شناسه خبر : 30306
سه شنبه 25 آذر 1393 , 14:17
اشتراک گذاری در :
عکس روز

.

این گزارش را حتما"بخوانید

فاش نیوز - حصر دو تن از سران فتنه بخاطر آن بود که آمریکایی‌ها می‌خواستند همان طرح تکفیری را که در سوریه پیاده کردند، در اینجا نیز پیاده کنند. که نظام با حصر خانگی آنها، تودهنی محکمی به آمریکا و پروژه تکفیری زد و رابطه آنها را با کانون آمریکایی تکفیرها قطع کرد.

تمامی حامیان داعش و تکفیری‌ها بدون استثناء همان حامیان فتنه آمریکایی اسرائیلی 88 هستند.

 

 

 

 

بعد از ظهر دیروز، تالار دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران، میزبان شرکت‌کنندگان در همایش «1811 روز مطالبه، یادمان خروش انقلابی علیه فتنه‌گران»، به همت بسیج دانشجویی دانشگاه تهران با سخنرانی مدیر مسئول روزنامه کیهان بود.

 

 

 

در حالی که بسیج دانشجویی برگزار‌کننده این مراسم بود اما از ساعت‌ها قبل دانشجویان زیادی از طیف‌های مختلف، خود را به این تالار رسانده بودند، به طوری که عده‌ای ایستاده در راهروها مراسم را دنبال می‌کردند. حسین شریعتمداری ساعت 2/30 بعدازظهر وارد سالن شد و دانشجویان در حالی که پرچم‌های ایران، حزب‌الله، یاحسین و یاابوالفضل را در دست داشتند، با سر دادن شعار «صل علی محمد یاور رهبر آمد» و «علمدار بصیرت، حاج حسین شریعت» به استقبال وی رفتند. در میان جمع انبوه دانشجویان بسیجی برخی دیگر از حاضران که بنا به اخبار رسیده تعدادی از آنها دانشجوی دانشگاه تهران نیز نبودند، اقدام به سر دادن شعار «کیهان- اسرائیل پیوندتان مبارک» کرده و پلاکاردهای خود را روی دست گرفتند تا نوید یک مراسم داغ و جنجالی را بدهند.

 

 

 

سپس مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تهران پشت تریبون رفت و در حالی که همهمه فریادها و شعارهای دو طرف ادامه داشت، خطاب به دانشجویان مخالف گفت؛ شما در مراسم‌های خود حتی اجازه ورود خبرنگاران غیرهمسو با خود را نمی‌دهید و ادعای دفاع از آزادی بیان هم دارید اما ما به شما نه تنها اجازه دادیم که در این مراسم حاضر شوید بلکه می‌توانید حرف هایتان را هم بزنید. وی سپس از مخالفان خواست نماینده‌ای از سوی خود تعیین کنند تا در زمان تعیین شده پشت تریبون آمده و دیدگاه‌های خود را مطرح کند.

 

 

 

پس از سخنان مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه و آمادگی مدیر مسئول کیهان برای آغاز سخنرانی، شعارها شدت بیشتری گرفت. در حالی که دانشجویان مخالف شعار حمایت از سران فتنه و شکستن حصر را می‌دادند، سایر دانشجویان با شعار «ای مرجع قضایی، اعدام انقلابی» پاسخ مخالفان را دادند.

 

 

 

مدیر مسئول کیهان در آغاز سخنان خود با اشاره به برخی اسناد درباره فتنه و فتنه‌گران گفت: چند نمونه از اسنادی که امروز درباره وطن‌فروشی فتنه‌گران می‌خواهم به شما نشان بدهم را پیش از این برای یکی از عوامل فتنه فرستادم و آنها پیغام دادند که نخواهیم گذاشت این اسناد منتشر شود.

 

 

 

شریعتمداری در ادامه با اشاره به هیاهو و فریادهای مخالفان گفت: همین رفتار شما نشانه‌ای از آن پیغام است.

 

 

 

مدیر مسئول کیهان در پاسخ کسانی که شعار زنده‌باد موسوی و کروبی و خاتمی سر داده بودند گفت: با «زنده باد» نمی‌توان مرده را زنده کرد و در جواب این شعار که موسوی و کروبی آزاد باید گردند افزود: حصر دو تن از سران فتنه بخاطر آن بود که آمریکایی‌ها می‌خواستند همان طرح تکفیری را که در سوریه پیاده کردند، در اینجا نیز پیاده کنند. که نظام با حصر خانگی آنها، تودهنی محکمی به آمریکا و پروژه تکفیری زد و رابطه آنها را با کانون آمریکایی تکفیرها قطع کرد و پرسید؛ مگر فتنه‌گران با شعار «نه غزه نه لبنان» تاکید نمی‌کردند که مسائل بیرون ایران به آنها ربطی ندارد؟ پس چه شد که با صدور اطلاعیه به بهانه حمایت از مردم مصر دعوت به راهپیمایی کردند؟!

 

 

 

شریعتمداری در ادامه گفت؛ همه حامیان داعش و تکفیری‌ها بدون استثناء همان حامیان فتنه آمریکایی اسرائیلی 88 هستند. در فتنه 88 هم دلارهای ملک عبدالله به جیب سران فتنه سرازیر شده بود. مدیر مسئول کیهان گفت؛ چند روز بعد از حصر، سایت «راه سبز» وابسته به فتنه‌گران با صدور بیانیه‌ای در پوشش حمایت از مردم سوریه، همبستگی فتنه‌گران با تروریست‌های تکفیری را اعلام کرد. شریعتمداری افزود: مگر عبدالمالک ریگی تکفیری نبود و دوبار به صراحت در مصاحبه با VOA از فتنه 88 حمایت نکرد؟ و مگر القاعده تکفیری نیست و مگر مدعیان اصلاحات پیشنهاد همراهی با آنان در افغانستان را ارائه نکرده بودند؟!

 

 

 

شریعتمداری با ارائه چند سند دیگر همراه با آدرس این اسناد نتیجه گرفت که اگر حصر موسوی و کروبی که براساس اصل 176 قانون اساسی بوده است، صورت نمی‌گرفت، امروز مانند سوریه شاهد قتل عام مردم بی‌گناه کوچه و بازار از سوی تکفیری‌ها و منافقین بودیم و گفت؛ شما به اخبار مربوطه در سایت VOA مراجعه کنید. در این هنگام دانشجویان بسیجی شعار خاتمی VOA پیوندتان مبارک سر دادند و مدیرمسئول کیهان گفت؛ البته پیوند آقای خاتمی با پدر جد VOA یعنی جرج سوروس صهیونیست است و گفت؛ ایشان ملاقات‌های خود با جرج سوروس را انکار و از بنده شکایت کرده است که دادگاه فرصت مناسبی برای ارائه اسناد ننگین این ملاقات‌هاست. دانشجویان معترض به حمایت از خاتمی، موسوی، کروبی شعار دادند و شریعتمداری گفت؛ ترجمه دقیق این شعار آن است که جرج سوروس، مایکل لدین، شیمون پرز، راسموسن حمایتت می‌کنیم! و به اسنادی از ارتباط ارگانیک سران فتنه با عوامل یاد شده اشاره کرد.

 

 

 

مدیرمسئول کیهان با ارائه اسنادی نشان داد که تحریم‌های اقتصادی علیه جمهوری اسلامی ایران، پیشنهاد سران و عوامل فتنه به آمریکا بوده است. در این اسناد فتنه‌گران به «جان هانا» نماینده اعزامی آمریکا در برلین هشدار می‌دهند که تحریم‌های تدریجی ایران را واکسینه می‌کند و پیشنهاد تحریم‌های فلج‌کننده را می‌دهند.

 

 

 

در این هنگام تعدادی از دانشجویان خطاب به مدیر مسئول کیهان شعار «مرگ بر دروغگو» سر دادند و شریعتمداری گفت؛ نباید برای سران فتنه آرزوی مرگ کنید! آنها باید بمانند و محاکمه شوند. چرا می‌خواهید آنان اسناد وطن‌فروشی را با خود به گور ببرندو افزود؛ روی سخن من با کسانی است که شما را تحریک کرده‌اند وگرنه من شما را خواهران و برادران خود می‌دانم که متأسفانه فریب خورده‌اید و می‌خواهم هوشیار باشید تا مانند دوره گذشته نشود که مدعیان اصلاحات شما را سپر کردند. بعد از آن که تیرشان به سنگ خورد و دیگر نیازی نداشتند، به شما گفتند؛ جنبش دانشجویی حرف مفت است. دانشجویان بسیجی یکصدا شعار دادند دانشجو می‌میرد، ذلت نمی‌پذیرد و مرگ بر فتنه‌گر، شریعتمداری با ارائه یک سند از نیویورک تایمز گفت؛ می‌بینید که آقای «کنت تیمرمن» مسئول میز ایران در سازمان «سیا» روز 11ژوئن 2009 یعنی یک روز قبل از انتخابات 88 می‌گوید «فردا در ایران انتخابات نیست بلکه یک انقلاب رنگی کلید می‌خورد که ما پیش از این در صربستان و اوکراین و قرقیزستان تجربه کرده‌ایم» و گفت؛ می‌بینید که تقلب کلید واژه فتنه بوده است. در این هنگام تعدادی از معترضان شعار دادند «یا حسین میرحسین» که شریعتمداری گفت؛ اگر می‌خواهید این شعار با واقعیت منطبق باشد، باید بگوئید صدام حسین! مگر سران فتنه در بیانیه خود اهانت‌کنندگان به ساحت عاشورای حسین‌علیه‌السلام و کسانی که صف نمازگزاران را سنگباران کرده بودند، «مردمان خداجوی» معرفی نکرده بودند؟ بنابراین، میان آنها و حضرت اباعبدالله علیه‌السلام چه مناسبتی می‌تواند وجود داشته باشد؟!

 

 

 

مدیر مسئول کیهان سند دیگری ارائه کرده و ادامه داد؛ «پاول رابرتس» معاون وزارت خزانه‌داری آمریکا بعد از 9 دی و شکست فتنه در مصاحبه با «فارین پالیسی» اعتراف می‌کند که «تقلب دروغ بود. پروژه اصلی، بی‌اعتبار کردن و منزوی کردن رژیم دینی ایران بود که در منطقه عرصه را بر ما تنگ کرده است» و افزود، باز هم می‌بینید که ادعای تقلب فقط کلید فتنه بوده است.

 

 

 

در این هنگام در حالی که دانشجویان بسیجی با شعار «حاج‌حسین دوستت داریم» و «حاج‌حسین افشاء کن» از اسناد ارائه شده استقبال می‌کردند، دانشجویان مخالف شعار «رأی ما یک کلام، نخست‌وزیر امام» را سر دادند که شریعتمداری با خونسردی و لبخند خطاب به آنها گفت؛ شریح قاضی هم قاضی دوران حضرت علی علیه‌السلام بود ولی حکم قتل امام حسین(ع) را صادر کرد. بنابراین تعجبی ندارد که نخست‌وزیر دوران امام هم اهانت‌کنندگان به ساحت مقدس امام حسین را مردمان خداجو بنامد.

 

 

 

مدیرمسئول کیهان ادامه داد؛ در اسناد ویکی‌لیکس آمده است شخصی که شما او را عالیجناب سرخپوش می‌نامیدید و امروز زیر علمش سینه می‌زنید، در پیشنهاد خود به «مایکل پوستل» سفیر وقت اتریش گفته بود «اگر غرب شیپور تقلب در انتخابات و نقض حقوق بشر را به صدا درآورد به ادامه کار ما کمک شایانی خواهد کرد» اگر آقایان این سند ویکی لیکس را قبول ندارند چرا انکار نمی‌کنند؟ در حالی که اگر یک سایت هم علیه آنها مطلبی بنویسد، با هیاهو پاسخ می‌دهند. اما چرا حالا این اسناد را انکار نمی‌کنند؟ برای اینکه در دست آنها گروگان هستند.

 

 

 

اینجا دانشجویان بسیجی شعار مرگ بر فتنه‌گر سر دادند و مدیرمسئول کیهان گفت؛ البته اصحاب فتنه و ابواب جمعی آنها ژنرال‌های خودخوانده ولی بی‌سرباز هستند و اساسا در قد و قواره‌ای نیستند که بخواهند دشمن جمهوری اسلامی تلقی شوند. دشمن هستند ولی بسیار حقیر و کوچک می‌باشند. ایران امروزه در تمام تحولات منطقه نقش اول را بر عهده دارد، بنابراین چگونه یک مشت آدم‌های حقیر و پادوی آمریکا و اسرائیل می‌توانند در حد و اندازه دشمنان نظام تلقی شوند. و در حالی که جو سالن به شدت ملتهب بود و شعارهای دو طرف با حرارت ادامه داشت، شریعتمداری گفت، من از دوستان تشکر می‌کنم که سر و صدا می‌کنند، چرا که باعث می‌شوند به جای سخنرانی و طرح نهایتا چند سند، بنده فرصت داشته باشم به صورت کپسولی، دهها سند از وطن‌فروشی سران فتنه را افشا کنم. دانشجویان بسیجی شعار مرگ بر فتنه‌گر سر دادند و یکی از حاضران به مفاسد اقتصادی اشاره کرد که مدیرمسئول کیهان گفت؛ آیا فتنه‌گران و مدعیان اصلاحات می‌توانند یک مفسد اقتصادی را نام ببرند که حامی آنها و زیر چتر حمایت آنان نبوده است؟ مگر شما- منظورم تحریک‌کنندگان شما- نبودید که مفسد اقتصادی 3 هزار میلیارد تومانی را نابغه، کارآفرین و شایسته تقدیر و جایزه می‌دانستید؟ مگر شهرام جزایری پشتیبان مالی روزنامه‌های زنجیره‌ای نبود؟ مگر بابک زنجانی کارش را در دوران سازندگی آغاز نکرد و مگر با آقایان هاشمی و روحانی عکس یادگاری ندارد؟ مگر فساد پتروپارس، مارین سرویس، استات اویل و نمونه دیگر زیر سر مدعیان اصلاحات و حامیان بعدی فتنه نبوده است؟ اسناد را که نمی‌توان انکار کرد.

 

 

 

در این هنگام تعدادی از معترضان شعار «بسیجی واقعی، همت بود و باکری» سر دادند که مدیرمسئول کیهان گفت؛ قبلا خطاب به برخی از نزدیکان این دو عزیز گفته‌ام که من خیلی بیشتر از شما با آن بزرگواران بوده‌ام. آنها دشمن آمریکا و اسرائیل بودند. نه آن که روز مبارزه با استکبار به نفع آمریکا و در روز قدس به نفع اسرائیل شعار بدهند. دانشجویان بسیجی در استقبال از سخنان شریعتمداری شعار حسین حسین شعار ماست، شهادت افتخار ماست، سر دادند. و مدیرمسئول کیهان در ادامه خطاب به عوامل پشت صحنه معترضان گفت؛ «آنها عادت دارند در محافل بزمی، شعار رزمی بدهند! حرف دل آنها این بود که، کی جنگ تمام می‌شود تا ما هم سری به جبهه بزنیم» و خطاب به دانشجویان معترض گفت؛ عزیزان من، شما از کسانی حمایت می‌کنید که تابستان‌ها در جزایر هاوایی و زمستان‌ها در پیست‌های اسکی سوئیس هستند که شاید مشاهده عکس‌های مربوطه برایتان عبرت‌انگیز باشد. شما اینجا به نفع آنها شعار می‌دهید و فضای دانشگاه را ملتهب می‌کنید، در حالی که آنها فرزندان خود را برای تحصیل به آمریکا و اروپا می‌فرستند، چرا باید به این فریب تن بدهید؟! تعدادی از دانشجویان معترض شعار «کیهان، اسرائیل پیوندتان مبارک» سر دادند و مدیر مسئول کیهان گفت؛ اینکه برای یک بار هم که شده علیه اسرائیل شعار می‌دهید جای خوشحالی دارد ولی کاش می‌دانستید که این شعار را اولین‌بار روزنامه انگلیسی گاردین مطرح کرد همان دولت انگلیس که با سران فتنه پسرخاله و دخترخاله هستند و گفت آیا تابحال حتی یک‌بار هم دیده یا شنیده‌اید که رسانه‌هایی مثل بی‌بی‌سی، VOA و رادیو اسرائیل از انقلابیون و حزب‌الله تعریف کنند؟ اما چپ و راست و پی‌درپی برای سران فتنه کف می‌زنند و تشتک می‌پرانند! عزیزان من شما فرزندان این مرز و بوم هستید که دشمن قصد دزدیدن شما را دارد. از فریب‌خوردگی شما متأسف هستم. ولی چه باید کرد که در اثر این فریب‌خوردگی به کسانی که شما را دزدیده‌اند بیشتر از دلسوزان و هموطنان خود گرایش دارید! از شما انتظار می‌رود در بحبوحه کنونی که همه دنیا علیه مردم کشورتان بسیج شده‌اند، در کنار ملت خود باشید. کجا می‌روید؟! شریعتمداری اسناد دیگری ارائه کرد که نشان می‌داد قبل از فتنه 88 چندین تن از نظریه‌پردازان تابلودار MI6 انگلیس و CIA در پوشش‌های آکادمیک و به دعوت مدعیان اصلاحات به ایران آمده و با آنها جلسات توجیهی و آموزشی داشته‌اند. از جمله «جان کین» رئیس مرکز مطالعات دموکراسی از وست مینستر انگلیس و مشاور برجسته MI6 . ریچارد رورتی که چند سال قبل به جهنم رفت. یورگن هابرماس، تیموتی گارتن‌اش، مانوئل کاستلز پایه‌گذار مرکز دیپلماسی عمومی CIA. جان هیگ معروف به احیاگر اندیشه پلورالیزم دینی به دعوت ابطحی، آلن کورن، اگنش هلر رهبر کودتای مخملی مجارستان و پرسید آیا می‌دانید الیزابت چنی، دختر دیک‌چنی، با هماهنگی فتنه‌گران دو مرکز آموزشی در دوحه و لاهه برپا کرده بود و عوامل فتنه برای آموزش به این دو مرکز می‌رفتند... و یا علاوه بر خاتمی، تعدادی دیگر از اصحاب فتنه نیز با جرج سوروس صهیونیست در آمریکا ملاقات داشته‌اند. در این هنگام عده‌ای شعار دادند «وجدان نداری، شریعت نداری» که شریعتمداری گفت؛ چون این شعار شما علیه شخص من است به آن پاسخ نمی‌دهم چرا که برای دفاع از اسلام و نظام آمده‌ام نه دفاع از خودم ولی از شما خواهش می‌کنم به سایت رادیو اسرائیل مراجعه کنید و ببینید واژه «شریعت نداری» را چه کسانی ساخته‌اند! اینجا دانشجوهای بسیجی شعار «حاج حسین دوست داریم» سر دادند که مدیر مسئول کیهان گفت؛ شما باید از اسلام و انقلاب حمایت کنید که می‌کنید، حاج‌حسین چکاره است؟ در این هنگام معترضان بار دیگر شعار دروغگو سر دادند و شریعتمداری گفت؛ چگونه می‌توانید این اسناد را انکار کنید. ملاقات‌هایی که اشاره کردم صورت گرفته و فتنه‌گران بازداشتی هم در اعترافات خود به آن اشاره کرده‌اند. البته برخی گفته‌اند اعترافات تحت فشار بوده است که باید عرض کنم اولا؛ فشار که سند نمی‌سازد ثانیا؛ هم دیده‌اید که شهید شهسواری در حال اسارت با شجاعت فریاد «مرگ بر صدام ضد اسلام» سر داد، ولی از خود پرسیده‌اید چرا این عوامل فتنه که به آنها دلبسته‌اید، وقتی شیرکاکائو صبحانه‌اشان در زندان قطع می‌شود زبان به اعتراف می‌گشایند؟! « با این ریش می‌خواهید بروید تجریش»؟! به قول بروبچه‌های تهران «گرز باید خورند پهلوان باشد»! چرا به خود نمی‌آئید؟!

 

 

 

در اینجا جمعی از معترضان مجددا شعار یاحسین میرحسین سر دادند! و شریعتمداری گفت پس حالا به این سند هم توجه کنید. «لرد بالتیمور» در پایگاه خبری خانه شفاف و بعد از شکست فتنه با تأسف می‌گوید قرار بود جنبش سبز با انقلاب 1979 (انقلاب اسلامی) پیوند داده شود ولی دوستان ما عجله کردند» مدیرمسئول کیهان گفت؛ حالا متوجه می‌شوید که شعارهای الله‌اکبر و یاحسین که هیچ تناسبی با فتنه‌گران ندارد از کجا آمده است؟!

 

 

 

یکی از دانشجویان به نمایندگی از دانشجویان معترض پشت تریبون رفت و گفت؛ رئیس‌جمهور اسرائیل گفته است ما از هیچکس نمی‌ترسیم غیر از میرحسین موسوی! و تاکید کرد ما طرفدار امامی هستیم که می‌گفت میزان رأی ملت است ولی عده‌ای با تفکر انجمن حجتیه به مقابله آمدند. که شریعتمداری گفت؛ تنها سند موجود که در سایت وزارت خارجه اسرائیل منتشر شده و خبرگزاری آسوشیتدپرس هم نقل کرده این است که نتانیاهو گفته بود «اصلاح‌طلبان بزرگترین سرمایه اسرائیل در ایران هستند» و شیمون پرز تاکید کرده بود «اصلاح‌طلبان به نمایندگی از ما با جمهوری اسلامی می‌جنگند» و در ادامه افزود؛ مگر شما نبودید که عکس مبارک حضرت امام را پاره کردید؟ حالا به فکر امام افتاده‌اید؟ و گفت؛ البته که میزان رأی ملت است ولی فتنه‌گران نه فقط با اسلامیت نظام بلکه با جمهوریت آن هم دشمنی دارند و آراء میلیونی ملت را نادیده گرفته و بعد هم اعتراف کردند که تقلبی در کار نبوده است. اگر تقلب بود چرا آقای خاتمی پنهانی رأی داد؟ و اساسا چرا آراء انتخابات ریاست‌جمهوری یازدهم را تقلب نمی‌دانید؟ مگر از سوی همان برگزارکنندگان انتخابات 88 انجام نشده بود؟ البته ما 7 دهم درصد رأی بیشتر را هم به رسمیت می‌شناسیم و به آن احترام می‌گذاریم ولی 7 دهم درصد، اینهمه پُز دادن ندارد. مدیر مسئول کیهان گفت؛ اصلاح‌طلبان اگر رأی داشتند کاندیدای خود را وادار به استعفاء نمی‌کردند. آنها ابتدا آقای روحانی را اصلاح طلب نامیدند ولی امروزه با صراحت می‌گویند دولت روحانی، «رحم اجاره‌ای» اصلاح‌طلبان است! مگر در موسسه رویان را تخته کرده‌اند که برای اجاره رحم به سراغ دولت روحانی رفته‌اید؟!

 

 

 

شریعتمداری در ادامه گفت؛ بعید می‌دانم که موسوی و کروبی و خاتمی هم این حرفهای شما را قبول داشته باشند. راستی چرا نمی‌گویند که امام فرمود هر چه فریاد دارید بر سر آمریکا بکشید و فرمود میزان حال فعلی افراد است و نمونه‌های فراوان دیگر؟!

 

 

 

مدیر مسئول کیهان گفت؛ اگر حزب‌الله و ایستادگی مردم نبود الان سران فتنه باید کفش‌های نتانیاهو را واکس می‌زدند گرچه در فتنه 88 آن را فرچه کشیده‌اند!

 

 

 

 

اینستاگرام
سلام ، رسالت خبرنگاری و مدیریت رسانه در تمام کشورهای جهان از اهمیت بسزایی برخوردار است صد البته با ارائه سند و مدرک قانونی جایگاه رسانه بسیار رفیع و ارزشمند است.
افشاگری مدیر محترم کیهان ضمن ارائه اسناد و مدارک ارتباط بسیار نزدیک فکری و مالی فتنه گران و اصلاح طلبان و برخی گروههای روزمینی و زیر زمینی با دشمنان دین و میهن موجب خوشحالی عاشقان ولایت و نظام مقدس میباشد لذا اینگونه اقدامات صریح و روشن و شفاف در مقابل دروغ پراکنی رسانه های بیگانه موجب آشکار شدن راه انحرافی بعضی جوانان فریب خورده است.
سوال اینجاست چرا با وجود حکومت اسلامی و قانون اساسی که بر اساس دین مبین اسلام و رسمیت مذهب تشیع توسط احاد و اکثریت مردم عاشورایی تشکیل شده اینگونه افراد انگشت شمار با هدایت و حمایت دشمنان نظام به راحتی میتوانند با نقاب دینی و انقلابی در حکومت اسلامی نفوذ کنند و از تمام امکانات و منابع ملی کشور برای ضدیت با دین و مردم و انقلاب استفاده کنند؟
چرا مسئولان نظام حاضر نیستند مثال مدیر کیهان با ارائه اسناد و مدارک مستدل و مستند افکار عمومی بخصوص جوانان احساسی را از دشمنی عوامل نفوذی در حکومت مطلع نمایند و همچنان فرصت حضور دشمنان در مدیریت ارشد و تصمیم گیری کلان با استفاده از رای مردم و جوانان فریب خورده وجود دارد؟
فشار غیر قابل تحمل بر دوش مردم مسلمان بخصوص ایثارگران معزز نتیجه حضور عوامل انگشت شمار ضد دین و انقلاب اسلامی در مدیریت ارشد کشور بوسیله نقاب و پوشش دروغین دین و انقلاب میباشد لذا براساس قانون اساسی و دستورات الهی در قرآن مجید لازم و ضروریست خاک شور و شیرین کاملا از یکدیگر تفکیک شود.
اگر به اصطلاح شما جریان فکری خاص، موسوی و کروبی گناه کار و فتنه گرند، گناه شما اگر بیش از آنها نباشد، کمتر از آنان در دامن زدن و شعله ور کردند و هیز آوردند برای آتش افروز و کاسبی و دلالی فتنه نیست. خداوند شر شریعتداری ها و شرفتنه گران واقعی را که او خود به خوبی می شناسد، از سر ملت کم نمایید
حسین آقا.... به حکمت اسمت که فکر نکردی ..کاشکی لا اقل به اسمت نگاه می کردی و این آرزوی ناحق و ناصوابو در حق حسین آقا ی ما به زبان نمی اوردی ؟؟؟
بی فکرهایی که فقط اسم حسینو یدک می کشن یکی دوتا نیستند ... صدام حسین یه طرف ؟؟ میر حسین یه طرف؟؟؟ حسین اوباما یه طرف ... اون که مرد اسمش چی بود؟؟؟
نمی دونی بدون ...ما عمریه افشاگری درباره جریان فکری یزیدیو دامن می زنیم و به آن افتخار می کنیم و اجازه نمی دیم شعله این آتش روشنگری تو دلامون که هیچ تو جامعه مون نیز خاموش بشه .. ... کروبی و موسوی که عددی نیستند ..
برادر محترم نام حسین عمومیت دارد برو یک نفر پیدا کن ابوالفضل اوباما باشد در ایالات متحده آمریکا در ماه محرم روزی است بنام حسین دی پس بازی با کلکمات چاره راه ما نیست . منظور شما از بی فکر هایی که نام حسین را یدک می کشند واضح نکردید فقط رسیده اید به دو نام و افرادی از همین رویه از نام بردن این افراد ارتزاق می کنند.
حال موسوی و کروبی اعدام شوند چه کسانی عطش انتقامشان دوباره فوران می کنند؟
آیا ففر ، فساد و تبعیض که حضرت آقا می فرمایند باید شعار اصلاح طلبان واقعی باشد از بین خواهد رفت . ببین داداش با شعار نه آب است نه خربزه حالا هی بگوئید موسوی و کروبی اعدام باید گردند .
تکلیف این افراد به دست حضرت آقا است و کسی حق ندارد از رهبری عقب بماند یا کاتولیک تر پاپ شود حرف اول و آخر حرف ولایت فقیه است. گرانبها ترین گنجی که حضرت امام(ره) نزد ما به ودیعه گذاشتند و سکانش هم بدست سید علی زمان است.
اگر رهبری به اعدام موسوی و کروبی رضا دهند دیگر کسی را یارای مخالفت نیست.
پس بهتر است بر خود مسلط بوده و فرمانبر رهبرمان باشیم
الهی ... آقا مرتضی قنبری وفا ...سلام ..شما هم تشریف دارید ؟ ؟؟ به سر جعفری منت گذاشتید ... چه بی خبر !
لطفا اگه نظری دارید بی زحمت بیا در خدمت جناب طوطی باشیم ... آخه روم نمیشه از ایشان که ساعتها اون بالا نشستن بخوام بیان این پایین ...
باتشکر از لطف شما
سلام حاج مرتضی
داداش منم همین را گفتم اما ظاهرا در آینده ای نچندان دور به جلگه حامیان از فتنه میبرندم وحالا تا زمانش چه صفتهای دیگه ای به خیک مان ببندند معلوم نیست
با این اوصاف دوست دارم خودم باشم تا تو یارکشیهای فراجناحی یار دیگراه فرعی باشم
خودم که باشم وخودت اگه باشی میدونی فرماندت کیه
غیراز اینه بگو بیام ساری روبروت بشینم تو با پشته دستت بزن تودهانم
برادر عزیزم از ابراز احساساتی که در مورد بنده روا داشتید بی نهایت سپاسگذارم و مشخصات بیشتری از خود بگذارید تا به جمع دوستان فاش نیوزی ما اضافه شوید منتظر جوابتان هستم
سلام
سلام به هردوی شما اگه بگم خیلی بانمکی نمیگی متلکه
دیگه شور شده بس کن عزیزم ما از اولم همین پاینها بودیم شما تازه اومدی فدات شم
اقا مرتضی منو از قدیم ترها میشناسه خودت بگو وفا جان
به به ... صبحکم ا... بالخیر و السرور ...
دوستان باوفا و صمیمی اینجا جمعند ؟؟؟ طوطی خان قدم رنجه فرمودید ...مرامتو برم ... بابا می خواید منو دق بدید به دوستیتون ؟؟ پیشتر از زمانی که شما دو بزرگوار در فاش باهم به یک ائتلاف برسید ، ما بودیم ... اگه به گذشتهای دورتر اشاره دارید بازم ما بودیم اما شما ما رو حساب نمی کنید ...
برادر وفا ... اضافه داریم تا اضافه !! ... ولی چون باور خودم مهمه ... می گم حس می کنیم دیگه تو جمع شما هم اضافه هستیم !
و اما مشخصات :
یه جعفریه ثابت قدم ، ولایتی ، بصیر و هوشیارم که همیشه ثابت شده حق با اونه ...سالهاست سیاستم اینه که در ارتقاء سلامتی و حفظ آدرنالین خون جانبازان نقش موثری داشته باشم حتی اگه به مذاق بعضیا خوش نیاد و سیاستم کنند ..
برادر ... حالا که اسم رو خودم گذاشتم ....حرفهایی رو به ما نسبت میدید که احساس می کنیم مار جعفری هستیم ؟؟؟....در حالی که ما حرفمونو با حرف طرف مقابل جواب می دیم ...خودتون که روابط عمومی خوندید ... قضاوت کنید !
چون به فاش قول دادم دیگه ادامه ندم / چاپ نشد / فقط خدمت رسیدم که بگم : علی الظاهر در یه مورد خیلی مهم هر سه اتفاق و اشتراک نظر داریم ... ولایت ...
پس فعلا همه به ریسمان ولایت چنگ بزنیم و متفرق نشیم ... بقیه دیدگاههای من با گذشت زمان ثابت می شود مثل همیشه ..حسین آقا هم خدایی داره ...
برادر وفا مشخصات عرض کردم ...برای آنکه می خوام اگه خدا بخواد یه کاری انجام بدم ...که بعدها شنیدی آدرنالین خونت بالا نره و بگی کار یه جعفری رو قبول نداری ؟!
برای هر دوی شما بزرگواران سلامتی و طول عمر با عزت و دلخوشی آرزومندم ...
برادر عزیز و بزرگوارم از حضورت در جمع دوستان فاش نیوز استقبال کرده و بحضور دعوت می شوی آنچه در ذهن داری پیاده کن تا پخت اول را بچشیم اگر نامتان آفای جعفری است فقط در ابتدا یک تذکر برادرانه به تو می دهم خط قرمزهائی است که وفا ، طوطی،سید مرتضی و مرتضائی و بقیه از آن عدول نمی کنند و طرز فکر ما نا خوداگاه به هم جوش خورد و این اتحاد و یکدلی را بوجود آورد . هرچه دوستان در کاغذ پیاده می کنید باید این چهارچوب ها را فرا گرفته و بکار بگیرند . برای مثال دوستان ما اهل ریاء نیستند و مکنویات قلبی خود را ارسال میدارند و شاه تره اتحاد این جماعت حمایت بی قید و شرط از ولی فقیه است و شاید در ماجرای کروبی و موسوی اختلاف نظری باشد که این اندازه طرز سلیقه طبیعی است و موجبات اختلاف نمی شود . جعفری عزیز منتظر نر و کار شما بی صبرانه هستم. فعلا" بدرود
آقا مگر چیزبرگر میخواهی بخوری هر چه در دست دارید در نانتان میرزید که همینجا به شما توصیه می کنم با این همه غذای مختلف دچار سو هاضمه میشوید حال اگر نظر بنده را قبول ندارید و فقط استدلال آهنین خودتان است بنده اصراری بیش از این نمیکنم و این غذا را بخورید تا بفهمید حرف بزرگتر از دهان بگوید ، اما لقمه بزرگنر از دهان نخوریدکه فرجام خوبی نخواهد داشت .
آخر شما اسم هم نگذاشتید و من مورد خطاب یک ناشناس قرار داده و نظر داده ایدکه شما را نشناخته اما آنقدر در فاش نیوز نظرات فاخر و با ارزش خوانده ام که با خواندن آن متن به اعماق فکر شما نظوذ کنم که با تمام نظرات نویسنده پی برده ام که جواب یا استدلالی ندارم بنده که یک متن از شما خوانده ام جطور هدفتان این است با تعریف از خودتان منهم آنرا تائید کرده و شما را الکی با همان تعاریف تشویق کنم و شما را امامزاده خطاب کنم
هدف شما بازی با کلمات است که در هر سخنی به وفور قید میشود و بنده هم با به به و چه چه بگویم شما .... اصلا" متن شما ارزش این چند خط جوابیه را هم نداشت اما گاهی سکوت مهر تائید نظرات دیگر اسست و با سکوتم منفعل میشوم که خوشبختانه مورد شما را کم و اندک میبینم البته جانماز هم آب نمی کشم اوایل قبل از تحصیل جواب سبزی فروش را هم می دادم تا با ارزش سکوت بجا پی بردم و به ارزش سخن بزرگان هم رسیدم که جواب ابلهان خاموشیست .بسلامت
طوطی جان آخه تو چرا؟ ما که تو رفاقت یا علی گفتیم حتی اگه 30 سال بگذرد مثل روز اول است .
طوطی جان من از ریاء و تظاهر بشدت بیزارم و هیچ حرفی که می زنم پس نمیگیرم به جز اینکه اشتباه کده و شهامت عذر خواهی هم دارم بارها مطالبم در فاش نیوز سانسور شد هنگامی که به اعلام حکم موسوی و کروبی اعتراض کردم چاپش نکردند و در جواب گلایه من گفتند این حرفها خارج از خط قرمز ماست .
طوطی جان من دو خط قرمز دارم و بس ، اول حضرت امام (ره) و دوم حضرت آقا مقام معظم رهبری است و من تا پای جان ، پای چوبه دار از این دو خط قرمز خودم عدول نمیکنم و ابراز ندامت نمیکنم که برای ابقای این دو تن جان می دهم و آن هم شهادت است که مرگ پر افتخار است نه مرگ در بستر این مرام بسیجی هاست این فرهنگ بسیجیان و غیرت آنان است . و اکنون حرفم را میزنم این باور من است و باورها غیر قابل تغییر هستند حالا حرفم این است که تکیف موسوی و کروبی را مشخص کنند ما که که دادگاه و دادسرا داریم هفت سال حصر خانگی خارج از مرزهای اخلاقی و قانونی است و حکم اعدام دیگر غیر قابل طرح کردن می باشد فردا بیایند مرا ببرند اوین حرفم باز همین است من 30 سال است جانباز 70 درصد هستم و برادر 21 ساله ام در شلمچه به شهادت رسید اگر امروز از گذشته ام ابراز ندامت بکنم لایق زنده بودن نیستم و حتی یک گلوله سربی حرام من نشود .
طوطی جان خدا کند اینها چاپ شوند که دوباره مجبور به تکرار آنها نباشم و موضع خودم را مشخص کنم دیگر بدانی با کی داری رفیق میشی فردا نگی چرا نگفتی من کل داستان را خلاصه در حد چند خط گفتم و اگر تاوانی داشته باشد آن را می پردازم
طوطی جان مگه میشود بسیجی حضرت امام(ره) باشی و از مرگ بترسی چون این باور را امام در نهادم به باور رساند که دیگر مرز مرگ و زندگی یک تار موست اینها ریشه شده و حال شاخ و برگش را می بینی و هیچ قدرتی نمیتواند این ریشه را بخشکاند تا آخرین دم و بازدم زندگی من همین هستم .
طوطی اصلا" میگم لوطی نوشتن و خواندن این حرفها هیجانات 16 الگی ام که تخریبچی بودم را در من زنده می کنم پس هنوز در مسیر زندگی در جریان هستم و آب راک گند شده نیستم و باز هم جاری ام حالا که یا علی گفتیم نمیدانم آقای ساقی ما دو تن را چطور میتواند تحمل کند و شاید ما را از فاش نیوز بیرون می ندازد ولی الله وکیلی فاش نیوز بدون ما کجا میتواند دو آدم رک و راست را کجا پیدا کند که بخاطر رضایت و خوش خدمتی خود را به خفت ریا کاری نمی اندازد و از هیچکس هم باکی ندارد و جرم ما برای مخفی کاری نیست بلکه برای افشا و انتشار عقایدشان هستند و بابت آن هزینه هم می کنند خدا عاقبت من و تو را ختم به خیر کند . انشالله(خواهشا" غیر قابل سانسور)
پدر مردم و مملکت و تاریخ ایران تو هشت ساله گذشته در اومد و مشکلاتی برای کشور ایجاد شد که تا هشتصد سال دیگه ترمیم بشو نیست.
دمت گرم حسین آقا همیشه سربلند و پیروز و خارچشم فتنه باشید
ضمن احترام به ایشان ،نوع برخوردهای آقای شریعتمداری کمتر بوی دفاع ازنظام می دهدوبیشتر کینه عمیق ازاشخاص را می رساند ایشان که نماینده مقام معظم رهبری است اگر اسنادی دراختیاردارد براحتی می تواند آنها را به قوه قضاییه برساند . کسیکه جرم وخیانتی کرده باید بسزای اعمالش برسد درشرع مقدس نهایتا اعدام وزندان وشلاق داریم اماچیزی به اسم آبروی افراد را شب وروز بردن نداریم
خود رهبری گفتن این فتنه گران قبل ازاین که دردادگاه محاکمه شوند باید نزد افکارعمومی محاکمه شوند.
درضمن این ها آبروی نظام را بردند حالا روشنگری درباره اینان شد آبروریزی؟!
حسین آقا درد تو هم بخوره تو سر من... اینم شاگرد بود که تربیت کردی ؟
چکار کنم اگه چندتا دلیل و سند م من در تایید حرفات بنویسم سانسور می کنن الا وقتایی که مجیزشونو میگم ...
نمی دونم اگه بگم حاج حسین دوست داریم .... چاپش بکن یانه ؟
البته شایدم تقصیر خودمه ...نه از بس گفتم اگه یکم «دیگه » مشکلاتو تحمل کنم پرواز می کنم تا خدا .... می ترسن شناسایی بشم. ... اونوقت دشمنای کوردل منافق منو ترور کنن ... و زودتر از اونا برم بهشت ....
فکر کنم دیگه باورشون شده پیش بینی های من درست از آب درمیاد ...
با سانسور بی سانسور .... حاجی جون دوست داریم ....ای مرد بزرگ انقلابی برای دشمنان تو ضد حالی .....
الله اعلم....
اینکه یکجانبه تابحال با باصطلاح سند و مدرک به قاضی رفته اید... و تاکنون نیز مجالی به کسانی که به آنها انواع تهمت روا میدارید و تمام تریبونها تاکنون در اختیار شماهاست بر کسی پوشیده نیست.
لازم است برای تنویر افکار عمومی به آنان نیز فرصت دفاع از خود و یا محاکمه علنی را داد .....
اینطور نیست؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!
توگستی منم گست . ولی چون نگاهمون فرق داره پس جنس گست بودنمونم فرق داره ..
.بقول شهید آوینی تو جمهوری اسلامی همه آزادند الا حزب اللهی ها ...ما فقط اگه بتونیم تو کشور خودمون اونم به زور ،، تو قیل و قال سوت و کف مخالفامون صدامونو به گوش کسی برسونیم اون وقت اونا با تمام رادیو ها و رسانه های غربی مصاحبه می کنند تازه ادعای سانسور شدنم دارن!
بعضی وقتا هم که اونا از حرف زدن وا می مونن ارباباشون پیام همدلی و همیاری می فرستن که قوت قلبشون بشه .
چی می گی برادر ؟ یکم بصیرت بد نیست ؟!
دیگه باید برم والا بیشتر با هم صحبت می کردیم. حیفه دوتا گست اینقدر باهم تفاوت داشته باشن ! موفق باشی
تمام راديو ها وتلويزيون هاي غول هاي رسانه اي دنيا وخيلي از نشريات وسايت هاي داخل كاراي اينا رو پوشش مي داد حتي امريكا دستورداده بود شبكه هاي اجتماعي هم تمام وكمال براي اينا فعال باشن
اونوقت با ساده لوحي ميگيد اينا تريبون ندارن. اين نظام وانقلابه كه حتي در كشورخودمون هم غريبه
سلام
اینکه رسانهای بیگانه از هر تحرکی به نفع خودشان استفاده میکنند شکی نیست اما از قدیم گفتند شنونده باید عاقل باشد
این تحرکات فقط از سوی رسانها نبود که مورد حمایت قرا رگرفت سلطنت طلبهای عاجز منافقین دربدر توده ایها اعراب ولاتین تبارهای مخالف نظام وهرکسی که مغزش بوی قرمه سبزی میداد به نحوی جریانات گذشته را بخودشان نسبت دادند وبحمایت پرداختند وامید به واهی پنداری بسته بودن تا برای خودشان جای پای باز کنند حتی بعضیها که مخشون درته کاسه سر ته گرفته بود برای حضورشان تاریخ هم تعین کرده بودند
ودر داخل هم به همین نحو بود بعضیها تا دیدند هوا پس شده تعقیر موضع دادند تا خدای نکرده منافع شان در خطر نیوفتد و کناری جای گرفتند
اما من فقط نگاه کردم که دراین قحطی که پیش آمد چه کسانی دارن مشکه هم را سوراخ میکنند تا آبی بدسته کسی نرسد لهاذا بیشتر ازاین از بیگانگان توقع نمیشه داشت از منافقان وطن فروشان از کسانیکه خودرا کنار گود نگه میدارند وفقط کارشان تحریف وتحریک است هیچ انتظاری نیست
اونیکه داره سختیها رو تحمل میکنه وپایبنده به همون رای سبزی هستند که در رفراندم جمهوری اسلامی دادند مانده وخواهند ماند صاحبان نظر در افتخارات واینده این خاک وآب را مدافع هستند
جنابان مدیر محترم فاش نیوز
بخاطر انتشار این خبر و سخنان آقای شریعتمداری از شما صمیمانه متشکرم
همه به ویژه خانواده های شهدا و ایثارگران هوشیار باشند که آلت دست هیچ گروهی اهم از چپ و راست و به خصوص گرو های تند رو اصول گرا مانند جبهه پایدار و تند رو اصلاح طلب نشوند. همه باید از خط اعتدال روحانی، ناطق، هاشمی و ....حمایت نمایند. در دو طرف این خطف خط نابودی کشور و استقلال و آزادی و جمهوری اسلمی قرار دارند. برخی ایران را مانند مصر می خواهند که دست نظامیان اداره شود. اگر هوسمان نباشد، ملت به گرفتاری های بسیار بدتر از زمان احمدی نژاد گرفتار خواهد شد. بلاخره به هوش که سرمان بازهم کلاهی نگذارند همانند آنچه در بسیاری از موارد گذاشتند. گریه برشهدا و ایثارگران گاهی پشتش اهداف خاصی جناحی و باند است که اگر به نتیجه برسد خیری نصب دنیا و آخرت خانواده ها ایثارگر نخواهد شد
لازمه که اونهایی که همت وباکری رو به میان میکشند و بضیهاشون مدعی جانباز و بچه جنگی هستند فقط از خاطرات گفته شده بچه های جنگ درس گرفتن اصلا رنگ جنگ و جبهه رو ندیدند.
توی شلوغی حرف زیاد میشه گفت مستند کجاست
فتنه گرايي كه شعارميدادن
بسيجي واقعي همت بود وباكري
نيت درستي نداشتند واصلا به اينها اعتقادي نداشتند
منظورشون اين بود كه بسيجي خوب بسيجي مرده است
به اينا ميگن منافق
سایت فاش نیوز چرا ایثارگران را بازی می دهید . همه می دانند فاش شعبه کیهان است و شما به بهانه ایثارگران فقط خط سیاسی خود را دنبال می کنید همین روال شما را به انحطاط می کشد من نه راستی ام نه چپی جانبازم ولی نمیخواهم آلت دست شما شوم می دانم چاپ نمی کنید ولی بدانید قشر عظیمی از ایثارگران مخالف شما هستند مانند من ولی ابراز نمی کنند چون آنقدر از سران فتنه سوژه درست کردید که رئیس جمهور مملکت هم از حمایت از آنان واهمه دارد شما که با یک شعار حکم اعدام صادر می کنید من جانباز چه بگویم؟فعلا" قدرت در دست شماست و مخالفان را سرکوب می کنید می دانم چاپ نمی کنید ولی سوگند میخورم مخالفان شما زیادند و همه می دانند احمدی نژاد مملکت را نابود کرد و گذاشت و رفت ولی شما می دانم چاپ نمی کنید و حتی سخن مخالف را سانسور می کنید . بگذارید ما هم حرفمان را بزنیم هر کس که در امور رسانه باشد می داند خود سانسوری آفت رسانه است و بس .
می فرمایید که "آنقدر از سران فتنه سوژه درست کردید که رئیس جمهور مملکت هم از حمایت از آنان واهمه دارد" ، به نظر می رسد که با این عبارت بحث فتنه را قبول داشته باشید ، اگر اینطوره ، قراره که رییس جمهور از سران فتنه حمایت کنه که میگید از حمایت از آنان واهمه دارد ؟
ابروی مومن به اندازه کعبه حرمت داره که امثال شریعتمداری ارزشی برای ان قائل نستند مردم نه بزرگی به افراطی ها گفتند ولی هنوز باورشان نشده این نیز بگذرد
درباره زن وبچه و مسایل شخصیشون که نگفته درباره مسایل نظام وانقلاب و کشوره . اگرهم آبروشون رفته خودشون بردن وگرنه باید روشنگری بشه چه خیانتی کردن
خودت ميگي مومن نه مجرم اونم مجرم ضد منافع ملي
منظور ضد منافع رانت خوران است که حتی به اقای مطهری هم میگویند فتنه گر چون از حق دفاع میکند
سلام
جناب ساقی ومسیولین که درفاش نیوز در حال گوش دادن به درد دل جانبازان وخانوادهای شهدا مشغول اطلاع رسانی هستید
قلب امثال بنده بقدر نامتعادل وبیقرار است که توان خواندن اینگونه مطالب رانداریم حتی با خواندنش ادرنالین خونمون بسیار فعال میشودپس رعایت حال ضعیف مارا حتما درنظر داشته باشید
بعد هم اگر استفاده از صفتهای باعنوان تکفیری وهابی وفتنه وفتنه گر روح آقای شریعتمداری را جلا میدهد برای ما دردآوراست که چرا وچه شد که در میهنی که همگان به نظام جمهوری اسلامی رای آری دادند حالا برای چهر یا هشت سال ریس جمهوری اینوری یا آنوری انقدر راحت باهم جدال وترور شخصیتی میکنند وبا ارایه سند های حقیقی یا حقوقی ویا راست ودروغش را نمیدانیم برعلیه هم رو میکنند جای تاسف دا د
چرا فتنه گران را محاکمه نمیکنند تا تکلیف ملت راحت شود تابکی دانشجویان بجای تحصیل علم تحصیل در شعارهای کنند که جامعه را مانند قلبه ما ملتهب سازند
فاش به اندازه کافی برای گریه ما مطلب دارد ازاین گونه مطالب را برای جویندگان هیجانهای حزبی وگروهی بگذارند
و خواهشمندم تشویق به خواندنه یک همچنین مطالبی که بوی نفاق میدهد را بمشام ما نرساند
بگذارید امام حداقل در آرامگه خویش آسوده باشد تنه امام در مزارش بلرزه درمیآید دله هزاران شهید از شما میرنجد واین تبدیل به نفرینی خواهد شد که دامن همگان را خ.اهد گرفت وچون کبریتی که دیوانه ای به جان جنگل میزند خشک وتر درش خواهند سوخت مانند بقول شریعتمداری همان فتنه هشتادو هشت انقدر به فتنه دامن نزنیم به نظره بنده آقای شریعتمداری جلو تراز مقام قضایی وحتی مقام معظم رهبری پیش میروند وبه اختلافات بیشتر دامن میزنند بعنوان یک رسانه اینکه دانشجویان را مقابل هم قرار دهند اشتباهی است که از یک فعال سیاسی قابل قبول نیست مگر اینکه با دستور کسانی بدنبال اشوب باشند والسلام
سلام
طوطي جان شما كه اين همه راحت از هردري سخني مي گويي چطوراز حرف ديگران ناراحت مي شوي. وجالب اينجاست كه بعضي از جمله شما وقتي به مثلا احمدي نژاد دري وري مي گويند وفحش مي دهند اصلا آدرنالينتان بالا نمي رود ولي وقتي از فتنه وفتنه گران كه علنا عليه نظام ورهبري وارزش هاي انقلاب اقدام كردند فوري جوش مي آوريد وتوصيه اخلاقي رديف مي كنيد.
با اينكه به ندرت از اينطور مطالب درسايت ديده مي شود.
از طرفي گيرم كه مجرمي را نگرفتند ومجازات نكردند به هردليل، آيا ما نبايد اعمال مجرمانه را تقبيح كنيم
اين حرف را هم كه چرا اين ها را محاكمه نمي كنند را افراد خاصي مطرح مي كنند. بيشترهمان ها كه قبلا به قانون تن ندادند واحالا با ذهنيت ونيت خاص طلب اعمال قانون مي كنند. اينطور افراد اينجا ديگر نمي گويند نظام ورهبري هستند ونبايد از آن ها جلو بزنيم!!!!
تازه برادرعزيز
عدم محاكمه اين ها هم به صلاحديد رهبري است چرا كه هم اينها به هرحال درگذشته زحماتي كشيده اند وبه هرحال رهبري رئوفانه با ين ها برخورد مي كنند همانطور كه صريحا هم به علي مطهري گفته بودند كه اگر امام بود با اين ها خيلي شديدتر برخورد مي كرد وگفته بودند كه اينها اگرمحاكمه شوند شما ها از نتيجه آن راضي نخواهيد بود.
از طرفي چون اين ها اگرمحاكمه شوند كمترين حكمشان اعدام است واز آنجا كه اين فتنه گران الان چه بخواهند وچه نخواهند عزيز كرده آمريكا واسرائيل هستند اگرمحاكمه شوند محكوميت واجراي حكمشان محملي براي آن ها در جوسازي و اعمال فشار بيشتر به كشور خواهد شد.
درثاني مگر يادتان نيست رهبري گفتند اين ها قبل از اينكه در دادگاه محاكمه شوند بايد نزد افكارعمومي محاكمه شوند تا افراد هم كه فريب اين ها را خورده اند و صادقانه وبي غرض از اينها دفاع مي كنند به خود بيايند. فاعتبروايا اولوالالباب
سلام
اول اینکه براتون روشن کنم من نه اصولگرای را میپسندم ونه اصلاح طلبی را که از هر دوشان بوی نفاق وتفرقه تراوش میکنه واین خارج شدن از از اهداف امام راحل است
دوم اینکه تا الان هیچ یک از ریس جمهورهای که مدیرت وزمام امور رابدست گرفتند نتوانستن با هم بر سره یک مورد که انهم نجات میهن از تفرقه بین احاد باشد بتوافق برسند
من بعنوان یک بسیجی یک رزمنده ویک آزاده وکسیکه حقه ابراز نظر در مقابل نظرات دیگران رها تر از پرنده نظرم را بیان میکنم نه مانند مینای دست آموزی که برای سخن گفتن در قفس مجبور به دانه خوری باشد
اما شما حتی از قرآن هم استفاده ابزاری میکنید وگلچین قسمتی از آیه میزنید در مقامی نیستید که از درون آدمها سخن بگویید پس مانند اعوان وانصار در بطن قرآن وارد شوید ونه به تکه گویی از قرآن بسنده کنید موفق وموید باشید
سلام
یاعلی بگو یه نفسی تازه کن
نه خاتمی نه احمدی نژاد ونه روحانی ونه کس دیگری بامن وابستگه خونی ندارند واصلا با تنش فقط همین با تنش مخالفم بشدت از کسانیکه بنام افراد انقلابی افراطشون از حد خارج میشود وجامعه را ملتهب میسازند وباعث گمراه شدنه امثال من میشوند وبار سنگینی بدوش جامعه میگذارند موجبات بالا رفتن ادرنالینم میشود
اینجا یک گذارش بچاپ رسید با چه هدفی وچه منظوری نمیدانم
اما مسیله اصلی نحوه برخورد این ارتیست سوژه شده است که اگر این است که ایشان میفرماید از آن دو آقا منظورم موسوی وکروبی است مجرمانی با جرایم کمتری به دست قانون سپرده شدند وختمه جریان
اما اینکه مقام معظم رهبری در مورد ایشان مسماحه ومنتظر نشسته اند صلاح نمیبینند درحال حاضر حکمی امر بفرمایند حتما وصدرصد مد نظرایشان چیزه دیگری است
اما اینکه بعضیها با انتشاره راست یا دروغ با اشاعه تحرکات اف اد را با بحرانهای مواجهه میکنند حتی خوشایند رهبری نیست که بعضا برایشان تذکرات کتبی ارسال نمودهاند
پس این واقعیت را من بشخصه به آن پایبندم تا مخبران ونخبگان قانون وقضا حکم نکردند بدون سند برای کسی نام وننگی نمیزنم
گفتند بنی صدرو رجوی منافقند مگر کسی منکرش شد
حتی در مواردی حاکمان شرع ومجتهدین وقتی به انحراف کشیده شدند ملت پشتیبانی کردند
پس برای روزهای که نمیدانیم حامل چه پیامی هست پیش داوری نکنیم
برادر بزرگوارم طوطی جان من تمام کامنت هایت را خواندم اما خدائیش چیز بسیار بزرگی به دستمان نرسید .
طوطی جان در یک قسمت می گوئی همدیگر را با الفاظ قبیح نخوانیم در جائی دیگر می گوئی اشکالی ندارد مرا به نام یک حیوان بخوانیم.
برادرم نا راحت نشو تو خیلی به نوشته ها حساسی و جوابشان را می دهی در حالیکه کاملا" در اشتباهی یک نامی که بیشترشا ن الفاب است چیزی مینوبسند نه منافع کشور برای آنان مهم است نه منافع نظام و تیشه به ریشه ارزش ها می زنند و برایشان اهممیتی ندارد دل نازک یک نیروی ارزشی را به درد میاورند آیا برای تو هم دل می سوزانند ؟
حالا خودمانیم چشمها درویش این لقب (طوطی کوتوله) را از گدام قسمت آفریقا یا آمازون پیدا کردی؟ مگر اسم قحط بود مینونستی بذاری شنگول یا منگول یا حبه انگور به والله با مسما تر بود.
حالا اسمت هر چه باشد نشان از شخصیت و اندیشه های باوری شما دارد که خودت برگزیدی اما جان وفا بیا اسمت را عوض کن .میخواهی کتابچه لغات اسمها را برایت پست کنم ؟ تو جون بخواه کیه تردید کنه؟ طوطی جان در مورد سران فتنه نیز حرفت حساب است و منهم همان را قبول دارم ولی فاش نیوز خط قرمز گذاشته سخنان مرا چند تیکه کرد و در عجبم چطور نوشته های شما را بوضوح چاپ کرد .
ولی در کل به شما که اندیشه های فاخر بیشتری دارید بعنوان دلسوز کوچکتر به همه جواب نده اول از همه اعصاب خودت خرد می شود و با این روحیه در کل خانواده تاثبر می گذارید.
ما در دوستی پاکمان هرگز به هم توهین نکردیم و نا روا نگفتیم و حبابی از دوسنی با این مسافت از طریق نوشته هایمان شکل گرفت و اکنون پایدار است و مطمئن باش پایدارتر می شود.پس هر وفت ادرنالین خونت کم و زیاد شد یاد من بیافت و حکمت "روزه سکوت"را بخاطر بیاور اگر موفق شوی میتوانی اجساساتت را کنترل کنی و به آرامش درونی برسی و در آن مرحله دیگر سخنان نیشدار آزارت نمی دهد و خودت ارزشهای انسانی را درک کرده و فولاد آبدیده خواهی شد.
طوطی جان من افتخار می کنم که دوستی دارم که دارای درک و شعور سیاسی و اجتماعی بالائی هستی و مهم ترین قسمت آنجاست که حرف دلت را بی ریاء ابراز می کنی و جبره خوار نیستی فقط همان که گفتم آستانه نحملت را بالاتر بیاور تا هر سخن پوچی آزرده خاطر نشوی و با سکوتت استدلال این سخنان بسنج که شاید جائی چیزی گفتی که به مصلحت نبود که آنهم فقط به خودت مربوط می شود و بس.
طوطی جان سرت را به درد آوردم مرا ببخش و بزار به حساب دو رزمنده قدیمی که فقط خودشان این سخنان را درک می کند و بخاطر علاقه و احترام به شعور انسانی و اجتماعی که شما دارید کمی درد دل کردیم . باشد تا روزی که از نزدیک ببینمت . دوستدار با علاقه تو .
سلام
داداشم اول شبت بخیر اول اینکه بقول شما نام وشهرت هرکسی باید به شخصیتش بخوره منم از طوطی صفتی خوشم اومده اما چرا نژاد کوتولش را انتخاب کردم چون بقدمم بخوره وگرنه میزاشتم شاه طوطی میترسیدم عاقبته شاهانه نصیبم بشه
دوما انقدر توهین وتحقیر از خودی ودشمن بهمون روا شده که دیگه عادت کردیم با هر جانداری میخواهند صدامون کنند اصل کار اونیه که مارو برهنه خلقمون کرد وگفت برو روی زمین آدم باش همین
اما اگر بعنوان یاران واقعی رهبر دلمون برای عافیت پرچم وطنمون برای ملتمون برای خواستهای شهدای همرزممون که زمانه جان دانشون تو جبهه ها درگوشمان زمزمه کردند بطپد نباید بگذاریم کسانی که بعنوان قهرمان پا روی خونه همرزمامون بزارند وبرای مشتی عمی نقش پهلوان بازی کنند این ننگه این خفته این یعنی گذشتن از ارزشها وپا دادن به ضدارزشها
الحمدوالله در جامعه ما اکثر دعواها به دوستیهای عمیق ختم میشه خدا کند که جعفر آقا ودیگر برادرانیکه از سخنان بی پرده من آزرده خاطر شدند بدانند که ما بیشتر از آقای شریعتمداری اگر ندانیم کمتر از ایشان هم غافل نبودیم که چه رخدادهای در هشتادوهشت پیش امد کرد اما اگر هرکسی به زمان داده شده برای عرض اندام سواستفاده کند باید بداند که زمانی برای ایشان وزمانی برایشان خواهد شد پس مواضب باشند تا زمان همیشه برایشان باشد
آقای شریعتمداری از توصیه های رهبری هم فراتر میرود وهمین آدرنالین خونمو بالا میبره وزمانی که تاریک نشنینان در گوشه ای نشسته وبرایش هورا میکشند نزدیک به سکته میشوم خدا بهمون رحم کنه چون تفرقه داخلی از حجمه دشمن خطرناک تر خواهد بود منکه نظرم اینه حالا همگان مختارند این در بروی همگان بازه هرکس از هر راهی میخواهد برود
سلام
لازم میدونم به برادرهای خودم یک مطلب را یادآوری کنم
این حکومت یک سرچشمه بیشتر ندارد که کسی جز مقام معظم رهبری نیست
حالا اگر در مسیره جاری بودنش انشعاباتی پیدا میشود سعی درآن شود که از سرچشمه خود را سیراب کنیم تا دچار مسمویت نشویم
علی رقم اینکه بعضی از افراد با خود اندیشی وخود رای به فعالیتهای که بنظر خود فعال در برقراری ارتباطهای هستند دال بر تایید مقام معظم رهبری ندارد
استفاده از اسامی ونصبت دانهای قبیحانه در شان یک مجاهد نیست دریاد داشته باشیم زمانیکه امرعاث برای ف ار از محلکه خود را لخت وعور کرد امیرالمومنین حجب نمودند حال در زمان ما از این امر عاثها فراوان شدهاند با مکر وحیله در لباس تقوا وعلم بفکر تنش آفرینی در جامعه هستند واز وعدهای
که جامعه مطلوبشان هست فریب جوانان حتی در القای عقاید تحت فرایض دینی جامعه را به انحطات میکشند پرهیز کنیم
هر زمان مقام معظم رهبری با درایت در کلام و علم خود امر فرمودند امت همژشه در صحنه ها حاضر وامرشان مطاع بوده وهست وخواهد بود
پس به اشتباه با بازی باکلمات والقا حدث وگمان وشبهه اندازی درجامعه به نفاق دامن
نزنیم وهمراه با گروهی افراطی یا جنجال آفرین همراهی نکنیم که فردا برای پشته دست زدن دیر خواهد بود درایت خود را برمبنای امر فرمانده کل قوا حکیم وفرزانه مقام معظم رهبری هماهنگ کنیم وتا ایشان اجاذه ندادند به هیچ مسلمانی تهمت ناروا والقاب خارج از عرف نزنیم وهوشیارانه به اطرافیانمان هو توصیه به حفظ نظم وآرامش ووحدت رویه داشته باشیم تا در مقابل خدا وولی امر خجل وشرمسار نباشیم وبیاد کلام گهر باره امام راحل باشیم که گفتند رمز موفقیت وپیروزی در وحدت کلمه است همین وبس پس همدیگر را با انصاف بشناسیم وبه انصاف عمل کنیم
در پایان خداوند منان از هر بلای حفظ ونگهدارمان باشد
جناب طوطي بايد جريان شناس بود اگرجرياني تحلي كنيم اگردرموردي هم اشتباه كنيم زود متوجه مي شويم و به مسائل ديگر سرايت نمي كند. رهبري را درست مي گوييد ولي همين رهبري را بايد به جهت نمايي هاش بها داد نه اينكه درزبان بگوييم رهبري اصل است ولي درهمه موضعگيري ها با او زاويه داشته باشيم آره عزيز برادر
شما معمولا طوري حرف مي زني كه انگار خودت محورحقي
سلام
تا انجایکه من از سخنانه رهبرم درمورد فتنه یا فتنه گران ویا سرانشان شنیده ام ایشان را وهابی رهرو داعشی وتکفیری وچه وچه که آقای دانشمندتراز انیشتن به ایشان نصبت داده نبودم
مانند پدر دلسوز میگویند اشتباه کردند گمراه شدند وباید به اشتباه خود اعتراف کنند
بخاطره همین میگویم نباید از اتهام زدن به دیگران از مقام معظم رهبری پیشی بگیزیم و به دیگران انگ بزنیم
سلام
دوست من من ادعای محوریت ندارم ودر خودم ندیدم ونمیبینم
هر کسی داره نظرشو میده اگر باب میلتان نیست دال نمیشود که کس دیگری اگر مخالف نظر شماست نقدتان نکند
اگر خوشتان نمیآید بنام میهمان وارد نشوید نام مستعاری برای خودتان مشخص کنید تا باره دیگر اشتباه نشود چون شما اولین وتنها میهمان نیستیدو نخواهید بود
پس نباید به شبهات پیرهنه واقعیت بپوشانیم وخودمون را زیر برف ببریم
درود بر سردار سخن حاج حسین که با منطق چهره واقعی فتنه گران را به مردم نشان میدهد وتشکر از سایت فاش که این مطالب را انعکاس میدهد
درود بر یار امام جناب آقای شریعتمداری
همه بدانند این نیز یک بازی سیاسی بیش نیست /
بودن و نبودن / چپ و راست/ فتنه گر و فتنه نگر و......همه از یک قدرت جناح بندی شده سرچشمه میگیرند تا فقط خودشان باشند نه دیگران و اینها همان افرادی هستند که از مردم مستضعف میگیرند و به جیب خودشان میریزند
روزنامه نگار و مدیر مسئول روزنامه را انقدر بهاء داده اند تا پشت تریبون نطق کنند این نمونه ای از اشکالات مدیریتی ماست . 30 ساله هیچکس در شغل و تخصص خود مشغول بکار نیست و همه تلاش میکنند چاهی برای دیگران بکنند
این همه دم از فتنه میزنید ی کاری هم برا جانبازای فتنه بکنید. مردم امثال ندا آقا سلطان و بیشتر از ماها میشناسن. بنده با وجود درصد جانبازی سپاه متاسفانه بنیاد ماهارو قبولن کرد و ی دفترچه بیمه هم نداریم. لازم به ذکره بعضی ها که تو فتنه و اغتشاش بودن چون باباشون تو مجمع تشخیص بود در جاشهید حساب شدن که همه میدونن کیه. قابل توجه آقای شریعتمداری
جالبه اونایی که مخالف آقای شریعتمداری پرچمدار بصیرت حرف زدند هیچ کدام اسم ندارند
خدمت شما ناشناسان عزیز عرض کنم که وفاداری سردار حسین شریعتمداری به نظام و انقلاب برکسی پوشیده نیست او حتی در دوره آقای احمدی نژاد هم هر وقت موردی بود افشاگری میکردند و داشتن پست و مقام برای چنین شخصیت بزرگوار اصلا ارزشی ندارد درضمن بردن آبروی مسلمان همانطور که فرمودید جایزنیست اما افشاگری و روشن نمودن فتنه نه تنها جایز بلکه واجب است بنا به فرموده حضرت آقا این عمار
... برای عاقل یک اشاره کافیست و سخن آخر این که این مطلب را خیلی از روزنامه ها و سایت ها هم زده اند آیا همه جیره خوار کیهانن
من از لج همه اسم ندارم .... ولی از همه بیشتر دیدگاه آقا حسینو قبول دارم ...
قبول دارم حق گفتنشو ...
آقا حسین که هیچ .... بالاتر از اون امام علی ع را هم سب می کردند ...
چی می گید ؟؟
آقا حسین ... تو دادگاه هم رو در روی همه ی روزنامه های زنجیری قرار گرفتو بازم سند و دلیل رو کرد ...
آقا حسین خیالت نباشه ...از حباب و کف روی آب ...به فوتی محو می شن ...
ای مرد بزرگ انقلابی .... افشا کن افشا کن
ای مالک اشتر زمانه .... افشا کن افشا کن
بخاطر یک پیامک برای اقای حداد عادل!!برای ازادی به اصطلاح شما سران فتنه طرف رو بردن زندان اسمم واقعا باید نوشت شما مشهور باشید کافی است
سلام
خدمته این مهمان عزیز بگم جریان شما مثل همان مهمانی است کهدر خانه درویشانه رند جای گرفت وغافل از فردای خود با دفزنان همراه بود وهی میخواند خر برفت وخربرفت وخربرفت
موفق باشید
جناب ... ما هرچقدر مشهور بشیم قد شما مشهور نمی شیم که بوقچی های صهیونیستی هم برای آزادی شما ها جزع و فزع می کنن ....
ما هم اسم نداریم ... چون می ترسیم تو کوچه پس کوچه ها ما رو به جرم حقگویی شهید کنید ... عمریه که این شیوه کار تونه ...
بعدم بگید طرف خودکشی کرده نمی دونم چی چی خورده ... بندازیدش کردن
حسین آقا ... نترس اگه بازم لازم باشه با این تن خسته ... نفس نفس زنان میام تو مجلس سخنرانیت ...با یه پلاکاردی که روش نوشته حسین آقا دوست داریم ...تا بعضیا ببین کی حامیه تویه ...
تا حق از نظر شما انحصارگران تند رو چه باشد
سلام ، موضوع دعواهای جناحی هنوز حل نشده و بشدت بدتر از گذشته با علنی شدن ارتباط اصلاح طلبان با سکولاریسم و فتنه دشمنان اسلام ادامه دارد. باعث کمال تاسف است که افرادی با اطلاع از وضعیت ارتباط غربی جناح اصلاح طلب و ارتباط شرقی جناح اصولگرا همچنان بنام ایثارگر از سیاست زدگی و دنیا پرستی آنان با تعصب حمایت میکنند که مشکوک و سیاسی جهت سود جویی جناحی بنظر میرسد.
تمام افرادی که نسبت به نظام مقدس اسلامی و رهبری معظم انقلاب ارادت دارند از فساد و ارتباط فتنه گران و شاخ و برگ آنان با دشمنان دین و مردم مطلع هستند مگر عده انگشت شماری که در بطن امور نیستند و در اثر تبلیغات گسترده دشمن قادر به تشخیص نشدند که منظور از فتنه گری همین گم شدن حق و باطل در تبلیغات و فریب های دشمن است.
هر ایرانی دلسوز میداند عملکرد دولتها با شرایط اقتصادی و فرهنگی مرتبط میباشد لذا تشخیص دوست و دشمن چنانچه سوء نیت نباشد کار سختی نخواهد بود فلذا مقایسه قیمت نفت و دلار و پوشش توجه به فرهنگ اسلامی - شیعی در دولتهای فعلی و گذشته علیرغم تبلیغات و تهمتهای مسموم جناحهای سیاسی و میانداری باند ثروت و قدرت علیه یکدیگر برای کسب آرای انتخاباتی مردم براحتی ملاک تشخیص مناسبی در افکار عمومی میباشد.
از فاش نیوز عزیز برای حفظ ارزشها و امانتداری از نظرات ارسالی کمال تشکر و امتنان را داریم.
سران فتنه هنوز هم در باورهای کورشان و خجالت های ابدی خود گرفتارند و این غرور آنان است که نمی گذارد به اشتباه خود اقرار کنند، فتنه گران سال88 اقدامات خود را اشتباه نمی دانند برای همین هم حاضر نیستند به اشتباه خود اقرار کنند
سلام ، من بعنوان يك جانباز از مدير مسأول محترم سايت فاش نيوز بابت انتشار اين مطلب انتقاد و اعتراض دارم چون با انتشار اين مطلب ايثارگران را هم وارد مسائل سياسي ميكنند، ايا كليه مشكلات ايثارگران حل شده ، ما هنوز اندر خم يك كوچه ايم ، لطفا ايثارگران را وارد بحث هاي چپ و رأست نكنيد .
برادرعزيز اصل حرف امام عزيز اين بود كه دين به هيچ وجه از سياست جدا نيست. اوني كه مذمومه سياست زدگي وجناح بازيه. تازه شما با اين حرفتون كه مگه همه مشكلاتمون حل شده معلومه كه خيلي سطحي به مسايل نگاه مي كنيد مگه جانباز فقط ماديات وشكمه ؟ اگه اينجورباشه چرا جانبازشده؟!
مگه اين كه جانبازش كرده باشن! تازه اينهمه خبر درباره همين طور چيزهاست كه شما ميگي ولي بندرت از اينطور روشنگري ها هم كه لازمه وبه اصل نظام وانقلاب مربوط ميشه درسايت هست كه اون رو هم شما نمي تونيد ببينيد.
اين فتنه گرا اگه موفق مي شدن نمي دونيد به چه قهقرايي مي رفتيم. از نه غزه نه لبنانش آخركارو بخون!
سلام من بعنوان یک جانباز به مدیر مسول سایت وزین فاش نیوز پیشنهاد میکنم از ورود کسانی که با ادرس غلط اینترنتی و بی نام بعنوان ایثارگر در این سایت ورود میکنند جلوگیری نماید، تا بین ایثارگران واقعی اختلاف پیش نیاید.
سلام ، برادران عزیز هدف این کسی که با نام Guest در این سایت وزین فاش نیوز مطالب خود را منعکس میکند احتمالا این است که ایثارگران را بجان هم بیندازد هدف از تاکید ایشان بر جناح بندی های سیاسی و دخالت ایثارگران در سیاست و پر رنگ کردن ان ، باعث از بین بردن وحدت و إیجاد اغتشاش در میان ایثارگران است .
طوطی جان ... ببخش که با این فاصله جوابتو میدم ... اینجور که پیش میری
یهویی دستتو بالا می بری و شترق !؟ ... خوب تو دعوا حلوا خیرات نمی کنن اونم بقول شما ها دعوای سیاسی !!!
دیگه با ما راحت شدی؟؟ ؟ مثل یه پسر خاله ... دیگه با القاب خر و جعفر و جعفری و ....امثالهم می خوای ما رو از دور خارج کنی ؟؟؟
از قدیم گفتن مهمان ناخوانده خرجش با خودشه ... کف دستمو که بو نکرده بودم چه محفل درویشانه ای پا می ذارم !!!
اون جانباز ۷۰٪ سعی کرد شرایطو برام توضیح بده اما من ارادتمند محضر پیامبر جرجیس هستم ... چه بخوای چه نخوای ...
خلاصه بازم بهتون توصیه می کنم ...یه کم بصیرت بد نیست ...یه کم بیشتر مطالعه کنید ... همتون ...
تاریخ بدش نمیاد هی تکرار بشه ... به عملکرد کسانی که امروزشون با دیروزشون فرق داره ...
و ما هم منتظریم شهید گمنام بشیم .... که ما عمریه میثم تماریم ...
خواستم با کلام مولا علی ع باهاتون حرف بزنم ... اما دیدم واقعا بعضی ها دیگه از دست رفته هستن ... پس بهتره کلاه خودمو سفت نگه دارم ... بعد تمام دیروز عصر با کلام امام در نهج البلاغه دلمو برای ادامه استقامت در مقابل .....سنگر بندی می کردم .
به همتون سفارش می کنم حتما خطبه های ۵_۶ و چندتا بعدی حضرت را مطالعه کنید ...شاید افاقه کنه برای درک شرایط.... وقتی غبار فتنه ها مانع دید واقع بینانه میشه ... موفق باشی
فاش نیوز .... جانبازان عزیز ....
ببینید طوطی کوتوله به من میگه خررررررررر ؟؟؟؟؟ دزد ؟؟؟
خداییش خودتون بگید اینجوری بحث بکنی ... چقدر منصفانه است ؟؟
سلام
برادر من انقدر بیراه مسی عوض نکن
من نه بشما این گفتم ونه آن انقدر سیاه نمای واقعا شرم آوره
ازقدیم گفتند در مثل مناقشه نیست
اما ازت یه سوال پرسیدم در لفافه طنز حالا برای روشن شدن موضوع بهت بگم اگر بمن بگی خر افتخار میکنم اگه گاو وشتر وهر حیوانیکه که صلاح میدونی خطابم کنی هیچ مشکلی ندارم
عزیز برادر اگر قرار باشه آدم نامی باشم وچهره های که بنام دلسوز اب به آسیاب دشمن بریزیم از گاو هم کمتر هستم اگر واقع بین نباشم از خرهم کمترم چون کتاب وعطرت دست مایه آدمیته سند راست .حقیقیه زندگی کردنه اگر قرار باشه این جراغها را ندیده بگیرم از شتر هم کمتر خواهم بود چون خرو شتر به بهشت میروند اما من نه حالا میخوای جرجیس وانتخاب کن میخوای یه پیغمبره دیگه رو مختاری سلامت باشی وموفق
...

ای کریمی که از خزانه غیب ... گبـر و ترسا وظیفه‌خور داری

دوستان را کجا کنی محروم ... تو که با دشمن این نظر داری

ای که از دادن معیشت جانباز 5 % گریزانی

==========...

ابر و باد و مه و خورشید و فلک در کارند
تا تو نانی به کف آریّ و به غفلت نخوری
همه از بهر تو سرگشته و فرمان بردار
شرط انصاف نباشد که تو فرمان نبری

فرمان نبری و حقوق جانباز 5 % را ندهی ؟!

=========...

ای مرغ سحر عشق ز پروانه بیاموز
کان سوخته را جان شد و آواز نیامد
این مدعیان در طلبش بی خبرانند
کانرا که خبر شد خبری باز نیامد
ای برتر از خیال و قیاس و گمان و وهم
وز هر چه گفته اند و شنیدیم و خوانده ایم
مجلس تمام گشت و به آخر رسید عمر
ما همچنان در اوّل وصف تو مانده ایم

مجلس و دولت رفتند و حقوق جانباز 5 % را چرا ندادند ؟!

=========...

زانگه که ترا بر من مسکین نظر است
آثارم از آفتاب مشهور ترست
گر خود همه عیب ها بدین بنده درست
هر عیب که سلطان بپسندد هنرست
گِلی خوشبوی در حمام روزی
رسید از دست محبوبی به دستم
بدو گفتم که مشکی یا عبیری
که از بوی دلاویز تو مستم
بگفتا من گِلی ناچیز بودم
و لیکن مدّتی با گل نشستم
کمال همنشین در من اثر کرد
وگرنه من همان خاکم که هستم

=========...

هر دم از عمر می رود نفسی
چون نگه می کنم نمانده بسی
ای که پنجاه رفت و در خوابی
مگر این پنج روزه دریابی
خجل آنکس که رفت و کار نساخت
کوس رحلت زدند و بار نساخت
خواب نوشین بامداد رحیل
باز دارد پیاده را ز سبیل
هر که آمد عمارتی نو ساخت
رفت و منزل به دیگری پرداخت
وان دگر پخت همچنین هوسی
وین عمارت بسر نبرد کسی
یار ناپایدار دوست مدار
دوستی را نشاید این غدّار
نیک و بد چون همی بباید مرد
خنک آنکس که گوی نیکی برد
برگ عیشی به گور خویش فرست
کس نیارد ز پس تو پیش فرست
عمر برفست و آفتاب تموز
اندکی مانده خواجه غرّه هنوز
ای تهی دست رفته در بازار
ترسمت پر نیاوری دستار
هر که مزروع خود بخورد به خوید
وقت خرمنش خوشه باید چید

خوشه باید چید از فرهنگ ایثار رزمندگان

نه آنکه جانباز 5 % را از معیشت محروم ؛و فقیرشان کنید ؟!

الهی و رَبِّی مَن لی غیرک
باز بحث سران فتنه همچون دمل چرکین سر باز کرد و نقل محافل شد .
آیا دیگر کافی نیست اگر سران فتنه قانون شکنی کردند خوب محاکمه شوند و یا اعدام یا ابد شوند ولی این موضوع چندین سال است و خاک میخورند مگر ما قویه قضائی نداریم دادگاه و داد سرا نداریم ؟ پس این 7 سال بلاتکلیفی از کجا آب می خورد ؟ داستان شهلا شد انقدر بلاتکلیف ماند که خودش به اعدام رضا شد وچرا قویه قضائی کوتاهی می کنند و این حصر پایانی ندارد اما موضوع سران فتنه در لایه های جامعه گره خورده و آنانی مانند بنده که سن و سالی داریم به تجربه دریافتیم سیاست عالم کثیفی است اگر میخواهند اظهار نظر کنید عقیده واقعی را پنهان کرده و ابراز نظر نمی کنن و در این قضیه ریاکاری بشدت نمود دارد و موقع حرف زدن چنان ابراز نظر می کنند که نظر خود را گوش کنید می گوئید آره بنده خدا راست میگه دیگه و میروند زیر علم موذیان سینه می زنند.
حال در این 7 سال چه اتفاقی آفتاد ؟ با همین روند جلو می روند شده اند خوراک" صدای آمریکا" و" بی بی سی" مرتب مهمان دعوت می کنند و بعضی وقت ها فراموش میکنند سوژه سران فتنه است و داستان میرود یه سوی غنچه و حقوق بشر ولی آنچه در این شبکه ها مشترک است حمله به بسیج و سپاه است و تا رخنه ای ببینند سپاه و بسیج را به زیر تازیانه های تعریف شده در حقوق بشر کشورهای غربی است .
در اینجا مخواهم ذکر کنم دوست کیست ؟ دشمن کیست ؟ و آن رسانه ها چرا همیشه به سپاه حمله می کنند . منظورم این است که عزیزان خواننده ، سپاه شده خار چشم دشمن است و دشمنان چشم موفقیت های خیره کننده سپاه پاسداران بخصوص در بحث موشکی آنان را به ذلت کشانده . درود خدا بر بسیج و سپاه که قدرت فرا منطقه ای گرفته و دشمنان همیشه بدنبال ضربه به سپاه هستند اما به لطف خدا هر روز به قدرت سپاه افزوده میشود و در جریان فتنه ،سپاه در عرض چند ساعت وارد قضیه شد و قائله را ختم کرد چون در قانون قید شده هر گاه سپاه وارد قضیه یا بحرانی شود نیروی انتظامی زیر نظر سپاه دستور می گیرند و سپاه فتنه را خفه کرد
بابا اینجا خاور میانه است و بقیه مدعیان غربی آنقدر بی حیا هستند که رجب طیب اردوغان شرط می گذارد که بشار اسد باید برکنار شود. آخر به تو چیه؟ تو برو با پ پ ک مذاکره کن که جنگتان تمام شود منظور از مثالی که زدم نمیخواهم از قضیه خارج شویم این بود که هر مقامی به خود اجازه دخالت در همه امور می کنند و بی جهت به خود اجازه دخالت داده و سران فتنه شده سوژه داغ شهرام همایون، امیر قاسمی که سالهاست خارج از کشورند ولی حال کاتولیک تر از پاپ شدند دم ازنقض حقوق بشر در کشور ما می زنند.
آقیان متمدن کروات و اودکلن زده شما با بزم خودتان سرتان را گرم کنید تا کمم و کسری نداشته باشید اینقدر وطن ، وطن نکنید شما که سی تی زن ایالات متحده هستید وطن شما آمریکاست و تبعه آنجا هستسید و جمهوری اسلامی ایران یک آدم ایرانی را ایرانی میداند و تبعه دو کشوری را به رسمیت نمی شناسد یا ایرانی ، یا آمریکایی بنده 3 دایی دارم که هر سه قبل از انقلاب به آمریکا رفته و زندگی می کنند هر لحظه اراده کنند بلیط می گیرند و میان ایران هیچ موردی نداشته و هر سه بشدت از سیاست گریزان هستند فقط گاهی می آیند و می روند حتی لب به سیگار هم نمیزنند و خوشبختانه زندگی خوبی در سن خوزه کالفرنیا ساکن هستن و تا بحال کوچکترین مشکلی ندارند ولی در یک نقطه اشتراک نظر دارند که تمام مشکلات زیر سر جهود ها است.
عزیزان ، انسان باشیم مهم است کجا زندگی می کنیم مهم نیست کشورتان را به اجنبی ها نفروشید و برای گرفتن اقامت در یک کشور دیگر خودتان را ذلیل نکنیدمانند" شهرام اعظم" وطن فروش.
سخن آخر:
از مسئولان محترم خواهشمندیم قضیه سران فتنه را ختم به خیر کنندو دیگه هر روز یک داسنان از این سوژه ها درست می کنند و علیه نظام فتنه جوئی می کنند و عده ای نا آگاه و خام وارد قضیه شدند اگر صلاح می دانید به اینان هم یکبار دیگر فرصت دهید عفو کنید.
بلاخره جوان هستند و پرشور و جذب شعارهای رنگارنگ می شوند و سران فتنه در آسایش و آرامش خانه خود هستند عده ای دیگر بخاطر اینها در اوین هستند و دوران طلائی جوانی را با چند شعار فریبنده به دوران سیاهی تبدیل شده .اینها مورد سیاسی دارند و جرمشان عادی نیست.
لذا از قوه قضائیه از طرف شخص خودم خواهشمندم با رافت و گذشت اسلامی و انسانی این فریب خورده ها را عفو یا مجازات کم تر فرصت دیگری بدهید که با یک لغزش زندگی شان دگرگون شده و باید تا ابد با یک لغزش بسوزند . لطفا"اغماض کنید و تکلیف سران فتنه را هر چه زودتر مشخص کنید. آخر تا به کی هزینه برای نظام بتراشند و نظام دوستان را خون به دل نکنید و دیگر هزینه نپردازیم و بهانه رسانه های وطن فروش آن طرف آب نشیین نباشیم.

مقام محترم قوه قضائی جناب آقای لاریجانی حل این گره بدست شماست . پس خواهش می کنم دیگر کش ندهید هر اقدامی که صلاح می دانید انجام دهید دوستاران نظام پشت شما هستند پس یک یا علی . یا حق.(مرتضی قنبری وفا)
سلام
با اینکه مطلبم خیلی واضح بود ومطالبم چیزی جز اطاعت نبود اما ظاهر امر نشان میدهد که یا جریان کج فهمی یا بدفهمی در فاش رخنه کرده ماننده همین میهمان عزیز
که مانند من عجول درقضاوت کردن هستند واصلا گلایه نمیکنم
اما مطالب موجود معلوم میکند که بنده درهیچ جا بکسی توهین نکردهام
اما ایشان حتی داستانهای قدیم را نشنیده اند ویا مطالعاتشون ضعیف است
من کجا به ایشان گفتم خر یا دزد شما بگویید من که در هیچ یک از مطالبم به ایشان توهین نکردم که اینگونه فریاد تظلم خواهی داد میکنند
من بیشتر خوشحال میشوم که مخالفانم از این افراد باشند
ودر آخر بنده دستامو بالا نمیبرم سعی میکنم سرم را بزیر بندازم و تا زمانیکه سرم در مقابل حق پایین باشد خبری از شتلق بمیان نمیآید گیریم بقول شما چنین باشد آنروز بهت قول میدهم بگم چشمانم را نبندید چون میخواهم با چشمی باز بمیرم دستانم را نبندید چون میخ.اهم یک آزاده بمیرم
شما بفرمایید نان را با نرخ روز بخورید فکره من نباشید بنفع خودتان خواهد بود
با سپاس از برادران وعرض پوذش
سلام
اول بسم ا... بگم من آدم مشهوری نیستم و قرار نیست بشم تنها یه جعفری هستم ...خوب اسمیه نه؟؟؟؟
و اما ...
کج فهمی ؟؟؟ داستان قدیمی ؟؟؟ که مطالعاتم ضعیفه ؟؟؟؟
باشه اینجوریه .....!!!!!
خداییش خودت بگو این همه حرف روشن و واضح بهمون زدی تازه می گی سرتو میندازی پایین !!! واقعا که ...
حالا که اینجوریه ...
خوب ...منم ... نه دستامو بالا می برم ...نه سرمو پایین میندازم ... چون هم چشمامومی بندم ..هم نشنیده می گیرم ...تازه قضاوتت نمی کنم هیچ ... تشکر هم می کنم...( فقط برای همین کامنتت که باعث شد اسم رو خودم بذارم )
اینجوری که معلومه ... تصویب شد ..اگه مطالعات خود رو بیشتر کنیم ....
ما هم می تونیم از طریق داستانهای قدیمی به مخالفان اعتقادات و دیدگاههای خود تلویحا و تدریجا و علنا و کتبا بگیم بررررررررید ....
طوطی جان الهی فقط تو هر جا قدم می ذاری برات بهشت بشه ...آمین
راستی دو سوال ؟؟؟؟
در مثل مناقشه نیست ... در سفسطه و مغلطه چی ؟
بعد.. وقتی مارو می زنید حتی به خاطر حق ... شما چطور میمیری اونم با چشم باز ؟؟؟ اصلا مگه میشه با دست بسته کسی رو زد ؟؟؟
چی می گی دردت بخوره تو سرم ؟؟؟؟؟ا
ای برادر ...ای برادر ... ای برادر ... ای برادر ...
منم دوست دارم ناراحت نشی که می گم بصیرت بصیرت بصیرت بصیرت ... واقعا حیفه !!!
و الا هرکی دیگه بود با این حرفات ...روشو کم می کرد و می رفت ... مثل خر برفت و خر برفت و خر برفت ...
فاش نیوز خواهش می کنم اجازه بده یه جعفری کارشو تا رسیدن به هدف درست انجام بده ... خواهش می کنم . قول می دم با حرفام درد سر درست نکنم ..
فاش نیوز یه جعفری یادش نمیره ... اول سال چه اهانتهایی شرم آور به خودت کردند به اسم آزادی بیان !!!! ... یادته ؟؟؟ تو چی جناب طوطی یادته چه حرفهایی زدی ؟؟
خوشبختانه ما چیزی یادمون نمی ره ... نه فداکاری تونو ..نه بزرگواری تونو ... نه رنج هاتونو ... نه دلتنگی هاتونو ...
خوب چیکار کنم حافظه ام قویه ... حتی حرفای نیشدار و کنایه دارتونو هم یادم نمی ره . طوطی که هیچ ......حتی از تو
فاش نیوز ما یه روز از شخص تو دفاع کردیم ...در حالی که من شخصا آنجا هم با اسم جعفری از همه حتی فاش نیوز عزیزم خواسته بودم نسبت به هم سعه ی صدر داشته باشیم ...
منه کج فهم و بدفهم ... اگه با اسم نوشتم یا بی اسم ... تنها بودم یا اگه کسی در نوشتن مطلبی منو همراهی کرد ...یکبار برای اظهار نظر در مقابل مخاطب یا مخالفام یا منتقدام از داستانهای تحقیر کننده استفاده نکردم و حتی نگفتم جناب فلانی لطفا دهان مبارکتو ببند اما ... در عوض بعضیا با زبان ایثارگری ؟؟؟؟؟چه حرفها که به ما نگفتند !!!! یادته !!!
فاش نیوز حالا اگه کوتاه نمیام به خاطر اینه که بگم حواست هست که ما روزی چند بار میگیم ما همه سرباز تواییم خامنه ای ؟؟؟
حواست هست که یه سرباز پشت سر فرمانده حرکت نمی کنه ؟؟؟ الا آن روزی که کوفی شده باشه ؟؟؟
سلام
نمیدونم کجای مطالبم گنگ ومبهم مانده وخیلی خوشحالم که حافظ قوی شما هنوز کارآمده
اما اگر قراره هرجا منتقدی پیدا شپ فکرکند همه باید با ایشان موافق باشند وبرایش کف وسوت وهورا بکشیم که نمیشه
هرکس با عیده ای بمیان می آید مطلبی میزند وابراز نظری میکند اما چون صفحه آزادی گذاشته شده باید هرآنچه فکر میکنید درست باشد
اونهای که فکر میکنند بنده اراجیف میبافم ودارم از سره وقت گذرانی میام ورو اعصابه دیگران خیش میکشم کاملا دراشتباهند
وقتی داد میزدیم میگفتیم ما همه سرباز توایم خمینی گوش بفرمان توایم خمینی نباید یادمان برود که هنوز هم گوش بفرمان جانشین آن امام راحل باشیم
برای روشن شدنه موضوع توصیه میکنم خیلی راحت به منظورم پی ببرید فیلم رسوای حاجی را ببینید که چگونه فردی میتواند ایمانه صدهانفر را آلوده کند
وقتی میگویم باید از سرچشمه سیرآب شویم میشوم بده یا میگویم فقط به حرفهای یکنفر اکتفا نکنیم ببینیم این به اصطلاح مستندات اصلا سندیت داره بعدا بگیم فلانی تکفیریه داعشیه نقاشه نقشه وهابیه وغیره وغیره خداوند ستارالعیوبه ما داریم ازخدا هم پیشی میگیریم براحتی ودر بازاری قدم میزنیم که بظاهر خریدار صوابیم امادر اصل داریم ایمانمان را میف وشیم
بنده اصلا با رسانه های خارجی همراه نمیشم واز بعضی رسانهای داخلی هم همینطور
اما انقدر میدانم که اگر قرار بشه محکم واستوار به چیزی ایمان بیاورم باید حقیقتهای برایم روشن شود تا ایمان راسخ داشته باشم
پس روزه شک دار نمیگیرم زمانی که ایشان محاکمه شدند و اتهامات وارده ثابت شد هرچه حکمشان باشد همان را میپذیرم وتا زمانیکه این مهم اجرا نشه نه از ایشان پشتیبانی میکنم ونه حمایت ونه با سخنان کسی تحریک میشوم درست است که آقای شریعتمداری از اسنادی که در دست ایشان است سخن گفتند اما دال بر حقیقت گفتنه ایشان نیست ونمیتوان گفت ایشان دروغ میگوید اما مستندات باید در دادگاه ثابت شود وگر نه منهم میتوان با حرافیم مستنداتی تهیه وجار بزنم اما این طریق شبهه ناک است نه حقیقت محض
فعلا که سران فتنه در حصر هستند ودر خانه شان هیچ گونه خطری برای جامعه ندارند وتا زمانیکه روابط شان با جریانات نامبرده توسط سردبیر محترم به اثزاط نرسیده ودر هیچ جای دیگری عنوان نشده بنده ایمانه ضعیف وته مانده خودم را ضایع نخواهم کرد امیدوارم متوجه اراجیفم شده باشید در پایان دیگر ادامه نخواهم داد تا بیش از این جناب جعفر خانه گل گلاب ناراحت نشوند ودر تخریب بنده تلاش مضاعفی نداشته باشند بسیار متشکرم
سلام .....طوطی خان « حسین آزاده ما » ...گل گلاب ... رو حرف این جعفری حساب کن اگه بهت بگه نه مبهم حرف می زنی ...نه اراجیف میگی ...نه از سر وقت گذرانی مطلب می نویسی ... می دونی چرا ؟
چون من خودم از سر تکلیف حرف می زنم و وظیفه دارم حرف بزنم برای رضای خدا ... حتما شما هم همین عقیده رو داری ..مگه نه ؟؟
تازه نبینم بنویسی دارم تخریبت میکنم ... داریم مباحثه و تبادل نظر می کنیم ... اگه همه اینجور فکر کنن که فاش باید کرکره رو پایین بکشه ...
خداییش از لحن این کامنت آخریت خوشمان آمد ...واقعا استفاده کردیم از دیدگاههای شما ... راستشو بگو آیا غیر ما کسی با آمدنت خیر مقدم گفت ؟ لابد از نظر ما یه چیز دیگه بودی که خوشحال شدیم !
حالا اگه بگم نگران نبودن جانباز شیمیایی ۱هستم .... بعضیا میان میگن تو این قیل و قال پیدا کن پرتقال فروشو ؟؟؟ حیف که اینجا نیست ....
منتهی دیدگاه من همیشه یک کم با شما مغایرت داره و داشته ! انتظار نداری که به خاطر اینکه خوشحالمون کردی با آمدنت ... برای نظراتتم سوت و کف بزنیم ؟ داری؟ همیشه هم مخالف نیستیم ....
با نگاهت به جایگاه رهبری ...موافقم تا پای جان
با ایمانمان را مفت و مجانی نفروشیم .... موافقم
با احترام گذاشتن به قانون و رای دادگاه .... موافقم
محل اختلاف : الان چون حسین آقا اینجور روشنگری کرده ...بعضیا ناراحتن ؟
صحت اسنادش زیر سواله ؟ ...
دورش بگردم ... حسین آقا رو سالهاست که می شناسم با روزنامه اش... اونو فقط یه بار دیدم تازه از راه دور ...حسین آقا و بچه هاش بعضی وقتا آن قدر سفت و سمج میشن به افشاگری درباره مطلبی که تاااااااااازه ... مقامات محترم به صرافت می افتن که دنبال حقیقت برن ...
دردش بخوره تو سرم ... یه بارم تا حالا تیرش به خطا نرفته ... هرکی دیگه بود که این قده به قول بعضیا !!!آزادی بیان داشت ...تا حالا خودشو خراب کرده بود ... آزادترهاش و بزرگترهاش خراب نکردن ؟؟؟
اون وقت ببین اونا که بقول فرمایش شما تو حصر هستند و کبریت بی خطر... از همون جا چه آتیشایی که نمی سوزونن ؟ آزادیشونم که دیدیم !!!
وجدانا خودتون بگید چطور میشه اگه همین اسناد دست بعضیای دیگه بیفته اونقدر متقن و مستحکم هستند که یه کشور رو میشه با اونا به آتیش بکشن ؟؟
در حالی که امثال حسین آقا ...هنرشون اینه که افکار رو روشن کنن ...
پس چرا نگم میان ماه من تا ماه گردون ... تفاوت هست از زمین تا آسمان ؟؟؟
خوب ... چون گفتی دیگه جوابمو نمی دی ... دیگه منم ادامه نمی دم ... فقط بگم عملکرد حسین آقا تا حالا نشان داده مختار بودن کیف نداره ... مسلمو عشقه ...الهی عاقبتش به خیر باشه حسین آقا ... خدا یه لحظه حسین آقا رو تنها نذاره ... دشمن شادش نکنه ....دیگه عرضی نیست ...والسلام
حسین آقا ....منه جعفری بهت افتخار می کنم ...
تو کوفی نیستی ... که مسلم زمانی ...
می دونم اگه بگم در جهت تببین اندیشه های مقام معظم رهبری در حوزه سیاست ... حاضرم یک جا فرمایشات معظم له را درباره تمام دولتها تنظیم و ارسال کنم . ....که ببینید ایشان چقدر رسا در مقابل کج فهمی ها و بد فهمی ها و خیانتها و فتنه ها موضع گرفتن ....باز هم بعضیا ایراد بنی اسراییلی میگیرن که مگه همه مشکلات جانبازان حل شد که به سیاست پرداختید ؟؟؟
خداییش چی باید گفت؟؟؟ جز اینکه تاسف بخورم ... و با تعجب تو چشم بعضیا نگاه کنم !!
برای اینکه جانبازی که هنوز متوجه نشده این همه درد به دلش می کنن به خاطر همین قصه غم انگیز سیاسته !
سیاسته که سیاست بیوفتد دست کسانی که نمی ذاره شان و حق جانباز به درستی ادا بشه .. درک نکرده سیاست عین دیانت و دیانت عین سیاسته ...
اگه حسینو امثال حسین نباشن ...سیاست اینه که اصلا اسم جانباز و ایثارگر رو از صحنه تاریخ ایران بردارن ... !!!
اما این کار هر حسینی نیست ... فقط حسین شریعتمداری از پس این کار بر میاد...
حسین آقا می دونه ما تا زمانی ازش حمایت می کنیم که حرف حق بگه ...
میدونه امروز اون برای ما ملاکه ... ما رو خوب میشناسه دور از جونش هر وقت خبط و خطایی هم بکنه ... از طریق سفسطه کردن ... و به اسم حرمت گذاشتن به آبروی مومن ...نمی تونه ما رو خر بکنه !!!!
سلام
میخواستم چیزی نگم اما یک خاطره یادم آمد بزارید برایتان تعریف کنم بعد دیگه هیچ
زمانیکه ما در بند بودیم واسرات داشت روزهای عمرمون رو مثل خوره میخورد وهرکسی به کاری مشغول بود بعضی از افراد که حتی گفته های پیر مراد آزادگان مرحوم حاج آقا را قبول نداشتند با افراط اندیشیهایشان تخم نفاق را بین دیگر هم بندانمون میکاشتند وبا القابی ماننده منافق کافر جاسوس خودفروخته حجتیه خلاصه هرچی که تا ان زمان رایج بود به دیگران نصبت میدادند
واین طرزه تفکر باعث شد که تنگیه قفس بخاطره همین اشخاص بیشتر محسوس تر بنظر بیاد وعرصه را بردیگران بیشتر تنگ میکرد خود اسارت معضلی بود درکنار این افراد معضلش بیشتر
به جرات میتوانم بگم اگر بد اخلاقیهای این افراد نبود تعداد افرادی که اغفال شدند وبه منافقین پیوستند یک به صد کاهش میافت
در هرآسایشگاهی اگه یک تلویزیون بود با دوتا بلندگو یک مسیول گروه فرهنگی هم بودند که مسایلی چون فرایض دینی بعهده ایشان بود مانند اذانهای سه گانه دعاهای کمیل وتوسل وتعقیبات وغیره وغیره
خلاصه همه این افراد از یک نفر دستور میگرفتند
نمیدانم چه اخلاقی دارم که اصلا زیر باره حرفهای غلط از اول نمیرفتم و اگر قرار به اجبار باشه هیچ کاری را انجام نمیدادم ونمیدم در آخر هم با نتیجه مطلوبی ملاقات میکنم
نه اینکه خود رای باشم وخودسر اما همیشه سعی برآن داشتم ابزار دسته دیگران نباشم اما اگر بتوانم مشکلی را حل کنم دوست دارم دست ودست افزارش خودم باشم وبا راه حلهای قابل قبول عمل کنم
در این راه بمن تهمتهای زدند که به کافرش هم نمیزدند
معذرت میخواهم از جاسوسی بگیر تا بدتر از آن بارها مورد تهاجمهای افراد که بصورت دسته جمعی سرم میریختند تا مرتد شناختنم وهیچ کس بامن صحبت نمیکرد بیاد دارم وقتی اردوگاهمان عوض کردند برای باره اول که با من میگم شهید یدالله رحمن زاده با اون خلق وخوی مکتبیش برخورد نمودم گفتم خدایا شکرت یک دوست بعداز چهار سال پیدا کردم بعدها دیدم درآن اردوگاه به یمن وجود با برکته مرحوم حاج آقا ابوترابی تفاوتهای اخلاقی ورفتاری فراوانی وجود داشت که حیرت کرده بودم مثل این بود که از زندان هارون به نزد بهشتیان عروج کرده بودم دیگه نگاهه همه ماننده آدمی تاعون زده نبود حتی آرام آرام با بروبچه های اردوگاهه قبلیم ارتباط برقرار کردم بعدها متوجه شدیم شخصی که در اردوگاهمان بعنوان روحانی ورهبر بود از گروه گمراه سازمان حجتیه بودند که در آنجا با دیدگاههای مرحوم حاج آقا هم مخالفت کردند ودرآن زمان چرخ گردان چنانش کرد که دربین افراد دیگر جایی نداشت مدیر فرهنگی اردوگاه که دستور گوشمالی بنده را بکرار داده بو د زمان آزادی در تشریفات قرطینه بودیم با گریه حلالیت میطلبید
خلاصه ما این دوره را با پوست واستخوانمان حس کردیم ونمیخواهیم تکرار مکررات بشه اگر در همان دانشگاهی که مشت حسین سخنرانی میکرد عدهای جوان دانشگاهی در مقابل هم جبهه میگرفتندوخدای نکرده خون از دماغ کسی میریخت گناهش با چکسی بود ویا خوراکهای طبلیغاتی برای بلندگوهای غربی تهیه میشد واحتمال این رابدهیم که قیام تونس از کجا شروع شد
میشود حکایت سنگ اندازی دیوانه ای درچاه
ازما گذشت برای فردای زود رس آماده باشیم نه برای دیروزی که گذشته
طوطی بزرگوار سلام ...
از اینکه بازم ادامه دادید ممنون ... به گفتن ادامه بدهید ... ببینید تا شما ادامه ندادید ... فاش منو از حصر خارج نکرد ...خداییش با موضوع خوبی ادامه دادید..... لطفا بازهم بگو والا دشمن به جای من و تو حرف می زنه ...چون در اون یکی مطلب خیلی بنده نوازی کردید ... تلافیش اسم جعفری رو علنا رو نمایی می کنم ..
خوشحالم که شما هم تعریفهای زیادی از خود دارید ... آخه حرف من ثابت میشه ....به اینکه هم تعریف کردنی هستید هم انتخابتون برای تبادل نظر حرف نداره ..
اگه اشکال نداره جعفری هم یه کوچولو از خودش تعریف کنه ... داره ؟
از مطالب و تجربه های ارزنده شما نهایت استفاده را می برم ... تا خدای نکرده در تاریکی ذهنم به ناصواب برای کسی هورا نکشم ...تا حالا جوری عمل کردم و حرف زدم که دشمنم برام هورا نکشیده ...تا به حال سرم به سنگ نخورده و کسی نتونسته زیر پام پوست موز بندازه ... باز هم جعفری رو راهنمایی کن ..
فقط همین ... خدا یارت باد
خدایا یه جعفری آخر امروز دعاش اینه ... حسین آقا رو تا زمانی که در راه اسلام قدم بر می داره با الطاف خفیه خود حمایت کن تا مثل همیشه صحت ادعاهاش ثابت بشه ...
به جناب طوطی عمر پر برکت همراه با سلامتی عطا کن
به منم بینش و بصیرت بیشتر ...
فاش نیوز رو به دست خودت می سپارم هرجور که می دونی باهاش حساب کن ... میشه دعا کنم از برنامه نرم افزاریش گزینه سانسور کردن پاک بشه ؟؟...آخه ...
یعنی چه که فکر می کنه حرف زدن دوتا آدم صاحب حرف و نظر اونم از نوع ایثارگر ممکنه باعث چالش بشه ؟
« خدا جون خداییش بعضی وقتا میشه ... اما من همون اول به جای دوتامون قول دادم »
طوطی دمت گرم ... سعه صدرت حرف نداره .. اگه ننوشته بودی دیگه ادامه نمی دی ...هنوز حرفای ما ادامه داشت ...ولی دیگه رو حرف شما فاش حرف منو چاپ نکرد .....بازم تشکر تشکر تشکر
فاش لطفا حرف آخر منو هم چاپ کن ... بازم لطفا ... با تشکر
عزیز جانبازی دستش از دنیا کوتاه بگشته و براش 8تا نظر گذاشتید و برای این پدیده منقضی تاریخ و بیات این همه نظر.اوضاع را مشخص باشد که برخی از این ره و سوژه فقط خود را بین هستند و از لابلایش منفعت خود را جستجو نمایند و بارز باشد که قدرت نیز گاهی سرچشمه اش فساد را ختم بگردد.جنگ امروز مملکت جنگ پشمک و پسته را باشد و الباقی بهانه.نردبان ترقی را تا بلندای برج میلاد را گشته برپا و همه سعی در عروج از آن را باشند و گرچه به پرت کردن دگران از نردبان. شاگرد همون شاگرد را باشد و اوستا به گهی سمند سوار باشد و به گاه دگر بشود بنز سوار و در هر حال سواره باشد. پس قبیح باشد شیشه پاک کن این سواره ها میبودن. هنرمند گرام این مملکت را فوت نمود و تابوتش بودش از چوب گردو و راش و اقاقیا و تابوت عزیزان ما از فیبر و نئوپان.آن یکی بر رویش تاجی از گل بداشت و این یکی بی گل.
عزیز جانباز ... عمرت دراز باد به اندازه خاکهای مزار بس متبرک برادران شهیدم ..این حقیر آنجا هم به سوگ نشسته ام .... تا ابد الدهر .. تا آنجا که برسم پای میز عدالت و بپرسم « بای ذنب قتلت» ...
چرا که خون دلها کشیدم از بی بصیرتی های خواص ... و سکوت های منفعلانه و منفعت طلبانه ...بعد این همه خون نازنین برادرانم و رنج های آزاده برادرانم و پرگشودن پرستوهایی که بدون آنها آسمان دلم .... ای وای دلم ای وای دلم
از گل گفتی و دلم را خون کردی ... اللهم عجل لولیک الفرج
دوران ریاست جمهوری :

دانشجویان ؛ آقای رئیس جمهور هوار سرد است ؟!

رئیس جمهور ؛ بنشینید ، شما براندازید ؟!

دانشجویان ؛ آقای رئیس جمهور چرا بارون نمییاد ؟!

رئیس جمهور ؛ ساکت شوید ، شما براندازید ؟!

دانشجویان ؛ آقای رئیس جمهور از چی بگیم که خوشت بیاد ؟!

رئیس جمهور ؛ فقط موظفید بگویید که من همه قدرت وقدر قدرت بشوم ؟!

دانشجویان ؛ ؟

رئیس جمهور ؛ ساکت ؟!
یعنی چی این حرف های بی سر و ته و پر از لودگی!
...

تو دیگه کی هستییییییییییییییییییی :lol: :D 8)
...

این بهترین سناریو است ؟!

بجای نقد طرفدارانه : عدالت مند باشید . و بهره ببرید .

و نامم را در نوشتن بهترین سناریو ثبت کنند و فیلم بسازند و تاریخی

شود و شوم ؟!

و مرا نقد می کنید ؛ آرشیو صدا و سیما را چیکار می کنید ؟!

اگر فیلمش را ساختند پاداش مرا از نوشتن این بهترین سناریو

همه قرون یادتان نرود ؟!

ساکت
...

دانشجویان ؛ آقای رئیس جمهور هوا سرد است ؟!
آقای خاکپور منظورت چیه؟
این نوع نوشتن بیشتر در زمان احمدی نژاد مصداق داشت که مخالفان همه برانداز تشخیص داده شدند و دانشجویان ستاره دار.
در این دلت انصافاً مخالفان دولت که تشکل هایی مانند جامعه اسلامی و بسیج دانشجویی هستند به راحتی تجمع تشکیل می دهند و به دولت اعتراض می کنند.
من خیلی خوشحالم که دانشگاه ها دوباره زنده شده . از رخوت و بی جانیی که در زمان احمدی نژاد بر دانشگاه ها حاکم شده بود فاصله گرفته ایم . این زنده بودن را تثبیت انقلاب می دانم و خوشحالم که کشورم مانند کوه در مفابل موج ها ایستاده است.
کافی است نگاهی به کشورهای اطراف بیاندازیم تا متوجه شویم ما چه اقتداری داریم.
برادر جانباز ۷۰٪
لطفا در موقع بحث کردن روی افراد تعصب نداشته باشید ... ما زمانی طرفدار دو آتیشه بودیم برای محمود جان ... اما از بس گفت بگم بگم و نگفت .. که دلمونو زد هیچی حالمونم بهم زد ... آخرشم تو رو رهبر ایستاد و سرمونو انداخت پایین ..بعد دیگران درباره اش حرفایی زدند که ... بگذریم
این حسن آقا ... یه تفاوت اساسی با محمود ما داره ... اون قفل داشت رو زبونش ... این کلید داره به دستش !!...
از قفل محمود آقا چیزی نمی گم چون گذشته ... اما به نظر می رسه آق حسن داره کلیدو تو قفل اشتباهی می چرخونه !!
هرچی رهبر می فرماید ... ما میگیم حسن جان خطر داره ... نگرانیم ..می ترسیم از این راهی که داره به ترکستان می رسه ؟
بهمون میگه می ترسید ..می لرزید..... به من چه ... برید به جهنم ...
وجدانا وقتی بحث ها در این فضا شکل می گیرن چه دستاوردی می تونه داشته باشه ؟؟یه جور اشاره کردید انگار ما چوپون پشت کوهیم ... دانشگاه نرفته ایم ...ندیده ایم ؟؟
منظورخودتون از زنده بودن و خارج شدن از رخوت دانشگاه چیه ؟؟؟
...

جانباز عزیز

سناریوی من : از دولت فعلی و آقای احمدی نژاد نبود ؟!

کافی است نگاهی به کشورهای اطراف بیاندازیم تا متوجه شویم ما چه اقتداری داریم. . موافقم

هنوز جانبازان 5 % دفاع مقدس حقوق ندارند ومعیشت ندارند .

خدایااااااااااااا
ببخشید الف ...آقا حسن نگرفته ... کسی فکر نکنه ما عادت داریم داش مشدی حرف بزنیم ..
...

بعضی مواقع تلویزیون ایران را هم نگاه کنیم بد نیست.!؟

گاهاً غبر از خبر جوک و خبر و فیلم هم می دهد ؟!
...

موضوع بحث را بخوانید قدرت طلبان و سناریوی واقعی مرا پیدا می کنید ؟!
اقا محمود حتی یکبار روی حرف اقا بی ادبی نکرده وهمیشه گوش بفرمان ولایت بوده وهست واگر میگفت بگم.بگم نگذاشتند که بگه وانهم بخاطر مسلحت نظام بوده وهست والا حاج محمود تو دل خیلی از بیچارگان جای داره وخدا میداند او مطیع بلا شک ولایت بوده وهست وهیچ مدرکی وجود نداره که به رهبری بی احترامی کرده باشه وخود رهبری بارها از ایشان ودولتش تقدیر کرده انشاالله باز میگرده واینبار دمار از روزگار اقا زاده های بیدرد در می اوره
نه خبر نداری چه اشتباهاتی کرد ؟
ببین وقتی برای رضای خدا طرفدار اقا حسین هستیم به خاطر اینه که صدها افشاگری کرده ولی وقتی چندین فیلم و سند کتبی از خرابکاری فاحش محمود آقا هست دلمون از دستش دیگه ....
الان گفتنش دیگه فایده نداره . نه اینکه زمان دولتش سر آمده بلکه زمان این مطلب دیگه داره تمام میشه حرفامون ناتمام می مونه . من از حرف ناتمام و کار ناتمام خیلی بدم میاد . حالا تا بعد
سلام ، اون کسی که بی نام از دخالت ایثارگران دفاع میکنی معلوم نیست ایثارگر هستی یا نه ؟ اگه رزمنده ای یا جانبازی یا أزاده ای یا فرزند ایثارگری ، پس با نام واقعی در این سایت که متعلق به ایثارگران میباشد نظر بده. ای بی نام اگه جانباز ٧٠درصد باشی و از مشکلات جسمانی و روحی و درمانی و هزینه این قشر باخبر باشی ! هیچ وقت نمی گویی مگه جانباز فقط مادیات و شکمه ، مگه مشکلات این جانبازان مادیات و شکمه؟ راحت نشسته ای خانه پشت کامپیوتر و آنقدر در زندگی تامین هستی که با این تفکر پیامهای نا مربوط میفرستی ، اولا عقیده هر کس قابل احترام و شما حق ندارید به کسی توهین کنید ، الان این جانبازان بیش از سی سال است که یا در خانه یا در اسایشگاه زندگی میکنند، وقتی از مشکلات صحبت به میان میاید ، این است که بیش از سی سال که قانون ١٩٠سپاه إجرائی نشده ، مشکلات درمانی ، استخدام فرزندانمان ایثارگران ، قانون جامع خدمات ایثارگران ، و قوانین متعدد إجرائی نشده ، در کشورهای دنیا ببینید با جانبازان خود چه کرده اند؟ کشورهای همسایه ببینید چگونه به جانبازان رسیدگی میشود، بعد هم شما بگو مگه جانباز فقط مادیات و شکمه؟ گفتی چرا جانباز شدم ، من برای جانباز شدن به جبهه نرفته بودم برای دفاع از شرف دین ناموس و دفاع از میهن اسلامی به جبهه رفته بودم ، درست گفتی منو جانباز کردند ترمش خمپاره منو جانباز کرد و اگر نست ات از این جمله چیز دیگری است از خانواده ایثارگران نیستی. گفتم جانبازان را جناحی نکنید و بجان یکدیگر نیندازید .این مسولین چه اصولگرا چه إصلاح طلب فقط بفکر خودشان هستند و کسی بفکر ایثارگران نیست ، اگر به ادارات سری بزنید می بینید که چگونه با ایثارگران برخورد میشود. یک مشکلی دارید که از طریق ادارات حل نمیشود اگه توانستید یک وزیر یا مسؤولی را ملاقات کنید، انوقت بیایید اینجا نظر بدهید ، پس الکی شعار های بیخودی ندهید که مگه جانباز فقط مادیات یا شکمه.
فاش نیوز ... دیدی حال کسی رو که دستاشو می بندند بعد طرف با مشت و لگد میوفتد به جون بدبخت ...شما با چاپ نکردن آخرین حرفم با برادر وفا همین رویه رو در حق من بکار بردی ؟!
اما من ازت گله ندارم هیچ انتظار هم ندارم ...چون با چاپ مقاله ها و مطالب ارزنده ای که در قسمت آخرین اخباردرباره موضوع بحث دیدم ...به قبول و رضایت از مصلحت اندیشی شما خودم را قانع کردم ... اگر کسی واقعا بدنبال حقیقت باشد ... همین ها که گفتم و می گویند کافی است ...
بازم سلام ... دیشب حرفم ناتمام ماند چون نت برفت و برفت و برفت مثل ...
حرف آخرم.... در بحثی که مشاهده کردید... دوستان دیدگاهشان را گفتند و من نیز ... اما ببینید نتیجه حاصله را ؟؟؟
ای کاش کارشناسان و گویندگان و خطبا و سیاستمداران و .... از وجود ما سه نفر برای مسائل کلان در سطح کشور استفاده می کردند ...به امید آن روز
برادر خاکپور بسیجی مظلوم ۵٪سلام
منم اعتراف می کنم زیاد متوجه نشدم منظورت چی بوده ... اما جسارت نمی کنم به شما با کلمه... کاشکی بازم یه توضیحی می دادی ؟
میگم یادته یه جایی گفته بودی از مشکلات ۵٪ ها هم در فاش سخن گفته بشه ... من این کار رو کردم ...
برگه هایی قد یه کف دست به صورت تصادفی به دست ایثارگران ۵٪تا ۱۵٪ دادیم که فقط فقط فقط در حد دو جمله از مشکلات خود بنویسند ..
وقتی آماده شد آن را به صحن ؟؟؟
چی فکر کردی ... فکر کردی می خوام ببرم به صحن مجلس ... نه عزیزم !!!
وقتی آدم اینقدر مظلوم میشه اونم بین خودی ها ...باید فقط شرح مظلومیتشو ببری در خونه خدا ...یا بذار ی جلوی امام زمان عج ...
اون وقت میارم نشون همه تو سایت فاش نیوز میدم که ببینن وقتی درصد کسی رو کم می زنن معنیش این نیست که درد نداری ... غم نداری ...!!!
یه کم فکر کنید شاید ...
خوب اخوی بقیه حرفا بمونه در وقتش ... فقط می بینم کم می نویسی بنویس دیگه عزیزم .. خوب فاشه دیگه .....واقعا عجیبه فضای فاش !!
اونکه نباید اونجور بنویسه می نویسه .... تو که باید بنویسی نمی نویسی ...
میگم نکنه به دلت خورده ...!!! ناراحت نشو .. از قدیم گفتند بنی آدم رو اعصاب یکدیگرند ...حتی من ...!

...

سلام دلاور عزیز

مطلب جنابعالی را ندیده بودم

از نوشته ها نه تنها ناراحت نشدم بلکه خرسندم

من که از مظلومیت رزمندگان جانبازان بالاخص 5 % زیاد می نویسم که

حقوق و معیشت نمی گیرند و فقیر زمانه اند و ظلم دیده ؟!

تا آنجایی زیاد می نویسم که فاش نیوز عزیز جای انتشار ندارد ؟!

سلامتییت را آرزومندم
با سلام باباجان بجای این حرفها به هزاران مشکلال جانبازان برسید . آقای شریعتمداری هم اگه طرف داره انقلاب هست تا حالا یک جمله هم از مشکلات ما نه نوشته فقط دنبال بزرگ کردن اسم خودشان هستند فتنه گران به مجازات خود خواهند رسید فقط جانبازان هستند که با این همه مشکل چه باید بکند
ایول پیامها رو ببین سردارسخن کولاک راه انداخته .
سعید جان اول یه گل می دم دستت که باور کنی دلم نمی خواد از گل نازکتر بهت بگم ولی از این اخلاقاتون دیگه داره حالم ...
آخرین حرفمو امروز به شما میگم و شرمو کم می کنم .. چرا مظلومیت بچه ها و پیشکسوتا رو نمی بینید ؟؟،
تا وقتی که امثال شما هرکی می خواد باشه با ترس و لرز حمایت می کنه ، با ایما و اشاره حرف می زنه ، کلی گویی می کنه .. اگه اینجور ادامه بدید روزگارتون همینه که بیاید آخرش بگید خوبه که از شما غرامت نگرفتن!!!
من بهت میگم اینجور که شما پیش می رید میگیرن تا قرون آخرش ...
بابا همچی با شجاعت اسم سردار سخنو بگو که ... ترسو نکنه سردته ؟؟
ناشناس عزیز چرا شما نمی خواهید دموکراسی و احترام به عقاید و نظریات دیگران را قبول کنید چرا به خودتان ناسزا میگوید عقیده شما هم به نظر بنده محترم است و خدمت شما بزرگوار عرض می کنم بنده نه می ترسم و نه میلرزم بلکه با افتخار داد می زنم که پیشکسوت ها و دل سوزهای انقلاب و رهبری سخنشان همان است که سردار می گوید و سردار دوستت داریم خیلی زیادو انشاءالله که خداوند شما را برای این ملت و مملکت حفظ کند.
...

زندان شخصی هم درست کرده بود ؟!

جانباز از جبهه می اومد باید به زندان اداره می رفت ؟!

از پول و خانه های شهرک غرب ؟!

زیاد گفتند و نوشتند همه می دانند ؟!

این جنگ تصاحب قدرت ؟!

و جانباز را 5 % گفتن و حقوق و معیشت ندادن ؟!

و در فقر و سکوت نگه داشتن ؟!

ادامه دارد ؟!

خدایا

خدایاااااااااااااااااااااااااااااااااااا

خداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi