شناسه خبر : 30603
سه شنبه 16 دي 1393 , 11:37
اشتراک گذاری در :
عکس روز

رشد 25 درصدی جذب معتمدین

معاون بنیاد شهید قزوین خبر داد
رشد 25 درصدی جذب معتمدین معین در قزوین

معاون تعاون بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: امسال جذب معتمدین معین به منظور ارائه خدمات به جامعه ایثارگران، 25 درصد افزایش داشته است.

 
 

 

 

خبرگزاری فارس: رشد 25 درصدی جذب معتمدین معین در قزوین

 

وی با اشاره به اینکه امسال اکیپ‌هایی برای دیدار از خانواده شاهد و ایثارگر تشکیل شده است، افزود: تعدادی از معتمدین معین اعلام آمادگی کردند تا در قالب این اکیپ‌ها به همراه کارمندان بنیاد در دیدارها حضور یابند.

معاون تعاون بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با بیان اینکه برخی از خانواده‌های ایثارگر به خاطر مناعت طبعی که دارند به بنیاد شهید مراجعه نمی‌کنند، بیان کرد: دیدارها با هدف برقراری ارتباط عاطفی، اطلاع‌رسانی از خدمات‌رسانی بنیاد شهید و ارائه خدمت در منزل به آن‌ها انجام می‌شود.

علی‌اکبر بیک ادامه داد: تجلیل و تکریم و رفع مشکلات خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران از دیگر اهداف این دیدارها است که معتمدین معین در تحقق آن، به بنیاد کمک به‌سزایی می‌کنند.

این مسئول با بیان اینکه بنیاد از توانایی‌ها و ظرفیت‌های معتمدان معین در ارائه خدمات به ایثارگران استفاده می‌کند، عنوان کرد: آن‌ها بر اساس مدرک تحصیلی در گروه‌های تخصصی از جمله اشتغال تقسیم‌بندی می‌شوند تا بتوانند خدمات بهتری به خانواده شاهد و ایثارگر ارائه دهند.

معاون تعاون بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با بیان اینکه 50 درصد معتمدین معین فعال هستند، خاطرنشان کرد: 50 درصد دیگر به دلیل شاغل بودن فعالیت کمتری دارند.

وی با بیان اینکه معتمدین معین می‌توانند در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه مؤثر باشند، افزود: آن‌ها به دلیل اینکه ارتباط تنگاتنگی با این فرهنگ دارند بهتر می‌توانند نقش‌آفرینی کنند.

این مسئول با اشاره به برگزاری ششمین دوره آموزش معتمدین معین تصریح کرد: این دوره‌ها به منظور افزایش توانایی، آگاهی و آشنایی با مبانی علمی و روش‌های برقراری ارتباط با جامعه ایثارگران، ارتقای اطلاعات در رابطه با فرهنگ ایثار و شهادت و ایجاد زمینه برای افزایش بهره‌وری از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های آن‌ها برگزار شده است.

معاون تعاون بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با اشاره به مهمترین اقدامات حوزه مددکاری و مشاوره بنیاد یادآور شد: اجرای توسعه و تثبیت شبکه‌های معتمدین معین دانشجویی، راهیان‌نور، حمایت از تشکل‌های مردمی، شورای مشورتی استانداران و فرمانداران، فعال‌سازی و ارتقای دیدارها در طرح سپاس و جذب معتمدین معین و آموزش آن‌ها از جمله این اقدامات است.

 

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi