شناسه خبر : 30569
سه شنبه 16 دي 1393 , 10:16
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پیام تسلیت رییس مجلس درپی شهادت جانباز کولیوند

رییس مجلس شورای اسلامی به مناسبت درگذشت جانباز قطع نخاعی حسن کولیوند به برادر نماینده‌اش در مجلس شورای اسلامی تسلیت گفت.

فاش نیوز - رییس مجلس شورای اسلامی به مناسبت درگذشت جانباز قطع نخاعی حسن کولیوند به برادر نماینده‌اش در مجلس شورای اسلامی تسلیت گفت.

در پیام لاریجانی به محمدجواد کولیوند نماینده مردم کرج آمده است:

«درگذشت برادر گرامیتان جانباز و سرافراز و قطع نخاع دفاع مقدس حاج حسن کولیوند را به جنابعالی و خانواده محترم تسلیت گفته و برای آن مرحوم که اینک در جوار برادران شهیدش آرام گرفته رحمت و عنایت الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی از خداوند مسئلت می‌کنم.»

لازم به ذکر می باشد جانباز 70 درصد 'حسن کولیوند' از رزمندگان استان البرز از اوایل جنگ تحمیلی و در سن 21 سالگی در مناطق مختلف عملیاتی جنوب و غرب کشور حضور یافت که سرانجام در سن 26 سالگی و در منطقه عملیاتی شلمچه از ناحیه گردن قطع نخاع شد. وی به علت مشکلات شدید جسمی از مدت ها پیش در آسایشگاه حضرت امام خمینی (ره) تهران بسر می برد که با وجود مشکلات جسمی زیاد ، صبر و روحیه مثال زدنی داشت.

این جانباز نیز به علت عارضه کلیوی از چند روز پیش در بیمارستان خاتم الانبیاء(ص ) تهران بستری شد که پس از گذشت چند روز مشکلات تنفسی نیز بر دیگر عوارض ناشی از جراحاتش افزوده شد و سرانجام بر اثر همین عوارض شب گذشته به لقاء الله پیوست.

در دوران دفاع مقدس دو برادر گرانقدر وی به نام های شهیدان 'محمد صفا' و 'محمدباقر' در راه دفاع از ایران اسلامی و آرمانهای والای انقلاب اسلامی شربت شهادت نوشیدند.

شهید محمد صفا در عملیات والفجر مقدماتی و شهید محمد باقر در عملیات بدر در سال 1363 به شهادت رسیده بودند.

برادر دیگر شهید حسن به 'محمدجواد کولیوند' نیز از جانبازان دفاع مقدس است که نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی است.


 

 

کد خبرنگار: 12
اینستاگرام
15 دی 1393 ساعت 12:42 ب.ظ
بسم الرّب الشّهداء والصّدیقین
انا لله وانا الیه راجعون
باسلام خدمت سرور شهیدان
یاران چه غریبانه رفتند واز این خانه
هم سوخته شمع ما هم سوخته پروانه
یاران رفتند وما جامانده ایم وزمان ما رابه واقع با خودش برده است
وراست خواندحاج صادق آهنگران : در باغ شهادت باز، باز است.
خدا ماراهم بیامرزد وشهادت وشهامت وشجاعت وشفاعت را نصیبمان کند.
ان شا ء الله
روحش شاد و یادش گرامی باد.
برای خانواده محترم این شهید بزرگوار تسلیت عرض نموده و برایشان از خداوند متعال صبرو اجر و برآن عزیز سفرکرده علو درجات را طلب می نمایم .
راستی پیام های تسلیت بنیادیان را نمی بینیم نکنه فاش سانسورکرده
باسمه تعالی
با سلام و احترام
شهيد بزرگوار كوليوند شخصيتي كم نظير و يا به عبارتي بي نظير داشت و با تمام سختي‌هايي كه در دوران پس از مجروحيت با آن دست به گريبان بود؛ لكن اسوه بردباري، صبر و استقامت بود و همچون كوه پابرجا و استوار و براي همگان مايه دلگرمي و اميدواري بوده و خواهد بود و اين ما هستم كه زمان ما را با خود برده و شهيد دلاور كوليوند جز ماندگاران شد. همچون ايشان شدن سعادت مي‌خواهد و نصيب هر كسي نمي‌شود دعا كنيد كمي همچو ايشان شويم و بتوانيم در مسير رستگاري قدم بر داريم. در كنار ايشان بودن هميشه مايه آرامش بود و صلابت شهيد بزرگوار در رفتار و كردار چنان بود كه هر انساني را كه حتي در كوتاه زماني كه با ايشان بود را نيز تحت تاثير قرار مي‌داد. مردانه رزميد و مردانه ايستاد و ذره‌اي از اين مردانه زيستن زاويه نگرفت. روحش شاد و یادش زنده.
همه مديون شما هستيم ، بدانيم يا ندانيم ، بخواهيم قبول کنيم يا نخواهيم .
روحش شاد و یادش گرامی باد حاج حسن
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi