شناسه خبر : 14521
یکشنبه 04 تير 1391 , 16:02
اشتراک گذاری در :
عکس روز

برای اجرای این طرح اعتمادسازی لازم است

فاش نیوز - معاون عمران و مسکن بنیاد شهید و امور ایثارگران از رونمایی از طرح مجتمع بزرگ فرهنگی، ورزشی و توانبخشی بقیه‌الله (ع)‌ ویژه جانبازان تهرانی همزمان با سالروز ولادت حضرت ابوالفضل (ع) خبر داده است.

این که این طرح کجا ،کی و توسط چه کسانی تهیه شده و آیا درصورت صحت این ادعا آنطورکه باید کارشناسی شده است یانه ،نیاز به بررسی دارد و حالا دیگر نمی شود به صرف اعلام موضع انفعالی  مسئولان بنیاد آن را دربست پذیرفت.

مسئولان بنیاد کاش از همان اول به فکر اقناع جانبازان و همراه کردن آنان برای اجرای آنچه که "رونمایی ازطرح مجتمع بزرگ توانبخشی جانبازان تهران"عنوان کرده اند می افتادند تاشکاف اعتماد میان این دو خادم ومخدوم به شکاف لایه اوزون تنه نزند!

اما آنچه که روشن است این گره به دست خود جانبازان البته با همراهی صادقانه  بنیاد باز شدنی است. بنیاد باید سعی کند با اقدامات ایجابی ،ضمن رفع شبهه های ایجاد شده درمیان جانبازان ، البته با نظارت خود جانبازان، برای عملی کردن ادعای خود دست بکار شود تا با جبران مافات ،باقیات الصالحاتی را به نام مسئولان وقت  ثبت کند.

 

گفتنی است"حسین هادیانی" معاون عمران و مسکن بنیاد شهید و امور ایثارگران در گفت‌وگو با  فارس، از احداث مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی جانبازان که قرار است در محل آسایشگاه کنونی بقیه‌الله عجل‌الله تعالی فرجه الشریف خبرداده است.

 

طبق اظهارات وی، این مجتمع عظیم که در مساحت 33070 متر مربع ساخته خواهد شد، شامل مجتمع ورزشی سرباز و سرپوشیده، مجتمع درمانی، مجتمع توانبخشی، مجتمع اسکان و آسایشگاهی، پارکینگ سرباز و سرپوشیده، رستوران، آمفی تئاتر و ... برای استفاده جانبازان است.

هادیانی این پروژه را متشکل از 4 ساختمان بزرگ خواند و تصریح کرد: ساختمان شماره یک در چهار طبقه به مساحت 5075 متر مربع خواهد بود که شامل کلینیک‌های تخصصی، فیزیوتراپی و هیدروتراپی، اروتز و پروتز، اورژانس، کارگاه‌های آموزشی و خدمات مشاوره خانواده است.

معاون عمران و مسکن بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: ساختمان شماره 2 به مساحت 14320 متر مربع شامل نمازخانه، آشپزخانه، رستوران، استخر، پارکینگ مسقف و تأسیسات است که محل اسکان موقت جانبازان در طول اجرای پروژه نیز در این قسمت تعبیه شده است.

 

به گفته هادیانی، همچنین ساختمان شماره 3 به مساحت 2140 متر مربع است و شامل سالن چند منظوره (فوتسال، والیبال، هندبال و بسکتبال)، سالن بدنسازی، سالن تیراندازی و مرکز تفریحی خواهد بود.

هادیانی خاطرنشان کرده است ساختمان شماره 4 نیز به مساحت 5645 متر مربع، سالن‌های اجتماعات و کنفرانس، کتابخانه و مرکز اینترنت و مرکز نگهداری کودکان را شامل می‌شود.

معاون عمران و مسکن بنیاد شهید و امور ایثارگران کل مساحت ساختمان‌های این پروژه که کار ساخت آن آغاز خواهد شد،را  28671 مترمربع که ظرفیت اسکان هزار نفر را خواهد داشت عنوان کرده است.

اینستاگرام
اگر سازندگان وطراحان این مجموعه همانهای هستند که طراح ومهندس ورزشگاه ساری هستند باید برای حیف ومیل چندین میلیاردی بیت المال آماده شد.حرف وعمل خیلی تفاوت دارد.نقشه وطراحی مجتمع هاییی با این وسعت میبایست توسط آرشیتکت های بسیار خبره مورد بازبینی ونقد وبررسی قرار گیرد
سلام بند ه که 12سال است توپ فوتبال درارگان خودمان ودربنیاد شهید هستم اینقدر من تهران وزنجان کردند میلیونها قرض به بار اوردم بزور درشهرستان درمان می شوم درمان که نه بامسکن امپول قرص استفاده میکنم اخر هم درصد نزدند از کار افتاده وصعب الاج هستم نهکارت دادهاند نه جانبازی تازه پرونده رابردهم بنیاد زنجان برای ماده 3 بللکه عنایت داشت داروهای رایگان باشد خدا هیچ کس دراین زمان بی پارتی نکند البته بنده اشنای ندارم جز خدا کل بدنم الود شیمای است اعصاب مختل دارم دوم ازشما مسولین کمک میخواهم برای رضای خدا مشکل من حل کنید دایم بیمار هستم زندگی برام ارزش ندارد ولی زن بچه دارم ازهر جهت زجر می کشم.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi