شناسه خبر : 30499
چهارشنبه 10 دي 1393 , 07:59
اشتراک گذاری در :
عکس روز

برخوردبا ایثارگران با کاراته!!!

محسن ناطق- فقط یک اقدام به حال ایثارگران میتواند حدود پنجاه درصد مفید باشد. افرادی جانشین بازنشسته ها شوند که از قوانین قبلی و غیر همپوشان مطلع شوند. پنجاه درصد باقیمانده شناخت کارکنان از ایثارگران است که امکان انتقال فقط به فرزندان پرسنل و جایگزینی فرزندان ایشان در پستهای بنیاد وجود دارد.
اگر منظور از مبین ارتقای مدرک تحصیلی مدیریت دولتی میباشد باید عرض کنیم ارتقای علومی مانند فیزیک و شیمی نمیتواند دردی از ایثارگران دوا کند. اگر آشنایی با علوم دینی و اخرت باشد بایستی زمینه و آمادگی جذب پرسنل وجود داشته باشد که باتوجه به رفاه زدگی در زندگی تجملاتی و ثروت های اندوخته ایشان تا ده سال آینده یعنی 1400 محال است لابد تا ده سال آینده که پرسنل بنیاد با فرزندان ایثارگران روبرو می شوند لازم باشد دوره های آموزشی کاراته و کشتی کج را طی کنند.
آنچه معلوم است و در توضیحات اشاره نشده این ست که کارکنان بنیاد در مقابل عملکرد بیش از سی ساله بنیاد علیرغم دریافت حقوق و مزایا همچنین استفاده از انواع تسهیلات و امتیازات با موج گسترده نارضایتی و شکایات ایثارگران مواجه هستند که توجیه ارئه شده و انداختن تقصیر کشف اختلاس و جانبازان قلابی یا فرمایشی و پارتی بازی و قطع بیمه تکمیلی و غیره به گردن قانون و نمایندگان مجلس خیلی خیلی بی انصافی می باشد.

   القصه در چنین شرایطی که اکثریت ایثارگران از عملکرد بنیاد به دلیل ضدیت و کارشکنی ناراضی هستند و سالیانه بودجه هنگفت و فاقد تاثیر جهت حقوق و مزایای جند برابری و نگهداری ساختمان های اداری و غیر اداری و ایاب و ذهاب و حقوق مشاوران برای کشف راهکارهای کاهش تسهیلات و امتیازات ایثارگران هزینه می گردد هیچگونه توجیهی برای ادامه فعالیت بنیاد و افزایش نارضایتی و شکایات ایثارگران وجود ندارد و به زودی منحل خواهد شد و نیازی به برنامه های ده سال آینده نیست.
تنها دلیل موجودیت بنیاد فقط استفاده سیاسی و تبلیغاتی همچنین استفاده ساده و راحت از بودجه های هنگفت و نجومی بنیاد باعث شده تا برخی مسئولان علیرغم زیان های متعدد وارده به نظام مقدس از جانب عملکرد بنیاد و نارضایتی شدید ایثارگران محترم همچنان با تنفس مصنوعی و تطمیع پرسنل برای زنده نگه داشتن جسد و میت رو به زوال بنیاد و ایستادگی در مقابل امواج گسترده اعتراضات و شکایات ایثارگران در آخرین سنگر و خط جبهه تلاش می کنند.

کد خبرنگار: 15
اینستاگرام
سلام برادر ناطق درست واصولی به قضیه نگاه کردی دمت گرم گل گفتی
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi