شناسه خبر : 30639
چهارشنبه 17 دي 1393 , 13:20
اشتراک گذاری در :
عکس روز

خیابانی به نام سرگرد شهید کاظمی

نامگذاری خیابانی در پارک پردیسان به نام سرگرد شهید کاظمی

 

پایگاه خبری تحلیلی هدانا (HODANA.IR): در مراسمی که عصر امروز با حضور معصومه ابتکار رییس سازمان حفاظت محیط زیست، سردار ساجدی‌نیا رییس پلیس پایتخت و جمعی از معاونان محیط زیست و فرماندهان پلیس تهران برگزار شد، یکی از خیابان‌های اصلی پارک پردیسان به نام سرگرد شهید محمدجلال کاظمی که چندی پیش به ضرب گلوله یکی از قاچاقچیان موادمخدر به درجه رفیع شهادت نائل آمده بود، نامگذاری شده بود.

در این مراسم همچنین از خانواده این شهید با اعطای لوح یادبود، قدردانی شد.

  معصومه ابتکار رییس سازمان حفاظت محیط زیست در این مراسم، ضمن دشوار ارزیابی کردن حفظ امنیت در شهر و محیط زیست افزود: این امر میسر نخواهد شد مگر با فداکاری، ایثار و از خودگذشتگی.

وی با اشاره به آرامش و امنیت نسبی کشورمان افزود: این دستاوردها آن هم در شرایطی که منطقه پیرامون ما از لحاظ افراطی‌گری و خشونت در وضعیت نامطلوبی قرار دارد، بسیار ارزشمند است.

ابتکار با تاکید بر اینکه همکاری و مشارکت خوبی میان سازمان حفاظت محیط زیست و پلیس وجود دارد، گفت: امیدواریم همکاری میان یگان حفاظت و پلیس پیشگیری موثرتر از قبل بوده و افزایش یابد.

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi