شناسه خبر : 30673
شنبه 20 دي 1393 , 09:58
اشتراک گذاری در :
عکس روز

حفظ فرهنگ ایثار و شهادت

باید با اقدامات فرهنگی و تبلیغی، فرهنگ ایثار و شهادت را حفظ کرد




 

 

آیت الله جوادی آملی گفت: باید با اقدامات فرهنگی و تبلیغی فرهنگ ایثار و شهادت را در کشور حفظ کرد. همه مشکلات ما به دلیل دوری جامعه از عقل و عدل است.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی شهیدی محلاتی، معاون رئیس‌ جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با حضرت آیت الله جوادی آملی دیدار و گفتگو کرد.

وی در این دیدار با اشاره به مجاهدتهای خانواده شهدا و ایثارگران، وی را از سرمایه های معنویی کشور خواند و گفت: دعای خانواده شهدا و جانبازان و قلب شکسته آنان سهم تعیین کننده ای در استجابت دعای همه ما دارد.

وی با تأکید بر تلاش هرچه بیشتر برای رفع مشکلات و دغدغه های خانواده شهدا و ایثارگران به ویژه جانبازان قطع نخاعی، اذعان داشت: رابطه بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده شهدا و جانبازان باید رابطه ای متقابل و صمیمانه باشد. در این راستا مناسب است بنیاد شهید بودجه خود را صرف ایجاد اشتغال و کار آفرینی برای افراد تحت پوشش خود به ویژه از طریق بهره مندی از فضای مجازی و دور کاری کند.

وی تصریح کرد: باید با اقدامات فرهنگی و تبلیغی فرهنگ ایثار و شهادت را در کشور حفظ کرد. همه مشکلات ما به دلیل دوری جامعه از عقل و عدل است. اگر جامعه به سوی عقل و عدل به پیش نرود ممکن است حرمت خانواده شهدا و بنیاد شهید نزد نسل سوم و چهارم انقلاب کم رنگ شود.

آیت الله جوادی آملی در پایان این دیدار برای موفقیت بنیاد شهید و امور ایثارگران در پیشبرد و رسیدن به اهداف خود دعا فرمود.

در ابتدای این دیدار حجت الاسلام شهیدی محلاتی ضمن ارائه گزارشی از اقدامات بنیاد شهید و امور ایثارگران در یک سال اخیر، سلام ویژه دکتر روحانی رئیس جمهور را به محضر آیت الله جوادی آملی ابلاغ کرد.
 

اینستاگرام
سلام ، با برکت وجود سایت مقدس فاش نیوز تمامی هفتاد میلیون جمعیت کشور از قصور و کارشکنی بنیاد مطلع شدند. سخنان حکیمانه حضرت آیت الله جوادی عالم عالیقدر جهان تشیع مبنی بر ارتباط مستقیم رضایتمندی و دعای خانواده معزز شهدا و جانبازان محترم از دلهای شکسته و استجاب دعاها حکایت از درجه اهمیت رضایت مجاهدین فی سبیل الله از عملکرد بنیاد در پیشگاه حق تعالی دارد. بنابراین نارضایتی جناب آقای خاکپور جانباز محترم 5 درصد از عملکرد بنیاد به اندازه دعای مقبول و رضایت حق تعالی دارای اهمیت است لذا مسئولان بنیاد بایستی پس از تناول نان از سفره با برکت نظام اسلامی نسبت به جلب رضایت ایثارگران همچون کسب رضایت خداوند متعال کوشا باشند.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi