شناسه خبر : 30598
سه شنبه 16 دي 1393 , 11:07
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نحوه شهادت سردار تقوی

نحوه شهادت سردار تقوی

برای دفاع از حرم اهل بیت با تمام وجود وارد می‌شویم.
به گزارش شهدای ایران؛ حجت‌الاسلام علی شیرازی مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه پاسداران طی سخنانی در مراسم بزرگداشت سردار شهید حمید تقوی با اشاره به خصوصیات شهید تقوی گفت: سردار تقوی در دوران جنگ هشت ساله دفاع مقدس به درون عراق می‌رود. جایی که نیروهای بعثی و صدامیان قرار دارند. او تا کربلا هم پیش می‌رود و کسی که همراه شهید تقوی و از نیروهای عراقی بود می‌گوید ذره‌ای ترس در وجود او ندیده‌ام که علت آن تقوی  شهید تقوی بود.

وی افزود: این روحیه شجاعت و شهادت‌طلبی تا آخر در وجود سردار تقوی وجود داشت. امروز همه شهدای حرم و یارا‌نشان در مقابل استکبار، داعش، اسرائیل و دشمنان برای رضای خدا شمشیر به دست می‌گیرند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه، تأکید کرد: یک عده می‌گویند اگر در کنار آمریکا نایستیم انقلاب شکست می‌خورد آنها هر چقدر هم بخواهند دل انسان‌های مومن را خالی کنند و بگویند آمریکا و اسرائیل و داعش کجا و ما کجا اما ذره‌ای تردید در دل رزمندگان ایجاد نمی‌شود. ما تابع ولایت و رهبری هستیم و تا پای جان برای دفاع از دین و ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب و دفاع از خط ولایت فقیه محکم ایستاده‌ایم.

شیرازی با تأکید بر اینکه برای دفاع از حرم اهل بیت با تمام وجود وارد می‌شویم به نحوه شهادت شهید تقوی اشاره کرد و گفت: تیر به پهلوی او اصابت کرد و چند ساعتی هم با درد همراه شد و بعد پرواز کرد که این اشاره به این نکته دارد که یا زهرا من هم آماده‌ام پهلویم شکسته شده و فرزندان تو هنوز برای پهلوی شکسته تو می‌سوزند.

سردار شهید حمید تقوی از فرماندهان دفاع مقدس بود که در روزهای اخیر در دفاع از عتبات عالیات در سامرا به دست تروریست‌های تکفیری به شهادت رسید.

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi