شناسه خبر : 30637
چهارشنبه 17 دي 1393 , 13:16
اشتراک گذاری در :
عکس روز

خروجی فرهنگ ایثار و شهادت

استاندار لرستان:مدیریت جهادی، خروجی فرهنگ ایثار و شهادت است

 

استاندار لرستان گفت: فرهنگ ایثار و شهادت، خمیرمایه اصلی پیروزی انقلاب است و یکی از یادگارهای امام خمینی(ره) همین فرهنگ ایثار و شهادت است که امروز تبدیل به یک فرهنگ شده و خروجی آن مدیریت جهادی است.

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه لرستان، هوشنگ بازوند در جلسه ستاد راهیان نور استان با تبریک هفته وحدت، بیان کرد: هفته وحدت امسال به‌ نحو شایسته‌ای در کشور برگزار می‌شود و مسلمانان کشورهای اسلامی در یک برنامه‌ وزین و در سه کمیسیون سیاسی، اقتصادی و فرهنگی در تهران گردهم می‌آیند.

 

وی افزود: امسال پنل تخصصی این برنامه که شامل تجار مسلمانان جهان هستند در هفته آینده میهمان استان لرستان خواهند بود با این رویکرد که هم استان لرستان را معرفی کنیم و هم تفاهم‌نامه‌ای با آن‌ها امضا کنیم.

 

استاندار ادامه داد: فرهنگ ایثار و شهادت، خمیرمایه اصلی پیروزی انقلاب است و یکی از یادگارهای امام خمینی(ره)، همین فرهنگ ایثار و شهادت است که امروز تبدیل به یک فرهنگ شده و خروجی آن مدیریت جهادی است.

 

بازوند تصریح کرد: اگر کاری باید به‌سرعت انجام شود از الفاظ مدیریت جهادی استفاده می‌کنیم و ما باید این میراث را به نسل آینده منتقل کنیم و اگر ما این فرهنگ را منتقل نکنیم، تاریخ، فرهنگ دیگری را به آنان القاء خواهد کرد.

 

وی با بیان این‌که امروز نسل جوان ما شیفته فرهنگ جهاد و شهادت هستند، بیان کرد: همه ما باید در این کار خداپسندانه شرکت کنیم این درحالی است که تمام دستگاه‌ها باید در این کار مشارکت کنند و این فرهنگ را همواره مدنظر داشته باشند.به فرمانداران شهرستان‌ها ابلاغ خواهیم کرد که نسبت به تشکیل ستاد شهرستانی راهیان نور اقدام کنند.

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi