شناسه خبر : 30439
سه شنبه 09 دي 1393 , 09:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

واکنش بنیاد اراک به یک خبر

فاش نیوز- پس از انتشار مطالبی با عناوین " نمی دونم چی بگم" و " بنیاد اراک توضیح دهد" واکنشی از طرف بنیاد شهید استان مرکزی اراک نشان داده شده و بنیاد اراک پاسخی به مطالبی که در این اخبار آمده بود، داده اند.

فاش نیوز- پس از انتشار مطالبی با عناوین " نمی دونم چی بگم" و " بنیاد اراک توضیح دهد" واکنشی از طرف بنیاد شهید استان مرکزی اراک نشان داده شده و بنیاد اراک پاسخی به مطالبی که در این اخبار آمده بود، داده اند. این مطالب که طی دو هفته گذشته به جریان اعتراض و درگیری جانبازی در بنیاد شهید اراک می پرداخت که منجر به دستگیری و زندانی شدن این جانباز و همسرش شده بود. متن نامه جوابیه به شرح ذیل می باشد:

 

بسمه تعالی

 

مدیر محترم پایگاه اینترنتی فاش نیوز

 

احتراما"  در خصوص مطالب مندرج در آن سایت با عناوین" نمی دونم چی بگم" و " بنیاد اراک توضیح دهد" منتشر شده در تاریخ های دوشنبه و سه شنبه 24 و 25 آذر ماه سال جاری به قلم مهدی سمیعی مطالب ذیل به عنوان جوابیه بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان اراک جهت تنویر افکار عمومی ارائه می شود.

 

همانگونه مستحضرید رسالت اصلی رسانه های جمعی، اطلاع رسانی صحیح و افزایش آگاهی مخاطبان از وقایع موجود می باشد اما متأسفانه این رسالت در مطالب مذکور به درستی صورت نگرفت و بعضا" باعث سوء برداشت ها و حتی سوء استفاده های دشمنان قسم خورده انقلاب و نظام شد که جا داشت بیش از انتشار این مطالب، صحت و سقم و واقعیت موضوع از طریق مجاری رسمی و یا حتی خانواده جانباز محترم مورد بررسی قرار می گرفت.

 

آنطور که ادعا شده و متعاقب آن در قالب کامنت هایی که مسئولیت آن طبق قانون جرائم رایانه ها، مستقیما" بر عهده مدیریت سایت می باشد، از مشکلات مالی، ناراحتی اعصاب و روان و ... صحبت شد در صورتی که موضوع مذکور ارتباطی به مسایل نداشته و یک اختلاف نظر در خصوص تطبیق یکی از مفاد قانون ایثارگران میان یکی از کارمندان محترم با طرف شکواییه صورت گرفته بود که ابتدا موضوع حل و فصل شده بود اما متأسفانه فرد یا افرادی که منافع  خود را در ایجاد تنش و درگیری میان مسئولین به عنوان خادمان خانواده های معظم شاهد و ایثارگران با این قشر معز می بینند، با تحریک خانواده جانباز مذکور، وضعیت را بحرانی نموده  و با از دست رفتن کنترل جانباز نامبرده در درب ورودی بنیاد درگیری فیزیکی شدیدی به وجود آمده بود که منجر به دخالت نیروی انتظامی گردید.

 

به دلیل وقوع جرم مشهود، پرونده به دادسرا رفته و در این میان نیز همان عوامل محرک با سوء استفاده از وضعیت روحی جانباز معزم موجب ایجاد درگیری میان نامبرده با عوامل قضایی شده بود که در نهایت به صدور وثیقه تا بررسی موضوع شد. با فراهم نشدن وثیقه مذکور علیرغم اعلام آمادگی بنیاد شهید اراک برای رضایت به دلیل جنبه عمومی جرم، طبق قانون متهمین بازداشت شدند و با پیگیری های صورت گرفته توسط واحد حقوقی، متهمان آزاد و تلاش برای فیصله شکایت شخصی یکی از کارکنان با خانواده جانباز عزیز ادامه دارد.

 

شایان ذکر است در روزهای آتی جانباز محترم از رسانه ای شدن موضوع مذکورکه موجب سوء استفاده سایت های ضدانقلاب و جریان فتنه شده است اعلام نارضایتی کرده و در آینده نزدیک در این خصوص اقدام قضایی را پیگیری خواهد کرد.

 

در پایان ضمن احترام به حقوق رسانه ای سایت محترم فاش نیوز، نارضایتی خود را از انعکاس نام جانباز عزیز اعلام کرده و متذکر می گردیم خط مشی بنیاد شهید استان مرکزی - شهرستان اراک، حمایت کامل از خانواده های معظم شهداء و ایثارگران بوده و هست و وقوع مسائلی از این دست، پیش از دیگران برای کارکنان این نهاد مقدس که اکثریت آن از ایثارگران و خانواده های معظم شهداء می باشند، تلخ و ناگوار است.  و من ا... التوفیق

 

روابط عمومی بنیاد شهید استان مرکزی- اراک

کد خبرنگار: 70
اینستاگرام
...

( و در آینده نزدیک در این خصوص اقدام قضایی را پیگیری خواهد کرد. )

و اینجاست که پرونده سازی برای اطلاع رسانان شروع می شود ؟!

حالا کی مییاد از فاش نیوز عزیز برای حمایت از ایثارگران دفاع کند ؟!

من که نبودم ؟!
اگه دقت کنی می بینی که نگفته از سایت شکایت می کنه گفته از کسانی که نام جانباز را رسانه ای کردند خود خانواده جانباز شکایت می کنه . انصاف هم چیز خوبیه برادر
...


شما تهدید را دقت کنید و خوب بخوانید ؟!

خانواده جانباز عزیز از حامی خودش که نمی آید شکایت کند : مگر آنکه

تهدیدش کنن ؟!
به به چه کارمند محترم محترمی که در بنیاد محترم اراک ............
سلام وسلام . برادر مجتهد ..خوبی ؟؟؟
حالا اینها یه چیزی نوشتن بایدببینیم صحت وسقم چی هست.ازالان هیچ نظری ندهیدتا ببینیم کی راست میگه کی دروغ.
تاييد ميشود-جانباز مذكور و همسر گرامي ايشان بدانند هيچكس دلسوز از بنياد براشان نيست- اين را با تجربه اي كه دارم ميگم-
آقای مجتهد .. چه جون میده این شکایت از بعضی رسانه هاااااااااو بعضی افرااااااد !!!!!!!!!
دیدار یوسف های خوبانم آرزوست .....
اقا ما یه روز حکم حقوقی سپاه را بردیم بنیاد تهران کم مونده بود مارو بککشن چند نفری به من حمله کردن
سلام بنده هم جانبازشیمیایی اعصاب و روان هستم باازکارافتادگی کلی باکپسول اکسژن روزهایم را سپریی میکنم یعنی تنهاسرگرمیم این که برم کپسول پرکنم بیارم تنفس کنم دارو بگیرم سرگرمی خوبیه البته دولت هم برای بهبودی بنده خیلی تلاش کردبه بهترین بیمارستانهای المان وایران بستریم کردن اما قسمت من این بوده که این توری زندگی کنم باتقدیر خدا نمیشه جنگید اما ایثارگر عزیز درسته خیلی خیلی در حق ایثارگران حق کشی میشه اما کارمند بنیادچه از دستش میاد مشکل ایثارگران ریشه ای است نه کارمند بنیادانهاهم مثل من و تو ایثارگرهستند دلشون مخوادبرای ماها کاری بکنند اما.....متاسفانه تمام مشکل ما از خانه ملت یعنی مجلس محترم است هر روز یک قانون تسویب میکنند اماپیگیرشون نمیشند ایا این قانون اجرایی شدنشد اگه اجرایی نشد چرا نشد فقط یه قانون ناقص تسویب میکنند بعد این را ساز کرنا میکنند هرروز یکش میره پشت تریبون پوز میده من ال کردم بل کردم مردم هم باورمیکنند همه مملکت را میدن به ما عزیزانم میخواستم این را بگم بنیادهیچ تقصریی نداره مشکل ما ریشه ای است البته یه گله کوچکلو هم از بنیاد دارم توی این28سال یک بارهم به بنده سرنه زده خوب ما به دل جوی میخواهیم یک عمری با معلولیت زندگی میکنیم
سلام ، مسئولین بنیاد با آگاهی کامل از وضعیت اعصاب و روان جانباز محترم در محل خروجی بنیاد باعث درگیری شده است. این قسمت از توضیحات بنیاد بخوبی و آشکارا سانسور شده زیرا از هنگام ورود جانباز تا خروج ایشان لابد مسائلی بوجود آمده یا از قبل وجود داشته و میتواند علت حمله عصبی جانباز گرامی محسوب شود. مسئولان بنیاد با علم باینکه آن جانباز معزز دچار حمله عصبی شده میبایست نسبت به انجام فوریتهای درمانی اورژانس اقدام مینموده لیکن بطور ناگهانی ماموران نیروی انتظامی در محل حاضر شدند.
بارها تذکر دادیم حق تعالی از مسلمین بدلیل اضطرار و اضطراب شدید همراه با ضعف شدید جسمانی یا نارسایی عقلایی و محجوریت بازخواست نخواهد کرد اما معلوم نیست کدام ضدیت و دشمنی میتواند تا این حد باعث رنجش و حمله عصبی و روانی جانباز گردد؟ کرارا عرض کردیم چنانچه جانباز دچار حمله عصبی شود هیچگونه کنترلی در گفتار و اعمال خودش ندارد حتی پس از فروکش حمله عصبی هیچ خاطره ای از وقایع گذشته حین حمله عصبی نمیتواند بیاد آورد. در اینصورت جانبازی که دچار موج گرفتگی باشد با کوچکترین تحریک عصبی و روانی دچار استرس شدید و فراموشی وضعیت خودش میگردد اغلب حمله عصبی بوسیله الکتریسته و مغناطیس به سوی عضلات و عروق قلب منتشر میشوند و موجب انسداد عروق کرنر اصلی یا ایست عضلات قلب میشود. چرا مسئولان بنیاد پس از گذشت بیش از سی سال تجربه ارتباط با جانبازان هنوز قادر به اکرام ایثارگران در مهمانخانه بنیاد نیستند که بنوبه خود جرم بزرگی تلقی میشود.
آقای مجتهد از معدود افرادی است که صادقانه به فکر جامعه ایثارگران است . بنیاد استان مرکزی بجای شکایت باید از این نقد ها استفاده کند و سطح کیفی خدماتش را بالا ببرد . با تشکر فراوان از آقای مجتهد بخاطر مشاوره هایی که به ایثارگران می دهد و پیگیر بالاتر بردن خدمات ایثارگران است .
مسئولین محترم بنیادشهید و امور ایثارگران استان مرکزی بنظر بنده انتقاداتی که طی هفته های ااخیر در فضای مجازی و همین سایت در مورد کارکنان آن بنیاد صورت میگیرد یک نوع بی انصافی و بدور از حقیقت و حتی کمی بودار است چراکه بارها خودم شاهد خدمت خالصانه و تواضع پرسنل بنیاد بوده ام و اگر برفرض کارمندی به دلایل مختلف از جمله اجرای کامل قانون و قوانین جاری به یک ایثارگر پاسخ منفی داده باشد از نظر ما کارمند مقصر نیست بلکه قوانین غلط و تبعیض و بی عدالتی در خدمات رسانی به ایثارگران باعث اینگونه رفتار میشودلذا برای رفع اینگونه معضل متولیان امر و قانون گذاران نسبت به اصلاح قوانین و یکپارچگی خدمات رسانی اقدام کنند تا کسی احساس تبعیض نکند . ما همچنان قدردان شما هستیم
...

چند برابر حقوق و پاداش و سهام می گیری که تعریف کننده شدی ؟!
با سلام خدمت همه ایثار گران . من موندم چرا اون کارمند ( محترم بنیاد) با کمی صبر و تحمل و تکریم ارباب رجوع خودشو نگه نداشته ؟؟؟؟؟؟؟ واز پشت میززش بلندشده تا درب ورودی رفته با( جانباز ) دست به یقه بشه . راوی حکایتت عجیب اندر عجیب است .

والسلام .
تا اون جا که ما خبر داریم ، آخر وقت اداری بوده برادر من ، اون کارمند محترم وقتی کارش تموم می شه باید از اداره بره بیرون ، انگار شما دوست داری همیشه توی اداره ات بمونی !
بنیاد باید بهروری سیستم اداری سازمانشو بالا ببرد اکر می خواهد شکایت سازمانش نباشد راحلش اینه که ی کوه بازرسی قوی باشدت برخورد بالا000000000000000
از اطلاع رسانی بنیاد شهید اراک تشکر می کنیم . بهتر بود عواملی که در تحریک جانباز محترم دست داشتند و بعد هم با شایعه سازی و خبرپراکنی می خواستند در جامعه تشنج ایجاد کنند معرفی می شدند تا سیاه رو شود هر که در او غش باشد
جسارتا خدمت بنیاد اراک عرض میکنم که بهتراست از پیشامد مذکور به جای دلخوری و ناراحتی چاره اندیشی گردد تا ملت بزرگوار ایران شاهد نوشته های تلخ اینچنینی نباشند جمله را دقت فرمایید.
" با پیگیری های صورت گرفته توسط واحد حقوقی متهمان آزاد و تلاش برای فیصله شکایت شخصی یکی از کارکنان با خانواده جانباز عزیز ادامه دارد. "
من فکر می کنم کارمندی بایستی در بنیاد کارکند که بتواند ازعهده کنارآمدن با افرادی که دارای مشکلات روحی و جسمی فراوان هستند کنار بیاید در منشور اخلاقی همه ی ادارات تکریم ارباب و رجوع حرف اول را می زند فرد شاکی باید با صبرو حوصله و احترام بیشتر غائله را ختم به خیر می کرد که متاسفانه نه تنها این کاررا نکرده بلکه شکایت هم کرده واقعا این است جواب آن همه فداکاری و ایثار اینجانب اعتقادم براین است که این کارمند شایستگی کاردرمکان مقدسی همچون بنیاد و خدمت به ایثارگررا ندارد
باسلام خدمت همه ایثارگران . جناب آقای یاوری الظاهر از بیانات شما معلوم میشود شما از کم و کیف کار مطلعیید پس لطف کنید از پس پرده برون آیید وشرح ما وقع را بفرمایید .از شما سپاسگزارم .
سلام. عناوین این مسائل بازهم چیزی از مسولیت بنیادشهید کم نمی کند، درگیری درست بوده، دعوت از نیروی انتظامی برای دستگیری جانباز محترم و همسرش درست بوده.و زندانی کردن،آنها هم درست بوده این وسط مظلوم نمایی بعضی ها جای سوال است و اینکه سایت محترم فاش نیوز را محکوم کردن عجیب است. بنیاد اراک بهتره هوای ایثارگران راداشته باشی تا کار به درگیری و دستگری وکشمکش نرسد.
سلام
این جوابیه عذره بدتراز گناه تلقی میشه
چرا هروقت میخواهیم صورت مسیله اصلی را بپوشانیم از جملاتی مانند عوامل غیره وبیگانه وامثال هم استفاده میکنیم
بنیاد اراک از چی ناراحته از نامبردن فرد جانباز یا درگیری
بنیاد اراک از آبروی ریس دفاع میکنه یا آبروی نظام
چرا این مهمه چرا متولی رسیدگی خودش باید شاکی باشه
هیچ پدری بخاطره آبرویش نمیره بچه خودش رو متهم کنه سعی در راهنمای میکنه نه برای رفع تکلیف سزیع به ۱۱۰زنگ بزنه
...

فاش نیوز عزیز هم برود کنار سایت و خبرگزاری های دیگر :

تعریف و تمجید کند ؟!

و سالی 2 یا 3 میلیارد تومان یارانه مطبوعاتی و خبر رسانی خودش را بگیرد ؟!

فرهنگ ایثار و شهادت و رزق و روزی رزمندگان جانبازان را هم بسپرد

به ؛

فقری که جامعه ایثارگری را گرفته است ؟!

جانباز 5 % هم چند سال دیگر تمام میشوند : حقوق و معیشت را می

توانند در خواب ببینند ؟!

و این وصیتت من نیست ؟!

درود بر اسقامت فاش نیوز عزیز
بنیاد محترم اراک ، ضمن تشکر از زحمات و خدمات شما چند نکته ای عرض کنم:
1- اینکه موردی از زحمات ما تشکر نکند یا برعکس ما را جریحه دار کند نگران نباشید
2- اینکه یک صحبتی یا شکایتی در سایتی و به اسم کامنت گذارنده چاپ شود ، ایرادی نیست و نباید واکنش بخرج دهید ، زیرا مردم باید حرفشان را بزنند
3- سایت فاش نیوز یک مرجع اداری یا قضایی یا انتظامی نیست که درج مطلبی بار قضایی ببار آورد ؛ انتظار از شما تحمل است
4- انتساب یک کامنت به بیگانگان و وصل آن به امنیت و نظام و دشمنان ، خدمت به کشور نیست که خدمت به همان دشمن است زیرا دشمن همین را میخواهد که هر انتقادی را وصل به نظام کند ؛ از این بابت شما باید پاسخگو باشید که یک مساله ساده را به چه دلیل سیاسی کرده اید و برای نظام هزینه درست کرده اید؛ شخص رهبری (حفظه الله) همیشه تاکید بر بروز مکنونات قلبی مردم دارند؛
5- بهتر نبود بجای جبهه گیری ، موضوع را برای خود و ضعف خود محتمل میدانستید و به پاسخی ساده و پدرانه و برادرانه بسنده میکردید؟
6- ازایراد گیری سایتهای ضد انقلاب نهراسید چرا که اگر آنها ایراد نگیرند ما باید به خودمان شک کنیم ، بلکه بجای دامن زدن آنرا یک موضوع درونی و قابل حل جلوه دهید که مورد سوء استفاده واقع نشود
7- ایثارگران محترم بنیاد را از خود بدانید و بنیاد هم ایثارگران را از خود بدانید و مشکلات هم را با هم حل کنید و از کارهای این چنینی که ذهنیت منفی میدهد ، پرهیز کنید
اتحاد شما ، مطالبه مردم و رهبری است.
...

درود بر شما عزیز

سخنان جنابعالی دلسوزانه و پند آموز بود .

موفق باشید
با عرض سلام و خسته نباشید
من دختر ابراهیم طاهری هستم
خواستم اطلاع دهم که پدر بنده بخاطر نبود انسولین در زندان راهی بیمارستان شدند،پدر من اعلام رضایت از کارمندان بنیاد نکرده است ،،،این حق پدر من نبود که پس ازسالها درد و رنج به جای سپاس و قدردانی ب زندان برود و مادرم پس از 25. سال پرستاری از جانباز به گناه ناکرده راهی زندان شود ،،،خواهشمندم رسیدگی شود.
با سلام خدمت همه ایثار گران . قابل توجه مسئولین بنیاد . متن ذیل ادعای فرزند جانباز محترم مبتنی بر روانه شدن جانباز از زندان به بیمارستان است . حال باز هم می خواهید صورت مسئله را پاک کنید باز هم می خواهید فرار رو به جلو همراه با تهدید داشته باشید .وقتشش نرسیده دست از منم گوییهایتان بردارید ومغرضانه با مسئله ای به این کوچکی با بزرگ اندیشیتان روبرو شوید . مسئولین محترم فکر کردید یکی را ازدم تیغ بگذرانیم بقیه حساب کار دستشان می آید . بهتر نیست نفستان وعملتان را از دم تیغ بگذرانید . تا بابت حقوقی که دریافت میکنید پاسخگوی متینی باشید. بیاید با ما وبرای ما باشید همانطور که او وامثال او برای شما و زن و بچهای شما بودند آنهم خالصانه و بی ریا ... . به عاقبت کار بیندیشید و از تاریخ عبرت بگیرید . والسلام .
با سلام. عجب گزارش دو پهلویى بنیاد اراک منتشر کرده. حالا بنیاد اراک نارضایتى خودش را از سایت فاش نیوز به خاطر اعلام نام جانباز اعلام کرده. یعنى بنیاد اراک نگران ابروى اقا ابراهیم بوده؟ عجب دروغ بزرگى. بنیاد اراک اگر شما واقعاً نگران ابروى اقا ابراهیم بودید. همانطور که خودتان در این گزارشتان ادعا نمودید از حال روحى خراب اقا ابراهیم کاملاً با خبر بودید. و به خاطر مشکلات مادى که براى این جانباز عزیز پیش امده و درخواست کمک از رئیس بنیاد اراک ( انصارى فرد) را کرده بجاى همدلى با وى بى احترامى کرده و ایشان را تحریک کرده اید و به خاطر مشکل قطع عضو و اعصاب و روانیکه این اقا ابراهیم به خاطر مجروحیت دچارش شده و خود مسئولین بنیاد که در این گزارش به صراحت به ان اشاره کرده اند و اگاهى کامل داشته اند. بدون اینکه مشکل قطع عضو و اعصاب و روان و موقعیت اجتماعى و ابروى اقا ابراهیم طاهرى و همسرش را در نظر بگیرید. و به ارامش دعوتشان کنید. به ١١٠ زنگ زده و اقا ابراهیم و همسر محترمشان را به زندان فرستادید. واقعاً این بنیاد اراک عجب خط مشى و حمایتى از جانبازان و خانواده هایشان میکند؟ و در کامنت هایى که کارکنان بنیاد اراک در این سایت فاش نیوز گذاشته اند. از این کار با افتخار و خوشحالى یاد میکنند. و مسئولین بنیاد اراک به تنها چیزیکه فکر نکردند ابروى اقا ابراهیم و خانواده محترمش بوده. حالا بنیاد اراک نارضایتى خودرا از انتشار نام اقا ابراهیم اعلام میکند. که چى مثلاً نگران ابروى اقا ابراهیم هستند. این کار بنیاد اراک بیشتر شبیه دوستى خاله خرسست. بنیاد اراک اعلام میکند که همان موقع اعلام رضایت خود را از این جانباز اقا ابراهیم اعلام کرده. ولى بخاطر جنبه عمومى جرم مقامات قضائى قبول نکردند. حتماً اقا ابراهیم پاى مصنوعى خودش را دراورده و ایجاد رعب و وحشت کرده. که جنبه عمومى پیدا کرده؟ حالا بنیاد اراک اعلام میکند که در حال پیگیرى براى رضایت از کارمند بنیاد براى اقا ابراهیم و خانواده اش هستند. پس چطور شد بنیاد که اعلام رضایت خود را اعلام کرده بود؟ چقدر دروغ ؟ و بنیاد از زبان اقا ابراهیم این جانباز عزیز اعلام میکند که در روزهاى اینده این جانباز اقدام قضائى خواهد کرد. و از کى شکایت میکند؟ از رئیس بنیاد اراک و کارکنانش که خود و همسرش را که به ناحق به زندان انداخته؟یا از مهدى سمیعى که در زندان از اقا ابراهیم و همسرش حمایت و همدردى کرده؟ و این خبر تلخ را که حاکى از ظلم به یک جانباز و خانواده اش شده و دیگر جانبازان و مسئولین را با خبر کرده؟ اگر من بجاى اقا ابراهیم بودم. در زندان میماندم. ولى زیر منت یک کارمند از خدا بیخبر که براى خودشیرینى جلوى رئیسش انصارى فر از من و همسرم شکایت کرده و به ناحق مارا به زندان انداخته اند نمیرفتم. واقعاً جاى تعجب دارد که چطور تاکنون اقاى شهیدى رئیس کل بنیاد شهید و جانبازان کل کشور هیچ پیام و عکس والعملى در این رابطه از خود نشان نداده؟
سلام علیکم
آقای مجتهد در اصلاحات قانون مدیریت خدمات کشوری که به مجلس ارسال شده تمام امتیاز های جانبازان رزمندگان ، بسیجیان وخانواده شهدا وتمامی ایثارگران حذف شده است ودر سایت ذیل نیز اطلاعات آن وجود دارد
http://news.bazaَrekar.ir/01/Fa/DynamicPages/Page.aspx?nwsid=3840
استدعا دارم جهت آشکار شدن این ظلم فاحش اطلاع رسانی نمایید قسمتی از این قانون را که در این سایت منتشر شده در ذیل می آورم

■ قوانین مغایر لغو شد
شایان ذکر است که با تصویب قانون فوق کلیه قوانین و مقررات عام و خاص مغایر لغو می‌شوند که شرح آن‌ها در ماده 127 اشاره شده است: ماده 127- از تاریخ تصویب دائمی این قانون، کلیه قوانین و مقررات عام و خاص مغایر لغو می‌گردد و همچنین قوانین و احکام ذیل الذکر در مورد مشمولین این قانون قابلیت اجرا ندارد:
1) قانون مقررات استخدامی شرکت‌های دولتی مصوب 1352 و اصطلاحات بعدی
2) قانون اصلاح حداکثر سن داوطلبان استخدام مصوب 1371
3) لایحه قانونی نحوه انتقال مستخدمین وزارتخانه ها و مؤسسات دولتی مشمول قانون استخدام کشوری به مؤسسات مستثنی شده از قانون مزبور و بالعکس مصوب 1359
4) قانون استخدام جانبازان، اسرا و افراد خانواده شهدا، جانبازان از کار افتاده، اسرا و مفقودالاثرهای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی و همچنین افرادی که حداقل 9 ماه متوالی یا یکسال متناوب، داوطلبانه در جبهه خدمت نموده‌اند مصوب 1367 اصلاحات بعدی
5) قانونی اعطای تسهیلات مربوط به آزادگان به آن دسته از افراد که تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی محکومیت سیاسی داشته‌اند مصوب 1377
6) قانون تسهیلات استخدامی ویژه فرزندان شاهد مصوب 1380
بخدا سرآدم سوت میکشد وقتی می خواند که یک جانباز و همسرش را به زندان می اندازند امیدواریم نماینده محترم مردم اراک در مجلس شورای اسلامی نسبت به یک چنین حوادث ناگواری عکس العمل نشان داده و رئیس بنیاد اراک بازخواست گردد.
بنام خدا
عده ای شرمنده و شرمنده تر ، عده ای چسبیده و چسبیده تر !؟
با سلام به محضر عزیزان فاش نیوز
جانباز ربذه نشین : آنچه در خصوص برادر همرزم جانبازمان در بنیاد اراک و مسئولین محترم قضائی اراک اتفاق افتاده است اتفاق نامیمونی بوده که جدا از هرگونه قضاوتی از حقیری چون من موجبات خدشه دارشدن جرایح امت حزب الله و جامعه بزرگ ایثارگری است و بنده دخلی در قضاوت نداشته و ندارم . ولی آنچه که موجب میشود آدمی نسبت به اتفاقات همچنینی واکنش نشان دهد علل ریشه ای چنین اتفاقاتی است که بوجود می آید است ! چندماه قبل یکی از عزیزان جانباز از تبریز میهمان حقیر بود و حکایتی را نقل کرد که برای آقای ساقی هم نقل کردم و ایشان اصرار داشتند که آنهارا بنویسم ونشردهم ولی حفظ حرمت نظام و جامعه معزز و عظیم ایثارگری مانع نشر آن از طرف حقیر میشد ولی اتفاق افتاده در بنیاد اراک ناخواسته حقیر را به جائی رساند که احساس تکلیف شرعی کردم ! آنروز آن برادر جانبازعزیزمیهمان تبریزی حقیر برایم نقل فرمودند که : در تبریز یکی از جانبازان 45% بسیجی که خودش در سالهای دفاع مقدس از خانواده ای متمول و معروف تبریز بود و در طول جنگ تحمیلی از مال و جان خویش هم ایثاربسیار کرده ، بطوری که کمک هزینه خانواده بعضی رزمندگان متاهل را هم متقبل میشد و از این راه هم فداکاری می کرد و پس از دفاع مقدس هم مدتی در بیمارستان ها از جیب خود موارد مجروحیت و جانبازی خودش را بدون تحمیل هزینه به سپاه و بنیاد درمان میکرد تا اینکه در سیر درمان خود تمام دارائی و ارثیه پدریش راهم از دست میدهد و بناچار دست یاری از بنیاد می طلبد و مطلع میشود که جانباز حالت اشتغال شناخته شده و تا بحال از حقوق حالت اشتغالش هم استفاده نکرده است و از آن تاریخ به بعد از حقوق حالت اشتغال خود امرار معاش کرده و ازدواج و دارای 4 فرزند میشود ! این عزیز در ادامه تعریف حکایت خود گفتند : این برادر جانباز 45% که بعلت وجود ترکش های متعدد در نواحی سر و صورت و مغز دچارتشنج مکرربوده و به تشخیص پزشکان معالجش روزانه باید3 تا 4 قرص دپاکین فرانسوی (ضدتشنج)مصرف کرده و با جمیع داروهای اعصاب و روان دیگر مصرفی روزانه باید 16 قرص مصرف میکرد ! (حقیر چون خودم چنین مشکلاتی را دارم درک آن برایم سهل است که فقط مصرف همین مقدار دارو چه عوارض جانبی را به همراه دارد ! ) تا اینکه این عزیز دچار مشکلات کلیوی شده و یک کلیه اش را هم از دست می دهد و از حقوق حالت اشتغال اش (ماهانه یک میلیون تومان با داشتن پنج سر عائله و قسط های مسکن خریداری شده و غیره ....) همسر همراهش که تنها همراه غمخوارش بود دچار بیماری میشود و مشکلات روحی و روانی همسرش منجر میشود که دندانهایش را از دست بدهد و برای هزینه پروتز دندان(دندان مصنوعی) همسرش عاجز میشود و راهی بنیادتبریز و استان آذربایجانشرقی شده که متاسفانه بنیادهزینه پروتز دندان را متقبل نمی شود و تقاضای وام از بنیاد می کند ! حال عزیزان من . بشنوید از حکایت این دلاور مرد جانباز بسیجی که با معرفی بنیاد به یکی از بانکها 3 میلیون تومان وام با سود 24% مواجه میشود !!!! حال این عزیز با عدم توانائی دریافت وام از بابت بازپرداخت اقساط آن دچار مشکل میشود و با مدیرکل محترم بنیاد استان خود موضوع را مطرح می کند و با جر وبحث واقع شده این برادرعزیز سکته مغزی کرده و اینک زمین گیرشده است !!! حقیر با حس تکلیف شرعی و با درک شرایط قوانین موجود بنیاد شهید و امور ایثارگران اینک از شما عزیزان می پرسم که : آیا ما هرکدام در مقابل چنین وضعیتی که برای یک رزمنده 8 سال دفاع مقدس بسیجی و جانباز45% جنگ تحمیلی می افتد مسئول نیستیم ؟؟ بله حقیر مسئولم که فریاد تظلم این برادر جانباز عزیز را (از زبان دلاورمردی دیگر و به تحقیق صحت موضوع را دریافتم !)شنیدم و دم نزدم !! شاید بحق آن مدیرکل محترم طبق قانون بفرمایند که : دستشان از نظر قانونی بسته است و نمی توانند کاری انجام دهند !؟ ولی آقای مدیرکل محترم بنیاد استان آذربایجان شرقی ! شما وجدان بیدار دارید که از خود بپرسید : من مدیرکل زبان گویای هزاران فریاد حاصل از رنج در مقابل مسئولین استانی خود (استاندار محترم ، امام جمعه محترم ، نمایندگان محترم تبریز و استان و حتی ریاست کل بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور جناب حجت الالسلام حاج آقای شهیدی) هستم ؟؟ یا باید محکم بچسبید به میزریاست دنیوی خود که از دست ندهید ؟؟ اگر مسئولی شما را مدیرکل تعیین می کند و این اختیارات را به شما عزیز نمی دهد که از آلام و دردهای جامعه ایثارگری بکاهید شما مکلف نیستید که استعفا داده و زمینه را برای فردی خدوم به جامعه ایثارگری مهیا کنید ؟ حال حتما امروز مدیران محترم بنیاد استانی وکشوری هجوم می آورند به فاش نیوز عزیز که : معرفی کنید این جانباز عزیز را تا مشکل وی را حل کنیم و یا اینکه چنین اتفاقی کذب محض است !؟ عزیزان بنیاد نشین من حقیر هزاران تکذیبیه بفرستند صورت مسئله پاک میشود ؟ مگر آبروی مومن را به این راحتی بردن جائز است ؟ درجامعه ایثارگری امروزی وجود چنین مشکلاتی انکارناپذیر بوده و موجبات خسر الدنیا و الاخره شدن عده ای از مسئولین خواهد شد !! اینک روی سخنم با برادر همرزم دوران 8 سال دفاع مقدس عزیزم حاج آقای شهیدی نماینده امروز مقام عظمای ولایت و معاون رئیس جمهوردر بنیاد شهید وایثارگران است که : برادر عزیز من : شما مدیران کم ظرفیت که می گزینید و این اتفاقات می افتد درپیشگاه عدل الهی چگونه جوابگو خواهید بود ؟ بنده از شما شناخت نسبی دارم عرض میکنم برای دنیای عقبای خویش هم فکری بکنید که مبادا در مقابل خداوند و ائمه اطهار ، امام شهدا(ره) ، خونهای مقدس شهداکه این انقلاب و نظام وابسته به آنهاست مبادا شرمنده شوید و الا........... !!! ودر نهایت به رئیس جمهورمحترم ، روسای قوا ، نمایندگان محترم مجلس و وزرا و حتی فرمانده هان محترم نیروهای مسلح از سپاه گرفته تا ارتش و نیروی انتظامی عرض می کنم که : گول ریاست چندروزه دنیوی و حقوق های آنچنانی خود را نخورید که شما را از محرومین و پابرهنگان آن وارثان واقعی انقلاب غافل کند و برای یوم الحساب دست خالی باشید !! هزینه های این چنینی درسال جمعاً از بریز و بپاش های آنچنانی مدیران و هزینه های فوتبال بازیکنانی که هزینه خالکوبی شان از هزینه یک دست پروتز دندان بالاتر میرود و چپاولهای امثال بابک زنجانی و ...... بیشتر است ؟؟ ناله را هرچند که میخواهم که پنهان درکشم !/ سینه می گوید که من تنگ آمدم فریاد کن !! / خدایا دستگیرمان باش تا غافل نشویم از پابرهنگان و دردمندان و عاقبت بخیر شویم انشاالله
کجایی دلاور

نیستی

قلم خوبی داری

از مظلومیت و معیشت رزمندگان جانبازان دفاع مقدس بیشتر بنویس .

موفق باشی

مظلوم رزمندگان جانبازان بالاخص 5 % دفاع مقدس ؟!

همه بی حقوق و همه بی معیشت و همه فقیر زمانه ؟!

خدایاااااااااااااااااااااااااااا

آقای رییس سلام ...خسته نباشی ..
چند روز پیش یه نفر سرباز محل خدمت ما رو تهدید کرد .. تازه جانبازم نبود ...من که هیچ کاره ام وقتی فهمیدم طرف تو خیابون رو به روی درب نشسته یه شکلات گرفتم رفتم سراغش ... با اینکه دیگران منو به شدت نهی می کردند ...اما اون بیرون نبود ...تمام وقت تو سالن بودم .. پیش کسی که یه طرف قضیه بود ..
وقتی خواستم برم بهش گفتم با خیال تخت نخوابه ... نصف شب اگه در زدند اول به من زنگ بزن با اینکه رییس ارشد کسی دیگه بود .. آخه هم نباید جوسازی می کردم هم نباید ساده از ماجرا می گذشتم ..به خدا راست می گم برای شما رسیدن به صحت عرایضم کاری ندارد ..
آقای رییس ..سرور بزرگوار جنابعالی که سرپرست بچه های ما هستی اونم در جایی که اسم مقدس و بزرگی داره بی شک از فضایل و سجایای اخلاقی زیادی برخوردار بودید که به این سمت گماشته شده اید .. شما که می دونی بچه ها با چه سختی های دارن دست و پنجه نرم می کنند ..لطف کنید اول برای رضای خدا اگه کاری برای جانباز میشه انجام داد ..انجام بدید .. بعد همه ما که در اینجا چشم به اقدام شما داریم ..منتظر شنیدن گلایه شما خواهیم بود ...اما باور بفرمایید (که می دانم خودتان هم قبول دارید) ...فضاسازی یعنی پشت سر کسی هی بد بگن در حالی که طرف امکان دفاع از خود را ندارد .. ببینید نظرات موافق و مخالف با هم دیده میشه ...پس به دلتان بد راه ندهید بچه ها ارزش خدمت کردن دارند و مهمتر آنکه خدمتگزار خود را هم می شناسند با آنکه توقع زیادی ندارند ..
فکرش را بکنید کسانی که در انقلاب و جنگ از ایران فرار کرده بودند برگشتند طلب حق می کنند و می گیرند به اعتبار قوانین ... اما بچه ها که جانفشانی کردند به جسم و جان ..حقشان چطور معطل مانده به همین قوانین ؟؟؟
از خدا برای شما آرزوی خدمت و توفیق دارم در یاری رسانی به خانواده شهدا و ایثارگران ...یا حق
آقای رییس ضمن عرض سلام مجدد .. عذرخواهی می کنم بابت اینکه یادم رفته اسممو بنویسم ...
البته دانستن اسم فقیر فقرا که خیلی مهم نیست و شما هم نیاز به آن ندارید...
ولی حالا که وقت شما را گرفتم ...دلم می خواهد یه چیزی دیگه هم خدمتتون عرض کنم ..
کلام شما صحیح و صواب اما ...ای کاش سراسر جوابیه شما شرح ماوقع بود
و شرح اقدامات شما برای جانباز ... و از بکار بردن ادبیات مقابله به مثل و قوه قهریه درباره فاش نیوزامتناع می فرمودید ..
از آن جهت که تاثیر گذاری توضیحات شما بیشتر خودش را نشان می داد ..
اصلا یه جور چوب کاری هم بود !!!! ...اما حالا چه شد ؟؟؟؟
خوب .. بیش از این مصدع اوقات نمی شوم ..عزت زیاد

از مقام محترم ریاست بنیاد حاج اقا شهیدی تقاضای رسیدگی به شکایت درج شده در سایت ایثار هستیم و تمنا داریم نسبت رسیدگی به خانواده جانباز محترم از اراک که در زندان بسر میبرند تعجیل بفرمایید .التماس دعا
با تشکر و سپاس از ریاست بنیاد اراک بخاطر کار بزرگی که انجام داده اید . . .
ایولا داری دلاور
من در هيچ قسمت از نامه بنياد نديدم بنياد اراك بگويد ما از فاش شكايت ميكنيم
يقينا فاش نيوز ميخواهد خود را مظلوم جلوه دهد و به دنبال هياهو و جنجال است
شرم هم چيز خوبى است كه بايد داشته باشيم

الهي
دردهايي هست كه نمي توان گفت
و گفتني هايي هست كه هيچ قلبي محرم آن نيست
الهي
اشك هايي هست كه با هيچ دوستي نمي توان ريخت
و زخم هايي هست كه هيچ مرحمي آنرا التيام نمي بخشد
و تنهايي هايي هست كه هيچ جمعي آنرا پر نمي كند
الهي
پرسش هايي هست كه جز تو كسي قادر به پاسخ دادنش نيست
دردهايي هست كه جز تو كسي آنرا نمي گشايد
قصد هايي هست كه جز به توفيق تو ميسر نمي شود
الهي
تلاش هايي هست كه جز به مدد تو ثمر نمي بخشد
تغييراتي هست كه جز به تقدير تو ممكن نيست
و دعاهايي هست كه جز به آمين تو اجابت نمي شود
الهي
قدم هاي گمشده اي دارم كه تنها هدايتگرش تويي
و به آزمون هايي دچارم كه اگر دستم نگيري و مرا به آنها محك بزني، شرمنده خواهم شد.
الهي
با اين همه باكي نيست
زيرا من همچو تويي دارم
تويي كه همانندي نداري
رحمتت را هيچ مرزي نيست
اي تو خالق دعا و مالك روز جزا
صحیفه سجادیه
به اعتبار اسمت اصلا دلم نمیاد چیزی بهت بگم .. اما اگه نگم تو اشتباه افکارخودت می مونی و بازم حرف بد به زبان میاری ..
شما جوری حرف می زنی که آدم فکر می کنه تا کسی دست تو چشمت نکنه دردشو حس نمی کنی ...اخوی دو پاراگراف آخر رو بخون بعد با یه محاسبه دو دو تا چهارتا به نتیجه برس ...
آدمای تو حالت عصبانیت حرفایی می زنن که بعد پشیمان میشن چه برسه به اینکه ارزشمدار هم باشن ... به جای این طرز بیان .....؟؟؟ راهکار بیان می کردی اگه واقعا جانباز هستی
؟پس من و تو هم بهتر ... آره اخوی
اوج سواد روابط عمومی بنیاد شهید اراک:

جانباز معزم!!!
ای کاش که یک بار متن رو بازخوانی میکردند
خواهشا ندانسته نظر ندهي زمان اربده كشي گذشته است وبا دادبيداديگر نميتوان ناحق را حق كرد آنهاي كه نسنجيده نظر ميدهند بخود زحمت بدهند بيشتر تحقيقات كنند گول يك عده اغتشاش گر را نخورند ( م -د)
در مقابل ظلم ایستادن از کی اسمش شده اغتشاش . شما کی هستی خودت را معرفی کن ایثارگر که نیستی احتمالاً . بنیاد اراک باید متانت به خرج میداد که نداده . قصور هم کرده که کمک نکرده وصیقه جور شه . دشمنان نظام وقتی امیدوار میشند که تو بنیاد شهید به ایثارگر ظلم وبی احترامی بشه .
پس کجاس سعه صدر وحلم وبردباری؟
یک مجروح ورزمنده جبهه حال به دلایل مختلف گله مند بوده که کارکنان دلسوزبنیاد باجو سازی و صورتجلسه از اختیارات خودسوء استفاده کرده و آن جانبازرابه پاسگاه کشانده اند.
کاش امام زنده بود.....
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi