شناسه خبر : 30640
چهارشنبه 17 دي 1393 , 13:24
اشتراک گذاری در :
عکس روز

افزایش درصد جانبازی

معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید استان قزوین خبرداد
افزایش درصد جانبازی 131 نفر در قزوین






مسعود بخارایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: در سال جاری دو کمیسیون پزشکی در بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان قزوین تشکیل شده است.

این مسئول با اشاره به اینکه پرونده‌های 213 نفر از جانبازان در کمیسیون پزشکی اول بررسی شده است، افزود: از این آمار 31 نفر بنا بود کاهش درصد شوند که به دلیل قانون ابقا ثابت ماندند.

معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با بیان اینکه در کمیسیون پزشکی پرونده‌های 19 نفر از جانبازان به کمیسیون پزشکی عالی ارجاع شده است، افزود: همچنین در کمیسیون 71 نفر افزایش درصد، 68 نفر عدم تغییر، هشت نفر فاقد درصد، 12 نفر به کمیسیون اشتغال و چهار نفر نقص مدارک شناخته شدند.

این مسئول با اشاره به اینکه پرونده‌های 227 نفر از جانبازان در کمیسیون پزشکی دوم بررسی شده است، عنوان کرد: از این آمار 50 نفر بنا بود کاهش درصد شوند، به دلیل قانون ابقا ثابت ماندند.

بخارایی با بیان اینکه در کمیسیون پزشکی پرونده‌های 21 نفر از جانبازان به کمیسیون پزشکی عالی ارسال شده است، افزود: در این کمیسیون نیز 60 نفر افزایش درصد، 90 نفر عدم تغییر، دو نفر فاقد درصد و چهار نفر نقص مدارک شناخته شدند.

معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین یادآور شد: قبل از تشکیل کمیسیون پزشکی، جلسه‌های مشاوره با هدف تعیین وضعیت افزایش درصدی جانبازان در قزوین برگزار می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه از بررسی پرونده‌های جانبازان در جلسه‌های مشاوره کمیسیون پزشکی، افراد واجد شرایط به کمیسیون پزشکی ارجاع می‌شوند، تصریح کرد: در این کمیسیون پزشکان متخصص حضور دارند و آن‌ها را در ارتوپدی، داخلی، ریه، چشم، اعصاب و روان، گوش، حلق و بینی مورد معاینه قرار می‌دهند.


 

اینستاگرام
باسلام خدمت همه ایثارگران . امید است همین رویه احترام و مشاوره با پزشکان متخصص قبل از کمیسیون ادامه و در همه بنیادهای سطح کشور تعمیم و فرا گیر شود .والسلام .
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi