تبعیض من اله توفیق سرهنگ بازنشسته ناصر رضوی ت
سلام پدر من نظامی است و۱۸۰ ماه مدت منطقه دارد وکارت ایثارگری دارد مدت یک ماه است فوت کرده است، آیا ازطریق کارت ایثارگری کمک هزینه مراسم دفن وخاکیپاری به مادرم تعلق میگیرد ؟ واقعأ درمزیقه واحتیاج مبرم دارد ،برای رضای خدا،
سلام بنده از سال 66/7/18 لغایت 68/7/18 در لشکر 64 ارومیه در منطقه جنگی پیرانشهر و حاج عمران بوده خدمت نموده ام و برای اخذ گواهی جهت اداره ام به لویزان رفته بودم که متاسفانه کارت ایثار حقیر را گرفته و بیان که بعد از قطنامه مناطق جنگی محسوب نمیشود !!!؟؟؟ در حالیکه چندینماه بعد از قطعنامه هنوز آتش بس کامل نشده بود. حال نمیدانم چهکنم هر چقدر هم زنگ میزنم کسی جوابگو نیست و کارت ایثارم هم دست معاونت احتیاط در سوله آبی بایگانی شد ؟؟؟؟؟!!!!!! لطفا راهنمایی فرمایید .. ممنونم
سلام همچنان منتظر جوابتان هستم که آیا واقعا با پذیرش قطعنانه 598 جنگ پایان یافت !!!؟؟؟؟ پس اینهمه شهید .اسیر و سربازان خط صقر مرزی که مدام درگیر بعثیون بعد از قطعنامه تکلیفشان چیست خصوصا ایثارگرانیکه بعد از قطعنامه دیگر جزو ایثارگران نبوده و از درجه اعتبار فاقد شدند.؟؟؟!!!!!!!
آیا واقعا بعد از پذیرش قطنامه598 با اینکه جنگ و کشمکشهای خانمانسوز به پایان نرسیده بود؟ ایثارگران فاقد اعتبار شدند؟؟؟؟!!!!! یعنی ما هم از تاریخ 67/5/27 باید سنگرها خالی میکردیم تا الان مثل سوریه و عراق خاک کشورمان دست بعثی ها قرار میگرفت؟؟!!!!
واقعا جای تاسف میباشد که پشه ای به کسانی کهجان و مال خود را فدای وطنکردن اینطور سنگدل و بیرحم باشین؟؟؟؟!!!! ایثارگری و سرباز جان برکف خدااااا حافظ
باسلام خدمت شما خسته نباشین بنده پدرم سال 67 سرباز بوده و بهش کارت ایثار کارکنان وظیفه ارتش دادن میخواستم بدونم آیا ازین کارت و این امتیاز ایثارگری میشه برای شرکت در آزمون های استخدامی استفاده کرد چون چند بار هم رفتم اداره امور ایثارگران ولی متأسفانه بهم میگن که این کارت برای استخدامی به درد نمیخوره دیگه نمیدونم مشکلش چیه؟!!!! از شما خواهشمندم در صورت امکان اگر میتونم ازش برای استخدامی استفاده کنم بنده رو راهنمایی بفرمائید که چجوری و چه کارایی لازم است تا انجام بدم و ازین امتیاز استفاده کنم چون میخواهم در استخدامی آموزش و پرورش که سال آینده برگزار میشه شرکت کنم خییییییییلی ممنون اگه سریع جواب بدین با تشکر از شما
سلام علیکم ایا کسی که ادعای مسلمانی میکند می داند جواب سلام واجب است ما از شما مسیول ارتش جمهوری اسلامی تغاضای کمک به یک ایثارگر ارتشی داشتیم ودرخواست کمک به یکجوان ۲۰ ساله جهت کمک برای داروی وی بود پدرش فوت نموده وواقعا محتاج این کمک هستند اما شما با توجه به اینکه ایمیل هم فرستادم جوابی ندادید ان موقع ایام شهادت حضرت فاطمه بود وامروز تولد ان حضرت است شما را به انحضرت زهر ا که کمکی به فرزند این ایثارگر بکنید
خواهشمندم جواب بدهید
باسلام و درود به مسئولین ارتش جمهوری اسلامی
بنده تمامی مطالب دوستان را مطالعه کردم نمی دادم چرا خیلی ها گله مند بودند وبرای خودم سوال شد که آیا مشکل میتواند کجا باشد که این عزیزان گلایه دارند از مسئولین ارتش من به خداوندی خدا خودم جز افراد عادی بودم که یک سال و 9 ماه خدمت سربازی خودم را در منطقه بود سرپل ذهاب خیلی راحت کارت ایثار دریافت والان هم 3 ماه هست که به لطف خدا سازمان ارتش درحال دریافت حقوق ماهیانه هستم جا داشت که به نوبه خودم از مسئولین ارتش به خاطر این امر تشکر کنم
باسلام و درود به مسئولین ارتش جمهوری اسلامی
بنده تمامی مطالب دوستان را مطالعه کردم نمی دادم چرا خیلی ها گله مند بودند وبرای خودم سوال شد که آیا مشکل میتواند کجا باشد که این عزیزان گلایه دارند از مسئولین ارتش من به خداوندی خدا خودم جز افراد عادی بودم که یک سال و 9 ماه خدمت سربازی خودم را در منطقه بود سرپل ذهاب خیلی راحت کارت ایثار دریافت والان هم 3 ماه هست که به لطف خدا سازمان ارتش درحال دریافت حقوق ماهیانه هستم جا داشت که به نوبه خودم از مسئولین ارتش به خاطر این امر تشکر کنم
خواهشمند است کارت ایثاری که دادید مزایایی نیز در نطر بگیرید
سلام خسته نباشید اگر امکان دارد در مورد کسی که 28ماه در زمان جنگ حضور داشته ولی بعد از پیگیری می گویند که مدارک شما وجود ندارد ابتدای خدمت در مهاباد لشکر 21 حمزه و 3 ماه آخر در نیروی هوایی سپاه در تهران از کجا پیگیری کنیم کسی پاسخگو نیست
برای هزارمین بار سلام من سال ۶۱تا۶۳ کردستان بودم واقعا چه بین سرباز ارتش با سربازژاندامری هست بگوید ماهمه بدانیم
سلام کمی صبر کنید دوستان امسال اول خدا دورس میشه کمی تحمول کنید خواهشن من هم کارت ایثار دارم
سلام من فرزند رزمنده هستم پدرم در گیلان غرب زمان جنگ ارتشی بوده و کارت ایثار هم 10ساله گرفته دو کارت هم هستش یکی برای احتیاط در جنگ دادن با این وجود پدرم موج گرفتگی پیدا کرده بود و تشنج شدیدی میکرد ما مودام پدرم را به بیمارستان میبردیم ولی با اینکه دو کارت بود و کارت ایثار داشت ولی هیچ ارگانی ما را کمک نکرد وهیچ مزایایی به ما تعلق ندادن حتی حقوق هم نمیگرفتیم تا اینکه یک سال پیش به رحمت خدا رفت و بیمه هم نداشت من با مادرو برادر13سال مستاجر هستیم و ماهی 450هزار تومان میدهیم من به سختی کار میکنم ولی توانایی ندارم مخارج زیادی در بیارم آیا هیچ مزایایی به ما تعلق نمیگیره تا یه سرپناه داشته باشیم شمارو به خدا قسم کمک کنید-
باسلام
دراوج جوانی داوطلبانه وارد ارتش شدم تا برای وطنم پاره تنم بجنگم جوانیم را دادم هزینه بیمه نیز پرداخت نمودم واکنون به پاس قدردانی آینه دقی به بنده داده اند که به درد درکوزه هم نمیخورد به نام کارت ایثارگری . بعد از53سال سن هنوز مستاجرم به هر ارگانی جهت اخذ وام مسکن مراجعه میکنم ، موبه تنشان سیخ میشود که وام کلمه ایست نااشنا ومسخره وار به بیرون رانده میشوم جالبتراز همه امورات اینست که جهت سابقه بیمه مراجعه نمودم بانک موظفین میگوید چون سابقه راامحاء نموده ایم واین به این معنیست که شما مبلغ بیمه خودرا دریافت نموده ای وشمافاقد سابقه بیمه ای هستید.کجای دلم بگذارم جوانی عمر پول وسابقه هیچکدام راندارم درضمن خانه هم ندارم
با سلام. آیا امکان دارد رزمندگان دارای کارت ایثار و کد رهگیری، در کنکور به جای 5 درصد، مانند سهمیه 25 درصدی محسوب شوند تا شانس قبولی شان افزایش یابد؟ آیا امکان طرح این موضوع در مجلس شورای اسلامی وجود دارد تا بدین ترتیب، کل سهمیه ها تحت یک نام 30 درصدی شوند؟ با تشکر
باسلام. م سال 67تا69 یعنی دو سال اول بعد ازقطع نامه در لشگر92درمنطقه طلایه خدمت کردم. همان روز که قطع نامه قبول شد نیروهاتادوسل توی مناطق عملیاتی اماده باش ماندن. چرابه ما کارت ایثار نمی دن. ان موقع می گفتن 2سال بعد از قطع نامه هم قبول است توروخدا یا جواب بدین یا بگوش مسئولین برسانید
من در جبهه های جنوب و غرب 24 ماه در سال 61الی 63 خدمت کرده و در 4 عملیات نیز شرکت نموده ام و برای کارت ایثارگری در تاریخ یازدهم خردادنود شش مدارک کارت ایثار گری را از طریق پست به پادگان گروه 11 توپخانه مراغه گردان381 فرستادم خبری نشده تا حالا اداره پست گفت دوسال طول میکشد چرا؟ گفتند حضوری برو چرا؟
خواهشمند است رسیدگی نماييد . الان در اراک زندگی می کنم
من چند سال پیش کارت ایثار گری گرفتم هیچ استفاده ای هم نکردم .ولی ماشین به سرقت رفت و متاسفانه کارت تو ماشین بود . میشه المثی این کارت رو گرفت ؟
بنده ۲۸ ماه در جبه های جنگ در تیپ ۳۷ زرهی شیراز حضور داشتم . دوبار سال ۹۲ و ۹۷ از طریق پست و یک بار حضوری به پادگان رفتم ولی متاسفانه کارتم را دریافت نکردم خواهشا چنانچه می توانید کمک کنید تا این کارت را دریافت کنم
با سلام,تو را به خدا,اگر کسی میداند برای پیگیری کارت ایثار,,باید با چه شماره ای تماس گرفت آن را به مسیج کنه,سپاسگزارم
با سلام.برای دریافت کارت ایثارگری به اداره ی پست رفتم اما گفتند که این کار از دسترس ما خارج شده است اما نمیدانم برای دریافت کارت به کجا بروم لطفا راهنمایی کنید.
می گویند باید جانبازی هم داشته باشید مگر جانباز شدن دست خومان بود ماکه برای خود زنی به جبه نرفته بودیم یابرای جانباز شدن به جبه نرفته بودیم لطفا برخرد ها کمی منطقی تر باشد متشکریم
سلام خسته نباشین قابل عرض می باشد که این کارت ایثار گری مزایای زطاد دارد اما نه توی سایت نه رسانه اعلام نمی شود مثلا من وقتی رفته بودم برای کسری خدمت سربازیم اعلام کنم یه اقا وخانم ای امده بودند از ایثارگری خودشون برای دخترشون که پزشکی میخوندن برای طرح ۲سال پزشکی کسری یگیرن چرا همچین مزایای رو پنهان میکنن باز این کارت ایثار گری چه سودی دارد ومزایایش چیا هستن میشه بگین ما هم استفاده کنیم
٢٨ ماه خدمت.شنوایی راازدست داده تااین لحظه هیچ خدماتی دریافت نکردیم.فقط وقت تلف کردن.
سلام.پدر بنده برای کارت ایثارگری اقدام کرده از طریق اداره پست و بعد از چند ماه کارت اومد.اما در کارت بیستو سه ماه خدمت در جبهه زده اما در صورتی که ان زمان بیستو چهار ماه خدمت کرده اند ودر سالهای شصتو چهار تا شصتو شش بوده است.(64_66).حال همون یک ماه برای من خیلی فرق میکنه و میخواستم ببینم جایی برای اعتراض هست یا خیر؟؟
کسی الکی دنبال مزایای کارت ایثار نباشه چون هیچ خاصیتی نداره
من فقط میتوانم بگویم که یا کاری برای مردم نکنید یا اگر میکنید درست و کامل و با عدالت انجام دهید . در بضاعت ما نیست و نمیتوانیم و ... چه معنی دارد .!؟
سلام نشان ختم جنگ به تمام رزمندها بدهید. آموزشی بودم جنگ شروع شد .5سال در جنگ بودم فرزندم 3بیکارهستن چرا دوروغ میگویی در تی 3 زرهی همدان گردان پیاده میکانیزه گورهان 2 امانی علی اصغر
سلام بنده در جبهه مالکیه وجبهه طراح ساجد در جبهه کرخه نور با فاصله 70متر با دشمن 2بار در عرض 15 روز عملیات انجام دادیم .بارها موج انفجار شدم جوان بودم قدرت داشتم بعد از 10سال نشانه داد .الان باد چکار کنم برای سر وچشم وگردن رانمایی بفرمایید
سلام من بین سالهای63 تا 65 در جهبه میران و گیلانغرب در لشکر 88 زاهدان خدمت کردم در پایان لشکر ما تبدیل به لشکر 81 باختران شد و از آن لشکر پایان خدمت گرفتم چون کارمند بودم از طریق ارسال مدارک به یگان احتیاط دوران 22ماه جهبه تایید شد و کارت ایثار ندارم راهنمایی کنید.
هیچ جانبازی حق ندارد یک شبه رییس شود انهم باید مثل من ابتدا در مناطق محروم بعناوان کارمند ساده خدمت کرده باشد
بابای من کارت ایثار داره.شنیدیم که تو دانشگا تسهیلات میدن از بنیاد ایثارگران نامه گرفتم برا دانشگا ولی وقتی نامه رو به مسولین دانشگا دادم گفتن که شما از مزایا برخوردار نمیشین چون پدرتون زمان جنگ سرباز بود.ببخشید کسی که جونش و گذاشت رفت جنگ مگه فرقی میکنه سرباز باشه یا داوطلب؟؟اگه میخاین کمک کنید خب با صداقت کمک کنید نه با دروغ و نیرنگ.کی مسووله این همه تناقصه؟؟؟لطفا پیگیری کنید.از حقوق و مزایا هم خبری نیست.فقط میخاین دل مارو خوش کنید
سلام تیرکه ازطرف دشمن شلیک می شود سرباز یاداوطلب نمی شناسد
یا کادر ارتش بسیج وغیره نمی شناسد
ایثاربه وطن فرق ندارد یادرمه دارباشد یاسرباز
هردو دریک جبهه یاسنگرهستند
برای پیداکردن یگان محل خدمتم ۷۷۷ تی ۲سلماس مشکل دارم
سلام بنده جانباز 15 درصد هستم که بر اثر ترکش خمپاره درمنطقه عملیاتی میمک در سال 65 و مدت کوتاهی هم در منطقه سومار بودم که پاز ترکش با داشتن حدود یک سال خدمت از خدمت معاف شدم بنده چند سالی است دچار بیماریهای متعددی شدم از جمله ناراحتی ریه بیماری قلبی دیسک کمر موج گرفتگی کلیه شده ام ولی متاسفانه به هر دری می زنم به دربسته می خورم به هر جاکه می روم گزارش موج و شیمیایی در پرونده از بنده می خواهند ولی در پرونده من چیزی درباره موج و شیمیایی قید نشده کد ملی 0531761991 راهنمایی کنید
باسلام کارت ایثار من صادر شده به شماره بارکد پستی 20333059712503721411ولی هنوز ازبیناد شهید امور ایثار گران خارج نشده است از تاریخ96/11/29من منتظر کارت ملی هستم وهیچ ارگانی پاسخگو نیست شماره ملی اینجانب 2970393425 کد رهگیری درخواست 0936074
سلام من درسال 65 در منطقه سومار میمک بودم منطقه سومار آلوده شیمیایی بود و در منطقه میمک ترکش خوردم چند سالی است مشکلات ریه قلب کلیه دارم بنده در منطقه شیمیایی شدم ولی متاسفانه هرچه پیگیری می کنم نتیجه ای نمی گیرم تنها جوابی که به من می دهند می گویند برو از یگانت نامه بیاور که شیمیایی شده ای شما که می گویید به بیمارستان می فرستید من چه کار کنم
با سلام من در سال 1360 تا سال 1361 داوطلبانه به جبهه رفتم چون متولد37 هستم معاف شده بودم سری تهران و طبق تصویب مجلس شورا اسلامی 1 سال خدمت برای ما تعیین کردنند و به خدمت اعزام شدم 3ماه اموزشی در دانشگاه افسری تهران گذاراندم و بعد از ان به تیپ 23 نوهد اعزام شدم و از انجا به کرستان اعزام شدم و 9 ماه در جبهه های کردستان بودم و جاده بانه سردشت را ازاد کردیم و حال که برای کارت ایثار مراجعه کردم در صورتی که داوطلبانه به خدمت رفتم 3 ماه امزرشی را برایم منطور نکردند در صورتی که من معاف شده بودم و حالا که کارت ایثار دارم و تصویب شده 3ه چهارم خدمت سربازی به صورت داوطلبانه منظور شود لذا حال که کارت ایثار را به اداره پالایشگاه شیراز ارائه نمودم جهت یک مدرک تحصیلی بالاتر می گویند شامل شما نمی شود مگر فرق ما با بسیج چه بوده که که تبعیض قائل میشوند در صورتی بهترین ایام عمر خود را در جبهه بودام
باسلام و عرض ادب من سال ۶۳ در منطقه موشکی تیپ دو زرهی دزفول شروع به خدمت سربازی و تقریبا شش ماه آخر به گردان ۱۹۴۰ قدس پادگان سلماس فرستاده و از آنجا به کردستان در منطقه جنگی میر آباد و داود آباد جنگل های آلواتان با بدترین شرایط.... دیده بانی و تخریب چی و در سال ۶۵ منقضی خدمت وبا تحویل همان تک کارت ۱۸ ماه و با تغییر تاریخ به ۲۴ ماه پایان خدمت گرفتم در مورخه ۹۷/۵/۲۷ به پادگان سلماس برای گرفتن کارت ایثار رفتم و با پیگیری و دوندگی...متوجه شدم تمام پرونده ام مفقود شده و با
لطف جناب سروان عباس پور واحد بازرسی، وجستجوی پرونده های خاک گرفته و پوسیده تنها ۶ برگه اسم من نوشته بود که حقوق فوق العاده جنگی گرفتم در حالی که گفتن میریزیم به حساب و هرگز نریختن....وقتی به اینصورت مدارک من پیدا شد برخورد رئیس آجودانیه جناب احمد...و مسئول دفتر فوق العاده جنگی هم تقییر کرد ودیگر پاسخگو نشدن و جناب سروان ...گفتن شما ایثارگری به فرزندت چه ربطی داره !!؟ در حالی که حتی به رزمنده وایثار گر ظلم شده وحقش ....
،بدون هیچ نتیجه ای با کلی هزینه....به تهران برگشتم چرا ارتش جمهوری اسلامی باید
اینچنین باشه وهیچ کس پاسخگو نبود در پادگان۲۶۴ سلماس، آیا این مدت خدمتم در مناطق جنگی بدون هیچ آثاری از بین رفت؟
سلام.کارت ایثار 2 سال حضور در جنگ را دارم. نه خونه نه ماشین نه پول دارم بدبخت شدیم.غریب ماندیم. چون مردانه دفاع کردیم.لابد قبر رورایگان بدهید. کمک کنید.
به نظر بنده چه کادر و چه وظیفه در زمان جنگ میبایست برای دفاع از آب و خاک خود به وظایف خود عمل کنند و بنده بعنوان یک سرباز 24 ماه خدمت در مناطق عملیاتی هیچ توقع و انتظاری از هیچ سازمان یا تشکیلاتی را نداشته و ندارم ولی همواره مواردی که مرا اذیت میکند این است ، آنانی که بدون هر توقعی حتی جانشان را دادند هیچگاه درخواست زیادی نداشته اند ولی بسیاری را شاهدیم که هنگام شنیدن صدای یک گلوله در سوراخ موش پنهان میشدند پس از جنگ ایشان شدند دلاوران جنگ و انواع مزایا را دریافت کرده و میکنند ولی بسیاری از افراد که جانفشانی ها کرده اند و در لحظه لحظه ی حضورشان در جبهه مفید بوده اند ساکت و نظاره گرند مهم این است که آنها شناسایی شوند و مورد تفقد قرار گیرند و از طرفی در ممالک پیشرفته الگوهای بسیار خوبی برای قدردانی از کهنه سربازان مورد استفاده قرار میگیرد که البته هر چند برای بسیاری دیر است ولی باز هم اگر در همین برهه نیز انجام شود بسیار برای آیندگان مفید خواهد بود.
سلام
کارت ایثار با 10 ماه و 27 روز از خدمت نظام را که شش ماه آن دوره احتیاط بوده است حضور در جبهه گرفته ام ولی هیچگاه نتوانستم از آن استفاده کنم چون شماره آن ده رقمی است در صورتی که کارت ایثاری را که دانشگاه و یا سازمانهای دیگر می پذیرند باید 12 رقمی باشد.
ما هم در منطقه جنگی بوده ایم.چرا باید بین سرباز ارتشی و برادران سپاهی و بسیجی این همه تفاوت قائل شوند.
لطفا اگر امکان 12 رقمی کردن وجود دارد یا تغییراتی جهت استفاده از مزایا وجود دارد
راهنمایی بفرمایید.
سلام خسته نباشید کارت ایثارگری پدر نامزدم هنوز نیامده 25 روزه اما هنوز نیامده ادرس منزل رو هم درست نوشتیم منزلشون هم تغییری نکرده لطفا پیگری کنید
سلام.من 21ماه سربازیمو نیروی دریایی استان هرمزگان بودم. در جزیره ها و عملیاتها ی نیروی دریایی شرکت می کردم ولی فقط 5ماه برام محاسبه شده. وعملأ کارت ایثارگری هیج جا به دردم نخورده چون بالای 6ماه استفاده داره. حتی برای کنکور بچه هام هم نشد از ش استفاده کنم. کاش این هم نمیدادن....
سلام.من 21ماه سربازیمو نیروی دریایی استان هرمزگان بودم. در جزیره ها و عملیاتها ی نیروی دریایی شرکت می کردم ولی فقط 5ماه برام محاسبه شده. وعملأ کارت ایثارگری هیج جا به دردم نخورده چون بالای 6ماه استفاده داره. حتی برای کنکور بچه هام هم نشد از ش استفاده کنم. کاش این هم نمیدادن....
سلام -من سال 1369 بالشکر 84 خرم آباد در منطقه سومار خدمت می کردم آیا کارت ایثاری ارتش جمهوری اسلامی شامل ما می شود
سلام.من 16ماه سربازیمو در بانه ومریوان درمنطقه عملیاتی بوده ام کردم ولی فقط 5ماه برام محاسبه شده. وعملأ کارت ایثارگری هیج جا به دردم نخورده چون بالای 6ماه استفاده داره. وبرای کار من هم که دراداره برای افزایش حقوق من ودر رده ایثار گری باشم قبول نکرده و.بالای 1سال مورد قبول میباشد لذا خواهشمند است اقدامات لازم مبذول نمایید
سلام چرا
خدمت سربازی را از سال 62 الی 64 در جبهه بودم الان در مشهد ساکن هستم ولی لشگر خدمتی من لشگر 28 سنندج بود برای دریافت کارت ایثار چکار باید بکنم
با سلام
من سربازی مو در لشکر 30 گرگان به اتمام رسوندم و 27 ماه خدمت کردم و ترخیصی سال 68 هستم و 24 ماه در منطقه عملیاتی بانه بودم ایا میتونم حضوری برای کارت ایثارگری به لشگر 30 مراجعه کنم .سپاس
باسلام ایا وام 66میلیونی شامل حال ماایثارگران 21 ماه دارای جبهه میشود؟
سلام بنده در سالهای ۱۳۶۸ تا ۱۳۷۰ خدمت سربازی در سپاه پاداران سیستان و بلوچستان بودم آیا به بنده کارت ایثارگری تعلق میگیرد و باید به کجا مراجعه کنم
سلام من پدرم کارت ایثارگری دارد به این کارت برای کنکور درصدی تعلق میگیرد؟
سلام
این کارت ایثار فقط بدرد فوت میخوره اگر مردید قبر را ارزان حساب میکنن بخدا راست میگم امتحانش مجانی هستش
سلام بابای من۲۴ ماه منطقه جنگی بوده و چندین عملیات شرکت داشته پای چپ ایشان وگلوله هم خرده از نیروهای سرهنگ آبشناسان بوده از صدای خمپاره و آرپیجی اعصاب روان شد چرا حق این رزمنده زیر پا گذاشته شده
با سلام
بنده در اواخر خرداد 97 از طریق پست جهت گرفتن کارت ایثار اقدام نمودم و نیمه اول مهر کارت ایثارم از طریق پست درب منزل تحویل داده شد
با تشکر از کلیه دست اندرکاران
جنگو خاکو خونش واسه پدر من و امثال پدر منه عشقو حالو بخور بخورش واسه اوناییه ک فیلم جنگی هم ندیدن . الان ۵۵سالشه خسته و نحیف هیچی هم نمیخواد از دار دنیا یه نیسان داره و بس هیچی هم نمیخواد بیمه ر
وستایی داره فقط یکار کنید بازنشسته بشه نه خونه میخواد نه پست مقام نه وام
باسلام واحترام بنده درسال۱۹/۵/۶۳لغایت۱۹/۷/۶۵خدمت سربازی رادرژاندارمری(نیروی انتظامی فعلی انجام وضیفه نمودم ومدت۱۸ماه درمنطقه دهلران ارتفاعات بیات دخط مقدم حضورداشتم اکنون به یگان ویژه کرمانشاه مراجعه کردم طی چاربارکه ازتهران رفتم به نتیجه نرسیدم ومسؤل ایثارگران آقایی بنام رحیمی میگوید بامکافات بعدچاربارپرونده ات پیدا شد ولی حضوردرمنطقه جنگی شما ثبت نشده وتعویض کارتهای پایان خدمتم که۲۶ماه بوده وتحویل دادم اکنون یک کارت ۲۴ماه برایم صادرکردندو۲ماه اضافه خدمت که به دستورحضرت امام رحمت الله علیه درمنطقه فوق خدمت راادامه دادیم را چراثبت نکرده ودرباره حضوردجبهه من به تنهایی نبودم کلیه ی گردان امداد کرمانشاه خضورداشته اند راچراتایید نمیکند درضمن ما۳۰نفرازبچه های نهاونداستان همدان هم پایه خدمت بوده ایم که پیشنهادکردم ازاین سی نفرتاییدیه میگرم که باهم درمنطقه فوق حضورداشیم متاسفانه قبول نکردن آیاعدالت اسلامی اینگونه است که حق ناچیز یک فردراپایمال کنند ،یابرعکس شاید مسؤل ایثارگران نیروی یگان ویژه توجیح نیست ،بااین تفاسیر بنده چکارکنم که همدماه خدمت وحضوردرجبهه راتاییدیش رابگیرم چون برای تعوض دوکارت پایان خدمت با ۲۶ماه ه تحویل داده ام پس چرایك کارت ۲۴ماهه هوشمند تحویل دادن ،این مطلب را به گوش حضرت امام خامنه ای برسانید تا به ایثارگران اجحاف نشود خداراخوش نمیاد وسلام بنده علی محمد خزایی باکد ملی ۳۹۶۲۰۵۱۸۴۸ خداشاهده پیگیراین مطلب باشید ازمسؤلین محترم سایت فاش نیوزمتشکرم خدانگهدارتان باشد انشالله
باسلام وعرض ادب واحترام بنده مدت ۱۸ماه و۱۵روزدرسپاه پاسداران درمنطقه جنگی غرب خدمت داوطلبانه انجام داده ام وهیچ گلایه ای ندارم وصمیمانه ازتمام نیروهای سپاه پاسداران تشکروقدردانی میکنم بخاطر خدمات دهی به ایثارگران زمان جنگ تحمیلی اجرشان باخداوندمنان ومتعال درود خدابرتمام نیرهاینضامی وانتظامیجمهوری اسلامی ایران سربلند
با سلام ایا ما که در ژاندارمری در سال 66در منطقه آذربایجان غربی خدمت کردیم نباید کارت ایثار بگیریم لطفاً جواب بدهید ممنون میشوم ارادتمند
باسلام امیر عزیز.بند سه بار مجروح شدم.و تمامی مدارک موجود می باشد البته 32درصد جانبازی ارتش را دارم ولی چه فایده ای دارد.حتا یک قانونی بود که هر 10درصد جانباری برابر است با یک سال سنوات ارفاقی که بند با 28سال با درخواست شخص خود را بازنشسته کردم باید با 30 سال کامل می شد ولی انجام ندادند.دست من به هیچجا نرسید.تازه بند حدود29 ماه منتطقه جنگی دارم ولی در کادر ایثار من فقط14ماه زدند.
امروزه برای استخدام فرزندان رزمندگان سهمیه درنظر گرفته می شود ولی برای فرزندان سربازان ایثارگر سهمیه ای وجودندارد .لطفا پیگیری کنید حق این عزیزان ضایع نشود
سلام رضا نصرتی هستم کارت ایثار سربازی دارم طبق کارت ایثار سربازی ۲۲ماه ۲۷روز سابقه حضور جبهه رادارم درتاریخ ۱۰شصت و پنج درمنطقه سوماردچار عوارض شیمیایی قرار گرفتم فعلا هیچ درآمدی ندارم وبا بیماری اعصاب ولخته خون که دارم توانایی هر کاری را ندارم خواهشمندم راهنمایی بفرمائید متشکرم
فقط سرکارمون گذاشتید وبرای نورچشمیاتون کار کردین ورو دستمون هزینه گذاشتید.معلوم نبود چه هدفی داشتید.اگه هدفتون خیر باشه همین الانم میتونید عدالتو بر قرار کنید وحق همه رایکسان پرداخت نمایید.از کارت ایثار فقط نور چشمیا سود بردند.والا چرا ما برای کارت ایثار از بوشهر تا طهران یا هزاران نفر مثل من راه زدند اومدندن کارت گرفتن مردم مسخرتونن دیگه.حالا هم اگر مزایایی باشه باید تا کازرون راه بزنیم .بعدش اونجا هم مسخره میشیم بر میگردیم.سیستم شما فقط برای مجازات ساخته شده نه برای تشویق.این حرفهارا ازخستگی زیاد میزنم.این نشان دهنده سیستم ضعیف اداری کشور است .حالا اگر جرمی کرده بودیم.سریع نامه پاسگاه میامد در خونمون.وهمه چی را رومون قطع میکردین اما برای صدور کارت ایثار ولحاظ کردن مزایا عا جزین بفرستین در خونمون
سلام .من درسال ۶۴ با حدود ۱.۵ سال زودتر از تاریخ اعزام داوطلبانه رفتم سربازی ولی تو ۲۳.۵ ماه من ناراحتی اعصاب بخاطر موج انفجار دچار شدم که اعزام شدم به بیمارستان ۵۲۲ ارتش در تبریز ودر من چندروز بستری با مصرف قرص های آرامبخش دچار نارسایی قلبی شدم ودر ۲۷ ما ه خدمت من را معاف کردن و کارت معافی برای بنده صادر شد .درضمن من پدافند هوایی بودم و حدود۱۱ ماه درمنطقه پاوه ومریوان بودم من باید چکار کنم الان هم ناراحتی اعصاب دارم وهم مشکل قلبی
سلام اینجانب 27 ماه جبهه دارم از سال 67 بیست و هفت ماه در منطقه جنگی کردستان بودم وهمی در ماموریت بودم وسوخت رسانی میکردم کرند غرب ومهاباد و بانه و سر دشت و کرمانشاه و تنگه کنش جزع لشگر 6 ویژه بودم و فرمانده لشگرمان سردار حاج آقا شاهرخی بودن بنده تو سرما و تو گرما همیشه تو جاده ها بودم شب و روز نداشتم از آن زمان مشگل تنگی نفس و ناراحتی کلیه پیدا کردم حتی یک شب بردنم بیمارستان کرمانشاه نمی دانم کدام بیمارستان بود حالا مریزیم حادتر شده و دارو ها گران و آزمایشات گران در توانم نیستو رفتم دنبال پرونده فقط برگه عزام و تسفیه حسابم هست میگن پرونده ها آتش گرفته فقط برگه 27 ماه جبهه ام هست فکر میکنم شیمایی شدم خیلی مشگل تنفسی دارم فقط از مسعولین محترم ایثار گری میخواهم بیمه ام بکنن چون واقعا مشگل مالی دارم و نمی توانم دیگر هزینه ی پزشکی را بپردازم صاحب 6 فرزند هستم کلیه هایم از کار افتاده نزدیک است دیالیز شوم از شما مسعولین محترم تقاضای کمک دارم فقط از طرف ایثارگران بیمه شوم که بتوانم درمان شوم تا بحال 3 بار حالت خفگی بهم دست داده و بیمارستان بستری شدم خواهشن یا راهنمایی بکنید من از طرف ایثار گران بیمه شوم با تقدیم احترام قنبری
شخصی در کارت پایان خدمتش. به مدت یکسال خدمت درج شده است و یک سالم داوطلبانه حضور در جبهه داشته
ملاک چیست
من ایثارگرم ومجروحیت هم دارم ولی صورت صانح ومدرک بالینی ندارملطفا راهنمایم کنید که از کجا کارت ایثارگری بگیرم
با سلام.
پدرم کارت ایثارگری گرفته ولی هیچ جا حساب نمیکنن لیسانس دارم بیکارم هرکجامیری میگن اولویت باجانبازوشهیده خب اوناییکه دوشادوش این جانبازان و شهیدان جنگیدن ولی شهیدنشدن چرابایدفرق بزارن بین اونا این عادلانه هست؟ واسه گرفتن کارت فرستادن تهران لویزان کلی دوندگی کردیم تاکارتوگرفتیم ولی بدردنمیخوره این عدالته؟
سلام منم با این دوستم موافقم هیچ جا هیچ ارزشی به این کارت قائل نیستن ، یه نفر هم نیست بگه این کارت به چه دردی میخوره
باسلام من کارت ایثار دارم واز طریق بیمه خودمو مشاغل آزاد بیمه کردم وخدا میداند که چگونه حق بیمه ام را پرداخت میکنم ولی بیکارم آیا مزایایی اگر نه در روی کاغذ بلکه حقیقی باشد شامل حال من نوعی میشود یانه . متشکرم
اما من ممنونم که پسرم با کارت ایثار پدرش معاف شد اونم با سرعت باد ولی نتونستم برای جهیزیه از بانک وام بگیرم که کلی هم منو پیچوندن نمیدونم چرا
با سلام من کارشناس دادگستری هستم و کارت ایثار موگرفتم ولی از مزایا و خدمات آن به بصورت پراکنده که غیر قابل اتکا هم می باشد اطلاع دارم . لطفا مراجع ، بخشنامه ، قوانین و دستورالعمل اجرایی که به استناد آن بتوان خدمات مربوطه را پیگیری و از آن بهره مند شد را ، مشخصا اعلام نمائید .
باسلام اینجانب درتاریخ 97/7/17برای درخواست کارت ایثارخدمت شما درلشکرک گردان 401مراجعه نموده وشمادرخواست نامه ازیگان خدمتی نموده واینجانب بامخارج بالا که ازکرمان آمده بودم به لشکر64ارومیه رفته ونامه آورده ام وشما قول اینکه 10روزدیگرکارت ایثار به آدرس کرمان می ایدبه اینجانب داده ایدوتاکنون که70روزگذشته خبری نشده است ازشماخواهشمندم که کارت ایثار اینجانب را ارسال فرمایید
سلام من اوایل سال 66 تا اوایل سال 68 در لشکر 64 ارومیه تیپ 25 تکاور خدمت کردم مدارکم رو هم با پست فرستادم ولی هیچ خبر برای من نیامد از کجا باید پیگیری کنم لطفا راهنمایی کنین ممنون شماره کارت پایان خدمتم 332549
با سلام..پدر من کارت ایثار داره ااما تا الانم نتونستیم هیچ استفاده ای از این کارت بکنیم به ببنیاد و هرجایی که مراجعه میکنیم اهمیتی نمیدن اگه بدرد نمیخوره چرا کارت ایثار دادند پدرم با وجود اینکه جانباز هستن دنبال پرونده اش هم تا کرمانشاه رفت اما گفتن در بمباران از بین رفته.خواهشا راهنمایی کنید.
دارای کد ملی ۴۳۹۰۱۷۰۱۷۱ برای کد رهگیر مراجعه برای کارت شما کد تعریف نشده لطفا رسیدگی شود دارای کارت ایثارگری ۱۰۰۱۸۱۵۶۲ پشتبانی منطقه یک کرمانشاه واحد ازاعزام کننده به خط مقدم غرب کشور
سلام مسءولین محترم:بنده درسال 1364درمنطقه عملیاتی اشنویه چند مرحله عملیات قادرشرکت کردم دوبارموج سطحی زده 33سال که بااسترس ومشکل روحی دس پنجه نرمیکنم وداروی آرام بخش استفاده میکنم 33سال که 3ماه راحت خواب ندارم،
و20ماه کارت ایثاربرام صادرشده متاسفانه تاحالاهیچ مزایای طعلق نگرفته،پسری دارم تک فرزند یک سال خدمت سربازی است براش کسری گفتن شامل نمیشه ماشالله درها قانون هرکس حقش بسته است هرکس که حقش نیست بازاست چندمرحله برای مزایای مدارک لازم تکمیل کردیم ولی نتیجه مثبت دریافت نکرم ،بنازم به این سیستم قانون که دری نیست درزن داشته باشه فقط شعار .مهدی محمدزاده.
باسلام
سردارکمالی میگوید به زرمندگان و سربازان وظیفه سپاه امتیاز کارت ایثارگری تعلق نمیگیرد و فقط این کارت ایثار به سربازان وظیفه ارتش تعلق میگیرد روی سخنم با مقام معظم رهبری فرمانده کل قواست ، در زمان جنگ وقتی گلوله و بمب و موشک بر سر رزمنگان در جبهه های حق علیه باطل می بارید از کسی سوال نمی کرد که تو سرباز وظیفه ارتش هستی یا سپاهی حالا چرا مسئولین محترم ستاد مشترک بین سربازان ارتش و سپاه برای داد کارت ایثارگری فرق می گذارند ، با این وضعیت الان فرزندان سربازان وظیفه ارتش که کارت ایثارری دارند براحتی از 5 درصد سهیمه ایثار گری استفاده میکنند و فرزند من که سرباز وظیفه سپاه در دوران جنگ بودم نمیتواند از این امتیاز استفاده کند چرا مسئولین محترم کاری میکنند که افرادی امثال من نتوانند پاسخ قانع کننده ای برای فرزند و خانوادهایشان داشته باشند و شرمنده شان شوند لطفا اگر نیت کار خیر است مسیولین ستاد مشتکر ، شرایط صدور تسهیلات و کارت ایثار گری را برای تمامی سربازان وظیفه ارتش و سپاه برای ایجاد عدالت یکسان در نظر بگیرند و از مقام معظم رهبری هم به عنوان فرمانده کل قوا استدعا دارم که در این خصوص دستور حکومتی صادر و مراتب تفقد خودرا به سربازان وظیفه سپاه نیز مبذول فرمایند
باسلام امیر ماکه نمیتوانیم به خاطرسلسه مراتب برویم پیش بزرگان ودرد دل ویاپیشنهاد بدهیم ولی جناب امیرشمامیتوانید لطف کنید بگوییدلاافل درفروشگاه اتکا یک تخفیفی به این کارت ایثاربدهند ماهم دلمان رابه آن خوش کنیم .
سلام .برای تبدیل 24 ماه به12ماه دوطلبانه کارت ایثارگری ارتش چه باید کرد.
باسلام.پدر من از سال65/9/18تاسال67/11/18در جبهه وسرباز سپاه بوده.(پادگان الهادی سابق )و کارش راننده لودر و ساختن خاکریز در مناطق عملیاتی بوده....پس چرا کارت ایثاری دریافت نمیکند آیا این حق سربازانی چون من بده منه....لطفا رسیدگی کنید
باسلام سال88برای دریافت کارت ایثاراقدامنمودم کارت ایثارهم صادرو فرستاده شدولی چه فایده هنوز مالیات وحق بیمه از حقوقم کسرمیشود پس تاکنون مشخص شده ارزشی نداشته جز چندروز سرگردانی ونبال مدارک گشتن
کارت ایثارگری 21ماه دارم اما درمخابرات کار میکنم 17ساله به صورت قرادادی روزمزدی هیچ تصحیلاتی هم برام قایل نیستن ساختمان شاهد هم که وابسته به مخابرات هست
امور ایثار گران حاج آقا محسنی نامه هم داد اما میر عاملان بی توجهی کردن وآخرین مدیر عامل جناب آقای مهندس کبیری فقط سنگ قلابم کرد اینجاس که میگن ارزش برای ما
ایثار گر ورزمنده قابل میشن مخابرات منطقه 7
من بیست و یک ماه درجبهه ی لشکر77مشهدکارت ایثارگری گرفتم چه مزایی شامل من میشود؟
سلام
ميشه بگيدچجوري كارت گرفتيد من پدرم 28 ماه سابقه حضور در جبهه دارن
ميخواستيم كارت ايثار بگيريم بايد كجا بريم ؟
ازتاریخ.۱۵.۷.۶۰.تا.۱۵.۷.۶۳.جبه.خرمشهر.۶ماهم.کارت.احتیاط.دارم
.کارت.ایثار.می.خاهم.راهنمائ.بفرما.لطفآ.
ژاندارمری.خدمت.کردم
سلامکارتایثارژاندرمریقابلدریافتهست
سلام الان من تو چهار تا عملیات شرکت داشته ام تو یکی از عملیات ها که اسمش طریق القدس بوده دستم شکسته ولی پرونده بیمارستان از ریشه نیست و فریادم به جایی نمیرسه رئیس بیمارستان هم لطف کرده یه کاغذ کهنه به ما داده که دردی رو دوا نمیکنه خواهشا اگه این کارا به جایی نمیرسه مردم رو هم الکی خرج بالاشون نندازید
سلام خسته نباشید لطفا افراد باروابط عمومی مناسب راجهت امور ایثارگران منصوب نماییدسروان توپخانه منصوب شده درلشگر28سنندج برخوردی نا مناسب با ایثارگران دارد با تشکر
کسانی که پدرشان در جبهه بوده اما الان در قید حیاط نیست میتواند با مراجعه به محل خدمت کارت ایثار پدرش را بگیرد بعد از مزایای آن استفاده کند
سلام کارت ایثارگری دارم ولی وقتی در سایت ایثارگران میروم اطلاعات بنده وجود ندارد
در ضمن برای استفاده از مزایای این کارت چکار باید انجام بدهم
سلام کارت ایثارگری دارم ولی در سایت اطلاعات اینجانب وجود ندارد
چگونه از مزایای این کارت میتوانم استفاده کنم
باسلام به تمام سربازان وضیفه وکادرچه دردوران جنگ وبعدجنگ باارزوی توفیق سربلندی برای تمام ایرانیان باغیرت خواهشمندمقامات عالی رتبه ارتش تصمیمات ودستورعملهایی درموردمزایای ایثارگران بعدازقطعنامه که کارت ایثاردریافت کرده اند مصوب کنندورسانه ای نمایند تااین عزیزان هم اگرمزایایی باشد به انهاهم تعلق بگیرد ومن الله التوفیق برای تمام شما غیورمردان ارتش
با سلام و خسته نباشید
سوالی داشتم ، مگر نه هر ایرانی باید دو سال خدمت وظیفه را انجام بدهد و بنده زمان جنگ انجام داده ام و کارت ایثارگری دارم و امیر گفته اگر میخواهید مزایا به تو تعلق بگیرد باید بروید یک سال از خدمت دوساله ام کسر کنم تا پنج درصد ایثارگری و مزایا دریافت کنم ! خب جای سوال اینجاست آیا برادرانی که داوطلب به جبهه رفتن و کارت ایثارگری با مزایا دریافت گرفتن آیا دوسال خدمت سربازی شأن را هم انجام داده اند ؟ اگر انجام نداده اند و ماه های که داوطلب به جبهه رفتن را جزو خدمت سربازی شأن قرار گرفته پس نمیشود گفت داوطلب رفته آمد چون تبدیل به خدمت وظیفه شده است و اگر چنین نیست پس هنوز خدمت سربازی نرفته اند و هنوز مشمول سربازی هستند و تازه کلی هم اضافه خدمت باید بکنند . آیا کسی هست پاسخ بدهد ؟؟؟
با سلام و خسته نباشید
جناب امیر سوالی داشتم، من ۲۲ ماه کارت ایثارگری دارم و در منطقه جنوب خدمت سربازی را انجام داده ام .با احترامی که برای شهدا و داوطلبان و سربازان وظیفه ای که در دوران هشت سال دفاع مقدس قائلم این سوال را میکنم. آیا ایثارگران یک که از امتیاز داوطلبی بهره میبرند خدمت سربازی را انجام داده اند یا داوطلبیشان را تبدیل کردن به خدمت سربازی ؟ اگر تبدیل کردن پس دیگر داوطلبی معنی ندارد و مثل بنده خدمت وظیفه اش را انجام داده است و نباید از امکانات کارت ایثارگری با مزایا بهره ای ببرد و مانند من باید باشد و اگر داوطلب محسوب میشود پس یعنی هنوز خدمت سربازی را انجام نداده است و چندین سال است. لطفا پاسخ دهید چگونه است با تشکر
با سلام خدمت همه رزمندگان گرامی
پدر من کارت ایثار داره، ۲۵ ماه سابقه خط مقدم
فقط همینو بگم و بس که هر جا رفتیم که از این کارت یه استفاده ببریم،بهمون خندیدن
کارت و ایثار و سابقه جبهه و....وقتی پارتی نداری اندازه یه هزار تومنی اعتبار نداره، ناراحت نشین از این حرفم، پارتی داشته باشی،زمان جنگ اگه ایران هم نبوده باشی، ۸۰ درصد جانبازی واست جور میکنن.....
با سلام بنده در سال ٦٤ از ٠٦ لشكرك بعدا اموزش به لشكر ٣٠ گرگان اعزام و به منطقه جنكي رفتم و در والفجر ٨ در ٢٢ بهمن بودم و بس از بمباران چشم باز كردم ديدم بيمارستان اهواز هستم و اعزام شدم به ٥٠٣. بيمارستان ارتش و ٦ ماه بستري شدم و بعد در كمسيون بزشكي بعلت موج كرفتيم و افسردكي و طول درمان بيش از ٦ ماه معافين دايم دادند و تحويل خانواده دادند تا درمان كنند حالا هركجا ميرم صورت سانحه ميخواهند و مدارك بيمارستان و كمسيون موجود است من چه كار كنم راهنمايي فرماييد لطفا
سلام من فرزند جانباز و متولد 79 هستم . پدرم کارت ایثار دارد از لشکر 21 حمزه سیدالشهدا و چون یگانش در تبریز مستقر است لطفا بفرمایید کد 12 رقمی ایثارگری برای ثبت نام کنکور 98 را چگونه دریافت کنم ؟؟؟ممنونم
سلام ببخشید یک سوال داشتم میخواستم بدونم پدر بنده که یک سال و نه ماه خدمت دارند جزء درصدی ها حساب میشوند ؟؟آیا حقوقی در نظر گرفته میشود؟؟!
من در تاریخ 97/9/25 به تیپ 221 مراغه مراجعه کردم جهت اصلاح کارت ایثار از 14 ماه به 18 ماه مدارک رو ازم گرفتن ولی تا کنون کارت ایثار اصلاحی صادر نشده است . به سوله آبی مراجعه کردم میگن سی دی نرسیده به تیپ مراجعه کردکپم میگن سی دی با مشخصات تیپ 221 پشتیبانی 65 ردیف 4 برای شما تحوبل سوله آبی شده متاسفانه بعد از دوماه هنوز نتیجه نگرفتم . راهنمایی کنید چکار کنم . ضمنا 10درصد جانبازی دارم و فرزندم در حال خدمت است .
کارت ایثار به پرسنل وظیفه سپاه پاسداران زمان جنگ هم تعلق می گیرد؟
کارت پایان خدمتم رابه علت بیماری هایی که داشتم نگرفتم الان باید چه کارکنم برای کارت ایثارچطور
باسلام حدودا ۳ ماه پیش جهت اصلاح مدت حضر در جبهه وگرفتن کارت ایثار اقدام کردم وپس از گذشت حدودا یک ماه کارت ایثار اصلاح شده به درب منزل آمد واصلاحیه در کارت جدید مشهود بود ام متاسفانه در سامانه وسیستم وقتی کارت ملی خودم را وارد میکنم هنوز مدت کارت قبلی ثبت شده لطفا راهنمایی نمایید ممنون
سلام پدرم کارت ایثار گر داره چیکار کنم دفترچه براش درست کنم تو ارتش خدمت کرده
آیا کسانی که در پایگاه چهارم شکار دزفول سرباز بوده شامل ایثارگری نمی شود چرا ماه که هر روز زیز بمب باران هوای بودیم چه فرقی بین پدافن و سربازان پیاده بود مگه ماهم پست نمی دادیم مگه دزفول جزءمناطق جنگی نیست لذا خواهشمندیم برسی نمایید چون من سرباز پیاده از 1362/01/20لغایت 1364/01/20می باشم با تشکر فراوان هدایت زارعی
___باسلام من۳ ماه کارت ایثار دارم ولی اعزامی ۶۷٫۲٫۱۵لغایت۶۷٫۲٫۶۹ درمنطقه غرب کشور خدمتم را تمام کردم درآن زمان به علت آلوده بودن منطقه من به یک بیماری پوستی وریه دچار شدم که همین طور ادامه داردبه علت نداشتن وضع مالی_ درست نتوانستم ازآن زمان به بعد درمان بیماریم درست ادامه بدهم آیا میتوانم با همین کارت ایثار درستاد ایثارگران ارتش پرونده ای برای درمانم تشکیل بدهم چون خدا میداند به علت همان آلوده بودن همان منطقه زمان خدمت به این بیماری دچار شدم وآن زمان دکتر درستی درآن منطقه نبود که علتش رابداند واهتیاج به س باز بودوقتی اگر____انجا دکتری هم مرفتیم دکتر هم میگت خوب میشید چون. روزبه روزرنج زیادی از این بیماری میبرم کمکم کنید ممنون
سلام چرا به سربازهای ژاندارمری اهمیتی نمیدید؟ مگه نجنگیدن ؟ بنده پایه خدمتی آذر 63 هستم وتا دیماه 65 درکردستان (نوسود ) خدمت کردم.و هروقت صحبت از کارت ایثار میکنم خیلی خونسردانه ازجواب دادن طفره میرید.نکنه سربازان ژاندارمری همگی خیالی بودن؟ جالب اینکه موقع جنگ رفتار شماجور دیگه ای بود حالا چی شده که رفتارتون با سربازان ژاندارمری عوض شده؟ حالا باید برای یه کارت بشماالتماس کنیم؟ عجب روزگاریه !!!!
درسال۷۲بیست هفت ماه درمرز بانه خدمت کردم به من کارت ایثارتعلق میگیردیانه درنیروی انتظامی لطفا جواب بدید
من کارت ایثار گرفتم راهنمایی کنید کارت جکمت چه طور دریافت کنم بازنشسته پارس خودرو هستم
سوال اینجاست چرا عزیزان ما تاریخ قعطنامه را پایان جنگ قرار داده اند پس تکلیف رشادت های کسانی که در دوره آتش بس در کردستان ومناطق غرب کشور در مقابل دشمن آماده رزم بودند و با مرگ دست وپنجه نرم می کردند چیست ؟ در همین دوران آتش بس در جبهه های پیرانشهر در یک شب ده نفر از بهترین نیروهای ما از جمله فرمانده گردان ما شهید شد و آن دوران در مناطق عملیاتی شمال غرب کشور هیچ فرقی با دوران دفاع مقدس نداشت . اما حال که برای گواهی حضور در جبهه می رویم از مسئولین جوابی نمی گیریم آیا انصاف است خدمات ما در آن دوران نادیده گرفته شود لذا خواهشمند است عزیزان ما در این مورد تجدید نظر کنند و دوره آتش بس را جزء دوران جنگ حساب کنند تا کسانی که این دوران در منطقه بوده اند همانند دیگر عزیزان به رزمنده بودن خود افتخار کنند و ایثارگری هایشان بی جواب نماند
سلام و خسته نباشید. طاعات وعبادت قبول حق انشاالله
پدرم سیزده ما در سازمان ارتش سرباز جبهه بودند و کارت ایثار با شماره دوازده رقمی دارند، ایا سهمیه پنج درصدی ثبت نام کنکور سراسری و ارشدو دکتری برای من که فرزنذشم تعلق میگیره؟!؟ چرا بعضیها میگویند فقط به خوده شخص تعلق میگیره ولی به بچه هاش نه و یا برخی میگویند این سهمیه فقط برای بسیج و سپاه است و به فرزندان ارتشی هیچ سهمیه ای تعلق نمیگیرد؟ خواهشمند لطف کرده وراهنمایی فرمایید ادرسی از مراکز رسیدگی دراستانها وشهرها درسایتها بگذارید ایثارگران ارتشی مشکلاتی داشتند کجامراجع کنند باسپاس فراوان از زحمات شما....
استان قم
باسلام خدمت شما کارت ایثارهم شانسیه همدوره آیه بنده که متاهل هم بود هجده ماه و خورده ای براش زدن ولی برای بنده هفت ماه ونه روز این عدالته خودم هم درعملیات مرصاد شیمیایی اعصاب شدم راهنمایی کنید لطفا بیک درهم هستم خدا به کسانیکه به این مرزوبوم خدمت میکنم توفیق دهد .والسلام
پیش از گفتار سلام
کارت ایثار دارم مدت سیزده ماه وسه روز حضور در مناطق عملیاتی دارم البته بیشتر از اینهاست ولی این مدت را برام محسوب کرده اند بگذریم 57 ساله هستم شغلی ندارم امرار معاش کنم به سختی ایام میگذرانم خانمم بازنشسته هست با حقوق ایشان وگاه گداری گرفتن کار از اشخاص چند روزی کار میکنم کارم ثبات ندارد زیر دین هستم مورد شمادت اطرافیان هستم و...10 سال بیمه دارم سه دانگ ملک مسکونی دارم نمیتوانم امرار معاش کنم نمیتوانم بیش از این دردم را فاش کنم بتازگی دخترم را روانه خانه بخت کردم به زمین وزمان مقروضم تا کنون شرمنده نشدم عاجزانه هم تغاضایی ندارم ولی نیاز به امکانات رفاهی دارم در حد یک ایرانی یک رزمنده دوران جنگ مدال هم نمیخواهم فقط حقی که شایسته من وامثال من میباشد چیست لطفا ادا فرمایید .
متشکرم
لطفا به خواسته ام جواب مناسب دهید آیا امیدوار به خواسته هایمان باشیم یانه
متشکرم
با سلام
لطفا بفرمایید چه منطقی پشت این تصمیم قرار داره که کارت ایثار به سربازان وظیفه ژاندارمری که به مناطق جنگی اعزام شدند، تعلق نمی گیره. بنده در سال 1360 از گردان امداد شیرگاه مازندران به جبهه دهلران اعزام شدم. حالا به من می گویند کارت ایثار به سربازان ژاندارمری تعلق نمی گیرد. چرا، واقعا چرا؟ مگر ما چه فرقی با سربازان ارتش داشتیم؟
با عرض سلام آیا برای فرد متوفی نیروی زمینی ارتش ک هشت سال کامل در جبهه حضور داشتن، کارت ایثارگری در نظر گرفته می شود ، آیا فرزندان این افراد نباید از تسهیلاتی برخوردار شوند
سلام.
با سلام و خسته نباشید به پرسنل زحمتکش امور ایثارگران ارتش من دقیقا از تاریخ ۱۳۶۵/۶/۱۵ تا لغایت ۱۳۶۷/۹/۱۵ در جبه های جزیره مجنون . سومار گیلانغرب . نفت شهر . میمک . سومار بودم و مدت دوسال و سه ماه و نه روز در لشگر ۵۸ ذولفقار خدمت کردم . و الان با داشتن ۵۴ سال سن نزدیک به دوسال هستش که بیکار هستم‌و از بیمه بیکاری استفاده میکنم و در تاریخ ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ مدت مستمری من تمام میشود و انوقت نه بیمه هستم نه کار دارم نه حقوق بیکاری .
میخواستم بگم ایا با داشتن کارت ایثار که دردسال ۸۵ گرفتم مزایایی تعلق میگیرد بابت بیمه تامین اجتماعی ؟ و در حال حاضر ارتوروز گردن و سیاتیک دارم که متاسفنه قادر به انجام کارهای فیزیکی نیستم و با تمام شدن زمان حقوق بیمه بیکاری نمیتوانم معاش خود‌را تامیین کنم با این اوصاف که هنوز منزل مسکونی از خود ندارم و مستاجر هستم و در منزل استیجاری زندگی میکنم واقعا زندگی سختی را میگذرانم . و عاجزانه از مسعولین و مدیران محترم تقاضا دارم بنده را کمک و راهنمایی کنند که لا اقل بتوانم اگر مزایایی از طریق کارت ایثار مشمول من میشود این امر را رسیدگی کنند و اقدامات لازم را مبذول فرمایند . و اگر امکانش هست از مزایایی بیمه از کار افتادگی استفاده کنم.
نا گفته نماند که من حدودا با سابقه جبهه ۱۵ سال سابقه بیمه دارم و تا کنون هم از هیچگونه از مزایای کارت ایثار دریافت نکردم .
و فراموش کردم بگم که من تقدیر نامه ای در سال ۱۳۶۶ از لشگر ۵۸ ذولفقار گردان ۷۵۲ گروهان سوم از طرف جناب سرگرد نیکی‌ملکی به نیابت از فرمانده لشگر جناب سرهنگ دهقان دریافت‌کردم . که متاسفانه سال ۱۳۸۵ موقع دریافت مدارک کارت ایثار در شهر شاهرود مکان یگان لشگر از من گرفتند‌و پس ندادند .
.
امیدوارم این نوشته ها به دست مدیران و فرماندهان یگان ایثارگری ارتش برسد و مطالعه نمایند و انشالله که گره ای از‌مشکلات و گره های کور زندگی من باز کنند .
در پایان برای همه مسعولین و مدیران ایثارگری توفیق خدمت صادقانه و رحمت پروردگار ارزومندم
.
.گروهبان سوم وظیفه فرمانده دسته ادوات گروهان سوم گردان ۷۵۲ لشگر ۵۸ ذولفقار : خیرالله حسن زاده
با سلام , بنده ساکن تهران هستم و خدمت سربازی را در سال 61 الی 63 انجام داده و خدمت وظیفه و احتیاط را در منطقه جنگی سپری نموده ام , در حال حاضر نسبت به اخذ تاییدیه حضور در جبهه و کارت ایثار گری اقدام نموده و امورم ایثارگران نیروی زمینی تهران اظهار داشتند که بایستی تاییدیه حضور در جبهه از یگان خدمتی دریافت گردد , اینجانب به دلیل کسالت و دوری مسید از دوستان ساکن در زادهدان کمک گرفته و ایشان به آن یگان جهت دریافت تاییدیه مراجعه نموده که متاسفانه نتیجه ای حاصل ننموده و اظهار دارند که بایستی از تهران اقدام گردد, لطفا" لطفا بفرمایید که چه باید بکنم , دچار سر در گی شده ام , ضمنا" بعرض برسانم که دوره وظیفه را در منطقه صالح آباد ایلام, مهران و دوره احتیاط را در گردان 1969 قدس خدمت کردم ( منطقه کردستان , سردشت ) و و در آن زمان هدایای بسیاری از طریق کمکهای مردمی از جمله دو دستگاه آمبولانس پاترول و تعداد قابل توجهی ملزومات جهت گردان تهیه نموده ام, حال انتظار دارم توجهی بیشتری نموده و خواهشمندم نسبت به تاییدیه حضور در جبهه و کارت ایثارگری دستورات مقتضی صادر فرمایید. سپاسگذارم
کارت ایثار بنده مشکل چاپی دارد.یعنی مشخصات روی کارت معلوم نیست. باید چکار کنم
من همسرم دو سال سربازی در جبهه بوده و الان کارت ایثار هم براش اومده که از ارتش صادر شده آیا من که همسر ایشان هستم و دخترم که فرزند ایشان است می تواند از سهمیه ایثارگران برای کنکور در دانشگاه استفاده کنم ؟
بسیار جای تاسف ..بعد از 29سال که کارت ایثار دریافت کردم .برای کسری خدمت .پسرم به لویزان رفتم
..مدارک مورد نیاز را دادم .البته هزینه هم پرداخت کردم ..گفتم اشکال نداره خدا خیرشون بده حداقل این کارت ایثار به یک درد خورد. به شهرم باز گشتم ..حدود 2ماه شد خبری نشد .مجدد تهران رفتم با کلی هزینه .گفتم جواب نامه ام نیامد.باز هم هزینه کردم ..این بار کارت ایثارم را گرفتن واز 24 ما به 5ماه چند روز تبدیل کردن
.اگر قرار بود کسر کنید .پس چرا دادی .ان هم 29سال پیش .وبه راحتی میگن تا سال 67مورد قبول است خدابی زشت نیست ..حالا به فرزندم چه یگم ..رضاگوهرچین از بندر انزلی
سلام من سربازنیروزمینی بودم درسال 61تا63درخدمت بودم حدود9ماه منطقه بودم درکردستان خدمت کردم مجروح وجانبازیت ندارم ولی کارت ایثارگری راگرفتم میخواستم ببینم بمن تسهیلاتی تعلق میگیرد واگرمیگیرد بایدبه کجامراجعه کنم تلفنی یا آدرسی هیچکس جوابگونیست منظورم حقوقی،بیمه ای،سهمیه دانشگاه برای فرزندم
افرادی بعد از جنگ به خدمت اعزام شدند و در منطقه عملیاتی در گروه مین و تخریب خدمت نمودند و در خنثی سازی میادین مین فعال بودند چون در زمان جنگ نبوده منطقه عملیاتی برای آنان حساب نمی شود . آیا نمی شود برای این سربازان چون در میادین مین بودند حضور منطقه عملیاتی محاسبه شود .
سلام من درسال ۹۲ دوچاره مصدومیت ازناحیه زانو شدم وزانوم دوچاره پارگی منیگس ورباط تمام مدارک پزشکیم هم هستن وکارهایم رانصف کاره ول کردم الان میتونم بروم دنبال کارهایم ممنون
پدر بنده هفت ماه و بیست و هشت روز سابقه ی جبهه بعلاوه ی کارت ایثار گری دارند میخواستم بدونم ایا برای من که سرباز هستم تنها حدود سه ماه کسری خدمت رد می شود (هر یک ماه سابقه جبهه و یا هر درصد سهمیه برابر با دوازده روز کسری است )و یا به دلیل داشتن کارت، سهمیه ایثارگری پنج درصد هم خواهم داشت و مدت کسری ام بیشتر می شود؟
در واقعا داشتن کارت ایثار گری ایا سهمیه ای را برای فرد ایجاد میکند ؟
با سلام من در زمان جنگ حدود یک سال جبهه دارم به مراجعه میکنم کسی جواب نمی ده و هنوز هم کارت ایثار ندارم در منطقه دهلران موسیان گردان 307 لطفا مرا راهنمایی کنید
با سلام من هم در زمان جنگ در جبهه های دهلران موسیان به مدت یک سال خدمت کرده ام گران به سربازان ارتش و سپاه کارت ایثار می دهند ولی ما که سرباز ژاندارمری بوده ایم چرا نمی دهند ایا باید فرقی باشه تا چه اندازه لطفا مرا راهنمایی کنید ممنون می شم
سلام خسته نباشید
بنده ۲۴ ماه در گردان۱۲۱پیاده از تیپ ۱ل ۹۲ اهواز در محورهای خط مقدم جنوب بودم در فرورین یا اردیبهشت سال ۶۴ بر اثر اصابت گلوله توپ ب سنگر بهداری در شلمچه اسیب نخاعی وموج گرفتگی شدم گروهبان دوم گادر محمد مشفق شهید و سربازی از ارومیه مجروح شده بنده اعزام بربیمارستان خاتم النبیاشدم و کمرم را اتل بستند جوان بودم زیاد مشکل نداشتم ولی الان نمیتونم حتی درست راه برم با ۲۵ سال سابقه بیمه وتعطیلی شرکت بیکار شدم کارت ایثار هم ۲۴ ماه درجبهه دارم اما هیچ کمکی نمیکنن حتی دفترچه درمانی برای خرید دارو ها هم ندارم با ۴ سرعایله
امیدوارم مسیولین بفکر ما رزمندگان بی ادعای دوران دفاع مقدس باشند
باسلام ودرود
ميخواستم بدونم به سربازان وظيفه سپاه درزمان جنگ تحميلي كارت ايثارگيري تعلق ميگيرد يا خير ؟از دو سال خدمتم 8ماه قبل از قطعنامه دراهواز خدمت ميكردم ومدرك ان را از پادگان محل خدمتم دريافت كردم .چه تسهيلاتي براي اين شرايط وجوددارد؟باتشكر
با سلا و خدا قوت پایه خدمت 66/2/19 ودر تاریخ 68/2/3 با کد 22ترخیص شدم تا کنون کارت ایثار نگرفته ام ودر ژانارمری در سردشت خدمتم را تمام کرده ام لطفا راهنمایی می فرمایی باتید چه کار کنم
سلام هیچی حتا سبزی خوردن برای یوعده ضمانت کنه ارزش نداره ۲۴ خدمت کردم هیچی فردا روزی اگر نوهام ازمن سوال کنن رفتی جهبه میگم اره ولی تو جنگ به من چیزی نشد اگر پرسیدن مثل امریکاه به سربازان کنهه جنگ احترام میگذارند میگم نه بابا نون خشک که توسطل اشقال میرزند کارت ارزش نداره پس نوهای عزیز سوال نکنید باید ترکش میخوردم تا نون بخورم
سلام وقت بخیر سرباز منقضی خدمت دیپلم برج ۹ سال ۱۳۶۶میباشم که در منطقه عملیاتی حاج عمران با حقوق ماهیانه ۲۲۲۵ریال و فوق العاده روزانه ۶۰۰ریال دارای ۲۴ماه کارت ایثار بوده و ۳۰ سال بیمه تامین اجتماعی را بصورت آزاد پرداخت نموده وبا حقوق ۱۶۵۰۰۰۰۰ریال بازنشسته شده ام ودو فرزند دختر دارم در دی ماه سال ۹۷ بیمارستان ارتش در تبریز نوبت کمیسیون گرفته و در تاریخ ۲۰فروردین ۹۸ با واریز حدود ۱۱۰هزار تومن کمیسیون پزشکی شده و ۲۸فروردین ۹۸با هزینه هایی به یگان خدمتی ام در تیپ۱لشکر۶۴ارومیه در پیرانشهر تحویل داده ام و هیچگونه رسید یا کد پیگیری دریافت نکرده ام علیرغم چندین بار تماس با پیرانشهر فقط میگویند ۱سال طول میکشد منتظر بمانید لطفا در صورت امکان به درخواست اینجانب رسیدگی نمایید کد ملی من ۱۳۷۷۹۸۰۹۱۱ و شماره کارت ایثار ۱۰۰۲۹۷۰۶۵ با تشکر
باسلام واحترام ازجمیع رزمندگان دفاع مقدس هستم ضمن تشکر وقدردانی ازالطاف کریمانه نظام تقاضادارم ازقول من به آقای رئیس جمهور عزیز بفرمایید تاریخ اجرای بهره مندی یک رتبه ارتقاء تحصیلی رزمندگان ایثارگر را اصلاح وازتاریخ 1398/2/3به تاریخ واقعی واثربخشی تثبیت دایمی قانون یعنی 1396/1/21تغییر دهند باورکنید برکت کارصحیح درصحیح کارکردن آن ست و گرنه به راحتی میشود حقی را از جمعی محروم و جمعیتی کثیر را ازحق محروم نمود طوری که آب ازآب تکان نخورد شرعاً هم ثواب نمی برد کسی روغن ریخته را نذر امامزاده کند پس اگرحقی برایمان قائل شدید در زمان قابل بهره مندی اش ارائه نمایید نه زمانی که دست نیافتنی باشد سپاسگزارم
با سلام
بنده در سال 1389به راحتی با مراجعه به لشکر92زرهی اهواز توانستم با ارائه کارت پایان خدمت پدرم 13 ماه کسری سربازی بگیرم و وقتی هم گرفتم کارهای اخذ کارت ایثار هم انجام دادم و بعد از چند هفته کارت ایثارش هم گرفتم
خیلی ممنونم از حسن برخورد کلیه خدوم زحمتکش ارتش
از همه التماس دعا دارم
قم
با سلام و احترام
این کارت دقیقا به چه دردری میخورد؟
سال هاست که بناست سوابق جبهه با درصد جانبازی جمع شود و در صد تلفیقی داده شود ! کی میخواهند این کار را بکنند ؟
وقتی که همه بازنشست بشوند و یا همه جانبازان جان به جان آفرین تسلیم نمایند!! و مورد استفاده ای نداشته باشه!
از آذر 92 میگویند کف درصد جانبازان شیمیایی می شود معادل 25 درصد، کی میخواهد بشود مسلم است بعد مرگ آخرین سهراب !!
کسی آیا پیگیر هم بوده؟ من که دیکه امیدی ندارم
با سلام آیا کارت ایثارگری به آندسته از دانشجویان که در زمان جنگ به مدت شش ماه در مناطق جنگی در قالب طرح شش ماهه حضور داشته اند تعلق می‌گیرد یا خیر درصورت بله از کدام یگان می‌بایست اقدام شود یگان اعزام کننده یا یگانی که مابقی خدمت سربازی را گذرانده است
ای کاش نیروی انتظامی هم فکری برای سربازانش میکرد ...راستی فرق سرباز نیروی انتظامی با ارتش در چیست یعنی ماه که در نیروی انتظامی بودیم و بعنوان سربازوظیفه بخدمت ژاندارمری در آمدیم وچه فرقی با ارتش داریم که آنها بابت جانبازیشان از ارتش هم حقوق میگیرند ولی ما ها نه ؟ چرا وزرات دفاع فکری به حال این معضل نمیکنه و بعنوان متولی امور نظامی به همه به یک چشم نگاه نمیکنه ؟؟؟؟؟
جهت صدور کارت ایثار چه مدارکی لازم است ؟
با تشکر
سلام برمسئولینی که همواره به فکر سربازان و رزمندگان دوران جنگ تحمیلی بوده ولحظه ای آنها را فراموش نکرده اند و هر ازگاهی تلنگری درمراجع قانونگذار کشور ایجاد می کنند خواهشمنداست هرمزایایی که برای دسته های مختلف ایثارگران درکشور عنایت می فرمایند از طریق مراجع قانونگذار بطور شفاف ومستند بدون اما واگرهای قابل گریز اداری به اطلاع عموم ملت برسانند .ما با عشق وشور انقلابی جبهه ها را پر کردیم وتنها تندیس افتخارمان همین یک کارت ایثار است , سپاسگزارم
سلام و خدا قوت دارای کارت ایثار بمدت 24 ماه میباشم درخواست تسهیلات مسکن که به تصویب مجلس رسیده و بخشنامه هم شده است دارم ولی وقتی به بانکها مراجعه میکنم میفرمیند از بنیاد شهید معرفی نامه بیاور که با مراجعه به بنیاد شهید میفرمایند هنوز تو سیستم نیامده ؟ تکلیف ما را مشخص کنید که مصوبه مجلس در حد حرف بوده و اجرایی نیست متشکرم
باعرض سلام ضمن تشکرفراوان اینجانب خیلی باسهولت کارت ایثارروازلشکر۹۲زرهی گرفتم که خیلی برام کارایی داشت ماهیانه مبلغی بعنوان ایثارگری بحقوقم اضافه شدهمچنین ازسهمیه دانشگاه برای دخترم استفاده کردم همینطورکه وعده داده بودن ۵درصدجانبازی هم برای درنظرگرفتن وکلی مزایای دیگه که سیستماتیک ازطرف سازمانی که دران خدمت میکنم ازجمله یک سطح تحصیلی یک رتبه حقوقی وهمینطورتخفیف ۲سال بیمه که دراداره ای که سابقه خدمت داشتم گرفتم دوستان اکثرایاراه رواشتباه میرن یانمیدونن چطوربایدپیگیری کرد.باتشکرازتمام عزیزان نظامی که نهایت سعی وتلاش رومیکنن وپیگیرکارمردم هستند.ضمنامدت سابقه جبه من ۲۵ونیم بوده ولی همون ۲۴ماه خدمت رومحاسبه کردن
تا الان هیچ مزایایی در رابطه به ارتش دادند بم من پرداخت نکردن شماره حساب هم دادم نمیدانم چرا
هستم درت کارمند صنعت نفت هستم و۱۷ ما کارت ایثارگری دارم
بنده هم بالای ۲سال سابقه حضور درجبهه دارم تا به امروز حتی یکبار هم کارت ایثار بدردم نخورد من که متوجه نشدم این کارت را که برای دریافت آن کلی هزینه باید بکنی کجا کاربرد دارد۴۲۳۲
سلام. این کارت ایثار که منتی هست برای رشادت مردان دلیر جنگ تحمیلی. فقط ارزشارزش متاسفانه دلیل سیاسی پیدا کرده است.
اینده ایران مشخصه که شما ها میخواهید از حتی سربازی کسانی که حتی داماد و عروس داشتند در ان زمان و به خدمت اجباری رفتند و حقشان را الان میخواهند استفاده کنند برای ادامه نسل بعدشان.
اونوقت شما بفکر جنگ کپی کردن ایثار این دلیران برای اینده 2000 سال دیگه و الگو از جنگ روسیه هستید. نه نه. اینها حقشان را میخواهند الان اینده برایشان که نیستند تفاوتی ندارد لطفا به دادشان برسید وبیشتر از این بهشان ارزش بدهید نه اینکه من برای سهمیه دانشگاه فرزندم دست گدایی به طرف خودم دراز کنم
همسرم باداشتن سابقه 24ماه جبهه سرباز 21حمزه در کارت ایثارگری که برایش آمد دوازده ماه ثبت شده است الان که می خواهم برای پسرم کسر خدمت بگیرم آیا 24ماه حساب مشود یا 12ماه برای اصلاحیه به باید مراجعه کنم

سلام کی کارت ایثار براتون اومده؟حضوری رفتید درخواست دادید یا از طریق اداره پست؟مبارکتان کافی بوده یا نه؟
سلام من کارت ایثارگران وظیفه با دوسال خدمت در جبهه دارم تسیهلات و امکانات رفاهی این کارتها برای دارندگان این کارتها ایثارگران را تشریح کنید باتشکر
با سلام وخسته نباشی خدمت شما. من فروردینماه سال 60 به خدمت سربازی اعزام شدم بعدارگذراندن دوره آموزشی داوطلب به جبهه در گردان امداد کرمانشاه ژاندارمری که درتمام جبهه هاحضورداشت مدت21ماه خدمت کردم چرا به سربازان ژاندارمری کارت ایثارگری تعلق نمی گیرد لطفا پاسخ دهیدممنون ؟؟؟؟
لا عرض سلام خدمت شما پدر بنده کل سال خدمت در جنگ بوده است میخواستم بدانم کارت ایثار به ایشان تعلق میگیرد و اگر میگیرد به کجا باید مراجعه کنم چون ایشان از کار افتاده هستند ممنون میشوم راهنمایی کنید
باسلام همسر من ایثارگر هست بهمن سال 96 گفتن برای نام نویسی مزایای بیمه به پرندک بیایید رفتیم نام نویسی کردیم با چه سختی من وهمسرم هر دو بیمار هستیم بیمه نداریم همسرم بیکار هست من خودم با سن 46 سال با مریضی دیابت کار میکنم تا خرج خونه بخور نمیر در بیاد با بچه دانشجو با کارت ایثار هیچی بهمون تعلق نگرفته سهم من از زندگی این نبوده ی مرد مریض هم روی دستم افتاده واقعا دیگه بریدم ازتون خواهش میکنم رسیدگی بفرمایید1824
باسلام بنده سال ۷۳ به خدمت سربازی اعزام وپس از گذراندن ۳ ماه آموزشی درتهران و۲ ماه آموزشی درمرامهند بروحرد به ل ۷۷ اعزام ودرآنجا به جهت دوره تخصصی به منطقه عملیاتی فکه جهت پاکسلزی مناطق مین گذاری شده درجنگ تحمیلی اعزام شدم حال سوال من این است بالشکر تماس گرفتم میگویند به شماتعلق نمیگیرد دلیلش چیست مگر خنثی کردن مین کارآسان وسهل است میگویند به شما کسری برای فرزند تعلق میگیرد خاهشمندم درست بعد از جنگ بوده ولی خودتان بهتر میدانیدانید پاکسازی منطقه کمتر از جنگ نیست خواهمشمندم درصورت امکان جواب بدهید ممنون
با سلام خدمت امیر محترم من در زمان جنگ بمدت ده ماه در توپخانه لشگر 28سنندج بودم به دلیل بیماری پدرم و سرپرست بودنم اومدم ودیگر بر نگشتم تا عفو رهبری شامل حالم شد الان من می تونم جهت کارت ایثار گری اقدام کنم با تشکر و خدا قوت
با سلام و احترام
صدور کارتهای جدید ایثار رزمندگان از کی آغاز میشود ؟ ضمناً از کجا باید اقدام نمود ؟
با سلام پدر من رزمنده بوده و چیزی بیشتر از شش ماه در جبهه بوده ولی چون هیچ مدرکی برای تایید حرفم جز عکس ندارم نمیتوانم ایثارگری پدرم را درست کنم وهمچنین ارگان ها هم از تاریخ رفت پدرم مستندی ندارند فقط تاریخ برگشت دارم تکلیف من چیست ؟؟؟
سلام به نتیجه رسیدید خواهرم؟
بنده هم مشکل شما را دارم
بر اساس دستورالعمل صادره از سوی معاونت نیروی انسانی ستاد کل نیروهای مسلح ،‌ سازمانهای مجاز صادر کننده گواهی جبهه در نیروهای مسلح از تاریخ ۱/۷/۹۳ به شرح زیر می باشند :
الف – در ارتش جمهوری اسلامی ایران گواهی جبهه در سطح ستاد آجا و نیروهای چهارگانه (نزاجا/ پداجا/نهاجا/نداجا)‌صرفا”‌با امضای معاون نیروی انسانی نیروها .
ب- در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گواهی جبهه در سطح ستاد سپاه / نیروهای پنج گانه (نزسا/ ندسا/ هوافضا/نیروی قدس /سازمان بسیج) با امضای معاون نیروی انسانی نیروها و در سطح سپاه های استانی صرفا”‌با امضای فرمانده سپاه استان ( گواهی سایر رده ها پذیرفته نیست )
ج- در وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گواهی جبهه به صورت متمرکز صرفا”‌با امضای معاون نیروی انسانی وزارت مذکور.
د- در ناجا گواهی جبهه به صورت متمرکز صرفا”‌با امضای معاون نیروی انسانی ناجا .
گواهی حضور در جبهه های نبرد حق علیه باطل در فاصله زمانی ۳۱/۶/۵۹ تا تاریخ ۲۷/۵/۶۷ قابل قبول خواهد بود. البته با توجه به اعلام معاونت نیروی انسانی ستاد کل نیروهای مسلح مناطق عملیاتی به سه مقطع قبل ، حین و بعد از جنگ تحمیلی در حدفاصل ۱/۱۲/۵۷ تا تاریخ ۱/۱/۷۷ اعلام گردیده است ، لذا چنانچه گواهی های صادره برای دوره های مذکوراز سوی مراجع مجاز نیروهای مسلح صادر گردد و در متن گواهی عبارت حضور در جببه های نبرد حق علیه باطل به صراحت قید گردد ، پذیرش این گواهی ها به منزله حضور در جبهه بلامانع است با توجه بخشنامه فوق اینجانب یک سال از دوران خدمت سربازی را با تیپ 55هوابرد در منطقه عملیاتی در سال 70سپری کرده ام و گواهی هم برای ما از طرف یگان مربوطه صادر شده برای تائید آن باید به کجا مراجعه نمایم
تقريبا يك سال تكميل مدارك كردم وتحويل دادم و كد رهگيري دارم 331950175448ولي در سيستم امور ايثارگران ثبت نشده براي 5درصد سن من 59سال 8ماه است كي مي خواهيد صادر كنيد از همكاري شما متشكرم
امنيتي
6532
من درجبهه گیلانغرب براثر برخورد توپ به سنگر از ناحیه سر وکمر زخمی شدم درضمن دونفراز بچه ها شهید شدند و من مدت یک هفته دربیمارستان صحرایی بستری بودم و چون سال ۱۳۶۱ بود هیچ اطلاعی از مزایا اعزام به بیمارستان شهر نداشتیم و من بعد از پایان خدمت مجبور شدم براثر ضایع نخاعی عمل جراحی کنم که بر اثر عمل ازپای راست ناقص شدم و به ارتش مراجعه کردم فرمودند حتما" باید مدارک بیمارستان داشته باشی لطفا بفرمایید من چه کاری می توانم برای جانبازی انجام دهم ممنون
باسلام بنده 25ماه جبهه بودم کارت ایثار هم دارم جزع بیماران این جامعه هستم چراغانی حقوق ايثارگران اجرایی نمی شود
با سلام بند مدت 24ماه کارت ایثارگری داشته در 20خرداد98کلیه مدارک از طریق وتوسط ل84خرم آباد به صدررکارت جانبازی به نیروی زمینی درلویزان ارسال شده بدون هیچ مدرکی نمی دانیم کجا مراجعه نماییم
سلام. رئیس گرامی ۲۴ ماه جبهه برام درکارت ایثار نوشتن ولی چه افسوس که دیگه پیر شدم.حالا نیاز مادی دارم .دارم بازنشسته میشم با پول خودم که بزحمت در میارم ومنتظر مرگم هستم چون کار از کار گذشته هر کاری کنید دیگه دیره.نمیدونم چی ازتون بخواهم چون گلایه های بچه هارو میخونم میبینم که..... از تبریز محل خدمت تیپ ۳۷ زرهی درظمنا تقدیر نامه ای دارم که سرهنگ مقتدر خودشون بهم دادن نمیدونم در قید حیاط هستن یا نه .که شهادت بدهند که من در اون دوره کی بودم وچه کارهای با بحثیها عراق کردم . منتظر تماستان هستم.تا دلگرم آخرین روزهای زندگی باشم.منتظرم
سلام من دوتا کارت پایان خدمت واحتیاط داشتنم وقتی گفتن بایدتعویض کارتها رو با بقیه مدارک ازطریق پلیس باضافه ۱۰ فرستادم کارت ۱۸ ماه خدمت اومد ولی کارت احتیاط نیومد هر چی پیگیری کردم فایده نداشته لطفا راهنمایی کنید
باسلام بعد از سیزده سال سابقه خدمت در مناطق جنگی و عملیاتی برابر ماده دستور 365شمال غرب به دلیل عدم مداوا در بیمارستان 523 ارتش ارومیه بستری .که متاسفانه به دلیل مفقودی پرونده به اتهام فرار بیش از 6 ماه اخراجم کردن. در مقابل یک کارت ایثار صادر برایم تعلق گرفته که فاقد ارزش در تمامی اداره جات میگردد. خواهش مندم به جای کارت ایثار و پول مانده بیمه ام ماهیانه یک بسته نان خشک بدهید چون ارزش نداریم مجددا یک سال و نیم قبل از این هم دوباره به بیمارستان 523 اعزام و با کلی هزینه شخصی کمیسیون شدم و اعلام نمودن که نیتجه بایستی از شعبه ایثارگران تهران بیایید. حال از فرماندهی کل ارتش سوال این است ایا زمان خدمت یا ماموریت چنین فرصتی را میدادید یا فقط دستور میدادید . همه اینها به گفته رهبر فرزانه یعنی عدالت اجتماعی و قانع نمودن افراد خاک بر سر هییت دولت و مسوبات کشور که با داشتن 5 نفر عایله تحت تکفر از کمیته امداد امام = ره = امرار معاش مینمایم شما به جای من بودید چه کار می کردید
سلام خوبان من هرجایی وهرسایتی که درموردجنگ وکارت ایثارنظرخواسته نوشتم ولی وای ازیک جواب سال603راهی بیجارکردستان زانوم آسیب دیدمدارک فرستادم نامه ازطرف مقام معظم رهبری رئیس جمهورای وقت ارائه دادم جواب درستیم ندادندفرم هم درناحیه انتظامی کرمان سال94پرکردم عکس فتو ازافراتحت تکفلم ابدا"هیچ خبری نشده اخیرا"صلح کارتی ازطرف بانک قرض الحسنه رسالت شهرستان جیرفت برام ارسال شده بدون هیچ وجهی لطفا"راهنماییم بفرمایید
سلام .چرا سربازان ارتش که بعد از جنگ درسالهای ۶۸تا۷۰ درمناطق عملیاتی کردستان .اشنویه حضور داشتند شامل کارت ایثار نمیشوند .باورکنید اون سالها هم اون مناطق درگیر مبارزه با منافقین و ضد انقلابها بوده و تعدادی از سربازان هم در اون مناطق در همون سالهای ۶۸ به بعد بشهادت رسیدند
لطفا پیگیری کنید.
باسلام
اینجانب درسال 62تا63مدت 18ماه در ژاندارمری خدمت کردم وحدود7ماه مارابه ارتش تیپ3همدان جمعی لشکر16زرهی قزوین اعزام کردند وحدود18سال پیش در زمان فرمادهی تیمسارترکاشوند معاونت نیرو یک برگه تقدیرنامه وبرگه ایثار گری که اندازه a4است دادند آیا نیازاست جهت دریافت کد مراجعه کنم چونکه درسایت کدملی را وترد میکنم ارور می دهد لطفا راهنمایی فرمایید وبا ایمل اطلاعات لازم را ابلاغ فرمایید .با تشکر امرایی
فرایند صدور کارت ایثارگری در نیروی هوایی ارتش خیلی معلوم نیست. پدرم شش ماه هست مدارک داده ولی مشخص نیست در چه مرحله و وضعیتی هستش و کی قراره کارت صادر بشه. پدرم جزء مشمولین اخیر اعلام مناطق جنگی هستند.
بنده مزایای مدت ۲۱ماه خدمت سربازی درجبهه راچندماه استفاده کردم وبعد
طی بخشنامه دیوان عدالت اداری این مزایا ازحکم کارگزینی حذف شد.لطفا
پاسخ دهید.ضمنامدت ۴ماه ازطرف بسیج به جبهه رفتیم که درحکمم لحاظ
شده
سلام خسته نباشید. من پدرم داخل زمان جنگ پدافند هوایی بوشهر بوده و بیمارستان هم بستری شده ولی مدرک دقیقی از بیمارستان موجود نیست. ولی واسش ایثارگر ۵ درصد رد کردنه. اگه پیگیری کنه آیا میتونه جزو ایثارگر ۲۵ درصد بشه؟ لطفن جواب بدید خیلی ضروریه
سلام پدرمن ۲۲ماه منطقه جنگی بوده ایابهش حقوق تعلق نمیگیره ،حتی بهش کارت هم ندادن ممنون
بعد از سی سال که از جنگ تحمیلی می گذرد تازه به فکر سربازان دوره جنگ افتادند اولش برای جانبازی 5 درصد تبلیغ کردند و بعدش یهو مسکوت ماند علتش معلوم نیست انگار سربازان اهل این کشور نیستند اصلا به نفع سربازان هیچ حرکت مثبتی دیده نمی شود مردم اینا را می فهمند ودر موردتان قضاوت می کنند بعد از سی سال واقعا خجالت داره یعنی در این کشور کسی نیست اقدامی بکند.
باسلام کاش که ما هم یک بسیجی بودیم دو نفر همرزممان می گفت بله ایشان در یکی از عملیات ها پیش من بود آن را ملاک قرار می دادند حداقل 25% جانبازی می دادند که اقلا از امتیاز آن بهره مند می شدیم 8 سال تو جبهه های جنوب بودم با چند عملیات 58% جانباز ارتشم دو بار مجروح شدم یک بار در مجنون شیمیایی شده یک بار هم توسط توپخانه دشمن بعثی مجروح شدم که دو نفر از سربازهایم پیشم شهید شدن درصد که باید به عهده ارتش میشد از دست سپاهی ها است . جمع شدن بنیاد شهید تشکیل دادن به همرزمای خودشون یا به فامیل هایی که اصلا جبهه ندیده خیرات درصد جانبازی می کنند عین درجه دادنشون . من که مجروح شیمیایی و اعصاب روان و ترکشم تائید شده 10% جانبازی بنیاد دادن به نظر شما این ظلم نیست بیکار بی خونه بی پول شرمنده خانواده با داشتن کارت ایثار بدرد نخور. حداقل برید از آلمان یا سایر کشورها پیشرفته جهان رسم فرماندهی یا غیره را یاد بگیرید که در آینده اگر جنگی شد حداقل بتونید جوانان قول بزنید تا با شما همراه بشن خدا جوابتان را با این ظلمی که به این مملکت به این مردم کردید ان شالله می دهد واقعا فکر می کنید با این تبعضات دستتون رو نشده کاش از اول مملکت دست سپاهیان با عرضه بود چندگانگی هم وجود نداشت بین ارتشی وسپاهی و بسیجیان عریز هم تفرقه نمی بودحداقل یه آرمانی داشتیم. بخاطر حضرت امام یا حضرت آقا می جنگیدیم.
سلام من نه سال و اندی خدمت کردم تا سال ۶۴ نیروی زمینی واحد توپخانه و تا سال ۷۰ در نیروی هوایی پدافندوطبق ماده ۹۶ اخراج شدم بدون هیچ گونه مزایایی در سال ۶۵ هم در فاومجروح شدم الان هم۵۷ سالمه نه کار دارم ونه به من حقوقی پرداخت میشه لطفا بگید چکار کنم ۰۹۱۵۴۱۶۱۰۵۰ ممنون از راهنمایی شما
ولا دیگه چی بگوییم. چقدر تبعیض. گو عدالت کو کو ؟
سلام خسته نباشین پدرمن درلشکر 21حمزه تبریزبود کارت ایثار هم دارد ولی رفتم لویزان واسه کسری خدمت گفتن اطلاعات ایثاردرسایت نیس من الان باید چیکار کنم لطفاً جواب بدهید..
سلام من درسال ،64در لشکر 64ارومیه خدمت سربازی کرده الان که جهت ارسال مدارک برای آخر کارت ایثار به پست مراجعه کردم میگویند بروید بانک آنجا هم میگوبندما شماره حساب نداریم که پول واریز شود لطفا راهنمایی بفرمائید چکار کنم محل زندگیمان اکنون استان فارس است ولی آنزمان ساکن تهران وامیهمانها به ارومیه اعزام شده بودم
با سلام خدمت عزیزان : همه ما در این آب و خاک به دنیا آمدیم وبا جان و دل هم از وطنمان پاسداری کردیم سالیان سال است که دیواری بین سربازان مظلوم در جبهه حق علیه باطل با دیگر عزیزانی که به جبهه رفتند کشیدیم و از بسیاری امتیازات محرومشان کردیم مگر هر دوی ما دوش به دوش هم برای یک هدف در سرمای سوزان غرب و گرمای 55 درجه جنوب نبودیم از خود ما که گذشت لااقل توجه مختصری به فرزندانمان بشود تا آنها فقط با دیدن عکس های پدرشان در جبهه دل خوش نباشند ما مدال نمی خواهیم ما وظیفه خودمان را در قبال وطن انجام دادیم ولی اگر امتیازی است لااقل در شرایط مساوی سربازان دوران دفاع مقدس را هم در نظر بگیرید .خواهش دیگر من این است که در خصوص اخذ کارت ایثار مسیر هموار تر شود چرا که من در سال 97و 98 مدارک خود را به استان خوزستان فرستادم و هر دو بار به دلیل انتقال پایگاهی که ما در آنجا بودیم عودت دادند و گفته شده که بعد از جنگ با پایگاه اصلی که ما نمی دانیم کجاست ادغام شده است.من با کد111 پدافند هوایی بودم اگر امکان دارد راهنمایی فرمایید.
آیا کسانی که پدرشان در شرایط خوبی نیست می‌توانندخودشان اقدام به دریافت المثنی کارت جانبازی کنند؟
پدر من در سال ۶۸تا۷۰در تیپ ۵۵ هوابرد شیراز خدمت کرده آیا کسری یا ایثار گری تعلق میگیرد یا نه
اقایان عزیزان دوا ده سال بازنشسته شدم با کم وکمبودش ساختیم برای هر کیلو متر مربع چند شهید. چند مجروح .چندمعلول .چند مفقود .در هشت سال جنگ داده ایم برای خاک مملکت .بخدا حالا هم حاضریم گرسنگی بکشیم ایران را هر تیکه اش را به چین و روسیه ندهیم یک ههد نامه ترکمن چای دیگر امضا نکنید شما را بخون شهیدان قسم یک فکری بکنید
بابا دوبی دیروز در اخبار اعلام کرد ۷/۱ میلیارد دولار به بیماری کروما کمک کرده همه امارات به اندازه یک استان ایران نیست ایران برای رونق اقتصادش خاک مملکت را به کشور چین واگزار کرده ای عزیزان سپاه ای عزیزان بسیج ای عزیزان ارتش شما را به ناموستان که همان خاک وطن هست قسم میدهیم یک کاری بکنید شما به خون شهدا همه یک اندازه عزیرند همت .باکری .سایمانی .ووو.....
باسلام
چرابه سربازان سپاه کارت ایسارنمیدهند جراتبعیض میکنند مابسیجی بودیم وبلافاصله سربازسپاه شدیم۲۵ماه همش درجبهه حضورداشتیم این عاقبت یک سرباز زمان جنگ است
با عرض سلام . .بنده حدود بیست سال پیش چقدر دویدم .تا کارت ایثار گرفتم .سه روز پیش برای اولین بار ورودی ازادراه پردیس .کارت را ارائه دادم .مسئول باجه .گفت .وقت مردم را نگیر .این کارت .دوریال هم ارزش ندارد .گفتم بنده در اینترنت خوانده ام که عوارضی های .بزرگ راه ها میپذیرند .جواب داد .گفتم وقت ما را نگیر .
بنه ۶۰ ماه جبهه دارم برای دو فرزندم معافیت گرفتم ولی کارت ایثاری از کجا باید بگیرم لطفا راهنمایی کنید
باسلام .بنده اعزامی65/6/20لشگر23 نیروهای مخصوص.درسردشت خدمت کردم .وموقعی که سردست سیمیایی شده بود من درارتفاعات 2216 قلعه رش بودم .ودرسال 65 /10/20خدمتم بااحتساب 28 ماه بپایان رسید.باداشتن 23 ماه منطقه درکارت ایثارخود،تاکنون هیچ بهره ای نبرده ام.ولی دراداره بندرمشغول بکارهستم ،میخواهم اگربشودازکارت ایٺارم استفاده کنم .که ازخدمتم دراین ارگان کاسته شودوبازنشسته شوم.چون اینجانب 45درصدازکارافتادگی درحادٺه ای درحین کاردارم.راهنمایی میخواهم تا این خواسته ام محقق گردد.باتشکر
َسلام من کارت ایثار دارم دندانهایم حراب است وپولی برای درست کردن آنها ندارم چکارباید بکنم
باسلام همه ما باقیمانده های جنگ که تا آخرسال67بودیم حق مارا خوب دادند .اولین کسانی که سهام عدالت به آنها تعلق نگرفت خوب ما بودیم که در جنگ با سن 18سالگی درسال 61 به کردستان رفتیم و25ماه با دشمنی که معلوم نیست از کدام طرف باید با آن روبرو باشیم سپری کردیم این از ســهــام عــــدالـــت . 2 .دومین حقی که به ما در اولین موقع داده نـشــد. دراداره بود که کـار مـنــد شدم چون ایثــار گر بودیـــم.ومدرکی بالایی تحصیلی هــم نداشتـــم فقــط یک دیپلــم خالــی بــود در مخابـــرات مـقــام بالایـــی گــرفتــم .درقسمـت خـدمــات مشغول به کار شدم آن هم با هـــزار دونـدگـــی در ســـآل 85 بـصـورت قراردادیــی شروع به همکاری با این شرکت شــدم و هنــوز قـراردادی هـسـتم باشرکت بــزرگ TCT با حـــقوقــــی بالای دومیـــــلیون تـــومـــان که بـا منتـــی که رِِِیـاسـت جــمهور عزیـزمان ومـجـلـــس ونمـــایندگان عــزیـزمان برســر مــا داشتنــدسـال 99 حــقوق ما آفــزایــش پیــدا کـرد کـه شـــد دومیــلیــونـــوهشــــتصــد هــزار تــومــان خــدا پـــدرشــان را بیــامرزد کــه جـارو میکشیــم تـــی میــزنیــم حمـــل بــار شــســتشــوی ســرویـس بـهداشتــی و سـمپــاشــی ووووو کـه فقط در قراردادی که امضـا میکنیم البـته ما قرارداد سفیــد امضا میکنیم وهر ســه ماه بــه ســه مــاه کــه اگــر حالا که پــیر و فرســوده شــده ایــم اگـر کـار نتونـــستیم بـه عـلت کهـولـــت سـن بتـوانـنـدقانــونـی بـینـدازن بـیـرون وهـــیچ حـقــی نـتـونـیـم بـگـیریــم. چـون ایـثـار گــریم قانـون از ما حــمایـت نمـیتونـه کنـه. خیلی ها میگویند به ایثار گران خوب میرسند بلـه مخصـوصـا بـه مـا کـه آخــــر خـطـیــم یواش یواش نسل ما رزمندگان وایثار گران تـمام میشـه من که 58سالمه یا از فکـر نداری و همیشه بدهکاری خـواهم مرد یا از مریضی جدیدی که آمـده کــرونـا هر عدد ماکس میخریم 1500 تومان 42000تومان برای 26روزکار از جیـب باید بدیم چـون دسـتور آمـده بـدون مـاسـک کارکنان را راه نـدهنـد داخل محیـط کار خلاصه اینکه ناراحت نباشند آنهایی که نرفتند کارت ایثار گری بگیرند چون کارت ایثار گری ارتش زیاد کار شمارا راه نمی اندازد خلاص = دوزار
نـه = وام
نـه = تخفیفی که جایی بدرد بخور باشه
نـه = مکان ورزشی مثل استخر یا سالن سرپوشیده
حتـــی اون وقتـی که گـذاشـتی وپولــی که خــرج کپـــی ومـدارکــی که برای ایثارگری خرج کردی هم از کیسـت مـیـره از مــا کــه رفــت
.... الی برکت الله
... خدا کنه از این بیشـتر گـرانــی نشــود.
باسلام من بعداز جنگ در منطقه عملیاتی ارتفاعات دولکان سردشت سال 68 الی70 در ل 23 نوهد خدمت کردک آیا کارت ایثار گری به من تعلق میگیرد؟
بسیار ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
آقایی گفتند ۱۴۰ ماه جبهه دارم ما هفت سالجنوگ داشتیم آقایون ارتش اکثرا همین مدت عنوان میکند در جنگ جهانی دوم جنگ تمام میشود سربازی اطلاع نداره مدتها سر پستش می ماند مردم به سرباز می گویند جنگ اتهام شده میگید کی من یک سال بسیجی جبهه دارم اگر یک ریال پول یا مزایای دیگری به بنده داده اند اون آقای ارتشی ناراحت است بیاد تا تقدیمش کنم
سلام به دلیل مستعفی شدن درسال 69 به تازگی برایم کارت ایثارصادر شده که بعداز بازنشستگی ام در سازمان تامین اجتماعی بود وقتی به آن سازمان جهت لحاظ مدت حضور م در جبهه رفتند گفتند بایستی قبل از انجام مراحل بازنشستگی سوابق را ارائه میکردی لطفا راهنمائی نمائید تکلیف چیست وراهکارکدام با تشکر ازشما.
من ۲۴ ماه خدمت درجبهه در کارت ایثارم دارم.این کارت چرا نباید مانند کارت ایثار بنیاد شهبدامتیاز داشته باشد. ما از هیچ امتیاز ملی برخوردار نیستیم،این کارت درهیچ اداره ایی کار بردندارد
ببخشید کارت خدمت دوره احتیاط همون کارت ایثارگری هست؟ آیا شامل سهمیه 5درصد توی آزمونهای استخدامی میشه؟
سلام خسته نباشید بنده ۵۱سال دارم و بعد از چندین سال کارت ایثارگریم به دست من رسیده است بنده مستاجرهستم و هیچ گونه مزایایی استفاده نکردم و مشکل شنوایی پیدا کرده ام از زمان جنگ و شغل ندارم هرجا از مناطق هم میروم باجواب سربالا من را رد میکنن لطفا راهنمایی کنین
سلام خسته نباشید بنده ۵۱سال دارم و بعد از چندین سال کارت ایثارگریم به دست من رسیده است بنده مستاجرهستم و هیچ گونه مزایایی استفاده نکردم و مشکل شنوایی پیدا کرده ام از زمان جنگ و شغل ندارم هرجا از مناطق هم میروم باجواب سربالا من را رد میکنن لطفا راهنمایی کنین
به استناد بند الف ماده ۸۷ در سال۹۷ تشکیل پرونده داده ام توسط شورای عالی پزشکی ارتش احراز جانبازی شده ام و کمیسیون ۱۲۰ هم سال ۹۸ جانبازی اینجانب را تائید نموده است .
افراد مشابه من نیز زیاد هست .
حدود یکساله که پرونده اینجانب و تعداد زیادی از رزمندگان دوران جنگ توسط کمیسیون ۱۲۰ تائید و به آجا فرستاده شده است . نمی دونم چرا این پرونده ها به بنیاد شهید فرستاده نمی شود ؟
آیا بنیاد آنها را تحویل نمی گیرد؟
خیلی از ما بازنشسته سازمانها ی دولتی هستیم و برای بنیاد یا ارتش بار مالی نداریم.
مگه ما چند سال دیگه زنده ایم.
کسی نیست به داد ما برسد
کسی ک در دوره جنگ تو نیروی انتظامی خدمت کرده باشه کارت ایثارگری بهش تعلق میگیره؟
۲۴ماه کارت ایثار گیری دارم بازنشسته تامین اجتماعی هستم هیچ مزایایی نگرفته تنها استفاده از کارت گرفتن شناسنامه جدید در پست بدون نوبت بود
مادرسال ۱۳۷۴ خدمت درشمالغرب بودیم وجزه جبهه بود الان همش میگن بریدتوسایت ثبت نام کنیدبراکارت ایثارالان دوسال ما موفق به ثبت نام نشدیم بایدچکارکنیم
بنده تقدیر نامه از سرهنگ فرمانده تیپ و کارت ایثار دارم چکار کنم؟
باسلام اگر در مورد کارت ایثارگری قانونی تصویب.شد اصلاع رسانی کنید تا مردم بدانند رفتم سابقه خدمت سربازی که در سال ۱۳۶۳ الی ۱۳۶۵ در جبهه بودم کارت پایان خدمت سربازی ام را ضمیمه سابقه تامین اجتماعی کنم از من پول دریافت کردن گفتم رزمنده بودم گفت بودی که بودی واقعا شرم آور یعنی هیچ ارزشی برای ما قائل نیستید شما باید بما ارزش بدهید تنها کاری که کردین کارت ایثار گری به ما ها دادین آن هم ارزشی ندارد
کارت صلح و مزایا همه ش سرکاریه تو کشور هیچ مزایایی آماده نشده فقط تشویق می کنند سرباز کهنه اعلام حضور کند و حتما یه مزایای بیالمللی به یه سریا می رسه من از این سوال و جوابا هیچی دستگیرم نشد وعده های سرخرمن الکی باد هوااا
ازسال ۶۱ ؛
۱۸ماه درژاندارمری خدمت کردم ...
ازاین ۱۸ ماه ؛ ۱۱ ماه داوطلب به سلماس ارتفاعات پایگاه جاندار ؛ که حدود ۲ ساعت ازسلماس به طرف مرزفاصله داشت مستقربودیم وبا کومله ودمکرات می جنگیدیم
بعداز۱۱ ماه که خدمتم ۱۸ ماه شده بود شامل گردان قدس ۱۹۴۷ شدم وازطرف لشکر۱۶ قزوین به منطقه ی بوستان چزابه اعزام شدم ...پرونده ی ژاندارمی وارتش ادغام شد
وتابحال به هرجاکه مراجعه کردم نتیجه ای نگرفتم ومیگویند پروندها امحا شده ؛ وتاکنون نتوانستم ۱۱ماه منطقه که بصورت داوطلب به جبهه رفتم ؛ کارت ایثار بگیرم
فقط ۶ ماه کارت ایثارارتش دارم ...
تمام مدارک ۱۱ماه ژاندامری دارم وهنوزموفق به اخذ کارت ایثارنشدم .....
ازشما مسئول محترم تقاضا دارم به احقاق حق اینجانب رسیدگی ونگذارید حقوق کسی ضایع شود
متشکرم
بنده ۲۶ ماه جبهه داشتم ولی ۱۸ ماه ثبت شده در کارت ایثارگری میخواستم بدونم دلیل ان چی جیست؟اقای خمینی ۴ما اضاف کردن روی خدمت من=
من بابام کارت ایثار داره ولی برای ثبت نام دانشگام ب شماره پرونده و اینها نیاز دارم تارخ ثبت نام دانشگامم تا سیزدهم ابان هستش الان من باید چیکار کنم توروخدا پاسخگو باشید
سلام پدر من بالغ برهجده ماه وبیست سه روز ایثارگری دارد روی کارت درج شده خودش کشاورزه هیچ مزایایی دریافت نمیکنه حتی تاثیراتی هم اززمان جنگ روش هست که اگرلازم بشه میگم حال من که فرزندشم العان ب مدت ده سال هست که دراداره ای امنیتی مشغول بکار میباشم هنوز ب عنوان نیروی شرکتی ام ایا بااین اوصاف ک پدرم از اینکه این کارت رادارد من بخواهم درخواست تبدیل وضعیت بدم هیچ تاثیری ب حال من هم خواهد داشت یاخیر درضمن پدر نیروی هوایی ارتش استان خوزستان سددز خدمت کرده
سلام پدرمن ۱۸ماه ایثارگری داره من ده ساله بعنوان نیروی شرکتی دریه اداره امنیتی کشور مشغول بکار میباشم که اصلا ربطی ب کارت ایشان نداره حالا میخواهم درخواست تبدیل وضعیت از شرکتی ب قراردادی بدم ایا تاثیری این کارت برای من دارد یاخیر درضمن محل خدمتش هم نیروی هوایی ارتش خوزستان سددز بودهاست
باسلام این دیگه خیلی خنده دار ومضحک است در عملیات ها سپاه وبسیج وسرباز با مختلط شدن عملیات را شروع می کردند به آنها می‌گفتند آفرین به ما سربازها می گفتند وظیفته
سلام پدر بنده دارای کارت دوره احتیاط شش ماهه در جبهه است و کارت ایثار دارند . الان من از کجا میتونم گواهی حضور داوطلبانه بگیرم براش؟ اگر میشه راهنمایی کنید.
باسلام،از18/11/1364لغایت 6/4/1367نزدیک به 29ماه درپدافندزمین به هوای نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران سرباز وظیفه بوده ام ،درچابهار،تبریزومنطقه عملیاتی ارومیه بوده ام ،چندتن سربازانی که دریک گردان بودیم کارت ایثارگرفته اند،آیابرای بنده نیزکارت ایثارتعلق میگیرد؟
باسلام من درسال ۶۵درهنگ عملیاتی ژاندارمری مهاباد گردان عملیاتی امام حسین خدمت کردم برای گرفتن کارت ایثار گری به نیروی انتظامی مراجعه کردم جواب دادن مهاباد جزو مناطق جنگی استان آذر بایجان غربی نیست وشامل شما نمیشود تکلیف حقیر چیست چکار باید بکنم من در دو منطقه عملیاتی خدمت کردم اول استان سیستان وبلوچستان (زاهدان)ویکسال پایان خدمت استان آذربایجان غربی (مهاباد)
درتاریخ 18/11/1364تاتاریخ 6/4/1367نزدیک به 29ماه سربازپدافندنیروی هوایی ارتش بوده ام ،ودرچابهار،تبریزومنطقه عملیاتی ارومیه خدمت کرده ام،چندتن ازهمدوره ای هایم کارت ایثارگرفته اند،آیا برای بنده نیز کارت ایثارتعلق میگیرد؟!
سلام مدت ۱۸ ماه از سال ۶۶ تا سال ۶۷ در منطقه عملیاتی ژاندارمری سردشت بودم برای گرفتن کارت ایثارگری به کجا مراجعه کنم
سلام من کارت ایثار نیروی دریایی به مدت 13ماه که در جزیره خارک بودم دارم تا مدتی در سایت اجا هم شماره کارت هم کد پیگیری و هم مدت حضور در منطقه در آن درج شده بود از وقتی که در همان سایت نوشته بود که برای کارت الکترونیکی مدارک به این روش یعنی 100مگ کارت پایان خدمت . یک قطعه عکس و صفحه اول شناسنامه با آدرس کامل بار گزاری و ارسال کردیم الان تو سایت شماره کارت حذف شده و از کارت جدید هم خبری نشد به خدا من ریه ام . گوشم. بعلت موج انفجار دستم شکست و موجی شدم الان به سختی دارم زندگی می کنم به خدا فقط برای کسر خدمت فرزندم می خواهم چون اگر این برود خدمت من کسی ندارم لطف کنید
پدر من حدود ۴ سال در مناطق عملیاتی برای این مرز و بوم و برای دفاع از خاک این میهن عزیز جنگید و امسال فوت کردن ایشان کارت مسخره ایثار رو هم داشتن جالب اینجاست که حتی با این کارت این رزمنده رو در قطعه ایثارگران دفن نکردن
ایا به تمام نیروهای ارتش ک در زمان جنگ خدمت میکردن کارت ایثارگری شامل میشودیا فقط مناطق جنگی؟
کارت ایثار ارتش هیچ گونه اعتباری ندارد بنده مدت هفت سال و چهار ماه در منطقه بودم هرکجا کارت ارایه کردم گفتن بزار درکوزه تنها مزایای داده شده معافیت دوتا پسران بوده که آن هم برای همه قابل اجرا بوداست برای خودم هیچ مزایای نداشته آلان هم با۵۸ سال سن مستاجر هستم آقایان امرا چون خودشان در موقعیت های تصمیم گیری بودن و هستند خواهند بود هر مزایای را بین خودشان تقسیم میکنن حتی بهترین مکانهای گردشی سیاحتی ویلاهای ساحلی امکانات سازمان بازنشستگی رااول به خودشان سپس اقوامشان واگر زمستان باشد که اماکن طرفدار نداشته باشه بین بازنشستگان عادی قرعه کشی میکنن اینم ازکرامت امیران محترم بهترین راه کار اینه که همه یک کاسه زیر نظر بنیاد شهید و امور ایثارگران وبایک مدیریت یگانه باشد تا مردم و کلیه افراد مزایای یکسان برخودار گردند ودیگراین حجم ازادارات اضافه وسردرگمی مراجعه کننده ازبین خواهد رفت البته این کار گذشت لازم دارد که با منافع عده ای در تضاد خواهد بود امیدوارم کسی پیدا شود واین مورد را ازطریق سلسله مراتب جهت انجام به مجلس ارایه دهند
بنده ۲۳اسفند۶۶خدمتم شروع شدبعدسه ماه دوره آموزشی درلشکرک تهران به منطقه عملیاتی موسیان دهلران وفکه رفتم وتامورخه۲۳اسفند۶۸ درانجا خدمت کردم. لطفابفرمایدچندماه کارت ایثاربه من تعلق می گیرد
بسم الله الرحمن الرحیم
گروهبان سوم پیاده وظیفه هستم منقضی خدمت ۵۶
یگان سوم گردان۱۴۵تیپ زرهی اهواز دشت آزادگان که با آغاز جنگ تحمیلی دوره احتیاط خود را در لشکر ۱۸۴ پیاده لرستان یگان خدمات پادگانی به عنوان راننده در مناطق عملیاتی مهران، دهلران و دشت عباس در حال تردد و انجام وظیفه و خدمت به پرسنل خدوم ارتش در زمان جنگ بودم وبارها در منطقه عملیاتی به عنوان راننده زخمی ها وشهدا راجابجا کردم همچنین افسران و فرماندهان را هم بعنوان راننده درخدمتشان بودم و خدمات بسیاری انجام دادم.
الان برای دریافت کارت ایثار به نیروی زمینی لشکر ۸۴ آجودانی مراجعه کردم و مستندات می‌خواهند با توجه به اینکه یگان خدمات تمام مستندات را بنابر گفته خودشان امحا و ازبین برده اند و اسناد یا سندی در دست ندارند ولی من خودم نامه های اداری مربوطه را نگهداری کردم و الان ارائه میدم و شماره ردیف و اسم من در دفتر تفصیلی موجود است.و همرزمان بنده هم کارت دارندو خود یگان خدمات هم برایم تایید کرد فرمانده آجودانی لشگر پیاده ۱۸۴پیاده لرستان با بنده مخالفت می کندو از صدور کارت ایثار برای بنده ممانعت بعمل می آورند و چون به دلیل بمب باران ها وجابجایی ها مدارک امحا و نیست شده اند حتی نامه ها و مکاتبات ارتش و آموزش و پرورش که امضای سرگرد ارتش دهه ی شصت پای برگه است را نمی پذیرد. آیا سزاوار است بنده در آن زمان آموزگار بودم و متاهل دارای زن وسه فرزند زندگی خودم را رها و با درخواست کتبی خودم از مدیرکل وقت آموزش و پرورش ضمن موافت ایشان خودم را به پادگان معرفی کردم و به امام راحل (ره) لبیک گفتم و به جبهه حق علیه باطل رفتم و شش ماه درمناطق ذکر شده فـوق دور از خانواده ام بودم اکنون به جرم اینکه راننده بودم و درحال تردد ویگان من خدمات پادگانی بوده بنده و خانواده ام از دریافت کارت ایثار محروم گردیم.
خواهشمند دراین خصوص بنده را یاری کنید.
طبق فرمایشات امیر پوردستان و امیر حیدری کلیه سربازان زمان جنگ مستحق دریافت این کارت هستند، اما فرماندهی آجودانی لشگر ۱۸۴ هیچگاه حاضر به همکاری بایک سرباز جنگی ۸سال دفاع مفدس نشدند.
امیداست که با خواندن مطالب بنده یک راهکار و حل مسئله ای و کمکی به بنده بازنشسته بشودـ.
باتشکر
سلام وقت بخیر
پدرم خدمت سربازی شودر ۸سال دفاع مقدس درسالهای ۶۱و۶۲ ژاندارمری در خوزستان گذرونده ؛ کسر خدمت هم گرفتیم چگونه اقدام کنیم گواهی ایثار یا کد ۱۲ رقمی بگیریم ایا کارت ایثارگری بهشون تعلق میگیره یا نه .ممنون میشم راهنمایی بفرمائید. با تشکر
سلام زمان خدمت سربازی در ارتش ۲۳تکاور رباط کریم منطقه سومار براثر ترکش به پا و دست حال برای کارت ایثار می گویند به شما نه کارت ایثار ونه جانباز ی تلق نمی گیرد سه سال پیگیری هنوز به جای نرسیدم
پدر من حدود۲۲ ماه جبهه داره ما حدود ۵ شش سال پیش افتادیم دنبال کارت ایثارگریشو گرفتیم دوسال پیش من از تهران باهمون کارت ۵ ماه کسرخدمت گرفتم بعد اینکه کسری رو دادن کارت رو باطل کردن
و دلیلشم نگفتن من میخام ایا ب کجه میشه مراجعه کرد و دوباره برای دریافت کار اقدام کرد ؟؟توروخدا جواب بدید ممنون
مسولین ایا این همه پیام ایثارگرانی را که نوشتند خواندید ؟
بخوانید و با افتخار سرتان را بالا بگیرید مخصوصا ان امیری که گزارشگر از او سوال میکرد و فکر میکرد یک تنه رفته جنگ با عراق و پیروز برگشته
این برنامه کارت ایثار و ایثار گری فقط و فقط بابش برای نون دونی عده ای هست که براشون مهیا شده وگر نه ایثار و ایثار گری هیچ ارزشی جز لفظ قلم برای عده ای که خوب از این بابت میبرند نیست.واسلام و با تشکر از مسول گزارشگر مربوطه و من به نوبه خودم از شما گزارشگر محترم که زحمت کشیده وسختی کار را متحمل شدید هم تشکر میکنم و هم رای برخورده سخت و سردعذرخواهی.
سردار دست گل تان درد نکند ما ایثارگران بعد از چهل سال بخاطر پیگیر جنابعالی و همکارانشان در امور ایثار گران ارتش بی نهایت سپاسگزاریم در ضمن ما ایثار گران که مدارک جهت صدور کارت الکترونیکی یک پارچه ارسال کرده ایم الان یک سال گذشته خبری از کارت ایثار جدید نیست همانطوری که تو سایت گفته مدارک بارگزاری و ارسال کنید من با دقت و موفقیت مدارک ارسال کردم ولی خبری از کارت ایثارگری جدید نیست
سلام. چرا به سربازان دوره احتیاط سال 59 که علاوه بر سربازی توی منطقه عملیاتی لشکر 88 زرهی زاهدان خدمت کردن کارت ایثار نمیدین ؟مگه اینا از خونه و زندگی و خانوادشون نزدن ؟ مگه ایثار نکردن ؟ اگه نیازی بهشون نبود چرا بردین اونارو؟
چرا باید ازتش همچین تبعیضی بین سربازان دوران دفاع مقدس که همه و‌همه با نیت دفاع از کشور از زندگییشون زدن قایل بشه ؟
باسلام پدر من ۶ ماه جبهه داشته و از طریق ارتش مشهد اعزام شده.اکنون فوت شده و ما در همین حد اطلاع داریم چطوری میتونیم پیگر کارت ایثارگریش باشیم.باتشکر
قرار بود طبق بخشنامه سازمان تامین اجتماعی کسی که قبل از سرباز بیمه تامین اجتماعی بود پول سابقه سرباز را پرداخت نکند ولی متاسفانه سازمان تامین اجتماعی شعبه 13 تهران از بنده دریافت کرده است.
من در زمان جنگ سه ماه بسیجی در جبهه غرب بودم
‌بنده ‌دوران ‌سربازی ‌وظیفه ‌که ‌در دوران ‌جنگ سالها 63، 64 و 65 ‌بودم. 26ماه ‌خدمت ‌کرده ام‌
من 29 ماه تمام در سپاه خدمت کردم
من 30 سال تمام کارمند رسمی مخابرات بودم
یک مشکل اداری در شرکت مخابرات استان تهران دارم به تمام دستگاه های ذیربط مراجعه کرده ام. هیچ ترتیب اثری داده نشد و بی نتیجه بوده است. چرا به مشکل بنده رسیدگی نمی کنند
سلام بند از 67/1/18تا69/1/18سرباز در منطقه بانه کردستان ولی متاسفانه فقط 4ماه برام کارت ایثارگران صادر شد چرا مرا بانه مناطق عملیات بعداز قطعنامه نیست
بنده در تاريخ 18/08/68 رفتم سربازي تا تاريخ 18/08/1370 در منطقه عملياتي كردستان سنندج مريوان ايا كارت ايثار به بنده تعلق ميگيره يا نه از كجا پيگيري كنم با تشكر
با سلام بنده سرباز كردستان بودم تريخ اعزام 18/8/1368 لغايت 18/08/1370ايا كارت ايثار به بنده تعلق ميكيره منطقه مريوان بوده ام از كجا شروع كنم
با سلام من ازاسفند۶۶تااخربهمن۶۷لشکر۲۱حمزه منطقه دهلران درجبهه بوده ام کارت ایثارگری ۴ماه لحاظ شده باتوجه به اینکه سرداردهگانی درمصاحبه با فاش نیوز گفتند یکسال ازخدمت کسر میکنیم وکارت ایثار یک ساله صادر می‌کنیم اولا من پس ندارم ک کسری خدمت بخواهم ثانیا کارتم را ب هرارگانی میبرم میگن شمارش توسایت نیست دیروز حدود هشت صدهزار تومان هزینه کردم آمدم تهران برا کدکنکور دخترم گفتندبایدب یگان خدمتی در تبریز مراجعه کنی وقت ثبت نام کنکوردوروز مانده ازنظرمالی وجسمی توان تبریز رفتن ندارم عاجزانه تقاضا دارم فرزندم را یاری کنید

بنده قبل از سربازی بیمه سازمان تامین اجتماعی بودم
بنده 27 ماه سابقه حضور درجبهه دارم
قرار بود طبق بخشنامه سازمان تامین اجتماعی کسانی که سربازی بیمه تامین اجتماعی بودند پول سابقه سربازی را پرداخت نکنند ولی متاسفانه سازمان تامین اجتماعی شعبه 13 تهران از بنده پول گرفته است چرا؟.
شماره بیمه 14552256
30 سال هم در مخابرات ایران و تهران سابقه کار دارم
مرتضی کارمند رسمی بازنشسته مخابرات تهران
من در سال 65 نیروی هوایی ارتش سرباز بودم که داوطلب 9ماه از طریق گردان قدس به مناطق جنگی رفتم. در خواست کارت ایثارگری کردم که 6 ماه و7روز ثبت شده چه باید کرد
سلام .تمام این بحث و سوالها در مورد غیر نیروهای سپاه بوده.ودرحال حاضر پاسدار وظیفه.و نیروهای بسبج کارت ایثار ندارند.باید چکار کنند
باسلام. پدر بنده 2کارت داشته است که 18ماه بیرجند مشهد که آن را گم کردیم واینکه پدر بنده فوت هم کرده است و کارت احتیاط 6ماه فقط ازش دارم حال میخواهم به دنبال کارت ایثارگری پدرم بروم. از شما دوستان تقاضا دارم اگه کسی می‌دادند راهنمایی کند که من برای تعید احتیاط کارت گفتن به محل خدمت بروم ولی نمی‌دانم کجاست. از شما دوستان میخوام کمک کنید اگر میدونید.. ارتش111
کد100 گردان قدس 1921=(لشکر23نیروهای مخصوص) ممنون میشم اگر کسی بگه این کارت از کجا صادر شده تامن برم اونجا برای تعید 6ماه پدرم..
با سلام بنده در سال ۱۳۶۵ با دارا بودن زن و دو بچه و مادر پیر و دو برادر گوچک که سرپرستی نداشتیم به خدمت مقدس سربازی اعزام شدم و با تحمل چهار ماه اضافه خدمت که به دلیل کمبود نیروی انسانی به سربازان آن موقع اضافه شد
و پس از سپری کردن ۲۸ ماه خدمت از خدمت سربازی ترخیص شدم و خدا را شاهد میگیرم که با چه مشقت و مشکلاتی خود و خانواده خدمت را به پایان رساندم چندین سال پیش پس از دریافت کارت ایثارگری به بنیاد شهید و امور ایثارارگران مراجعه کردم که متاسفانه با این جمله مواجه شدم
که اینجا به کسانی خدمات میدهد که داوطلبانه به جبهه اعزام شده‌اند سوال آیا اگر ترگش و یا تیری به شما برخورد می کرد نگاه به شما می کرد که شما سرباز هستید یا بسیجی تبعیض و بی عدالتی تا کجا اگر من انجام وظیفه نمی کردم و مثل یکی از همشهریانم که با هم به خدمت اعزام شده بودیم و او فرار کرد و بعدها ۶ ماه به عنوان بسیجی به جبهه رفت هم در حال حاضر حقوق می گیرد و هم جزو خدمت
سربازی ایشان محسوب شد این کار را من هم میکردم الان به من هم حقوق و مزایا داشتم و نیازی نبود این دل نوشته را بنویسم همین آمریکا جهان خار هنوز هم که هنوز است به سربازان چنگ جهانی دوم خود حقوق میدهد لطفا مسولان بگویند شما برای ماها سربازان دوران دفاع مقدس چکار کردید؟ لطفا کاری نکنید که اگر خدای ناکرده چنگی دیگری را به کشورمان تحمیل کردند فرزندان ماه به دلایل تبعیض و بی عدالتی که در حق پدرانشان شده است از احساس مسوولیت و انجام وظیفه سر باز زده شوند لطفا مسئولین واقع بینانه به مسائل پیرامونی نگاه کنید
مدت حضور در جبهه به عنوان سابقه خدمت سخت و زیان‌آور محسوب می‌شود سه‌شنبه / ۷ بهمن ۱۳۹۹ / ۱۳:۵۶ و این درحالی است که سازمان تامین اجتماعی متاسفانه تاکنون عمل نکرده است و عمل نمی کند چرا؟

سه‌شنبه / ۷ بهمن ۱۳۹۹ / ۱۳:۵۶
دسته‌بندی: حقوقی و قضایی
منبع : دیوان عدالت اداری

هیات عمومی دیوان عدالت اداری اعلام کرد
مدت حضور در جبهه به عنوان سابقه خدمت سخت و زیان‌آور محسوب می‌شود

هیات عمومی دیوان عدالت اداری با صدور رأی وحدت رویه اعلام کرد که ایام حضور در جبهه بدون نیاز به سابقه اشتغال در مشاغل سخت و زیان‌آور در این‌گونه مشاغل به عنوان سابقه خدمت محسوب می‌شود.

به دنبال اعلام تعارض در آراء صادره شعب دیوان عدالت اداری با خواسته احتساب ایام حضور در جبهه به عنوان سابقه خدمت در مشاغل سخت و زیان‌آور هیات عمومی در این مورد وارد بحث و بررسی شد و مشخص گردید برخی شعب دیوان با صدور رای به ورود شکایت، خواسته خواهان را مورد تایید قرار داده و رای به احتساب ایام حضور در جبهه به عنوان سابقه سخت و زیان‌آور داده اما برخی دیگر از شعب تایید این خواسته را منوط به داشتن سابقه اشتغال در مشاغل سخت و زیان‌آور دانسته‌اند....
با سلام و عرض ادب
دوستان عزیز بنده 18 ماه از زمان خدمتم را در تیپ 55 هوابرد در منطقه ابوقریب خدمت کرده ام البته زمان خدمت من بعد از زمان تاریخ 67/5/27 بوده است ، ولی اگر جنگ تمام شده و آتش بس صورت گرفته پس چرا ما در منطقه بودیم؟ پس یعنی شرایط تا اواخر سال 1371 هنوز شرایط جنگی بوده و اکثر لشکرها و تیپهای نظامی در مناطق جنگی حضور داشتند پس چرا امثال من که در این زمانها در جبهه ها بودیم با کمترین امکانات جزو ایثارگران حساب نمیشیم ولی فرزند ایثارگر جزو ایثارگران حساب می شود.
به نظر من باید باید هرکسی که تا آخر سال 1370 در منطقه عملیاتی حضور داشته باید جزو ایثارگران شناخته شود.
یا علی
سلام ای بابا جوان بودیم کله گرمی داشتیم به تنها چیزی که فکر نمی کردیم جان بی ارزشمان بود سر باز ارتش بودم دیوار راستا بالا می رفتیم همش لحظه شماری می کردیم زودتر به منطقه خط مقدم بریم لشگر 81 زرهی بودم عاقبت قسمت شد پانزده ماه حضور پر رنگ داشته باشم از این خاک ریز به اون خاک ریز دنبال تانک توپ صدای خماره حتا زمانی که کارت پایان خدمت را با یک تقدیر نامه یه بند دادن گفتن خدا حافظ باور کنید از ایلام با گریه بسمت تهران امدم دوست نداشتم برم خونه چون خیلی از دوستانم یا شهید شدن یا مجروح واقعا برام ترک خدمت سخت بود ولی چه کنم که قانون بود اما با گذشت زمان خودشان اعلام کردن کمک معیشتی کارت ایثار بیا بگیرید تا اینکه.من هم گفتم خوب خودشان .دارن میگن بیاید بگیرید رفتم دنبالش حالا بگذیم که امروزه تمام زندگی نامه ما ها را توی سیتم دارن ولی بااین حال چقدر دنبال مدارک از منطقه اوردم تا یک کارت پرس شد دادن بعد گفتن کمک معیشتی میدیم دوبار فرستادن من را دنبال مدارک از این شهر به ان شهر نامه منطقه دوبار بگیر بیا تحویل بده دوبار گفتن مدا رک شش گانه بیار پزشکی چقدر دوبار خرج دستمان گذاشتن برای مدارک شش گانه رفتیم دارا اباد از انجا به اعصاب روان بعد به بیمارستان شنوایی دو بار برو لشگر مدارک شش گانه تحویل بده خوب همه این کارها انجام شد.گفتم خوب حالا جواب چه میشود گفتن.برو تهران سه ماه دیگر کارت جانبازی برات میاد الان چهار سال تمام از ان موضوع میگذرد دریغ از تفت کف دست بند الا سن بند 58 سالم سر پیری شدیم شرمند بچه هام که خرج من رابدهند آخه کجای دنیا با کهنه سرباز همچون رفتاری میکنند من همش برای نوه هام بجه.ها این موضوع را برایشان تعریف میکنم
سلام و خسته نباشید.
من پدرم کل خدمت سربازی شو توی منطقه جنگی بوده.
توی استان خوزستان شهرستان شوش دانیال .
۲۴ ماه خدمت کرده.
داخل ارتش تیپ ۴۵ تکاور بوده.
سال خدمت شم ۱۳۶۸ برج ۵ بوده.
میخواستم بدونم آیا بهش کارت ایثارگری تعلق میگیره؟
ایا برای کسری خدمت تاثیری داره یانه؟
ممنون میشم راهنمایی کنید.
با سلام بنده سال ۶۸ در جبهه گیلانغرب تریخیص شدم اما مبلغ حق جنگ پایان خدمت رو به من ندادند لطفا راهنمایی کنید
نظر نه عمل من. مقدار سال یا ماه در جنگ ارزش دارد.اماعزیزانم امیر امیرا سردار سرداد ها حتمی می دانید مرداد سال شصت ماه رمضان منطقه عملییاتی حصر آبادان بیش از یک ماه رمضان آیت گودرزی بچه لرستان به اتفاق برادری از سپا ۹الا۱۰شب وارد خط بعثی ها شدن تا نزدیک روشن شدن از تپه های معدن تا رود کارون پل مارد جاده آبادان اهواز جاده آبادان ماهشهر از خط دلاوران ژاندار مری وقت تا نزدیکی دارخوین.بله کل این منطقه وسیع را دو نفره هر شب یک محل را شناسایی. و دوشب را به علت گیر کردن و بو بردن دشمن و دور بودن از خط و معبر خودی مجبور به ماندن روز بعد در بین دشمن تا شب بعد و سالم ماندن و لو نرفتن. بله شیر بچه لرستان ساعت چهار الا پنج صبح که می رسید به مقر گروه هفت صبح به اتفاق تیم هفت نفره به منطقه عمومی تپه های معدن به میدان مین می رفت برای مین برداری تا ساعت یا زد ظهر گرمای دل جسب آبادان قهرمان .باور دارین البته الان خودم بارم ... با زبان روزه . اما دریغ از... حتی جایی کسی گفته تیم شناسایی اطلاعاتی که اولین تجربه اطلاعاتی و شناسایی آزادی حصر آبادن موفق ترین عملیات که در پیروزی حصر آبادان بود چه کسان بودن.دریغ از یک نام جدی وظیفه بود. تقدیم به تک تکهای هموطنم و از آنجا تا به حال و از همه چیز جان روح روانم نثار نثار به آن خوبان در خون شهیدشان خوابیدان. ولی افسوس افسوسم به این جسم و روحو روان درمانده آیت.. بله من همان آیت.یک خواهش دارم از همین امیران عزیز پیدا کردن آدرس یکی از همرزم ان زمانکه نام و نشانش را فرامشم ..ستتوان دوم وظیفه خمت در مهندسی بروجردبه اتفاق دوستش مهیمن معمور بهگروهان سوم گردان چهارصد و نه مهندسی بروجرد تیم بیست نفره اعزام به آبادان تاریخ اول تیر سال شصت که ایشان بعد حدود پانزده روز که در میدان مین تپه های معدن آبادان روی مین گوجه ای رفت از زیر زانو پاش دود شد .تمنا خواهش کمک از دادن نشانی البته بچه تهران بودن.خدایا می شه قبل از مردن پیایش شود
ولله نظری ندارم اگه داشته باشم چه میتواند بکند همه ی این برادران وسروران واقعی نظردادند چکار برایشان کردند این رزمندگان که الان پیرشدند وتوانایی ندارند وحق آنها راندادند تینها بودند که شماراپشت این میزدولتی نشاندند ولی شما غیرت نداریرید
پدر بنده سال های ۶۳ تا ۶۵ در هنگ ژاندارمری بانه و سقز خدمت کرده ماه های آخر خدمت در ژاندارمری سنندج بود و کارت پایان خدمتش را از سنندج گرفته.رفتیم سنندج هیچ مدرکی از حضور پدرم ندارن،بانه و سقز هم میگن ما هم چیزی نداریم.۲ تا آلبوم عکس نظامی با لباس های مختلف نظامی ازش دارم که پشت عکس ها امضا و تاریخ زده و نوشته بانه.اما میگن اینا مدرک حضور در بانه نیست، در حالی که خود نیروی انتظامی مدارک را گم کرده.بنده کارت ایثار برای پدرم میخوام.

لطفا افراد مشابه وضعیت من یا افرادی که بتونن راهنمایی کنن تماس بگیرن با من
با تشکر
باسلام و خداقوت نظر بنده این است که طبق مدارکی ارائه داده نوبتی انجام شود با تشکر
سلام
تاثیر کارت ایثارگری تو ثبت نام دانشگاه افسری سپاه
چقده؟
تو امتحانات ورودیش چقدر تاثیر داره؟
در خصوص پیگیری جهت صدور کارت ایثار در مرحله اول چکار باید انجام دهم . با تشکر
پدرم ۱۹/۱۱/۶۴اعزام میشه از ژاندامری به دیواندره کلا ۲۸ ماه خدمت کرده ولی ۱۶ ماهش در دیواندره خدمت کرده که زمان جنگ بوده الان من میگم کارت ایثارگری بهش بدین میگن نه اونایی که کردستان بودن شاملشون نمیشه فقط کسری خدمت زمانی که خدمت بودم گفتن کسری نمیشه این چ قانونیه که تقدریرنامه های ایثارگری داشتع باشه ولی کارت ایثارگری بهش نمیدن تاریخ اتمامش هم ۱۹/۳/۶۷ بوده
پدر من توی مراغه خدمت کرده ازاونجا فرستادنش جبهه رفتیم که کارت بگیریم گفتن نه توی سایت نه پرونده ثبت شده ولی توی دست ما یه کارت هست که نوشته 4 ماه جبهه رفته و حتی مهر ارتش داره چیکار کنیم حالا ما؟
اقا با سلام . من سال ۶۴ به کردستان اعزام شدم . گردان ما گردان عملیاتی بود . اکثر مناطق جنگی کردستان بودیم و بعد از ۱۵ ماه به تهران آمدیم . پادگان قلعه مرغی . پایان خدمت گرفتیم . الان ما باید کارت ایثار از کجا بگیریم . با تشکر
با سلام
آیا کارت ایثار گری برای دانشجویان طرح 6 ماهه اعزامی از یگان پشتیبانی جنگ دانشکاهها در سال 1367 صادر میشود؟.مدت حضور در مناطق عملیاتی غرب کردستان از 1367/06/12 لغایت 1367/12/12 به مدت 6 ماه.
با تشکر
با سلام چه دلیلی داره منطقه سیستان وبلوچستان شامل کارت ایثارگری نشه با توجه به اینکه منطقع عملیاتی درگیر هست اما مناطق دیگر درگیر شامل کارت ایثار شوند
باسلام
پدر من برادر شهید هستند و مدارک ناقصی مبنی بر حضور در جبهه را دارند ولی کامل نیست
چطور میتونند به مدارک کامل برسند و برای گرفتن کارت اقدام کنند
سلام من پدرم ۳ سال بیکار بمدت دوسال درجنگ بوده کارت ایثارم داره نوشتن که کسانی که درجنگ بودن و الان حقوق بگیرنیستند بهشون حقوق تعلق میگیره بعداز اقدام گفتند که فقط به سپاهیا مگ اونا چجوری جنگ کردند پدرای ما چجوری جنگ کردند من دخترم و هیچ ارزشی برای من کارو ایثارنداشت وقتی بردم دانشگاه فقط بهم گفت بااین کارت فقط میتونی وام دانشجویی بگیری ک اونم ب راحتی همه میتونند بگیرند
با سلام بنده حدود چهار ماه هست که کارت ایثار ثبت نام کردم ولی تا کنون هیچ خبری نشده به سپاه ناحیه هم مراجعه کردم چندین بار میگه برای هیچ کس تا کنون صادر نشده نکنه سر کاربه لطفا راهنمایی کنید متشکرم
پدرم کادر وبازنشسته ناجا براثر شیمیایی فوت میکند وااسال سابقه حضوردرمناطق عملیاتی شمالغرب وجنوبغرب ازسال 1356لغایت 1367جنگ تحمیلی دفاع مقدس وهفت سال ارشدیت ومجروحیت و چندباربستری دربهداری وبیمارستانهای ژاجا شمالغرب وجنوبغرب را دارد بهش گفتند ایا شما به جبهه رفته اید؟!!!!!!!!! حالا سوال من از امیر پوردستان اینه که اقای امیر ایا شما هم توجبهه بوده اید؟!!!!!!!!!!!!!
سلام ، من شنیدم کسی که در زمان جنگ خدمت کرده باشه کارت ایثار بهش تعلق میگیره ، میخوام بدونم صحیح هست یاخیر و اگر صحیحه تا چه سالی خدمت کرده باشه میتونه اقدام کنه؟
باسلام
همسرم 21ماه درپدافند هوایی کردستان درجبهه حق علیه باطل سال 60حضورداشته البته کارت ایثار هنوز نگرفتیم وبازنشسته آموزس وپرورش هست. آیا امتیازی برای فرزند دختر قائل می شوند؟
24 ماه در منطقه جنگی خدمت کرده ام ایا برای شرکت درازمون استخدامی فرزندم متوانم ازسهمیه ایثارگری استفاده کنم یاخیر
با سلام و احترام
پدر من سال ۶۵ تا ۶۷ هنگ زاندارمری بانه و سنندج خدمت کرده
سال ۹۷ رفتیم سنندج برای کسری سربازیم، از ۲۸ ماه خدمت، فقط ۱۲ ماه سابقه جبهه دادند برامون که حدود ۴ ماه کسری شاملم شد
هفته قبل برای قانون جدید تبدیل وضعیت کارکنان ادارات دولتی ، دوباره رفتیم سنندج برای گواهی حضور در جبهه ، گفتند دستور اومده که دیگه هیچ گواهی صادر نشه!!!
مگه میشه همچین چیزی
۳ سال قبل میگن ۱ سال جبهه مورد تاییده
الان میگن دیگه هیچ نامه یا گواهی نمیدیم
آخه من موندم جبهه ژاندارمری چه فرقی با ارتش و سپاه داره
جبهه و مناطق عملیاتی هردوش یکیه دیگه
۳ سال پیش از اون نامه کوی گرفتم هفته پیش بردم پیش خودشون میگن این نامه از اعتبار ساقطه!!!!!!
سلام وقت بخیر
پدرم زمان جنگ یه تیر خوردن و چند روزی بیمارستان هم بستری بودن ولی نمیدونم که جانبازیشون ثبت سامانه شده یانه چونکه من با ایشون زندگی نمیکنم و الان هم ۳سالی میشه که فوت کردن برای اینکه بدونم جانبازی ثبت شده یانه باید چیکار کنم؟
ممنونم
با سلام رفتیم گواهی بگیریم پدرم از سال 59 اویل جنگ توی گروهان ژادارمری دژفول خدمت کرده جواب دادن گروهان دذفول جزع منطقه جنگی و عملیاتی حساب نمیشه اما عده ایی که جزع خانواده شهدا بودن همکار پدرم تو همنجا خدمت کردن رفتن 30 الی 40 ماه گواهی برای فرزندشون گرفتن ترا بخدا زیر بمب باران و موشک باران هم پارتی بازی داره لطفأ بنده را توجیح کنید بینیم شهرستان دذفول جزع مناطق عملیاتی بوده یا خیر اگر بوده پس ضایع کردن حق امثال من حق الناس است بگردن مسعول این گفتت
لطفآ ترا به علی ابن موسی الرضا برسی کنید این مسعله را بخدا از کنارش گذر کردن حق و الناس است
سلام پدر من از سال 59 تا 61 سرباز نیرو هوایی بوده و دوتا کارت داره و هر موقع مراجعه کردم فقط ب من جواب میدن ک سیستم قطع است. من 2 ماه است ک میرم جلو درب نیرو هوایی بوشهر جهت معرفی نامه ب محل کارم ولی هنوز موفق ب گرفتن نامه نشدم هر روز منو عمدا این طرف و اون طرف میفرستند.تا اینکه امروز1400/07/12 بعد کلی پیگیری و تماس گرفتن ب من میگن ک شما برید نیرو دریایی ارتش بگید سیستم نیرو هوایی قطع هست نامه بهم بدید..من با ی بدبختی دوباره رفتم نیرو دریایی گفتم نامه جوابم دادن ک نیرو دریایی و هوایی از هم جدا هستن و از همونجا اقدام کنید..خواهشی ک ازتون دارم منو راهنمایی کنید چجوری میتونم ی معرفی نامه بگیرم ک سرنوشت خودم و زن و بچه هام داخلش هست..من حتی تشکیل پرونده هم دادم گفتم کارت ایثار هر موقع برام بیاد مهم نیست فقط اون تاریخی ک پدرم سرباز بوده بهم بدید.
سلام. من پدرم هنوز نتونسته کارت ایثار به دستش برسه. و منم یه هفته وقت دارم تا تبدیل وضعیت شم. و از اداره ک نامه فرستادن نیروی انسانی تایید کنه. اونجا کارت ایثار می‌خواهد. درحال ک از محل سربازیش نامه گرفتیم. و اوناهم مدارک رو ارسال کردن تهران تا بررسی شه. و کارت ارسال کنن. من تا کی منتظر بمونم تا اینکه کارت بابام برسه با پست خون
سلام نیروی انتظامی برای مراجعین یعنی سربازان سالهای جنگ کوچکنرین ارزش قائل نیست واین قدر برخورد بدوزننده دارد که دون شان هرانسانیست هیچ کسی هم درنیروی انتظامی دلسوز و...نیست وبسیار بد و ... باارباب رجوع برخورد واصلا نه مدارک میبینند ونه کنترل و.. فقط جواب منفی وباکلمات والفاظ رکیک و... حیف حتی برای یک روز خدمت برای این کشور واخرش با جنین مسولینی مواجه شویم بنظرمیرسد کل نیروی انتظامی برای سربازانی که درجبهه بودند خاصه داوطلب وبیشتر درمنطقه عملیات ماندند دارد انتقام میگیرد وحتی مخالف حرف رهبر وقت امام خمینی میباشد و.. هیچ کنرل کننده ای نیست واقعا اینست صد حیف صدحیف
آیا بانه و سقز جزو مناطق محسوب نمیشه؟
سال 59 داوطلبانه عازم جبهه شدم درتیپ 2 زرهی دزفول خدمت کردم در2عملیات شرکت داشتم بعلت موجی بودن دچار فراموشی شدم کارت احتیاط شش ماه راگم کرد م گوهی حضوردرجبهه میخواهم بلشکر92 زرهی اهواز مراجعه کنم یادزفول 9849

در متن می گفتند هیچ سربازی اجبار نداشته و جبهه همه داوطلبانه بوده بله درست گفتند اما این بحث سه چهارم مدت جبهه چیه که قانون شده و سه چهارم داوطلبی شده؟!!!!
:وقتی همه ی جبهه داوطلبی بوده این قانون باید حذف بشه و مدت جبهه واقعی فرد داوطلبانه حساب بشه. هر چند ماه باشه. تا فرزندان عزیزان همه بتوانند از سهمیه دانشگاه استفاده کنند.نه اینکه با قانون سه چهارم تبعیض بین رزمندگان ایجاد کرد.
من کارت ایثار قدیمی رادارم که الان بدردهیچ نخورده سال نودوهفت گفتند بیایید درخواست کارت جدید بدهید من رفتم ودرخواست دادم وحودودسی صدهزار تومان ازمن پول گرفتند وتاالان هیچ خبری از کارت جانباز ی نیست لااقل یه شماره تلفن هم نگذاشن تابشه باآنجاتماس گرفت متشکرم
سلام مجوز قهوه خانه با کارت ایثار میشه گرفت؟

وضعیت کارت پنج درصد جانبازی رزمندگان ماده ۷۸ برای بازنشستگی تاثیر داره؟
بنده سال ۶۹ به خدمت سربازی
شدم در سپاه بعنوان حفاظت اطلاعات در نوار مرزی اطلاعات دشمن را مخابره میکردیم و حتی مأموریت پیدا کردیم به یکی از روستاهای عراق از مرز سرپل ذهاب از طرف قرارگاه رمضان یا همان سپاه قدس و موقعیت دشمن را برسی مخابره میکردیم حالا برای کارت ایثارگری گفتن به شما تعلق نمیگیرد آیا این انصاف هست که ما برای امنیت کشورمان از جان گذاشتیم حالا بگن به شما تعلق نمیگیرد لطفتان راهنمای بفرمایید با تشکر
باسلام من پس ازپایان دوره اموزشی درنیروی هوایی مشهد ،درتاریخ بیست وهشت اسفند سال پنجاه ونه به پدافند هوایی بهبهان اعزام شدیم تا اواخر اسفند سال ۱۳۶۰ در بهبهان بودیم یعنی حدود ۱۲ ماه سپس ازبهبهان به پدافند بابلسر انتقال یافتم وتاپایان خدمت دربابلسر بودم وکارت پایان خدمت خود راازبابلسر گرفتم.چون بهبهان جزئ مناطق عملیاتی محسوب میشود حضوری به بهبهان رفتم تا سابقه ام که ۱۲ ماه بود رابگیرم ولی پدافند بهبهان میگوید ما اینجا هیج مدرکی نداریم چون شما کارت پایان خدمت را بابلسر گرفته ای باید به انجا مراجعه کنی .چندین باربه پدافند بابلسر هم رفتم اونها هم گفتن ما اینجا مدرکی نداریم بایدازبهبهان نامه بیاری خلاصه اینکه این پاسکاری بابلسر بهبهان ادامه داره ونتیجه ای نگرفتم فقط خودم مدرک ۶ ماه راداشتم که ارائه دادم وقبول کردن.خواهشمندم مرا راهنمایی فرمایید
سلام من یک سال و نیم سابقه ایثارگری ژاندارمری در منطقه عملیاتی غرب گردان شهید چمران سرو ارومیه سربار بودم معوقات تعلق می‌گیرد
بنده کارت ایثارگری از ارتش دارم ایانیازی هست آن را هوشمند کنم
سلام .من ۹ماه جبهه داوطلب دارم سپاه شهرستان ما۱ونیم سال پیش بدون رویت وامضافرمهای مربوطه توسط خودحقیر اسم مرابرای صدورکارت ایثاربصورت ازمایشی به تهران داده ولی اشتباهابه جای ۴مورداعزام جبهه من باتسویه حساب موجوددرپرونده اشتباها فقط دوتاتاریخ هاارسال کرده وکارت من به جای ۹ماه ۵ماه ۲۵ روزصادرشده وچون از۶ماه ۵روزکمترشده هیچ امتیازی به خودم وخانواده نمیرسه توراخداراهنمایی کنیدتاحق من برگرده وخودسپاه شهرمون هم میگه اشتباه ارسال شده وجبهه شما۹ماه است برای ارسال مستندات و۴تسویه حساب موجوددرپرونده که ۹ماه تمام میشه جهت تعویض کارت اشتباه شده چه کارکنم .بعد۴۰سال که به رزمندگان ۶ماه بالاامتیازات خوبی دادن حالا من بااین ارسال اشتباه مدارک توسط سپاه شهرمون واقعامتضررشده ام .همه ۹ماه جبهه هم به صورت داوطلب بسیجی وازسال ۶۱تا۶۳بوده است ازتون خواهش میکنم کاری کنیدتاکارت ایثارم تعویض واصلاح شودان شالله وباارسال راهنمایی درجمیل حقیریاطرق موجوددیگرمراکمک کنید
سلام من گارت ایثارگری دریافت کردیم فعال شده ولی هنوز هیچ مبلغی واریز نکردن
سلام بنده یکسال مدارک خود را تقدیم پادگان حضرت ابوالفضل واحد مربوطه کرده ام تا کنون چندین بار مراجعه کردم ولی جواب سربالا شنیدم آیا 43 سال تحقیر شدن بدون بهرهمندی از یک قطره مزایا آیا درسته کس و چه مقام پاسخ گو نمیباشد که چرا صادر نمی‌شود یا کی صادر میشود الان برای کسری خدمت فرزندم چکار باید بکنم بخدا جواب کو نیستن همه کارت ایثارگری میخواهند لطفاً جواب بدهید
سلام بنده شش ماه سابقه حضور در جبهه داشتم ازطرف ارتش و داوطلب، قبل ازآغازجنگ هم خدمت سربازی رفتم و کارت پایان خدمت هم دارم ،وبراساس مدارک شش ماه ایثارگری گروه و رتبه کارمندی گرفتم ،در کارت ایثارگریم هم شش ماه ثبت شده ، برگ تاریخ حضور و پایان خدمت در جبهه روهم دارم شش ماه حالابرای صدور کارت جدید ایثارگری هوشمند اقدام کردم ،ودراین بین برای دریافت گواهی ایثارگری به سازمان نیروهای مسلح ارتش در تهران مراجعه کردم گواهی چهارماه و پانزده رو برام صادر کردن که عملا دیگه چون گواهی زیر شش ماه بود کامل ایثارگری برای من برباد رفت، جوابشون هم این بود که طبق مصوبه ای که برامون اومده سه چهارم مدت خدمت در کارت‌های جدی اعمال می‌شود اگرکسی ازاین حق کشی اطلاعات بهتری یاراه چاره‌ای دارد لطفاً راهنمایی کندممنون
کاروحساب کتاب آرتش یعنی هیچ
صدور کارت ایثار رزمندگی حداقل ٤ سال طول می کشید توسط سپاه بند ازسال 1399تکمیل پرونده نموده ام خبری نیستند
با صلوات بر محمد وال محمد ص
یادآوری این مطلب مهم دانسته واحساس خوبی در شروع
نگارشم دارم بالا پایان جنگ رو پذیرش قطعنامه بیان کردن
البته اگه عملیات مرصاد حساب نکنیم سرباز نیرو هوایی
تهران پایکاه یکم شکاری داوطلب با کمی هم اجبار به مریوان فرستاده شدیم درب پادگان برای رفتن به خانه
باز بود بنده با فوریت به خانه آمدم وبه مادر و پدرم گفتم
مادرم گفت گردنته باید بری و بنده برگشتم پادگان و اعزام
شدیم خاطرات بماند بهترین روزهای عمرم بود و هست
مادرم امام حسینی بود و هیئت هر سال داشتیم ۱۸ سال
بعد هنگام سفر به کربلا با پدرم با انفجار در دیاله عراق
شهید شدن عشق به حسین یعنی از پسر ت بگژر از خودت
بگذر حالا دنبال چی برم حقوق امتیاز معلم من یادم داده
که از تن خارج شو مادر و پدرم یادتان گرامی
خسته از خواستهای تنم به خودت قسم نیازها برآورد شده
همانگونه که وعده دادی خسته از باورهای غلط این روزها
که میبینیم ولی کاری از دستم بر نمی یاد
فرمانده یکان تو قسمت بی سیم لیلابادی
دوستان اون روزا ببینیمتون
با عرض سلام و ادب
بند حدوا ۷ سال پیش رفتم از خود لشگر ۸۱ زرهی باختران کارت ایثارگری را گرفتم
یکی از پسر عموهای منم کارتشو گرفت
ولی ایشون دو سال پیش اقدام به معسر بودن نمود و الان ماهانه
پنچ میلیون هفتصد هزار تومن براش حقوق تعین کردن و واریز میکنن
منم پیگیر شدم گفتن که باید خود کارت ایثارت باشه یا مفقود باشه اول باید هوشمند بشه
بعد اقدام به معسر بودن کنی
منم دوسال بیست روز جبهه داشتم چندین عملیات بودم که آخرین عملیات مرصاد بود
که یه عده بردن و خوردن گردن گلفت شدن عذاب و زحمت ترس و لزرشو موج انفجار زخمی شدن ما ایثارگران شدیم
یک عده آقازادها دارن با پول ایثارگران مظلوم اروپا بهترین رندگی را میکنن
الانم اقدام به گرفتن کارت هوشمند کردم که کسری خدمت پسرم و برای معسر بودن اقدام کنم
مشخص نمیکنن که چه تاریخی حدودا کارت دستم میاد
چون شرایط جسمی روحی و روانی خوبی ندارم
بخصوص وضع مالی مساعدی ندارم
به کمک نیاز دارم
ما هم با این وضع گرانی و تورم حقوق ناچیز کارگری ماهی یک بار نمیتونیم یک مرغ بخریم حسرت همه چی به دل بچهامون مونده
شده شبها پول بربری نداشتیم
هرچی بگم کم گفتم
البته این درد مشترگی هست بین آحاد مردم بخصوص ایثارگران وظیفه ارتش

که یک قطره آب یک چوب گبریت دست ما نگرفت
فقط جیب آقازادها پر شد از اروپا فقط فیلمهشونو میبینیم که چگونه زندگی میکنن
و چه توهینهای به این ایثارگران از جان گذشته میکنن
وا مصیبتا وا مصیبتا
جواب خدا را چه خواهید داد
منو خانواده ام سر گرسنه بالش بذار اونوقت بک عده پول شام یکنفرشون بالا ۱۵ میلیون خرج میکنن
شاهدش بودم به چشم دیدم شاید منم باورم نمیشد نمیدیدم
اشراف و اشرافگری اوج گرفته
سلام 740روز منطقه داشتم چرا در کارت ایثار 212روز درج شده
سلام علیکم امیر سرتیپ
خوبه من هنوز زنده ام.من سرباز گروه پدافندهوایی اهواز بودم.سال1365مردادماه در فاو که چه عرض که5کیلونتر جلوتر از فاو جایی به نام سه راه. نرگ بودیم ودائم خمپاره 60 روسرمان مثل باران میریخت.دقیقا یادمه آنجا یه توپ نیروی دریایی هم بود و سنگر بسیجیها هم سمت چپ ما بود.امیر سرتیپ اون زمان فکر نکنم ارتش بوده باشن ولی تنها نیروی ارتشی فق همین توپ نیروی دریایی و توپ اورلیکن نیروی هوایی بود وهیچ خبری از دیگرا ن نبود.
جای تعجبه که اایشان میگویند سرباز نیروی هوایی در جبهه نبوده.چرا اینگونه فرمایش میکنید.تازه توپ اورلیکن دومی هم در پست مایعنی شهر فاو بود.چرا این حرف رو میزنید
بعیده از درجه شما که هیچ اطلاعی از اون زمان ندارید وخبری میدهید که خلاف تاریخ جنگه لطفا بیشتر مطالعه کنید
درهرحال با این وضعیت دوساله که دنبال کارت ایثارم و شاید یکی از همین افسران ارتش مثل شما کارت ایثارم را صادر نمیکند متاسفم برا خودم وسربازان. نیروی هوایی ودریایی مظلومی که دوش به دوش بچه های سپاه در خط بودیم.حتی غذایمان راهم از سپاه تامین میشد نه نیروی زمینی که در آن خط وجود خارجی نداشتن.
متاسفانه تاریخ جنگ همه به نفع کسانی است که در جنگ شرکت نکرده اند .نثل حرفهای این سردار ارتش.
بادرود و سپاس فراوان. من کهنه سرباز دهه شصت دفاع مقدس هستم وطبق کارت ایثار بیش از ۲۲ماه منطقه جنگی خدمت کردم و۱۷ ماه ان داوطلبانه محسوب شده و فعلا بدلیل بیماری بیکار هستم و درآمدی ندارم و زندگی سختی دارم و۲۵سال بیمه پرداخت کردم خواهشمندم کمکم فرمائید با احترام کهنه سرباز جنگ تحمیلی.
باسلام قبل ازعید درستادنیروی انتظامی کاراستعلام ازگردان مرزی قصرشیرین گرفته بودندکل مدارک که خواسته بودند تحویل دادم ومجددابعدازتعطیلی عید ۱۴ فروردین رفتم گفته بودند دوهفته دیگه بیاامضاگرفتند وگفتن کارت میاد درب منزل ولی خبری نشد باید چگونه پیگیری کنم بنده جانباز هستم باید بعداز کارت ایثاراقدام کنم چون ان زمان اقدام نکردم فکرمیکنم کسی اهمیتی به رزمندگان نمیدهد یا زمانش گذشته بعداز ۴۰سال فراموش شده هستیم لطفا بداد این قشرازجامعه باشید اینها جوانیشان را درجبهه های جنگ گذاشتند واکثرشان یادگارجنگ باخودشان دارند واکثرا ناراحتی اعصاب روان دارند وفرزندانشان هم ازاین سهمی جنگ بهشون رسیده است مسعولین
اگرشما الان درپشت اون میزومقامی که هستی بخاطر این شیرمردان جبهه وجنگ است وشهدا وجانبازان ورزمندگان حق بزرگی به گردن شمامسعولان دارند به حرمت خون پاک شهدا به رزمندگان وجانبازان رسیدگی کنید باسپاس کهنه سربازوطن مسعوداگرکوتاهی درمورداین عزیزان حق الناس است بادرودوسلام برروح شهدا وسلام برایثارگران
باسلام‌
خدمت مسئولان محترم که خواستید خدمتی به رزمندگان زمان جنگ کنید بنده حدود۳۰ماه درجبهه های جنگ بودم شش ماه داوطب درجهادوجنگهای نامنظم و۲۴ماه در ژاندارمری گردان مرزی قصرشیرین واستعلام ستاد نیروی انتظامی ۲۴ماه را ازگردان مرزی گرفته است مدارک کامل دادم والان حدود شش هفت ماه است منتظرکارت ایثارمعسرهستم چون بنده دوبارمجروح شدم ولی ان زمان اقدام نکردم باپیگیری نامه ای از ریاست محترم جمهوری اقای احمدی نژاد پیگیری ازبنیادکردم وبیمارستان شهرمرزی نامه ای بمن داد که هیچ مدرکی ازسال ۵۹ تا ۶۲ دراین مرکزموجودنمیباشد به دلیل منحدم شدن مدارک زمان جنگ وباپیگیری واستعلام بنیاد بستریم درسال ۶۶ وصورت سانحه ازطرف بیمارستان فرستاده شد ولی کمیسیون بخاطر مدت حضور درجبهه ام دران زمان ۴۵روزاست ردکردند ودرصدی ندادند وگفتند ازماده ۸۷ استفاده کن وباپیگیری ازسپاه شهرری بمن گفتن چون مدت زمان حضورت کمتر ازشش ماه است ماده ۸۷ قبول نمیکند سال ۶۰ هم رفتم اهواز واقای مهدی چمران فرمانده ستاد بودند بهمراه شهیدرسولی پسرداییم رفتیم ۲۰دقیقه ثبت نام کرد واسلحه ومهمات ولباس تحویلم دادند وبه سوسنگرد رفتم وتا حمله فتح المبن بهمراه پیکرشهید محمدرضا رسولی به قم رفتم‌وبعداز تشریح وخاکسپاری دیگربدون ایشان به منطقه برنگشتم ورفتم سربازی وچندسال پیش که اقدام کردم برای گرفتن برگه حضوردرجبهه تاریخ رفتنم به جبهه موجوداست ولی برگشتم نیست گفتن ازطریق اقای چمران اقدام کن بنده زمانیکه رفتم دفتراقای چمران ۲۰دقیقه ای ثبت نامم کردو اعزامم کردجبهه ولی برای دیدن ایشون شش ماه رفتم جلوی شورای شهرتهران موفق به دیدنشون نشدم یعنی اجازه ندادند برم ومشگلم باایشان مطرح کنم گفتن دفتری درخیابان طالقانی دارند اونجا میتونید ببینی ایشون را وچند روز رفتم ویه اقایی اونجابود گفت هرروزخودتو الاف نکن نمیاداینجا شاید درماه یکباربیاد خلاصه حال روزمساعدی ندارم بیکاروبدون درامد باهزینه های گران دارو ودرمان ونداری زندگیم نابود شد وهیچکس یاری رسانی نیست لطفا این کارت ایثارم کی بدستم میرسد باسپاس
برادر من از سال ۹۰ تا ۹۴ در نقطه صفر مرزی ارومیه خدمت کردن ایا ایثارگر محسوب میشود
سلام بنده رزمنده مدافع امنیت جهادگر فرهنگی اجرای فعالیت در خارج کشور اما چون استعفا کردم الان بیست نزدیک چهار بیکار هستم وضعیت مک سن نیمه تمام چکار کنم
سلام عرض ادب
بنده ازتاریخ ۱۸ آذر۶۷ تا ۱۸شهریور۶۹درلشگر۵۸دسته ۲۰۴شناسایی خدمقدم بودم میخاستم بدونم کسر خدمت واسه پسرم وکارت ایثارگری به من تعلق میگره یا نه ممنونم
سلام
بله قاعدتا اگر این شرایطی را که گفته اید دارید و می توانید با مدرک و مستند ثابت کنید حتما شامل حال شما می شود.
سلام‌جناب
خیز بعد قطعنامه جنگ میباشد
من از اول درگیری کردستان بودم در گردان تانک .
یک کارت ایثار بمن دادن که گفتن این کارتها تاریخش منقضی شده و باید الکترونیکی شوند مدارک پر کردیم فرستادیم الان بالای یکسال و حدود نیم است که کارت جدید دریافت نکردم.
نمیدانم در کجا و کی گاز استنشاق کردم حالا که سنم بالا رفته خیلی اذیت میشم .هیچ دکتری هم آون موقع نفرتم .
گردان ما هم کلا از بین رفته .حالا دکتر شخصی میرم خیلی گران است . بعضی ساعات اکسیژن خونم افت میکند تا به 88 میرسد کپسول دارم باور کنید شارژ کردنش برام خیلی سخت است باید خودم ببرم فرزند ذکور هم ندارم که کمک کند اناث هم که .... شدم داروخانه سیار در جیب کاپشن کلی دارو بارها از خدا تمنا میکنم چرا آون موقع نبرد .
اما حالا زیاد ازیتمان نکند شب بخوابم بروم .
۳۰ ماه جبهه بودم دوبارمجروح شدم والان با شصت سال سن نه درآمد دارم نه سرمایه آزارت پدری یه اپارتمان خریدم که مجبور شدم بفروشم البته قبل از اپارتمان تمام وسایلم را فروختم بخاطر نداری زندگیم نابود شد رزمندگان را حمایت کنید ازمن که گذشت گرونی سرسام آور زندگی مردم به.نابودی کشیده است ده سالی هست برای جانبازی دوندگی کردم ولی به نتیجه نرسیدم و مثل آن زمان که ازخیرجانبازی بخاطراعتقاداتم پیگیری نکردم وباکهولت سن مجبور شدم ولی بی نتیجه ماند پیگیری سلامتی تمامی جانبازان ورزمندگان صلوات وشادی روح شهدا فاتحه قرائت کنیدباتشکر
سلام.کارت من نیامد چنان نوشتم .زمان جنگ هم جای بودم که عرب نی انداخته .پدافند جزیره سیری نیروی دریای .تا زندهایم .کمک کمک .یا علی
تمام خدمت سربازی یکی از همکاران متن بجز دوره آموزشی دزفول بوده
اما دو سال پیش به اصرار ازش خواستبم که گواهی خدمت برای اداره بگیره که 35سال خدمت کنه متاسفانه موفق نشد. شش ماه هم ادارمون نگهش داشت که بتونه گواهی بیاره باز هم اندر پیچ و خم لشکر 64و پدافند هوائی دزفول سرگردان شده و نتونست جواب بگیره و علی رغم همه خدمات دوران جنگ به دروغگوئی هم متهم شده و از اداره بازنشست شدند
اما من میدونستم که 18ماه از خدمت را زیر شدیدترین بمبارانها و موشکباران های رژیم عراق در دزفول خدمت کرده .

البته بیچاره به اصرار دوستان رفت دنبال گرفتن ایثار گری . نگو که از همون اول میدونست که ارتش علی رغم اینکه به نظم و نظام معروفه در این مورد هیچ گونه نظمی ندارد و به این خاطر هست که زحمات پرسنل و سربازان دوران جنگ ارتش را هیچکس نمیدونه . وقتی خود ارتش نخواد که به زحمتکش هاش بها بده از سایر ارگانها و مردم چه انتظاری میشه داشت.
خاستم ببینم حقوقی برای ایثارگران درنظر گرفته شده ویا ثبت نام مسکن ایثارگران درچه محلی انجام میشود
سلام وخسته نباشی ایا با 27 سال سابقه خدمت و56سل سن باکارت ایثار رزمندگی می توانیم خودمان را بانشسته کنیم لطفا راهنمایی کنید
سلام
پدرم 2ماه نیم سابقه ایثارگری داردباتوجه به اینکه کارمند دستگاههای اجرایی هستم میتونم استخدام بشوم
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi