شناسه خبر : 30612
سه شنبه 16 دي 1393 , 13:09
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جانباز کیلیویی چند؟!

روز گذشته اورژانس بیمارستان تجریش پس از مراجعه یک جانباز 75 درصد با توهین به وی و عدم انجام هر گونه رسیدگی به جانباز، با وی درگیر شده و سرانجام با وساطت مردم؛ جانباز به بیمارستان دیگری منتقل شد.

به گزارش شهدای ایران؛ روز گذشته اورژانس بیمارستان تجریش پس از مراجعه یک جانباز 75 درصد با توهین به وی و عدم انجام هر گونه رسیدگی به جانباز، با وی درگیر شده و سرانجام با وساطت مردم؛ جانباز به بیمارستان دیگری منتقل شد.

بنا بر این  گزارش؛ جانباز «حمید رضا حق شناس» که جانباز 75 درصد شیمایی و اعصاب و روان است، گفت: روز گذشته جهت هماهنگی برنامه های سفر به ایتالیا و پیگیری وضعیت درمانی خودم به سفارت این کشور مراجعه کردم و متأسفانه در همان جا مجدداً با مشکل تنفسی مواجه و با همکاری پلیس سفارت به بیمارستان شهدای تجریش منتقل شدم.

جانباز حق شناس ادامه داد: در حالی که من به شدت سیاه و کبود شده و اصلا توانایی هیچ کاری را نداشتم و سعی می کردم خودم را با کپسول اکسیژن همراهم نجات دهم، هر چقدر به پرستاران اورژانس التماس کردم سراغم نیامده و هیچ رسیدگی ای نکردند و بعد از 45 دقیقه انتظار و در حالی که امید دیگری نداشتم، یک پرستار بعد از التماس های مکرر من یک اکسیژن به من وصل کرد و رفت و نیروی خدماتی به دنبال او با من دست به یقه شد که چرا روی تخت دراز کشیدی ؟! سریعا تخت را تخلیه کنید که بیمار از آن استفاده کند!

وی گفت: بعد از برخورد این پرسنل اورژانس معترض شدم که من هم بیمارم و جانباز 75 درصد هستم اما پرسنل بیمارستان با دست به یقه شدن با من که با اکسیژن نفس می کشیدم گفت: "جانباز کیلیویی چند؟!" و من را مجبور به ترک تخت کرد.

جانباز حق شناس گفت: درگیری این پرسنل بیمارستان با من ساعتی ادامه داشت و با وساطت نیروی انتظامی من را به حال خودم رها کردند.

این جانباز 75 درصد پس از ساعتی ماندن در بیمارستان و عدم توجه هیچ کدام از پرسنل با همراهی مردم به یک بیمارستان دیگر منتقل شد.

جانباز حق شناس در خصوص موضوع روز گذشته در بیمارستان شهدای تجریش اظهار داشت، ما جانبازان تمام هستی خود را در راه دین و خدمت به وطن گذاشته ایم و حالا انتظار نداریم کسی به این راحتی در این کشور بگوید: جانباز کیلیویی چند؟!

حق شناس از نیروی انتظامی و بنیاد شهید درخواست کرد تا نسبت به موضوعات این چنینی و توهین هایی که به جانبازان صورت می پذیرد برخورد جدی داشته باشند.

اینستاگرام
جانباز کیلیویی چند؟!......من هم جانباز شیمیایی ده درصد و دانشجوی دانشگاه آزاد از پرداخت شهریه معاف نیستم اما فرزندان و همسران جانباز 25 درصد ( که خودشان سالمند از پرداخت شهریه معافند)؟؟؟ صد رحمت به اون پرسنل بیمارستان که یکنفر و کم سواد یا کم سن وساله نمی فهمه.......


...

رزمندگان جانبازان عزیز بالاخص 5 % دفاع مقدس .

انواع شیرینی را که عموم مردم مصرف می کنند مشاهده نمایید و حد اقل

اسامی آن را ببینید و بشناسید و به کودکان خود یاد دهید ؟!

که خدای ناکرده در جمع و مدرسه نگویند این شیرینی های خوشمزه و مقوی

را نمی شناسند ؟!

و رزمندگان جانبازان عزیز بالاخص 5 % ؛

که حقوق و معیشت نمی گیرند و فراموش شدگان حق الناس هستند ؟!


برای خریدن این شیرینی ها و خوراکی های دیگر فقط کافی است امیدی

اندک :


دل به مجلس بعدی

و دل به دولت بعدی

بسپارید ؟!

که از این مجلس

و این دولت

حقوق و معیشتی برایشان متصور نیست ؟!

و فقر و تنگدستی را اندکی دیگر صبر باید ؟!

خدایا خودت بفریاد رزمندگان جانبازان دفاع مقدس ، بالاخص 5 % برس ؟!

آمین
خدایا به حق وجود پر برکت پیامبر ص دلهای عزیزان مرا به هم نزدیک بگردان تا نسبت به هم چنین قضاوتهایی نداشته باشند ؟؟
پناه بر خدا ...
پرسنل بیمارستان شهدا خیلی غلط کرده اند به این بزرگوار جانباز توهین نموده اند والله اگر به احترام دل خون و مظلومیت رهبرمان نبود بلایی به سرشان می آوردیم تا وسط بیابانها خون گریه کنند و به چه کنم چه کنم بیفتند.
آقای ریاست بنیاد از خواب مسئولان مختلس بنیاد بیدار شوند و تا با قهر امت اسلامی مواجه نشده اند برخوردی بنمایند
تو رو خدا نزن کشتیش !!!!!!
اسمتو برای چی ننوشتی ؟؟؟؟
حالا همه فکر می کنند تو .....منم ؟؟؟!!!!
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi